Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Nyt on kyllä pakko antaa hieman negatiivista palautetta. Ostin Asus ROG MAXIMUS Z690 HERO emolevyn ja ruuvasin m.2 levyn heatsinkkiä kun ruuvi napsahti poikki voimaa käyttämättä. Viestinä takaisin reklamaatioon tuli että "vaurioituminen ei ole mahdollista tuotteen oikealla ja asianmukaisella käytöllä". Mikäli ruuvaaminen ei ole asianmukaista käyttöä niin en tiedä millä taikatempulla tuo olisi pitänyt saada muuten auki. Luulisi että tämän hintaisissa emolevyissä tulisi ehjät ruuvit ja kun ei tullut niin asia hoidettaisi kuntoon.

Moikka! Ruuvin napsahtaminen poikki normaalissa käytössä ei tosiaan kuulosta normaalilta - kannattanee ilmoittaa tuosta emolevyn valmistajalle eli ASUSille: Virallinen tuki | ASUS Suomi
 
Kyselyitä näistä tulee varmaan kohtuu paljon (voin toki olla väärässä), niin tuli mieleen olisiko teidän järjestelmällä mahdollista toteuttaa jonkinlainen seuranta näille RMA-tapauksille? "Tänään käsittelemme xx.xx. saapuneita palautuksia" tms. vastaava informaatio asiasta.

Välitän palautteen eteenpäin!
Takuupuolella edelleen noin parin viikon jono, huoltokoneissa kolmisen viikkoa.
 
Moikka! Ruuvin napsahtaminen poikki normaalissa käytössä ei tosiaan kuulosta normaalilta - kannattanee ilmoittaa tuosta emolevyn valmistajalle eli ASUSille: Virallinen tuki | ASUS Suomi

Niin ei oo mitenkään mahdollista, että kaikki ruuvit ei oo täysin samanlaisia, homogeenisiä, vedetty momenttiavaimella täysin samanlaiseen kireyteen tehtaalla? Mitään variaatioo tai laadunvaihtelua ei voi olla olemassa? Kaikki on aina täydellistä ja 100,00000000000000000% virheetöntä kun suuri jumala Asus on tehnyt tuotteen? Ei kai siinä :D
 
Niin ei oo mitenkään mahdollista, että kaikki ruuvit ei oo täysin samanlaisia, homogeenisiä, vedetty momenttiavaimella täysin samanlaiseen kireyteen tehtaalla? Mitään variaatioo tai laadunvaihtelua ei voi olla olemassa? Kaikki on aina täydellistä ja 100,00000000000000000% virheetöntä kun suuri jumala Asus on tehnyt tuotteen? Ei kai siinä :D
Asus ja sen M.2 ruuvit on kyllä todella huonolaatuista. Tähän päälle vielä se että Asuksen RMA puoli osaa ne runtata aina helvetin tiukkaan. Terveisin 3 emoa joissa M.2 levyn kiinnitysruuvi on ollut niin tiukasti standoffissa ettei sitä saa irti.
 
Niin ei oo mitenkään mahdollista, että kaikki ruuvit ei oo täysin samanlaisia, homogeenisiä, vedetty momenttiavaimella täysin samanlaiseen kireyteen tehtaalla? Mitään variaatioo tai laadunvaihtelua ei voi olla olemassa? Kaikki on aina täydellistä ja 100,00000000000000000% virheetöntä kun suuri jumala Asus on tehnyt tuotteen? Ei kai siinä :D

Itse tulkitsisin vastauksemme pikemminkin niin, että jos kyseessä tosiaan on jonkinlainen laatupoikkeama niin ASUSia on syytä informoida asiasta pikimmiten.
 
M.2-ruuvien kanssa ei ole ollut vielä ongelmia, mutta kokemuksia ruuvien katkeamista ilman voimankäyttöä kyllä on. Viimeksi katkesi lampun ruuvi viikko sitten, mutta myös emolevyn kiinnitysruuvi on mennyt kerran poikki. Molemmat olivat uusia ja käyttämättömiä ruuveja.
 
Moikka! Ruuvin napsahtaminen poikki normaalissa käytössä ei tosiaan kuulosta normaalilta - kannattanee ilmoittaa tuosta emolevyn valmistajalle eli ASUSille: Virallinen tuki | ASUS Suomi
Mielestäni ostin tuotteen teiltä enkä asuskselta. Mainostatte 3 vuoden takuuta ja nyt pitää olla yhteydessä valmistajaan viallisesta tuotteesta tai sen osasta? En ole ainakaan aikaisemmin törmännyt myyjään joka pyytää olemaan yhteydessä tuotteen valmistajaan takuuasioissa. Minullahan on asiakassuhde teidän kanssa ei asuksen vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
 
Mielestäni ostin tuotteen teiltä enkä asuskselta. Mainostatte 3 vuoden takuuta ja nyt pitää olla yhteydessä valmistajaan viallisesta tuotteesta tai sen osasta? En ole ainakaan aikaisemmin törmännyt myyjään joka pyytää olemaan yhteydessä tuotteen valmistajaan takuuasioissa. Minullahan on asiakassuhde teidän kanssa ei asuksen vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Moikka! Käsitin alkuperäisestä viestistäsi että olit meihin ollut jo yhteydessä.
Mikäli tuotteessa on fyysinen vaurio niin asiasta kannattaa olla ASUSin tukeen yhteydessä edellisen viestimme mukaisesti.

Edit: kysyin myös huollostamme josko meillä olisi tuohon sopivaa, ehjää ruuvia mutta ei kuulemma ole. :/
 
Jimmy kun ottaisi hyllystä SilverStone CA03, M.2 SSD -ruuvisarja - 9,90€ ja vaikka pilkkoisi osiin (lähettäisi vain yhden ruuvisetin), niin (listahinnasta laskettuna) asiakkaan rikkoutuneen M.2 ruuvin korvaus maksaisi huikeat 2 euroa! (postikuluihin en ota kantaa)
E: luin tarkemmin tuon alkuperäisen viestin, onko kyseessä siis M.2 ruuvi vai jokin erityisempi? Erityisemmän tapauksessa emo takaisin ja uusi tilalle, helppoa!

En kyllä tosiaankaan ymmärrä miksi kehotetaan ottamaan valmistajan yhteyttä, kuinkakohan kauan menisi saada korvaava ruuvi isolta taholta kun byrokratian rattaat pyörii ja ASUSin sisällä forwardataan sähköposteja suuntaan ja toiseen ja kukaan ei ota vastuuta eikä tiedä mistään mitään (perus ison firman toiminta siis).

En myöskään ymmärrä miksi Suomessa joutuu nykyään tappelemaan kaikista kuluttajasuojalaissa kirjatuista oikeuksista, esim. Jimms tarjoaa lahjakorttia defaulttina kaupan purussa, vaikka asiakkaan kuuluisi saada rahat takaisin. Moni ei sitä tiedä, joten ottaakin sen lahjakortin mukisematta, mutta sitten on lukittuna ne rahat silti Jimmsille.
 
Viimeksi muokattu:
Jimmy kun ottaisi hyllystä SilverStone CA03, M.2 SSD -ruuvisarja - 9,90€ ja vaikka pilkkoisi osiin (lähettäisi vain yhden ruuvisetin), niin (listahinnasta laskettuna) asiakkaan rikkoutuneen M.2 ruuvin korvaus maksaisi huikeat 2 euroa! (postikuluihin en ota kantaa)

En kyllä tosiaankaan ymmärrä miksi kehotetaan ottamaan valmistajan yhteyttä, kuinkakohan kauan menisi saada korvaava ruuvi isolta taholta kun byrokratian rattaat pyörii ja ASUSin sisällä forwardataan sähköposteja suuntaan ja toiseen ja kukaan ei ota vastuuta eikä tiedä mistään mitään (perus ison firman toiminta siis).

En myöskään ymmärrä miksi Suomessa joutuu nykyään tappelemaan kaikista kuluttajasuojalaissa kirjatuista oikeuksista, esim. Jimms tarjoaa lahjakorttia defaulttina kaupan purussa, vaikka asiakkaan kuuluisi saada rahat takaisin. Moni ei sitä tiedä, joten ottaakin sen lahjakortin mukisematta, mutta sitten on lukittuna ne rahat silti Jimmsille.

Alkuperäisessä viestissä puhuttiin heatsinkin ruuvista, jollaista meillä ei valitettavasti ole lähettää.
Lahjakorttia meiltä tosiaan ensisijaisesti tarjotaan mutta niin halutessaan asiakas luonnollisesti saa rahat myös tilille.
 
Alkuperäisessä viestissä puhuttiin heatsinkin ruuvista, jollaista meillä ei valitettavasti ole lähettää.
Lahjakorttia meiltä tosiaan ensisijaisesti tarjotaan mutta niin halutessaan asiakas luonnollisesti saa rahat myös tilille.
Joo, muokkasinkin juuri kun täällä puhuttiin vain M.2 ruuveista mutta olikin heatsink-ruuvi. Laitoin viestiini siihenkin ongelmaan yksinkertaisen korjausehdotuksen :)

Kerrotteko asiakkaalle että on mahdollisuus saada rahat takaisin, vai tarjoatteko vain lahjakorttia suoraan ja toivotte että se otetaan enempiä kyselemättä?
 
Joo, muokkasinkin juuri kun täällä puhuttiin vain M.2 ruuveista mutta olikin heatsink-ruuvi. Laitoin viestiini siihenkin ongelmaan yksinkertaisen korjausehdotuksen :)

Kerrotteko asiakkaalle että on mahdollisuus saada rahat takaisin, vai tarjoatteko vain lahjakorttia suoraan ja toivotte että se otetaan enempiä kyselemättä?

Kuten sanottu niin lahjakorttia tarjotaan ensisijaisena vaihtoehtona. En suoraan osaa sanoa millä sanankäänteillä takuukäsittelijä sen muotoilee, mutta rahat saa halutessaan myös tilille.
 
Huvittavaa, että asiakas on ostanut 670€ maksavan emolevyn, josta hajosi normaalissa käytössä osa, joka on äärimmäisen helppo korvata, mutta myyjäliike pesee kätensä, syyttää asiakasta ja kehottaa ostamaan valmistajaan yhteyttä, vaikka myyjäliikkeen takuun puitteissa voisi kuvitella, että myyjäliike ottaa asiakkaaseen yhteyttä.
 
Huvittavaa, että asiakas on ostanut 670€ maksavan emolevyn, josta hajosi normaalissa käytössä osa, joka on äärimmäisen helppo korvata, mutta myyjäliike pesee kätensä, syyttää asiakasta ja kehottaa ostamaan valmistajaan yhteyttä, vaikka myyjäliikkeen takuun puitteissa voisi kuvitella, että myyjäliike ottaa asiakkaaseen yhteyttä.

Ongelmatilanteissa meidän takuuosastoon saa yhteyden RMA-lomakkeella, mutta alkuperäisen viestin perusteella oletin @Bamse n niin jo tehneen.
Jos ei ole tehnyt, niin lomake löytyy täältä: RMA hakemuslomake - Jimms.fi
 
Huvittavaa, että asiakas on ostanut 670€ maksavan emolevyn, josta hajosi normaalissa käytössä osa, joka on äärimmäisen helppo korvata, mutta myyjäliike pesee kätensä, syyttää asiakasta ja kehottaa ostamaan valmistajaan yhteyttä, vaikka myyjäliikkeen takuun puitteissa voisi kuvitella, että myyjäliike ottaa asiakkaaseen yhteyttä.

Löysimme todennäköisin syin kyseisen tapauksen järjestelmästämme eli RMA oli tästä jo vireillä/käsitelty.
Koska tässä oli tosiaan kyseessä fyysinen vaurio jota ei siis voi takuuehtojemme mukaan käsitellä takuuna, niin takuuosastomme oli välittänyt asiakkaan lähettämät kuvat valmistajalle.
Valmistaja on valitettavasti tänään hylännyt takuukelpoisuuden kuvien perusteella.

Muoks: muokattu sanavalintaa kesken -> käsitelty.
 
Viimeksi muokattu:
Luulisi ettei yhden ruuvin saaminen melkein 700 € emolevyyn olisi vaikeaa tai kallista. Tässä olisi ollut hyvä tilaisuus jättää positiivinen kuva yrityksestä ja yrityksen takuuasioiden käsittelystä.

Tämä ei anna hyvää kuvaa teidän takuuasioiden hoidosta.
 
Luulisi ettei yhden ruuvin saaminen melkein 700 € emolevyyn olisi vaikeaa tai kallista. Tässä olisi ollut hyvä tilaisuus jättää positiivinen kuva yrityksestä ja yrityksen takuuasioiden käsittelystä.

Tämä ei anna hyvää kuvaa teidän takuuasioiden hoidosta.

Eipä tuo kyllä toisaalta Asuksestakaan kovin hyvää kuvaa anna. Ajattelin että ne ois vaan laittanut postissa uuden.

Olisihan tuo hauskaa seurata tätä juttua KKV:ssa jos tämä sinne menee. Jimms joutuu todistamaan että asiakas on omalla huolimattomuudellaan rikkonut ruuvin ja ei halunnut korvata uutta :rofl:
 
Noita heatsink-ruuveja en ole missään nähnyt irrallisena myytävän joten sellaisen saaminen yksittäisenä taitaa olla puhtaasti Asuksen käsissä, ei se jimms pysty ruuviksi muuttumaan.
 
Siis onko oikeesti homman nimi se, että asikkaalla katkesi m.2 asemaa kiinni pitävä ruuvi? Ja sen ruuvin kuitenkin sai irti, eli ongelmana on että tarvis ehjän ruuvin, kun emon mukana ei tullut ylimääräisiä?

Ja tätä casee miettii firman, valmistajan, pian varmaan kkv:n tyypit? Eikö voi vaan ottaa miljoonalaatikosta ruuvia ja laittaa kirjekuoressa menemään?

Noctua lähettää kokonaisia tuuletinpidikkeitä jos tulee uusia socketteja. Ilmaiseksi käsittääkseni. Ei löydy 70 milj eur liikevaihdon talosta yhtä m.2 ruuvia ja vähän pelisilmää? Miten hullua 40-lukukulaista kirjaimellista penninvenytystä siellä nykyään (saksalaiset) pomot määrää harrastamaan, kun oikeasti 1snt arvoisesta ruuvista ruvetaan tässä mittakaavassa vääntämään? Ilmeisesti hyvä asiakaspalvelu ei ole enää edes sen sentin arvoista?

Toisaalta jos Asus on näin nihkeä firma nykyään, niin ei ihmetytä, jos esim Mindfactory ei ole myynyt enää vuosiin mitään Asuksen nimellä. Tätä ruuviasiaa kannattaisi esim. Twitterissä vähän mainostaa...
 
Luulisi ettei yhden ruuvin saaminen melkein 700 € emolevyyn olisi vaikeaa tai kallista. Tässä olisi ollut hyvä tilaisuus jättää positiivinen kuva yrityksestä ja yrityksen takuuasioiden käsittelystä.

Tämä ei anna hyvää kuvaa teidän takuuasioiden hoidosta.
Käypä joskus katsomassa vaikka mitä Apple tuotteissaan käyttää ja yritä sitten löytää vastaavat ruuvit jostain. Voi olla varsin haastavaa ainakin jos et halua ostaa vähintään tuhatta kerralla.
 
Viimeksi muokattu:
Siis onko oikeesti homman nimi se, että asikkaalla katkesi m.2 asemaa kiinni pitävä ruuvi? Ja sen ruuvin kuitenkin sai irti, eli ongelmana on että tarvis ehjän ruuvin, kun emon mukana ei tullut ylimääräisiä?

Ja tätä casee miettii firman, valmistajan, pian varmaan kkv:n tyypit? Eikö voi vaan ottaa miljoonalaatikosta ruuvia ja laittaa kirjekuoressa menemään?

Noctua lähettää kokonaisia tuuletinpidikkeitä jos tulee uusia socketteja. Ilmaiseksi käsittääkseni. Ei löydy 70 milj eur liikevaihdon talosta yhtä m.2 ruuvia ja vähän pelisilmää? Miten hullua 40-lukukulaista kirjaimellista penninvenytystä siellä nykyään (saksalaiset) pomot määrää harrastamaan, kun oikeasti 1snt arvoisesta ruuvista ruvetaan tässä mittakaavassa vääntämään? Ilmeisesti hyvä asiakaspalvelu ei ole enää edes sen sentin arvoista?

Toisaalta jos Asus on näin nihkeä firma nykyään, niin ei ihmetytä, jos esim Mindfactory ei ole myynyt enää vuosiin mitään Asuksen nimellä. Tätä ruuviasiaa kannattaisi esim. Twitterissä vähän mainostaa...
Ylempänä puhuttiin M.2 slotin heatsinkin ruuvista eikä M.2 slotin ruuvista. Eivät ole sama ruuvi.
 
Olispas mielenkiintoista nähdä ne kuvat mitä Bamse on lähettänyt valmistajalle. Ennenkaikkea mikä oli se perustelu miksi valmistaja hylkäsi takuukelpoisuuden.
 
Siis onko oikeesti homman nimi se, että asikkaalla katkesi m.2 asemaa kiinni pitävä ruuvi? Ja sen ruuvin kuitenkin sai irti, eli ongelmana on että tarvis ehjän ruuvin, kun emon mukana ei tullut ylimääräisiä?

Ja tätä casee miettii firman, valmistajan, pian varmaan kkv:n tyypit? Eikö voi vaan ottaa miljoonalaatikosta ruuvia ja laittaa kirjekuoressa menemään?

Noctua lähettää kokonaisia tuuletinpidikkeitä jos tulee uusia socketteja. Ilmaiseksi käsittääkseni. Ei löydy 70 milj eur liikevaihdon talosta yhtä m.2 ruuvia ja vähän pelisilmää? Miten hullua 40-lukukulaista kirjaimellista penninvenytystä siellä nykyään (saksalaiset) pomot määrää harrastamaan, kun oikeasti 1snt arvoisesta ruuvista ruvetaan tässä mittakaavassa vääntämään? Ilmeisesti hyvä asiakaspalvelu ei ole enää edes sen sentin arvoista?

Toisaalta jos Asus on näin nihkeä firma nykyään, niin ei ihmetytä, jos esim Mindfactory ei ole myynyt enää vuosiin mitään Asuksen nimellä. Tätä ruuviasiaa kannattaisi esim. Twitterissä vähän mainostaa...
Ei yllätä, äskettäinhän Jimms möi yhtä m.2 ruuvia ja standoffia 4.90€ hinnalla...
Tuotetta ei löydy - Jimms.fi
Linkkikin löytyy, mutta tuotetta ei, mutta pienellä kaivelullakin hinta löytyy, esimerkiksi bbs.io-techin keskustelusta.
 
Tämmöinen ruuveja työkseen myyvä henkilö täällä huutelee, että jos firmalla olisi vaikka pajalla yksi laatikko m2x5mm, m2,5x5mm ja vaikka m3x8mm ruuveja (hinta ehkä noin parikymppiä mututuntumalla) saattaisi tämmöisetkin pulmat ratketa helpommalla ;)
 
Löysimme todennäköisin syin kyseisen tapauksen järjestelmästämme eli RMA oli tästä jo vireillä/käsitelty.
Koska tässä oli tosiaan kyseessä fyysinen vaurio jota ei siis voi takuuehtojemme mukaan käsitellä takuuna, niin takuuosastomme oli välittänyt asiakkaan lähettämät kuvat valmistajalle.
Valmistaja on valitettavasti tänään hylännyt takuukelpoisuuden kuvien perusteella.

Muoks: muokattu sanavalintaa kesken -> käsitelty.

Kuten alunperin sanoin negatiivinen palaute teidän takuukäsittelyyn. En voi kovin paljoa suositella teidän liikettä, jos takuuasiat hoituvat kuittaamalla "asiakkaan moka" ja käsittely hoidettu. Toivottavasti tämä ei ole teidän yleinen tapa hoitaa asioita.

Ylempänä sitä jo uumoiltiinkin niin pakko kai se on KKV:n kanssa käydä asiaa läpi. Mielenkiinnolla odotan miten pystytte väittämänne näyttämään toteen että ruuvi on voimalla ruuvaten katkaistu (mennyt kaiketi kierteiden alkamiskohdasta poikki).
 

Liitteet

  • IMG_2999.jpg
    IMG_2999.jpg
    306,4 KB · Luettu: 280
Viimeksi muokattu:
Pystyttekö antamaan toimitusaika-arvion oheiselle tuotteelle? Kuinka pian voisin odottaa saavani laitteen näppeihini jos tekisin tilauksen nyt?

Ubiquiti EdgeRouter X -reititin, 5 x Gigabit RJ-45, musta - Jimms.fi

En pidättäisi hengitystä tämän suhteen. Tilasin 7.10., kun tuotteella oli toimitusaika-arvio 18-21 työpäivää ja tulossa olevien kpl-määrä oli suurempi kuin myytyjen. Tilausta ei ole vieläkään toimitettu ja tilausseurannan mukaan jonoa on 10-15 kpl ennen minua. Tuotteen huono saatavuus globaalisti oli kyllä tilatessa tiedossa, mutta tilaushetkellä tuotesivulla annetut tiedot tulossa olevien määrästä ja toimitusajasta antoivat sen kuvan, että joku erä olisi oikeasti tulossa.
 
Onko Arctic ilmoittanut teille mitkä MX-5 tahnat ovat viallisia? Alla lisää tietoa asiasta.


ARCTIC PRESS INFORMATION ON MX-5 THERMAL COMPOUND
For ARCTIC, it has always been a top priority to supply customers only with products of the best quality and durability. Should there ever be any doubts about products we’ve delivered, we stand by our responsibility to our customers.

Current findings from our permanent quality assurance tests show that certain batches of our MX-5 thermal compound contain anomalies in consistency and shelf life. The affected products show an increased separation of oil within the paste, resulting in premature hardening. This can lead to adverse effects and application difficulties.

Affected batches have already been identified and recalled from circulation so that no further affected product can enter the market. We regret that this quality defect could not be detected before delivery to distributors and customers, despite constant quality controls and diligent care during production.

Affected MX-5 thermal compounds can of course be returned without exception, and we will offer a replacement product. For this purpose, we ask you to contact us and provide proof of purchase via the form
ARCTIC Customer Support.

Jos Arctic ei ole jo välittänyt teille tietoa virheellisistä eristä, niin olkaa hyvä ja ottakaa valmistajaan yhtyettä. Ilmoittakaa virheellisistä tuote-eristä omilla sivuillanne, ja miten asiakas voi sellaisen tunnistaa.

Oma 8g MX-5 tuubi on ostettu teiltä 31.5.2021. Onko tämä kuranttia kamaa vai ei?
 
En pidättäisi hengitystä tämän suhteen. Tilasin 7.10., kun tuotteella oli toimitusaika-arvio 18-21 työpäivää ja tulossa olevien kpl-määrä oli suurempi kuin myytyjen. Tilausta ei ole vieläkään toimitettu ja tilausseurannan mukaan jonoa on 10-15 kpl ennen minua. Tuotteen huono saatavuus globaalisti oli kyllä tilatessa tiedossa, mutta tilaushetkellä tuotesivulla annetut tiedot tulossa olevien määrästä ja toimitusajasta antoivat sen kuvan, että joku erä olisi oikeasti tulossa.

Voi olla aika heikko saatavuus. EuroDK:lla myös 0kpl varastossa, vaikka yleensä niillä on määrissä (Satoja/tuhansia) kaikkea. Veikkaan komponenttipulaa.
 
Ei heillä taida riittää työvoima asian selvittämiseksi, kun ei hylly tavaraa saada edes viikossa postiin.

Voisitte ilmoittaa että toimituksissa viivästyksiä, tätä on kuitenkin kestänyt jo useamman viikon. Nopeammin ja halvemmalla saisi tavaraa tilaamalla muualta.

Toki ovat muuttaneet "pikatoimituksen" 10€ -> 3€.
 
Pystyttekö antamaan toimitusaika-arvion oheiselle tuotteelle? Kuinka pian voisin odottaa saavani laitteen näppeihini jos tekisin tilauksen nyt?

Ubiquiti EdgeRouter X -reititin, 5 x Gigabit RJ-45, musta - Jimms.fi

Tämä ei ehkä ole oikea thread tähän, mutta itsellä tommoinen ylimääräisenä kun käytän ER-12:sta.Tosin täytyisi vaan siihen etsiä sen virtalähde.
Täytynee varmaan laittaa kauppa-alueelle ilmo siitä jos jollekkin kelpaa. :)
 
Oisko Jimmsin mahdollista kehittää tilaussivulle ominaisuutta, joka mahdollistaisi tilauksista tuotteiden etsimisen?

mm.Verkkokaupalla tälläinen on.
 
Ei heillä taida riittää työvoima asian selvittämiseksi, kun ei hylly tavaraa saada edes viikossa postiin.

Voisitte ilmoittaa että toimituksissa viivästyksiä, tätä on kuitenkin kestänyt jo useamman viikon. Nopeammin ja halvemmalla saisi tavaraa tilaamalla muualta.

Toki ovat muuttaneet "pikatoimituksen" 10€ -> 3€.

Itseämme lainataksemme edelliseltä sivulta:

Kiitos palautteesta! Ihan hyvällä miehityksellä täällä pakettia käsitellään arkipyhistä, pandemiasta ja talvilomakaudesta huolimatta! Toistaiseksi toimitusaika-arvioiden puitteissa onneksi juuri pysytään. Asiakkaamme voivat myös tilauksen yhteydessä valita pikakäsittelypalvelun, joka tosin on sesonkiaikana maksullinen.

Hoppu siis on, mutta parhaamme tehdään.
 
Onko Arctic ilmoittanut teille mitkä MX-5 tahnat ovat viallisia? Alla lisää tietoa asiasta.

Jos Arctic ei ole jo välittänyt teille tietoa virheellisistä eristä, niin olkaa hyvä ja ottakaa valmistajaan yhtyettä. Ilmoittakaa virheellisistä tuote-eristä omilla sivuillanne, ja miten asiakas voi sellaisen tunnistaa.

Oma 8g MX-5 tuubi on ostettu teiltä 31.5.2021. Onko tämä kuranttia kamaa vai ei?

Moikka! Tää on meillä kuulemma arcticin suuntaan vielä tarkemmassa selvityksessä. Mitään reklamaatioita meiltä myydyn tahnan laadusta ei ole ainakaan tuotevastaavan korviin kantautunut, mutta otettiin ne nyt pois listoilta toistaiseksi - vastaus arcticilta pitäisi tulla lähiaikoina.

Tuon Arcticin press releasen mukaisesti niin loppuasiakkaat voivat halutessaan palauttaa tahnan suoraan arcticille jolloin vaihtavat sen uuteen.
 
Saadaan listoille kyllä, kunhan saadaan kaikki tarvittava tieto tukkurilta. Tällä hetkellä saatavuusarviot normaalikokoiselle versiolle ajoittuvat tammi-helmikuulle ja mini-versiolle maaliskuun tietämille. Nämäkin saattavat tosin muuttua vielä!
Onko tämän tilanne vielä sama, vai onko muutosta tullut? :) Onko mitään arviota että milloin tuotteistatte tämän?
 
Jimiltä pari kk sit ostettu logitekki alkanu temppuilee (g305). Temppuilu on satunnaista mutta erittäin ärsyttävää. Katkaisee yhteyden välittömästi kun liikauttaa tai painaa jotain. Sit yhdistää uudelleen ja niin edelleen. Vikaa tapahtuu pari kertaa viikossa, mutta en uskalla jimmsille laittaa takuuseen. Pelottaa että kokeilevat hiirtä 2min ja toteavat ehjäksi. Ei huvita 30e lasku 50e hiirestä.
 
Kannattaa kokeilla ottaa yhteyttä Logitechiin suoraan, ainakin ennen niiden tuki oli varsin hyvä ja itse sain rikkinäisen hiiren tilalle uuden ilman, että piti lähettää vanhaa takaisin. On toki voinut muuttua tiukemmaksi vuosien saatossa.
 
Jimiltä pari kk sit ostettu logitekki alkanu temppuilee (g305). Temppuilu on satunnaista mutta erittäin ärsyttävää. Katkaisee yhteyden välittömästi kun liikauttaa tai painaa jotain. Sit yhdistää uudelleen ja niin edelleen. Vikaa tapahtuu pari kertaa viikossa, mutta en uskalla jimmsille laittaa takuuseen. Pelottaa että kokeilevat hiirtä 2min ja toteavat ehjäksi. Ei huvita 30e lasku 50e hiirestä.
Kannattaa kokeilla ottaa yhteyttä Logitechiin suoraan, ainakin ennen niiden tuki oli varsin hyvä ja itse sain rikkinäisen hiiren tilalle uuden ilman, että piti lähettää vanhaa takaisin. On toki voinut muuttua tiukemmaksi vuosien saatossa.
Itsekin suosittelisin mahdollisesti suoraan Logitechiin yhteydenottoa, jos ei siitä apua niin sitten Jimm'sille tarkan vikakukvauksen kera.
 
Jimiltä pari kk sit ostettu logitekki alkanu temppuilee (g305). Temppuilu on satunnaista mutta erittäin ärsyttävää. Katkaisee yhteyden välittömästi kun liikauttaa tai painaa jotain. Sit yhdistää uudelleen ja niin edelleen. Vikaa tapahtuu pari kertaa viikossa, mutta en uskalla jimmsille laittaa takuuseen. Pelottaa että kokeilevat hiirtä 2min ja toteavat ehjäksi. Ei huvita 30e lasku 50e hiirestä.
Kannattaa kokeilla ottaa yhteyttä Logitechiin suoraan, ainakin ennen niiden tuki oli varsin hyvä ja itse sain rikkinäisen hiiren tilalle uuden ilman, että piti lähettää vanhaa takaisin. On toki voinut muuttua tiukemmaksi vuosien saatossa.

Niin kuin Rupert ja Alensia tuossa ehdottivat niin yksi ratkaisu voisi olla olla yhteydessä Logitechiin tuosta.

Mikäli päädyt hoitamaan takuuasian meidän kauttamme niin vian pitää olla luotettavasti toistettavissa meillä eli varsinkin vian kuvaukseen ja sen ilmenemistapaan kannattaa panostaa RMA-lomaketta täytettäessä.
 
Jimiltä pari kk sit ostettu logitekki alkanu temppuilee (g305). Temppuilu on satunnaista mutta erittäin ärsyttävää. Katkaisee yhteyden välittömästi kun liikauttaa tai painaa jotain. Sit yhdistää uudelleen ja niin edelleen. Vikaa tapahtuu pari kertaa viikossa, mutta en uskalla jimmsille laittaa takuuseen. Pelottaa että kokeilevat hiirtä 2min ja toteavat ehjäksi. Ei huvita 30e lasku 50e hiirestä.

Ehdotus sinulle millä tuota vaivaa voisi kokeilla korjata.

Onko tuossa hiiressä erikseen se dongle vai pelkkä vastaanotin? Kuvassa nyt amazonin jonkinlainen jatko.
71Y-yfGfh-L._AC_SL1500_.jpg

Jos mahdollista niin vedä koneesta tuo usb-kaapeli pöydän alle ja kiinnitä se vastaanotin sitten suurinpiirtein samalle kohtaa pöytälevyn alapuolelle missä käytät hiirtä.

Omalla kohtaa tämä korjasi logitechin laitteisiin liittyvät pätkimiset. Aiemmin noi toimivat moitteetta, mutta nyt tuntuu että jokaisella ja heidän isoäideillään on langaton verkko 2,4ghz taajuudella, sitten sopivast tietokone "väärässä" kohtaa / asennossa ja sitten vielä miljoona kaapelia kulkee sopivasti... plus AMD:n emot sanoo pim pom jos ei ole päivitetty biossia uudempaan ja vielä vaivaa se usb-portteihin liittyvä ongelma.

Mutta joo. Kokeile tuota ja jos auttaa sinuakin niin hyvä juttu!
 
Jimiltä pari kk sit ostettu logitekki alkanu temppuilee (g305). Temppuilu on satunnaista mutta erittäin ärsyttävää. Katkaisee yhteyden välittömästi kun liikauttaa tai painaa jotain. Sit yhdistää uudelleen ja niin edelleen. Vikaa tapahtuu pari kertaa viikossa, mutta en uskalla jimmsille laittaa takuuseen. Pelottaa että kokeilevat hiirtä 2min ja toteavat ehjäksi. Ei huvita 30e lasku 50e hiirestä.

Itsellä myös sama hiiri (kaksikin) ja donglet kytketty kiinni näppäimistössä olevaan USB-porttiin, noin 20-30 cm hiirestä. Minulla oli myös alussa ongelmia yhteyden kanssa, mutta silloin dongle oli pöytäkoneen takana ja tietokone "kaapissa". Vieressä oli myös langattoman verkon tukiasema (joka nykyään on kauempana).

Tietenkin on mahdollista, että hiiri on ihan oikeasti rikki...
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 307
Viestejä
4 864 690
Jäsenet
78 640
Uusin jäsen
aimbertti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom