En ikinä uskonut saavani näin huonoa asiakaspalvelukokemusta Jimmssiltä:
Tarkoituksenani oli palauttaa toiselta henkilöltä ostamani 1080-näyttis vegan kiilto silmissä. Olin etukäteen sähköpostilla kysynyt, että sopiiko tällainen palautus, ja myönteisen vastauksen saatuani lähdin Helsingistä paikan päälle, koska palautusaikaa oli vähän jäljellä. Palautus sujui vielä tässä vaiheessa ongelmitta; tuote otettiin vastaan ja minulle sanottiin että maksu tulee tililleni kun he ovat varmistaneet, että kortti on kunnossa.
Seuraavalla viikolla minulle ilmoitettiin, että korttia ei oteta vastaan, koska palautus ei sittenkään ollut sallittu. Pyysivät hakemaan näyttikseni takaisin, ja "avokätisesti" jättivät aiheettoman palautuksen kustannukset perimättä. Lopputuloksena kuitenkin suostuivat lähettämään kortin heidän piikkiinsä minulle ja sanoivat, että antavat jonkinlaisen korvauksen heidän sähläämisestään.
Yli viikon näyttistä odoteltuani soitin liikkeeseen ja korttia ei oltu tässä vaiheessa edes lähetetty. Myöskään minkäänlaista korvausta ei sittenkään aiottu antaa. Lopputuloksena olin ajanut turhaan Turkuun ja minua kusetettiin kolmesti.