Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Onkos jimmsiltä tulossa mitään vastaavaa toimitusaikataulu sähkettä amd pohjasista korteista kun tuli nvidiasta? Tässä jo kuukausi odoteltu ei vahvistettu tiedon perusteella sapphiren korttia. Ei näy ei kuulu...
Tällaista ei ainakaan tämänhetkisen tiedon mukaan ole tulossa, sillä meillä ei ole toistaiseksi sen tarkempaa tietoa saatavuuksista, kuin mitä tuotekorteille on merkitty.
 
Eipä tuo rehellisesti sanottuna juuri lohduta.Tää oma keissi on nyt kuitenkin vähän monimuotoisempi kun simppeli takuuvaihto. Tuo kyseinen viallinen gigabyte on jo korvaava kortti vikaantuneen Asus RTX 2080 Ti StriX OC kortin tilalle.

Eli nopeasti summattuna mulle tuli viallisen "huippumallin" kortin tilalle takuuvaihdosta heikompi 2080ti malli, joka vielä "tehdaskorjattu" ja kaikenlisäksi risa.Nyt ei tarvi sit joulunpyhinä pelailla tästä sekoilusta johtuen.

Onhan toi aikamoista. Paskempi malli tilalle joka on vielä ollut rikki ja "korjattu". En olisi itsekään tyytyväinen.
 
Juu, eipä tässä nyt fiilikset kovin korkealla ole "palveluun" jota saanut tän tapauksen osalta :thumbsdown::cautious: .

Kuitenkin 25k€+ edestä tilauksia jimmsiltä tehtynä viimeisen 7-8v aikana,ni kyllä tälläinen palvelu "kanta-asiakkaalle" väkistenkin pistää lievästi sanottuna vihaksi. Valitettavasti asiakkaalla päällimmäiseksi jää negatiiviset kokemukset mieleen & varmasti tulen harkitsemaan vakavasti mistä seuraavat pc/eletroniikka hankinnat tulee tehtyä (kerran palvelu on tätä laatua nykyään). Näistä tämänkaltaisista turhista säädöistä ei kuitenkaan koidu vaivaa kenellekkään muulle kun allekirjoittaneelle. Kukaan ei korvaa vaivaa/aikaa mitä menee kun useamman kerran noutaa paketteja postista ja pakkailee/lähettelee takaisin, saatikka sitten menetettyä aikaa sen osalta mitä joutuu olemaan ilman toimivaa konetta. Aspan geneeriset "Pahoittelemme että ostamasi tuotteen kanssa on ongelmia" viestit ei paljon lämmitä tälläisessä tapauksessa :facepalm:

Tällainen rant tällä kertaa. Hyvät joulut vaan kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Juu, eipä tässä nyt fiilikset kovin korkealla ole "palveluun" jota saanut tän tapauksen osalta :thumbsdown::cautious: .

Kuitenkin 25k€+ edestä tilauksia jimmsiltä tehtynä viimeisen 7-8v aikana,ni kyllä tälläinen palvelu "kanta-asiakkaalle" väkistenkin pistää lievästi sanottuna vihaksi. Valitettavasti asiakkaalla päällimmäiseksi jää negatiiviset kokemukset mieleen & varmasti tulen harkitsemaan vakavasti mistä seuraavat pc/eletroniikka hankinnat tulee tehtyä (kerran palvelu on tätä laatua nykyään). Näistä tämänkaltaisista turhista säädöistä ei kuitenkaan koidu vaivaa kenellekkään muulle kun allekirjoittaneelle. Kukaan ei korvaa vaivaa/aikaa mitä menee kun useamman kerran noutaa paketteja postista ja pakkailee/lähettelee takaisin, saatikka sitten menetettyä aikaa sen osalta mitä joutuu olemaan ilman toimivaa konetta. Aspan geneeriset "Pahoittelemme että ostamasi tuotteen kanssa on ongelmia" viestit ei paljon lämmitä tälläisessä tapauksessa :facepalm:

Tällainen rant tällä kertaa. Hyvät joulut vaan kaikille!
Jep jep, harmittaa varmasti mutta jos nyt ajatellaan niin, että olisit halunnut ottaa takuuvaihdossa tilalle vaikkapa uutta rtx 3000 sarjaa, sanotaan vaikka rtx 3080 --> sulla ei olisi korttia tällöinkään koska NIITÄ EI OLE. RTX 2000 sarjan kortitkin on näemmä hävinnyt kokonaan listoilta, niin eipä sellaistakaan varmaan tilalle ole odotettavissa muuten kuin just tehdaskorjattuna. Lopputulos siis sama joka tapauksessa :poop::think: harmi homma tietty jos korvaava ollut heti viallinen ja harmittaisi varmasti itseänikin jos omalle kohdalle sattuisi.

Toivottavasti kuitenkin saat pian korttisi niin pääset taas datailemaan :comp2:
 
Kuinkas kätevästi menee tässä tilanteessa, eli jos on maksanut etukäteen tuotteesta ja tavaran puuttuessa vaihtaa toisen tuotteen tilalle, ei varmaan tarvitse ensin odottaa rahoja omalle tililleen vaan tuo suoritus voidaan siirtää toiseen tavaraan?

Siltä varalta mietin kun tässä näyttistäni odotan (mistä maksoin etukäteen) ja päätyisinkin vaihtamaan toiseen malliin.
Vähän aikaa sitten odotin melkein parisen viikkoa rahoja takaisin, kun oli mennyt ylimääräistä bugittavan maksutapahtuman vuosi.
Siinä tosin hidasteli se maksunvälittäjä, ei Jimmsin vika :)
 
Jos yhtään lohduttaa itseltäni lähti jimmsille rtx2080super takaisin takuukäsittelyyn satunnaisten peli jäätymisten/kaatuilujen takia. Ehkä näissä 2000 sarjalaisissa on tosiaan jonki verran ongelmia ja näköjään muillakin.
Tästä nyt ei välttämättä ole tässä kyse, mutta satunnaisista kaatumisista kuitenkin tässä pari riviä, joista on ehkä apua viallisen komponentin etsimisessä ja helpottaisi takuuasioissa. Tuli joissakin peleissä kaatumisia ja osassa ei. NVIDIAn ajurin päivittäminen ei auttanut. Ajoin muistitestin (Control Panel > Windows memory diagnostics), joka ilmoitti hw-ongelmista. Olin lisännyt muistia joitain viikkoja aiemmin ja nyt neljällä muistikammalla pitikin vähentää ylikellotuksia. Se auttoi enkä vielä joutunutkaan pulaan vanhan näytönohjaimeni kanssa. :)
 
Juu, eipä tässä nyt fiilikset kovin korkealla ole "palveluun" jota saanut tän tapauksen osalta :thumbsdown::cautious: .

Kuitenkin 25k€+ edestä tilauksia jimmsiltä tehtynä viimeisen 7-8v aikana,ni kyllä tälläinen palvelu "kanta-asiakkaalle" väkistenkin pistää lievästi sanottuna vihaksi. Valitettavasti asiakkaalla päällimmäiseksi jää negatiiviset kokemukset mieleen & varmasti tulen harkitsemaan vakavasti mistä seuraavat pc/eletroniikka hankinnat tulee tehtyä (kerran palvelu on tätä laatua nykyään). Näistä tämänkaltaisista turhista säädöistä ei kuitenkaan koidu vaivaa kenellekkään muulle kun allekirjoittaneelle. Kukaan ei korvaa vaivaa/aikaa mitä menee kun useamman kerran noutaa paketteja postista ja pakkailee/lähettelee takaisin, saatikka sitten menetettyä aikaa sen osalta mitä joutuu olemaan ilman toimivaa konetta. Aspan geneeriset "Pahoittelemme että ostamasi tuotteen kanssa on ongelmia" viestit ei paljon lämmitä tälläisessä tapauksessa :facepalm:

Tällainen rant tällä kertaa. Hyvät joulut vaan kaikille!

Kiitokset palautteesta! Näytönohjainten heikon saatavuustilanteen takia takuukäsittelijämme pyrkimys on ollut saada sinulle vaihdokkikortti (vaikkakin toisen merkkinen), jotta vältyttäisiin määrittelemättömän mittaiselta odotukselta. Harmillisesti kuitenkin hyvä tarkoitus meni pieleen, kun toiselta valmistajalta saapunut ehjäksi luvattu kortti olikin viallinen.
 
Kiitokset palautteesta! Näytönohjainten heikon saatavuustilanteen takia takuukäsittelijämme pyrkimys on ollut saada sinulle vaihdokkikortti (vaikkakin toisen merkkinen), jotta vältyttäisiin määrittelemättömän mittaiselta odotukselta. Harmillisesti kuitenkin hyvä tarkoitus meni pieleen, kun toiselta valmistajalta saapunut ehjäksi luvattu kortti olikin viallinen.
Ennen on kyllä hyvien tapojen mukaan kyselty ensin kelpaako joku toinen malli vaihdokkina jos kyseistä mallia ei löydy, eikä vaan suoraan lähetetty tilalle korttia joka on heikompi/selkeästi halvempi malli kun takuuseen lähetetty. Toisekseen mulle sanottiin viikko takaperin tuon viimeisimmän osalta että lähetä viipymättä kortti huoltoon että pääsee nopeasti käsittelyyn, ruuhkaa ei takuupuolella pitänyt olla. Kortti on kuitenkin perjantaista asti ollut teillä perillä, mutta mitään ei teidän huollosta ole kuulunut tuon osalta? Jos olisin tän tiennyt niin tuollakin kortilla olisi sentään saanut kuvaa näytölle joulunpyhiksi (vaikka se ei pelikäytössä toimikkaan.)
 
Viimeksi muokattu:
Ennen on kyllä hyvien tapojen mukaan kyselty ensin kelpaako joku toinen malli vaihdokkina jos kyseistä mallia ei löydy, eikä vaan suoraan lähetetty tilalle korttia joka on heikompi/selkeästi halvempi malli kun takuuseen lähetetty. Toisekseen mulle sanottiin viikko takaperin tuon viimeisimmän osalta että lähetä viipymättä kortti huoltoon että pääsee nopeasti käsittelyyn, ruuhkaa ei takuupuolella pitänyt olla. Kortti on kuitenkin perjantaista asti ollut teillä perillä, mutta mitään ei teidän huollosta ole kuulunut tuon osalta? Jos olisin tän tiennyt niin tuollakin kortilla olisi sentään saanut kuvaa näytölle joulunpyhiksi (vaikka se ei pelikäytössä toimikkaan.)
Tämänhetkinen käsittelyjono jälkimarkkinoinnissa on parin päivän luokkaa, joten tapauksesi pitäisi olla käsittelyssä ihan näillä hetkillä. Olemme tästä sinuun vielä erikseen sähköpostilla yhteydessä, kun asia etenee.
 
Ennen on kyllä hyvien tapojen mukaan kyselty ensin kelpaako joku toinen malli vaihdokkina jos kyseistä mallia ei löydy, eikä vaan suoraan lähetetty tilalle korttia joka on heikompi/selkeästi halvempi malli kun takuuseen lähetetty. Toisekseen mulle sanottiin viikko takaperin tuon viimeisimmän osalta että lähetä viipymättä kortti huoltoon että pääsee nopeasti käsittelyyn, ruuhkaa ei takuupuolella pitänyt olla. Kortti on kuitenkin perjantaista asti ollut teillä perillä, mutta mitään ei teidän huollosta ole kuulunut tuon osalta? Jos olisin tän tiennyt niin tuollakin kortilla olisi sentään saanut kuvaa näytölle joulunpyhiksi (vaikka se ei pelikäytössä toimikkaan.)

Omakin kokemus sellaisesta tapauksesta, että oman Asus 1060 6G STRIX takuuvaihto meni alunperin niin, että vaihdettiin tilalle (ilman että mitään kysyttiin) näytönohjain, jossa ei ollut tarpeeksi liittimiä (mitkä oli siis vaikuttanut alkuperäiseen ostopäätökseen), eli siis 3 DP, ja 1 HDMI. Lopputulos oli kuitenkin, että sain sen vaihdettua sellaiseen missä oli sopivasti liittimiä. Harmillisesti kun vaikeaa laittaa 3 näyttöä + HTC Vive kiinni, jossei oo tarpeeksi liittimiä. :D

Lopputuloksena siis 1060 STRIX vaihtui GTX 1660 SUPER:iin, pienen mutkan kautta välissä.
 
Jimmylle iso kiitos 5000-sarjalaisten hankkimisesta tilaajille parhaanne mukaan, monelle tuli iloinen joulu teidän ansiosta! :) 4.12 tilattu 5600X lähetettiin maanantaina ja saapui tänään perille, olin jo henkisesti valmistautunut ja varmakin siitä, että prossun saisi tammikuussa. Kiire tuli tilata muita komponentteja kun prossu lähetettiin yllättäen, mutta sainpa monta pussia nallekarkkeja :D Maanantaina laitoin myös muistit illalla pikatilaukseen, nämä lähetettiin 45 minuutissa tilauksesta vaikka varmaan siellä ollut jouluruuhkat kovimmillaan, eli paljon kiitoksia myös tästä.

Muistien pahvipaketti näytti muuten aluksi avatulta (tai sitten litistynyt ja kiinni pitävä ainoa pieni teippi irronnut) mutta ainakin kampojen muovipaketti näytti olevan avaamaton
 
Tämänhetkinen käsittelyjono jälkimarkkinoinnissa on parin päivän luokkaa, joten tapauksesi pitäisi olla käsittelyssä ihan näillä hetkillä. Olemme tästä sinuun vielä erikseen sähköpostilla yhteydessä, kun asia etenee.
Teillä ilmeisesti pari päivää vähän joustava käsite. Mun käsityksen mukaan pe-ke tulee kyllä vähän useampi päivä kun "pari"?

E: Ja näköjään tulee vielä "pari" lisää kun ei tänäänkään käsitelty :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Hmm, hyvin toimii Jimmsin sivuille kirjautuminen...

"Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen."
 
@Jimm's Onko tietoa minä päivänä klo 9:00?

1608815049257.png
 
mulla ku kyrsähti 5700 kortti ni jösses mitä tuskaa oli uuden koneen kanssa olla ilman tietokonetta joku 1 viikko. jimssit pojat laitto mulle 5700 mallin tilalle paljon paremman 5700 xt kortin joka palvellut loistavasti vaikka hieman kuumana käy. koronat ja kortti puutteet aiheuttaa kaikenlaista häslinkiä. kantsii varmaa täst lähin hankkia varalle kortti ettei ihan tyhjän päälle jää jos kärähtää.. pitää varmaan itekki harkita ku päivittää korttia ettei myy vanhaa. vara kone mulla aina on ettei ihan tyhjän päälle jää. ymmärrän ketutuksen mutta kaljaa vaa kaupasta ja ruokaa naamaa ni ei siinä pelejä kerkee edes ähkyssä kaipaa.
 
mulla ku kyrsähti 5700 kortti ni jösses mitä tuskaa oli uuden koneen kanssa olla ilman tietokonetta joku 1 viikko. jimssit pojat laitto mulle 5700 mallin tilalle paljon paremman 5700 xt kortin joka palvellut loistavasti vaikka hieman kuumana käy. koronat ja kortti puutteet aiheuttaa kaikenlaista häslinkiä. kantsii varmaa täst lähin hankkia varalle kortti ettei ihan tyhjän päälle jää jos kärähtää.. pitää varmaan itekki harkita ku päivittää korttia ettei myy vanhaa. vara kone mulla aina on ettei ihan tyhjän päälle jää. ymmärrän ketutuksen mutta kaljaa vaa kaupasta ja ruokaa naamaa ni ei siinä pelejä kerkee edes ähkyssä kaipaa.

Jos tää mulle oli tarkoitettu ni tollainen viikko nyt olisikin vielä ihan kohtuullinen aika olla ilman konetta. Mulla vaan on nyt ollut kone pois pelistä 7.12 lähtien, ja luultavasti menee parhaassa tapauksessakin vielä ainakin vähintään viikko ennenkun tähän saadaan mitään ratkaisua. Eli kohta kolmisen viikkoa oltu ilman toimivaa konetta, eikä mitään tietoa koska saa koneen toimintaan ni ei paljon hymyilytä.

Jos jimms olisi normaalin käytännön mukaan kysynyt mitä haluan tuon 2080ti tilalle (kerran tuota kyseistä mallia ei saatavilla ole) ni ensinnäkään en olisi hyväksynyt tuota halvempaa gigabyten mallia tilalle (joka vielä kaikenhuipuksi oli risa "tehdaskorjattu"), vaan vaatinut jotain vastaavaa highend mallia tai vaihtoehtoisesti rahallista hyvitystä. Tuossa tapauksessa olisin sitten kerennyt hommaamaan itselle korvaavan kortin ainakin väliaikaiseksi tilalle,eikä olisi tarvinnut pyhiä olla ilman konetta. Kerrankin olisi ollut hyvin aikaa koneella pelailla kun vasta 7.1 takaisin töihin, mutta eipä nyt sit tarvi :mad:

Aikaisemmin ollut ihan positiivista sanottavaa jimmsin takuuvaihdoista. Mutta näköjään käynyt tänkin puljun kanssa valitettavasti se perinteinen, eli firma kasvaa = asiakaspalvelu huononee. :thumbsdown:
 
Viimeksi muokattu:
Jos jimms olisi normaalin käytännön mukaan kysynyt mitä haluan tuon 2080ti tilalle (kerran tuota kyseistä mallia ei saatavilla ole) ni ensinnäkään en olisi hyväksynyt tuota halvempaa gigabyten mallia tilalle (joka vielä kaikenhuipuksi oli risa "tehdaskorjattu"), vaan vaatinut jotain vastaavaa highend mallia tai vaihtoehtoisesti rahallista hyvitystä.

ongelma taitaa olla että nvidia/amd kieltää vanhempien korttien myynnin ja pakottaa myymään uutta eli ei oota. ei siinä jimssin poijaat ihmeitä voi tehdä. suututatko johnnyw vai nvidian? pyydä rahat takas ja osta käytetty/uus kortti jostain. sulla vaan kärähti kortti pahimpaa mahdolliseen aikaan. kun uus kortti tulee hankittua niin vitutus unohtuu nopee.
 

Virallinen lista kaikista 80+ virtalähteistä, joilla sertifikaatit.

Tällä valmistajalla ei ole sertifikaattia tuolle eikä käytännössä muillekkaan tuotteillensa. CE-todistusta ei ole myöskään sivuilla tarjolla, vaikka linkin paikka onkin esittelysivulla.

Mitä tälle asialle pitäisi mielestänne tehdä?
 
Mitä tälle asialle pitäisi mielestänne tehdä?

Kenenkään täysjärkisen ei pidä käyttää penniäkään Kolink-lelupowereihin... Mutta on moraalisesti antaa vähemmän täysjärkisten pitää rahansa koska muuten kuitenkin painelevat kilpailijoiden roskapoweri-sivuille. Ei pidä syyttää myyjää jos on ostajia jotka haluavat ostaa halpaa roskaa.
 
Jatkuuko Jimmsin takuu seuraavalle omistajalle jos ostaa tuotteen käytettynä esimerkiksi täältä io-techistä tai torista ja jos siihen saa alkuperäisen kuitin mukaan?
 
Jos tää mulle oli tarkoitettu ni tollainen viikko nyt olisikin vielä ihan kohtuullinen aika olla ilman konetta. Mulla vaan on nyt ollut kone pois pelistä 7.12 lähtien, ja luultavasti menee parhaassa tapauksessakin vielä ainakin vähintään viikko ennenkun tähän saadaan mitään ratkaisua. Eli kohta kolmisen viikkoa oltu ilman toimivaa konetta, eikä mitään tietoa koska saa koneen toimintaan ni ei paljon hymyilytä.

Jos jimms olisi normaalin käytännön mukaan kysynyt mitä haluan tuon 2080ti tilalle (kerran tuota kyseistä mallia ei saatavilla ole) ni ensinnäkään en olisi hyväksynyt tuota halvempaa gigabyten mallia tilalle (joka vielä kaikenhuipuksi oli risa "tehdaskorjattu"), vaan vaatinut jotain vastaavaa highend mallia tai vaihtoehtoisesti rahallista hyvitystä. Tuossa tapauksessa olisin sitten kerennyt hommaamaan itselle korvaavan kortin ainakin väliaikaiseksi tilalle,eikä olisi tarvinnut pyhiä olla ilman konetta. Kerrankin olisi ollut hyvin aikaa koneella pelailla kun vasta 7.1 takaisin töihin, mutta eipä nyt sit tarvi :mad:

Aikaisemmin ollut ihan positiivista sanottavaa jimmsin takuuvaihdoista. Mutta näköjään käynyt tänkin puljun kanssa valitettavasti se perinteinen, eli firma kasvaa = asiakaspalvelu huononee. :thumbsdown:
On kyllä aivan järjetön keissi, itse en kyllä purematta nielisi tuota hommaa, Gigabyten kortti on ihan eri tasoa hinnaltaan ja muutenkin, itse vaatisin rahat takaisin tai tilalle täytyy tulla vastaava kortti, eli RTX 3070 vähintään (itse en tuota kyllä huolisi 8GB muistin takia).
 
On kyllä aivan järjetön keissi, itse en kyllä purematta nielisi tuota hommaa, Gigabyten kortti on ihan eri tasoa hinnaltaan ja muutenkin, itse vaatisin rahat takaisin tai tilalle täytyy tulla vastaava kortti, eli RTX 3070 vähintään (itse en tuota kyllä huolisi 8GB muistin takia).
Tuollainen huippumallin RTX 2080ti korkeilla tehdaskelloilla on kyllä muutenkin yleisesti nopeampi kortti kun 3070, jossain peleissä (varsinkin 4k resolla) vielä suht reilulla erolla, ja toki niinkun sanoitkin muistia on 2080ti enemmän joka sekin nykyään alkaa olemaan aika relevantti seikka. Eli en kyllä ainakaan suoraan vaihtoon 3070 osalta taivu.

Saa nyt nähdä mitä tästä sotkusta vielä seuraa, mutta on kyllä ollut harvinaisen p*ska takuukokemus.
 
Viimeksi muokattu:
Onko mitään haisua milloin tulisi 800W-> powereita varastoon? Esim. Corsair HXi850 jne jne. Nollasaatavuus melko monessa.
 
Viimeksi muokattu:
Rm850x piti tulla arvion mukaan 24pv, ei vissiin tullut ja saatavuus muuttui ei arvioiduksi. Pistin lisää verkkoja vesille.
 
Rm850x piti tulla arvion mukaan 24pv, ei vissiin tullut ja saatavuus muuttui ei arvioiduksi. Pistin lisää verkkoja vesille.

Ei sillä varmaa jouluna ole kukaan ollut päivittämässä saldoja ja tänään sunnuntain kunniaksi pulju kiinni joten odottele nyt päivä pari.
 
En muista vastailitteko näihin mutta.. HP Reverb G2:sta tulossa vuoden alussa "yli 25kpl", onko antaa mitään arvioita kuinka moni tilanneista saanee tilauksensa? Tilaussaldo on tainnut olla "yli -25 kpl" jo pitkään eli tilauksia saattaa olla satojakin jonossa?

Rauhallista uudenvuoden odotusta myös Jimmsin väelle :love:
 
Onko mitään haisua milloin tulisi 800W-> powereita varastoon? Esim. Corsair HXi850 jne jne. Nollasaatavuus melko monessa.
Nuo yleiset saatavuushaasteet vaikuttavat myös virtalähteisiin. Koetetaan parhaamme mukaan saada näitä varastoon, mutta tukkurienkin varastot ovat surullisen vähissä, jonka takia saatavuudet ovat varsin huonoja.
 
En muista vastailitteko näihin mutta.. HP Reverb G2:sta tulossa vuoden alussa "yli 25kpl", onko antaa mitään arvioita kuinka moni tilanneista saanee tilauksensa? Tilaussaldo on tainnut olla "yli -25 kpl" jo pitkään eli tilauksia saattaa olla satojakin jonossa?

Rauhallista uudenvuoden odotusta myös Jimmsin väelle :love:
Toimitusaika-arvioiden perusteella näyttäisi siltä, että tammikuun aikana pitäisi kaikkien tähän mennessä tilanneiden saada omansa. Toivotaan, että arviot myös pitävät paikkansa! :thumbsup:
 
@Jimm's Onko vieläkään tietoa milloin LG:n 38WN95C-W näyttöä olisi saatavilla? Ei viitsisi tilailla jos juhannukseen asti joutuu odottamaan.
 
Onkohan jo selvinnyt mihin 10 kpl:een erä Gigabyte RTX 3080 Gaming OC -kortteja hävisi? Vahvistetut toimitusaika-arviot olivat 6.12, 17.12 ja 22.12. Voidaanko näitä odottaa vielä vai onko Gigabyte tai Tukkuri ilmoittanut ongelmista?
 
Onko vielä pitkätkin jonot lähetyksissä? Oma 22. päivä tilaukselle varattu Strix 3080 OC ei ole vielä pakettiin päätynyt
 
Tuo teidän chatti on kyllä uskomaton tekele, kolmas kerta kun käy näin että jonottaa normaalisti, mutta ei vaan tunnu pääsenvän läpi ollenkaan. Nyt 30min junnannut "asiakkaita edelläsi: 0" ja tuskin tulee tuota etenemään mihinkään. Aikaisemmilla kerroilla kävi aivan samalla tavalla ja saa odotella vaikka maailman tappiin ni tuolta ei vastausta tule.
 
Onkohan jo selvinnyt mihin 10 kpl:een erä Gigabyte RTX 3080 Gaming OC -kortteja hävisi? Vahvistetut toimitusaika-arviot olivat 6.12, 17.12 ja 22.12. Voidaanko näitä odottaa vielä vai onko Gigabyte tai Tukkuri ilmoittanut ongelmista?
Alkuperäisestä vahvistuksesta huolimatta nämä kuulemma viivästyivät :/ ja uutta toimitusaika-arviota emme ole vielä saaneet.
 
Ryzen 5 5600X:n saatavuus on yhä heikko, mutta osaatteko antaa minkäänlaista arviota milloin voisin odottaa prossua postiin? Tilauspäivämäärä 18.12. ja jonosijoitus 100 - 120. Tuotetta on ilmeisesti 21.12. saapunut 580 kpl, mutta varmasti käsiteltäviä tilauksia on myöskin satoja. Ymmärrän siis kyllä tilanteen luoman haasteen varsinkin nyt, kun tässä oli vielä joulukin välissä. Ajattelin vain, kannattaako prossua enää tämän viikon aikana odottaa postiin. Vai meneekö väkisinkin tammikuun puolelle, jolloin tuotetta saapuu taas lisää?
 
Tuo teidän chatti on kyllä uskomaton tekele, kolmas kerta kun käy näin että jonottaa normaalisti, mutta ei vaan tunnu pääsenvän läpi ollenkaan. Nyt 30min junnannut "asiakkaita edelläsi: 0" ja tuskin tulee tuota etenemään mihinkään. Aikaisemmilla kerroilla kävi aivan samalla tavalla ja saa odotella vaikka maailman tappiin ni tuolta ei vastausta tule.
Kun chatissa on ruuhkaa, nuo jononumerot saattavat tosiaan heitellä, kuten aiemmin onkin jo mainittu. Kiireisissä asioissa kannattaakin siis soittaa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 266
Viestejä
4 568 514
Jäsenet
75 134
Uusin jäsen
TAKAVALOTON TOJOTA

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom