Jimm's
Jimm's PC-Store
Julkistatteko tarjoukset yöllä vai aamulla?
Keskiyöllä ekat tärpit, aamukasilta toinen aalto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Julkistatteko tarjoukset yöllä vai aamulla?
MasterKeys MK750 | Cooler Master
Oisko tätä saatavilla? cherry mx red kytkimiä kantava malli, niin logitech g pro saa korvaajan työpöydälläni
Ps. Miten teillä yhteys logitechin henkilökuntaan? Mulla on se g pro, mutta sitä kun ei julkaisussa saanut kuin us international layoutilla. Vaihdoin g410:stä näppäin hatut, ja nyt en voi käyttää "<" ">" merkkejä
Ajattelin kokeilla onnea teidän välityksellä, onko kuulunut nordic layoutilla olevasta mallista mitään? Logitechin täydellisen säälittävä aspa ei yksinkertaisesti osaa vastata kyllä/ei kysymykseen. Jos he teille osaisi vastata?
Tuleeko BF tarjoukset etusivulle?
Vai esimerkiksi jos olen --> Komponentit --> Emolevyt --> AM4 --> X370 sivulla/menen sivulle niin näenkö tarjoukset jos kyseisiä emoja on tarjouksessa tuolla sivulla?
Jättäkää sitten jotain iltapäivällekin. Töissä ei ehdi kännykällä kytätä, saati sitten iskeä tilauksia sisään, varsinkaan jos määrät todella rajallisia.Tarjoukset tulee tänne: Black Friday - Jimms.fi
Eilen illalla lähetin Jimm'sille takuuseen GTX 970 näyttiksen röpisevällä tuulettimella ja tänään tuli sähköposti, että tuote on testattu ja että tilalle on tulossa GTX 1060 6GB versiona. Jossain täytyy olla jotain vialla, kun tämä kävi näin helposti ja nopeasti. Olen nimittäin yleensä tottunut vääntämään yritysten kanssa kun jotain olen takuuseen laittanut. Ilmeisesti asiat voi hoitaa näinkin.
Eihän se kenenkään firman vika oo, ettei sulle sopivia tarjouksia löydy? :OToivottavasti teillä on oikeasti tarjouksia eikä samanlaista kurasontaa mitä noi pari kodinkoneliikettä mainostaa...
Eihän se kenenkään firman vika oo, ettei sulle sopivia tarjouksia löydy? :O
hmm tuosta htc vivestä tullaan käymään ankara skriptibottien sota
just katoin, ni ainoo sellanen mihin oisin lähteny, jos ei olis jo 1080 itellä.Nopsaan meni 150 kpl erä GTX 1080 kun ei 00:01 ehtinyt yhtään ostaa.
Outoa, mä pystyin tekemään yhden gtx 1080 tilauksen ja perumaan sen ja tekemään vielä uudenkin. Sivut olivat jumissa kokoajan.Nopsaan meni 150 kpl erä GTX 1080 kun ei 00:01 ehtinyt yhtään ostaa.
Missäs ihmeessä tuo on ollut? Ei ainakaan tällä listalla Black Friday / Musta Perjantai 2017 | Hinta.fijust katoin, ni ainoo sellanen mihin oisin lähteny, jos ei olis jo 1080 itellä.
Outoa, mä pystyin tekemään yhden gtx 1080 tilauksen ja perumaan sen ja tekemään vielä uudenkin. Sivut olivat jumissa kokoajan.
Missäs ihmeessä tuo on ollut? Ei ainakaan tällä listalla Black Friday / Musta Perjantai 2017 | Hinta.fi
Itse laitoin tilauksen kiinni 0:20 ja niitä oli vielä silloin kymmenisen kappaletta jäljellä..Nopsaan meni 150 kpl erä GTX 1080 kun ei 00:01 ehtinyt yhtään ostaa.
Komppaan. Rauhassa sai tehtyä tilauksen; odotin kovempaa rysäkkää!Itse laitoin tilauksen kiinni 0:20 ja niitä oli vielä silloin kymmenisen kappaletta jäljellä..
Aamulla klo 8 kahvijärvi jahtiinVarasin kaikkea olutta ja kaikkea tähä hässäkkää.. sit se oli sekunnissa ohi ja mitää hyödyllistä ei löytyny. Itken ehkä nyt hetken.
Aamulla klo 8 kahvijärvi jahtiin
Onkohan aamulla kuin kovat taistelut kahvijärvistä
Tota meinaat?
Ens kesänä juhannusviikon tarjouksista kanuunajärveäRyytseni saa väistyä jos toi jää haaviin viis Z370 lyhytikäisyydestä...