Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin minäkin asian ymmärsin.Ilmeisesti kaikki tarjoukset on jo näkyvillä eikä lisää ole tulossa...?
Onko tuo Asus Cerberus Mech punaisilla kytkimillä?
Kirjoitan tätä normaalilla kalvo-Cerberuksella, voisin päivittää mekaaniseen
Minä ainakin heräsin. Ei mikään erityisen miellyttävä fiilis. Saatanan saatana mitä pelleilyä!Heräsinkö tosiaan vapaa-aamuna näin aikaisin katsomaan tuota klo 8:00 namiskaa
Sama homma. Varmaan 1kpl noita oli jimmylläMitä nyt vittua
Menin jo maksuun asti mutta sitten erroria että "Ostoskorissasi oleva tuote BX80684I78700K-BF on loppuerätuote ja sitä ei ole enää saatavilla. Poista tuote ostoskoristasi."
Mitä nyt vittua
Menin jo maksuun asti mutta sitten erroria että "Ostoskorissasi oleva tuote BX80684I78700K-BF on loppuerätuote ja sitä ei ole enää saatavilla. Poista tuote ostoskoristasi."
Mitä nyt vittua
Jep ja capatha karsimaan scriptit ja botit.Itse kävin vahvista tilaus napilla asti, siinä vaiheessa sama virhe. Voisihan tuon joskus vaihtaa niin, että jos saat ostoskoriin asti niin voit tuotteen tilata.
Varmaan se 15kplEhtikö kukaan katsomaan monta näitä oli?
Tämä.@Jimm's Mitäs jos nämä "superale"-tuotteet myytäisiin arvalla?
Eli jokainen ostaisi "arvan" (esim. 0.1€) ja niistä valittaisiin ne 15 onnekasta jotka nuo voivat ostaa?
Nykyinen järjestelmä tukee sekä trokareita, että skriptaajia.
Itselle ei niin väliä, koska tarjouksessa ei ollut mitään mikä minua olisi kiinnostanut, mutta reiluuden nimissä.
@Jimm's Mitäs jos nämä "superale"-tuotteet myytäisiin arvalla?
Eli jokainen ostaisi "arvan" (esim. 0.1€) ja niistä valittaisiin ne 15 onnekasta jotka nuo voivat ostaa?
Nykyinen järjestelmä tukee sekä trokareita, että skriptaajia.
Itselle ei niin väliä, koska tarjouksessa ei ollut mitään mikä minua olisi kiinnostanut, mutta reiluuden nimissä.
Sietääkin, ei ole rehellisesti hetken alkuhuuman jälkeen kummoinen kokemus.Odotelkaas hyvät ihmiset kun uus vive poksahtaa pihalle ens vuoden puolella, johan alkaa vanhan viven hinta tippua
Ehtikö kukaan katsomaan monta näitä oli?
Enpä ole ennen osallistunut näihin arvontoihin, jännää oli.
Oma konepäivitys tulee sen takia, että on epäilys, että parissa VR-pelissä ottaa GPU:n sijaan kiinni CPU/alusta. Tällä perusteella sanoisin, että saattaa se VR olla alkuhuumankin jälkeen kummoinen kokemus
Lukastuani noi viestit missä surkuteltiin kun meni ohi, niin ihan rehellisesti kysyttäessä oliko tää eka kerta kun jouduitte ottamaan kisaa jostain "superalesta". Jostain foorumivalvojaisista jäi sellainen juttu ainakin itelle käteen, että jos tulee joku kova ale niin ei kannata lähteä kokeilemaan maksamaan ennakkoon. Kyse on näissä tapauksissa siitä, kuka pääsee nopeiten tilausvahvistukseen asti. Ajallisesti jos vertaatte verkkomaksua vrt. postiennakon valitseminen niin siinä on aika suuri ero, eikös? Uskallan väittää että jokaikinen prosessori tuosta alennuksesta tilattiin postiennakolla, ei siksi että sillä haluttaisi maksaa, vaan puhtaasti koska se on nopein tapa päästä maksuvahvistukseen.
Aikoinaan mulla meni joku prosessorin 3kpl erä huti samasta syystä (oliskohan ollu 4790k?), sen jälkeen oppi aika hyvin että miten näissä menetellään.
Nyt kaikki taas joukolla ulisemaan, kun muutaman kappaleen eristä ei riittänyt itselle paria tuhatta muuta vastaan