Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Jos tää mulle oli tarkoitettu ni tollainen viikko nyt olisikin vielä ihan kohtuullinen aika olla ilman konetta. Mulla vaan on nyt ollut kone pois pelistä 7.12 lähtien, ja luultavasti menee parhaassa tapauksessakin vielä ainakin vähintään viikko ennenkun tähän saadaan mitään ratkaisua. Eli kohta kolmisen viikkoa oltu ilman toimivaa konetta, eikä mitään tietoa koska saa koneen toimintaan ni ei paljon hymyilytä.

Jos jimms olisi normaalin käytännön mukaan kysynyt mitä haluan tuon 2080ti tilalle (kerran tuota kyseistä mallia ei saatavilla ole) ni ensinnäkään en olisi hyväksynyt tuota halvempaa gigabyten mallia tilalle (joka vielä kaikenhuipuksi oli risa "tehdaskorjattu"), vaan vaatinut jotain vastaavaa highend mallia tai vaihtoehtoisesti rahallista hyvitystä. Tuossa tapauksessa olisin sitten kerennyt hommaamaan itselle korvaavan kortin ainakin väliaikaiseksi tilalle,eikä olisi tarvinnut pyhiä olla ilman konetta. Kerrankin olisi ollut hyvin aikaa koneella pelailla kun vasta 7.1 takaisin töihin, mutta eipä nyt sit tarvi :mad:

Aikaisemmin ollut ihan positiivista sanottavaa jimmsin takuuvaihdoista. Mutta näköjään käynyt tänkin puljun kanssa valitettavasti se perinteinen, eli firma kasvaa = asiakaspalvelu huononee. :thumbsdown:
On kyllä aivan järjetön keissi, itse en kyllä purematta nielisi tuota hommaa, Gigabyten kortti on ihan eri tasoa hinnaltaan ja muutenkin, itse vaatisin rahat takaisin tai tilalle täytyy tulla vastaava kortti, eli RTX 3070 vähintään (itse en tuota kyllä huolisi 8GB muistin takia).
 
On kyllä aivan järjetön keissi, itse en kyllä purematta nielisi tuota hommaa, Gigabyten kortti on ihan eri tasoa hinnaltaan ja muutenkin, itse vaatisin rahat takaisin tai tilalle täytyy tulla vastaava kortti, eli RTX 3070 vähintään (itse en tuota kyllä huolisi 8GB muistin takia).
Tuollainen huippumallin RTX 2080ti korkeilla tehdaskelloilla on kyllä muutenkin yleisesti nopeampi kortti kun 3070, jossain peleissä (varsinkin 4k resolla) vielä suht reilulla erolla, ja toki niinkun sanoitkin muistia on 2080ti enemmän joka sekin nykyään alkaa olemaan aika relevantti seikka. Eli en kyllä ainakaan suoraan vaihtoon 3070 osalta taivu.

Saa nyt nähdä mitä tästä sotkusta vielä seuraa, mutta on kyllä ollut harvinaisen p*ska takuukokemus.
 
Viimeksi muokattu:
Onko mitään haisua milloin tulisi 800W-> powereita varastoon? Esim. Corsair HXi850 jne jne. Nollasaatavuus melko monessa.
 
Viimeksi muokattu:
Rm850x piti tulla arvion mukaan 24pv, ei vissiin tullut ja saatavuus muuttui ei arvioiduksi. Pistin lisää verkkoja vesille.
 
Rm850x piti tulla arvion mukaan 24pv, ei vissiin tullut ja saatavuus muuttui ei arvioiduksi. Pistin lisää verkkoja vesille.

Ei sillä varmaa jouluna ole kukaan ollut päivittämässä saldoja ja tänään sunnuntain kunniaksi pulju kiinni joten odottele nyt päivä pari.
 
En muista vastailitteko näihin mutta.. HP Reverb G2:sta tulossa vuoden alussa "yli 25kpl", onko antaa mitään arvioita kuinka moni tilanneista saanee tilauksensa? Tilaussaldo on tainnut olla "yli -25 kpl" jo pitkään eli tilauksia saattaa olla satojakin jonossa?

Rauhallista uudenvuoden odotusta myös Jimmsin väelle :love:
 
Onko mitään haisua milloin tulisi 800W-> powereita varastoon? Esim. Corsair HXi850 jne jne. Nollasaatavuus melko monessa.
Nuo yleiset saatavuushaasteet vaikuttavat myös virtalähteisiin. Koetetaan parhaamme mukaan saada näitä varastoon, mutta tukkurienkin varastot ovat surullisen vähissä, jonka takia saatavuudet ovat varsin huonoja.
 
En muista vastailitteko näihin mutta.. HP Reverb G2:sta tulossa vuoden alussa "yli 25kpl", onko antaa mitään arvioita kuinka moni tilanneista saanee tilauksensa? Tilaussaldo on tainnut olla "yli -25 kpl" jo pitkään eli tilauksia saattaa olla satojakin jonossa?

Rauhallista uudenvuoden odotusta myös Jimmsin väelle :love:
Toimitusaika-arvioiden perusteella näyttäisi siltä, että tammikuun aikana pitäisi kaikkien tähän mennessä tilanneiden saada omansa. Toivotaan, että arviot myös pitävät paikkansa! :thumbsup:
 
@Jimm's Onko vieläkään tietoa milloin LG:n 38WN95C-W näyttöä olisi saatavilla? Ei viitsisi tilailla jos juhannukseen asti joutuu odottamaan.
 
Onkohan jo selvinnyt mihin 10 kpl:een erä Gigabyte RTX 3080 Gaming OC -kortteja hävisi? Vahvistetut toimitusaika-arviot olivat 6.12, 17.12 ja 22.12. Voidaanko näitä odottaa vielä vai onko Gigabyte tai Tukkuri ilmoittanut ongelmista?
 
Onko vielä pitkätkin jonot lähetyksissä? Oma 22. päivä tilaukselle varattu Strix 3080 OC ei ole vielä pakettiin päätynyt
 
Tuo teidän chatti on kyllä uskomaton tekele, kolmas kerta kun käy näin että jonottaa normaalisti, mutta ei vaan tunnu pääsenvän läpi ollenkaan. Nyt 30min junnannut "asiakkaita edelläsi: 0" ja tuskin tulee tuota etenemään mihinkään. Aikaisemmilla kerroilla kävi aivan samalla tavalla ja saa odotella vaikka maailman tappiin ni tuolta ei vastausta tule.
 
Onkohan jo selvinnyt mihin 10 kpl:een erä Gigabyte RTX 3080 Gaming OC -kortteja hävisi? Vahvistetut toimitusaika-arviot olivat 6.12, 17.12 ja 22.12. Voidaanko näitä odottaa vielä vai onko Gigabyte tai Tukkuri ilmoittanut ongelmista?
Alkuperäisestä vahvistuksesta huolimatta nämä kuulemma viivästyivät :/ ja uutta toimitusaika-arviota emme ole vielä saaneet.
 
Ryzen 5 5600X:n saatavuus on yhä heikko, mutta osaatteko antaa minkäänlaista arviota milloin voisin odottaa prossua postiin? Tilauspäivämäärä 18.12. ja jonosijoitus 100 - 120. Tuotetta on ilmeisesti 21.12. saapunut 580 kpl, mutta varmasti käsiteltäviä tilauksia on myöskin satoja. Ymmärrän siis kyllä tilanteen luoman haasteen varsinkin nyt, kun tässä oli vielä joulukin välissä. Ajattelin vain, kannattaako prossua enää tämän viikon aikana odottaa postiin. Vai meneekö väkisinkin tammikuun puolelle, jolloin tuotetta saapuu taas lisää?
 
Tuo teidän chatti on kyllä uskomaton tekele, kolmas kerta kun käy näin että jonottaa normaalisti, mutta ei vaan tunnu pääsenvän läpi ollenkaan. Nyt 30min junnannut "asiakkaita edelläsi: 0" ja tuskin tulee tuota etenemään mihinkään. Aikaisemmilla kerroilla kävi aivan samalla tavalla ja saa odotella vaikka maailman tappiin ni tuolta ei vastausta tule.
Kun chatissa on ruuhkaa, nuo jononumerot saattavat tosiaan heitellä, kuten aiemmin onkin jo mainittu. Kiireisissä asioissa kannattaakin siis soittaa.
 
Onko vielä pitkätkin jonot lähetyksissä? Oma 22. päivä tilaukselle varattu Strix 3080 OC ei ole vielä pakettiin päätynyt
Tuote on siis varattuna tilauksellesi? Olisi kyllä pitänyt sitten jo lähteä, ainakaan pikavilkaisulla järjestelmä ei näyttänyt enää yhtään toimitettavissa olevaa tilausta tälle tuotteelle.
 
Ryzen 5 5600X:n saatavuus on yhä heikko, mutta osaatteko antaa minkäänlaista arviota milloin voisin odottaa prossua postiin? Tilauspäivämäärä 18.12. ja jonosijoitus 100 - 120. Tuotetta on ilmeisesti 21.12. saapunut 580 kpl, mutta varmasti käsiteltäviä tilauksia on myöskin satoja. Ymmärrän siis kyllä tilanteen luoman haasteen varsinkin nyt, kun tässä oli vielä joulukin välissä. Ajattelin vain, kannattaako prossua enää tämän viikon aikana odottaa postiin. Vai meneekö väkisinkin tammikuun puolelle, jolloin tuotetta saapuu taas lisää?
Tuo 21.12. saapunut erä on jo kirjattu järjestelmään, eli jos tilauksesi odottaa edelleen tuotetta, tuosta erästä ei riittänyt sinulle. Näillä näkymin sinun kappaleesi saapuisi sitten tuossa tammikuun erässä.
 
Jos tää mulle oli tarkoitettu ni tollainen viikko nyt olisikin vielä ihan kohtuullinen aika olla ilman konetta. Mulla vaan on nyt ollut kone pois pelistä 7.12 lähtien, ja luultavasti menee parhaassa tapauksessakin vielä ainakin vähintään viikko ennenkun tähän saadaan mitään ratkaisua. Eli kohta kolmisen viikkoa oltu ilman toimivaa konetta, eikä mitään tietoa koska saa koneen toimintaan ni ei paljon hymyilytä.

Jos jimms olisi normaalin käytännön mukaan kysynyt mitä haluan tuon 2080ti tilalle (kerran tuota kyseistä mallia ei saatavilla ole) ni ensinnäkään en olisi hyväksynyt tuota halvempaa gigabyten mallia tilalle (joka vielä kaikenhuipuksi oli risa "tehdaskorjattu"), vaan vaatinut jotain vastaavaa highend mallia tai vaihtoehtoisesti rahallista hyvitystä. Tuossa tapauksessa olisin sitten kerennyt hommaamaan itselle korvaavan kortin ainakin väliaikaiseksi tilalle,eikä olisi tarvinnut pyhiä olla ilman konetta. Kerrankin olisi ollut hyvin aikaa koneella pelailla kun vasta 7.1 takaisin töihin, mutta eipä nyt sit tarvi :mad:

Aikaisemmin ollut ihan positiivista sanottavaa jimmsin takuuvaihdoista. Mutta näköjään käynyt tänkin puljun kanssa valitettavasti se perinteinen, eli firma kasvaa = asiakaspalvelu huononee. :thumbsdown:
Mulla ei oo ikinä ollut positiivista kokemusta jimmssin takuupalautus käytännöistä. Parhain tapaus oli 660 ti:n aikaan, kun kortti hajosi takuun aikana. Sanottiin vaan, että kyseistä korttia ei enää valmisteta ja antoivat 60 euroa :D
 
Mites pitkät toimitusajat G.Skillin muisteilla on ollut jos tukkurilla on listattu tavaraa olevan?
Tilausta tehdessä oli 4-7 arkipäivää arvio, nyt puolestaan "ei vahvistettu" tilassa...
 
Mites pitkät toimitusajat G.Skillin muisteilla on ollut jos tukkurilla on listattu tavaraa olevan?
Tilausta tehdessä oli 4-7 arkipäivää arvio, nyt puolestaan "ei vahvistettu" tilassa...
Tilausvahvistuksesta löytyy sinun tilaustasi koskeva toimitusaika-arvio, sivuilta löytyvä arvio koskee uusia tilauksia. Jos teit tilauksen kirjautuneena, myöskin omalta sivultasi tilausseurnnasta löytyy tuo toimitusaika-arvio.
 
Tilausvahvistuksesta löytyy sinun tilaustasi koskeva toimitusaika-arvio, sivuilta löytyvä arvio koskee uusia tilauksia. Jos teit tilauksen kirjautuneena, myöskin omalta sivultasi tilausseurnnasta löytyy tuo toimitusaika-arvio.
Sähköpostissa maininta "menee alkuvuoteen", mutta tuohan nyt voi tarkoittaa vaikka Helmikuuta.
Koko ajan tukkurin listaus näyttää "yli 25kpl" niin sillä mietin että liekö tukkuri esim. UK:ssa :D
 

Virallinen lista kaikista 80+ virtalähteistä, joilla sertifikaatit.

Tällä valmistajalla ei ole sertifikaattia tuolle eikä käytännössä muillekkaan tuotteillensa. CE-todistusta ei ole myöskään sivuilla tarjolla, vaikka linkin paikka onkin esittelysivulla.

Mitä tälle asialle pitäisi mielestänne tehdä?
Eihän tuolta sivulta edes löydy läheskään kaikkia PSU valmistajia esim. Phanteks, MSI näiltä varmasti löytyy 80 plus sertifikaatin virtalähteitä.
 
Kysytään uudelleen kun meni varmaan ohi. Saisiko alla olevaa letkua valikoimiin näyttäisi että teillä ei ole matta mustaa 13/10 letkua? Onko Lian li 011d mini:stä tullut mitään saatavuus tietoa?

Letku: EPDM Tubing ID 3/8" - 1/2" OD (13/10mm) black matte, 4,45 €
Juuri tuota kaipaamaasi letkua ei löytynyt meidän toimittajilta, mutta olisiko tästä korvaajaksi? Tygon 13/10mm Tygon R6012 Norprene letku, musta - 6,00€
Lian Lin osalta saatavuus edelleen avoin.
 
Juurikun ajattelin että tuo oma takuukeissi olisi vihdoin saatu pois päiväjärjestyksestä ni näköjään tän tapauksen osalta ei mitään voida hoitaa kunnolla! Eilen aamulla klo:9 tuli aspasta/huollosta viesti jossa annettiin vaihtoehdoiksi tuo tehdaskorjattu gigabyten 2080ti takaisin (johon huolto oli vaihtanut tahnat), tai vaihtoehtoisesti lahjakortti "xxx €" summalle. Vastasin tuohon sitten samantien (tai no muutaman minuutin viiveellä) siitä kun teiltä tuo sähköposti tuli että tuo gigabyten kortti ei vastaa laadultaan sitä alunperin takuuseen lähetettyä 2080ti strix oc mallia, joten noilla vaihtoehdoilla otan mieluummin lahjakortin. Oletin että jotain vastausta/varmistusta olisi tullut takaisinpäin melkolailla samointein, tai vähintäänkin saman työpäivän aikana. Nyt kuitenkin reilu vuorokausi tuon jälkeen ei mitään vastausta.

Oikeasti jos teillä on noin paljon ruuhkaa sähköpostissa että simppeliin vastaukseen reagoiminen kestää joka ainoan viestin osalta päivätolkulla ni varmaan olisi parempi sitten hoitaa nämä tapaukset vaikka puhelimitse. :facepalm:

Itsellä alkaa kyllä olemaan mittari melko punaisella tän koko säädön kanssa. Korvaavan näytönohjaimen tilasin jo muualta joulunaattona kun ei tähän tuntunut tulevan mitään tolkkua.
 
Juurikun ajattelin että tuo oma takuukeissi olisi vihdoin saatu pois päiväjärjestyksestä ni näköjään tän tapauksen osalta ei mitään voida hoitaa kunnolla! Eilen aamulla klo:9 tuli aspasta/huollosta viesti jossa annettiin vaihtoehdoiksi tuo tehdaskorjattu gigabyten 2080ti takaisin (johon huolto oli vaihtanut tahnat), tai vaihtoehtoisesti lahjakortti "xxx €" summalle. Vastasin tuohon sitten samantien (tai no muutaman minuutin viiveellä) siitä kun teiltä tuo sähköposti tuli että tuo gigabyten kortti ei vastaa laadultaan sitä alunperin takuuseen lähetettyä 2080ti strix oc mallia, joten noilla vaihtoehdoilla otan mieluummin lahjakortin. Oletin että jotain vastausta/varmistusta olisi tullut takaisinpäin melkolailla samointein, tai vähintäänkin saman työpäivän aikana. Nyt kuitenkin reilu vuorokausi tuon jälkeen ei mitään vastausta.

Oikeasti jos teillä on noin paljon ruuhkaa sähköpostissa että simppeliin vastaukseen reagoiminen kestää joka ainoan viestin osalta päivätolkulla ni varmaan olisi parempi sitten hoitaa nämä tapaukset vaikka puhelimitse. :facepalm:

Itsellä alkaa kyllä olemaan mittari melko punaisella tän koko säädön kanssa. Korvaavan näytönohjaimen tilasin jo muualta joulunaattona kun ei tähän tuntunut tulevan mitään tolkkua.
Sain juuri asiakaspalvelijaltamme vahvistuksen, että tämä asia on käsitelty ja lahjakortti on toimitettu sinulle. Käsittelemme tällaiset asiat mielellämme juuri sähköpostilla, jotta molemmille osapuolille jää "mustaa valkoiselle" sovituista asioista.
 
Sain juuri asiakaspalvelijaltamme vahvistuksen, että tämä asia on käsitelty ja lahjakortti on toimitettu sinulle. Käsittelemme tällaiset asiat mielellämme juuri sähköpostilla, jotta molemmille osapuolille jää "mustaa valkoiselle" sovituista asioista.
Ok. No tämä on nyt tälläerää loppuunkäsitelty. Toivottavasti tulevaisuudessa asiat hoituu vähän mutkattomammin.
 
Viimeksi muokattu:
Minkä moinen jono tilanne siellä on nyt ylipäätään? Pari päivää sitten tilaamani tuotteet eivät ole vielä inahtaneetkaan. Tarkoitus ei ole mitenkään ruinata, kunhan vähän sais vaan osviittaa koska odotettavissa että on postissa.
 
Minkä moinen jono tilanne siellä on nyt ylipäätään? Pari päivää sitten tilaamani tuotteet eivät ole vielä inahtaneetkaan. Tarkoitus ei ole mitenkään ruinata, kunhan vähän sais vaan osviittaa koska odotettavissa että on postissa.
Viimeisimmän tiedon mukaan varastollamme käsitellään tällä hetkellä 25.12. tehtyjä tilauksia, eli ihan toimitusaika-arvion mukaisissa puitteissa mennään! Muistattehan kuitenkin, että mahdolliset isot saapuvat tavarantoimitukset vaikuttavat hetkellisesti keräily- ja toimitustilanteeseen.
 
Viimeisimmän tiedon mukaan varastollamme käsitellään tällä hetkellä 25.12. tehtyjä tilauksia, eli ihan toimitusaika-arvion mukaisissa puitteissa mennään! Muistattehan kuitenkin, että mahdolliset isot saapuvat tavarantoimitukset vaikuttavat hetkellisesti keräily- ja toimitustilanteeseen.
Kiitos nopeasta vastauksesta!
 
Ok. No tämä on nyt tälläerää loppuunkäsitelty. Toivottavasti tulevaisuudessa asiat hoituu vähän mutkattomammin.
Isoin ongelma tuossa kuulostaa olevan kommunikointi. Jos olisi otettu yhteyttä heti kun kortti ensimmäisen kerran saapui huoltoon vaikkapa että "Näytönohjainten saanti on nyt todella heikkoa ja täysin vastaavaa mallia emme valitettavasti pysty tarjoamaan. Meillä on kuitenkin varastossa takuukorjattu Gigabyte, haluatteko sen vaihdossa vai haluatteko ennemmin lahjakortin summalle xxx€? Tai haluatko odottaa että korvaavaa korttia saadaan varastoon muutaman kuukauden kuluessa?". Nyt tuossa kuulosti palavan aikaa viikkotolkulla ihan hukkaan.
Ei tämä minulle oikeastaan kuulu, mutta suomalaisten kauppojen ainoa todellinen kilpailuvaltti on juuri asiakaspalvelussa ja etenkin reklaamaatioiden käsittely.
Tilausprosessi ja tilauksen sisällön muuttaminen onnistuu (myös omien kokemuksien mukaan) erinoimaisesti, nyt vielä takuupuoli 100% kuntoon niin olette taatusti Suomen paras ATK kauppa :thumbsup:
 
Isoin ongelma tuossa kuulostaa olevan kommunikointi. Jos olisi otettu yhteyttä heti kun kortti ensimmäisen kerran saapui huoltoon vaikkapa että "Näytönohjainten saanti on nyt todella heikkoa ja täysin vastaavaa mallia emme valitettavasti pysty tarjoamaan. Meillä on kuitenkin varastossa takuukorjattu Gigabyte, haluatteko sen vaihdossa vai haluatteko ennemmin lahjakortin summalle xxx€? Tai haluatko odottaa että korvaavaa korttia saadaan varastoon muutaman kuukauden kuluessa?". Nyt tuossa kuulosti palavan aikaa viikkotolkulla ihan hukkaan.
Ei tämä minulle oikeastaan kuulu, mutta suomalaisten kauppojen ainoa todellinen kilpailuvaltti on juuri asiakaspalvelussa ja etenkin reklaamaatioiden käsittely.
Tilausprosessi ja tilauksen sisällön muuttaminen onnistuu (myös omien kokemuksien mukaan) erinoimaisesti, nyt vielä takuupuoli 100% kuntoon niin olette taatusti Suomen paras ATK kauppa :thumbsup:
Juurikin näin! Ainut syy tähän koko soppaan oli juurikin tuo että kysymättä lähetettiin tilalle täysin eri tuote kun takuuseen lähetetty. Vaikka tuo gigabyten kortti olisi ollutkin täysin toimiva, niin siltikin tuo oli reilusti halvempi malli uutena (ns perusmalli), kun taas takuuseen lähtenyt oli toisen valmistajan huippumalli. Ainakaan omasta mielestä tuo ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa.

Nyt meni kaikenkaikkiaan selvittelyyn about 3 viikkoa täysin turhaan & asiakkaalle koitui turhaa vaivaa/haittaa. Jos alunperin olisi kysytty miten toimitaan (kun tilanne nyt on mikä on näytönohjaimien osalta), niin lopputulos olisi ollut täysin sama kun nyt lopputulema, ainoana erona se että koko tapaus olisi saatu käsiteltyä viikkoja sitten ja säästytty tältä kaikelta säädöltä jota ajankohta pahensi vielä entisestään.

Niinkun jo aiemmin mainitsin, niin aikaisemmat takuukokemukset itsellä ollut vaan positiivisia, toivottavasti tämä oli vaan yksittäinen pieleen mennyt tapaus.
 
Viimeksi muokattu:
Juurikin näin! Ainut syy tähän koko soppaan oli juurikin tuo että kysymättä lähetettiin tilalle täysin eri tuote kun takuuseen lähetetty. Vaikka tuo gigabyten kortti olisi ollutkin täysin toimiva, niin siltikin tuo oli reilusti halvempi malli uutena (ns perusmalli), kun taas takuuseen lähtenyt oli toisen valmistajan huippumalli. Ainakaan omasta mielestä tuo ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa.

Nyt meni kaikenkaikkiaan selvittelyyn about 3 viikkoa täysin turhaan & asiakkaalle koitui turhaa vaivaa/haittaa. Jos alunperin olisi kysytty miten toimitaan (kun tilanne nyt on mikä on näytönohjaimien osalta), niin lopputulos olisi ollut täysin sama kun nyt lopputulema, ainoana erona se että koko tapaus olisi saatu käsiteltyä viikkoja sitten ja säästytty tältä kaikelta säädöltä jota ajankohta pahensi vielä entisestään.

Niinkun jo aiemmin mainitsin, niin aikaisemmat takuukokemukset itsellä ollut vaan positiivisia, toivottavasti tämä oli vaan yksittäinen pieleen mennyt tapaus.
Jatkossa tiedoksi vaan että lahjakorttia ei olisi tarvinnut hyväksyä korvaukseksi. Jos liike ei pysty toimittamaan vastaavaa tuotetta niin olisi ollut mahdollisuus kaupanpurkuun.
 
Jatkossa tiedoksi vaan että lahjakorttia ei olisi tarvinnut hyväksyä korvaukseksi. Jos liike ei pysty toimittamaan vastaavaa tuotetta niin olisi ollut mahdollisuus kaupanpurkuun.
Tiedän kyllä ettei olisi tarvinnut lahjakorttia hyväksyä. Mulla nyt vaan oli muutenkin pc roinien osalta hankintoja tulossa ni oikeastaan ihan sama saiko hyvityksen lahjakorttina vai rahana tilille.
 
@Jimm's ilokseni huomasin, että teidän listoille on ilmestynyt myös Huion tuotteita. Huion Kamvas pro 24

Itse olen käyttänyt pitkään Wacomin Intuos Pro tablettia ja siirtyminen piirtonäyttöön on käynyt mielessä. Ihmettelin miten tämä tuote on hinnoiteltu 1199€, kun se myydään huionin omassa kaupassa 899$ (730,5€). Postimaksukin on vain 87,35$ (71€) ja koko paketin hinnaksi tulisi 801,5€.

Onko tässä vain tuote, mitä ei enää myydä ja se on jäänyt listoille vanhalla hinnalla?
Muistithan ynnäillä tullikulut, verot ja jos jotain muuta tuohon vielä tulee lisää, kuten takuu palautus tms kulut?
 
@Jimm's ilokseni huomasin, että teidän listoille on ilmestynyt myös Huion tuotteita. Huion Kamvas pro 24

Itse olen käyttänyt pitkään Wacomin Intuos Pro tablettia ja siirtyminen piirtonäyttöön on käynyt mielessä. Ihmettelin miten tämä tuote on hinnoiteltu 1199€, kun se myydään huionin omassa kaupassa 899$ (730,5€). Postimaksukin on vain 87,35$ (71€) ja koko paketin hinnaksi tulisi 801,5€.

Onko tässä vain tuote, mitä ei enää myydä ja se on jäänyt listoille vanhalla hinnalla?
Muistithan ynnäillä tullikulut, verot ja jos jotain muuta tuohon vielä tulee lisää, kuten takuu palautus tms kulut?
Kuten kanssafoorumilainen jo ehtikin kommentoida, muunmuassa verotuksellisista syistä hinnoittelu ei aina ole suoraan verrannollinen kun puhutaan eri maassa sijaitsevasta kaupasta. Tämäkin tuote tulee meille tukkurin kautta, jolloin myös esimerkiksi mahdolliset takuukäsittelyt ovat helpompia hoitaa, kun ollaan samalla mantereella.
 
Mikä homma tuon näytön kans ku joka viikko tulee viikko lisää saatavuuteen?
Sivuillamme ilmoitettu toimitusaika-arvio on tosiaankin aina arvio, joten varsinkin näihin "ei vahvistettuihin" saattaa tulla muutoksia mikäli saatavuutta ei ole.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
254 549
Viestejä
4 424 843
Jäsenet
73 379
Uusin jäsen
Korte40

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom