Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Tilasin ensimmäistä kertaa Jimmsiltä tiistaina, kun löytyi vesijäähdytin sopivaan hintaan. En edes osannut aavistaa, että etukäteen maksettu jäähdytin ei olisi torstai-iltaan mennessä liikahtanut hyllystä mihinkään. Ei nyt päässyt viikonloppuna asentamaan, että onhan tässä jonkin verran pettymystä ilmassa.
Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.
Lisäksi kannattaisi olla tunnus luotuna, niin voisi käydä painamassa pikatilausnappia tilaukselle, jos polttelee.

Mutta tosiaan nyt taas ollaan tilanteessa, jossa Jimmsin tilaukset laahaa monessa kohtaa.
Meriselityksinä lienee Assyt, veronpalautukset, lomat ja varmaan vielä blackfridaykin.

Jännä, että nämä poikkeukset tulee Jimmsille joka vuosi yllätyksenä...
 
Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.
Lisäksi kannattaisi olla tunnus luotuna, niin voisi käydä painamassa pikatilausnappia tilaukselle, jos polttelee.

Mutta tosiaan nyt taas ollaan tilanteessa, jossa Jimmsin tilaukset laahaa monessa kohtaa.
Meriselityksinä lienee Assyt, veronpalautukset, lomat ja varmaan vielä blackfridaykin.

Jännä, että nämä poikkeukset tulee Jimmsille joka vuosi yllätyksenä...
Ainahan niillä on jotain selityksiä, milloin minkäkin syy. Vuosia ollut asiakkaana ja ikinä ei ole lähtenyt tilaus 3 päivän sisään (paitsi jo ne joita on pyydetty kiirehtimään). Naurettavaa räpellystä.

27 tuntia sitten tehty tilaus, katotaan milloin viitsivät lähettää ilman kiirehtimistä. Tilasin hetki sitten saman tuotteen Datatronicista, 2€ kalliimmalla. Testataan kumpi lähettää aikasemmin (veikkaan Datatronicia).
 
Siellähän lukee varastotuotteissa lähetysaika 1-4 päivää, eihän tuo tarkoita mitään automaattista "postitus vuorokaudessa" lupausta. Ei vaikka monesti se paketti lähteekin saman vuorokauden sisällä. Jos tosiaan jonkun kaman kanssa olisi tulipalokiire, ei muuta kuin pikatoimitusta klikaten.

Ainakin itselleni tuo lähetysaika tarkoittaa sitä, että jos jotain tilaisin tiistaina ja haluaisin sen ehdottomasti ennen viikonloppua, pyytäisin kyllä pikatoimituksen varmuuden vuoksi. En tiedä miten hyvin tuo pikatoimitus-pyyntö käytännössä toimii, mutta nopeahan sitä on klikata.
 
Kiitos aktiivisesta keskustelusta.

Toimituksissa on pientä ruuhkaa edelleen eli ihan tuossa ihannetilanteessa ei vielä olla, mutta olemme tuota jonoa saaneetkin jo purettua ja tämä myös jatkuu koko ajan hyvään tahtiin!

Akuutteihin raudantarpeisiin tosiaan kirjautuneille tuo pikatoimitus-valintakin käytettävissä kuten yllä oltiinkin jo mainittu :tup:
 
Ei oo kyllä viime päiviltä ollut hyvää sanottavaa Jimmssistä. Chatissa pyysin muuttamaan kuljetustavaksi Postin kotiinkuljetuksen niin ukko lyö Matkahuollon jakopaketin ja laittaa lisämaksupyynnön sähköpostiin. Katson kuittia ja totean et pyysin Postin kotiinkuljetusta. Jätkä toteaa et hänen mielestään Matkahuolto toimii paremmin. Joudun toteamaan et mä olen tässä se maksava asiakas ja jos pyydän Postin kotiinkuljetuksella niin sitten olisi syytä laittaa Postin kotiinkuljetuksella, kun sellainen on vaihtoehto. Vaihtoi sitten lopulta. Posti tuo Jimmssiltä päivässä kotiovelle, kun Matkahuollolla menee yleensä 3-4 päivään, jos edes ikinä ovelle päätyy.

Samaten nyt kun pitäisi 4 tuotetta palauttaa. Laitoin ilmoituksen sähköpostilla, kuten Jimmssin peruutusehdoissa sanotaan olevan yksi vaihtoehto. Tulee vastaus et pitäisi jokaisesta 4 tuotteesta täyttää RMA-lomake heidän sivuiltaan. Vastasin takaisin et peruutusehdoissa selvästi lukee että sähköposti on yksi vaihtoehdoista peruutusilmoituksen tekemiseen. Nyt ei sitten mitään vastausta enää kuulukkaan. Surkeaksi on mennyt tuo Jimmssin palvelu nykyisin. Tiedänpähän viedä rahani jatkossa yrityksiin, jossa palvellaan.

Lisätään tähän tuo entisestään hidastunut postitus. Ilman kiirehtimispyyntöä ei ole yksikään tilaus lähtenyt ikinä 3 päivän sisään Jimmssiltä.
Ainahan niillä on jotain selityksiä, milloin minkäkin syy. Vuosia ollut asiakkaana ja ikinä ei ole lähtenyt tilaus 3 päivän sisään (paitsi jo ne joita on pyydetty kiirehtimään). Naurettavaa räpellystä.

27 tuntia sitten tehty tilaus, katotaan milloin viitsivät lähettää ilman kiirehtimistä. Tilasin hetki sitten saman tuotteen Datatronicista, 2€ kalliimmalla. Testataan kumpi lähettää aikasemmin (veikkaan Datatronicia).
Hei,

tutkimme asiaa palautteesi perusteella, ja tapaukseen liittyvän chat-keskustelun perusteella emme ikävä kyllä voi allekirjoittaa täällä kertomaasi. Sähköpostien käsittelyssä vasteaikamme on tällä hetkellä alle 24h viestin vastaanottamisesta ja vastaamme kaikkiin viesteihin.

Väitettäsi toimitusaikoihin liittyen emme myöskään voi kyllä allekirjoittaa. Toisinaan toimituksissa on eri tilanteista johtuen enemmän viivettä, mutta normaalitilanteessa tilaukset lähtevät pääsääntöisesti jo saman tai seuraavan arkipäivän aikana matkaan mikäli asiakas on tilannut omasta varastostamme löytyviä tuotteita ilman erillisiä asennuspalveluita.

Mikäli haluat näistä tapauskohtaisemmin kanssamme keskustella, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joka on 24/7 tavoitettavissa, nopeiten meidät tavoittaa puhelimitse tai chat-palvelussa.
 
Maanantaina ja tiistaina tilaamani tuotteet lähtivät/lähtevät tänään matkaan, eli pysyttiin 4 päivän sisällä, hyvä homma! Mielestäni toimitusaika on kuitenkin uusille asiakkaille aika harhaanjohtava ilmaisu, koska itse ainakin oletin, että tuo tarkoittaisi 4 päivän sisällä perillä täällä pk-seudulla. Ja tästä syystä en tosiaan sitä pikatoimitusnappulaa painanut, koska oletin kerkeävän kuitenkin viikonlopuksi tuon maanantaina päivällä tilatun tuotteen (kuten yleensä poikkeuksetta, kun Suomen sisällä tavaraa tilaa). Kuten aiemmassa viestissäni mainitsin, olisi myös hyvä olla läpinäkyvä siitä, että maksetut postitukset laitetaan jonon ohi (esim. lähetysaika-arvio 1-2 päivää tms vs ilmainen toimitus 1-4 pv). Pikatoimitusnappi on toki kiva mahdollisuus, mutta näen sen enemmän tyylillä "tarvitsen tavaran huomiseksi apua", eikä siten, että painamatta jättäminen tarkoittaa, että ihan sama milloin tulee. Tämä kaikki palaute nyt uuden asiakkaan näkökulmasta - toimitusaika on varmasti selkeä vanhoille asiakkaille, samoin ilmeisesti maksettujen postien ohitse meneminen ja mikä pikatoimitusnapin tarkoitus on. Jimms kuitenkin halunnee myös uusia asiakkaita, joten kannattaa ehkä myös sillä silmällä näitä miettiä. Mutta mukavaa perjantaita - hyvä, että olette saaneet jonoja purettua :)
 
Vähän Jimms historiaa.
Muutaman kerran tuli käytyä myös jimmssin helsingin arabian myymälässä.
Se ei kovinkaan kauaa ollut toiminnassa,kun siirtyi turkuun.
Sitten tampereen Bulldog-netstore meni jimssille,kun jimms laajensi toimintaansa.
Joskus 1990 luvun alussa toiminta alkanut.Hyvin näyttää jatkuvan.


Jimm’s 20v historiikki, osa 1: Coolputer - Jimm's Blog - Jimms.fi




jimms2.PNG
 
Vähän Jimms historiaa.
Muutaman kerran tuli käytyä myös jimmssin helsingin arabian myymälässä.
Se ei kovinkaan kauaa ollut toiminnassa,kun siirtyi turkuun.
Sitten tampereen Bulldog-netstore meni jimssille,kun jimms laajensi toimintaansa.
Joskus 1990 luvun alussa toiminta alkanut.Hyvin näyttää jatkuvan.


Jimm’s 20v historiikki, osa 1: Coolputer - Jimm's Blog - Jimms.fi




jimms2.PNG
RIP Bulldog. Pari kertaa tuossa Tampereen Jimm'sissä ehdin käymään ennen kuin sulkivat.
 
Hei,

tutkimme asiaa palautteesi perusteella, ja tapaukseen liittyvän chat-keskustelun perusteella emme ikävä kyllä voi allekirjoittaa täällä kertomaasi. Sähköpostien käsittelyssä vasteaikamme on tällä hetkellä alle 24h viestin vastaanottamisesta ja vastaamme kaikkiin viesteihin.

Väitettäsi toimitusaikoihin liittyen emme myöskään voi kyllä allekirjoittaa. Toisinaan toimituksissa on eri tilanteista johtuen enemmän viivettä, mutta normaalitilanteessa tilaukset lähtevät pääsääntöisesti jo saman tai seuraavan arkipäivän aikana matkaan mikäli asiakas on tilannut omasta varastostamme löytyviä tuotteita ilman erillisiä asennuspalveluita.

Mikäli haluat näistä tapauskohtaisemmin kanssamme keskustella, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joka on 24/7 tavoitettavissa, nopeiten meidät tavoittaa puhelimitse tai chat-palvelussa.

Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.

Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.

Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.

Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.
 
Kun MDPC-Xn muutakin kamaa löytyy, niin saisiko MDPC-Xn crimperin (ja muita heidän sivulta löytyviä työkaluja) valikoimaan?
 
Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.

Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.

Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.

Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.
Hei,

Ensisijaisesti ohjaamme aina tuon RMA -hakemuksen kautta selkeyden vuoksi. Sähköpostitse palautusilmoitus on toki myös käypä tapa. Näissä tapauksessa meidän oman seurannan vuoksi sitten täällä tuo RMA tapaus luodaan ja palautusohjeet laitetaan tulemaan. Tässä toki olisi asiakaspalvelija kieltämättä voinut tuolla toisella kerralla jo RMA tapauksen teille avata palautusta varten, eikä toistamiseen enää ohjata täyttämään tuota sivuillamme olevaa lomaketta. Pahoittelut tapahtuneesta.
 
Kun MDPC-Xn muutakin kamaa löytyy, niin saisiko MDPC-Xn crimperin (ja muita heidän sivulta löytyviä työkaluja) valikoimaan?
Selvitellään saadaanko valikoimaan!

Muoks. Ei valitettavasti tuota CTX-4 versiota ole toimittajillamme laisinkaan listattuna ja vastaavasti aiemmin meillä myynnissä jo ollut CTX-3 valitettavasti jo poistunut myynnistä. Ainakaan toistaiseksi ei siis harmillisesti saada :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Juuri pääsi siihen 4 päivän aikaan kun tiistai-iltana tilattu tavara lähetettiin tänä aamuna. Mutta viikonloppu välissä niin pitkäksi tuo meni silti.
 
Iso käpälä täältä @Jimm's suuntaan kyllä, aina kun tarvinnut apua komponettien kanssa niin ovat kyllä toimittaneet ja auttaneet, mulla ei mitään valittamista, sympatiat teille joilla ongelmia on, toivottavasti ratkeavat.
 
Eipä kyllä itselläkään ole valittamista, osat tulleet ajallaan ja takuut hoitunut tarvittaessa ripeästi ilman ongelmia :tup:
 
Jos jotain saa ja voisi toivoa, niin enemmän pinkki vivahteisia komponentteja myytiin, tasan yks KFA2 pinkki näyttis ja siihen jää näyttisten tarjonta Jimm's verkkokaupassa Koteloita löytyy jo useampaa sorttia mutta emolevyjä/rameja/virtiksiä, jäähyjä.. odotellessa
 
Jos jotain saa ja voisi toivoa, niin enemmän pinkki vivahteisia komponentteja myytiin, tasan yks KFA2 pinkki näyttis ja siihen jää näyttisten tarjonta Jimm's verkkokaupassa Koteloita löytyy jo useampaa sorttia mutta emolevyjä/rameja/virtiksiä, jäähyjä.. odotellessa
Melko marginaalinen väri tuo taitaa olla komponenttivalmistajillakin, mutta välitetään toivetta eteenpäin että mikäli tuollaisia vain enemmän julkaistaan niin tulisi myös sitten meille valikoimiin mikäli vain meidän toimittajilta niitä saadaan :tup:
 
Melko marginaalinen väri tuo taitaa olla komponenttivalmistajillakin, mutta välitetään toivetta eteenpäin että mikäli tuollaisia vain enemmän julkaistaan niin tulisi myös sitten meille valikoimiin mikäli vain meidän toimittajilta niitä saadaan :tup:
Mitä tuossa Kiinan markkinoilta bongannut, niin sieltä ainakin löytyy pinkkejä isotkin niput, toimitusaika 2vko-8vkoa.
 
Selvitellään saadaanko valikoimaan!

Muoks. Ei valitettavasti tuota CTX-4 versiota ole toimittajillamme laisinkaan listattuna ja vastaavasti aiemmin meillä myynnissä jo ollut CTX-3 valitettavasti jo poistunut myynnistä. Ainakaan toistaiseksi ei siis harmillisesti saada :cry:
Laitoin viestiä myös Casekingille. Jos ne saa sen myyntiin, niin kai Jimmykin voi saada?
 
Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.

Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.

Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.

Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.
Hei,

Ensisijaisesti ohjaamme aina tuon RMA -hakemuksen kautta selkeyden vuoksi. Sähköpostitse palautusilmoitus on toki myös käypä tapa. Näissä tapauksessa meidän oman seurannan vuoksi sitten täällä tuo RMA tapaus luodaan ja palautusohjeet laitetaan tulemaan. Tässä toki olisi asiakaspalvelija kieltämättä voinut tuolla toisella kerralla jo RMA tapauksen teille avata palautusta varten, eikä toistamiseen enää ohjata täyttämään tuota sivuillamme olevaa lomaketta. Pahoittelut tapahtuneesta.
Annetaan nyt positiivistakin palautetta vastapainoksi, kun aihettakin on. Alku ongelmien jälkeen sentään loppuosa palautusprosessista meni jouhevasti. Aamulla tuli 09:27 tuli viesti että palautuslähetys on saapunut perille (08:44 postin mukaan) ja 14:07 tuli viesti että palautus on käsitelty ja rahat hyvitetty. Palautus käsittelyjen nopeudessa olette siis ihan kärkiluokassa.
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen postitse tehty tilaus Jimmsille, ja propsit kyllä lähtee ainakin minulta. Lauantaina hyvin myöhään illasta tilaus sisään, sunnuntaina iltapäivästä vielä toinen, maanantaina aamusta 7:22 paketti valmiina sisältäen molemmat tilaukset, ja tänään tiistaina perillä 14:30!
 
Näissä kannattaisi aina ilmoittaa koska tilaus on tehty, että muut pääsisivät kiinni harmituksen tasoon.
Lisäksi kannattaisi olla tunnus luotuna, niin voisi käydä painamassa pikatilausnappia tilaukselle, jos polttelee.

Mutta tosiaan nyt taas ollaan tilanteessa, jossa Jimmsin tilaukset laahaa monessa kohtaa.
Meriselityksinä lienee Assyt, veronpalautukset, lomat ja varmaan vielä blackfridaykin.

Jännä, että nämä poikkeukset tulee Jimmsille joka vuosi yllätyksenä...


Tilasin siis tiistaina, kuten mainitsin, illansuussa. Paketti tuli perille maanantaina, mistä kiitos Jimmsille. Kuitenkin vaikka etukäteen maksettu tilaus lähtisi aamulla kello 7, voisi olettaa, että se ehtisi samana päivänä postimiehen kyytiin. Jimms voisi myös tiedottaa kissankokoisin kirjaimin, jos pikatoimitus on odotuksissa, niin ei tulisi turhia pettymyksiä.

Toisaalta tilasin perjantaina päivällä Multitronicilta parinkympin letin lähikaupungin myymälään. Tänään keskiviikkona se odottaa edelleen pakkaamista. Että flegmaattista palvelua on alalla liikkeellä.

Tämä Jimmsin tilaus meni oikeasti onnettomien tähtien alla, eikä se ollut Jimmsin vika. En osannut odottaa, että Northin koteloon tilaamani samanmerkkinen Celsius+prossuvesijäähdytin ei tuekaan LGA1700 kantaa. :-( Nyt sitten odotellaan, että lähettävät isosta pajasta sovittimen. Oli vanhahko jäähdytinmalli kyllä, mutta en vaan hoksannut tarkistaa asiaa.

Lisäyksenä OT-vuodatukseen: Fractalin supportista oli tullut tunnissa vastaus, jossaluvattiin lähettää LGA1700-kit samantien. Pahoiteltiin, että postissa menee 4-6 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Hei. Onko tulossa valikoimiin, ja jos on niin milloin, Scythe Fuma 3 -prossujäähy ?
Kyseistä mallia ei ole ainakaan vielä toimittajillamme, joten tätä ei saada lisättyä valikoimaamme. Jos kuitenkin saatavuus paranee toimittajallamme, voidaan sitten lisätä verkkosivuillemme.
 
Kylläpäs huono tuuri sattui kun maanantaina toimitettu 7800X3D oli 60€ kalliimpi kuin hinta nyt...

Muuten kyllä kaikki meni tilauksen kanssa juuri niin kuin pitää :thumbsup:
 
Kylläpäs huono tuuri sattui kun maanantaina toimitettu 7800X3D oli 60€ kalliimpi kuin hinta nyt...
Kannattaa olla aspaan yhteydessä. Itselle kävi samoin erään prossun kanssa ja hyvittivät lahjakortille erotuksen. :thumbsup:
 
Ei ole valitettavasti nyt infoa mahdollisista kampanjoista, mutta välitetty tästä toivetta eteenpäin.
Mitäs tälle kävi ? Piti tulla tänään varastoon mutta nyt mennyt punaiselle ja lukee vain että "tietoa ei saatavilla"
Tukkurin toimitus tuosta nyt tosiaan ainakin viivästynyt, niin arvio muuttunu samalla vahvistamattomaksi. Selvitellään heiltä tämän tilannetta.
Onko tulossa tätä mustaa mallia nimenomaan uudestaan? Toimittajalla sivujen mukaan ilmeisesti ainoastaan tuota valkoista saatavilla.

Näyttää olevan kaikilta toimittajilta nyt loppu ja toimitusarvio tuosta heiltä karkeasti loka-marraskuulle :confused2:
 
Onko muilla hävinnyt chat ominaisuus kännykällä sivuille mennessä?
Chatilla on tänään normaalia raskaampi maanantai, eli hieman teknistä häikkää, joten chat on tällä hetkellä pois käytöstä. Selvitellään tilannetta palveluntarjoajan kanssa ja koitetaan saada chat linjoille mahdollisimman nopeasti.
Tällä välin, aspaan voi soittaa tai laittaa sähköpostia!
 
Chatilla on tänään normaalia raskaampi maanantai, eli hieman teknistä häikkää, joten chat on tällä hetkellä pois käytöstä. Selvitellään tilannetta palveluntarjoajan kanssa ja koitetaan saada chat linjoille mahdollisimman nopeasti.
Tällä välin, aspaan voi soittaa tai laittaa sähköpostia!

No kysytään täällä, kun aika monelle muulle varastoon tullut jo, niin onko teille milloin tulossa?

 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 924
Viestejä
4 561 016
Jäsenet
75 065
Uusin jäsen
Winter

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom