Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Juurikun ajattelin että tuo oma takuukeissi olisi vihdoin saatu pois päiväjärjestyksestä ni näköjään tän tapauksen osalta ei mitään voida hoitaa kunnolla! Eilen aamulla klo:9 tuli aspasta/huollosta viesti jossa annettiin vaihtoehdoiksi tuo tehdaskorjattu gigabyten 2080ti takaisin (johon huolto oli vaihtanut tahnat), tai vaihtoehtoisesti lahjakortti "xxx €" summalle. Vastasin tuohon sitten samantien (tai no muutaman minuutin viiveellä) siitä kun teiltä tuo sähköposti tuli että tuo gigabyten kortti ei vastaa laadultaan sitä alunperin takuuseen lähetettyä 2080ti strix oc mallia, joten noilla vaihtoehdoilla otan mieluummin lahjakortin. Oletin että jotain vastausta/varmistusta olisi tullut takaisinpäin melkolailla samointein, tai vähintäänkin saman työpäivän aikana. Nyt kuitenkin reilu vuorokausi tuon jälkeen ei mitään vastausta.

Oikeasti jos teillä on noin paljon ruuhkaa sähköpostissa että simppeliin vastaukseen reagoiminen kestää joka ainoan viestin osalta päivätolkulla ni varmaan olisi parempi sitten hoitaa nämä tapaukset vaikka puhelimitse. :facepalm:

Itsellä alkaa kyllä olemaan mittari melko punaisella tän koko säädön kanssa. Korvaavan näytönohjaimen tilasin jo muualta joulunaattona kun ei tähän tuntunut tulevan mitään tolkkua.
Sain juuri asiakaspalvelijaltamme vahvistuksen, että tämä asia on käsitelty ja lahjakortti on toimitettu sinulle. Käsittelemme tällaiset asiat mielellämme juuri sähköpostilla, jotta molemmille osapuolille jää "mustaa valkoiselle" sovituista asioista.
 
Sain juuri asiakaspalvelijaltamme vahvistuksen, että tämä asia on käsitelty ja lahjakortti on toimitettu sinulle. Käsittelemme tällaiset asiat mielellämme juuri sähköpostilla, jotta molemmille osapuolille jää "mustaa valkoiselle" sovituista asioista.
Ok. No tämä on nyt tälläerää loppuunkäsitelty. Toivottavasti tulevaisuudessa asiat hoituu vähän mutkattomammin.
 
Viimeksi muokattu:
Minkä moinen jono tilanne siellä on nyt ylipäätään? Pari päivää sitten tilaamani tuotteet eivät ole vielä inahtaneetkaan. Tarkoitus ei ole mitenkään ruinata, kunhan vähän sais vaan osviittaa koska odotettavissa että on postissa.
 
Minkä moinen jono tilanne siellä on nyt ylipäätään? Pari päivää sitten tilaamani tuotteet eivät ole vielä inahtaneetkaan. Tarkoitus ei ole mitenkään ruinata, kunhan vähän sais vaan osviittaa koska odotettavissa että on postissa.
Viimeisimmän tiedon mukaan varastollamme käsitellään tällä hetkellä 25.12. tehtyjä tilauksia, eli ihan toimitusaika-arvion mukaisissa puitteissa mennään! Muistattehan kuitenkin, että mahdolliset isot saapuvat tavarantoimitukset vaikuttavat hetkellisesti keräily- ja toimitustilanteeseen.
 
Viimeisimmän tiedon mukaan varastollamme käsitellään tällä hetkellä 25.12. tehtyjä tilauksia, eli ihan toimitusaika-arvion mukaisissa puitteissa mennään! Muistattehan kuitenkin, että mahdolliset isot saapuvat tavarantoimitukset vaikuttavat hetkellisesti keräily- ja toimitustilanteeseen.
Kiitos nopeasta vastauksesta!
 
Ok. No tämä on nyt tälläerää loppuunkäsitelty. Toivottavasti tulevaisuudessa asiat hoituu vähän mutkattomammin.
Isoin ongelma tuossa kuulostaa olevan kommunikointi. Jos olisi otettu yhteyttä heti kun kortti ensimmäisen kerran saapui huoltoon vaikkapa että "Näytönohjainten saanti on nyt todella heikkoa ja täysin vastaavaa mallia emme valitettavasti pysty tarjoamaan. Meillä on kuitenkin varastossa takuukorjattu Gigabyte, haluatteko sen vaihdossa vai haluatteko ennemmin lahjakortin summalle xxx€? Tai haluatko odottaa että korvaavaa korttia saadaan varastoon muutaman kuukauden kuluessa?". Nyt tuossa kuulosti palavan aikaa viikkotolkulla ihan hukkaan.
Ei tämä minulle oikeastaan kuulu, mutta suomalaisten kauppojen ainoa todellinen kilpailuvaltti on juuri asiakaspalvelussa ja etenkin reklaamaatioiden käsittely.
Tilausprosessi ja tilauksen sisällön muuttaminen onnistuu (myös omien kokemuksien mukaan) erinoimaisesti, nyt vielä takuupuoli 100% kuntoon niin olette taatusti Suomen paras ATK kauppa :thumbsup:
 
Isoin ongelma tuossa kuulostaa olevan kommunikointi. Jos olisi otettu yhteyttä heti kun kortti ensimmäisen kerran saapui huoltoon vaikkapa että "Näytönohjainten saanti on nyt todella heikkoa ja täysin vastaavaa mallia emme valitettavasti pysty tarjoamaan. Meillä on kuitenkin varastossa takuukorjattu Gigabyte, haluatteko sen vaihdossa vai haluatteko ennemmin lahjakortin summalle xxx€? Tai haluatko odottaa että korvaavaa korttia saadaan varastoon muutaman kuukauden kuluessa?". Nyt tuossa kuulosti palavan aikaa viikkotolkulla ihan hukkaan.
Ei tämä minulle oikeastaan kuulu, mutta suomalaisten kauppojen ainoa todellinen kilpailuvaltti on juuri asiakaspalvelussa ja etenkin reklaamaatioiden käsittely.
Tilausprosessi ja tilauksen sisällön muuttaminen onnistuu (myös omien kokemuksien mukaan) erinoimaisesti, nyt vielä takuupuoli 100% kuntoon niin olette taatusti Suomen paras ATK kauppa :thumbsup:
Juurikin näin! Ainut syy tähän koko soppaan oli juurikin tuo että kysymättä lähetettiin tilalle täysin eri tuote kun takuuseen lähetetty. Vaikka tuo gigabyten kortti olisi ollutkin täysin toimiva, niin siltikin tuo oli reilusti halvempi malli uutena (ns perusmalli), kun taas takuuseen lähtenyt oli toisen valmistajan huippumalli. Ainakaan omasta mielestä tuo ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa.

Nyt meni kaikenkaikkiaan selvittelyyn about 3 viikkoa täysin turhaan & asiakkaalle koitui turhaa vaivaa/haittaa. Jos alunperin olisi kysytty miten toimitaan (kun tilanne nyt on mikä on näytönohjaimien osalta), niin lopputulos olisi ollut täysin sama kun nyt lopputulema, ainoana erona se että koko tapaus olisi saatu käsiteltyä viikkoja sitten ja säästytty tältä kaikelta säädöltä jota ajankohta pahensi vielä entisestään.

Niinkun jo aiemmin mainitsin, niin aikaisemmat takuukokemukset itsellä ollut vaan positiivisia, toivottavasti tämä oli vaan yksittäinen pieleen mennyt tapaus.
 
Viimeksi muokattu:
Juurikin näin! Ainut syy tähän koko soppaan oli juurikin tuo että kysymättä lähetettiin tilalle täysin eri tuote kun takuuseen lähetetty. Vaikka tuo gigabyten kortti olisi ollutkin täysin toimiva, niin siltikin tuo oli reilusti halvempi malli uutena (ns perusmalli), kun taas takuuseen lähtenyt oli toisen valmistajan huippumalli. Ainakaan omasta mielestä tuo ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa.

Nyt meni kaikenkaikkiaan selvittelyyn about 3 viikkoa täysin turhaan & asiakkaalle koitui turhaa vaivaa/haittaa. Jos alunperin olisi kysytty miten toimitaan (kun tilanne nyt on mikä on näytönohjaimien osalta), niin lopputulos olisi ollut täysin sama kun nyt lopputulema, ainoana erona se että koko tapaus olisi saatu käsiteltyä viikkoja sitten ja säästytty tältä kaikelta säädöltä jota ajankohta pahensi vielä entisestään.

Niinkun jo aiemmin mainitsin, niin aikaisemmat takuukokemukset itsellä ollut vaan positiivisia, toivottavasti tämä oli vaan yksittäinen pieleen mennyt tapaus.
Jatkossa tiedoksi vaan että lahjakorttia ei olisi tarvinnut hyväksyä korvaukseksi. Jos liike ei pysty toimittamaan vastaavaa tuotetta niin olisi ollut mahdollisuus kaupanpurkuun.
 
Jatkossa tiedoksi vaan että lahjakorttia ei olisi tarvinnut hyväksyä korvaukseksi. Jos liike ei pysty toimittamaan vastaavaa tuotetta niin olisi ollut mahdollisuus kaupanpurkuun.
Tiedän kyllä ettei olisi tarvinnut lahjakorttia hyväksyä. Mulla nyt vaan oli muutenkin pc roinien osalta hankintoja tulossa ni oikeastaan ihan sama saiko hyvityksen lahjakorttina vai rahana tilille.
 
@Jimm's ilokseni huomasin, että teidän listoille on ilmestynyt myös Huion tuotteita. Huion Kamvas pro 24

Itse olen käyttänyt pitkään Wacomin Intuos Pro tablettia ja siirtyminen piirtonäyttöön on käynyt mielessä. Ihmettelin miten tämä tuote on hinnoiteltu 1199€, kun se myydään huionin omassa kaupassa 899$ (730,5€). Postimaksukin on vain 87,35$ (71€) ja koko paketin hinnaksi tulisi 801,5€.

Onko tässä vain tuote, mitä ei enää myydä ja se on jäänyt listoille vanhalla hinnalla?
Muistithan ynnäillä tullikulut, verot ja jos jotain muuta tuohon vielä tulee lisää, kuten takuu palautus tms kulut?
 
@Jimm's ilokseni huomasin, että teidän listoille on ilmestynyt myös Huion tuotteita. Huion Kamvas pro 24

Itse olen käyttänyt pitkään Wacomin Intuos Pro tablettia ja siirtyminen piirtonäyttöön on käynyt mielessä. Ihmettelin miten tämä tuote on hinnoiteltu 1199€, kun se myydään huionin omassa kaupassa 899$ (730,5€). Postimaksukin on vain 87,35$ (71€) ja koko paketin hinnaksi tulisi 801,5€.

Onko tässä vain tuote, mitä ei enää myydä ja se on jäänyt listoille vanhalla hinnalla?
Muistithan ynnäillä tullikulut, verot ja jos jotain muuta tuohon vielä tulee lisää, kuten takuu palautus tms kulut?
Kuten kanssafoorumilainen jo ehtikin kommentoida, muunmuassa verotuksellisista syistä hinnoittelu ei aina ole suoraan verrannollinen kun puhutaan eri maassa sijaitsevasta kaupasta. Tämäkin tuote tulee meille tukkurin kautta, jolloin myös esimerkiksi mahdolliset takuukäsittelyt ovat helpompia hoitaa, kun ollaan samalla mantereella.
 
Mikä homma tuon näytön kans ku joka viikko tulee viikko lisää saatavuuteen?
Sivuillamme ilmoitettu toimitusaika-arvio on tosiaankin aina arvio, joten varsinkin näihin "ei vahvistettuihin" saattaa tulla muutoksia mikäli saatavuutta ei ole.
 
Onnistuuko tuotteen palauttaminen niin, että tekee palautusilmoituksen ja ei nouda tuotetta postista? Vai pitääkö tuote noutaa ja palauttaa erikseen?
 
Mikähän näissä mahtaa olla pielessä? RTX:n julkaisu ajanut ihmiset deshroud hommiin ;)

Löytyiskö jotain vastaavaa tuotetta hyllystä tai saisko joltain muulta valmistajalta?
 
Onnistuuko tuotteen palauttaminen niin, että tekee palautusilmoituksen ja ei nouda tuotetta postista? Vai pitääkö tuote noutaa ja palauttaa erikseen?
Kyllä se riittää että jättää noutamatta eikä tarvitse ilmoittaa erikseen palautuksesta.
 
Onnistuuko tuotteen palauttaminen niin, että tekee palautusilmoituksen ja ei nouda tuotetta postista? Vai pitääkö tuote noutaa ja palauttaa erikseen?
Kyllä se riittää että jättää noutamatta eikä tarvitse ilmoittaa erikseen palautuksesta.

"Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman yksiselitteistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että peruuttamisilmoitus on tehty. Peruuttamiselle ei tarvitse ilmoittaa syytä. "

Löytyy Jimmyn ehdoista. Takuu- ja toimitusehdot - Jimms.fi

Lisäksi Postin tilat ovat kohtuullisen rajalliset monissa paikoissa, joten olisi kaikkien kannalta järkevämpää joko
A) Noutaa paketti ja palauttaa se välittömästi, jolloin lähtee todnäk seuraavassa kuormassa takaisin viemästä tilaa.
B) Ilmoittaa Jimmylle että haluaa palauttaa tuotteen eikä nouda pakettia. Tässä tapauksessa Jimms (oletettavasti) ottaa Postiin yhteyttä tuotteen palauttamisesta jolloin ei tarvitse odotella sen palautumista niin pitkään eikä vie tilaa Postista.
 
Tuotteen noutamatta jättäminen ja palauttaminen on vähän eri asioita. Kun sitä ei nouda, se palautetaan lähettäjälle aina ilman kustannusta tilaajalle. Paketin hyväksyminen ja palauttaminen voi aiheuttaa kustannuksia (jimssin tapauksessa luultavasti ei) ja tällöin palautuksesta täytyy kyllä ilmoittaa koska paketti on käynyt tilaajan käsissä -> tulostettava palautuslomake paketin mukaan.
 
Tuotteen noutamatta jättäminen ja palauttaminen on vähän eri asioita. Kun sitä ei nouda, se palautetaan lähettäjälle aina ilman kustannusta tilaajalle. Paketin hyväksyminen ja palauttaminen voi aiheuttaa kustannuksia (jimssin tapauksessa luultavasti ei) ja tällöin palautuksesta täytyy kyllä ilmoittaa koska paketti on käynyt tilaajan käsissä -> tulostettava palautuslomake paketin mukaan.

Teet miten teet, asiasta olisi ilmoitettava. "Tilauksen peruuttaminen pitää tehdä ilmoittamalla siitä yrityksen tarjoamalla peruuttamislomakkeella tai muulla selkeällä tavalla."
Monet verkkokaupat perivät noutamatta jättämisestä ilman erillistä ilmoitusta lisäkuluja. Jimmyn tapauksesta en tiedä.
 
Kyllä se riittää että jättää noutamatta eikä tarvitse ilmoittaa erikseen palautuksesta.
Tehdäänpä näissä aina siten kun palautusehdoissa lukee, niin pästään kaikki vähemmällä arvailulla :). Kuluja ei palautuksista normaalisti tule riippumatta onko pakettia noutanut vai ei. Kuitenkin ilmoitus poistaa aina sen mahdollisuuden, että paketti palautuisi jostain syystä vahingossa, jolloin meillä olisi tieto että tosiaan pitäisikin palautua. :)
 
Joo asiakaspalvelussa sovittu, että palautuu noutamattomana ja ilmoitus palautuksesta tehty. Eli sovittaessa ja ilmoitettaessa asiakaspalveluun voi näin ilmeisesti tehdä.
 
Mahtaako tuon jouluarvonnan palkintolistaa löytyä mistään? Tuli voitettua mukava palkinto, mutta olisi silti mukava tietää mitä muuta olisi ollut arvonnassa tarjolla. :)
 
Saimme tänään kuulla AMD Ryzen 5900X boxed -prosessorien toimitusvaikeuksista, joka valitettavasti vaikuttaa myös meille aiemmin vahvistettuihin tuote-eriin. AMD on peruuttanut ison osan meille tilatuista eristä, ja seuraavien erien saapumisaikataulua ei toistaiseksi ole vahvistettu.
Olemme tiedottaneet tuotteen tilaajia sähköpostitse heti tiedon saatuamme.
 
Kiitos AMD, eihän tässä muuta odotellakkaan kuin prosessoria.
 
Viimeksi muokattu:
Saimme tänään kuulla AMD Ryzen 5900X boxed -prosessorien toimitusvaikeuksista, joka valitettavasti vaikuttaa myös meille aiemmin vahvistettuihin tuote-eriin. AMD on peruuttanut ison osan meille tilatuista eristä, ja seuraavien erien saapumisaikataulua ei toistaiseksi ole vahvistettu.
Olemme tiedottaneet tuotteen tilaajia sähköpostitse heti tiedon saatuamme.

Miten mahtaa käydä Far Cry -pelikoodien? Tietysti koodiasia on täysin AMD:stä kiinni, mutta melko kohtuuttomalta tuntuu, jos prosessori on tilattu paria kuukautta aiemmin, mutta AMD ei saa toimitettua tavaraa, minkä seurauksena pelikoodeja ei myöskään pysty lunastamaan ennen määräajan umpeutumista.
 
Miten mahtaa käydä Far Cry -pelikoodien? Tietysti koodiasia on täysin AMD:stä kiinni, mutta melko kohtuuttomalta tuntuu, jos prosessori on tilattu paria kuukautta aiemmin, mutta AMD ei saa toimitettua tavaraa, minkä seurauksena pelikoodeja ei myöskään pysty lunastamaan ennen määräajan umpeutumista.
Pelikoodit ovat tosiaan ihan täysin AMD:n tarjoama lisäetu, joten tarkempaa tietoa asiasta saattaisi kenties saada heidän omasta tuestaan.
 
jimms1.png
jimms.png


Nyt alkaa mennä jo melko kummalliseksi tuo RTX3080 non-oc kortin toimitus omalta osaltani. Syyskuussa chatti kertoi, että edelläni on 53 tilausta, eli melko hyvä tilanne. No marraskuussa 16.päivä olisi tuon tiedon mukaan korttini pitänyt lähteä postiin, kuitenkin olin mystisesti tippunut 15. sijaa alaspäin jonossa. Nyt tuon tiedon perusteella minun pitäisi olla jonossa sijalla 7. ja viimeaikoina tilaussivulla onkin lukenut "jonosijoitus 5-10", kuitenkin tänään siihen on muuttunut "jonosijoitus 10-15". Yhden kerran olisin vielä ymmärtänyt että jossain olisi käynyt virhe jonosijoituksissa, mutta kun sama tapahtuu jo toisen kerran niin alkaa jo hiukan kyllästyttää. Mahtaako huomenna jonosijoitukseni olla 15-20.... Eipä tässä muuten mitään isompaa ongelmaa olisi, mutta kun nuo non-oc mallin toimitusmäärät on olleet niin pieniä, että saattaa mennä vielä muutama erä että saan oman korttini tällä menolla.
 
jimms1.png
jimms.png


Nyt alkaa mennä jo melko kummalliseksi tuo RTX3080 non-oc kortin toimitus omalta osaltani. Syyskuussa chatti kertoi, että edelläni on 53 tilausta, eli melko hyvä tilanne. No marraskuussa 16.päivä olisi tuon tiedon mukaan korttini pitänyt lähteä postiin, kuitenkin olin mystisesti tippunut 15. sijaa alaspäin jonossa. Nyt tuon tiedon perusteella minun pitäisi olla jonossa sijalla 7. ja viimeaikoina tilaussivulla onkin lukenut "jonosijoitus 5-10", kuitenkin tänään siihen on muuttunut "jonosijoitus 10-15". Yhden kerran olisin vielä ymmärtänyt että jossain olisi käynyt virhe jonosijoituksissa, mutta kun sama tapahtuu jo toisen kerran niin alkaa jo hiukan kyllästyttää. Mahtaako huomenna jonosijoitukseni olla 15-20.... Eipä tässä muuten mitään isompaa ongelmaa olisi, mutta kun nuo non-oc mallin toimitusmäärät on olleet niin pieniä, että saattaa mennä vielä muutama erä että saan oman korttini tällä menolla.
Mulla oli taas sellainen erikoisuus käynyt, että tuote oli jo varattu tilaukselle, mutta yhtenä päivänä tila oli muuttunut "Odottaa tuotetta". Tuotetta tuli tosin lisää vähän ajan päästä, ja ei tullut tosin lopulta otettua kyseistä tuotetta edes. Mutta perin erikoista, kuten myös jonosijoituksen muuttuminen väärään suuntaan.
 
jimms1.png
jimms.png


Nyt alkaa mennä jo melko kummalliseksi tuo RTX3080 non-oc kortin toimitus omalta osaltani. Syyskuussa chatti kertoi, että edelläni on 53 tilausta, eli melko hyvä tilanne. No marraskuussa 16.päivä olisi tuon tiedon mukaan korttini pitänyt lähteä postiin, kuitenkin olin mystisesti tippunut 15. sijaa alaspäin jonossa. Nyt tuon tiedon perusteella minun pitäisi olla jonossa sijalla 7. ja viimeaikoina tilaussivulla onkin lukenut "jonosijoitus 5-10", kuitenkin tänään siihen on muuttunut "jonosijoitus 10-15". Yhden kerran olisin vielä ymmärtänyt että jossain olisi käynyt virhe jonosijoituksissa, mutta kun sama tapahtuu jo toisen kerran niin alkaa jo hiukan kyllästyttää. Mahtaako huomenna jonosijoitukseni olla 15-20.... Eipä tässä muuten mitään isompaa ongelmaa olisi, mutta kun nuo non-oc mallin toimitusmäärät on olleet niin pieniä, että saattaa mennä vielä muutama erä että saan oman korttini tällä menolla.

Mulla oli taas sellainen erikoisuus käynyt, että tuote oli jo varattu tilaukselle, mutta yhtenä päivänä tila oli muuttunut "Odottaa tuotetta". Tuotetta tuli tosin lisää vähän ajan päästä, ja ei tullut tosin lopulta otettua kyseistä tuotetta edes. Mutta perin erikoista, kuten myös jonosijoituksen muuttuminen väärään suuntaan.

"Varattu tilaukselle" statuksen muuttuminen "odottaa tuotetta" tarkoittaa yleensä varastosaldoheittoa. Tällaisessa tapauksessa asiakaspalvelun pitäisi kuitenkin asiakasta asiasta informoida.
@MO1 :n kuvaaman kaltaista jonosijoituksen heittelyä ei kuitenkaan pitäisi tapahtua ellei itse jonotuksen kohteena olevaa tuotetta vaihdeta tilauksella. Kuulostaa siis meidänkin korviin perin erikoiselta eli suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun tilausnumeron kera.
 
"Varattu tilaukselle" statuksen muuttuminen "odottaa tuotetta" tarkoittaa yleensä varastosaldoheittoa. Tällaisessa tapauksessa asiakaspalvelun pitäisi kuitenkin asiakasta asiasta informoida.
@MO1 :n kuvaaman kaltaista jonosijoituksen heittelyä ei kuitenkaan pitäisi tapahtua ellei itse jonotuksen kohteena olevaa tuotetta vaihdeta tilauksella. Kuulostaa siis meidänkin korviin perin erikoiselta eli suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun tilausnumeron kera.
Tästä olen ollut yhteydessä aspaan, mutta sieltä en ole mitään sen kummempaa syytä asialle saanut. Molemmilla kerroilla asiakaspalvelija sanoi, että ei löydy syytä tälle. Mitään en ole muuttanut tilauksessa sen tekemisen jälkeen.
 
Tästä olen ollut yhteydessä aspaan, mutta sieltä en ole mitään sen kummempaa syytä asialle saanut. Molemmilla kerroilla asiakaspalvelija sanoi, että ei löydy syytä tälle. Mitään en ole muuttanut tilauksessa sen tekemisen jälkeen.

Kuulostaa siis siltä, että jommalla kummalla kerralla jonosijoitus on kiireessä katsottu järjestelmästä yksinkertaisesti väärin. Vai onko siis jonosijoitus muuttunut senkin jälkeen kun jonosijoituksia alettiin asiakastilillä ilmoittaa?

Edt: niinhän sinä tuossa kirjoitat, että olisi ollut statuksena jossain kohtaa 5-10.... Olisiko sinun mahdollista laittaa vaikka yksärillä lisätietoja, niin voidaan järjestelmäkehityspuolen kanssa vielä katsoa (pyhien jälkeen) että löytyykö jotain kummallisuuksia!
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa siis siltä, että jommalla kummalla kerralla jonosijoitus on kiireessä katsottu järjestelmästä yksinkertaisesti väärin. Vai onko siis jonosijoitus muuttunut senkin jälkeen kun jonosijoituksia alettiin asiakastilillä ilmoittaa?

Edt: niinhän sinä tuossa kirjoitat, että olisi ollut statuksena jossain kohtaa 5-10.... Olisiko sinun mahdollista laittaa vaikka yksärillä lisätietoja, niin voidaan järjestelmäkehityspuolen kanssa vielä katsoa (pyhien jälkeen) että löytyykö jotain kummallisuuksia!
No nyt näkyy tilaussivulla jonosijoitukseksi 5-10 :hmm: Varmaan tänään päivällä sitten ollut joku bugi asiassa. Todennäköisesti tuo aiemmin marraskuussa käynyt "kämmi" on juuri aspan puolelta väärin katsottu jonotussija. Jospa tuo ei tästä enempää heittelisi...
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 851
Viestejä
4 875 497
Jäsenet
78 708
Uusin jäsen
Gilber70

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom