- Liittynyt
- 05.08.2020
- Viestejä
- 188
Kun tilaan tuotteen kirjelähetyksenä, oletan saavani sen postilaatikkoon. Jos haluaisin hakea sen 30 km päästä, tilaisin sen suoraan sinne tiskille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun tilaan tuotteen kirjelähetyksenä, oletan saavani sen postilaatikkoon. Jos haluaisin hakea sen 30 km päästä, tilaisin sen suoraan sinne tiskille
Hyvin tuli viime viikolla kirje postilaatikkoon Jimmsiltä.
Liian iso tuote? Posti säätänyt? Jimmsin lähetyspäässä tehty virhe?
Ja nämä oli tosiaan nyt tilattavissaSaiskos noita uusia Intel nuccei teille?
Esim RNUC13ANHI30002 (preferred), RNUC13ANHI50002, RNUC13L3HV70002
Vielä ei näytä olevan tästä tosiaan mitään saatavuuksia tukkureilla ja hinta määräytyy aika pitkälti sitten tukkureiden hintojen mukaisesti, eli jotain muutoksia ollut sitten hinnoitteluissa heillä.Niin mikä on nyt tuon lopullinen hinta, vai kannattaako mielummin odottaa hamaan tulevaisuuteen varastoon saapuessaan sitä oikeaa hintaa? Joka toinen päivä tuntuu hinta muuttuvan.
Western Digital 1TB WD Blue SN580 NVMe SSD -levy, M.2 2280, PCIe Gen4 x4, 4150/4150 MB/s - 71,90€
Päästä mielikuvituksesi valloilleen WD Blue SN580 NVMe SSD -tuoteperheen avulla, joka on suunnattu sisällöntuottajille ja ammattilaisilwww.jimms.fi
Ja voisi ominaisuuksiin laittaa tämän, kun sitä mainostetaan WD:n virallisilla sivuilla myös.
Aika hirveää säätämistä, mikään ei mene kohdilleen ja saa olla kokoajan huutelemassa perään ja korjaamassa ja yritetään sälyttää kuluttajan syyksi.Mites takuuasiat on hoitunut yleensä? Kuukausi takaperin toimitin laitteen takuuseen ja tuli viestiä aika pian että lähetetty valmistajalle huollettavaksi. Sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään, viikko takaperin lupailtiin palata mahdollisimman pian asiaan muttei kuitenkaan palattu
Moikka! Kiitos palautteesta! Laittaisitko vielä yksityisviestillä tietoa tuosta töykeäksi kokemastasi viestistä, niin saamme tämän selvitettyä sisäisesti. Joidenkin tuotteiden huollon hoitaa valmistaja itse keskitetysti, jolloin asiakaspalvelumme neuvoo olemaan heihin suoraan yhteydessä. Tämä nopeuttaa huoltotapauksen käsittelyä. Halutessaan asiakas voi toki toimittaa tuotteen myös meille, jolloin tuote lähetetään meiltä eteenpäin valmistajalle.Tulipas töykeä vastaus, eri vika lähetä suoraan valmistajalle vaikka mitään velvollisuutta asiakkaalla ei ole olla yhteydessä valmistajaan.
Eihän tämä näin voi Suomessa mennä @Jimm's
Hei, @Jimm's. Olisiko mahdollista saada valikoimiin jotain mini näyttöä esim Ingcool 7" LCD 1024x600, tai muuta vastaavaa?
Olisi kiva saada joku pieni näyttö Hyte Y60 koteloon niinkuin tässä kuvassa.
Vois Jimms tossa vaiheessa jo pistää ihan uuden käyttämättömän laitteen tulemaan sulle (jos niitä vielä on). Tämä olisi hyvää asiakaspalvelua.Aika erikoiseksi alkaa menemään tämä tapaus.
6.6.2023 toimitettu laite takuuhuoltoon.
13.7.2023 tuli vaihtolaite takuusta joka viallinen.
Nyt pitäisi sitten vaihtolaite laittaa menemään takuuseen ja kestääköhän siinä taas reilu kuukausi?
Aika kohtuuttoman kuuloinen kesto takuuhuollolle
Mjoo, tai sitten tänne foorumille päätyy vain promille tai sen osa kaikista Jimmsin käsittelemistä rma-tapauksista?”Sinä teet sitä mitä Jimm’s teettää”
Mitä etua asiakkaalle on tilata ”kotimaisesta” jimm’s:isstä? Näköjään kaikki takuun asiakaspalvelu on ulkoistettu asiakkaalle itselleen. Eikö ole sama tilata kamat ulkomailta jos asiakaspalvelu on A1, eli asiakas on yksin.
Korjattavat tuotteet menevät tosiaan pääsääntöisesti sitten valmistajalle/huoltoliikkeeseen korjattavaksi ja yleensä huolto on nopeampaa, kun asiakas asioi suoraan huoltoliikkeen kanssa, eikä tuotetta tarvitse erikseen kierrättää meidän kautta, josta tulee väkisin pelkistä toimituksista useamman päivän viive. Useimmat tuotteet menee kuitenkin normaalisti takuuvaihtoon suoraan meidän kautta.”Sinä teet sitä mitä Jimm’s teettää”
Mitä etua asiakkaalle on tilata ”kotimaisesta” jimm’s:isstä? Näköjään kaikki takuun asiakaspalvelu on ulkoistettu asiakkaalle itselleen. Eikö ole sama tilata kamat ulkomailta jos asiakaspalvelu on A1, eli asiakas on yksin.
Sori nyt, mutta oikea syy miksi haluatte että asiakas hoitaa hommat itse on se että se vähentää teidän työtaakkaa. Itse olen aina hoitanut nämä hommat myyjän kautta eikä koskaan ole sen kauemmin kestänyt takuukeissit.Korjattavat tuotteet menevät tosiaan pääsääntöisesti sitten valmistajalle/huoltoliikkeeseen korjattavaksi ja yleensä huolto on nopeampaa, kun asiakas asioi suoraan huoltoliikkeen kanssa, eikä tuotetta tarvitse erikseen kierrättää meidän kautta, josta tulee väkisin pelkistä toimituksista useamman päivän viive. Useimmat tuotteet menee kuitenkin normaalisti takuuvaihtoon suoraan meidän kautta.
Laitettu palaute eteenpäin!Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksesta, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme.
Sinutellaan ja teititellään samassa virkkeessä, vähän hassu viesti.
Tarvittaessa voi toki toimittaa huoltoon myös meidän kauttamme, mutta ihan tuon logistiikan takia huoltoaika on tosiaan yleensä pidempi.Sori nyt, mutta oikea syy miksi haluatte että asiakas hoitaa hommat itse on se että se vähentää teidän työtaakkaa. Itse olen aina hoitanut nämä hommat myyjän kautta eikä koskaan ole sen kauemmin kestänyt takuukeissit.
Ongelmatilanteissa on kuitenkin kuluttajalle paljon helpompaa asioida suomalaisen firman kanssa kuin lähetellä sähköposteja Saksaan tai muualle. Siinähän sitä aikaa vasta meneekin kun pitää tapella jonkun valmistajan kanssa.Tarvittaessa voi toki toimittaa huoltoon myös meidän kauttamme, mutta ihan tuon logistiikan takia huoltoaika on tosiaan yleensä pidempi.
Väliltelty eteenpäin! Palautetta ja tuotetoiveita otetaan toki vastaan myös ihan vaikka sähköpostilla tai chätin kautta@Jimm's Taas toinen tuotetoive:
Ja myös muuta Hyte tuotteita. Eikö Jimm's sivulle saisi jotain johon laittaa palautetta/tuotetoiveitta ilman, että joutuu tänne rekisteröityä? Thanks.
Mitenkäs tällänen tuli tekstiviestillä?
Missään en kyllä täppää ole laittanut että haluaisin puhelinnumerooni minkäänlaista markkinointia tms ylimääräistä?
Taitaa ehkä mennä jo gdpr vastaan kun ei ole suostumustakaan kysytty ja nyt sitten viestitellään asiasta joka ei kyllä liity tilauksiin millään tavalla?
Tilaustakaan en ole tehnyt varmaan puoleen vuoteen, ?NPS-kysely ei ole suoramarkkinointia ja anonyymi kysely ei kerää henkilötietoja. GDPR ei tuota kiellä.
Enkä kyllä ymmärrä miten tuo ei liity tilauksiin? Olet tehnyt tilauksen ja nyt kysytään palautetta, miten homma toimi sun kohdalla.
Kerran kuussa lähtevä asiakastyytyväisyyskysely tässä tosiaan kyseessä ja lähtee siis satunnaisesti lähikuukausina tilauksia tehneille. Mitään henkilötietoja ei tässä tosiaan käsitellä ja pyritään kehittämään myös näitä kyselyitä palautteiden perusteella.Mitenkäs tällänen tuli tekstiviestillä?
Missään en kyllä täppää ole laittanut että haluaisin puhelinnumerooni minkäänlaista markkinointia tms ylimääräistä?
Taitaa ehkä mennä jo gdpr vastaan kun ei ole suostumustakaan kysytty ja nyt sitten viestitellään asiasta joka ei kyllä liity tilauksiin millään tavalla?
Tapausta koskevat lisätiedot olikin tästä jo välitetty takuuosastolle, niin jatketaan siellä tämän käsittelyä.Niinhän siinä kävi että Jimms pesee kätensä myyjänä täysin ja kuluttajan ongelmia jos valmistaja ei laitetta korjaa kohtuuajassa. Tämä keissi siis lähti KKV:lle ja toivottavasti kumpikin osapuoli heidän näkemystä aikanaan kunnioittaa, itse ainakin aioin.
Varastotuotteet saadaan tällä hetkellä matkaan tuossa 1-4 arkipäivän arviossa. Jos tilaus ei vaikuta kuitenkaan liikkuvan, niin kannattaa laittaa asiakaspalveluun viestiä vaikka chätissä.Minkämoisia tilausten käsittelyajat on tätä nykyä, että kuinka pitkän ajan kuluttua ruvetaan ihmettelemään jos ei mitään kuulu tilausvahvistuksen jälkeen?
Selvitellään tätä tuotevastaavamme kanssa.Onko Fuma 3 tulossa myyntiin teidän kautta?
Varastossamme on tällä hetkellä hieman normaalia enemmän kiirettä tilausten kanssa, mutta varastotuotteet saadaan 1-4 arkipäivän toimitusaika-arvion puitteissa edelleen toimitettua varastostamme.Tilasin eilen aamulla vähän ennen klo 9. Saman päivän aikana tuli vahvistus että käsitellään ja nyt seuraavana päivänä käsitellään vieläkin. Kaikkea oli tilaushetkellä varastossa, mutta silti kestää ihmeellisen kauan verrattuna muihin kertoihin. Tarve olisi kummiskin jo tälle viikonlopulle
Tuote on nyt tilattavissaAsus GeForce RTX 4090 ROG Strix -näytönohjain, 24GB GDDR6X - 2 377,90€
GeForce RTX 40 -sarja - BEYOND FAST NVIDIA® GeForce RTX® 40 -sarjan grafiikkasuorittimet tarjoavat pelaajille ja luovan työntekijöille paljonwww.jimms.fi
Onkohan tosta mitään tarkempaa arviota kuin "pian" ? Suunnittelin tässä päivityspakettia noista back to school tarjouksista, ja näyttis olisi aika kriittinen osa sitä...
Tästä ei valitettavasti vielä minkäänlaista tietoa. Laitetaan kyllä heti sivuille kun jostain saadaan mutta tällä hetkellä ei tietoa.Onko näkyvyyttä milloin tätä uutta ATX 3.0 12VHPWR versiota olisi tulossa?
EDIT:
Tuotekoodi: MPY-8501-SFHAGV-3EU
EAN: 4719512134726
Kyllä se ainakin itseltäni onnistui jokunen viikko sitten. Sai vain odotella jos jonkin aikaa, että asiakaspalvelija sai kaiken haluamank keräiltyä varastosta, mutta onhan siinä kahviautomaatti.Tyhmä kysymys, mutta voinko kävellä suoraan Jimssin myymälään ja ostaa varastossa olevan tuotteen? Vai pitääkö tehdä ensin tilaus netissä ja odottaa että se on keräilty noutoa varten?
Onnistuu tosiaan myös suoraan tiskiltä tai jos tehnyt noutotilauksen varastotuotteista, niin myös tämän voi tarvittaessa noutaa ilman tuota noutoviestiä.Tyhmä kysymys, mutta voinko kävellä suoraan Jimssin myymälään ja ostaa varastossa olevan tuotteen? Vai pitääkö tehdä ensin tilaus netissä ja odottaa että se on keräilty noutoa varten?
Varastossamme on tällä hetkellä hieman normaalia enemmän kiirettä tilausten kanssa, mutta varastotuotteet saadaan 1-4 arkipäivän toimitusaika-arvion puitteissa edelleen toimitettua varastostamme.
"Tulossa 12kpl", eli on tulossa.EK-Waterblocks EK-Nucleus AIO CR360 Dark, 360mm AIO-nestejäähdytysratkaisu prosessorille, musta - 179,90€
Tekniset tiedot :Yleistä Jäähdyttimen mitat: 400 x 124 x 27 mm Jäähdyttimen materiaali: Alumiini Tuulettimien yhteensopivuus: 120 mm Pwww.jimms.fi
Onko teille tulossa näitä lisää jossain vaiheessa? Sori jos on jo kysytty aiemmin, en huomannut.
Näköjään, pitänee käväistä optikolla"Tulossa 12kpl", eli on tulossa.