Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Jos sanotaan, että kasvua on tapahtunut ilman lukuja siitä, niin joku voisi väittää, että sanovat tämän vaan huvikseen.
Jos saa tästä lukuja niin huomattavasti helpompi todistella, että kasvua todella on, ja ei ihmekkään, että ruuhkaa syntyy jos kasvu oikeasti merkittävää.
 
Onko mahdollista saada jonkinlaisia lukuja joissa vertaillaan tilausten kuukausittaista määrää viime vuoden alusta tähän päivään? Muutamia otantoja sieltä täältä.

Hetken jo mietin, että "miksikäs ei" ja yhden luvun jo katsoinkin valmiiksi, mutta nämä ovat kuitenkin firman sisäisiä asioita ja tämä on kuitenkin verrattain suosittu foorumi. Lisäksi nimimerkin takaa esitetylle kysymykselle ei ole hirveän fiksua vastailla sellaisia, tiedä vaikka toimisit kilpailijalle ;) Laita minulle sähköpostia ja sovitaan tapaaminen jossa voimme käydä tuota läpi.
 
Joo ei se ole minulle niin tärkeä asia, mutta oli oma idea tähän toimitusajoista valittamisen vähentämiseen :) Alkaa olla jatkunut jo turhan pitkään saman asian pyörittäminen.
 
Joo ei se ole minulle niin tärkeä asia, mutta oli oma idea tähän toimitusajoista valittamisen vähentämiseen :) Alkaa olla jatkunut jo turhan pitkään saman asian pyörittäminen.

Pitäis oikeastaan antaa asian olla, mutta menkööt nyt. Mistä sä tiedät että ne numerot pitävät paikkansa? Excelistä vaan viime vuoden tilaukset ja +30% siihen ja sitten numerot palstalle.

Antaa nyt Jimssin hoitaa asiat kuntoon. Jos eivät, niin myynnissä ja tuloksessa se näkyy ennen pitkään.
 
Pitäis oikeastaan antaa asian olla, mutta menkööt nyt. Mistä sä tiedät että ne numerot pitävät paikkansa? Excelistä vaan viime vuoden tilaukset ja +30% siihen ja sitten numerot palstalle.

Antaa nyt Jimssin hoitaa asiat kuntoon. Jos eivät, niin myynnissä ja tuloksessa se näkyy ennen pitkään.

Kyllä musta tuntuu, että hyvinkin saksalainen hallitus muuttaa mielipiteensä toimitusjohtajan luottamuksesta aikaisemmin kun tulokset tulevat julkisiksi :nb:

Edit: Hassuja nää foorumin emojit
 
Sikälimikäli julkisista maksuttomista tiedoista jotain voidaan päätellä niin 2017 vs 2018 (tilikausi vain neljältä kuukaudelta): liikevaihto säilyisi suunnilleen samana, mutta tilikauden tuloksen pitäisi mennä reilusti ylöspäin. Liikevaihto vs tilikauden tulos ~1% 2017 ja ekstrapolointia harrastamalla 2018 vuodelle tulisi 3,7%. Numeroissa 471 tuhatta euroa vs ~1,5Me.

En ainakaan finderista löytänyt tuoreempia lukuja.
Jimm's PC-Store - Y-tunnus: 0885951-4 - Yritystiedot, taloustiedot, päättäjät & hallituksen jäsenet

Täysin spekulatiivisia numeroita. :)
 
@Jimm's onko teillä jo myynnissä/varastossa ryzen 3000ready b450 emolevyjen? Mietin tarkkaaottaen gigabyte aorus 450m tai asrock b450m pro4 emolevyjen.
 
@Jimm's onko teillä jo myynnissä/varastossa ryzen 3000ready b450 emolevyjen? Mietin tarkkaaottaen gigabyte aorus 450m tai asrock b450m pro4 emolevyjen.
Nyt ei valitettavsati ole tietoa mitä versioita toimittajilta tulee, bios päivityksiä kuitenkin tehdään vielä aika reilusti, joten kovin paljoa sellaisia ei vielä varastoihin asti ole päätynyt ainakaan.
 
Itselläni kesti noin kolmisen viikkoa, 22.7 kun kysyin asiasta, vastasivat että käsittelevät vielä 11.7 RMA pyyntöjä.

Eli kyllä he tulevat käsittelemään pyyntösi mutta kuten kaikki tietänee, ovat kovin, kovin ruuhkautuneita.
Oma mielipide on se että on kohtuuttoman pitkä aika tuotepalautuksen käsittelyyn tuo 3viikkoa, kun kerta luvattu 2viikkoa. Se on vaan oma mielipide, ei siitä sen enempää.
 
Viimeksi muokattu:
Oma mielipide on se että on kohtuuttoman pitkä aika tuotepalautuksen käsittelyyn tuo 3viikkoa, kun kerta luvattu 2viikkoa. Itellä tällä hetkellä raha on kiinni jimmsillä, kun pitäisi sillä rahalla maksaa yksi toinen lasku, joka on myöhässä jo pari päivää.

Joskus asioissa vaan kestää kauemmin, joskus päätöksen tekoon tarvitaan jotain tietoa jonka saamisessa voi kestää, näin yleisesti. Oma RMA tapaus alkukesällä hoitui oikein mallikkaasti, ei ongelmia. Taisi pysyä vielä kahdessa viikossa.
Jos raha on noin piukassa ni olisikos kannattanut miettiä ennen tilausta, että tilaatko lainkaan sillä rahalla atk-tavaraa millä pitäisi laskuja maksaa? :think:
 
Asiaton käytös - turha henkilökohtaisuuksiin menevä piikittely
Oma mielipide on se että on kohtuuttoman pitkä aika tuotepalautuksen käsittelyyn tuo 3viikkoa, kun kerta luvattu 2viikkoa. Itellä tällä hetkellä raha on kiinni jimmsillä, kun pitäisi sillä rahalla maksaa yksi toinen lasku, joka on myöhässä jo pari päivää.

Ei firmoilla yleensä ole mitään kiirettä kun heillä kerta on jo sun rahat. Sitten on kyllä kiirettä kun rahat on saamatta. Näin siis yleisesti. :D

Muutenkin, jos laskun maksamiset on kiinni siitä että saa palautusrahat Jimmsiltä, niin ei kovin vahvasti mene.
 
Joskus asioissa vaan kestää kauemmin, joskus päätöksen tekoon tarvitaan jotain tietoa jonka saamisessa voi kestää, näin yleisesti. Oma RMA tapaus alkukesällä hoitui oikein mallikkaasti, ei ongelmia. Taisi pysyä vielä kahdessa viikossa.
Jos raha on noin piukassa ni olisikos kannattanut miettiä ennen tilausta, että tilaatko lainkaan sillä rahalla atk-tavaraa millä pitäisi laskuja maksaa? :think:
Niin, mut onneksi kaikki on sovittavissa.
 
Ei firmoilla yleensä ole mitään kiirettä kun heillä kerta on jo sun rahat. Sitten on kyllä kiirettä kun rahat on saamatta. Näin siis yleisesti. :D

Muutenkin, jos laskun maksamiset on kiinni siitä että saa palautusrahat Jimmsiltä, niin ei kovin vahvasti mene.
No joo tsori, hermmot ollu vähän kireällä. Ei mulla nyt oikeasti niin huonosti mene:D
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä jimmsiä on kehuttavaki, omalla kohdalla ei ollut mitään ongelmia, olen aina saanut tavarani nopeasti ja asiakaspalvelu chatti toimii sairaan hyvin 5/5.
 
Viimeksi muokattu:
Joskus asioissa vaan kestää kauemmin, joskus päätöksen tekoon tarvitaan jotain tietoa jonka saamisessa voi kestää, näin yleisesti. Oma RMA tapaus alkukesällä hoitui oikein mallikkaasti, ei ongelmia. Taisi pysyä vielä kahdessa viikossa.
Jos raha on noin piukassa ni olisikos kannattanut miettiä ennen tilausta, että tilaatko lainkaan sillä rahalla atk-tavaraa millä pitäisi laskuja maksaa? :think:
Totta tuokin, kaikkea ei voi saada heti. Mä olen vaan liian hätäinen tyyppi. Eipä mulla ole aikaisempia kokemuksia jimmssiin RMA tuotteen palauttamisesta. Ehkä noi 1-2 tähden arvostelut mitä lukee noista RMA kokemuksista, niin aiheuttaa hermostuneisuutta, ei siinä sen kummempaa ole, kyseessä on vaan tuotteen palautus. Sen verran noista 1-2 tähden arvosteluista kun lukee, niin suurin osa niistä voi olla keksittyjä juttuja. Itellä on ainakin ollu pelkkiä hyviä ostokokemuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tulee tuo kahden viikon (lain määräämä) käsittelyaika huomenna täyteen. Puhdas tuotepalautus siis kyseessä. :itku:

Laissa sanotaan kyllä, että "kohtuullinen aika" ja KKV:n linjaus on, että kohtuullinen aika on kaksi viikkoa:
Korjauksen kustannukset, paikka ja kesto

..mutta edelleen, 3 viikkoa on liikaa. Kannattaa pyytää vähintään nallekarkkeja.

edit: tuotepalautuksissa taitaa kyllä tuo 14pv olla laissa..
 
Mullakin on asiakaspalautus ollut käsittelyssä nyt yli 14pv saapumisilmoituksesta. Jonoa tuntuu olevan sielläkin. :tdown:

Uusi tilaus saatiin lähtemään kuudessa arkipäivässä, eli juuri mahduttiin luvattuun aikatauluun. :tup:
 
Huomenta. Niin kyllä tuo ruuhka joka nyt esimerkiksi näkyy toimitusaikojen pidentymisenä, niin eskaloituu myös Aspaan. Suuri osa kontakteista liittyy juuri toimitusaikojen kyselyyn.
 
Huomenta. Niin kyllä tuo ruuhka joka nyt esimerkiksi näkyy toimitusaikojen pidentymisenä, niin eskaloituu myös Aspaan. Suuri osa kontakteista liittyy juuri toimitusaikojen kyselyyn.

Varastossa oleva tuote lähtee 6 arkipäivän sisällä varastolta asiakkaalle niin on todella hidasta. Hienoa, että teitte lauantaina ylimääräisen vuoron asian korjaamiseksi, mutta miksi ei toista päivää jotta sumppu saataisiin kokonaan purettua? Sukulaiset, vaimot, tyttöystävät, serkut, mummot ja vaarit varastolle vaan ;). Nykyään ihmiset ovat niin kiireisiä ja tuotteen saaminen käsiin nopeasti on tämän päivän avainsana. Ennen Wanhaan meni aikaa rahan siirtymiseen kaupan pankkitilille 2 arkipäivää, toiset 2 sitten tavaran pakkaamiseen/postittaamiseen ja seuraavat 2 päivää postin mukaan. Ei enää vuonna 2019 näin.
 
Paskapuhetta..Vaikka olisikin 15 ihmistä jonossa edellä, niin siellä on ainakin päiväsaikaan 3-4 asiakaspalvelijaa vastaamassa. Jos jokainen kyselee vaan oman tilauksensa perään (Jimms juuri sanoi suurimman osan kontakteista koostuvan näistä), ei siinä mene kuin 1min per asiakas.
Varmaan olet oikeassa. Pitäisikö sinun sitten huutaa tällekin kommentoijalle?
Huomenta. Niin kyllä tuo ruuhka joka nyt esimerkiksi näkyy toimitusaikojen pidentymisenä, niin eskaloituu myös Aspaan. Suuri osa kontakteista liittyy juuri toimitusaikojen kyselyyn.
 
Varastossa oleva tuote lähtee 6 arkipäivän sisällä varastolta asiakkaalle niin on todella hidasta. Hienoa, että teitte lauantaina ylimääräisen vuoron asian korjaamiseksi, mutta miksi ei toista päivää jotta sumppu saataisiin kokonaan purettua? Sukulaiset, vaimot, tyttöystävät, serkut, mummot ja vaarit varastolle vaan ;). Nykyään ihmiset ovat niin kiireisiä ja tuotteen saaminen käsiin nopeasti on tämän päivän avainsana. Ennen Wanhaan meni aikaa rahan siirtymiseen kaupan pankkitilille 2 arkipäivää, toiset 2 sitten tavaran pakkaamiseen/postittaamiseen ja seuraavat 2 päivää postin mukaan. Ei enää vuonna 2019 näin.

Lauantaina tehty tilaus lähti tänään matkaan!! :tup:
 
Phanteks Enthoo Luxe 2 Tempered Glass kotelon tuotetiedoissa syvyys ja korkeus merkitty väärinpäin. Mitat (LxKxS): 240 x 570 x 595 mm <- Todellisuus 240 x 595 x 570
 
Phanteks Enthoo Luxe 2 Tempered Glass kotelon tuotetiedoissa syvyys ja korkeus merkitty väärinpäin. Mitat (LxKxS): 240 x 570 x 595 mm <- Todellisuus 240 x 595 x 570
:facepalm:, kuljetan viestin tuotteistukseen korjattavaksi. Jätän sybolisesti koivunoksan siihen viereen. Kiitos huomiosta. :tup:
 
Lauantaina tehty tilaus lähti tänään matkaan!! :tup:

Hienoo et joillekin tavaraakin saadaan matkaan. Itsellä tavarat olleet 14.8 asti varattuna tilaukselle ja vähän sen jälkeen odottaa varaston käsittelyä. Pariin otteeseen oltu aspaan yhteydessä. Viimeksi oli puhetta, että tänään lähtisivät mahdollisesti eteenpäin. Eipä vaan edelleen odottaa varaston käsittelyä... Eikä kyseessä oo kun muutama tuote.

Toivossa on hyvä elää. ;)
 
Neljässä arkipäivässä maksun jälkeen saatiin minulle toimitettua Noctuan prossutuuletin. Ihan tyytyväinen olen kun lueskelen noita muita kommentteja :)
 
Itse ainakin käytin sitä nyt viime viikon aikana kolmesti, ja joka kerta jonossa oli yli 15 henkeä ennen minua. Jonotusaika oli lähemmäs 45-80min kuin tuo 0-10min.

Kannattaa tosiaan varata hieman aikaa myös chattiä varten. Asiakkaita edellä oli 11 ja vapaa asiakaspalvelija saapui 38min päästä viestin lähettämisestä. Ei sillä, että olisi haitannut, kun chätissä odottaminen voittaa puhelin odottelun 100-0. Ainut niin meinasi unohtua, että tuli edes viesti laitettua:)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 590
Viestejä
4 872 900
Jäsenet
78 681
Uusin jäsen
65436346346

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom