• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Onko vielä pitkätkin jonot lähetyksissä? Oma 22. päivä tilaukselle varattu Strix 3080 OC ei ole vielä pakettiin päätynyt
Tuote on siis varattuna tilauksellesi? Olisi kyllä pitänyt sitten jo lähteä, ainakaan pikavilkaisulla järjestelmä ei näyttänyt enää yhtään toimitettavissa olevaa tilausta tälle tuotteelle.
 
Ryzen 5 5600X:n saatavuus on yhä heikko, mutta osaatteko antaa minkäänlaista arviota milloin voisin odottaa prossua postiin? Tilauspäivämäärä 18.12. ja jonosijoitus 100 - 120. Tuotetta on ilmeisesti 21.12. saapunut 580 kpl, mutta varmasti käsiteltäviä tilauksia on myöskin satoja. Ymmärrän siis kyllä tilanteen luoman haasteen varsinkin nyt, kun tässä oli vielä joulukin välissä. Ajattelin vain, kannattaako prossua enää tämän viikon aikana odottaa postiin. Vai meneekö väkisinkin tammikuun puolelle, jolloin tuotetta saapuu taas lisää?
Tuo 21.12. saapunut erä on jo kirjattu järjestelmään, eli jos tilauksesi odottaa edelleen tuotetta, tuosta erästä ei riittänyt sinulle. Näillä näkymin sinun kappaleesi saapuisi sitten tuossa tammikuun erässä.
 
Jos tää mulle oli tarkoitettu ni tollainen viikko nyt olisikin vielä ihan kohtuullinen aika olla ilman konetta. Mulla vaan on nyt ollut kone pois pelistä 7.12 lähtien, ja luultavasti menee parhaassa tapauksessakin vielä ainakin vähintään viikko ennenkun tähän saadaan mitään ratkaisua. Eli kohta kolmisen viikkoa oltu ilman toimivaa konetta, eikä mitään tietoa koska saa koneen toimintaan ni ei paljon hymyilytä.

Jos jimms olisi normaalin käytännön mukaan kysynyt mitä haluan tuon 2080ti tilalle (kerran tuota kyseistä mallia ei saatavilla ole) ni ensinnäkään en olisi hyväksynyt tuota halvempaa gigabyten mallia tilalle (joka vielä kaikenhuipuksi oli risa "tehdaskorjattu"), vaan vaatinut jotain vastaavaa highend mallia tai vaihtoehtoisesti rahallista hyvitystä. Tuossa tapauksessa olisin sitten kerennyt hommaamaan itselle korvaavan kortin ainakin väliaikaiseksi tilalle,eikä olisi tarvinnut pyhiä olla ilman konetta. Kerrankin olisi ollut hyvin aikaa koneella pelailla kun vasta 7.1 takaisin töihin, mutta eipä nyt sit tarvi :mad:

Aikaisemmin ollut ihan positiivista sanottavaa jimmsin takuuvaihdoista. Mutta näköjään käynyt tänkin puljun kanssa valitettavasti se perinteinen, eli firma kasvaa = asiakaspalvelu huononee. :thumbsdown:
Mulla ei oo ikinä ollut positiivista kokemusta jimmssin takuupalautus käytännöistä. Parhain tapaus oli 660 ti:n aikaan, kun kortti hajosi takuun aikana. Sanottiin vaan, että kyseistä korttia ei enää valmisteta ja antoivat 60 euroa :D
 
Mites pitkät toimitusajat G.Skillin muisteilla on ollut jos tukkurilla on listattu tavaraa olevan?
Tilausta tehdessä oli 4-7 arkipäivää arvio, nyt puolestaan "ei vahvistettu" tilassa...
 
Mites pitkät toimitusajat G.Skillin muisteilla on ollut jos tukkurilla on listattu tavaraa olevan?
Tilausta tehdessä oli 4-7 arkipäivää arvio, nyt puolestaan "ei vahvistettu" tilassa...
Tilausvahvistuksesta löytyy sinun tilaustasi koskeva toimitusaika-arvio, sivuilta löytyvä arvio koskee uusia tilauksia. Jos teit tilauksen kirjautuneena, myöskin omalta sivultasi tilausseurnnasta löytyy tuo toimitusaika-arvio.
 
Tilausvahvistuksesta löytyy sinun tilaustasi koskeva toimitusaika-arvio, sivuilta löytyvä arvio koskee uusia tilauksia. Jos teit tilauksen kirjautuneena, myöskin omalta sivultasi tilausseurnnasta löytyy tuo toimitusaika-arvio.
Sähköpostissa maininta "menee alkuvuoteen", mutta tuohan nyt voi tarkoittaa vaikka Helmikuuta.
Koko ajan tukkurin listaus näyttää "yli 25kpl" niin sillä mietin että liekö tukkuri esim. UK:ssa :D
 

Virallinen lista kaikista 80+ virtalähteistä, joilla sertifikaatit.

Tällä valmistajalla ei ole sertifikaattia tuolle eikä käytännössä muillekkaan tuotteillensa. CE-todistusta ei ole myöskään sivuilla tarjolla, vaikka linkin paikka onkin esittelysivulla.

Mitä tälle asialle pitäisi mielestänne tehdä?
Eihän tuolta sivulta edes löydy läheskään kaikkia PSU valmistajia esim. Phanteks, MSI näiltä varmasti löytyy 80 plus sertifikaatin virtalähteitä.
 
Kysytään uudelleen kun meni varmaan ohi. Saisiko alla olevaa letkua valikoimiin näyttäisi että teillä ei ole matta mustaa 13/10 letkua? Onko Lian li 011d mini:stä tullut mitään saatavuus tietoa?

Letku: EPDM Tubing ID 3/8" - 1/2" OD (13/10mm) black matte, 4,45 €
Juuri tuota kaipaamaasi letkua ei löytynyt meidän toimittajilta, mutta olisiko tästä korvaajaksi? Tygon 13/10mm Tygon R6012 Norprene letku, musta - 6,00€
Lian Lin osalta saatavuus edelleen avoin.
 
Juurikun ajattelin että tuo oma takuukeissi olisi vihdoin saatu pois päiväjärjestyksestä ni näköjään tän tapauksen osalta ei mitään voida hoitaa kunnolla! Eilen aamulla klo:9 tuli aspasta/huollosta viesti jossa annettiin vaihtoehdoiksi tuo tehdaskorjattu gigabyten 2080ti takaisin (johon huolto oli vaihtanut tahnat), tai vaihtoehtoisesti lahjakortti "xxx €" summalle. Vastasin tuohon sitten samantien (tai no muutaman minuutin viiveellä) siitä kun teiltä tuo sähköposti tuli että tuo gigabyten kortti ei vastaa laadultaan sitä alunperin takuuseen lähetettyä 2080ti strix oc mallia, joten noilla vaihtoehdoilla otan mieluummin lahjakortin. Oletin että jotain vastausta/varmistusta olisi tullut takaisinpäin melkolailla samointein, tai vähintäänkin saman työpäivän aikana. Nyt kuitenkin reilu vuorokausi tuon jälkeen ei mitään vastausta.

Oikeasti jos teillä on noin paljon ruuhkaa sähköpostissa että simppeliin vastaukseen reagoiminen kestää joka ainoan viestin osalta päivätolkulla ni varmaan olisi parempi sitten hoitaa nämä tapaukset vaikka puhelimitse. :facepalm:

Itsellä alkaa kyllä olemaan mittari melko punaisella tän koko säädön kanssa. Korvaavan näytönohjaimen tilasin jo muualta joulunaattona kun ei tähän tuntunut tulevan mitään tolkkua.
 
Juurikun ajattelin että tuo oma takuukeissi olisi vihdoin saatu pois päiväjärjestyksestä ni näköjään tän tapauksen osalta ei mitään voida hoitaa kunnolla! Eilen aamulla klo:9 tuli aspasta/huollosta viesti jossa annettiin vaihtoehdoiksi tuo tehdaskorjattu gigabyten 2080ti takaisin (johon huolto oli vaihtanut tahnat), tai vaihtoehtoisesti lahjakortti "xxx €" summalle. Vastasin tuohon sitten samantien (tai no muutaman minuutin viiveellä) siitä kun teiltä tuo sähköposti tuli että tuo gigabyten kortti ei vastaa laadultaan sitä alunperin takuuseen lähetettyä 2080ti strix oc mallia, joten noilla vaihtoehdoilla otan mieluummin lahjakortin. Oletin että jotain vastausta/varmistusta olisi tullut takaisinpäin melkolailla samointein, tai vähintäänkin saman työpäivän aikana. Nyt kuitenkin reilu vuorokausi tuon jälkeen ei mitään vastausta.

Oikeasti jos teillä on noin paljon ruuhkaa sähköpostissa että simppeliin vastaukseen reagoiminen kestää joka ainoan viestin osalta päivätolkulla ni varmaan olisi parempi sitten hoitaa nämä tapaukset vaikka puhelimitse. :facepalm:

Itsellä alkaa kyllä olemaan mittari melko punaisella tän koko säädön kanssa. Korvaavan näytönohjaimen tilasin jo muualta joulunaattona kun ei tähän tuntunut tulevan mitään tolkkua.
Sain juuri asiakaspalvelijaltamme vahvistuksen, että tämä asia on käsitelty ja lahjakortti on toimitettu sinulle. Käsittelemme tällaiset asiat mielellämme juuri sähköpostilla, jotta molemmille osapuolille jää "mustaa valkoiselle" sovituista asioista.
 
Sain juuri asiakaspalvelijaltamme vahvistuksen, että tämä asia on käsitelty ja lahjakortti on toimitettu sinulle. Käsittelemme tällaiset asiat mielellämme juuri sähköpostilla, jotta molemmille osapuolille jää "mustaa valkoiselle" sovituista asioista.
Ok. No tämä on nyt tälläerää loppuunkäsitelty. Toivottavasti tulevaisuudessa asiat hoituu vähän mutkattomammin.
 
Viimeksi muokattu:
Minkä moinen jono tilanne siellä on nyt ylipäätään? Pari päivää sitten tilaamani tuotteet eivät ole vielä inahtaneetkaan. Tarkoitus ei ole mitenkään ruinata, kunhan vähän sais vaan osviittaa koska odotettavissa että on postissa.
 
Minkä moinen jono tilanne siellä on nyt ylipäätään? Pari päivää sitten tilaamani tuotteet eivät ole vielä inahtaneetkaan. Tarkoitus ei ole mitenkään ruinata, kunhan vähän sais vaan osviittaa koska odotettavissa että on postissa.
Viimeisimmän tiedon mukaan varastollamme käsitellään tällä hetkellä 25.12. tehtyjä tilauksia, eli ihan toimitusaika-arvion mukaisissa puitteissa mennään! Muistattehan kuitenkin, että mahdolliset isot saapuvat tavarantoimitukset vaikuttavat hetkellisesti keräily- ja toimitustilanteeseen.
 
Viimeisimmän tiedon mukaan varastollamme käsitellään tällä hetkellä 25.12. tehtyjä tilauksia, eli ihan toimitusaika-arvion mukaisissa puitteissa mennään! Muistattehan kuitenkin, että mahdolliset isot saapuvat tavarantoimitukset vaikuttavat hetkellisesti keräily- ja toimitustilanteeseen.
Kiitos nopeasta vastauksesta!
 
Ok. No tämä on nyt tälläerää loppuunkäsitelty. Toivottavasti tulevaisuudessa asiat hoituu vähän mutkattomammin.
Isoin ongelma tuossa kuulostaa olevan kommunikointi. Jos olisi otettu yhteyttä heti kun kortti ensimmäisen kerran saapui huoltoon vaikkapa että "Näytönohjainten saanti on nyt todella heikkoa ja täysin vastaavaa mallia emme valitettavasti pysty tarjoamaan. Meillä on kuitenkin varastossa takuukorjattu Gigabyte, haluatteko sen vaihdossa vai haluatteko ennemmin lahjakortin summalle xxx€? Tai haluatko odottaa että korvaavaa korttia saadaan varastoon muutaman kuukauden kuluessa?". Nyt tuossa kuulosti palavan aikaa viikkotolkulla ihan hukkaan.
Ei tämä minulle oikeastaan kuulu, mutta suomalaisten kauppojen ainoa todellinen kilpailuvaltti on juuri asiakaspalvelussa ja etenkin reklaamaatioiden käsittely.
Tilausprosessi ja tilauksen sisällön muuttaminen onnistuu (myös omien kokemuksien mukaan) erinoimaisesti, nyt vielä takuupuoli 100% kuntoon niin olette taatusti Suomen paras ATK kauppa :thumbsup:
 
Isoin ongelma tuossa kuulostaa olevan kommunikointi. Jos olisi otettu yhteyttä heti kun kortti ensimmäisen kerran saapui huoltoon vaikkapa että "Näytönohjainten saanti on nyt todella heikkoa ja täysin vastaavaa mallia emme valitettavasti pysty tarjoamaan. Meillä on kuitenkin varastossa takuukorjattu Gigabyte, haluatteko sen vaihdossa vai haluatteko ennemmin lahjakortin summalle xxx€? Tai haluatko odottaa että korvaavaa korttia saadaan varastoon muutaman kuukauden kuluessa?". Nyt tuossa kuulosti palavan aikaa viikkotolkulla ihan hukkaan.
Ei tämä minulle oikeastaan kuulu, mutta suomalaisten kauppojen ainoa todellinen kilpailuvaltti on juuri asiakaspalvelussa ja etenkin reklaamaatioiden käsittely.
Tilausprosessi ja tilauksen sisällön muuttaminen onnistuu (myös omien kokemuksien mukaan) erinoimaisesti, nyt vielä takuupuoli 100% kuntoon niin olette taatusti Suomen paras ATK kauppa :thumbsup:
Juurikin näin! Ainut syy tähän koko soppaan oli juurikin tuo että kysymättä lähetettiin tilalle täysin eri tuote kun takuuseen lähetetty. Vaikka tuo gigabyten kortti olisi ollutkin täysin toimiva, niin siltikin tuo oli reilusti halvempi malli uutena (ns perusmalli), kun taas takuuseen lähtenyt oli toisen valmistajan huippumalli. Ainakaan omasta mielestä tuo ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa.

Nyt meni kaikenkaikkiaan selvittelyyn about 3 viikkoa täysin turhaan & asiakkaalle koitui turhaa vaivaa/haittaa. Jos alunperin olisi kysytty miten toimitaan (kun tilanne nyt on mikä on näytönohjaimien osalta), niin lopputulos olisi ollut täysin sama kun nyt lopputulema, ainoana erona se että koko tapaus olisi saatu käsiteltyä viikkoja sitten ja säästytty tältä kaikelta säädöltä jota ajankohta pahensi vielä entisestään.

Niinkun jo aiemmin mainitsin, niin aikaisemmat takuukokemukset itsellä ollut vaan positiivisia, toivottavasti tämä oli vaan yksittäinen pieleen mennyt tapaus.
 
Viimeksi muokattu:
Juurikin näin! Ainut syy tähän koko soppaan oli juurikin tuo että kysymättä lähetettiin tilalle täysin eri tuote kun takuuseen lähetetty. Vaikka tuo gigabyten kortti olisi ollutkin täysin toimiva, niin siltikin tuo oli reilusti halvempi malli uutena (ns perusmalli), kun taas takuuseen lähtenyt oli toisen valmistajan huippumalli. Ainakaan omasta mielestä tuo ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa.

Nyt meni kaikenkaikkiaan selvittelyyn about 3 viikkoa täysin turhaan & asiakkaalle koitui turhaa vaivaa/haittaa. Jos alunperin olisi kysytty miten toimitaan (kun tilanne nyt on mikä on näytönohjaimien osalta), niin lopputulos olisi ollut täysin sama kun nyt lopputulema, ainoana erona se että koko tapaus olisi saatu käsiteltyä viikkoja sitten ja säästytty tältä kaikelta säädöltä jota ajankohta pahensi vielä entisestään.

Niinkun jo aiemmin mainitsin, niin aikaisemmat takuukokemukset itsellä ollut vaan positiivisia, toivottavasti tämä oli vaan yksittäinen pieleen mennyt tapaus.
Jatkossa tiedoksi vaan että lahjakorttia ei olisi tarvinnut hyväksyä korvaukseksi. Jos liike ei pysty toimittamaan vastaavaa tuotetta niin olisi ollut mahdollisuus kaupanpurkuun.
 
Jatkossa tiedoksi vaan että lahjakorttia ei olisi tarvinnut hyväksyä korvaukseksi. Jos liike ei pysty toimittamaan vastaavaa tuotetta niin olisi ollut mahdollisuus kaupanpurkuun.
Tiedän kyllä ettei olisi tarvinnut lahjakorttia hyväksyä. Mulla nyt vaan oli muutenkin pc roinien osalta hankintoja tulossa ni oikeastaan ihan sama saiko hyvityksen lahjakorttina vai rahana tilille.
 
@Jimm's ilokseni huomasin, että teidän listoille on ilmestynyt myös Huion tuotteita. Huion Kamvas pro 24

Itse olen käyttänyt pitkään Wacomin Intuos Pro tablettia ja siirtyminen piirtonäyttöön on käynyt mielessä. Ihmettelin miten tämä tuote on hinnoiteltu 1199€, kun se myydään huionin omassa kaupassa 899$ (730,5€). Postimaksukin on vain 87,35$ (71€) ja koko paketin hinnaksi tulisi 801,5€.

Onko tässä vain tuote, mitä ei enää myydä ja se on jäänyt listoille vanhalla hinnalla?
Muistithan ynnäillä tullikulut, verot ja jos jotain muuta tuohon vielä tulee lisää, kuten takuu palautus tms kulut?
 
@Jimm's ilokseni huomasin, että teidän listoille on ilmestynyt myös Huion tuotteita. Huion Kamvas pro 24

Itse olen käyttänyt pitkään Wacomin Intuos Pro tablettia ja siirtyminen piirtonäyttöön on käynyt mielessä. Ihmettelin miten tämä tuote on hinnoiteltu 1199€, kun se myydään huionin omassa kaupassa 899$ (730,5€). Postimaksukin on vain 87,35$ (71€) ja koko paketin hinnaksi tulisi 801,5€.

Onko tässä vain tuote, mitä ei enää myydä ja se on jäänyt listoille vanhalla hinnalla?
Muistithan ynnäillä tullikulut, verot ja jos jotain muuta tuohon vielä tulee lisää, kuten takuu palautus tms kulut?
Kuten kanssafoorumilainen jo ehtikin kommentoida, muunmuassa verotuksellisista syistä hinnoittelu ei aina ole suoraan verrannollinen kun puhutaan eri maassa sijaitsevasta kaupasta. Tämäkin tuote tulee meille tukkurin kautta, jolloin myös esimerkiksi mahdolliset takuukäsittelyt ovat helpompia hoitaa, kun ollaan samalla mantereella.
 
Mikä homma tuon näytön kans ku joka viikko tulee viikko lisää saatavuuteen?
Sivuillamme ilmoitettu toimitusaika-arvio on tosiaankin aina arvio, joten varsinkin näihin "ei vahvistettuihin" saattaa tulla muutoksia mikäli saatavuutta ei ole.
 
Onnistuuko tuotteen palauttaminen niin, että tekee palautusilmoituksen ja ei nouda tuotetta postista? Vai pitääkö tuote noutaa ja palauttaa erikseen?
 
Mikähän näissä mahtaa olla pielessä? RTX:n julkaisu ajanut ihmiset deshroud hommiin ;)

Löytyiskö jotain vastaavaa tuotetta hyllystä tai saisko joltain muulta valmistajalta?
 
Onnistuuko tuotteen palauttaminen niin, että tekee palautusilmoituksen ja ei nouda tuotetta postista? Vai pitääkö tuote noutaa ja palauttaa erikseen?
Kyllä se riittää että jättää noutamatta eikä tarvitse ilmoittaa erikseen palautuksesta.
 
Onnistuuko tuotteen palauttaminen niin, että tekee palautusilmoituksen ja ei nouda tuotetta postista? Vai pitääkö tuote noutaa ja palauttaa erikseen?
Kyllä se riittää että jättää noutamatta eikä tarvitse ilmoittaa erikseen palautuksesta.

"Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman yksiselitteistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että peruuttamisilmoitus on tehty. Peruuttamiselle ei tarvitse ilmoittaa syytä. "

Löytyy Jimmyn ehdoista. Takuu- ja toimitusehdot - Jimms.fi

Lisäksi Postin tilat ovat kohtuullisen rajalliset monissa paikoissa, joten olisi kaikkien kannalta järkevämpää joko
A) Noutaa paketti ja palauttaa se välittömästi, jolloin lähtee todnäk seuraavassa kuormassa takaisin viemästä tilaa.
B) Ilmoittaa Jimmylle että haluaa palauttaa tuotteen eikä nouda pakettia. Tässä tapauksessa Jimms (oletettavasti) ottaa Postiin yhteyttä tuotteen palauttamisesta jolloin ei tarvitse odotella sen palautumista niin pitkään eikä vie tilaa Postista.
 
Tuotteen noutamatta jättäminen ja palauttaminen on vähän eri asioita. Kun sitä ei nouda, se palautetaan lähettäjälle aina ilman kustannusta tilaajalle. Paketin hyväksyminen ja palauttaminen voi aiheuttaa kustannuksia (jimssin tapauksessa luultavasti ei) ja tällöin palautuksesta täytyy kyllä ilmoittaa koska paketti on käynyt tilaajan käsissä -> tulostettava palautuslomake paketin mukaan.
 
Tuotteen noutamatta jättäminen ja palauttaminen on vähän eri asioita. Kun sitä ei nouda, se palautetaan lähettäjälle aina ilman kustannusta tilaajalle. Paketin hyväksyminen ja palauttaminen voi aiheuttaa kustannuksia (jimssin tapauksessa luultavasti ei) ja tällöin palautuksesta täytyy kyllä ilmoittaa koska paketti on käynyt tilaajan käsissä -> tulostettava palautuslomake paketin mukaan.

Teet miten teet, asiasta olisi ilmoitettava. "Tilauksen peruuttaminen pitää tehdä ilmoittamalla siitä yrityksen tarjoamalla peruuttamislomakkeella tai muulla selkeällä tavalla."
Monet verkkokaupat perivät noutamatta jättämisestä ilman erillistä ilmoitusta lisäkuluja. Jimmyn tapauksesta en tiedä.
 
Kyllä se riittää että jättää noutamatta eikä tarvitse ilmoittaa erikseen palautuksesta.
Tehdäänpä näissä aina siten kun palautusehdoissa lukee, niin pästään kaikki vähemmällä arvailulla :). Kuluja ei palautuksista normaalisti tule riippumatta onko pakettia noutanut vai ei. Kuitenkin ilmoitus poistaa aina sen mahdollisuuden, että paketti palautuisi jostain syystä vahingossa, jolloin meillä olisi tieto että tosiaan pitäisikin palautua. :)
 
Joo asiakaspalvelussa sovittu, että palautuu noutamattomana ja ilmoitus palautuksesta tehty. Eli sovittaessa ja ilmoitettaessa asiakaspalveluun voi näin ilmeisesti tehdä.
 
Mahtaako tuon jouluarvonnan palkintolistaa löytyä mistään? Tuli voitettua mukava palkinto, mutta olisi silti mukava tietää mitä muuta olisi ollut arvonnassa tarjolla. :)
 
Saimme tänään kuulla AMD Ryzen 5900X boxed -prosessorien toimitusvaikeuksista, joka valitettavasti vaikuttaa myös meille aiemmin vahvistettuihin tuote-eriin. AMD on peruuttanut ison osan meille tilatuista eristä, ja seuraavien erien saapumisaikataulua ei toistaiseksi ole vahvistettu.
Olemme tiedottaneet tuotteen tilaajia sähköpostitse heti tiedon saatuamme.
 
Kiitos AMD, eihän tässä muuta odotellakkaan kuin prosessoria.
 
Viimeksi muokattu:
Saimme tänään kuulla AMD Ryzen 5900X boxed -prosessorien toimitusvaikeuksista, joka valitettavasti vaikuttaa myös meille aiemmin vahvistettuihin tuote-eriin. AMD on peruuttanut ison osan meille tilatuista eristä, ja seuraavien erien saapumisaikataulua ei toistaiseksi ole vahvistettu.
Olemme tiedottaneet tuotteen tilaajia sähköpostitse heti tiedon saatuamme.

Miten mahtaa käydä Far Cry -pelikoodien? Tietysti koodiasia on täysin AMD:stä kiinni, mutta melko kohtuuttomalta tuntuu, jos prosessori on tilattu paria kuukautta aiemmin, mutta AMD ei saa toimitettua tavaraa, minkä seurauksena pelikoodeja ei myöskään pysty lunastamaan ennen määräajan umpeutumista.
 
Miten mahtaa käydä Far Cry -pelikoodien? Tietysti koodiasia on täysin AMD:stä kiinni, mutta melko kohtuuttomalta tuntuu, jos prosessori on tilattu paria kuukautta aiemmin, mutta AMD ei saa toimitettua tavaraa, minkä seurauksena pelikoodeja ei myöskään pysty lunastamaan ennen määräajan umpeutumista.
Pelikoodit ovat tosiaan ihan täysin AMD:n tarjoama lisäetu, joten tarkempaa tietoa asiasta saattaisi kenties saada heidän omasta tuestaan.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
263 512
Viestejä
4 568 890
Jäsenet
75 213
Uusin jäsen
Parsakaali

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom