Kiitos jälleen kerran kommentista! Korjataan kuitenkin sen verran, että Gigabyte ei vielä ole käsitellyt tapausta eikä ilmoittanut meille lopputulosta. Kyselimme juuri jälleen tapauksen perään.
Kyseessä ei myöskään ole takuutapaus, sillä kortti on aikaisempien viestien mukaisesti avattu. Tämän vuoksi asian käsittely ei ole yhtä suoraviivaista ja nopeaa, kuin tavallisen takuutapauksen.
Ai jaa. Mä kun kysyin ihan suoraan sieltä Gigabyteltä. Vastaus oli:
"
Dear XX,
After checking the record, the RMA process has been finished. Please contact with the supplier (where you sent the product) to get more information directly.
Feel free to contact us again anytime if you have any feedback or need any support from us. Cases without updates in 7 days will be closed until further information is received.
Regards,
GIGABYTE
"
Joku tietokatkos tässä nyt sitten on.... Kyselin itsekin vielä perään, että mites teille ei ole ilmoitettu.
No mutta, Hyvät Joulut sinne @Jimm's kuitenkin! Jatketaan peremmalla onnella ens vuonna.
