Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain juuri asiakaspalvelijaltamme vahvistuksen, että tämä asia on käsitelty ja lahjakortti on toimitettu sinulle. Käsittelemme tällaiset asiat mielellämme juuri sähköpostilla, jotta molemmille osapuolille jää "mustaa valkoiselle" sovituista asioista.Juurikun ajattelin että tuo oma takuukeissi olisi vihdoin saatu pois päiväjärjestyksestä ni näköjään tän tapauksen osalta ei mitään voida hoitaa kunnolla! Eilen aamulla klo:9 tuli aspasta/huollosta viesti jossa annettiin vaihtoehdoiksi tuo tehdaskorjattu gigabyten 2080ti takaisin (johon huolto oli vaihtanut tahnat), tai vaihtoehtoisesti lahjakortti "xxx €" summalle. Vastasin tuohon sitten samantien (tai no muutaman minuutin viiveellä) siitä kun teiltä tuo sähköposti tuli että tuo gigabyten kortti ei vastaa laadultaan sitä alunperin takuuseen lähetettyä 2080ti strix oc mallia, joten noilla vaihtoehdoilla otan mieluummin lahjakortin. Oletin että jotain vastausta/varmistusta olisi tullut takaisinpäin melkolailla samointein, tai vähintäänkin saman työpäivän aikana. Nyt kuitenkin reilu vuorokausi tuon jälkeen ei mitään vastausta.
Oikeasti jos teillä on noin paljon ruuhkaa sähköpostissa että simppeliin vastaukseen reagoiminen kestää joka ainoan viestin osalta päivätolkulla ni varmaan olisi parempi sitten hoitaa nämä tapaukset vaikka puhelimitse.
Itsellä alkaa kyllä olemaan mittari melko punaisella tän koko säädön kanssa. Korvaavan näytönohjaimen tilasin jo muualta joulunaattona kun ei tähän tuntunut tulevan mitään tolkkua.
Ok. No tämä on nyt tälläerää loppuunkäsitelty. Toivottavasti tulevaisuudessa asiat hoituu vähän mutkattomammin.Sain juuri asiakaspalvelijaltamme vahvistuksen, että tämä asia on käsitelty ja lahjakortti on toimitettu sinulle. Käsittelemme tällaiset asiat mielellämme juuri sähköpostilla, jotta molemmille osapuolille jää "mustaa valkoiselle" sovituista asioista.
Viimeisimmän tiedon mukaan varastollamme käsitellään tällä hetkellä 25.12. tehtyjä tilauksia, eli ihan toimitusaika-arvion mukaisissa puitteissa mennään! Muistattehan kuitenkin, että mahdolliset isot saapuvat tavarantoimitukset vaikuttavat hetkellisesti keräily- ja toimitustilanteeseen.Minkä moinen jono tilanne siellä on nyt ylipäätään? Pari päivää sitten tilaamani tuotteet eivät ole vielä inahtaneetkaan. Tarkoitus ei ole mitenkään ruinata, kunhan vähän sais vaan osviittaa koska odotettavissa että on postissa.
Kiitos nopeasta vastauksesta!Viimeisimmän tiedon mukaan varastollamme käsitellään tällä hetkellä 25.12. tehtyjä tilauksia, eli ihan toimitusaika-arvion mukaisissa puitteissa mennään! Muistattehan kuitenkin, että mahdolliset isot saapuvat tavarantoimitukset vaikuttavat hetkellisesti keräily- ja toimitustilanteeseen.
Isoin ongelma tuossa kuulostaa olevan kommunikointi. Jos olisi otettu yhteyttä heti kun kortti ensimmäisen kerran saapui huoltoon vaikkapa että "Näytönohjainten saanti on nyt todella heikkoa ja täysin vastaavaa mallia emme valitettavasti pysty tarjoamaan. Meillä on kuitenkin varastossa takuukorjattu Gigabyte, haluatteko sen vaihdossa vai haluatteko ennemmin lahjakortin summalle xxx€? Tai haluatko odottaa että korvaavaa korttia saadaan varastoon muutaman kuukauden kuluessa?". Nyt tuossa kuulosti palavan aikaa viikkotolkulla ihan hukkaan.Ok. No tämä on nyt tälläerää loppuunkäsitelty. Toivottavasti tulevaisuudessa asiat hoituu vähän mutkattomammin.
Juurikin näin! Ainut syy tähän koko soppaan oli juurikin tuo että kysymättä lähetettiin tilalle täysin eri tuote kun takuuseen lähetetty. Vaikka tuo gigabyten kortti olisi ollutkin täysin toimiva, niin siltikin tuo oli reilusti halvempi malli uutena (ns perusmalli), kun taas takuuseen lähtenyt oli toisen valmistajan huippumalli. Ainakaan omasta mielestä tuo ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa.Isoin ongelma tuossa kuulostaa olevan kommunikointi. Jos olisi otettu yhteyttä heti kun kortti ensimmäisen kerran saapui huoltoon vaikkapa että "Näytönohjainten saanti on nyt todella heikkoa ja täysin vastaavaa mallia emme valitettavasti pysty tarjoamaan. Meillä on kuitenkin varastossa takuukorjattu Gigabyte, haluatteko sen vaihdossa vai haluatteko ennemmin lahjakortin summalle xxx€? Tai haluatko odottaa että korvaavaa korttia saadaan varastoon muutaman kuukauden kuluessa?". Nyt tuossa kuulosti palavan aikaa viikkotolkulla ihan hukkaan.
Ei tämä minulle oikeastaan kuulu, mutta suomalaisten kauppojen ainoa todellinen kilpailuvaltti on juuri asiakaspalvelussa ja etenkin reklaamaatioiden käsittely.
Tilausprosessi ja tilauksen sisällön muuttaminen onnistuu (myös omien kokemuksien mukaan) erinoimaisesti, nyt vielä takuupuoli 100% kuntoon niin olette taatusti Suomen paras ATK kauppa![]()
Jatkossa tiedoksi vaan että lahjakorttia ei olisi tarvinnut hyväksyä korvaukseksi. Jos liike ei pysty toimittamaan vastaavaa tuotetta niin olisi ollut mahdollisuus kaupanpurkuun.Juurikin näin! Ainut syy tähän koko soppaan oli juurikin tuo että kysymättä lähetettiin tilalle täysin eri tuote kun takuuseen lähetetty. Vaikka tuo gigabyten kortti olisi ollutkin täysin toimiva, niin siltikin tuo oli reilusti halvempi malli uutena (ns perusmalli), kun taas takuuseen lähtenyt oli toisen valmistajan huippumalli. Ainakaan omasta mielestä tuo ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa.
Nyt meni kaikenkaikkiaan selvittelyyn about 3 viikkoa täysin turhaan & asiakkaalle koitui turhaa vaivaa/haittaa. Jos alunperin olisi kysytty miten toimitaan (kun tilanne nyt on mikä on näytönohjaimien osalta), niin lopputulos olisi ollut täysin sama kun nyt lopputulema, ainoana erona se että koko tapaus olisi saatu käsiteltyä viikkoja sitten ja säästytty tältä kaikelta säädöltä jota ajankohta pahensi vielä entisestään.
Niinkun jo aiemmin mainitsin, niin aikaisemmat takuukokemukset itsellä ollut vaan positiivisia, toivottavasti tämä oli vaan yksittäinen pieleen mennyt tapaus.
Tiedän kyllä ettei olisi tarvinnut lahjakorttia hyväksyä. Mulla nyt vaan oli muutenkin pc roinien osalta hankintoja tulossa ni oikeastaan ihan sama saiko hyvityksen lahjakorttina vai rahana tilille.Jatkossa tiedoksi vaan että lahjakorttia ei olisi tarvinnut hyväksyä korvaukseksi. Jos liike ei pysty toimittamaan vastaavaa tuotetta niin olisi ollut mahdollisuus kaupanpurkuun.
![]()
Viikon vinkki: Saako myyjä antaa virheen hyvitykseksi lahjakortin?
Jos tuotteessa on yrityksen vastuulle kuuluva virhe, kuluttajan ei tarvitse hyväksyä lahjakorttia hyvitykseksi. Myyjä...www.kkv.fi
Muistithan ynnäillä tullikulut, verot ja jos jotain muuta tuohon vielä tulee lisää, kuten takuu palautus tms kulut?@Jimm's ilokseni huomasin, että teidän listoille on ilmestynyt myös Huion tuotteita. Huion Kamvas pro 24
Itse olen käyttänyt pitkään Wacomin Intuos Pro tablettia ja siirtyminen piirtonäyttöön on käynyt mielessä. Ihmettelin miten tämä tuote on hinnoiteltu 1199€, kun se myydään huionin omassa kaupassa 899$ (730,5€). Postimaksukin on vain 87,35$ (71€) ja koko paketin hinnaksi tulisi 801,5€.
Onko tässä vain tuote, mitä ei enää myydä ja se on jäänyt listoille vanhalla hinnalla?
Tuo erä valitettavasti viivästyi, ja saapumispäivä on tällä hetkellä vahvistamaton.PowerColor Radeon RX 6800 Red Dragon -näytönohjain, 16GB GDDR6
Onko tuohon 8 kpl erään päivitettyä saapumispäivämäärää?
@Jimm's ilokseni huomasin, että teidän listoille on ilmestynyt myös Huion tuotteita. Huion Kamvas pro 24
Itse olen käyttänyt pitkään Wacomin Intuos Pro tablettia ja siirtyminen piirtonäyttöön on käynyt mielessä. Ihmettelin miten tämä tuote on hinnoiteltu 1199€, kun se myydään huionin omassa kaupassa 899$ (730,5€). Postimaksukin on vain 87,35$ (71€) ja koko paketin hinnaksi tulisi 801,5€.
Onko tässä vain tuote, mitä ei enää myydä ja se on jäänyt listoille vanhalla hinnalla?
Kuten kanssafoorumilainen jo ehtikin kommentoida, muunmuassa verotuksellisista syistä hinnoittelu ei aina ole suoraan verrannollinen kun puhutaan eri maassa sijaitsevasta kaupasta. Tämäkin tuote tulee meille tukkurin kautta, jolloin myös esimerkiksi mahdolliset takuukäsittelyt ovat helpompia hoitaa, kun ollaan samalla mantereella.Muistithan ynnäillä tullikulut, verot ja jos jotain muuta tuohon vielä tulee lisää, kuten takuu palautus tms kulut?
Sivuillamme ilmoitettu toimitusaika-arvio on tosiaankin aina arvio, joten varsinkin näihin "ei vahvistettuihin" saattaa tulla muutoksia mikäli saatavuutta ei ole.Mikä homma tuon näytön kans ku joka viikko tulee viikko lisää saatavuuteen?![]()
LG 27" 27GN950-B, 144Hz 4K UHD -pelimonitori, musta/punainen - 999,00€
Muuta pelin henkeä ylivoimaisen tehokkaalla UltraGear™-pelinäytöllä ja siirry voiton tielle. Ominaisuudet : - 27" UHD 4K (3840x2160) - Nano IPS 1ms (GtG) -www.jimms.fi
Kyllä se riittää että jättää noutamatta eikä tarvitse ilmoittaa erikseen palautuksesta.Onnistuuko tuotteen palauttaminen niin, että tekee palautusilmoituksen ja ei nouda tuotetta postista? Vai pitääkö tuote noutaa ja palauttaa erikseen?
Onnistuuko tuotteen palauttaminen niin, että tekee palautusilmoituksen ja ei nouda tuotetta postista? Vai pitääkö tuote noutaa ja palauttaa erikseen?
Kyllä se riittää että jättää noutamatta eikä tarvitse ilmoittaa erikseen palautuksesta.
Tuotteen noutamatta jättäminen ja palauttaminen on vähän eri asioita. Kun sitä ei nouda, se palautetaan lähettäjälle aina ilman kustannusta tilaajalle. Paketin hyväksyminen ja palauttaminen voi aiheuttaa kustannuksia (jimssin tapauksessa luultavasti ei) ja tällöin palautuksesta täytyy kyllä ilmoittaa koska paketti on käynyt tilaajan käsissä -> tulostettava palautuslomake paketin mukaan.
Tehdäänpä näissä aina siten kun palautusehdoissa lukee, niin pästään kaikki vähemmällä arvailullaKyllä se riittää että jättää noutamatta eikä tarvitse ilmoittaa erikseen palautuksesta.
Razer Editionia löytyy suoraan hyllystä Lian Li PC-O11 Dynamic - Razer Edition, ikkunallinen E-ATX -miditornikotelo, musta - 177,90€Onkohan tuota Lian Li PC-O11 Dynamic koppaa tulossa kenties milloin varastoon?
Saimme tänään kuulla AMD Ryzen 5900X boxed -prosessorien toimitusvaikeuksista, joka valitettavasti vaikuttaa myös meille aiemmin vahvistettuihin tuote-eriin. AMD on peruuttanut ison osan meille tilatuista eristä, ja seuraavien erien saapumisaikataulua ei toistaiseksi ole vahvistettu.
Olemme tiedottaneet tuotteen tilaajia sähköpostitse heti tiedon saatuamme.
Pelikoodit ovat tosiaan ihan täysin AMD:n tarjoama lisäetu, joten tarkempaa tietoa asiasta saattaisi kenties saada heidän omasta tuestaan.Miten mahtaa käydä Far Cry -pelikoodien? Tietysti koodiasia on täysin AMD:stä kiinni, mutta melko kohtuuttomalta tuntuu, jos prosessori on tilattu paria kuukautta aiemmin, mutta AMD ei saa toimitettua tavaraa, minkä seurauksena pelikoodeja ei myöskään pysty lunastamaan ennen määräajan umpeutumista.
On kyllä, kunhan saadaan kaikki tuotevastaavat vapailta takaisin sorvin ääreenOnkohan tammikuun tarjoukset tulossa?
Mulla oli taas sellainen erikoisuus käynyt, että tuote oli jo varattu tilaukselle, mutta yhtenä päivänä tila oli muuttunut "Odottaa tuotetta". Tuotetta tuli tosin lisää vähän ajan päästä, ja ei tullut tosin lopulta otettua kyseistä tuotetta edes. Mutta perin erikoista, kuten myös jonosijoituksen muuttuminen väärään suuntaan.![]()
![]()
Nyt alkaa mennä jo melko kummalliseksi tuo RTX3080 non-oc kortin toimitus omalta osaltani. Syyskuussa chatti kertoi, että edelläni on 53 tilausta, eli melko hyvä tilanne. No marraskuussa 16.päivä olisi tuon tiedon mukaan korttini pitänyt lähteä postiin, kuitenkin olin mystisesti tippunut 15. sijaa alaspäin jonossa. Nyt tuon tiedon perusteella minun pitäisi olla jonossa sijalla 7. ja viimeaikoina tilaussivulla onkin lukenut "jonosijoitus 5-10", kuitenkin tänään siihen on muuttunut "jonosijoitus 10-15". Yhden kerran olisin vielä ymmärtänyt että jossain olisi käynyt virhe jonosijoituksissa, mutta kun sama tapahtuu jo toisen kerran niin alkaa jo hiukan kyllästyttää. Mahtaako huomenna jonosijoitukseni olla 15-20.... Eipä tässä muuten mitään isompaa ongelmaa olisi, mutta kun nuo non-oc mallin toimitusmäärät on olleet niin pieniä, että saattaa mennä vielä muutama erä että saan oman korttini tällä menolla.
Jos maksaa sen 10€ kiire toimituslisän pääseekö sillä näytönohjain jonon ohi kärkeen?
Jos maksaa sen 10€ kiire toimituslisän pääseekö sillä näytönohjain jonon ohi kärkeen?
![]()
![]()
Nyt alkaa mennä jo melko kummalliseksi tuo RTX3080 non-oc kortin toimitus omalta osaltani. Syyskuussa chatti kertoi, että edelläni on 53 tilausta, eli melko hyvä tilanne. No marraskuussa 16.päivä olisi tuon tiedon mukaan korttini pitänyt lähteä postiin, kuitenkin olin mystisesti tippunut 15. sijaa alaspäin jonossa. Nyt tuon tiedon perusteella minun pitäisi olla jonossa sijalla 7. ja viimeaikoina tilaussivulla onkin lukenut "jonosijoitus 5-10", kuitenkin tänään siihen on muuttunut "jonosijoitus 10-15". Yhden kerran olisin vielä ymmärtänyt että jossain olisi käynyt virhe jonosijoituksissa, mutta kun sama tapahtuu jo toisen kerran niin alkaa jo hiukan kyllästyttää. Mahtaako huomenna jonosijoitukseni olla 15-20.... Eipä tässä muuten mitään isompaa ongelmaa olisi, mutta kun nuo non-oc mallin toimitusmäärät on olleet niin pieniä, että saattaa mennä vielä muutama erä että saan oman korttini tällä menolla.
Mulla oli taas sellainen erikoisuus käynyt, että tuote oli jo varattu tilaukselle, mutta yhtenä päivänä tila oli muuttunut "Odottaa tuotetta". Tuotetta tuli tosin lisää vähän ajan päästä, ja ei tullut tosin lopulta otettua kyseistä tuotetta edes. Mutta perin erikoista, kuten myös jonosijoituksen muuttuminen väärään suuntaan.
Tästä olen ollut yhteydessä aspaan, mutta sieltä en ole mitään sen kummempaa syytä asialle saanut. Molemmilla kerroilla asiakaspalvelija sanoi, että ei löydy syytä tälle. Mitään en ole muuttanut tilauksessa sen tekemisen jälkeen."Varattu tilaukselle" statuksen muuttuminen "odottaa tuotetta" tarkoittaa yleensä varastosaldoheittoa. Tällaisessa tapauksessa asiakaspalvelun pitäisi kuitenkin asiakasta asiasta informoida.
@MO1 :n kuvaaman kaltaista jonosijoituksen heittelyä ei kuitenkaan pitäisi tapahtua ellei itse jonotuksen kohteena olevaa tuotetta vaihdeta tilauksella. Kuulostaa siis meidänkin korviin perin erikoiselta eli suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun tilausnumeron kera.
"Ai pojat on jonottanu täällä jo kuukausikaupalla näyttiksiä? Tossa on kymppi, mää meen ohi."Jos maksaa sen 10€ kiire toimituslisän pääseekö sillä näytönohjain jonon ohi kärkeen?
Tästä olen ollut yhteydessä aspaan, mutta sieltä en ole mitään sen kummempaa syytä asialle saanut. Molemmilla kerroilla asiakaspalvelija sanoi, että ei löydy syytä tälle. Mitään en ole muuttanut tilauksessa sen tekemisen jälkeen.
No nyt näkyy tilaussivulla jonosijoitukseksi 5-10Kuulostaa siis siltä, että jommalla kummalla kerralla jonosijoitus on kiireessä katsottu järjestelmästä yksinkertaisesti väärin. Vai onko siis jonosijoitus muuttunut senkin jälkeen kun jonosijoituksia alettiin asiakastilillä ilmoittaa?
Edt: niinhän sinä tuossa kirjoitat, että olisi ollut statuksena jossain kohtaa 5-10.... Olisiko sinun mahdollista laittaa vaikka yksärillä lisätietoja, niin voidaan järjestelmäkehityspuolen kanssa vielä katsoa (pyhien jälkeen) että löytyykö jotain kummallisuuksia!