Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Kiitos @Jimm's nopeasta takuu käsittelystä!
Hirvitti laittaa takuuseen kohtalaisen hankalasti toistettavissa olevaa vikaa, mutta ilmeisesti onnistui vian toistaminen ja nyt jo uusi tuote käytössä.
Maanantaina takuupalautus jimmsillä, torstaina uusi tulemaan tilalle ja tänään perillä.
 
Rakentavaa palautetta @Jimm's

Teidän slogan on "Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää". Haluaisin uskoa, että tämä ei ole pelkkä mainosmiesten keksimä lause, ilman minkäänlaista sielua ja sydäntä. Josta päästään luontevasti seuraavaan asiaan. Samsung 2TB 980 PRO maksaa teidän sivuilla 164,90 euroa ja vastaavasti nopeampi & seuraavan sukupolven Samsung 2TB 990 PRO maksaa 158,90 euroa.

Tietenkin kaikki tällä foorumilla olevat tietäjät tietää, että kumpi näistä kahdesta levystä kannattaa ostaa. Jos te haluatte toimia niin kuin tuo teidän slogan minusta velvoittaa, myös ensimmäistä konettaan kasaavan pitäisi pystyä luottamaan siihen, että hinta ja ominaisuudet kohtaavat. Tässä tapauksessa lienee selvää, että niin ei tapahdu.

Muutetaanko hintaa vai slogania? :)


 
Rakentavaa palautetta @Jimm's

Teidän slogan on "Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää". Haluaisin uskoa, että tämä ei ole pelkkä mainosmiesten keksimä lause, ilman minkäänlaista sielua ja sydäntä. Josta päästään luontevasti seuraavaan asiaan. Samsung 2TB 980 PRO maksaa teidän sivuilla 164,90 euroa ja vastaavasti nopeampi & seuraavan sukupolven Samsung 2TB 990 PRO maksaa 158,90 euroa.

Tietenkin kaikki tällä foorumilla olevat tietäjät tietää, että kumpi näistä kahdesta levystä kannattaa ostaa. Jos te haluatte toimia niin kuin tuo teidän slogan minusta velvoittaa, myös ensimmäistä konettaan kasaavan pitäisi pystyä luottamaan siihen, että hinta ja ominaisuudet kohtaavat. Tässä tapauksessa lienee selvää, että niin ei tapahdu.

Muutetaanko hintaa vai slogania? :)




Kun sinua nyt näyttää tämä asia näin huolestuttavan, niin muista pistää myös muille kaupoille palautetta samasta asiasta (Esim. Datatronic, Verkkokauppa jne.). Varmasti arvostavat vaivannäköäsi!:)
 
Näissä joskus käy niin että kun mallisarja vaihtumassa niin vanhan hinta ei laske, sitä vain ei enää oikein saa. Joten se voi keikkua vielä listoilla jonkin aikaa hinnalla joka ei välttämättä ole looginen.

Tässä tapaukssa 990 Pron hintaa saattaa painaa myös menekin kärsiminen firmisdraamoista

Ensin levy kärsi "kulumisesta" ts. firmis touhusi jotain typerää joka söi kirjoituskertoja omia aikojaan.


Sitten oli ongelma jonka vuoksi asema saattoi näkyä "lukittuna"


Molempiin on firmiskorjaukset, mutta voin kuvitella että menekki notkahtanut kun porukat eivät innostu ostelemaan asemia joita saa firmispatchailla. Joka sitten voi tipauttaa hintaa. Samsungilla kaapit ja varastot täynnä asemaa jonka menekki ei kenties vastannut odotuksia.
 
Kun sinua nyt näyttää tämä asia näin huolestuttavan, niin muista pistää myös muille kaupoille palautetta samasta asiasta (Esim. Datatronic, Verkkokauppa jne.). Varmasti arvostavat vaivannäköäsi!:)

Nyt en ihan ymmärtänyt. Molemmissa paikoissa Samsung 980 Pro on halvempi kuin 990 Pro - aivan kuten pitääkin olla, koska kyseessä on edellisen sukupolven hitaampi tuote. Vai mitä oikein tarkoitit tällä kommentilla?
 
Hei @Jimm's, voisitteko lisätä valikoimiinne Nanoleaf Matter E27 smart bulb. Tai Essentials.

Ja

 
Hei @Jimm's, voisitteko lisätä valikoimiinne Nanoleaf Matter E27 smart bulb. Tai Essentials.

Ja

Pistän tuotevastaavan selvittämään. Palaillaan
 
Hei @Jimm's, voisitteko lisätä valikoimiinne Nanoleaf Matter E27 smart bulb. Tai Essentials.

Ja

Nyt lisätty listoille:
 
@Jimm's onko asiakaspalveluun ruuhkaa vai miksi kestää yksinkertainen asia selvittää useamman päivän.
Mitään suurempaa härdelliä ei päällänsä ole. Riippuu tietenkin aina selvitettävästä asiasta, jos esim joudutaan ihan valmistajaan saakka olemaan yhteydessä, niin aikaa voi aina hivenen mennä. Pahoittelut, että olette joutuneet odottelemaan.
 
Lokakuun aikana. Embargo muistaakseni lähtee 16.10. ja yleensä kamat ovat kaupassa ostettavissa aika lailla samaan aikaan.
 
Olisiko Jimm's valikoimaan mahdollista saada RX 6400 sarjan low profile single slot näytönohjaimia? Valikoimasta ei tunnu oikein löytyvän low profile kategorian näytönohjaimia, ellei Nvidian GT -sarjaa lasketa.

Esim. Sapphire RX 6400 Pulse ja XFX RX 6400 SWFT 105 olisivat mainio lisä valikoimaan.


 
Olisiko Jimm's valikoimaan mahdollista saada RX 6400 sarjan low profile single slot näytönohjaimia? Valikoimasta ei tunnu oikein löytyvän low profile kategorian näytönohjaimia, ellei Nvidian GT -sarjaa lasketa.

Esim. Sapphire RX 6400 Pulse ja XFX RX 6400 SWFT 105 olisivat mainio lisä valikoimaan.



Edit: Löytyy valikoimista!
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
Tuli sitten Jimms historian hämmentävin takuukeissi vastaan: Noin 2kk vanha emolevy lakkasi boottaamasta. Tarkisteltiin piuhat koneesta ja todettiin, ettei ilman varaosia päästä puusta pitkälle. Jimms aspa auttoi vianhaussa sanomalla, että kyseessä "mitä luultavammin vaikuttaisi olevan emolevy". Oireina oli siis, ettei emo bootannut sen enempää BIOS / UEFI, kuin mihinkään erroriin. Ulos ei siis tullut mitään näytölle - tuulettimet eivät lähteneet pyörimään yms. Kokeiltu ressutella pinneistä, palauttaa emon vakio asetuksia, bootata vain yhdellä muistilla yms perus kikat.

Emonhan pitäisi bootata muisti / CPU viallakin...

Alotin jumppaamalla perus herätteen irtikytkettyyn poweriin ja tarkistin, että 12/5/3v tulee ulos - tuli, joten päätin vaihtaa emon ensitöiksi, jottei poweriakin joudu korkkaamaan paketista.
Vika korjaantui emon vaihdolla. Palauteltiin avaimet yms aktivoinnit ja veli pääsi jatkamaan opparinsa parsimista sekä lopputöitä ilman viivytyksiä.

Nyt tulleen päätöksen mukaan tuote on kuulemma ehjä ja toimii eikä vikaa voida todentaa:
Mitäs oikeuksia meillä on asiakkaana toivoa lankun lähettämistä valmistajalle tutkittavaksi, koska tällästä päätöstä ei paljon tee mieli niellä?


Oishan tää voinut mennä huonomminkin esmes eväämällä takuu kokonaan esim pinnivikaan vedoten, mutta palautettiin lankku orkkis lootassa ja orkkis CPU socket coverilla varustettuna kuten pitää.
 
Tuli sitten Jimms historian hämmentävin takuukeissi vastaan: Noin 2kk vanha emolevy lakkasi boottaamasta. Tarkisteltiin piuhat koneesta ja todettiin, ettei ilman varaosia päästä puusta pitkälle. Jimms aspa auttoi vianhaussa sanomalla, että kyseessä "mitä luultavammin vaikuttaisi olevan emolevy". Oireina oli siis, ettei emo bootannut sen enempää BIOS / UEFI, kuin mihinkään erroriin. Ulos ei siis tullut mitään näytölle - tuulettimet eivät lähteneet pyörimään yms. Kokeiltu ressutella pinneistä, palauttaa emon vakio asetuksia, bootata vain yhdellä muistilla yms perus kikat.

Emonhan pitäisi bootata muisti / CPU viallakin...

Alotin jumppaamalla perus herätteen irtikytkettyyn poweriin ja tarkistin, että 12/5/3v tulee ulos - tuli, joten päätin vaihtaa emon ensitöiksi, jottei poweriakin joudu korkkaamaan paketista.
Vika korjaantui emon vaihdolla. Palauteltiin avaimet yms aktivoinnit ja veli pääsi jatkamaan opparinsa parsimista sekä lopputöitä ilman viivytyksiä.

Nyt tulleen päätöksen mukaan tuote on kuulemma ehjä ja toimii eikä vikaa voida todentaa:
Mitäs oikeuksia meillä on asiakkaana toivoa lankun lähettämistä valmistajalle tutkittavaksi, koska tällästä päätöstä ei paljon tee mieli niellä?


Oishan tää voinut mennä huonomminkin esmes eväämällä takuu kokonaan esim pinnivikaan vedoten, mutta palautettiin lankku orkkis lootassa ja orkkis CPU socket coverilla varustettuna kuten pitää.

Luonnollisesti otit videot todisteeksi? Sun pitää nyt kokeilla tuota emoa toimiiko se vai ei, jos ei toimi niin yhteyttä jimiin + kuluttajaneuvontaan.
 
Luonnollisesti. Kuumeisesti etsitään tuota parin viikon takaista videota / kuvia ryönän seasta. Mietin just, et ratkaiseeko se mitään kun eihän siitä "voi todistaa, että kaikki piuhat esim on emossa kiinni". Olenkin eri kiinnostunut tietämään miten em tuote on pajalla testattu / missä kokoonpanossa jne.

Olis varmaan aika paska veto lyödä myyntiin emo "mahdollisesti viallisena" vaikka tälle palstalle. Tohdin toki tehdä näin asiasta ilmoittamalla ja linkittämällä näihin viesteihin, jos se kerran toimivana myydään. Maksan vaikka sen 50€ seuraavalle uhrille jos emo leipoo ja kynitään rahat takas sitten jimmssiltä kaksin kerroin kun uudestaan leipoo sama "ehjä emo". Tosiaan sen 2kk toimi ongelmitta päivittäisessä käytössä kunnes ei enään toiminutkaan ollenkaan...
 
Luonnollisesti. Kuumeisesti etsitään tuota parin viikon takaista videota / kuvia ryönän seasta. Mietin just, et ratkaiseeko se mitään kun eihän siitä "voi todistaa, että kaikki piuhat esim on emossa kiinni". Olenkin eri kiinnostunut tietämään miten em tuote on pajalla testattu / missä kokoonpanossa jne.

Olis varmaan aika paska veto lyödä myyntiin emo "mahdollisesti viallisena" vaikka tälle palstalle. Tohdin toki tehdä näin asiasta ilmoittamalla ja linkittämällä näihin viesteihin, jos se kerran toimivana myydään. Maksan vaikka sen 50€ seuraavalle uhrille jos emo leipoo ja kynitään rahat takas sitten jimmssiltä kaksin kerroin kun uudestaan leipoo sama "ehjä emo". Tosiaan sen 2kk toimi ongelmitta päivittäisessä käytössä kunnes ei enään toiminutkaan ollenkaan...

Yritys saa sanoa ihan mitä ne haluaa ennen palautetun tuotteen lähetystä sulle, mutta sinulla se myyjänä on vastuu onko se rikki vai ei.
 
Tuli sitten Jimms historian hämmentävin takuukeissi vastaan: Noin 2kk vanha emolevy lakkasi boottaamasta. Tarkisteltiin piuhat koneesta ja todettiin, ettei ilman varaosia päästä puusta pitkälle. Jimms aspa auttoi vianhaussa sanomalla, että kyseessä "mitä luultavammin vaikuttaisi olevan emolevy". Oireina oli siis, ettei emo bootannut sen enempää BIOS / UEFI, kuin mihinkään erroriin. Ulos ei siis tullut mitään näytölle - tuulettimet eivät lähteneet pyörimään yms. Kokeiltu ressutella pinneistä, palauttaa emon vakio asetuksia, bootata vain yhdellä muistilla yms perus kikat.

Emonhan pitäisi bootata muisti / CPU viallakin...

Alotin jumppaamalla perus herätteen irtikytkettyyn poweriin ja tarkistin, että 12/5/3v tulee ulos - tuli, joten päätin vaihtaa emon ensitöiksi, jottei poweriakin joudu korkkaamaan paketista.
Vika korjaantui emon vaihdolla. Palauteltiin avaimet yms aktivoinnit ja veli pääsi jatkamaan opparinsa parsimista sekä lopputöitä ilman viivytyksiä.

Nyt tulleen päätöksen mukaan tuote on kuulemma ehjä ja toimii eikä vikaa voida todentaa:
Mitäs oikeuksia meillä on asiakkaana toivoa lankun lähettämistä valmistajalle tutkittavaksi, koska tällästä päätöstä ei paljon tee mieli niellä?


Oishan tää voinut mennä huonomminkin esmes eväämällä takuu kokonaan esim pinnivikaan vedoten, mutta palautettiin lankku orkkis lootassa ja orkkis CPU socket coverilla varustettuna kuten pitää.
Mikäli tapauksessa jäi jokin askarruttamaan, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin voimme tiedustella takuuosastolta mahdollisesti tarkempia tietoja testauksesta ja tapauksesta ylipäätään.
 
Striimivalvojaisten olennaisia linkkejä ja aikatauluja avattu ekaan postaukseen! 40 minuuttia h-hetkeen :)

valvojaisstudio2023.jpg
 
Pitäiskö osto-oikeus formien toimia vielä?
Parilla eri selaimella jne kokeillut
 

Liitteet

  • D3gC0ny.png
    D3gC0ny.png
    22 KB · Luettu: 94
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 720
Viestejä
4 555 345
Jäsenet
75 048
Uusin jäsen
Lymppä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom