Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

  1. Buipero

    Buipero

    Viestejä:
    143
    Rekisteröitynyt:
    29.04.2017
    Katsokaapas kaikki ketkä olette mahdollisesti tilanneet heti to-pe välisenä yönä yhden tilauksen, ja seuraavan sitten esimerkiksi pe päivällä tai mahdollisesti lauantaina, vähennä uudemman tilauksen tilausnumerosta vanhemman tilauksesi numero, niin saat tulokseksi luvun siitä kuinka monta tilausta tuossa välillä on tullut, tuo Jimmsin tilausnumero vaikuttaisi ihan selvästi olevan juokseva luku. Jos siinä on se 1-1000 tilausta välissä niin kuin kaikki tuntuu kuvittelevan, niin sitten kaikki reklamaatio ja peppukipeys ovat ihan oikeutettua, mutta mikäli lukema on ihan eri sfääreissä (kuten uskaltaisin epäillä), niin tuo kertonee hieman siitä mikä tilanne siellä oikeasti on.
     
  2. nallero

    nallero

    Viestejä:
    131
    Rekisteröitynyt:
    29.06.2019
    Täällä on moni ollu repimässä pelihousuja jo BF-viikonlopun jälkeen alkuviikosta. Se, että BF:ään isketty arvioitu toimitusaika on muutettu ja eroaa "normaalista" ei oo mikään argumentti asiakkaan kannalta. Se, että jos arvio ei pidä, on. Mutta se, että onko toimitusaika sen ilmoitetun 6 päivää vai esimerkiksi vaikka 6-8 päivää, niin on aika lillukanvarsia ja vähintäänkin ymmärrettävää tämmösen muuttuvan ostohysterian alla.
    Jos se jengin päässä on oikeutus reklamaatioon ja boikottiin, niin morjens.
    Siitä en tiedä, että ilmottaako Jimms viivästyksistä asiakkaille henkilökohtaisesti.
    Mutta vähän ristiriitaa mä nyt näen tässä siinä, että tyyppi on tekkifoorumilla kitisemässä asiakkaiden informoimattomuudesta langassa, jossa noi sun valituksenaiheet on nimenomaan informoitu ko. yrityksen työntekijöiden toimesta. Niinku mitä helvettiä.
    Tyyppikö ois ennustanu menekin, eriteltävien tilausten määrän ja tuotekohtaisen toimitusarvion nappiin?

    Päähän kyllä alkaa sattuu yrittäessä samaistua jengin ajatusmaailmoihin. Tyypit hunttaa helvetin halpaa BF-krääsää ja vetää hernettä nenään, ku joutuu odottaa vähä normaalia pidempää vailla minkäänlaista myötäymmärrystä firmaa kohtaan.
    Samat tyypit varmaa olettaa, että kun Tuurissa myydää bensaa euron per litra, ni sinne ois rakennettuna 10-kaistanen tie ja pumppuja lisätty 100 kappaletta, jotta heidän jonotusaikansa ei pääsisi boikottituskallisen pitkäksi.
    Aika mussukoita kyllä, huhhuh.
     
    hornethuman, Mustang243, MiikaZ ja 8 muuta tykkäävät tästä.
  3. Buipero

    Buipero

    Viestejä:
    143
    Rekisteröitynyt:
    29.04.2017
    Tää :D:D:D:D
     
    Hung'dWiz tykkää tästä.
  4. hsalonen

    hsalonen

    Viestejä:
    10 057
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Onnea vaan Suomesta parempien toimitusaikojen metsästämiseen. Ja paremman valikoiman.
     
    Palanca, debuggeri ja TheDriimer tykkäävät tästä.
  5. Komura

    Komura

    Viestejä:
    240
    Rekisteröitynyt:
    24.11.2017
    Semmonen 22k tilausta ensimmäisen ja viimeisen tilauksen välissä mikäli juokseva numerointi käytössä.
     
    Hung'dWiz, debuggeri ja Buipero tykkäävät tästä.
  6. --Jansa--

    --Jansa--

    Viestejä:
    49
    Rekisteröitynyt:
    23.11.2018
    Oma Bf paketti kotiutettu tänään matkahuollosta ja vaikka toimituksessa oli pieni viive, niin täytyy kyllä sanoa että puhelimessa oli Jimss:in asiakaspalvelu vimpan päälle.
    :):facepalm::facepalm:
    Tuli tunne että asiakkaasta oikeasti välitetään ja esim toimitustavan muutos viimemetreillä postista -> matkahuollolle onnistui kivuttomasti.

    Jostain syystä ei nyt Postille oikein luottoa enää löydy, kun esim. edellispäivänä tullut paketti jäi Tampereelle jumiin ja oli 4-5 vuorokautta lajittelukeskuksella lajittelussa. :grumpy:
     
    Buipero tykkää tästä.
  7. WanhaPatu

    WanhaPatu Suurmöyhentäjä

    Viestejä:
    997
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tällä logiikalla on to-pe -yönä tullut 43 minuutin aikana 816 tilausta. Tämä siis siihen aikaan, kun normaalit ihmiset ovat pääsääntöisesti nukkumassa. Siitä vähän mittakaavaa.
     
  8. IhmeellinenJuttu

    IhmeellinenJuttu

    Viestejä:
    656
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Toimitusaikoja ei kannata ilmoittaa, jos ne eivät pidä. Olisivat suoraan ilmoittaneet sitten, että toimitetaan esim. 2 viikon kuluessa eikä 1-6 päivän sisällä.

    Viivästyksistä pitäisi ilmoittaa asiakkaalle suoraan sähköpostilla tai edes kaupan sivuilla mutta kun ei. Kolmannen osapuolen foorumin kautta löytyy infoa itse etsimällä, että kiirettä on. Edelleenkään ei kerrota, että koska ne tilaukset saadaan käsiteltyä. Ihan vaan huonoa asiakaspalvelua ja kommunikaatiota.

    Jos se työhön kuuluu ja firman tilausmääristä ja työvoimantarpeesta pitäisi vastata niin kyllä? Edes arvio, että meneekö tilausten käsittelyyn viikko vai kuukausi.

    Niin tai sitten se firma on voittoa tavoitteleva yritys, joka myy tavaraa asiakkaille tietyillä kriteereillä ja asiakkaat tietyin kriteerein sitä ostavat. Kun firman lupaukset menevät pahasti pieleen, asiakkaat eivät enää osta, koska esim. toimitusajat eivät pidä. Siitä on kyse eikä mistään sympatiapisteistä. Ennustettaviin ruuhkahuippuihin voi ihan palkata lisää väkeä ja nostaa kapasiteettia, jotta esim. ne toimitusajat pitävät. Parin tuntiduunarin palkkaaminen ei ole mitenkään verrattavissa miljardien motarin rakentamiseen. Nyt tuntityöläisen palkan sijaan firma maksaa viivästyksistä huonoina asiakaskokemuksina ja asiakkuuksien menetyksinä. Ehkä joku onkin hyvin tarkkaan laskenut, että se on pienempi paha.
     
  9. SheikYerbouti

    SheikYerbouti

    Viestejä:
    372
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Onko käyttäjillä kokemusta tuosta Budbeestä? Mietin, että toimittaakohan kyseinen firma ihan koko matkan (Turku -> Helsinki), vai hoitaako joku toinen lafka kaupunkien välisen kuljetuksen?
     
  10. nallero

    nallero

    Viestejä:
    131
    Rekisteröitynyt:
    29.06.2019
    Ei ne oo edelleenkää ilmottanu toimitusaikoja. Ovat antaneet arvion, joka on siis arvio. Miten helvetissä toi "2 viikon kuluessa" eroaa arviosta, jos eivät voi sitäkään satavarmasti luvata? Arviohan sekin olisi. Aina voi tulla ties mitä helvetin muuttujia matkaan.
    Täällähän on tullut tilannepäivitystä tilauskäsittelyn etenemiseen? Kaipaatko sä henkilökohtasta sähköpostivoitelua statuksista reaaliajassa?
    Ootko sukua Nostradamukselle? Siehä se sälli oot, jos oikeesti koet osaavas ennustaa täysin mihinkään muuhun vertautuvan suht uuden ja kehittyvän ostopiikkipäivän tilausvirran ennakkoon. Pistäsin lottoa vetämään, ja vaikka kenoaki.
    Mitä tulee tohon arvion antamiseen jota nyt tivaat, ni sähän oot just nimenomaan semmosen saanut, mutta se ei nyt vaan sulle kelpaa?

    Ai nyt toimitusarvio onkin jo lupaus? Ja se on mennyt pahasti pieleen, kun ylittynyt, mitä, päivällä? Tilausmäärä on varmasti yllättänyt, mut ehkä tämmöses tilanteessa on mielekkäämpää vetää vakiostaffilla homma kunnialla läpi, ku palkata takakujalta joku Pikku-Jaska kiireellä ja pikakouluttaa järjestelmiin yms. Siinähän vahingossa menis väärä vehje jonkun Ihmeellisen Juttusen laatikkoon ja siitä varmaa riemu repeäis. Eiköhän toi parin päivän viivästyminen oo ihan kalkuloitu marginaali, joka käräyttää vaan kaikista eksoottisimpien ihmisten mielen.

    Pakko olla kyllä tyytyväinen tietyn ihmistyypin takia, ettei tarvii olla missään asiakaspalvelussa töissä. Huh huh.
     
    tatulpin tykkää tästä.
  11. IhmeellinenJuttu

    IhmeellinenJuttu

    Viestejä:
    656
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tuollainen provoaminen ja mutkien suoraksi vetäminen ei vie asiaa eteenpäin. Huomaa kyllä ettet ole minkään asiakaspalvelun, kehitystoiminnan tai yleensäkään myynnin kanssa missään tekemisissä.
    Toivotaan tietysti, että Jimms ymmärtää jatkon kannalta parantaa ja kehittää palveluaan, ehkä jossain vaiheessa osa asiakkaista antaa uuden mahdollisuuden.
     
  12. nallero

    nallero

    Viestejä:
    131
    Rekisteröitynyt:
    29.06.2019
    Nimenomaan olen kaiken paitsi asiakaspalvelun - onneksi. Tsekkaisin oman sisällöntuotannon, jos mutkien suoriks vetely on susta täällä päässä.
    Vähän koitin sulle realismiperpsektiiviä tarjota, mutta ei jaksa enää yrittää. :D

    Toivon, että Jimms pärjää tulevaisuudessa ilman tarjouseurojasi.
     
    Buipero tykkää tästä.
  13. Buipero

    Buipero

    Viestejä:
    143
    Rekisteröitynyt:
    29.04.2017
    Ihan mielenkiinnosta, oliko nää tehty just bf aikana vai oliko millainen otanta? Itselläni ei sattumalta nyt BF ostoksia tullut Jimmylästä, mutta vuosien saatossa tilauksia on paljon tullut tehtyä, joskus muutamakin päivässä jonka perusteella tuon juoksevan numeron päättelin.
     
  14. bahis

    bahis Tukijäsen

    Viestejä:
    887
    Rekisteröitynyt:
    06.03.2019
    Jos arvio on 1-6 arkipäivää, miksi täällä on kauhea itku 4 arkipäivän jälkeen?
     
    lunkwill, KREEGAH BUNDOLO, tatulpin ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  15. TheMeII

    TheMeII Übertaktungspotenzial Tukijäsen

    Viestejä:
    4 526
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Ilmeisesti aluksi oli 1-4 joka sitten piteni yön mittaan 1-6. Oma 00:15 läpi menny tilaus sano "Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää"
     
  16. Starglazer

    Starglazer

    Viestejä:
    1 517
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Olikohan tuo tuotteesta kiinni? Omassa perjantaina kello 22:57 tulleessa vahvistuksessa lukee jo 1-6 työpäivää.
    E: Perjantaina 29.11.
    E: Niin varmaan sinäkin tarkoitit, eikä lauantaita 30.11. :facepalm:
     
    TheMeII tykkää tästä.
  17. Jalmari74

    Jalmari74

    Viestejä:
    197
    Rekisteröitynyt:
    25.09.2018
    Itse tilasin perjantaina ja ARVIO on 1-6 TYÖpäivää,joten odotan rauhassa 6 työpäivää ja siihen voin odottaa vielä lisääkin jos kerran ruuhkaa on.

    Nyt on kulunut tosiaankin 4 työpäivää vasta.

    Hymyä huuleen :D Elämässä on suurempiakin ongelmia kun parin lisäpäivän odotus omien komponenttien toimituksessa.
     
    Buipero ja Juha Uotila tykkäävät tästä.
  18. Vallux

    Vallux

    Viestejä:
    91
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2017
    Tsemppiä vain Jimmsin varastoon.

    Mulla tais käydä tsägä. Black Friday romppeet tilasin aika pian puolenyön jälkeen ja kävin hakemassa maanantaina Matkahuollon pakettiautomaatista. Mä en toki tilannut kokonaista konetta palasina mutta oli mulla kaksi esinettä tilauksessa. Mikä tää juttu on et tyypit laittaa useamman tilauksen vetämään päivän aikana? Ei se kai nyt ole mikään ihmekkään jos kestää.

    Verkkokaupan telkkaria käsiteltiinkin sitten viikko mutta saatiin siitäkin to-pe yönä seurantakoodi. Tää nyt vain on vähän sellanen tapahtuma että isompikin pulju kyykkää.
     
  19. Rusna

    Rusna

    Viestejä:
    519
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Tarjouksia tuli pitkin päivää?
     
    hsalonen tykkää tästä.
  20. Vallux

    Vallux

    Viestejä:
    91
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2017
    Jaaniin. Niin olikin. No. Jos niitä romppeita tilaillaan pitkin päivää lisää niin pienistä puroista suuri joki ja silleen jos edes osa tilaa useamman kerran.
     
  21. Komura

    Komura

    Viestejä:
    240
    Rekisteröitynyt:
    24.11.2017
    To-pe keskiyönä eka ja viimeinen tilaus perjantaina kello 15 aikoihin.

    E: Ja siis niistä pari toimitettu, pari odottaa toimitusta ja pari odottaa tuotteita. Enkä ole kysellyt mitään pika toimituksia kun ei ole kiire ja ymmärrän että voipi olla bf ruuhkaa.
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2019
    Buipero tykkää tästä.
  22. Iippo82

    Iippo82

    Viestejä:
    1
    Rekisteröitynyt:
    08.12.2019
    Eikös tuo Jimmsin toimitusaika-arvio ole muuten se jonka ajan sisällä he arvioivat paketin lähtevän varastolta liikenteeseen, ei suinkaan se kuinka kauan sillä menee matkata perille asti.
     
  23. Steve Rambo

    Steve Rambo I'd be right happy to Platinum-jäsen Team R&T

    Viestejä:
    360
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Ei.
     
  24. Juha Uotila

    Juha Uotila Mobiilimiäs vol.2 Ylläpidon jäsen

    Viestejä:
    3 512
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Näinhän se yleensä on, tosin jostain syystä oletetaan että siihen on laskettu se tuntematon kuljetusaika joka saattaa tilanteesta riippuen vaihdella eikä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta sitä "arvioida" takuuvarmasti.
     
  25. cheissari

    cheissari

    Viestejä:
    22
    Rekisteröitynyt:
    12.09.2017
    Millaisella aikataululla on odotettavissa varastoon Duckyn one 2 SF näppäimistöjä? punaisilla tai ruskeilla kytkimillä.
     
  26. Sorbuss

    Sorbuss

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    20.01.2018
    Mulla tavarat myös lähtivät kahtena pakettina jotka olivat perillä eri aikoihin, kummatkin onneksi ennen pitkää viikonloppua.

    e. siis yksi tilaus, kaksi pakettia
     
  27. TheMeII

    TheMeII Übertaktungspotenzial Tukijäsen

    Viestejä:
    4 526
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Jimmssin omilla sivuilla (Usein kysytyt kysymykset - Jimms.fi) lukee näin:

    Mitä teen jos tilaus ei ole tullut toimitusaika-arvion puitteissa?
    Mikäli tilausta ei kuulu toimitusaika-arvion puitteissa, jokin on luultavasti mennyt vikaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi!

    Itse tuon tulkitsen että Jimms tarkoittaa että se tilaus pitäisi saada asiakkaalle asti arvion sisällä.
     
  28. Zeratul

    Zeratul

    Viestejä:
    167
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2019
    Ei se kyllä näin ole. Toimitusaika-arvio tarkoittaa arviota siitä ajasta, milloin tuotteen tulisi olla asiakkaalla. Toki se on edelleen vain arvio, eikä Jimms voi vaikuttaa kuljetusyhtiön toimintaan erityisesti.
     
  29. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 982
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moi! Duckyt toimitetaan meille tilauksesta, joten kyseiselle mallille pätee 2-4 viikon toimitusaika-arvio tilauksesta. :)
     
  30. Pistoriuksen amputaatio

    Pistoriuksen amputaatio

    Viestejä:
    198
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    käyttäjänimimerkki @Make on odottanut jo kuusi arkipäivää pukettia.
    Mieli on pahoitettu:(
     
  31. Pikkumise

    Pikkumise

    Viestejä:
    141
    Rekisteröitynyt:
    10.11.2016
    Mielenkiinnolla myöskin odotan, lähteekö 30.päivä tilattu tänään tulemaan vai venyykö vielä. :/ Pidemmän aikaa on omissa tilauksissa menny siihen viimeseen päivään asti että tavara liikahtaa.
     
  32. Zeratul

    Zeratul

    Viestejä:
    167
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2019
  33. Hilllo

    Hilllo

    Viestejä:
    103
    Rekisteröitynyt:
    20.06.2018
    Ositiko sen bundlen? Ei tuu vissiin siinä? Kun ei kerran lukenu tuotetiedoissa.
     
  34. mikko853

    mikko853

    Viestejä:
    51
    Rekisteröitynyt:
    25.10.2016
    Täällä myös odotellaan että 29.11 tilattu paketti lähtisi liikkeelle, tavara kyllä oli heti toimitettavissa, mutta pakkaus ja lähettäminen tökkii. Eikä edes ollut mitään tarjous tavaraa vaan tuulettimia täydellä hinnalla..
     
  35. Guilty

    Guilty

    Viestejä:
    103
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2019
    Sillä tuskin on mitään merkitystä onko kyseessä alennustuote vai ei. Black Friday tilaus se on silti jotka on siellä samassa jonossa muiden kanssa :)
     
  36. Zeratul

    Zeratul

    Viestejä:
    167
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2019
  37. Hilllo

    Hilllo

    Viestejä:
    103
    Rekisteröitynyt:
    20.06.2018
    Aa, jotenkin muistelisin, että siinä BF bundlessa sitä ei lukenut. Ehkä voin olla väärässä, no odotellaan vastausta. Kaipa tuosta bundlesta itellekki jotain hyötyä olis :D
     
  38. jimms_antti

    jimms_antti Jimm's Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    53
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Logistiikan tilannepäivitys viikonlopun jäljiltä

    Perjantaina oli saatu kirittyä hyvin tilauksia, mutta tälle päivälle jäi vielä paljon BF -tilauksia kerättäväksi. Todennäköisesti viimeiset jäävät huomiselle joka on siis tuo 6. arkipäivä. Luonnollisestikaan tarkoitus ei ollut ihan viimeiseen päivään noita venyttää, mutta BF:ää edeltävien tilausten tukkuritäydennykset ovat tulleet kerättävään määrään mukaan, joka omalta osaltaan sekoitti arviota.

    Kommenttina aiempiin postauksiin niin tuo toimitusaika tosiaan muutettiin aiemmista vuosista oppineena (ja tämän foorumin palautteen perusteella) BF -perjantain aikana sen mukaan kun analysoimme tuota toimitusaikaa tilausten mukaan. Kuten jo aiemmin mainitsin niin resursointiin ja ohjelmiston kehittämiseen on tehty panostuksia, että toimitusajat pitävät ja kiireellisiä tilauksia pystytään kyllä ohjaamaan järjestelmästä, kunhan siitä vain kertoo asiakaspalvelullemme :)
     
    nallero, xlbob, SheikYerbouti ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  39. sirguruz

    sirguruz

    Viestejä:
    65
    Rekisteröitynyt:
    23.12.2016
  40. xlbob

    xlbob

    Viestejä:
    19
    Rekisteröitynyt:
    31.12.2018
    Pystyttekö vinkkaan tulisiko teille joulukalenteriin joku päivä SSD levy :vihellys:
     
  41. peksuu

    peksuu

    Viestejä:
    388
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Web-archiven kautta kun kävin katsomassa niin ei ole intelin kamppiksesta mitään mainintaa. Myös chätissä sanoivat, ettei kuulu kyseiseen bf tarjoukseen.
     
  42. RageDaddy

    RageDaddy Team R&T

    Viestejä:
    598
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Arvaako udella notta mahtaako 12.12 löytyä RX 5500 XT kortteja?
     
  43. hsalonen

    hsalonen

    Viestejä:
    10 057
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  44. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 982
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kyllä se tilattavaksi tulee ainakin!
     
    RageDaddy tykkää tästä.
  45. Tj1

    Tj1

    Viestejä:
    7
    Rekisteröitynyt:
    13.03.2017
    Onkos tietoa milloin AOC 24G2U näyttöjä tulee varastoon?
     
  46. JoonaxPeke

    JoonaxPeke

    Viestejä:
    1 337
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2017
    tilasin paketin black fridayna se oli hetkessä noudettavissa postista. Miten jos jatkossa keskityttäisiin fiksuihin reklamaatioihin ja ne väittelyt jätetään muualle.. Tuntuu että tulee sivutolkulla välillä turhaa kuraa asioista. Jos teillä on niiden tilausten kanssa kiire niin jimssin puhelin,chat toimii kyllä hemmetin nopeasti et sinne se reklamaatio ja jätetään ne väittelyt veke..

    Jos on kiire sille lähetykselle niin kandee miettiä paljon tollanen BF oikeen kuormittaa eikä se lisäväen rekryyminen nopeasti ole vain mahdollista noin vain..
     
    MarkusV, B3MMi, LaDeX ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  47. Komura

    Komura

    Viestejä:
    240
    Rekisteröitynyt:
    24.11.2017
    Suurin osa tän foorumin käyttäjistä on todennäköisesti myös jimmssin asiakkaita ja jos haluavat keskustella kokemastaan palvelusta, niin todennäköisesti tämän parempaa foorumia sille ei ole olemassa.
     
  48. WillYo

    WillYo

    Viestejä:
    281
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kerrot tässä kuinka hienosti asiat sinulla ovat menneet. Ymmärrätkö että kaikilla välttämättä ei näin ole? Mikä olisi sinun reaktio jos edelleen odottaisit tuotetta lähetettäväksi sen sijaan että sait sen nopeasti?
     
  49. LaDeX

    LaDeX

    Viestejä:
    1 213
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itse olisin ainakin yhteydessä asiakaspalveluun ;)
     
    Blazey, Stoub, Jimm's ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  50. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 982
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Vahva komppaus tälle! Eli aspaan yhteyttä pikimmiten, jos on joku hätä! Vaikka yksäriä, ellei muuta.
     
    Zeratul tykkää tästä.