Ilmeisesti tuohon kotiinkuljetus keissiin en saa vastata sillä tämä foorumi rajoittaa sitä ja edellinen vastaukseni poistettiin, joten jätetään se asia sitten keskeneräiseksi.
Väitteeni toimitusajoista perustuu omiin kokemuksiini ja varmasti saan kertoa täällä omat kokemukseni? Voi olla mahdollista että saatte yleensä lähetettyä tilaukset normaalitilanteessa, mutta omat lähetykseni eivät ole kertaakaan päivässä lähteneet, ilman kiirehtimispyyntöä.
Mutta sitten palataksemme tuohon palautustapaukseen, mihin ette edes ottaneet kantaa. Peruutusehdoissanne sekä sivujenne kohdassa "asiakaspalautus" lukee selvästi että peruuttamisilmoituksen voi tehdä sähköpostitse, mutta sekä ensimmäisessä että toisessa viestissänne ohjasitte täyttämään rma-lomakkeen. Vasta kolmannessa sähköpostiviestissö kun kysyin sana tarkasti "Eli ette siis suostu noudattamaan omia palautusehtojanne, jossa selvästi kerrotaan sähköpostin olevan validi tapa ilmoittaa tilauksen palautuksesta?" suostuittekin noudattamaan omia peruutusehtojanne.
Kun te yrityksenä vetoatte aina ehtoihinne ja olette tässäkin ketjussa vedonnut aiemminkin vedonnut niin voisitteko te myös noudattaa omia itse kirjoittamia ne ehtojanne myös toiseen suuntaan? Jos ehdot eivät ole mieleiset, esimerkiksi haluatte peruutusilmoitukset vain rma-lomaketta käyttäen niin muokkaattehan ehdot myös sitä vastaavaksi. Suostuitte vasta kolmannen viestin jälkeen toimimaan omien ehtojenne mukaisesti, joten koin tarpeelliseksi tehdä ilmoituksen myös KKV:lle, sillä on erittäin harhaanjohtavaa kuluttajan osalta jos yritys itse ei edes noudata omia ehtojaan. Toivon hartaasti että loppu palautusprosessi menee sujuvasti, lähetys on nyt postin hallussa.