Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Moikka! Jos viittaat tuotearvosteluiden tehneiden näyttisarvontaan, niin tämän vuoden viimeinen RTX 3060 DUAL arvotaan joulukuun arvosteluiden kesken 3.1. :)
Ovatko kaikki tuotearvostelun tehneet mukana arvonnassa automaattisesti vai pitääkö siihen erikseen jossain vielä jotain tehdä? Ei ole tullut vastaan mitään infoa arvostelua antaessa arvonnasta vai olenko vain sokea :hmm:
 
Ovatko kaikki tuotearvostelun tehneet mukana arvonnassa automaattisesti vai pitääkö siihen erikseen jossain vielä jotain tehdä? Ei ole tullut vastaan mitään infoa arvostelua antaessa arvonnasta vai olenko vain sokea :hmm:
Käsittääkseni kaikki kyseisen kuukauden aikana arvostelun tehneet on automaattisesti.
 
Ovatko kaikki tuotearvostelun tehneet mukana arvonnassa automaattisesti vai pitääkö siihen erikseen jossain vielä jotain tehdä? Ei ole tullut vastaan mitään infoa arvostelua antaessa arvonnasta vai olenko vain sokea :hmm:
Käsittääkseni kaikki kyseisen kuukauden aikana arvostelun tehneet on automaattisesti.

Black fridayna ostettuja tuotteita ei ilmeisesti pysty arvostelemaan?
Black fridaynä ostettuja sinällään pystyy, mutta niitä tarjoustuotteita ei. Niissä kun on eri tuotekoodi kuin normaalihintaisissa.

Juuri näin eli jos tuote on poistunut myynnistä niin sitä ei valitettavasti pysty arvostelemaan, tässä tosiaan syynä tuo tarjoustuotekoodi. Kaikki tietyn kuukauden aikana lähetetyt arvostelut ovat mukana arvonnassa, ei vaadi mitään ylimääräistä kikkailua :)
 
Viimeksi muokattu:
Tää mun RMA-keissi (Gigabyte Gaming OC 3090) lähentelee kyllä jo erittäin huonoa parodiaa. Gigabyte on käsitelly RMA-keissin, mutta nyt ei tiedetä, että miten. Jimm's ei halua jatkaa käsittely, ennen kuin saavat kortin takaisin raportin kera.

Ohhoh... ainakin neljännesvuosi menee varmasti Jimm'siltä yhden RMA-tapauksen käsittelyyn. Aika heikko suoritus...

Jimm's RMA-osaston pisteet: 0/10
Jimm's asiakaspalvelun pisteet: 6/10
Jimm's toimarille pisteet: 3/10

Katellaan ens vuonna, jos ois kortti kourassa.
 
Jimm's x Intel -joulupiparikisaan ei ollut tullut yhtään osallistumista (
:eek:
) joten pidensimme osallistumisaikaa joulun yli - nyt on hyvä mahdollisuus napata ns. "helpot pois"!
 
Tää mun RMA-keissi (Gigabyte Gaming OC 3090) lähentelee kyllä jo erittäin huonoa parodiaa. Gigabyte on käsitelly RMA-keissin, mutta nyt ei tiedetä, että miten. Jimm's ei halua jatkaa käsittely, ennen kuin saavat kortin takaisin raportin kera.

Ohhoh... ainakin neljännesvuosi menee varmasti Jimm'siltä yhden RMA-tapauksen käsittelyyn. Aika heikko suoritus...

Jimm's RMA-osaston pisteet: 0/10
Jimm's asiakaspalvelun pisteet: 6/10
Jimm's toimarille pisteet: 3/10

Katellaan ens vuonna, jos ois kortti kourassa.

Kiitos jälleen kerran kommentista! Korjataan kuitenkin sen verran, että Gigabyte ei vielä ole käsitellyt tapausta eikä ilmoittanut meille lopputulosta. Kyselimme juuri jälleen tapauksen perään.
Kyseessä ei myöskään ole takuutapaus, sillä kortti on aikaisempien viestien mukaisesti avattu. Tämän vuoksi asian käsittely ei ole yhtä suoraviivaista ja nopeaa, kuin tavallisen takuutapauksen.
 
Myymälän loppuvuoden aukiolot päivitetty ekaan viestiin! Asiakaspalvelu on linjan päässä normaalisti läpi pyhien!
 
Toivottavasti 24 luukussa ei lymyile pehmoinen paketti, vaan joku 3090 vuoden 2020 hinnalla :p
 
Kiitos jälleen kerran kommentista! Korjataan kuitenkin sen verran, että Gigabyte ei vielä ole käsitellyt tapausta eikä ilmoittanut meille lopputulosta. Kyselimme juuri jälleen tapauksen perään.
Kyseessä ei myöskään ole takuutapaus, sillä kortti on aikaisempien viestien mukaisesti avattu. Tämän vuoksi asian käsittely ei ole yhtä suoraviivaista ja nopeaa, kuin tavallisen takuutapauksen.

Mutta lähtökohta pitäisi olla että ihan sama mikä RMA-tapaus, on se sitten takuu- tai virhevastuukeissi. Sen käsittelyn pitäisi tapahtua kohtuullisessa ajassa. Jos joku tarvitsee näyttistä esimerkiksi työntekoon, jo viikko alkaa olemaan maksimiraja, jos työt jää tauolle. Käsittely tuossa ajassa tarkoittaa sitä että tuotteessa on tai ei ole todettu virhettä ja asiakkaalle on ilmoitettu asiasta ja mahdollisesti korvattu se.
 
Kiitos jälleen kerran kommentista! Korjataan kuitenkin sen verran, että Gigabyte ei vielä ole käsitellyt tapausta eikä ilmoittanut meille lopputulosta. Kyselimme juuri jälleen tapauksen perään.
Kyseessä ei myöskään ole takuutapaus, sillä kortti on aikaisempien viestien mukaisesti avattu. Tämän vuoksi asian käsittely ei ole yhtä suoraviivaista ja nopeaa, kuin tavallisen takuutapauksen.

Ai jaa. Mä kun kysyin ihan suoraan sieltä Gigabyteltä. Vastaus oli:

"
Dear XX,

After checking the record, the RMA process has been finished. Please contact with the supplier (where you sent the product) to get more information directly.

Feel free to contact us again anytime if you have any feedback or need any support from us. Cases without updates in 7 days will be closed until further information is received.

Regards,
GIGABYTE

"

Joku tietokatkos tässä nyt sitten on.... Kyselin itsekin vielä perään, että mites teille ei ole ilmoitettu.

No mutta, Hyvät Joulut sinne @Jimm's kuitenkin! Jatketaan peremmalla onnella ens vuonna. :)
 
Mutta lähtökohta pitäisi olla että ihan sama mikä RMA-tapaus, on se sitten takuu- tai virhevastuukeissi. Sen käsittelyn pitäisi tapahtua kohtuullisessa ajassa. Jos joku tarvitsee näyttistä esimerkiksi työntekoon, jo viikko alkaa olemaan maksimiraja, jos työt jää tauolle. Käsittely tuossa ajassa tarkoittaa sitä että tuotteessa on tai ei ole todettu virhettä ja asiakkaalle on ilmoitettu asiasta ja mahdollisesti korvattu se.

Ihan pelikäytössä toi oli mulla. Mutta ihan totta, että se on tosiaan viikkoja kauanko sais mennä aikaa. Että sinänsä aika erikoinen keissi. Ostin heti tilalle toisen 3090-kortin, koska noiden hinnat nousee vieläkin ja esim. kaupanpurku palauttaa ihan vain sen kauppahinnan. Ja jos mä oo tyriny jotain ni kannan siitä kyllä vastuun ja laitan tarvittaessa vakuutukseen, jos sille on vaan perusteet.

Ei jaksa riidellä ainakaan näin joulun alla. Odottelen nyt kiltisti vuoden vaihteen yli... :)
 
Mihis on kadonnut postiennakko maksutavoista? :zoom: Ajattelin postiennakolla tilata kun pyörii käteistä ylimääräisenä, mutta ei vaan satu silmään moista vaihtoehtoa (valitsinnoutopisteeksi kyllä asiamiespostin, en automaattia tms.)

Edit: No nyt löytyi, taisin väsyneenä valita sittenkin väärän toimitusmuodon. Väärä hälytys.
 
Viimeksi muokattu:
Ai jaa. Mä kun kysyin ihan suoraan sieltä Gigabyteltä. Vastaus oli:

"
Dear XX,

After checking the record, the RMA process has been finished. Please contact with the supplier (where you sent the product) to get more information directly.

Feel free to contact us again anytime if you have any feedback or need any support from us. Cases without updates in 7 days will be closed until further information is received.

Regards,
GIGABYTE

"

Joku tietokatkos tässä nyt sitten on.... Kyselin itsekin vielä perään, että mites teille ei ole ilmoitettu.

No mutta, Hyvät Joulut sinne @Jimm's kuitenkin! Jatketaan peremmalla onnella ens vuonna. :)

Tilannepäivitystä sen verran, että Gigabyte kuittasi kuulemma juuri kortin olevan korjattu, testattu ja matkalla meille päin. :thumbsup:
 
Iso kiitos Jimm'sin tontuille. Viikonloppuna tilatut kamppeet ehti kuin ehtikin jouluksi perille. Vaimokin sai suun makiaksi paketissa olleesta yllärilahjasta. Hyvät joulut sinne Turunkin suuntaan, olitte sitten kummalla puolella sitä jokkee tahansa.
:syes:
 
Iso kiitos Jimm'sin tontuille. Viikonloppuna tilatut kamppeet ehti kuin ehtikin jouluksi perille. Vaimokin sai suun makiaksi paketissa olleesta yllärilahjasta. Hyvät joulut sinne Turunkin suuntaan, olitte sitten kummalla puolella sitä jokkee tahansa.
:syes:

Hienoa, että onnistumme ylittämään odotuksesi! Hyvää joulua sinnekin täältä tois puol jokkee! :cool:
 
Moikka! Tätä tovi yritettiin selvitellä, tukkuri ei osannut sanoa ja valitettavasti tämä ei valmistajan mukaan ole pelkän pakkauksen perusteella pääteltävissä, vaan selviää ainoastaan Yubikeyn softasta kun avain on kytketty koneeseen. :/
Voihan hemmetti niin sanotusti. Olisi nimittäin kivaa tietää mitä versioa ostamassa kun olisi tarve tarpeeksi uudelle (ei pysty päivittämään firmistä luonteesta johtuen), ja vain uudemmat tukee esim moderneja GPG / SSH avain chipheriä. :/
 
Jee joulukalenterista tuli viides näyttö. Nyt oikeasti, edellisetkään ei ole myyty loppuun :thumbsdown:
 
  • Tykkää
Reactions: RTR
Voihan hemmetti niin sanotusti. Olisi nimittäin kivaa tietää mitä versioa ostamassa kun olisi tarve tarpeeksi uudelle (ei pysty päivittämään firmistä luonteesta johtuen), ja vain uudemmat tukee esim moderneja GPG / SSH avain chipheriä. :/

Kantsii tästä laittaa valmistajan suuntaan palautetta - tai sitten tosiaan tilaat, kokeilet ja palautat jos versio ei täsmää.
 
Onko Duckyn One 3 sarja tulossa valikoimiin lähiaikoina? Muutamalla kilpailijalla jo listoilla.
 
Hyvää joulua sinnekin täältä tois puol jokkee!
Vähän huumoria tähän. Te olette nykyään vääräl puol jokkee ku aiemmin olitte oikeel puol jokkee. Mut se riippuu täysin asiakkaasta mikä on hänen näkemä et kummal puol jokkee pitäis olla. Joillekkin se on aina vääräl tai oikeel puol jokkee tai sit tois puol jokkee. :lol:
Jouluterveisiä koko Jimmyn väelle täältä Turusta kaarinan rajalta, eli tois puolelt jokkee :)
 
Viimeksi muokattu:
Onko Jimmsille tulossa listoille Streacomin BC1 V2? Nyt teillä on tuo V1.1 mutta tuo V2 kiinnostelisi. Jos saisi listoille jo, niin voisi pistää heti tilauksen menemään, tulee kun tulee!
 
Tämän aamuinen joulukalenterin tarjous räjäytti kyllä joulusukat jalasta, en kyllä valitettavasti saanut sitä ostettua verkko-ongelmista johtuen vaikka kiinnostusta löytyi, mutta ihan uteliaisuudesta kuinka monta noita ykkösluokan jouluerätarjouksia oli myytävänä, aikamoinen joululahja Jimmsiltä kaikille kiinnostuneille :cool:

Hyvää joulua myös Jimmsin työntekijöille ja kiitokset mukavasta vuodesta.
 
9 siinä luki.
Tämän aamuinen joulukalenterin tarjous räjäytti kyllä joulusukat jalasta, en kyllä valitettavasti saanut sitä ostettua verkko-ongelmista johtuen vaikka kiinnostusta löytyi, mutta ihan uteliaisuudesta kuinka monta noita ykkösluokan jouluerätarjouksia oli myytävänä, aikamoinen joululahja Jimmsiltä kaikille kiinnostuneille :cool:

Hyvää joulua myös Jimmsin työntekijöille ja kiitokset mukavasta vuodesta.
 
Tämän aamuinen joulukalenterin tarjous räjäytti kyllä joulusukat jalasta, en kyllä valitettavasti saanut sitä ostettua verkko-ongelmista johtuen vaikka kiinnostusta löytyi, mutta ihan uteliaisuudesta kuinka monta noita ykkösluokan jouluerätarjouksia oli myytävänä, aikamoinen joululahja Jimmsiltä kaikille kiinnostuneille :cool:

Hyvää joulua myös Jimmsin työntekijöille ja kiitokset mukavasta vuodesta.

Mikäs näyttis tuossa paketissa oli? Ei saa linkkiä auki kun myyty loppuun.
 
Moikka Jimms!

Milloin mahtaisi olla tulossa hyllyille Lian Li LANCOOL 215? :)
Onko tarkempaa tietoa milloin saisitte Razer Kraken V3 HyperSense kuulokkeita? Sivuillanne lukee, et tulossa 5 kpl, mut toimitusaikaa ei ole vahvistettu. Kiitos! Razer Kraken V3 HyperSense -pelikuulokkeet mikrofonilla, musta - 149,90€

Näillä molemmilla tilanne samankaltainen, eli nämä ovat tällä hetkellä valitettavasti toimittajiltakin loppu, eli toimitusaika toistaiseksi avoin :sad:
 
Onko Jimmsille tulossa listoille Streacomin BC1 V2? Nyt teillä on tuo V1.1 mutta tuo V2 kiinnostelisi. Jos saisi listoille jo, niin voisi pistää heti tilauksen menemään, tulee kun tulee!
Saadaan listoille kyllä, kunhan saadaan kaikki tarvittava tieto tukkurilta. Tällä hetkellä saatavuusarviot normaalikokoiselle versiolle ajoittuvat tammi-helmikuulle ja mini-versiolle maaliskuun tietämille. Nämäkin saattavat tosin muuttua vielä!
 
Plussat Jimm'sille, tilasin emon juuri ennen joulua ja tänään saapui :tup:

Sitten ne risut Postille (joo, ei se tätä kautta perille mene), mutta varoituksen sanana muille: Tilasin varta vasten postiennakolla asiamiespostiin, että voisin maksaa käteisellä (nykypäivänä niin harvinaista tuo käteisen käyttö, mutta kun sitä sattui "ylimääräisenä" pyörimään...) Noh, pakettipa ohjautui automaattiin eikä sitä tietenkään voi siihen käteisellä maksaa. Soitto (ja tolkuton jonotus) Postin maksulliseen aspaan, josta toki paketti voidaan ohjata asiamiespostiin 1-3 päivän kuluessa.. Heitin hanskat tiskiin ja maksoin verkossa. Eli eipä voi tuohonkaan luottaa, että paketti saapuisi sinne minne tilattu. Onkos Jimm'sillä Matkahuollon Bussiennakko-maksutapaa käytössä? Jos ensi kerran sattuu vastaava tilanne niin kokeilisin sitä :D
 
Plussat Jimm'sille, tilasin emon juuri ennen joulua ja tänään saapui :tup:

Sitten ne risut Postille (joo, ei se tätä kautta perille mene), mutta varoituksen sanana muille: Tilasin varta vasten postiennakolla asiamiespostiin, että voisin maksaa käteisellä (nykypäivänä niin harvinaista tuo käteisen käyttö, mutta kun sitä sattui "ylimääräisenä" pyörimään...) Noh, pakettipa ohjautui automaattiin eikä sitä tietenkään voi siihen käteisellä maksaa. Soitto (ja tolkuton jonotus) Postin maksulliseen aspaan, josta toki paketti voidaan ohjata asiamiespostiin 1-3 päivän kuluessa.. Heitin hanskat tiskiin ja maksoin verkossa. Eli eipä voi tuohonkaan luottaa, että paketti saapuisi sinne minne tilattu. Onkos Jimm'sillä Matkahuollon Bussiennakko-maksutapaa käytössä? Jos ensi kerran sattuu vastaava tilanne niin kokeilisin sitä :D
Itseä otti myös hieman päähän (tämä tapahtui kyllä jo viime kesänä, but anyway), kun tuli tilaus smartpostiin. Menin hakemaan, koodi oikein, mutta laatikko ei vain aukea.
Mitään muuta mahdollisuutta ei ollut, kuin soittaa tosiaan postin maksulliseen palvelunumeroon, lässyttää tilanne läpi asiakaspalvelijan kanssa ja odottaa seuraavaan päivään, että postimies siirtää paketin toiseen laatikkoon... Kaveri vielä totesi, että "Juu, olen minä sanonutkin siitä, että se on rikki. Mutta ei ole korjattu"...

Miksi minä maksan lisää siitä, että posti kusee hommansa? Ei ihan mene niin kuin pitäisi...

Sorry, Rant Over... ;)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 248
Viestejä
4 490 997
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom