Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän se kenenkään firman vika oo, ettei sulle sopivia tarjouksia löydy? :OToivottavasti teillä on oikeasti tarjouksia eikä samanlaista kurasontaa mitä noi pari kodinkoneliikettä mainostaa...
Eihän se kenenkään firman vika oo, ettei sulle sopivia tarjouksia löydy? :O
hmm tuosta htc vivestä tullaan käymään ankara skriptibottien sota
just katoin, ni ainoo sellanen mihin oisin lähteny, jos ei olis jo 1080 itellä.Nopsaan meni 150 kpl erä GTX 1080 kun ei 00:01 ehtinyt yhtään ostaa.
Outoa, mä pystyin tekemään yhden gtx 1080 tilauksen ja perumaan sen ja tekemään vielä uudenkin. Sivut olivat jumissa kokoajan.Nopsaan meni 150 kpl erä GTX 1080 kun ei 00:01 ehtinyt yhtään ostaa.
Missäs ihmeessä tuo on ollut? Ei ainakaan tällä listalla Black Friday / Musta Perjantai 2017 | Hinta.fijust katoin, ni ainoo sellanen mihin oisin lähteny, jos ei olis jo 1080 itellä.
Outoa, mä pystyin tekemään yhden gtx 1080 tilauksen ja perumaan sen ja tekemään vielä uudenkin. Sivut olivat jumissa kokoajan.
Missäs ihmeessä tuo on ollut? Ei ainakaan tällä listalla Black Friday / Musta Perjantai 2017 | Hinta.fi
Itse laitoin tilauksen kiinni 0:20 ja niitä oli vielä silloin kymmenisen kappaletta jäljellä..Nopsaan meni 150 kpl erä GTX 1080 kun ei 00:01 ehtinyt yhtään ostaa.
Komppaan. Rauhassa sai tehtyä tilauksen; odotin kovempaa rysäkkää!Itse laitoin tilauksen kiinni 0:20 ja niitä oli vielä silloin kymmenisen kappaletta jäljellä..
Aamulla klo 8 kahvijärvi jahtiinVarasin kaikkea olutta ja kaikkea tähä hässäkkää.. sit se oli sekunnissa ohi ja mitää hyödyllistä ei löytyny. Itken ehkä nyt hetken.

Aamulla klo 8 kahvijärvi jahtiin![]()

Onkohan aamulla kuin kovat taistelut kahvijärvistä![]()
Ens kesänä juhannusviikon tarjouksista kanuunajärveäRyytseni saa väistyä jos toi jää haaviinviis Z370 lyhytikäisyydestä...

Näin minäkin asian ymmärsin.Ilmeisesti kaikki tarjoukset on jo näkyvillä eikä lisää ole tulossa...?
Onko tuo Asus Cerberus Mech punaisilla kytkimillä?
Kirjoitan tätä normaalilla kalvo-Cerberuksella, voisin päivittää mekaaniseen![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.