Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Jaaha.. Hyte Y70 Touch kotelo olisi kuulemma tulossa tässä kuussa. Kait on tulossa myös Jimmsin valikoimiin? Mites nyt kun olen syyskuun alkupuolella tilannut Y60 kotelo, joka on vielä avaamaton, pystyykö palauttaa takaisin? Vai onko liian myöhäistä? @Jimm's

 
12.10. illalla laitettu chatin kehotuksesta sähköpostia asiakaspalveluun jossa tiedusteltu tuotteen saatavutta jota ei ole teillä listoilla. Useampana päivänä tuon jälkeen olen kysellyt tiedustelun tilaa ja aina todettu, että selvityksessä ja odotellaan vastausta tms. Tänään kävin taas kyselemässä perään ja sainkin vastauksen ettei näitä hoitava kaveri ole ollut edes töissä eikä ole vielä tulossakaan töihin, eikä tuuraaja ole kerinnyt hoitamaan eikä tuuraajaa pystytä kuulemma nipistämäänkään, että tiedustelisi tämän asian.

Noh, liekö vinkki että vieppä hilusi naapurille (vajaa reilu 900e tuote kyseessä) ettei tartte aikaa tuhlata yksittäisten tuotteitten selvittelyyn.
 
Jaaha.. Hyte Y70 Touch kotelo olisi kuulemma tulossa tässä kuussa. Kait on tulossa myös Jimmsin valikoimiin? Mites nyt kun olen syyskuun alkupuolella tilannut Y60 kotelo, joka on vielä avaamaton, pystyykö palauttaa takaisin? Vai onko liian myöhäistä? @Jimm's

Kysellään onko tuosta uudesta mallista mitään arvionta koska saadaan valikoimiin. Meiltä hankituilla tuotteilla on tuo 30 päivän palautusaika, joka lasketaan siitä kun tuote on vastaanotettu, valitettavasti tästä emme pysty kyllä joustamaan. Eli jos aikamääre on ylittynyt niin palautus ei ole mahdollinen.
 
12.10. illalla laitettu chatin kehotuksesta sähköpostia asiakaspalveluun jossa tiedusteltu tuotteen saatavutta jota ei ole teillä listoilla. Useampana päivänä tuon jälkeen olen kysellyt tiedustelun tilaa ja aina todettu, että selvityksessä ja odotellaan vastausta tms. Tänään kävin taas kyselemässä perään ja sainkin vastauksen ettei näitä hoitava kaveri ole ollut edes töissä eikä ole vielä tulossakaan töihin, eikä tuuraaja ole kerinnyt hoitamaan eikä tuuraajaa pystytä kuulemma nipistämäänkään, että tiedustelisi tämän asian.

Noh, liekö vinkki että vieppä hilusi naapurille (vajaa reilu 900e tuote kyseessä) ettei tartte aikaa tuhlata yksittäisten tuotteitten selvittelyyn.
Pahoittelut että selvityksessä on kestänyt. Apple tuotteet eivät meillä ole varastotuotteita tai ydinfokuksessa. Saadaan kyllä näitä tilaamalla, mutta vaatii erillistä selvitystyötä tuotteistustiimiltämme. Saatavuudet ovat haastavia. Tässä on vielä sairastapauksen johdosta selvitys viivästynyt normaalista.
 
Pahoittelut että selvityksessä on kestänyt. Apple tuotteet eivät meillä ole varastotuotteita tai ydinfokuksessa. Saadaan kyllä näitä tilaamalla, mutta vaatii erillistä selvitystyötä tuotteistustiimiltämme. Saatavuudet ovat haastavia. Tässä on vielä sairastapauksen johdosta selvitys viivästynyt normaalista.
Hyvä tietää, että saatte tilaamalla kuitenkin. Tässä vähän närästi lähinnä se, että olin itse kokoajan siinä uskossa, että asia on laitettu eteenpäin ja odotellaan toimittajan vastausta tms ja tänään sitten kuitenkin kävi ilmi, että tuo kuka sitä selvittäisi onkin ollut ja on yhä sairaana eikä homma etenekkään. Hämmästytti hiukan sekin, ettei tuuraajalle voi ilmeisesti kukaan laittaa viestiä, että hei, tällainen tapaus on nyt kohta viikon roikkunut että kerkeisitkö selvittämään.
Mutta ei tässä hengenhätä ole nyt kun selvisi, että tuotetta saadaan niin jatketaan odottelua lisätiedoista.
 
Hyvä tietää, että saatte tilaamalla kuitenkin. Tässä vähän närästi lähinnä se, että olin itse kokoajan siinä uskossa, että asia on laitettu eteenpäin ja odotellaan toimittajan vastausta tms ja tänään sitten kuitenkin kävi ilmi, että tuo kuka sitä selvittäisi onkin ollut ja on yhä sairaana eikä homma etenekkään. Hämmästytti hiukan sekin, ettei tuuraajalle voi ilmeisesti kukaan laittaa viestiä, että hei, tällainen tapaus on nyt kohta viikon roikkunut että kerkeisitkö selvittämään.
Mutta ei tässä hengenhätä ole nyt kun selvisi, että tuotetta saadaan niin jatketaan odottelua lisätiedoista.

Kiitos asian esiin nostamisesta ja pahoittelut aiheuttamastamme hämmennyksestä! Viestinnässä on tässä tapauksessa ollut kehitettävää, ja viemmekin asian sisäisesti eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Hei foorumikansa! Striimivalvojaisten keskusteluosiossa tuli puheeksi nettisivujemme kehitystyö ja taisi Vellu mainitakin että ns. wishlist on tulossa!
Asia on nyt siinä pisteessä, että suosikit-ominaisuus on ns. "hiljaisessa testissä" nettisivuillamme ennen virallista julkistusta! Ominaisuus on tarkasteltavissa kirjautuneilla käyttäjillä :)
 
1697627786138.png

Ihan pieni juttu mutta voisko näiden paikkaa vaihtaa päittäin?

Tulee misclickkejä kun tottunut tiettyyn järjestykseen.
 
Moi. Onko teille tulossa myyntiin oheista Elgaton uutta teleprompteria?

 
En tiedä muistelenko väärin, mutta eikö ennen tuotteiden kuvia pystynyt klikkaamalla zoomaa suuremmaksi? Joutuu jatkuvasti ctrl + hiiren rullaa zoomaa kuvia isommaksi. Voisitteko lisätä kuvien zoomausta kun klikkaa?

Edit. Anteeksi mitä? Z790 Asus Hero 650€, joka tukisi myös 14th gen Intelit bios päivityksellä. Juuri julkaistu Asus Z790 Dark Hero hinta 860€, joka on aivan sama kuin Hero. Nyt on kyllä aika rahastusta.
 
Viimeksi muokattu:
Edit. Anteeksi mitä? Z790 Asus Hero 650€, joka tukisi myös 14th gen Intelit bios päivityksellä. Juuri julkaistu Asus Z790 Dark Hero hinta 860€, joka on aivan sama kuin Hero. Nyt on kyllä aika rahastusta.
Asus on päättänyt että wifi maksaa satkun, ei jälleenmyyjät.
 
Voi myös olla "näin siivotaan jämät vanhan mallin varastoa tukkuhintaa säätämällä ja kun operaatio on valmis, voidaan kuoria kermaa paremmalla katteella uudella mallilla". Jolloin jos haluaa tämmöisen, kannattaa äkkiä ostaa se vanha malli kun vielä saa.

Jimmssin hinnoittelu on aika automaagisesti tukkuhinta+marginaali.
 
Hei foorumikansa! Striimivalvojaisten keskusteluosiossa tuli puheeksi nettisivujemme kehitystyö ja taisi Vellu mainitakin että ns. wishlist on tulossa!
Asia on nyt siinä pisteessä, että suosikit-ominaisuus on ns. "hiljaisessa testissä" nettisivuillamme ennen virallista julkistusta! Ominaisuus on tarkasteltavissa kirjautuneilla käyttäjillä :)
^ Olin huomaavinani ainakin vielä pienen pieni hetki sitten, että tuolla Jimms-Suosikit-sivulla olisi ollut maininta kyseisen toiminnon sydänpainikkeen löytymisestä myös tuotekuvien kohdalta, mutta sen sijaan käytännössä näyttäisi olevan ihan vaan Lisää koriin -painikkeen vierellä. Siinä kuvakkeessa saisi muuten mieluusti olla myös työkaluvihje ("title"-määre), kun osoitin on painikkeen kohdalla. Lisäksi vaalealla teemalla sydän menee kokonaan näkymättömäksi valkoiseksi vasten valkoista pohjaa, kun hiiren osoitin on sen päällä. Taitaisi vaalealle teemalle olla tuoksi ":hover"-tyyliksi viksumpi määrittää vaikkapa mustaksi muuttuminen – reunusviivojenkin osalta.
 
Oisko teiltä mahdollista saada M3 sormiruuveja kotelon sivulasin kiinnitykseen? Teiltä ostettuun Kolinkin koppaan tarvisi uudet kadonneiden tilalle.

Olen kyllä muutakin tilaamassa samalla.
 
En tiedä muistelenko väärin, mutta eikö ennen tuotteiden kuvia pystynyt klikkaamalla zoomaa suuremmaksi? Joutuu jatkuvasti ctrl + hiiren rullaa zoomaa kuvia isommaksi. Voisitteko lisätä kuvien zoomausta kun klikkaa?

Välitetään tuo palaute eteenpäin.

Edit. Anteeksi mitä? Z790 Asus Hero 650€, joka tukisi myös 14th gen Intelit bios päivityksellä. Juuri julkaistu Asus Z790 Dark Hero hinta 860€, joka on aivan sama kuin Hero. Nyt on kyllä aika rahastusta.

Voi myös olla "näin siivotaan jämät vanhan mallin varastoa tukkuhintaa säätämällä ja kun operaatio on valmis, voidaan kuoria kermaa paremmalla katteella uudella mallilla". Jolloin jos haluaa tämmöisen, kannattaa äkkiä ostaa se vanha malli kun vielä saa.

Jimmssin hinnoittelu on aika automaagisesti tukkuhinta+marginaali.


Tällä hetkellä tosiaan tuota Asus Z790 Dark Heroa ei ole varastossa ja hinta peilaa tosiaan toimittajien hinnoittelua. Heti kun saatavilla suurempaa erää niin saadaan kyllä hintaa tarkistettua. :thumbsup:
 
^ Olin huomaavinani ainakin vielä pienen pieni hetki sitten, että tuolla Jimms-Suosikit-sivulla olisi ollut maininta kyseisen toiminnon sydänpainikkeen löytymisestä myös tuotekuvien kohdalta, mutta sen sijaan käytännössä näyttäisi olevan ihan vaan Lisää koriin -painikkeen vierellä. Siinä kuvakkeessa saisi muuten mieluusti olla myös työkaluvihje ("title"-määre), kun osoitin on painikkeen kohdalla. Lisäksi vaalealla teemalla sydän menee kokonaan näkymättömäksi valkoiseksi vasten valkoista pohjaa, kun hiiren osoitin on sen päällä. Taitaisi vaalealle teemalle olla tuoksi ":hover"-tyyliksi viksumpi määrittää vaikkapa mustaksi muuttuminen – reunusviivojenkin osalta.
Laitetaan tämäkin palaute eteenpäin.
 
Oisko teiltä mahdollista saada M3 sormiruuveja kotelon sivulasin kiinnitykseen? Teiltä ostettuun Kolinkin koppaan tarvisi uudet kadonneiden tilalle.

Olen kyllä muutakin tilaamassa samalla.
Mikä tuo tarkka malli kotelosta on? Voidaan kyllä katsoa löytyykö sopivaa tuotetta tai sitten ihan varaosia.
 
Tuotearvostelu-sivulla:
"Arvostelujen pelisäännöt
Muista antaa arvosana paahdinasteikolla 1-5" Paahtimet vaihdettu tähdiksi :)
 
Onko täällä kokemuksia halvemman luokan tuotteen (alle 40 €) takuupalautuksista? Itsellä siis hiiren kanssa sellainen tilanne, että välillä vasen nappi ei ota kontaktia (ei pysy pohjassa), mutta vika ilmenee satunnaisesti, niin kun Jimms tuli viestiä: "veloitamme aiheettomasta takuupalautuksesta 30 euroa/komponentti, sekä mahdolliset postikulut." Jos siis heidän mielestään on aiheeton, niin tuo lähetys tulee aika kalliiksi, kun ottaa huomioon että hiiri maksoi suunnilleen saman verran kuin tuo 30 + postit. Voi meinaan olla mahdollista, että juuri silloin ei mitään vikaa ilmenisi kun he testaisivat, kun itselläkin juuri tällä hetkellä hiiri taas toimii. Logitech G305, langaton LIGHTSPEED -pelihiiri kyseessä, jos tuotteen tiedosta mitään hyötyä.
 
Viimeksi muokattu:

Takuukorjaus on ostajalle maksuton
Takuunantaja vastaa korjauksesta syntyneistä kustannuksista. Kustannuksiin luetaan muun muassa kuluttajalle tavaran toimittamisesta korjattavaksi aiheutuneet kulut, varaosat sekä korjaajan työ- ja matkakulut.
Vianetsinnästä voi takuuaikana laskuttaa vain, jos asiakas on toimittanut laitteen takuukorjaukseen selvästi turhaan. Tällainen syy voi olla esim. se, että kyse on asiakkaan itse aiheuttamasta viasta ja tämä olisi pitänyt asiakkaan itsekin ymmärtää.

Näkisin, että vaikka vikaa ei löydy niin tuossa hiiren tapauksessa kuluttajaa ei saisi laskuttaa - ellei kyseessä ole KKV:n mainitsema itse aiheutettu vahinko. Toki voi joutua vääntämään tuosta.. Vaihtoehtona voi ottaa yhteyttä Logitechiin, niillä oli ainakin ennen todella hyvä asiakaspalvelu, itse sain sieltä parikin uutta hiirtä takuusta saman vian takia ilman, että piti lähettää rikkinäistä takaisin. Nykytilannetta en tiedä ja tuosta oli useita vuosia aikaa. Toki kuluttajaa ei voi velvoittaa asioimaan valmistajan tms. kanssa.
 
Onko täällä kokemuksia halvemman luokan tuotteen (alle 40 €) takuupalautuksista? Itsellä siis hiiren kanssa sellainen tilanne, että välillä vasen nappi ei ota kontaktia (ei pysy pohjassa), mutta vika ilmenee satunnaisesti, niin kun Jimms tuli viestiä: "veloitamme aiheettomasta takuupalautuksesta 30 euroa/komponentti, sekä mahdolliset postikulut." Jos siis heidän mielestään on aiheeton, niin tuo lähetys tulee aika kalliiksi, kun ottaa huomioon että hiiri maksoi suunnilleen saman verran kuin tuo 30 + postit. Voi meinaan olla mahdollista, että juuri silloin ei mitään vikaa ilmenisi kun he testaisivat, kun itselläkin juuri tällä hetkellä hiiri taas toimii. Logitech G305, langaton LIGHTSPEED -pelihiiri kyseessä, jos tuotteen tiedosta mitään hyötyä.

Moikka! Tuote testataan meillä mahdollisimman tarkasti asiakkaan toimittaman saatteen vikakuvauksessa ilmoitetun vian ja ilmenemistavan osalta.
Jos vika ilmenee kovin satunnaisesti ja ennustamattomasti, lienee ehkä paras kysellä Logitechiltä ensin vinkkejä, ennen kuin laittaa takuuasian vireille meille.
 
Takuusta puheenollen. Tänään tuli kielteinen rma päätös jimssiltä koskien arcticin aioa, takuu kuulemma loppu. Tuote on yli 2 vuotta vanha, mutta valmistaja on myöhemmin laajentanut takuun 6 vuoteen. Katsotaanpa miten käy...
 



Näkisin, että vaikka vikaa ei löydy niin tuossa hiiren tapauksessa kuluttajaa ei saisi laskuttaa - ellei kyseessä ole KKV:n mainitsema itse aiheutettu vahinko. Toki voi joutua vääntämään tuosta.. Vaihtoehtona voi ottaa yhteyttä Logitechiin, niillä oli ainakin ennen todella hyvä asiakaspalvelu, itse sain sieltä parikin uutta hiirtä takuusta saman vian takia ilman, että piti lähettää rikkinäistä takaisin. Nykytilannetta en tiedä ja tuosta oli useita vuosia aikaa. Toki kuluttajaa ei voi velvoittaa asioimaan valmistajan tms. kanssa.
Kiitos vastauksesta. Itsekin jotain tuon tapaista lueskelin aiemmin tuosta Logitechin asiakaspalvelusta, niin pitääpä ottaa sinne ensin ainakin yhteyttä.
 
Moikka! Tuote testataan meillä mahdollisimman tarkasti asiakkaan toimittaman saatteen vikakuvauksessa ilmoitetun vian ja ilmenemistavan osalta.
Jos vika ilmenee kovin satunnaisesti ja ennustamattomasti, lienee ehkä paras kysellä Logitechiltä ensin vinkkejä, ennen kuin laittaa takuuasian vireille meille.
Kiitos vastauksesta. Pitääpä ottaa sinne Logitechin asiakaspalveluun ensin ainakin yhteyttä ja palaan teidän kanssa myöhemmin vielä asiaan, mikäli tarvetta ilmenee. Ehdinkin jo teidän päähän RMA-hakemuksen pistää, kun asiakaspalvelusta neuvottiin se tekemään, mutta nuo kulut tosiaan itseni hieman yllätti. Hyvää ja nopeaa palvelua silti sain, eli kiitos siitä.
 
Takuusta puheenollen. Tänään tuli kielteinen rma päätös jimssiltä koskien arcticin aioa, takuu kuulemma loppu. Tuote on yli 2 vuotta vanha, mutta valmistaja on myöhemmin laajentanut takuun 6 vuoteen. Katsotaanpa miten käy...
Näin se vaan on että jimms ei suostu ottamaan takuuseen arcticin aioa. Vetoavat siihen että valmistajan myöhemmin pidentämä takuuaika (6v) ei koske tällä alkuperäisellä kahden vuoden takuulla ostettuja tuotteita.

Arctic kuitenkin sanoo tiedotteessaan näin:

Trust is Good, Guarantees are Better

Out of conviction, we are extending the warranty of our top Liquid Freezer II water cooling series to a full six years from the date of purchase. And we‘re going one step further by granting the extension not only going forward, but also retroactively for all coolers that have already been purchased.

 
Tervehydys,
Mikä on tällä hetkellä tilanne EKWB:n vesijäähdytyskomponenttien (erityisesti extenderien) saatavuuden osalta? Tuntuu, että ainakin Jimmsillä varastosaldot ovat kautta linjan pieniä, mahdolliset toimitusajat eivät ole tiedossa ja laajemminkin eurooppalaisissa verkkokaupoissa myydään lähinnä eioota tiettyjen extenderien tai vastaavien erikoisosien kohdalla. Aika tuore olen näissä custom loop -hommissa, joten en tiedä onko saatavuudessa aina ollut haastetta tässä kategoriassa, mutta välillä on tuskastuttanut odotella jotain pientä mutta loopin kannalta oleellista välikappaletta viikkotolkulla.
 
Näin se vaan on että jimms ei suostu ottamaan takuuseen arcticin aioa. Vetoavat siihen että valmistajan myöhemmin pidentämä takuuaika (6v) ei koske tällä alkuperäisellä kahden vuoden takuulla ostettuja tuotteita.

Arctic kuitenkin sanoo tiedotteessaan näin:




Myyjää koskee virhevastuu: Virhevastuu ja takuu kulutustavaran kaupassa – Kilpailu- ja kuluttajavirasto

Kannattaa ottaa yhteys KKV. Neuvovat siellä mitä kannattaa tehdä ja myös kokemukset toimimisesta ko. kaupan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Näin se vaan on että jimms ei suostu ottamaan takuuseen arcticin aioa. Vetoavat siihen että valmistajan myöhemmin pidentämä takuuaika (6v) ei koske tällä alkuperäisellä kahden vuoden takuulla ostettuja tuotteita.

Arctic kuitenkin sanoo tiedotteessaan näin:



Moikka, pahoittelut ikäväksi jääneestä kokemuksesta. Arctic on tosiaan pidentänyt myös jo myytyjen tuotteiden takuuaikaa. Selvittelimme asiaa Arcticilta ja tässä tapauksessa kun valmistaja on jälkikäteen muuttanut takuuaikoja niin ohjeistus on, että sinun tulisi olla heihin yhteydessä tuosta viallisesta tuotteesta. Pahoittelut, että ohjeistuksemme on ollut vajavaista tässä tapauksessa ja parannamme ohjeistusta tulevaisuutta varten.

 
Kannattaa kysyä KKV:n lausunto myös. Firmojen ohjeistus varmasti on asiakkaan pompotteluun, mutta viranomainen voi olla asiasta eri mieltä.
 
Hyte Y70 Touch olisi nyt out. Kertokaas kun tulee teille valikoimiin. Ostan heti kun ilmestyy.
 
Onkohan teille tulossa LG:n uusia pelinäyttöjä valikoimiin? LG-27gr83 voisi kiinnostaa kyllä jos hyvään hintaan saataisiin suomessa listattua.
 
Tuli tossa kesäkuun lopulla tilattua jimmssiltä G95SC ultrawide ja siihen ilmeni vikaa parin viikon sisällä. Sanoivat, että kysy valmistajalta ja sitten kaiken räpellyksen jälkeen sain sen johki telemelle huoltoon ja reilun kuukauden kuluttua siitä sain uuden G95SC:n tilalle kun varaosaa ei saatu tarpeeksi nopeasti. Noh ei mennyt kuin hetki kun siihen uuteen ilmeni jälleen jotain vikaa ja sitten ilmeni, että näytönohjain oli jollain tasolla särki. Kunnes uusi näyttis saapui, edelleen ilmeni vikaa ja jälleen huoltoon. Tässä vaiheessa rupesi jo tympimään, että en tällaista roskaa halua enää käyttää vaan vaihtaa aivan toiseen tai rahat takaisin. Asiakaspalvelussa todettiin, että näyttöä ei voida vaihtaa ellei siihen ei saa varaosaa tarpeeksi nopeasti. Noh kirous lähti sitten huoltoon ja saapui sieltä useamman viikon kuluttua. Sitten totesin, että en tästä näytöstä kylläkään pidä ja haluan asiakaspalautuksen. No siihen ei tietenkään suostuttu, koska 30 päivän palautusoikeus oli umpeutunut näytön ollessaan huollossa. Enhän minä voinut silloin aiemmin tällaista pohtia kun kaikki huomio meni näytön epäluotettavuuteen ja ongelmiin.

Olisko minun pitänyt vaatia heti alussa näyttöön ilmenneen vian kohdalla, että paska pois kokonaan ja rahat takaisin vai pitäisikö muistaa ulkoa kaikki kuluttajasuojasäännöt? Vai mitä ihmettä? Joka tapauksessa päin vittuahan tämä meni. Ja nyt kärsitään loppuelämä tällaisen toosan kanssa, jota en enää edes halua käyttää. Ironista, näyttö on ollut enemmän huollossa kuin minun käytössä.
 
Tuli tossa kesäkuun lopulla tilattua jimmssiltä G95SC ultrawide ja siihen ilmeni vikaa parin viikon sisällä. Sanoivat, että kysy valmistajalta ja sitten kaiken räpellyksen jälkeen sain sen johki telemelle huoltoon ja reilun kuukauden kuluttua siitä sain uuden G95SC:n tilalle kun varaosaa ei saatu tarpeeksi nopeasti. Noh ei mennyt kuin hetki kun siihen uuteen ilmeni jälleen jotain vikaa ja sitten ilmeni, että näytönohjain oli jollain tasolla särki. Kunnes uusi näyttis saapui, edelleen ilmeni vikaa ja jälleen huoltoon. Tässä vaiheessa rupesi jo tympimään, että en tällaista roskaa halua enää käyttää vaan vaihtaa aivan toiseen tai rahat takaisin. Asiakaspalvelussa todettiin, että näyttöä ei voida vaihtaa ellei siihen ei saa varaosaa tarpeeksi nopeasti. Noh kirous lähti sitten huoltoon ja saapui sieltä useamman viikon kuluttua. Sitten totesin, että en tästä näytöstä kylläkään pidä ja haluan asiakaspalautuksen. No siihen ei tietenkään suostuttu, koska 30 päivän palautusoikeus oli umpeutunut näytön ollessaan huollossa. Enhän minä voinut silloin aiemmin tällaista pohtia kun kaikki huomio meni näytön epäluotettavuuteen ja ongelmiin.

Olisko minun pitänyt vaatia heti alussa näyttöön ilmenneen vian kohdalla, että paska pois kokonaan ja rahat takaisin vai pitäisikö muistaa ulkoa kaikki kuluttajasuojasäännöt? Vai mitä ihmettä? Joka tapauksessa päin vittuahan tämä meni. Ja nyt kärsitään loppuelämä tällaisen toosan kanssa, jota en enää edes halua käyttää. Ironista, näyttö on ollut enemmän huollossa kuin minun käytössä.
Moikka, tunnistamme tämän tapauksen. Ja löysimme tapaukseen liittyvät RMA-hakemukset.

Palautusilmoitus tulee olla täytettynä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta
jos haluaa näytön palauttaa. Tässä tapauksessa palautusilmoitus on täytetty n. 3kk ensimmäisen takuuhakemuksen jälkeen.
Ikävä kyllä palautuksesta olisi pitänyt mainita aikaisemmin (30 päivän aikana), jos haluaa palautusoikeutta käyttää.

Näyttö on kuitenkin ollut käytössä muutaman viikon ennen ongelmien ilmaantumista jolloin tuon omaan käyttöön sopivuuden olisi pitänyt tulla esiin.

Pahoittelut kuitenkin huonoksi jääneestä kokemuksestasi ja pyrimme parantamaan toimintaamme.
 
Mikä on tällä hetkellä tilanne EKWB:n vesijäähdytyskomponenttien (erityisesti extenderien) saatavuuden osalta? Tuntuu, että ainakin Jimmsillä varastosaldot ovat kautta linjan pieniä, mahdolliset toimitusajat eivät ole tiedossa ja laajemminkin eurooppalaisissa verkkokaupoissa myydään lähinnä eioota tiettyjen extenderien tai vastaavien erikoisosien kohdalla. Aika tuore olen näissä custom loop -hommissa, joten en tiedä onko saatavuudessa aina ollut haastetta tässä kategoriassa, mutta välillä on tuskastuttanut odotella jotain pientä mutta loopin kannalta oleellista välikappaletta viikkotolkulla.

Näissä oikeasti taitaa olla menekki niin pientä ettei kannata roikuttaa varastossa. Eli jos on kiirus niin oikea vastaus on EKWBn webshop. Viimeeksi kun piti kiireellä jotain kilkettä saada niin kolmessa päivässä tuli.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 968
Viestejä
4 414 855
Jäsenet
73 277
Uusin jäsen
Tarjousmaakari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom