Tuli tossa kesäkuun lopulla tilattua jimmssiltä G95SC ultrawide ja siihen ilmeni vikaa parin viikon sisällä. Sanoivat, että kysy valmistajalta ja sitten kaiken räpellyksen jälkeen sain sen johki telemelle huoltoon ja reilun kuukauden kuluttua siitä sain uuden G95SC:n tilalle kun varaosaa ei saatu tarpeeksi nopeasti. Noh ei mennyt kuin hetki kun siihen uuteen ilmeni jälleen jotain vikaa ja sitten ilmeni, että näytönohjain oli jollain tasolla särki. Kunnes uusi näyttis saapui, edelleen ilmeni vikaa ja jälleen huoltoon. Tässä vaiheessa rupesi jo tympimään, että en tällaista roskaa halua enää käyttää vaan vaihtaa aivan toiseen tai rahat takaisin. Asiakaspalvelussa todettiin, että näyttöä ei voida vaihtaa ellei siihen ei saa varaosaa tarpeeksi nopeasti. Noh kirous lähti sitten huoltoon ja saapui sieltä useamman viikon kuluttua. Sitten totesin, että en tästä näytöstä kylläkään pidä ja haluan asiakaspalautuksen. No siihen ei tietenkään suostuttu, koska 30 päivän palautusoikeus oli umpeutunut näytön ollessaan huollossa. Enhän minä voinut silloin aiemmin tällaista pohtia kun kaikki huomio meni näytön epäluotettavuuteen ja ongelmiin.
Olisko minun pitänyt vaatia heti alussa näyttöön ilmenneen vian kohdalla, että paska pois kokonaan ja rahat takaisin vai pitäisikö muistaa ulkoa kaikki kuluttajasuojasäännöt? Vai mitä ihmettä? Joka tapauksessa päin vittuahan tämä meni. Ja nyt kärsitään loppuelämä tällaisen toosan kanssa, jota en enää edes halua käyttää. Ironista, näyttö on ollut enemmän huollossa kuin minun käytössä.