Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Missä luurasi 99€ tarjousprossut? Aika moni hannuhanhi jäi varmasti kaipaamaan päivitysprossujaan..

#valvojaisetpilalla
 
Onnneks en voittanu sitä i9 ois joutunu lankun vaihtaa. No mennää toistaseks tällä 99e 12600k.
 
Vaikka täällä välillä haukuttu niin itsellä meni tällä viikolla niin täydellisen mutkattomasti ja nopeasti takuukeissi näyttiksen kanssa että jäi hyvä mieli. Myymälässä oli erittäin hyvä palvelu ja homma hoitui nopeasti:)
 
Itse katoin ekat ostooikeusarvonnan tuotteen enkä viitsinyt osallistua arvontaan.

Emon hinnasta olisi pitänyt ottaa satku pois, niin olisi ollut loisto diili. Tuo hinta olisi mennyt melkein normitarjouksesta.

Myös prossutarjous oli vähän meh.
 
Pariin vuoteen ei ole tullut seurattua valvojaisia, kun elämä vienyt kaiken ajan ja rahaakaan ei oo juurikaan ylimääräistä ollut. Nyt olisi ollut tarvetta muutamalle asialle ja rahaakin jonkin verran käytettäväksi, mutta ikävä kyllä tarjouksista ei oikein mikään ollut omaan makuun. Prossuun nyt osallistuin, kun se oli hyvä tarjous, mutta ei osunut tällä kertaa. Ja ehkä parempi näin, kun siinä olisi joutunut päivittämään muutkin osat sit samalla. Hyvä monitorinvarsi ja tehokas prossucooleri jos olisi olleet tarjouksessa, niin olisi lähtenyt mukaan. Nyt käteen ei jäänyt mitään ja tuntui, että istuin kolme tuntia turhaan striimin parissa. Ennen oli jotenkin enemmän hypeä ja fiilistä näissä, mutta nyt tämä uusi systeemi on reilumpi.

Hyvää:
-Parhaimmat tarjoukset kaikkien saatavilla, eikä vain sille, jonka kuituliittymä on lähimpänä Jimmsin serveriä.
-Arvonnat toteututettu kivasti Marble pelin kautta
-Selkeä ja toimiva aikataulu, josta tiesi, koska rämpyttää F5:sta

Huonoa:
-Liian vähän tarjouksia
-Suuri osa tarjouksista aika meh luokkaa
 
Itse katoin ekat ostooikeusarvonnan tuotteen enkä viitsinyt osallistua arvontaan.

Emon hinnasta olisi pitänyt ottaa satku pois, niin olisi ollut loisto diili. Tuo hinta olisi mennyt melkein normitarjouksesta.

Myös prossutarjous oli vähän meh.
Olihan se n. -40% tarjous, mikä ei mun mielestä ihan pieni ole.
 
Maksulinkillä maksettaessa tämä vahvistussivu on hieman karu, pelkkä teksti "Kiitos maksusta". Varmaan voisi tuotakin jossain vaiheessa päivittää?

1697287078961.png
 
Maksulinkillä maksettaessa tämä vahvistussivu on hieman karu, pelkkä teksti "Kiitos maksusta". Varmaan voisi tuotakin jossain vaiheessa päivittää?

1697287078961.png
Onhan tuo vähän aikaansa jäljessä ehkä... Laitetaan palautetta eteenpäin!
 
Maanantaita, valvojaiskansa! Palautekysely on nyt julki: Jimm's Striimivalvojaisten palautekysely 2023
Seuraavan kerran valvojaisia vietetään huhtikuussa Jimm'sin synttäreiden yhteydessä!

Palkinnon lisätiedoissa on väärä linkki

katso liitettä 1192992katso liitettä 1192992katso liitettä 1192992

1697448888344.png
 
Jaaha.. Hyte Y70 Touch kotelo olisi kuulemma tulossa tässä kuussa. Kait on tulossa myös Jimmsin valikoimiin? Mites nyt kun olen syyskuun alkupuolella tilannut Y60 kotelo, joka on vielä avaamaton, pystyykö palauttaa takaisin? Vai onko liian myöhäistä? @Jimm's

 
12.10. illalla laitettu chatin kehotuksesta sähköpostia asiakaspalveluun jossa tiedusteltu tuotteen saatavutta jota ei ole teillä listoilla. Useampana päivänä tuon jälkeen olen kysellyt tiedustelun tilaa ja aina todettu, että selvityksessä ja odotellaan vastausta tms. Tänään kävin taas kyselemässä perään ja sainkin vastauksen ettei näitä hoitava kaveri ole ollut edes töissä eikä ole vielä tulossakaan töihin, eikä tuuraaja ole kerinnyt hoitamaan eikä tuuraajaa pystytä kuulemma nipistämäänkään, että tiedustelisi tämän asian.

Noh, liekö vinkki että vieppä hilusi naapurille (vajaa reilu 900e tuote kyseessä) ettei tartte aikaa tuhlata yksittäisten tuotteitten selvittelyyn.
 
Jaaha.. Hyte Y70 Touch kotelo olisi kuulemma tulossa tässä kuussa. Kait on tulossa myös Jimmsin valikoimiin? Mites nyt kun olen syyskuun alkupuolella tilannut Y60 kotelo, joka on vielä avaamaton, pystyykö palauttaa takaisin? Vai onko liian myöhäistä? @Jimm's

Kysellään onko tuosta uudesta mallista mitään arvionta koska saadaan valikoimiin. Meiltä hankituilla tuotteilla on tuo 30 päivän palautusaika, joka lasketaan siitä kun tuote on vastaanotettu, valitettavasti tästä emme pysty kyllä joustamaan. Eli jos aikamääre on ylittynyt niin palautus ei ole mahdollinen.
 
12.10. illalla laitettu chatin kehotuksesta sähköpostia asiakaspalveluun jossa tiedusteltu tuotteen saatavutta jota ei ole teillä listoilla. Useampana päivänä tuon jälkeen olen kysellyt tiedustelun tilaa ja aina todettu, että selvityksessä ja odotellaan vastausta tms. Tänään kävin taas kyselemässä perään ja sainkin vastauksen ettei näitä hoitava kaveri ole ollut edes töissä eikä ole vielä tulossakaan töihin, eikä tuuraaja ole kerinnyt hoitamaan eikä tuuraajaa pystytä kuulemma nipistämäänkään, että tiedustelisi tämän asian.

Noh, liekö vinkki että vieppä hilusi naapurille (vajaa reilu 900e tuote kyseessä) ettei tartte aikaa tuhlata yksittäisten tuotteitten selvittelyyn.
Pahoittelut että selvityksessä on kestänyt. Apple tuotteet eivät meillä ole varastotuotteita tai ydinfokuksessa. Saadaan kyllä näitä tilaamalla, mutta vaatii erillistä selvitystyötä tuotteistustiimiltämme. Saatavuudet ovat haastavia. Tässä on vielä sairastapauksen johdosta selvitys viivästynyt normaalista.
 
Pahoittelut että selvityksessä on kestänyt. Apple tuotteet eivät meillä ole varastotuotteita tai ydinfokuksessa. Saadaan kyllä näitä tilaamalla, mutta vaatii erillistä selvitystyötä tuotteistustiimiltämme. Saatavuudet ovat haastavia. Tässä on vielä sairastapauksen johdosta selvitys viivästynyt normaalista.
Hyvä tietää, että saatte tilaamalla kuitenkin. Tässä vähän närästi lähinnä se, että olin itse kokoajan siinä uskossa, että asia on laitettu eteenpäin ja odotellaan toimittajan vastausta tms ja tänään sitten kuitenkin kävi ilmi, että tuo kuka sitä selvittäisi onkin ollut ja on yhä sairaana eikä homma etenekkään. Hämmästytti hiukan sekin, ettei tuuraajalle voi ilmeisesti kukaan laittaa viestiä, että hei, tällainen tapaus on nyt kohta viikon roikkunut että kerkeisitkö selvittämään.
Mutta ei tässä hengenhätä ole nyt kun selvisi, että tuotetta saadaan niin jatketaan odottelua lisätiedoista.
 
Hyvä tietää, että saatte tilaamalla kuitenkin. Tässä vähän närästi lähinnä se, että olin itse kokoajan siinä uskossa, että asia on laitettu eteenpäin ja odotellaan toimittajan vastausta tms ja tänään sitten kuitenkin kävi ilmi, että tuo kuka sitä selvittäisi onkin ollut ja on yhä sairaana eikä homma etenekkään. Hämmästytti hiukan sekin, ettei tuuraajalle voi ilmeisesti kukaan laittaa viestiä, että hei, tällainen tapaus on nyt kohta viikon roikkunut että kerkeisitkö selvittämään.
Mutta ei tässä hengenhätä ole nyt kun selvisi, että tuotetta saadaan niin jatketaan odottelua lisätiedoista.

Kiitos asian esiin nostamisesta ja pahoittelut aiheuttamastamme hämmennyksestä! Viestinnässä on tässä tapauksessa ollut kehitettävää, ja viemmekin asian sisäisesti eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Hei foorumikansa! Striimivalvojaisten keskusteluosiossa tuli puheeksi nettisivujemme kehitystyö ja taisi Vellu mainitakin että ns. wishlist on tulossa!
Asia on nyt siinä pisteessä, että suosikit-ominaisuus on ns. "hiljaisessa testissä" nettisivuillamme ennen virallista julkistusta! Ominaisuus on tarkasteltavissa kirjautuneilla käyttäjillä :)
 
1697627786138.png

Ihan pieni juttu mutta voisko näiden paikkaa vaihtaa päittäin?

Tulee misclickkejä kun tottunut tiettyyn järjestykseen.
 
Moi. Onko teille tulossa myyntiin oheista Elgaton uutta teleprompteria?

 
En tiedä muistelenko väärin, mutta eikö ennen tuotteiden kuvia pystynyt klikkaamalla zoomaa suuremmaksi? Joutuu jatkuvasti ctrl + hiiren rullaa zoomaa kuvia isommaksi. Voisitteko lisätä kuvien zoomausta kun klikkaa?

Edit. Anteeksi mitä? Z790 Asus Hero 650€, joka tukisi myös 14th gen Intelit bios päivityksellä. Juuri julkaistu Asus Z790 Dark Hero hinta 860€, joka on aivan sama kuin Hero. Nyt on kyllä aika rahastusta.
 
Viimeksi muokattu:
Voi myös olla "näin siivotaan jämät vanhan mallin varastoa tukkuhintaa säätämällä ja kun operaatio on valmis, voidaan kuoria kermaa paremmalla katteella uudella mallilla". Jolloin jos haluaa tämmöisen, kannattaa äkkiä ostaa se vanha malli kun vielä saa.

Jimmssin hinnoittelu on aika automaagisesti tukkuhinta+marginaali.
 
Hei foorumikansa! Striimivalvojaisten keskusteluosiossa tuli puheeksi nettisivujemme kehitystyö ja taisi Vellu mainitakin että ns. wishlist on tulossa!
Asia on nyt siinä pisteessä, että suosikit-ominaisuus on ns. "hiljaisessa testissä" nettisivuillamme ennen virallista julkistusta! Ominaisuus on tarkasteltavissa kirjautuneilla käyttäjillä :)
^ Olin huomaavinani ainakin vielä pienen pieni hetki sitten, että tuolla Jimms-Suosikit-sivulla olisi ollut maininta kyseisen toiminnon sydänpainikkeen löytymisestä myös tuotekuvien kohdalta, mutta sen sijaan käytännössä näyttäisi olevan ihan vaan Lisää koriin -painikkeen vierellä. Siinä kuvakkeessa saisi muuten mieluusti olla myös työkaluvihje ("title"-määre), kun osoitin on painikkeen kohdalla. Lisäksi vaalealla teemalla sydän menee kokonaan näkymättömäksi valkoiseksi vasten valkoista pohjaa, kun hiiren osoitin on sen päällä. Taitaisi vaalealle teemalle olla tuoksi ":hover"-tyyliksi viksumpi määrittää vaikkapa mustaksi muuttuminen – reunusviivojenkin osalta.
 
Oisko teiltä mahdollista saada M3 sormiruuveja kotelon sivulasin kiinnitykseen? Teiltä ostettuun Kolinkin koppaan tarvisi uudet kadonneiden tilalle.

Olen kyllä muutakin tilaamassa samalla.
 
En tiedä muistelenko väärin, mutta eikö ennen tuotteiden kuvia pystynyt klikkaamalla zoomaa suuremmaksi? Joutuu jatkuvasti ctrl + hiiren rullaa zoomaa kuvia isommaksi. Voisitteko lisätä kuvien zoomausta kun klikkaa?

Välitetään tuo palaute eteenpäin.

Edit. Anteeksi mitä? Z790 Asus Hero 650€, joka tukisi myös 14th gen Intelit bios päivityksellä. Juuri julkaistu Asus Z790 Dark Hero hinta 860€, joka on aivan sama kuin Hero. Nyt on kyllä aika rahastusta.

Voi myös olla "näin siivotaan jämät vanhan mallin varastoa tukkuhintaa säätämällä ja kun operaatio on valmis, voidaan kuoria kermaa paremmalla katteella uudella mallilla". Jolloin jos haluaa tämmöisen, kannattaa äkkiä ostaa se vanha malli kun vielä saa.

Jimmssin hinnoittelu on aika automaagisesti tukkuhinta+marginaali.


Tällä hetkellä tosiaan tuota Asus Z790 Dark Heroa ei ole varastossa ja hinta peilaa tosiaan toimittajien hinnoittelua. Heti kun saatavilla suurempaa erää niin saadaan kyllä hintaa tarkistettua. :thumbsup:
 
^ Olin huomaavinani ainakin vielä pienen pieni hetki sitten, että tuolla Jimms-Suosikit-sivulla olisi ollut maininta kyseisen toiminnon sydänpainikkeen löytymisestä myös tuotekuvien kohdalta, mutta sen sijaan käytännössä näyttäisi olevan ihan vaan Lisää koriin -painikkeen vierellä. Siinä kuvakkeessa saisi muuten mieluusti olla myös työkaluvihje ("title"-määre), kun osoitin on painikkeen kohdalla. Lisäksi vaalealla teemalla sydän menee kokonaan näkymättömäksi valkoiseksi vasten valkoista pohjaa, kun hiiren osoitin on sen päällä. Taitaisi vaalealle teemalle olla tuoksi ":hover"-tyyliksi viksumpi määrittää vaikkapa mustaksi muuttuminen – reunusviivojenkin osalta.
Laitetaan tämäkin palaute eteenpäin.
 
Oisko teiltä mahdollista saada M3 sormiruuveja kotelon sivulasin kiinnitykseen? Teiltä ostettuun Kolinkin koppaan tarvisi uudet kadonneiden tilalle.

Olen kyllä muutakin tilaamassa samalla.
Mikä tuo tarkka malli kotelosta on? Voidaan kyllä katsoa löytyykö sopivaa tuotetta tai sitten ihan varaosia.
 
Tuotearvostelu-sivulla:
"Arvostelujen pelisäännöt
Muista antaa arvosana paahdinasteikolla 1-5" Paahtimet vaihdettu tähdiksi :)
 
Onko täällä kokemuksia halvemman luokan tuotteen (alle 40 €) takuupalautuksista? Itsellä siis hiiren kanssa sellainen tilanne, että välillä vasen nappi ei ota kontaktia (ei pysy pohjassa), mutta vika ilmenee satunnaisesti, niin kun Jimms tuli viestiä: "veloitamme aiheettomasta takuupalautuksesta 30 euroa/komponentti, sekä mahdolliset postikulut." Jos siis heidän mielestään on aiheeton, niin tuo lähetys tulee aika kalliiksi, kun ottaa huomioon että hiiri maksoi suunnilleen saman verran kuin tuo 30 + postit. Voi meinaan olla mahdollista, että juuri silloin ei mitään vikaa ilmenisi kun he testaisivat, kun itselläkin juuri tällä hetkellä hiiri taas toimii. Logitech G305, langaton LIGHTSPEED -pelihiiri kyseessä, jos tuotteen tiedosta mitään hyötyä.
 
Viimeksi muokattu:

Takuukorjaus on ostajalle maksuton
Takuunantaja vastaa korjauksesta syntyneistä kustannuksista. Kustannuksiin luetaan muun muassa kuluttajalle tavaran toimittamisesta korjattavaksi aiheutuneet kulut, varaosat sekä korjaajan työ- ja matkakulut.
Vianetsinnästä voi takuuaikana laskuttaa vain, jos asiakas on toimittanut laitteen takuukorjaukseen selvästi turhaan. Tällainen syy voi olla esim. se, että kyse on asiakkaan itse aiheuttamasta viasta ja tämä olisi pitänyt asiakkaan itsekin ymmärtää.

Näkisin, että vaikka vikaa ei löydy niin tuossa hiiren tapauksessa kuluttajaa ei saisi laskuttaa - ellei kyseessä ole KKV:n mainitsema itse aiheutettu vahinko. Toki voi joutua vääntämään tuosta.. Vaihtoehtona voi ottaa yhteyttä Logitechiin, niillä oli ainakin ennen todella hyvä asiakaspalvelu, itse sain sieltä parikin uutta hiirtä takuusta saman vian takia ilman, että piti lähettää rikkinäistä takaisin. Nykytilannetta en tiedä ja tuosta oli useita vuosia aikaa. Toki kuluttajaa ei voi velvoittaa asioimaan valmistajan tms. kanssa.
 
Onko täällä kokemuksia halvemman luokan tuotteen (alle 40 €) takuupalautuksista? Itsellä siis hiiren kanssa sellainen tilanne, että välillä vasen nappi ei ota kontaktia (ei pysy pohjassa), mutta vika ilmenee satunnaisesti, niin kun Jimms tuli viestiä: "veloitamme aiheettomasta takuupalautuksesta 30 euroa/komponentti, sekä mahdolliset postikulut." Jos siis heidän mielestään on aiheeton, niin tuo lähetys tulee aika kalliiksi, kun ottaa huomioon että hiiri maksoi suunnilleen saman verran kuin tuo 30 + postit. Voi meinaan olla mahdollista, että juuri silloin ei mitään vikaa ilmenisi kun he testaisivat, kun itselläkin juuri tällä hetkellä hiiri taas toimii. Logitech G305, langaton LIGHTSPEED -pelihiiri kyseessä, jos tuotteen tiedosta mitään hyötyä.

Moikka! Tuote testataan meillä mahdollisimman tarkasti asiakkaan toimittaman saatteen vikakuvauksessa ilmoitetun vian ja ilmenemistavan osalta.
Jos vika ilmenee kovin satunnaisesti ja ennustamattomasti, lienee ehkä paras kysellä Logitechiltä ensin vinkkejä, ennen kuin laittaa takuuasian vireille meille.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 081
Viestejä
4 880 280
Jäsenet
78 752
Uusin jäsen
AllanT

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom