Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Eipä ole hajuakaan mistään sukupolvista. Joka vuosi jotain "uutta" tulee eri nimillä.
Niinhan se intelilläkin lukee 7th gen intel(r) pentium(r), i3, i5, i7 microprocessors tms. Myöskään pentiumien numerointi ei täsmää i-sarjalaisten kanssa
 
Nyt täytyy antaa miinuspisteitä kun taas tuli paketti matkahuollon kautta ilman lähelle toimitusta. Onneksi sain paketin haettua välikäsien kautta.

Edit. Muuten takuukäsittely meni hyvin. Nopeasti ja vaivattomasti.
 
Viimeksi muokattu:
Niin suomessa on vähintään satoja, ellei tuhansia BTC miljonäärejä tällä hetkellä.
Fiksut firmat ottaa miljonääreiltä rahaa. Voivat tehdä aika isojakin tilauksia.
Ja samat miljonäärit voivat vapaasti muuttaa kolikkonsa euroiksi ja maksaa niillä. Eikös?
 
Nyt täytyy antaa miinuspisteitä kun taas tuli paketti matkahuollon kautta ilman lähelle toimitusta. Onneksi sain paketin haettua välikäsien kautta.

Edit. Muuten takuukäsittely meni hyvin. Nopeasti ja vaivattomasti.

Kiitos palautteestasi ja pahoittelut aiheutuneesta vaivasta!
Laitatko vielä vaikka RMA-numerosi yksityisviestinä, niin tarkistetaan mitä tässä on tapahtunut.
 
Kiitos palautteestasi ja pahoittelut aiheutuneesta vaivasta!
Laitatko vielä vaikka RMA-numerosi yksityisviestinä, niin tarkistetaan mitä tässä on tapahtunut.
Keravan matkahuolto on vaan 16:30 asti auki arkisin. Kaikki ei tee yhtä vuoroa. Ei se matka vaan huonot aukiolot.
 
En ikinä uskonut saavani näin huonoa asiakaspalvelukokemusta Jimmssiltä:

Tarkoituksenani oli palauttaa toiselta henkilöltä ostamani 1080-näyttis vegan kiilto silmissä. Olin etukäteen sähköpostilla kysynyt, että sopiiko tällainen palautus, ja myönteisen vastauksen saatuani lähdin Helsingistä paikan päälle, koska palautusaikaa oli vähän jäljellä. Palautus sujui vielä tässä vaiheessa ongelmitta; tuote otettiin vastaan ja minulle sanottiin että maksu tulee tililleni kun he ovat varmistaneet, että kortti on kunnossa.

Seuraavalla viikolla minulle ilmoitettiin, että korttia ei oteta vastaan, koska palautus ei sittenkään ollut sallittu. Pyysivät hakemaan näyttikseni takaisin, ja "avokätisesti" jättivät aiheettoman palautuksen kustannukset perimättä. Lopputuloksena kuitenkin suostuivat lähettämään kortin heidän piikkiinsä minulle ja sanoivat, että antavat jonkinlaisen korvauksen heidän sähläämisestään.

Yli viikon näyttistä odoteltuani soitin liikkeeseen ja korttia ei oltu tässä vaiheessa edes lähetetty. Myöskään minkäänlaista korvausta ei sittenkään aiottu antaa. Lopputuloksena olin ajanut turhaan Turkuun ja minua kusetettiin kolmesti.
 
En ikinä uskonut saavani näin huonoa asiakaspalvelukokemusta Jimmssiltä:

Tarkoituksenani oli palauttaa toiselta henkilöltä ostamani 1080-näyttis vegan kiilto silmissä. Olin etukäteen sähköpostilla kysynyt, että sopiiko tällainen palautus, ja myönteisen vastauksen saatuani lähdin Helsingistä paikan päälle, koska palautusaikaa oli vähän jäljellä. Palautus sujui vielä tässä vaiheessa ongelmitta; tuote otettiin vastaan ja minulle sanottiin että maksu tulee tililleni kun he ovat varmistaneet, että kortti on kunnossa.

Seuraavalla viikolla minulle ilmoitettiin, että korttia ei oteta vastaan, koska palautus ei sittenkään ollut sallittu. Pyysivät hakemaan näyttikseni takaisin, ja "avokätisesti" jättivät aiheettoman palautuksen kustannukset perimättä. Lopputuloksena kuitenkin suostuivat lähettämään kortin heidän piikkiinsä minulle ja sanoivat, että antavat jonkinlaisen korvauksen heidän sähläämisestään.

Yli viikon näyttistä odoteltuani soitin liikkeeseen ja korttia ei oltu tässä vaiheessa edes lähetetty. Myöskään minkäänlaista korvausta ei sittenkään aiottu antaa. Lopputuloksena olin ajanut turhaan Turkuun ja minua kusetettiin kolmesti.

Hei, laittaisitko esim yksityisviestillä tai sähköpostilla yksityiskohdat tästä tapauksesta niin selvitämme mikä tässä on mennyt pieleen. Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja aiheutuneesta mielipahasta.
 
En ikinä uskonut saavani näin huonoa asiakaspalvelukokemusta Jimmssiltä:

Tarkoituksenani oli palauttaa toiselta henkilöltä ostamani 1080-näyttis vegan kiilto silmissä. Olin etukäteen sähköpostilla kysynyt, että sopiiko tällainen palautus, ja myönteisen vastauksen saatuani lähdin Helsingistä paikan päälle, koska palautusaikaa oli vähän jäljellä. Palautus sujui vielä tässä vaiheessa ongelmitta; tuote otettiin vastaan ja minulle sanottiin että maksu tulee tililleni kun he ovat varmistaneet, että kortti on kunnossa.

Seuraavalla viikolla minulle ilmoitettiin, että korttia ei oteta vastaan, koska palautus ei sittenkään ollut sallittu. Pyysivät hakemaan näyttikseni takaisin, ja "avokätisesti" jättivät aiheettoman palautuksen kustannukset perimättä. Lopputuloksena kuitenkin suostuivat lähettämään kortin heidän piikkiinsä minulle ja sanoivat, että antavat jonkinlaisen korvauksen heidän sähläämisestään.

Yli viikon näyttistä odoteltuani soitin liikkeeseen ja korttia ei oltu tässä vaiheessa edes lähetetty. Myöskään minkäänlaista korvausta ei sittenkään aiottu antaa. Lopputuloksena olin ajanut turhaan Turkuun ja minua kusetettiin kolmesti.
Sinolipullo kiinni ja palaa trollivuorille:
Ostoksen voi vaihtaa tai palauttaa vain silloin, jos:

Yritys on myöntänyt tuotteelle vaihto- ja palautusoikeuden. Tällaisen oikeuden myöntäminen on liikkeelle vapaaehtoista, joten se voi määritellä palautuksen ja vaihdon ehdot, esimerkiksi 8 tai 30 päivän palautusoikeuden. Kauppa voi vaatia myös esittämään kuitin silloin, kun tuotteen ostajalle on annettu oikeus vaihtoon tai palautukseen. Kaupan peruminen
Alkuperäistä ostajaa koskee vain palautus oikeus. On turhaa itkeä karua kohtaloa, kun itse on kusetuslinjalla :facepalm: Ei ole tosi, että Helsingissä on noin tolloa sakkia...:cigar2:
 
Sinolipullo kiinni ja palaa trollivuorille:
Ostoksen voi vaihtaa tai palauttaa vain silloin, jos:

Yritys on myöntänyt tuotteelle vaihto- ja palautusoikeuden. Tällaisen oikeuden myöntäminen on liikkeelle vapaaehtoista, joten se voi määritellä palautuksen ja vaihdon ehdot, esimerkiksi 8 tai 30 päivän palautusoikeuden. Kauppa voi vaatia myös esittämään kuitin silloin, kun tuotteen ostajalle on annettu oikeus vaihtoon tai palautukseen. Kaupan peruminen
Alkuperäistä ostajaa koskee vain palautus oikeus. On turhaa itkeä karua kohtaloa, kun itse on kusetuslinjalla :facepalm: Ei ole tosi, että Helsingissä on noin tolloa sakkia...:cigar2:
14 päivän palautusoikeus ei ollut ummessa, ja kuten sanoin olin tätä etukäteen kysynyt Jimmssiltä ja se heille sopi. Voisit opetella lukemaan vähän tarkemmin.
 
Sinolipullo kiinni ja palaa trollivuorille:
Ostoksen voi vaihtaa tai palauttaa vain silloin, jos:

Yritys on myöntänyt tuotteelle vaihto- ja palautusoikeuden. Tällaisen oikeuden myöntäminen on liikkeelle vapaaehtoista, joten se voi määritellä palautuksen ja vaihdon ehdot, esimerkiksi 8 tai 30 päivän palautusoikeuden. Kauppa voi vaatia myös esittämään kuitin silloin, kun tuotteen ostajalle on annettu oikeus vaihtoon tai palautukseen. Kaupan peruminen
Alkuperäistä ostajaa koskee vain palautus oikeus. On turhaa itkeä karua kohtaloa, kun itse on kusetuslinjalla :facepalm: Ei ole tosi, että Helsingissä on noin tolloa sakkia...:cigar2:

@Jimm's on jo reagoinut asiaan tuossa ylempänä, ei tarvitse alkaa hyökkäämään toisen käyttäjän kimppuun kaikkia taustoja tietämättä.
 
14 päivän palautusoikeus ei ollut ummessa, ja kuten sanoin olin tätä etukäteen kysynyt Jimmssiltä ja se heille sopi. Voisit opetella lukemaan vähän tarkemmin.

Moi! Laitathan pyydetyt lisätiedot yksärillä, niin selvitellään miten tässä on pääässyt pallo tippumaan näin pahasti. Pahoittelut vielä kerran - palautteesi on välitetty eteenpäin takuupuolelle sekä myymälään.
 
En ikinä uskonut saavani näin huonoa asiakaspalvelukokemusta Jimmssiltä:

Tarkoituksenani oli palauttaa toiselta henkilöltä ostamani 1080-näyttis vegan kiilto silmissä. Olin etukäteen sähköpostilla kysynyt, että sopiiko tällainen palautus, ja myönteisen vastauksen saatuani lähdin Helsingistä paikan päälle, koska palautusaikaa oli vähän jäljellä. Palautus sujui vielä tässä vaiheessa ongelmitta; tuote otettiin vastaan ja minulle sanottiin että maksu tulee tililleni kun he ovat varmistaneet, että kortti on kunnossa.

Seuraavalla viikolla minulle ilmoitettiin, että korttia ei oteta vastaan, koska palautus ei sittenkään ollut sallittu. Pyysivät hakemaan näyttikseni takaisin, ja "avokätisesti" jättivät aiheettoman palautuksen kustannukset perimättä. Lopputuloksena kuitenkin suostuivat lähettämään kortin heidän piikkiinsä minulle ja sanoivat, että antavat jonkinlaisen korvauksen heidän sähläämisestään.

Yli viikon näyttistä odoteltuani soitin liikkeeseen ja korttia ei oltu tässä vaiheessa edes lähetetty. Myöskään minkäänlaista korvausta ei sittenkään aiottu antaa. Lopputuloksena olin ajanut turhaan Turkuun ja minua kusetettiin kolmesti.

Tästä saatu tapausnumero yksärillä, tapahtumien tarkkaa kulkua selvitellään edelleen! Sen verran on selvää, että asiakaspalvelijamme on antanut väärää tietoa liittyen ensimmäiseen kyselyynne asiaa koskien eikä siis ilmeisesti ole ollut tietoinen, että 14 pvän palautusoikeus koskee ainoastaan alkuperäistä ostajaa.

Palaamme vielä yksäritse asiaan, kun asia on selvinnyt.
 
Ootteko harkinnut korkkauspalvelujen tarjoamista? Esim. 50€ lisää hintaa prossuun ja mukana 2v takuu, tällaista caseking.de tekee. Saksasta tilaaminen tosin ei niin itseä innosta.
 
Ootteko harkinnut korkkauspalvelujen tarjoamista? Esim. 50€ lisää hintaa prossuun ja mukana 2v takuu, tällaista caseking.de tekee. Saksasta tilaaminen tosin ei niin itseä innosta.
Ilmeisesti Casekingillä varaa antaa vaan uusi kivi tilalle jos hajoaa 2v aikana :vihellys: Jossei hajoa korkatessa (joka harvinaista kunnon työkalulla), niin ei kyllä pitäisi 2 vuodessakaan...
 
Ilmeisesti Casekingillä varaa antaa vaan uusi kivi tilalle jos hajoaa 2v aikana :vihellys: Jossei hajoa korkatessa (joka harvinaista kunnon työkalulla), niin ei kyllä pitäisi 2 vuodessakaan...
Siis nehän korkkaa sen kiven siellä ja "binnaa" sen, eli saa tietyn oc:n joka on luvattuna laatikossa.
 
Tästä saatu tapausnumero yksärillä, tapahtumien tarkkaa kulkua selvitellään edelleen! Sen verran on selvää, että asiakaspalvelijamme on antanut väärää tietoa liittyen ensimmäiseen kyselyynne asiaa koskien eikä siis ilmeisesti ole ollut tietoinen, että 14 pvän palautusoikeus koskee ainoastaan alkuperäistä ostajaa.

Palaamme vielä yksäritse asiaan, kun asia on selvinnyt.
Tämä tapaus on nyt ratkaistu ja väärinkäsitykset oikaistu. Jimmssi hoiti homman nopeasti ja asiallisesti kun saivat nyt paremman kuvan mitä oli tapahtunut. Kiitokset siitä. :)

Mitä muihin foorumin käyttäjiin tulee, niin ei kannata pahoittaa mieltään toisten puolesta jos ei ole mitään ymmärrystä tapahtumista.
 
Tämä tapaus on nyt ratkaistu ja väärinkäsitykset oikaistu. Jimmssi hoiti homman nopeasti ja asiallisesti kun saivat nyt paremman kuvan mitä oli tapahtunut. Kiitokset siitä. :)

Mitä muihin foorumin käyttäjiin tulee, niin ei kannata pahoittaa mieltään toisten puolesta jos ei ole mitään ymmärrystä tapahtumista.

Ongelmat on tehty ratkaistaviksi! Tässä tosiaan selkeä virhe meidän puoleltamme, joten hyvä että annoit palautetta!
 
Osaatteko sanoa, mikä päivä teille on tulossa uusia Ryzen 5 1600sia? Ehtiikö tämän viikon aikana postiin?
 
Osaatteko sanoa, mikä päivä teille on tulossa uusia Ryzen 5 1600sia? Ehtiikö tämän viikon aikana postiin?

Uusiin tilauksiin saadaan 5-10 työpäivän toimitusaika-arviolla, mutta kysellään vielä mikä noiden "sisällä" olevien tilausten tilanne on :)
 
Heh, tuolla Strykerin infossa oli tämmönen:
IMG_20170911_192442.png
Eikös tuolla lue, että noi saapuu 15. tai 21.9.?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 290
Viestejä
4 472 740
Jäsenet
73 917
Uusin jäsen
edinlabra

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom