Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
@Jimm's Taas toinen tuotetoive:

Ja myös muuta Hyte tuotteita. Eikö Jimm's sivulle saisi jotain johon laittaa palautetta/tuotetoiveitta ilman, että joutuu tänne rekisteröityä? Thanks.
 
@Jimm's Taas toinen tuotetoive:

Ja myös muuta Hyte tuotteita. Eikö Jimm's sivulle saisi jotain johon laittaa palautetta/tuotetoiveitta ilman, että joutuu tänne rekisteröityä? Thanks.
Väliltelty eteenpäin! Palautetta ja tuotetoiveita otetaan toki vastaan myös ihan vaikka sähköpostilla tai chätin kautta :)
EDIT. Tätä ei ole ainakaan vielä saatavilla meidän toimittajien kautta :confused2: Otetaan valikoimiin, jos tulee saataville.
 
Viimeksi muokattu:
Mitenkäs tällänen tuli tekstiviestillä?

Missään en kyllä täppää ole laittanut että haluaisin puhelinnumerooni minkäänlaista markkinointia tms ylimääräistä?

Taitaa ehkä mennä jo gdpr vastaan kun ei ole suostumustakaan kysytty ja nyt sitten viestitellään asiasta joka ei kyllä liity tilauksiin millään tavalla?
 

Liitteet

  • Screenshot_20230725-141647.jpg
    Screenshot_20230725-141647.jpg
    91 KB · Luettu: 484
Mitenkäs tällänen tuli tekstiviestillä?

Missään en kyllä täppää ole laittanut että haluaisin puhelinnumerooni minkäänlaista markkinointia tms ylimääräistä?

Taitaa ehkä mennä jo gdpr vastaan kun ei ole suostumustakaan kysytty ja nyt sitten viestitellään asiasta joka ei kyllä liity tilauksiin millään tavalla?

NPS-kysely ei ole suoramarkkinointia ja anonyymi kysely ei kerää henkilötietoja. GDPR ei tuota kiellä.

Enkä kyllä ymmärrä miten tuo ei liity tilauksiin? Olet tehnyt tilauksen ja nyt kysytään palautetta, miten homma toimi sun kohdalla.
 
NPS-kysely ei ole suoramarkkinointia ja anonyymi kysely ei kerää henkilötietoja. GDPR ei tuota kiellä.

Enkä kyllä ymmärrä miten tuo ei liity tilauksiin? Olet tehnyt tilauksen ja nyt kysytään palautetta, miten homma toimi sun kohdalla.
Tilaustakaan en ole tehnyt varmaan puoleen vuoteen, ?
 
Minkämoisia tilausten käsittelyajat on tätä nykyä, että kuinka pitkän ajan kuluttua ruvetaan ihmettelemään jos ei mitään kuulu tilausvahvistuksen jälkeen?
 
Mitenkäs tällänen tuli tekstiviestillä?

Missään en kyllä täppää ole laittanut että haluaisin puhelinnumerooni minkäänlaista markkinointia tms ylimääräistä?

Taitaa ehkä mennä jo gdpr vastaan kun ei ole suostumustakaan kysytty ja nyt sitten viestitellään asiasta joka ei kyllä liity tilauksiin millään tavalla?
Kerran kuussa lähtevä asiakastyytyväisyyskysely tässä tosiaan kyseessä ja lähtee siis satunnaisesti lähikuukausina tilauksia tehneille. Mitään henkilötietoja ei tässä tosiaan käsitellä ja pyritään kehittämään myös näitä kyselyitä palautteiden perusteella.
 
Niinhän siinä kävi että Jimms pesee kätensä myyjänä täysin ja kuluttajan ongelmia jos valmistaja ei laitetta korjaa kohtuuajassa. Tämä keissi siis lähti KKV:lle ja toivottavasti kumpikin osapuoli heidän näkemystä aikanaan kunnioittaa, itse ainakin aioin.
Tapausta koskevat lisätiedot olikin tästä jo välitetty takuuosastolle, niin jatketaan siellä tämän käsittelyä.
 
Minkämoisia tilausten käsittelyajat on tätä nykyä, että kuinka pitkän ajan kuluttua ruvetaan ihmettelemään jos ei mitään kuulu tilausvahvistuksen jälkeen?
Varastotuotteet saadaan tällä hetkellä matkaan tuossa 1-4 arkipäivän arviossa. Jos tilaus ei vaikuta kuitenkaan liikkuvan, niin kannattaa laittaa asiakaspalveluun viestiä vaikka chätissä.
 
Onko Fuma 3 tulossa myyntiin teidän kautta?
Selvitellään tätä tuotevastaavamme kanssa.
EDIT. Jäähdytintä ei ole ainakaan vielä toimittajillamme, mutta pyritään lisäämään valikoimaan jos tulee saataville.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: njs
Tilasin eilen aamulla vähän ennen klo 9. Saman päivän aikana tuli vahvistus että käsitellään ja nyt seuraavana päivänä käsitellään vieläkin. Kaikkea oli tilaushetkellä varastossa, mutta silti kestää ihmeellisen kauan verrattuna muihin kertoihin. Tarve olisi kummiskin jo tälle viikonlopulle
 
Tilasin eilen aamulla vähän ennen klo 9. Saman päivän aikana tuli vahvistus että käsitellään ja nyt seuraavana päivänä käsitellään vieläkin. Kaikkea oli tilaushetkellä varastossa, mutta silti kestää ihmeellisen kauan verrattuna muihin kertoihin. Tarve olisi kummiskin jo tälle viikonlopulle
Varastossamme on tällä hetkellä hieman normaalia enemmän kiirettä tilausten kanssa, mutta varastotuotteet saadaan 1-4 arkipäivän toimitusaika-arvion puitteissa edelleen toimitettua varastostamme.
 
Tyhmä kysymys, mutta voinko kävellä suoraan Jimssin myymälään ja ostaa varastossa olevan tuotteen? Vai pitääkö tehdä ensin tilaus netissä ja odottaa että se on keräilty noutoa varten?
 
Tyhmä kysymys, mutta voinko kävellä suoraan Jimssin myymälään ja ostaa varastossa olevan tuotteen? Vai pitääkö tehdä ensin tilaus netissä ja odottaa että se on keräilty noutoa varten?
Kyllä se ainakin itseltäni onnistui jokunen viikko sitten. Sai vain odotella jos jonkin aikaa, että asiakaspalvelija sai kaiken haluamank keräiltyä varastosta, mutta onhan siinä kahviautomaatti.
 
Tyhmä kysymys, mutta voinko kävellä suoraan Jimssin myymälään ja ostaa varastossa olevan tuotteen? Vai pitääkö tehdä ensin tilaus netissä ja odottaa että se on keräilty noutoa varten?
Onnistuu tosiaan myös suoraan tiskiltä tai jos tehnyt noutotilauksen varastotuotteista, niin myös tämän voi tarvittaessa noutaa ilman tuota noutoviestiä.
 
Varastossamme on tällä hetkellä hieman normaalia enemmän kiirettä tilausten kanssa, mutta varastotuotteet saadaan 1-4 arkipäivän toimitusaika-arvion puitteissa edelleen toimitettua varastostamme.

Niin siis kysehän ei ole toimitusaika-arviosta vaan tilauksen käsittelyajasta, mikä teillä kestää laittaa tilaus pahvilaatikkoon niinkuin juuri aspasta mulle joku kertoi. Viime viikolla tilasin powerin ja samaan aikaan datatronicista emon ja se emo tuli tänään postiin kun teillä ei oltu edes keräilty poweria, no tuli peruttua poweri ja tilattua muualta. Ei enää ikinä.
 
Väheneekö varastosaldot heti kun tilaa ja maksaa, vai vasta sitten kun joku kerää ne lähetykselle? Tilasin sunnuntaina jolloin oli vielä heti useampi vapaana, mutta nyt on jo saldot miinuksella ja tavaraa odotetaan saapuvaksi.

 
Väheneekö varastosaldot heti kun tilaa ja maksaa, vai vasta sitten kun joku kerää ne lähetykselle? Tilasin sunnuntaina jolloin oli vielä heti useampi vapaana, mutta nyt on jo saldot miinuksella ja tavaraa odotetaan saapuvaksi.

Käy katsomassa tilauksen tiedoista, sieltä näkyy tuotteen ja tilauksen tila.
 
Väheneekö varastosaldot heti kun tilaa ja maksaa, vai vasta sitten kun joku kerää ne lähetykselle? Tilasin sunnuntaina jolloin oli vielä heti useampi vapaana, mutta nyt on jo saldot miinuksella ja tavaraa odotetaan saapuvaksi.

Tuotteen saldo vähenee siinä vaiheessa kun tilaus on luotuna kokonaisuudessaan. :)
 
@Jimm's Onkos hinnat ristissä, kun perus Asus Strix 4090 maksaa enemmän kuin Strix 4090 OC edition? Tai niin minä luulisin OC olevan kalliimpi. Ei kyllä haittaa, kun olen jo napannut itelle Strix 4090 OC. :p

Tuotetoive taas: CableMod 12VHPWR 16-pin to 4x8-pin, eli 4090 näytönohjaimelle virtakaapeli. Mukana tuleva stockki on lyhyt ja ruma. CableModin kautta tilatessa joutuu maksamaan hirveitä postitusmaksuja, ja toimitetaan Hong Kongista..
 
Viimeksi muokattu:
Pistäkää paahtaen Ssupd Meshlicious (tai vaikka meshroom). Proshopilla on 159 ja extrana pcie4 riser cable kaupan päälle, tilaisin heiltä mutta ei ole kuin valkoista enää jäljellä :S
 
Varastossamme on tällä hetkellä hieman normaalia enemmän kiirettä tilausten kanssa, mutta varastotuotteet saadaan 1-4 arkipäivän toimitusaika-arvion puitteissa edelleen toimitettua varastostamme.

Voisiko sinne hankkia enemmän henkilökuntaa? Ennen tilaukset lähtivät melkein poikkeuksetta samana päivänä, jos tilasi aamusta, nyt saa odotella pari päivää että lähtee edes toimitukseen... Jos hinnat ei olisi niin edullisia kilpailijoihin nähden, jäisi kyllä tilaamatta.
 
Onkos noissa CableModin kamoissa jotain toimitusongelmia? Tilasin piuhan ja 90° adapterin ja arvioidut toimitusajat oli muistaakseni 2 ja 9 päivää, mutta nyt näyttää "tietoa ei saatavissa" ja "10-20 arkipäivää". Ei noilla sinänsä kiire ole, mutta jos rupeaa lähemmäs kuukautta kestämään - saati ettei ole mitään arviota, niin ehkä pitää miettiä jotain muuta vaihtoehtoa..

Edit. GN taisikin tähän juuri vastata :lol:


Lähiaikoina on siis tulossa päivitetty V1.1 uusilla liittimillä ja Pro kaapeleita kiinteillä 90° liittimillä. Mitenkäs tilauksen saa peruttua..? Taidan odotella noita päivitettyjä versioita ennemmin, kuin ostaa noita nyt ja kikkailla jonkun alekupongin kanssa CM:n omaan kauppaan hetken päästä.

Edit2. Löyty redditistä CableModin tiedote asiasta; Reddit - Dive into anything


Edit3. Homma hoidossa, kiitokset Mikolle! :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Voisiko sinne hankkia enemmän henkilökuntaa? Ennen tilaukset lähtivät melkein poikkeuksetta samana päivänä, jos tilasi aamusta, nyt saa odotella pari päivää että lähtee edes toimitukseen... Jos hinnat ei olisi niin edullisia kilpailijoihin nähden, jäisi kyllä tilaamatta.
Onhan tää vähän noloa, maanantaina tilattu tuote ei ole vieläkään lähtenyt matkaan. Mikä lienee ruuhkauttanut noin pahasti, ei ole aiemmin näin pahasti takunnut.

Edit: ulina auttaa, nyt läks.
 
Viimeksi muokattu:
Onhan tää vähän noloa, maanantaina tilattu tuote ei ole vieläkään lähtenyt matkaan. Mikä lienee ruuhkauttanut noin pahasti, ei ole aiemmin näin pahasti takunnut.

Edit: ulina auttaa, nyt läks.
Samaa vikaa täälläkin. Tiistaina tilasin aamupäivästä uutta SSD-levyä jota on hyllyssä ja "heti" lähetettävissä. Ei ole liikahtanut vielä mihinkään ja odottaa edelleen käsittelyä.
 
Annetaan positiivista palautetta RMA-tapauksesta. Nyt kaikki näytti osuneen kohdille, jopa paljon parjaamani Postin toimesta. Kyseessä kohtuu hintainen hiiri. Joka vaiheesta napsahti mailiin viestiä:
- 2.8 11:00 jätetty paketti palautukseen
- 3.8 09:00 Paketti Jimmsin hyppysissä
- 3.8 11:00 RMA tapaus hyväksytty
- 3.8 12:00 Paketti saatu matkaan
- Arvioitu saapuminen postiin 4.8
 
Samaa vikaa täälläkin. Tiistaina tilasin aamupäivästä uutta SSD-levyä jota on hyllyssä ja "heti" lähetettävissä. Ei ole liikahtanut vielä mihinkään ja odottaa edelleen käsittelyä.

Jep. Sunnuntaina tilattu pieni määrä "heti" tavaraa ja vasta tänään (torstaina) aamulla lähetys. Menee toki kyllä vielä annettuun 1-4 päivän toimitusaikaan, mutta jotenkin vaan tottunut nopeampaan toimintaan useampien kauppojen toimesta. En valita, mutta harmittelen.
 
Ei minullakaan yleensä ole oikeaa kiirettä saada tavaraa, mutta kun Amazonit ja muut same/next-day toimituksillaan näkyvät jo horisontissa niin on käsittämätöntä miten perseellään prosessit voivat olla jos varastossa olevaa tavaraa ei saada kuljetukseen viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Ja periaatteessa aamupäivällä tehdyt tilaukset pitäisi saada ulos saman päivän aikana, se on ihan normi muualla maailmassa ja monissa suomalaisissakin verkkokaupoissa.
 
Jimmsillä näköjään yks kesähessu siellä varastolla vaan pakkailemassa tavaroita. Sentään itellä maanantaina aamulla tehty tilaus lähti tiistaina päivällä jo matkaan.

Toki kun tottunu datatronicin ja proshopin tilausten lähtevän parissa tunnissa heidän varastoiltaan, niin oottaishan sitä samaa jimmsiltäkin.
 
Ei nyt ole omakohtaista kokemusta viimeaikoina Jimm's:tä. Mutta mutuilen että ylipäätänsä voin antaa anteeksi jos maanantaina teen tilauksen (illalla) ja tiistaina lähtee matkaan. Jos keskiviikon puolelle menee lähetys, niin sitten on kyllä joku asia päin persettä :asif:
 
Kehunpa nyt palvelua tänne vielä, tilasin ison kasan osia ja huomasin reilu viikko myöhemmin, että yksi osista oli tullut huomattavaan alennukseen. Jimmsiltä sitten hyvittivät lahjakortille tuon erotuksen, ja lähti sitten hyvän asiakaskokemuksen johdosta uutta osaa teiltä tilaukseen. Vaivaa säästyi sekä asiakkaalta että yritykseltä. Näin toimii hyvä verkkokauppa. :thumbsup: :thumbsup:
 
Ostin 3 kiintolevyä, 4500 tunnin käytön jälkeen yksi alkoi hajoamaan. Lähetin sen Jimmsille ja vaikka ei ollut ostokuittiakaan niin uusi tuli tilalle. Eli hyvä kokemus.
 
Jep. Sunnuntaina tilattu pieni määrä "heti" tavaraa ja vasta tänään (torstaina) aamulla lähetys. Menee toki kyllä vielä annettuun 1-4 päivän toimitusaikaan, mutta jotenkin vaan tottunut nopeampaan toimintaan useampien kauppojen toimesta. En valita, mutta harmittelen.

Vähän samaa ihmettelen. Tilasin koneeseen osat ke puolilta päivin eikä vieläkään ole likkuneet. En valita, mutta nykypäivän standardeihin kehno suoritus. Kuitenkin kohtalaisen paljon verkkokaupoista tilaan ja lähes poikkeuksetta ilmoitus toimituksesta tulee viimeistään seuraavan päivän aamuna. No, toivotaan että maanantaina lähtevät, odottavan aika on tunnetusti pitkä.
 
Tilasin ma-ti välisenä yönä Jimssiltä prossun ja näyttiksen ja keskiviikko aamuna oli paketti lähtenyt matkaan. Budbeen kuljettaja oli myöhässä ja siellä muutenkin sekoiltiin toimitusajan kanssa ja vasta nyt pe illala paketti tuli automaattiin. Ensi kerrala valitsen postin kuljetuksen mutta Jimssin osalta kaikki meni nappiin. Ainoa mikä aiheutti hämmennystä oli se, että kun paketti oli lähetetty, Jimssin sivuilla luki tilauksen kohdalla "toimitettu". Mielestäni "toimitettu" pitäisi lukea vasta kun asiakas on saanut tilauksen ja sitä ennen esim. "matkalla" tai "kuljetuksessa".
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 916
Viestejä
4 560 758
Jäsenet
75 065
Uusin jäsen
Winter

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom