Jos tää mulle oli tarkoitettu ni tollainen viikko nyt olisikin vielä ihan kohtuullinen aika olla ilman konetta. Mulla vaan on nyt ollut kone pois pelistä 7.12 lähtien, ja luultavasti menee parhaassa tapauksessakin vielä ainakin vähintään viikko ennenkun tähän saadaan mitään ratkaisua. Eli kohta kolmisen viikkoa oltu ilman toimivaa konetta, eikä mitään tietoa koska saa koneen toimintaan ni ei paljon hymyilytä.
Jos jimms olisi normaalin käytännön mukaan kysynyt mitä haluan tuon 2080ti tilalle (kerran tuota kyseistä mallia ei saatavilla ole) ni ensinnäkään en olisi hyväksynyt tuota halvempaa gigabyten mallia tilalle (joka vielä kaikenhuipuksi oli risa "tehdaskorjattu"), vaan vaatinut jotain vastaavaa highend mallia tai vaihtoehtoisesti rahallista hyvitystä. Tuossa tapauksessa olisin sitten kerennyt hommaamaan itselle korvaavan kortin ainakin väliaikaiseksi tilalle,eikä olisi tarvinnut pyhiä olla ilman konetta. Kerrankin olisi ollut hyvin aikaa koneella pelailla kun vasta 7.1 takaisin töihin, mutta eipä nyt sit tarvi
Aikaisemmin ollut ihan positiivista sanottavaa jimmsin takuuvaihdoista. Mutta näköjään käynyt tänkin puljun kanssa valitettavasti se perinteinen, eli firma kasvaa = asiakaspalvelu huononee.