Siinä suoraan lukee "7. sukupolven". Paljon sitä tarkemmin sitä ei voi ilmaista että uusimmat Athlonit toimivat.
Eipä ole hajuakaan mistään sukupolvista. Joka vuosi jotain "uutta" tulee eri nimillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä suoraan lukee "7. sukupolven". Paljon sitä tarkemmin sitä ei voi ilmaista että uusimmat Athlonit toimivat.
Niinhan se intelilläkin lukee 7th gen intel(r) pentium(r), i3, i5, i7 microprocessors tms. Myöskään pentiumien numerointi ei täsmää i-sarjalaisten kanssaEipä ole hajuakaan mistään sukupolvista. Joka vuosi jotain "uutta" tulee eri nimillä.
Kiitos kehitysehdotuksesta
Ja samat miljonäärit voivat vapaasti muuttaa kolikkonsa euroiksi ja maksaa niillä. Eikös?Niin suomessa on vähintään satoja, ellei tuhansia BTC miljonäärejä tällä hetkellä.
Fiksut firmat ottaa miljonääreiltä rahaa. Voivat tehdä aika isojakin tilauksia.
Nyt täytyy antaa miinuspisteitä kun taas tuli paketti matkahuollon kautta ilman lähelle toimitusta. Onneksi sain paketin haettua välikäsien kautta.
Edit. Muuten takuukäsittely meni hyvin. Nopeasti ja vaivattomasti.
Keravan matkahuolto on vaan 16:30 asti auki arkisin. Kaikki ei tee yhtä vuoroa. Ei se matka vaan huonot aukiolot.Kiitos palautteestasi ja pahoittelut aiheutuneesta vaivasta!
Laitatko vielä vaikka RMA-numerosi yksityisviestinä, niin tarkistetaan mitä tässä on tapahtunut.
@Jimm's onko mitään arviota milloin tätä tuotetta olisi tulossa varastoon vai kannattaisiko tilaus vain perua ja tilata muualta. Tietenkin jos teiltä löytyy tai on tulossa vastaavaa lisävirallista PWN-haaroitusjohtoa niin saa suositella.
Akasa FLEXA FP3S, PWM-virtahaaroitusjohto 3:lle tuulettimelle - 6,90€
Kiitos, pari viikkoa nyt pystyy odottamaan helposti.Tämänhetkisen tiedon mukaan täydennyskuorman pitäisi saapua varastoon parin viikon sisällä.
Noista splittereistä puheenollen, onko mahdollista saada EK:n 3 fan splitteriä valikoimiin? https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...aterblocks-ek-cable-y-splitter-2-fan-pwm-10cm tää jo löytyy, mutta tälle olisi tarvetta. Tämä käy myös, mutta ilmeisesti PWM-versio toimii DC- ja PWM-tuulettimilla eli olisi parempi. Molempi parempi jos onnistuuTämänhetkisen tiedon mukaan täydennyskuorman pitäisi saapua varastoon parin viikon sisällä.
anidées AI Crystal White, ikkunallinen E-ATX -kotelo, valkoinen/musta
Onkos tätä saatavilla millaisella aikataululla?
Noista splittereistä puheenollen, onko mahdollista saada EK:n 3 fan splitteriä valikoimiin? EK-Waterblocks EK-Cable Y-Splitter 2-Fan PWM (10cm) - 4,90€ tää jo löytyy, mutta tälle olisi tarvetta. Tämä käy myös, mutta ilmeisesti PWM-versio toimii DC- ja PWM-tuulettimilla eli olisi parempi. Molempi parempi jos onnistuu
En ikinä uskonut saavani näin huonoa asiakaspalvelukokemusta Jimmssiltä:
Tarkoituksenani oli palauttaa toiselta henkilöltä ostamani 1080-näyttis vegan kiilto silmissä. Olin etukäteen sähköpostilla kysynyt, että sopiiko tällainen palautus, ja myönteisen vastauksen saatuani lähdin Helsingistä paikan päälle, koska palautusaikaa oli vähän jäljellä. Palautus sujui vielä tässä vaiheessa ongelmitta; tuote otettiin vastaan ja minulle sanottiin että maksu tulee tililleni kun he ovat varmistaneet, että kortti on kunnossa.
Seuraavalla viikolla minulle ilmoitettiin, että korttia ei oteta vastaan, koska palautus ei sittenkään ollut sallittu. Pyysivät hakemaan näyttikseni takaisin, ja "avokätisesti" jättivät aiheettoman palautuksen kustannukset perimättä. Lopputuloksena kuitenkin suostuivat lähettämään kortin heidän piikkiinsä minulle ja sanoivat, että antavat jonkinlaisen korvauksen heidän sähläämisestään.
Yli viikon näyttistä odoteltuani soitin liikkeeseen ja korttia ei oltu tässä vaiheessa edes lähetetty. Myöskään minkäänlaista korvausta ei sittenkään aiottu antaa. Lopputuloksena olin ajanut turhaan Turkuun ja minua kusetettiin kolmesti.
Sinolipullo kiinni ja palaa trollivuorille:En ikinä uskonut saavani näin huonoa asiakaspalvelukokemusta Jimmssiltä:
Tarkoituksenani oli palauttaa toiselta henkilöltä ostamani 1080-näyttis vegan kiilto silmissä. Olin etukäteen sähköpostilla kysynyt, että sopiiko tällainen palautus, ja myönteisen vastauksen saatuani lähdin Helsingistä paikan päälle, koska palautusaikaa oli vähän jäljellä. Palautus sujui vielä tässä vaiheessa ongelmitta; tuote otettiin vastaan ja minulle sanottiin että maksu tulee tililleni kun he ovat varmistaneet, että kortti on kunnossa.
Seuraavalla viikolla minulle ilmoitettiin, että korttia ei oteta vastaan, koska palautus ei sittenkään ollut sallittu. Pyysivät hakemaan näyttikseni takaisin, ja "avokätisesti" jättivät aiheettoman palautuksen kustannukset perimättä. Lopputuloksena kuitenkin suostuivat lähettämään kortin heidän piikkiinsä minulle ja sanoivat, että antavat jonkinlaisen korvauksen heidän sähläämisestään.
Yli viikon näyttistä odoteltuani soitin liikkeeseen ja korttia ei oltu tässä vaiheessa edes lähetetty. Myöskään minkäänlaista korvausta ei sittenkään aiottu antaa. Lopputuloksena olin ajanut turhaan Turkuun ja minua kusetettiin kolmesti.
14 päivän palautusoikeus ei ollut ummessa, ja kuten sanoin olin tätä etukäteen kysynyt Jimmssiltä ja se heille sopi. Voisit opetella lukemaan vähän tarkemmin.Sinolipullo kiinni ja palaa trollivuorille:
Ostoksen voi vaihtaa tai palauttaa vain silloin, jos:
Yritys on myöntänyt tuotteelle vaihto- ja palautusoikeuden. Tällaisen oikeuden myöntäminen on liikkeelle vapaaehtoista, joten se voi määritellä palautuksen ja vaihdon ehdot, esimerkiksi 8 tai 30 päivän palautusoikeuden. Kauppa voi vaatia myös esittämään kuitin silloin, kun tuotteen ostajalle on annettu oikeus vaihtoon tai palautukseen. Kaupan peruminen Alkuperäistä ostajaa koskee vain palautus oikeus. On turhaa itkeä karua kohtaloa, kun itse on kusetuslinjalla Ei ole tosi, että Helsingissä on noin tolloa sakkia...
Sinolipullo kiinni ja palaa trollivuorille:
Ostoksen voi vaihtaa tai palauttaa vain silloin, jos:
Yritys on myöntänyt tuotteelle vaihto- ja palautusoikeuden. Tällaisen oikeuden myöntäminen on liikkeelle vapaaehtoista, joten se voi määritellä palautuksen ja vaihdon ehdot, esimerkiksi 8 tai 30 päivän palautusoikeuden. Kauppa voi vaatia myös esittämään kuitin silloin, kun tuotteen ostajalle on annettu oikeus vaihtoon tai palautukseen. Kaupan peruminen Alkuperäistä ostajaa koskee vain palautus oikeus. On turhaa itkeä karua kohtaloa, kun itse on kusetuslinjalla Ei ole tosi, että Helsingissä on noin tolloa sakkia...
14 päivän palautusoikeus ei ollut ummessa, ja kuten sanoin olin tätä etukäteen kysynyt Jimmssiltä ja se heille sopi. Voisit opetella lukemaan vähän tarkemmin.
Joo olin kirjoittamassa sillä välin, kun jimmsin poppoo vastasi.@Jimm's on jo reagoinut asiaan tuossa ylempänä, ei tarvitse alkaa hyökkäämään toisen käyttäjän kimppuun kaikkia taustoja tietämättä.
Laitetaan tuotevastaavalle tarkasteltavaksi
En ikinä uskonut saavani näin huonoa asiakaspalvelukokemusta Jimmssiltä:
Ilmeisesti Casekingillä varaa antaa vaan uusi kivi tilalle jos hajoaa 2v aikana Jossei hajoa korkatessa (joka harvinaista kunnon työkalulla), niin ei kyllä pitäisi 2 vuodessakaan...Ootteko harkinnut korkkauspalvelujen tarjoamista? Esim. 50€ lisää hintaa prossuun ja mukana 2v takuu, tällaista caseking.de tekee. Saksasta tilaaminen tosin ei niin itseä innosta.
Siis nehän korkkaa sen kiven siellä ja "binnaa" sen, eli saa tietyn oc:n joka on luvattuna laatikossa.Ilmeisesti Casekingillä varaa antaa vaan uusi kivi tilalle jos hajoaa 2v aikana Jossei hajoa korkatessa (joka harvinaista kunnon työkalulla), niin ei kyllä pitäisi 2 vuodessakaan...
Tämä tapaus on nyt ratkaistu ja väärinkäsitykset oikaistu. Jimmssi hoiti homman nopeasti ja asiallisesti kun saivat nyt paremman kuvan mitä oli tapahtunut. Kiitokset siitä.Tästä saatu tapausnumero yksärillä, tapahtumien tarkkaa kulkua selvitellään edelleen! Sen verran on selvää, että asiakaspalvelijamme on antanut väärää tietoa liittyen ensimmäiseen kyselyynne asiaa koskien eikä siis ilmeisesti ole ollut tietoinen, että 14 pvän palautusoikeus koskee ainoastaan alkuperäistä ostajaa.
Palaamme vielä yksäritse asiaan, kun asia on selvinnyt.
Tämä tapaus on nyt ratkaistu ja väärinkäsitykset oikaistu. Jimmssi hoiti homman nopeasti ja asiallisesti kun saivat nyt paremman kuvan mitä oli tapahtunut. Kiitokset siitä.
Mitä muihin foorumin käyttäjiin tulee, niin ei kannata pahoittaa mieltään toisten puolesta jos ei ole mitään ymmärrystä tapahtumista.
Osaatteko sanoa, mikä päivä teille on tulossa uusia Ryzen 5 1600sia? Ehtiikö tämän viikon aikana postiin?
Uusiin tilauksiin saadaan 5-10 työpäivän toimitusaika-arviolla, mutta kysellään vielä mikä noiden "sisällä" olevien tilausten tilanne on
Jees,tein tilauksen 04.09.
Heh, tuolla Strykerin infossa oli tämmönen:
Eikös tuolla lue, että noi saapuu 15. tai 21.9.?
KorjaillaanHeh, tuolla Strykerin infossa oli tämmönen:
Eikös tuolla lue, että noi saapuu 15. tai 21.9.?
21.9. arvio tosiaan tuolle yhdelle kappaleelle. Näitä emme oikein saa millään keinolla meillepäin hoputettuaNäyttää lukevan mutta aina voi koittaa hoputtaa.
Valitettavasti ei. Pitäisi kyllä olla jo matkalla meille Turkuun.Cooler Master MasterKeys Lite L RGB -näppäimistön saatavuudesta tarkempaa arviota?
Onko tätä uutta Asuksen emolevyä tulossa paikkoin?
TUF B350M-PLUS GAMING | Motherboards | ASUS Global
Entäs jotain muuta slimmiä slot-in -tyyppistä blu-ray -asemaa? Polttavana mieluiten.Poistunut malli, ei saada. :/
Entäs jotain muuta slimmiä slot-in -tyyppistä blu-ray -asemaa? Polttavana mieluiten.