Jimm's
Jimm's PC-Store
Kaverin puolesta laittelen sellasta että kun saatte jostain tätä niin laittakaa listoille: GeForce® GTX 1080 Mini ITX 8G | Graphics Card | GIGABYTE
Juu toki!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaverin puolesta laittelen sellasta että kun saatte jostain tätä niin laittakaa listoille: GeForce® GTX 1080 Mini ITX 8G | Graphics Card | GIGABYTE
Saatteko listoille Asus Crosshair VI Extreme -emolevyä?
Zotac löytyy jo Mulla on Zotac 1070 mini, todella hyvä laitos.Juu toki!
Zotac löytyy jo Mulla on Zotac 1070 mini, todella hyvä laitos.
Zotac GeForce GTX 1080 Mini -näytönohjain, 8GB GDDR5X - 799,00€
Totta, laitetaan mitat muillekin tiedoksi (@Kuppikuumaa):Enpä ole alkuperäinen kysyjä mutta onhan tuo Zotacin "mini"kortti nyt jättimäinen vrt. kysyttyyn.
Juu kaveri katsellut tuota Zotaccia mutta hänen koppaan meni muistaakseni max 170mm näyttis jolloinka tuo kekebaitin 169mm pitkä pitäisi olla perfecto.
Totta, laitetaan mitat muillekin tiedoksi (@Kuppikuumaa):
Zotac 211 x 125 mm
Gigabyte 169 x 131 mm
E: @Jimm's by the way, olisiko hinnan tarkistus paikallaan tuossa Zotacissa?
Zotac ZT-P10800H-10P, 541€ | Hinta.fi
Tässä uuteen kokoonpanoon kasailen osia ja nyt on virtalähteen aika.
Mitenkäs tuota, oliskos tuossa Corsair 850W HX850i , modulaarinen ATX2.4-virtalähde, 80+ Platinum - 229,00€ hinnassa viilaamisen varaa? Hintaseurannasta löytyy melkoisesti halvemmalla, V-alkuisella suomalaisella kilpailijallannekin on melkein kolme kymppiä hinnasta pois.
Valaiskaa minua tästä lauseesta "valitse joko FreeSync tai G-SYNC -malli makusi mukaan!"onko mitään hajua millon tämä kysyinen näyttö tulee? Dell 25
näitä on myynnissä kahta mallia.Valaiskaa minua tästä lauseesta "valitse joko FreeSync tai G-SYNC -malli makusi mukaan!"
Eihän tässä ny molempia ole?
Tuo edellinen on FreeSyncillä ja tämä G-SYNC:llä: Dell 25Valaiskaa minua tästä lauseesta "valitse joko FreeSync tai G-SYNC -malli makusi mukaan!"
Eihän tässä ny molempia ole?
Tuotteistukselle laitettu hinnantarkistuksesta viestiä.1070 FTW kortin hinnantarkistusta? Muutamasta paikasta saa jonkunkin verran halvemmalla
Millä aikataululla tuolta asiakaspalvelusta on saanu spostiin vastausta? Kyselin hinnan viilausta tilaukseen ja paria Akasa kaapeli kittiä vielä kaupantekijäisinä.
Saman päivän aikana tällä hetkellä
Näkyykö tukkureilla seuraavaa tuotetta: MakerBot Digitizer Desktop 3D Scanner. Jos näkyy, niin millaiseen hintaan pystyisitte tuollaisen toimittamaan?
Edit: Tämäkin voisi kiinnostaa: Sense 3D Scanner | Technical Specifications | 3D Systems
Nimenomaan uusin versio, eli 3D Systems Sense 2
Laitoin lauantaina 2.9 s-posti viestin mutta vastausta ei ole kuulunut. Pitänee yrittää uudestaan.
Onkos tämä ASUSin Vega tulossa valikoimiin jahka ASUS saa sen virallisesti ulos: ROG-STRIX-RXVEGA64-8G-GAMING | Graphics Cards | ASUS USA
Yleensä vastaus on ollut, että ei tule varastoon tilaamatta ja AI Crystal Cube Lite on ainoa Anidees AI, jota näyttää saldojen mukaan olevan tilattuna ja tulossa...Koska me saadaan Anidées AI Crystal -koteloita?
Koska me saadaan Anidées AI Crystal -koteloita?
Koska me saadaan Anidées AI Crystal -koteloita?
On muuten ollut tosi asiallinen kotelo tämä cube lite
@Jimm's
Onkohan näitä jäähyjä tulossa teille jonakin päivänä:
Alphacool Eiswolf 120 GPX Pro ATI RX Vega M01
KiitosTätä? anidées AI Crystal, ikkunallinen E-ATX -kotelo, musta - 159,90€
Löytyy tukkurilta eli saataneen 2-3 viikon kuluessa jos nyt tilaat
Noita Nanoxian nesteitä näkyy olevan myynnissä mutta ei noita Opaque malleja. Olisko mahdollista saada valikoimaan? CF No.1 - Opaque Blue UV - 1.000 ml | Cooling Fluids Pro - Opaque | Coolforce | Products | Nanoxia UV Opaque Blue kiinnostais itseä.
voisitte bitcoinit hyväksyä myös maksuvälineeksi niin saatte varmaan enemmän asiakkaita
ellette ole huomanneet niin kilpailijanne jo hyväksyvät BTC
kannattaisi hyväksyä markkinatalouden lait ja alkaa kilpailemaan
Näyttöjen listaus on aika omituinen mitä tulee 27" näyttöihin.
25"-27" näytöt
27" < näytöt.
Kummastakin kategoriasta löytyy 27" näyttöjä. Esim: Viewsonic 27 on yli 27" kategoriassa ja Samsung 27 on 25"-27" kategoriassa.
Joskus jos ei tiedä asiasta kannattaa olla hiljaa niin muut eivät saa tietää kuinka vähän tiedät.Athlon... joo muistan sellaisia oli joskus tosi kauan sitten.
Joskus jos ei tiedä asiasta kannattaa olla hiljaa niin muut eivät saa tietää kuinka vähän tiedät.
Athlon... joo muistan sellaisia oli joskus tosi kauan sitten.
Todella sekavaa, varmaankin Copy Paste jostain valmistajalta mutta hirveää tuo on.
Nii, siis voin pistää Athlon prossun tuolta vanhasta koneesta tuohon? Mulla on Athlon x2 5000+ vielä jemmassa
Vai siis miksi noissa kaikissa emojen specseissä ainakin tuolla, mainitaan jostain 20 vuotta vanhoista prosessoreista mitkä eivät liity millään tavalla tuohon emoon? vai jos esim kolvaan sen kiven sinne kiinni, toimiiko se?
Voitko laittaa i5-2500 Z170 emoon? Se tukee i5-prossuja?Nii, siis voin pistää Athlon prossun tuolta vanhasta koneesta tuohon? Mulla on Athlon x2 5000+ vielä jemmassa
Vai siis miksi noissa kaikissa emojen specseissä ainakin tuolla, mainitaan jostain 20 vuotta vanhoista prosessoreista mitkä eivät liity millään tavalla tuohon emoon? vai jos esim kolvaan sen kiven sinne kiinni, toimiiko se?
Ja jos tietäisit yhtään paremmin, niin tietäisit että kyllä Athloneita yhä on ollut jo kauan.
Nyt uusin ollen juuri näille AM4-laudoille Athlon X4 950.
Jaaha no nyt tiedän.
Epäselvä tuo on minulle silti, ei niin epäselvä tietty enää.