Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.


Pistäkääpäs tämä sama valkoinenkin versio mukaan back to school kampanjaan, niin lähtee tilaukseen, kiitoksia!
Toive välitetty eteenpäin!
 
Tilaus meni tänään peruutukseen kun ei sovitussa ajassa saada sitä postitettua. Tuotetta oli varastossa ja lähetettävisså eikä ois vaatinut muuta kuin postituksen.
Sama juttu, viikko tilauksesta mennyt, seurantakoodi tuli kyllä toissapäivänä (siihen meni se 4 pv), mutta syystä tai toisesta ei kama ole vieläkään siirtynyt putiikista kuljetukseen :(
 
Toimitus 1-4 työpäivää.
Tilattua tavaraa oli hyllyssä,toimitettavana heti.
Edelleen lukee toimitustiedoissa.Odottaa käsittelyä.
Onko jimmssin homma livennyt lapasesta.
Ennen tuli tavarat 2-3 työpäivässä.
Vai onko nallekarkit loppuneet. :interested:
No odotellaan,odotellaan,eiköhän se sieltä joskus tule.:whistling:
.
 
Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys, eikä vastaanottajalla perillä), mutta onhan tämä aika hidasta. Olisi ollut kiva saada viikonlopuksi tuotteet, mutta en kuitenkaan mitään pikatoimituksia pyytänyt, kun en odottanut sen näin kauan kestävän. Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä :D Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
 
Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys, eikä vastaanottajalla perillä), mutta onhan tämä aika hidasta. Olisi ollut kiva saada viikonlopuksi tuotteet, mutta en kuitenkaan mitään pikatoimituksia pyytänyt, kun en odottanut sen näin kauan kestävän. Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä :D Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
Verkkokaupasta tuli tiistaina tilattu tuote eilen iltapäivä viiden aikoihin, ei ole todellakaan totuttu liian hyvään. Liki viikon mittainen aika pelkästään tuotteen lähettämiseen on ala-arvoista, oli sitten kuinka kiirettä tahansa, vai onko siellä jimm's:in takahuoneessa yksi tyyppi joka ei ole lomalla ja vastailee tänne foorumille sekä samalla toisella kädellä paketoi lähetyksiä?
 
Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä :D Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
Telia käyttää Postia tuotevarastonaan (tarkemmin Transval, joka on Postin tytäryhtiö), joten kun kerta varastosta ja toimituksesta huolehtii sama firma, niin saadaan erittäin ripeä ketju tilauksesta asiakkaalle.
 
Telia käyttää Postia tuotevarastonaan (tarkemmin Transval, joka on Postin tytäryhtiö), joten kun kerta varastosta ja toimituksesta huolehtii sama firma, niin saadaan erittäin ripeä ketju tilauksesta asiakkaalle.
Okei, mietinkin, että joku spessukeissi täytyy olla, kun toimitus on noin uskomaton ja vielä illalla tilattuun tuotteeseen. Mutta kiitos tästä tiedosta ^^ En tosiaan ihan nyt noin nopeaa toimitusta olettaisi keneltäkään, mutta tietysti sormien syyhytessä uutta luuria oli tämä miellyttävä yllätys :D
 
Verkkokaupasta tuli tiistaina tilattu tuote eilen iltapäivä viiden aikoihin, ei ole todellakaan totuttu liian hyvään. Liki viikon mittainen aika pelkästään tuotteen lähettämiseen on ala-arvoista, oli sitten kuinka kiirettä tahansa, vai onko siellä jimm's:in takahuoneessa yksi tyyppi joka ei ole lomalla ja vastailee tänne foorumille sekä samalla toisella kädellä paketoi lähetyksiä?
No juu, siltä vähän vaikuttaa, että kesälomalla ollaan. Harmi sinänsä, koska olisi kiva tukea suomalaista yritystä. Proshopista olisin saanut saman tuotteen postikulujen kanssa yhteensä samaan hintaan, mutta valitsin kuitenkin Jimmsin. Eniten harmittaa, että toisen aiemmin muualta tilaamani tuotteen toiminta riippuu tästä yhdestä käsittelyä odottavasta tuotteesta.
 
tilasin eilen aamu kuuden maissa, toimitusvahvistus tuli muutama tunti myöhemmin ja nyt paketti saapui jo ovelle että sentään osa tilauksista saapuu ihan ajallaan :D
 
tilasin eilen aamu kuuden maissa, toimitusvahvistus tuli muutama tunti myöhemmin ja nyt paketti saapui jo ovelle että sentään osa tilauksista saapuu ihan ajallaan :D
Etkä merkannut pikatoimitusta? Mikähän logiikka tässä on jos ei edes tilausjärjestyksessä käsitellä.
 
Pakko antaa iso plussa taas jimsille. Tilasin TUF:filta 4070ti, jossa ilmeni parin päivän käytön jälkeen tuuletin vika. Noh... Lähetin kortin Jimsille ja uusi tuli parissa päivässä(jos viikonloppua ei lasketa) tilalle nallekarkkien kera. Kokonaisuudessaan tähän taisi mennä hieman alle viikko.

Viallinen kortti oli Jimsillä perjantaina, Se oli testattu ja vika todennettu perjantaina sekä uusi tuote oli tilattu minulle samana perjantaina. Uusi tuote saapui postiin noudettavaksi tiistaina.
Juuri tämän takia tilaan AINA Jimsiltä, vaikka siellä olisikin kalliimpaa, sillä kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ovat olleet ainakin omalla kohdalla erittäin vaivattomia ja nopeita. Sekä aina ilmainen toimitus +1

Jatkakaa samaan malliin! Täällä on yksi erittäin tyytyväinen asiakas.
 
tilaan AINA Jimsiltä, vaikka siellä olisikin kalliimpaa, sillä kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ovat olleet ainakin omalla kohdalla erittäin vaivattomia ja nopeita. Sekä aina ilmainen toimitus +1

Jatkakaa samaan malliin! Täällä on yksi erittäin tyytyväinen asiakas.
Aika moneen (verrattaen kalliiseen) tuotteeseen on hintaan sisäänleivottu postikulut, jolloin voidaan tilausprosessissa esittää ilmainen toimitus, tulee asiakkaalle parempi mieli näin. ;)

Onneksi ainakin yhdellä on toiminut hyvin takuuhommat, monen monta tarinaa täällä jaettu, jossa takuuasiat _eivät_ ole menneet niin kuin strömsössä.
 
Aika moneen (verrattaen kalliiseen) tuotteeseen on hintaan sisäänleivottu postikulut, jolloin voidaan tilausprosessissa esittää ilmainen toimitus, tulee asiakkaalle parempi mieli näin. ;)

Onneksi ainakin yhdellä on toiminut hyvin takuuhommat, monen monta tarinaa täällä jaettu, jossa takuuasiat _eivät_ ole menneet niin kuin strömsössä.
Halvin tuffin 4070ti jimsillä oli verrattuna muihin verkkokauppoihin mitä tilauspäivänä vertailin. Ei taia olla toista verkkokauppaa, jossa joka tilaukseen silti saa ilmaset toimitukset vai oonko väärässä? Tää oli toinen takuu keissi mitä itellä on jimsin kanssa ja ei oo kun positiivista sanottavaa. Toki ramin kanssa oli pikku pelleilyt kun ei aiemmin ollu niitä ite testaillu mutta verkkokaupan chatistä sai tuolloinkin hyvät ohjeet ja saatiin ne tosiaankin testattua.

Tosin se express homma pahimmassa tapauksessa kuluttajan silmissä vaikutti vähän kusetukselta mitä ne alussa koitti tuputtaa :D
 
Etkä merkannut pikatoimitusta? Mikähän logiikka tässä on jos ei edes tilausjärjestyksessä käsitellä.
Jos tilaat sillä kalliilla kotiinkuljetuksella, etkä ota ilmaisilla posteilla niin se on ikäänkuin pikatoimitus ja lähtee ennen ilmaisia.
 
Jos tilaat sillä kalliilla kotiinkuljetuksella, etkä ota ilmaisilla posteilla niin se on ikäänkuin pikatoimitus ja lähtee ennen ilmaisia.
Millä perusteella tuotteet lähetetään silloin nopeammin? Kotiinkuljetuksen toimitusajat asia erikseen, mutta miksi itse tuotteiden pakkaus ja laittaminen postiin olisi tuolloin nopeampaa ja missä niin kerrotaan?
 
Varastotilanteesta ja lähetysajoista, päällä oleva lomakausi sekä veronpalautukset ovat kieltämättä pinonnut tilauksia keräysjonoon aika isosti, mutta vielä pysytään siellä luvatussa 1-4 työpäivän käsittelyajassa varastotavaralle. Kirjautuneena tehdyissä tilauksissa kannattaa muistaa hyödyntää pikatoimitus-ominaisuutta mikäli hätä on iso ja tarve on akuutti. Näin tilaus saadaan ripeämmin liikkeelle.

Mikäli alkaa näyttämään siltä ettei tilausta näy eikä kuulu tuon arvion puitteissa, kannattaa ottaa ehdottomasti yhteyttä aspaan, niin kurkataan mikä on tilanne :thumbsup:

Nyt, kun on uudet hienot sivut ajossa, niin voiskohan tuolla ylhäällä (tai sivulla, tai jossain muualla) pitää ilmoitusta, jos on haastava tilanne toimitusten suhteen? Samassa voi sitten mainostaa tuota pikatoimitus-mahdollisuutta hätähousuille.

Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys

Eilen aamusta tilasin varastotuotteen, jännä nähdä miten jono hälvenee. Taitaapi mennä ensi viikolle kuitenkin lähetyksenkin suhteen.
 
Millä perusteella tuotteet lähetetään silloin nopeammin? Kotiinkuljetuksen toimitusajat asia erikseen, mutta miksi itse tuotteiden pakkaus ja laittaminen postiin olisi tuolloin nopeampaa ja missä niin kerrotaan?

Koska jimms sanoo niin

Moi! Kaikki tavalliset tilaukset pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti mutta pikatoimitusnappi otettiin käyttöön alunperin juuri foorumilaisten yksäritse esittämien kiirehtimispyyntöjen pohjalta :)
Käsittelynopeus riippuu tilausten kokonaismäärästä ja maksulliset lisäpalvelut menevät jonon ohi automaattisesti eli esimerkiksi pikakasaus tai paketin kuriirikuljetus ovelle.
 
Ei oo kyllä viime päiviltä ollut hyvää sanottavaa Jimmssistä. Chatissa pyysin muuttamaan kuljetustavaksi Postin kotiinkuljetuksen niin ukko lyö Matkahuollon jakopaketin ja laittaa lisämaksupyynnön sähköpostiin. Katson kuittia ja totean et pyysin Postin kotiinkuljetusta. Jätkä toteaa et hänen mielestään Matkahuolto toimii paremmin. Joudun toteamaan et mä olen tässä se maksava asiakas ja jos pyydän Postin kotiinkuljetuksella niin sitten olisi syytä laittaa Postin kotiinkuljetuksella, kun sellainen on vaihtoehto. Vaihtoi sitten lopulta. Posti tuo Jimmssiltä päivässä kotiovelle, kun Matkahuollolla menee yleensä 3-4 päivään, jos edes ikinä ovelle päätyy.

Samaten nyt kun pitäisi 4 tuotetta palauttaa. Laitoin ilmoituksen sähköpostilla, kuten Jimmssin peruutusehdoissa sanotaan olevan yksi vaihtoehto. Tulee vastaus et pitäisi jokaisesta 4 tuotteesta täyttää RMA-lomake heidän sivuiltaan. Vastasin takaisin et peruutusehdoissa selvästi lukee että sähköposti on yksi vaihtoehdoista peruutusilmoituksen tekemiseen. Nyt ei sitten mitään vastausta enää kuulukkaan. Surkeaksi on mennyt tuo Jimmssin palvelu nykyisin. Tiedänpähän viedä rahani jatkossa yrityksiin, jossa palvellaan.

Lisätään tähän tuo entisestään hidastunut postitus. Ilman kiirehtimispyyntöä ei ole yksikään tilaus lähtenyt ikinä 3 päivän sisään Jimmssiltä.
 
Koska jimms sanoo niin
Olisi varmaan hyvä, jos lukisi selkeästi myös nettisivuilla, koska itse en ainakaan mitään foorumeiden vuoden 2020 viestejä käy noin tarkasti läpi (saa toki mielellään korjata, jos löytyy nettisivuilta ja olen puusilmä) :D Mutta kiitos kun jaksoit lainata tuon, aikamoista.
 
Tilasin ensimmäistä kertaa Jimmsiltä tiistaina, kun löytyi vesijäähdytin sopivaan hintaan. En edes osannut aavistaa, että etukäteen maksettu jäähdytin ei olisi torstai-iltaan mennessä liikahtanut hyllystä mihinkään. Ei nyt päässyt viikonloppuna asentamaan, että onhan tässä jonkin verran pettymystä ilmassa.
 
Tilasin ensimmäistä kertaa Jimmsiltä tiistaina, kun löytyi vesijäähdytin sopivaan hintaan. En edes osannut aavistaa, että etukäteen maksettu jäähdytin ei olisi torstai-iltaan mennessä liikahtanut hyllystä mihinkään. Ei nyt päässyt viikonloppuna asentamaan, että onhan tässä jonkin verran pettymystä ilmassa.
Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.
Lisäksi kannattaisi olla tunnus luotuna, niin voisi käydä painamassa pikatilausnappia tilaukselle, jos polttelee.

Mutta tosiaan nyt taas ollaan tilanteessa, jossa Jimmsin tilaukset laahaa monessa kohtaa.
Meriselityksinä lienee Assyt, veronpalautukset, lomat ja varmaan vielä blackfridaykin.

Jännä, että nämä poikkeukset tulee Jimmsille joka vuosi yllätyksenä...
 
Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.
Lisäksi kannattaisi olla tunnus luotuna, niin voisi käydä painamassa pikatilausnappia tilaukselle, jos polttelee.

Mutta tosiaan nyt taas ollaan tilanteessa, jossa Jimmsin tilaukset laahaa monessa kohtaa.
Meriselityksinä lienee Assyt, veronpalautukset, lomat ja varmaan vielä blackfridaykin.

Jännä, että nämä poikkeukset tulee Jimmsille joka vuosi yllätyksenä...
Ainahan niillä on jotain selityksiä, milloin minkäkin syy. Vuosia ollut asiakkaana ja ikinä ei ole lähtenyt tilaus 3 päivän sisään (paitsi jo ne joita on pyydetty kiirehtimään). Naurettavaa räpellystä.

27 tuntia sitten tehty tilaus, katotaan milloin viitsivät lähettää ilman kiirehtimistä. Tilasin hetki sitten saman tuotteen Datatronicista, 2€ kalliimmalla. Testataan kumpi lähettää aikasemmin (veikkaan Datatronicia).
 
Siellähän lukee varastotuotteissa lähetysaika 1-4 päivää, eihän tuo tarkoita mitään automaattista "postitus vuorokaudessa" lupausta. Ei vaikka monesti se paketti lähteekin saman vuorokauden sisällä. Jos tosiaan jonkun kaman kanssa olisi tulipalokiire, ei muuta kuin pikatoimitusta klikaten.

Ainakin itselleni tuo lähetysaika tarkoittaa sitä, että jos jotain tilaisin tiistaina ja haluaisin sen ehdottomasti ennen viikonloppua, pyytäisin kyllä pikatoimituksen varmuuden vuoksi. En tiedä miten hyvin tuo pikatoimitus-pyyntö käytännössä toimii, mutta nopeahan sitä on klikata.
 
Kiitos aktiivisesta keskustelusta.

Toimituksissa on pientä ruuhkaa edelleen eli ihan tuossa ihannetilanteessa ei vielä olla, mutta olemme tuota jonoa saaneetkin jo purettua ja tämä myös jatkuu koko ajan hyvään tahtiin!

Akuutteihin raudantarpeisiin tosiaan kirjautuneille tuo pikatoimitus-valintakin käytettävissä kuten yllä oltiinkin jo mainittu :tup:
 
Ei oo kyllä viime päiviltä ollut hyvää sanottavaa Jimmssistä. Chatissa pyysin muuttamaan kuljetustavaksi Postin kotiinkuljetuksen niin ukko lyö Matkahuollon jakopaketin ja laittaa lisämaksupyynnön sähköpostiin. Katson kuittia ja totean et pyysin Postin kotiinkuljetusta. Jätkä toteaa et hänen mielestään Matkahuolto toimii paremmin. Joudun toteamaan et mä olen tässä se maksava asiakas ja jos pyydän Postin kotiinkuljetuksella niin sitten olisi syytä laittaa Postin kotiinkuljetuksella, kun sellainen on vaihtoehto. Vaihtoi sitten lopulta. Posti tuo Jimmssiltä päivässä kotiovelle, kun Matkahuollolla menee yleensä 3-4 päivään, jos edes ikinä ovelle päätyy.

Samaten nyt kun pitäisi 4 tuotetta palauttaa. Laitoin ilmoituksen sähköpostilla, kuten Jimmssin peruutusehdoissa sanotaan olevan yksi vaihtoehto. Tulee vastaus et pitäisi jokaisesta 4 tuotteesta täyttää RMA-lomake heidän sivuiltaan. Vastasin takaisin et peruutusehdoissa selvästi lukee että sähköposti on yksi vaihtoehdoista peruutusilmoituksen tekemiseen. Nyt ei sitten mitään vastausta enää kuulukkaan. Surkeaksi on mennyt tuo Jimmssin palvelu nykyisin. Tiedänpähän viedä rahani jatkossa yrityksiin, jossa palvellaan.

Lisätään tähän tuo entisestään hidastunut postitus. Ilman kiirehtimispyyntöä ei ole yksikään tilaus lähtenyt ikinä 3 päivän sisään Jimmssiltä.
Ainahan niillä on jotain selityksiä, milloin minkäkin syy. Vuosia ollut asiakkaana ja ikinä ei ole lähtenyt tilaus 3 päivän sisään (paitsi jo ne joita on pyydetty kiirehtimään). Naurettavaa räpellystä.

27 tuntia sitten tehty tilaus, katotaan milloin viitsivät lähettää ilman kiirehtimistä. Tilasin hetki sitten saman tuotteen Datatronicista, 2€ kalliimmalla. Testataan kumpi lähettää aikasemmin (veikkaan Datatronicia).
Hei,

tutkimme asiaa palautteesi perusteella, ja tapaukseen liittyvän chat-keskustelun perusteella emme ikävä kyllä voi allekirjoittaa täällä kertomaasi. Sähköpostien käsittelyssä vasteaikamme on tällä hetkellä alle 24h viestin vastaanottamisesta ja vastaamme kaikkiin viesteihin.

Väitettäsi toimitusaikoihin liittyen emme myöskään voi kyllä allekirjoittaa. Toisinaan toimituksissa on eri tilanteista johtuen enemmän viivettä, mutta normaalitilanteessa tilaukset lähtevät pääsääntöisesti jo saman tai seuraavan arkipäivän aikana matkaan mikäli asiakas on tilannut omasta varastostamme löytyviä tuotteita ilman erillisiä asennuspalveluita.

Mikäli haluat näistä tapauskohtaisemmin kanssamme keskustella, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joka on 24/7 tavoitettavissa, nopeiten meidät tavoittaa puhelimitse tai chat-palvelussa.
 
Maanantaina ja tiistaina tilaamani tuotteet lähtivät/lähtevät tänään matkaan, eli pysyttiin 4 päivän sisällä, hyvä homma! Mielestäni toimitusaika on kuitenkin uusille asiakkaille aika harhaanjohtava ilmaisu, koska itse ainakin oletin, että tuo tarkoittaisi 4 päivän sisällä perillä täällä pk-seudulla. Ja tästä syystä en tosiaan sitä pikatoimitusnappulaa painanut, koska oletin kerkeävän kuitenkin viikonlopuksi tuon maanantaina päivällä tilatun tuotteen (kuten yleensä poikkeuksetta, kun Suomen sisällä tavaraa tilaa). Kuten aiemmassa viestissäni mainitsin, olisi myös hyvä olla läpinäkyvä siitä, että maksetut postitukset laitetaan jonon ohi (esim. lähetysaika-arvio 1-2 päivää tms vs ilmainen toimitus 1-4 pv). Pikatoimitusnappi on toki kiva mahdollisuus, mutta näen sen enemmän tyylillä "tarvitsen tavaran huomiseksi apua", eikä siten, että painamatta jättäminen tarkoittaa, että ihan sama milloin tulee. Tämä kaikki palaute nyt uuden asiakkaan näkökulmasta - toimitusaika on varmasti selkeä vanhoille asiakkaille, samoin ilmeisesti maksettujen postien ohitse meneminen ja mikä pikatoimitusnapin tarkoitus on. Jimms kuitenkin halunnee myös uusia asiakkaita, joten kannattaa ehkä myös sillä silmällä näitä miettiä. Mutta mukavaa perjantaita - hyvä, että olette saaneet jonoja purettua :)
 
Vähän Jimms historiaa.
Muutaman kerran tuli käytyä myös jimmssin helsingin arabian myymälässä.
Se ei kovinkaan kauaa ollut toiminnassa,kun siirtyi turkuun.
Sitten tampereen Bulldog-netstore meni jimssille,kun jimms laajensi toimintaansa.
Joskus 1990 luvun alussa toiminta alkanut.Hyvin näyttää jatkuvan.


Jimm’s 20v historiikki, osa 1: Coolputer - Jimm's Blog - Jimms.fi




jimms2.PNG
 
Vähän Jimms historiaa.
Muutaman kerran tuli käytyä myös jimmssin helsingin arabian myymälässä.
Se ei kovinkaan kauaa ollut toiminnassa,kun siirtyi turkuun.
Sitten tampereen Bulldog-netstore meni jimssille,kun jimms laajensi toimintaansa.
Joskus 1990 luvun alussa toiminta alkanut.Hyvin näyttää jatkuvan.


Jimm’s 20v historiikki, osa 1: Coolputer - Jimm's Blog - Jimms.fi




jimms2.PNG
RIP Bulldog. Pari kertaa tuossa Tampereen Jimm'sissä ehdin käymään ennen kuin sulkivat.
 
Hei,

tutkimme asiaa palautteesi perusteella, ja tapaukseen liittyvän chat-keskustelun perusteella emme ikävä kyllä voi allekirjoittaa täällä kertomaasi. Sähköpostien käsittelyssä vasteaikamme on tällä hetkellä alle 24h viestin vastaanottamisesta ja vastaamme kaikkiin viesteihin.

Väitettäsi toimitusaikoihin liittyen emme myöskään voi kyllä allekirjoittaa. Toisinaan toimituksissa on eri tilanteista johtuen enemmän viivettä, mutta normaalitilanteessa tilaukset lähtevät pääsääntöisesti jo saman tai seuraavan arkipäivän aikana matkaan mikäli asiakas on tilannut omasta varastostamme löytyviä tuotteita ilman erillisiä asennuspalveluita.

Mikäli haluat näistä tapauskohtaisemmin kanssamme keskustella, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joka on 24/7 tavoitettavissa, nopeiten meidät tavoittaa puhelimitse tai chat-palvelussa.

Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.

Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.

Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.

Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.
 
Kun MDPC-Xn muutakin kamaa löytyy, niin saisiko MDPC-Xn crimperin (ja muita heidän sivulta löytyviä työkaluja) valikoimaan?
 
Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.

Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.

Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.

Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.
Hei,

Ensisijaisesti ohjaamme aina tuon RMA -hakemuksen kautta selkeyden vuoksi. Sähköpostitse palautusilmoitus on toki myös käypä tapa. Näissä tapauksessa meidän oman seurannan vuoksi sitten täällä tuo RMA tapaus luodaan ja palautusohjeet laitetaan tulemaan. Tässä toki olisi asiakaspalvelija kieltämättä voinut tuolla toisella kerralla jo RMA tapauksen teille avata palautusta varten, eikä toistamiseen enää ohjata täyttämään tuota sivuillamme olevaa lomaketta. Pahoittelut tapahtuneesta.
 
Kun MDPC-Xn muutakin kamaa löytyy, niin saisiko MDPC-Xn crimperin (ja muita heidän sivulta löytyviä työkaluja) valikoimaan?
Selvitellään saadaanko valikoimaan!

Muoks. Ei valitettavasti tuota CTX-4 versiota ole toimittajillamme laisinkaan listattuna ja vastaavasti aiemmin meillä myynnissä jo ollut CTX-3 valitettavasti jo poistunut myynnistä. Ainakaan toistaiseksi ei siis harmillisesti saada :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Juuri pääsi siihen 4 päivän aikaan kun tiistai-iltana tilattu tavara lähetettiin tänä aamuna. Mutta viikonloppu välissä niin pitkäksi tuo meni silti.
 
Iso käpälä täältä @Jimm's suuntaan kyllä, aina kun tarvinnut apua komponettien kanssa niin ovat kyllä toimittaneet ja auttaneet, mulla ei mitään valittamista, sympatiat teille joilla ongelmia on, toivottavasti ratkeavat.
 
Eipä kyllä itselläkään ole valittamista, osat tulleet ajallaan ja takuut hoitunut tarvittaessa ripeästi ilman ongelmia :tup:
 
Jos jotain saa ja voisi toivoa, niin enemmän pinkki vivahteisia komponentteja myytiin, tasan yks KFA2 pinkki näyttis ja siihen jää näyttisten tarjonta Jimm's verkkokaupassa Koteloita löytyy jo useampaa sorttia mutta emolevyjä/rameja/virtiksiä, jäähyjä.. odotellessa
 
Jos jotain saa ja voisi toivoa, niin enemmän pinkki vivahteisia komponentteja myytiin, tasan yks KFA2 pinkki näyttis ja siihen jää näyttisten tarjonta Jimm's verkkokaupassa Koteloita löytyy jo useampaa sorttia mutta emolevyjä/rameja/virtiksiä, jäähyjä.. odotellessa
Melko marginaalinen väri tuo taitaa olla komponenttivalmistajillakin, mutta välitetään toivetta eteenpäin että mikäli tuollaisia vain enemmän julkaistaan niin tulisi myös sitten meille valikoimiin mikäli vain meidän toimittajilta niitä saadaan :tup:
 
Melko marginaalinen väri tuo taitaa olla komponenttivalmistajillakin, mutta välitetään toivetta eteenpäin että mikäli tuollaisia vain enemmän julkaistaan niin tulisi myös sitten meille valikoimiin mikäli vain meidän toimittajilta niitä saadaan :tup:
Mitä tuossa Kiinan markkinoilta bongannut, niin sieltä ainakin löytyy pinkkejä isotkin niput, toimitusaika 2vko-8vkoa.
 
Selvitellään saadaanko valikoimaan!

Muoks. Ei valitettavasti tuota CTX-4 versiota ole toimittajillamme laisinkaan listattuna ja vastaavasti aiemmin meillä myynnissä jo ollut CTX-3 valitettavasti jo poistunut myynnistä. Ainakaan toistaiseksi ei siis harmillisesti saada :cry:
Laitoin viestiä myös Casekingille. Jos ne saa sen myyntiin, niin kai Jimmykin voi saada?
 
Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.

Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.

Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.

Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.
Hei,

Ensisijaisesti ohjaamme aina tuon RMA -hakemuksen kautta selkeyden vuoksi. Sähköpostitse palautusilmoitus on toki myös käypä tapa. Näissä tapauksessa meidän oman seurannan vuoksi sitten täällä tuo RMA tapaus luodaan ja palautusohjeet laitetaan tulemaan. Tässä toki olisi asiakaspalvelija kieltämättä voinut tuolla toisella kerralla jo RMA tapauksen teille avata palautusta varten, eikä toistamiseen enää ohjata täyttämään tuota sivuillamme olevaa lomaketta. Pahoittelut tapahtuneesta.
Annetaan nyt positiivistakin palautetta vastapainoksi, kun aihettakin on. Alku ongelmien jälkeen sentään loppuosa palautusprosessista meni jouhevasti. Aamulla tuli 09:27 tuli viesti että palautuslähetys on saapunut perille (08:44 postin mukaan) ja 14:07 tuli viesti että palautus on käsitelty ja rahat hyvitetty. Palautus käsittelyjen nopeudessa olette siis ihan kärkiluokassa.
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen postitse tehty tilaus Jimmsille, ja propsit kyllä lähtee ainakin minulta. Lauantaina hyvin myöhään illasta tilaus sisään, sunnuntaina iltapäivästä vielä toinen, maanantaina aamusta 7:22 paketti valmiina sisältäen molemmat tilaukset, ja tänään tiistaina perillä 14:30!
 
Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.
Lisäksi kannattaisi olla tunnus luotuna, niin voisi käydä painamassa pikatilausnappia tilaukselle, jos polttelee.

Mutta tosiaan nyt taas ollaan tilanteessa, jossa Jimmsin tilaukset laahaa monessa kohtaa.
Meriselityksinä lienee Assyt, veronpalautukset, lomat ja varmaan vielä blackfridaykin.

Jännä, että nämä poikkeukset tulee Jimmsille joka vuosi yllätyksenä...


Tilasin siis tiistaina, kuten mainitsin, illansuussa. Paketti tuli perille maanantaina, mistä kiitos Jimmsille. Kuitenkin vaikka etukäteen maksettu tilaus lähtisi aamulla kello 7, voisi olettaa, että se ehtisi samana päivänä postimiehen kyytiin. Jimms voisi myös tiedottaa kissankokoisin kirjaimin, jos pikatoimitus on odotuksissa, niin ei tulisi turhia pettymyksiä.

Toisaalta tilasin perjantaina päivällä Multitronicilta parinkympin letin lähikaupungin myymälään. Tänään keskiviikkona se odottaa edelleen pakkaamista. Että flegmaattista palvelua on alalla liikkeellä.

Tämä Jimmsin tilaus meni oikeasti onnettomien tähtien alla, eikä se ollut Jimmsin vika. En osannut odottaa, että Northin koteloon tilaamani samanmerkkinen Celsius+prossuvesijäähdytin ei tuekaan LGA1700 kantaa. :-( Nyt sitten odotellaan, että lähettävät isosta pajasta sovittimen. Oli vanhahko jäähdytinmalli kyllä, mutta en vaan hoksannut tarkistaa asiaa.

Lisäyksenä OT-vuodatukseen: Fractalin supportista oli tullut tunnissa vastaus, jossaluvattiin lähettää LGA1700-kit samantien. Pahoiteltiin, että postissa menee 4-6 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
253 968
Viestejä
4 414 855
Jäsenet
73 277
Uusin jäsen
Tarjousmaakari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom