Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Jos tilaa yhden tuotteen, jonka hinta muuttuu merkittävästi alaspäin (montakymmentä euroa) ennen kuin sitä on edes lähetetty, koska tilauksessa on toinen tuote jota joudutaan odottamaan mahdollisesti viikkotolkulla, niin onko mahdollista saada hinnanalennusta muuttuneesta hinnasta vai meneekö omaksi tappioksi? :think: Tilaus maksettu ennakkoon lahjakortin takia.
 
Jos tilaa yhden tuotteen, jonka hinta muuttuu merkittävästi alaspäin (montakymmentä euroa) ennen kuin sitä on edes lähetetty, koska tilauksessa on toinen tuote jota joudutaan odottamaan mahdollisesti viikkotolkulla, niin onko mahdollista saada hinnanalennusta muuttuneesta hinnasta vai meneekö omaksi tappioksi? :think: Tilaus maksettu ennakkoon lahjakortin takia.
Aspaan yhteys, varmaan muuttavat hinnan.
Tai sitten perut tilauksen tuon osalta, Aspasta ja tilaat uudelleen sillä halvemmalla hinnalla...
 
@Jimm's Onkos hinnat ristissä, kun perus Asus Strix 4090 maksaa enemmän kuin Strix 4090 OC edition? Tai niin minä luulisin OC olevan kalliimpi. Ei kyllä haittaa, kun olen jo napannut itelle Strix 4090 OC. :p

Tuotetoive taas: CableMod 12VHPWR 16-pin to 4x8-pin, eli 4090 näytönohjaimelle virtakaapeli. Mukana tuleva stockki on lyhyt ja ruma. CableModin kautta tilatessa joutuu maksamaan hirveitä postitusmaksuja, ja toimitetaan Hong Kongista..
Näyttäisi olevan toimittajien myyntihinnan kanssa linjassa- kellotettua mallia paremmin tarjolla. :)

Välitetään tuotetoive eteenpäin!

Edit: Valitettavasti emme saa toivottua tuotetta ainakaan tällä hetkellä valikoimaan. :(
 
Viimeksi muokattu:
Onko näytönohjaimilla millainen palautusoikeus? Torstaina saapui RX 6600 ja ei voi kyllä olla tyytyväinen. Dota2 ja CS:GO mikro-stutterointia ja fps-droppeja. CS:GO jäätyy aina, kun yrittää kesken pelin koskea videoasetuksiin. Lainasin kaverilta Nvidian kortin ja pelit pelitti mainiosti, joten ei pitäisi muista osista olla kyse. Kokeiltu asentaa ajurit uusiksi(DDU:lla tietty poistin vanhat), winukka uusiksi ja pelkät pakolliset ajurit/steam ja lisäksi testasin vielä linuxissa, jossa pelitti hieman paremmin, mutta en silti todellakaan tyytyväinen.
 
Onko näytönohjaimilla millainen palautusoikeus? Torstaina saapui RX 6600 ja ei voi kyllä olla tyytyväinen. Dota2 ja CS:GO mikro-stutterointia ja fps-droppeja. CS:GO jäätyy aina, kun yrittää kesken pelin koskea videoasetuksiin. Lainasin kaverilta Nvidian kortin ja pelit pelitti mainiosti, joten ei pitäisi muista osista olla kyse. Kokeiltu asentaa ajurit uusiksi(DDU:lla tietty poistin vanhat), winukka uusiksi ja pelkät pakolliset ajurit/steam ja lisäksi testasin vielä linuxissa, jossa pelitti hieman paremmin, mutta en silti todellakaan tyytyväinen.
Palautusoikeus koskee tuotteita joita ei ole otettu käyttöön. Jos tuote vaikuttaa olevan viallinen, se menee tietysti takuuseen eikä enää palautukseen.
 
Palautusoikeus koskee tuotteita joita ei ole otettu käyttöön. Jos tuote vaikuttaa olevan viallinen, se menee tietysti takuuseen eikä enää palautukseen.
Paha sanoa onko viallinen vai onko Radeon vain täyttä kuraa :D Joka tapauksessa omiin tarpeisiin täysin käyttökelvoton tuote, että pitänee ainakin yrittää takuuseen
 
Varastotilanteesta ja lähetysajoista, päällä oleva lomakausi sekä veronpalautukset ovat kieltämättä pinonnut tilauksia keräysjonoon aika isosti, mutta vielä pysytään siellä luvatussa 1-4 työpäivän käsittelyajassa varastotavaralle. Kirjautuneena tehdyissä tilauksissa kannattaa muistaa hyödyntää pikatoimitus-ominaisuutta mikäli hätä on iso ja tarve on akuutti. Näin tilaus saadaan ripeämmin liikkeelle.

Mikäli alkaa näyttämään siltä ettei tilausta näy eikä kuulu tuon arvion puitteissa, kannattaa ottaa ehdottomasti yhteyttä aspaan, niin kurkataan mikä on tilanne :thumbsup:
 
En ole aikaisemmin montaa tilausta Jimms:ltä tehnyt, mutta yksi syy tilata sieltä oli että ajattelin saavani tuotteet nopeammin vs. ulkomailta tilaaminen (kun tuo toinen kotimainen kauppa myy lähinnä eioota 24/7). Mutta täytyy kyllä sanoa, että nyt kun neljättä päivää mennään eikä varastossa olleet kamat ole vielä edes lähteneet ei kyllä toiminta vakuuta. Jos ei kotimainen verkon yli myyvä kauppa saa kamoja postiin 1-2 päivän sisällä on syytä katsoa toimintaa kriittisin silmin, sesongista riippumatta (no, joulu nyt on ymmärrettävästi erikoistapaus).
Ensi kerralla tilaan proshopista.
 
Onko näytönohjaimilla millainen palautusoikeus? Torstaina saapui RX 6600 ja ei voi kyllä olla tyytyväinen. Dota2 ja CS:GO mikro-stutterointia ja fps-droppeja. CS:GO jäätyy aina, kun yrittää kesken pelin koskea videoasetuksiin. Lainasin kaverilta Nvidian kortin ja pelit pelitti mainiosti, joten ei pitäisi muista osista olla kyse. Kokeiltu asentaa ajurit uusiksi(DDU:lla tietty poistin vanhat), winukka uusiksi ja pelkät pakolliset ajurit/steam ja lisäksi testasin vielä linuxissa, jossa pelitti hieman paremmin, mutta en silti todellakaan tyytyväinen.


Ja täältä lisää, eli eikun keskustelemaan :)
 
En ole aikaisemmin montaa tilausta Jimms:ltä tehnyt, mutta yksi syy tilata sieltä oli että ajattelin saavani tuotteet nopeammin vs. ulkomailta tilaaminen (kun tuo toinen kotimainen kauppa myy lähinnä eioota 24/7). Mutta täytyy kyllä sanoa, että nyt kun neljättä päivää mennään eikä varastossa olleet kamat ole vielä edes lähteneet ei kyllä toiminta vakuuta. Jos ei kotimainen verkon yli myyvä kauppa saa kamoja postiin 1-2 päivän sisällä on syytä katsoa toimintaa kriittisin silmin, sesongista riippumatta (no, joulu nyt on ymmärrettävästi erikoistapaus).
Ensi kerralla tilaan proshopista.
Sehän se ihme homma Suomessa onkin, että toimitukset yleisesti kestää. Ulkomailta tulee usein nopeammin kuin kotimaasta parisen sataa kilometriä. Itselle on kyllä Jimmsiltä tullut tavara yleensä parissa päivässä, mutta enpä olekaan nyt hetkeen tilaillut mitään.
 
Miksi harmaa maksaa enemmän kuin hopeinen?

EDIT: Dustinissa ja Proshopissa muuten halvemmalla ;)
 
Viimeksi muokattu:
Onko uudempaa tietoa milloin noi 4x MSI RTX 4090 Suprim X tulee varastoon? Piti saapua 1.8 ja oli jo ennen sitä pitkään toimituksessa. Vai onko enää edes tulossa?
 
Miksi harmaa maksaa enemmän kuin hopeinen?

EDIT: Dustinissa ja Proshopissa muuten halvemmalla ;)
Tarkistellaan näiden hinnat tuotevastaavan kautta! :geek:
EDIT: Hinnat päivitetty
 
Viimeksi muokattu:
@Jimm's

Onko teillä mahdollisuutta tilata suoraan valmistajalta (tässä tapauksessa Kolink) RGB kotelotuulettimia mitä esim. Kolink Observatory Lite Mesh RGB kotelossa tulee mukana?

Noita em. tuulettimia ei näytä erikseen olevan kenenkään listoilla myytävänä.

GEKL_066_01-opti.jpg
 
Varastotilanteesta ja lähetysajoista, päällä oleva lomakausi sekä veronpalautukset ovat kieltämättä pinonnut tilauksia keräysjonoon aika isosti, mutta vielä pysytään siellä luvatussa 1-4 työpäivän käsittelyajassa varastotavaralle. Kirjautuneena tehdyissä tilauksissa kannattaa muistaa hyödyntää pikatoimitus-ominaisuutta mikäli hätä on iso ja tarve on akuutti. Näin tilaus saadaan ripeämmin liikkeelle.

Mikäli alkaa näyttämään siltä ettei tilausta näy eikä kuulu tuon arvion puitteissa, kannattaa ottaa ehdottomasti yhteyttä aspaan, niin kurkataan mikä on tilanne :thumbsup:
Teidän pitäis lisätä tilaukseen myös nappi "Tällä tilauksella ei ole kiire" meille ei niin hosujille niin hoppuilijat sais tuotteensa nopeammin :D
 
Palautusoikeudesta puheenollen, tilasin tammikuussa väärän kaapelin, ja laitoin palautussähköpostin vetämään ko. tuotteen osalta (Paketti noudettu torstaina ja sähköposti seuraavana tiistaina).
Vielä ei ole kuulunut takaisin :D. Kävin joskus chätissäkin asian esittämässä muttei ole kuulunut takaisinpäin, chättiin tai muualle.
 


Pistäkääpäs tämä sama valkoinenkin versio mukaan back to school kampanjaan, niin lähtee tilaukseen, kiitoksia!
 
Tilaus meni tänään peruutukseen kun ei sovitussa ajassa saada sitä postitettua. Tuotetta oli varastossa ja lähetettävisså eikä ois vaatinut muuta kuin postituksen.
 
@Jimm's

Onko teillä mahdollisuutta tilata suoraan valmistajalta (tässä tapauksessa Kolink) RGB kotelotuulettimia mitä esim. Kolink Observatory Lite Mesh RGB kotelossa tulee mukana?

Noita em. tuulettimia ei näytä erikseen olevan kenenkään listoilla myytävänä.

GEKL_066_01-opti.jpg

Ikävä kyllä emme saa Kolinkin koteloiden mukana tulevia tuulettimia erikseen myyntiin.
 
Palautusoikeudesta puheenollen, tilasin tammikuussa väärän kaapelin, ja laitoin palautussähköpostin vetämään ko. tuotteen osalta (Paketti noudettu torstaina ja sähköposti seuraavana tiistaina).
Vielä ei ole kuulunut takaisin :D. Kävin joskus chätissäkin asian esittämässä muttei ole kuulunut takaisinpäin, chättiin tai muualle.

Ompas erikoista. Tuossa tilanteessa kannattaa olla yhteydessä vielä sähköpostin välityksellä --> asiakaspalvelu@jimms.fi ja välittää mukaan tuo tammikuussa aikaisemmin lähettämäsi viesti meille uudestaan.
 


Pistäkääpäs tämä sama valkoinenkin versio mukaan back to school kampanjaan, niin lähtee tilaukseen, kiitoksia!
Toive välitetty eteenpäin!
 
Tilaus meni tänään peruutukseen kun ei sovitussa ajassa saada sitä postitettua. Tuotetta oli varastossa ja lähetettävisså eikä ois vaatinut muuta kuin postituksen.
Sama juttu, viikko tilauksesta mennyt, seurantakoodi tuli kyllä toissapäivänä (siihen meni se 4 pv), mutta syystä tai toisesta ei kama ole vieläkään siirtynyt putiikista kuljetukseen :(
 
Toimitus 1-4 työpäivää.
Tilattua tavaraa oli hyllyssä,toimitettavana heti.
Edelleen lukee toimitustiedoissa.Odottaa käsittelyä.
Onko jimmssin homma livennyt lapasesta.
Ennen tuli tavarat 2-3 työpäivässä.
Vai onko nallekarkit loppuneet. :interested:
No odotellaan,odotellaan,eiköhän se sieltä joskus tule.:whistling:
.
 
Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys, eikä vastaanottajalla perillä), mutta onhan tämä aika hidasta. Olisi ollut kiva saada viikonlopuksi tuotteet, mutta en kuitenkaan mitään pikatoimituksia pyytänyt, kun en odottanut sen näin kauan kestävän. Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä :D Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
 
Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys, eikä vastaanottajalla perillä), mutta onhan tämä aika hidasta. Olisi ollut kiva saada viikonlopuksi tuotteet, mutta en kuitenkaan mitään pikatoimituksia pyytänyt, kun en odottanut sen näin kauan kestävän. Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä :D Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
Verkkokaupasta tuli tiistaina tilattu tuote eilen iltapäivä viiden aikoihin, ei ole todellakaan totuttu liian hyvään. Liki viikon mittainen aika pelkästään tuotteen lähettämiseen on ala-arvoista, oli sitten kuinka kiirettä tahansa, vai onko siellä jimm's:in takahuoneessa yksi tyyppi joka ei ole lomalla ja vastailee tänne foorumille sekä samalla toisella kädellä paketoi lähetyksiä?
 
Hieman eroa siihen, kun tilasin telialta pari viikkoa sitten uuden puhelimen kello 18:30 maanantai-iltana ja tuote oli postin noutolokerikossa haettavissa seuraavana päivänä :D Onko sitä sitten tottunut liian hyvään, ehkä.
Telia käyttää Postia tuotevarastonaan (tarkemmin Transval, joka on Postin tytäryhtiö), joten kun kerta varastosta ja toimituksesta huolehtii sama firma, niin saadaan erittäin ripeä ketju tilauksesta asiakkaalle.
 
Telia käyttää Postia tuotevarastonaan (tarkemmin Transval, joka on Postin tytäryhtiö), joten kun kerta varastosta ja toimituksesta huolehtii sama firma, niin saadaan erittäin ripeä ketju tilauksesta asiakkaalle.
Okei, mietinkin, että joku spessukeissi täytyy olla, kun toimitus on noin uskomaton ja vielä illalla tilattuun tuotteeseen. Mutta kiitos tästä tiedosta ^^ En tosiaan ihan nyt noin nopeaa toimitusta olettaisi keneltäkään, mutta tietysti sormien syyhytessä uutta luuria oli tämä miellyttävä yllätys :D
 
Verkkokaupasta tuli tiistaina tilattu tuote eilen iltapäivä viiden aikoihin, ei ole todellakaan totuttu liian hyvään. Liki viikon mittainen aika pelkästään tuotteen lähettämiseen on ala-arvoista, oli sitten kuinka kiirettä tahansa, vai onko siellä jimm's:in takahuoneessa yksi tyyppi joka ei ole lomalla ja vastailee tänne foorumille sekä samalla toisella kädellä paketoi lähetyksiä?
No juu, siltä vähän vaikuttaa, että kesälomalla ollaan. Harmi sinänsä, koska olisi kiva tukea suomalaista yritystä. Proshopista olisin saanut saman tuotteen postikulujen kanssa yhteensä samaan hintaan, mutta valitsin kuitenkin Jimmsin. Eniten harmittaa, että toisen aiemmin muualta tilaamani tuotteen toiminta riippuu tästä yhdestä käsittelyä odottavasta tuotteesta.
 
tilasin eilen aamu kuuden maissa, toimitusvahvistus tuli muutama tunti myöhemmin ja nyt paketti saapui jo ovelle että sentään osa tilauksista saapuu ihan ajallaan :D
 
tilasin eilen aamu kuuden maissa, toimitusvahvistus tuli muutama tunti myöhemmin ja nyt paketti saapui jo ovelle että sentään osa tilauksista saapuu ihan ajallaan :D
Etkä merkannut pikatoimitusta? Mikähän logiikka tässä on jos ei edes tilausjärjestyksessä käsitellä.
 
Pakko antaa iso plussa taas jimsille. Tilasin TUF:filta 4070ti, jossa ilmeni parin päivän käytön jälkeen tuuletin vika. Noh... Lähetin kortin Jimsille ja uusi tuli parissa päivässä(jos viikonloppua ei lasketa) tilalle nallekarkkien kera. Kokonaisuudessaan tähän taisi mennä hieman alle viikko.

Viallinen kortti oli Jimsillä perjantaina, Se oli testattu ja vika todennettu perjantaina sekä uusi tuote oli tilattu minulle samana perjantaina. Uusi tuote saapui postiin noudettavaksi tiistaina.
Juuri tämän takia tilaan AINA Jimsiltä, vaikka siellä olisikin kalliimpaa, sillä kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ovat olleet ainakin omalla kohdalla erittäin vaivattomia ja nopeita. Sekä aina ilmainen toimitus +1

Jatkakaa samaan malliin! Täällä on yksi erittäin tyytyväinen asiakas.
 
tilaan AINA Jimsiltä, vaikka siellä olisikin kalliimpaa, sillä kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ovat olleet ainakin omalla kohdalla erittäin vaivattomia ja nopeita. Sekä aina ilmainen toimitus +1

Jatkakaa samaan malliin! Täällä on yksi erittäin tyytyväinen asiakas.
Aika moneen (verrattaen kalliiseen) tuotteeseen on hintaan sisäänleivottu postikulut, jolloin voidaan tilausprosessissa esittää ilmainen toimitus, tulee asiakkaalle parempi mieli näin. ;)

Onneksi ainakin yhdellä on toiminut hyvin takuuhommat, monen monta tarinaa täällä jaettu, jossa takuuasiat _eivät_ ole menneet niin kuin strömsössä.
 
Aika moneen (verrattaen kalliiseen) tuotteeseen on hintaan sisäänleivottu postikulut, jolloin voidaan tilausprosessissa esittää ilmainen toimitus, tulee asiakkaalle parempi mieli näin. ;)

Onneksi ainakin yhdellä on toiminut hyvin takuuhommat, monen monta tarinaa täällä jaettu, jossa takuuasiat _eivät_ ole menneet niin kuin strömsössä.
Halvin tuffin 4070ti jimsillä oli verrattuna muihin verkkokauppoihin mitä tilauspäivänä vertailin. Ei taia olla toista verkkokauppaa, jossa joka tilaukseen silti saa ilmaset toimitukset vai oonko väärässä? Tää oli toinen takuu keissi mitä itellä on jimsin kanssa ja ei oo kun positiivista sanottavaa. Toki ramin kanssa oli pikku pelleilyt kun ei aiemmin ollu niitä ite testaillu mutta verkkokaupan chatistä sai tuolloinkin hyvät ohjeet ja saatiin ne tosiaankin testattua.

Tosin se express homma pahimmassa tapauksessa kuluttajan silmissä vaikutti vähän kusetukselta mitä ne alussa koitti tuputtaa :D
 
Etkä merkannut pikatoimitusta? Mikähän logiikka tässä on jos ei edes tilausjärjestyksessä käsitellä.
Jos tilaat sillä kalliilla kotiinkuljetuksella, etkä ota ilmaisilla posteilla niin se on ikäänkuin pikatoimitus ja lähtee ennen ilmaisia.
 
Jos tilaat sillä kalliilla kotiinkuljetuksella, etkä ota ilmaisilla posteilla niin se on ikäänkuin pikatoimitus ja lähtee ennen ilmaisia.
Millä perusteella tuotteet lähetetään silloin nopeammin? Kotiinkuljetuksen toimitusajat asia erikseen, mutta miksi itse tuotteiden pakkaus ja laittaminen postiin olisi tuolloin nopeampaa ja missä niin kerrotaan?
 
Varastotilanteesta ja lähetysajoista, päällä oleva lomakausi sekä veronpalautukset ovat kieltämättä pinonnut tilauksia keräysjonoon aika isosti, mutta vielä pysytään siellä luvatussa 1-4 työpäivän käsittelyajassa varastotavaralle. Kirjautuneena tehdyissä tilauksissa kannattaa muistaa hyödyntää pikatoimitus-ominaisuutta mikäli hätä on iso ja tarve on akuutti. Näin tilaus saadaan ripeämmin liikkeelle.

Mikäli alkaa näyttämään siltä ettei tilausta näy eikä kuulu tuon arvion puitteissa, kannattaa ottaa ehdottomasti yhteyttä aspaan, niin kurkataan mikä on tilanne :thumbsup:

Nyt, kun on uudet hienot sivut ajossa, niin voiskohan tuolla ylhäällä (tai sivulla, tai jossain muualla) pitää ilmoitusta, jos on haastava tilanne toimitusten suhteen? Samassa voi sitten mainostaa tuota pikatoimitus-mahdollisuutta hätähousuille.

Tilasin maanantaina kello 12 varastossa olevaa tavaraa, ja ei tosiaan ole vielä käsitelty. Edelleen ollaan 4 työpäivän sisällä (sillä ilmeisesti tämä tarkoittaa 4 työpäivän sisällä lähetys

Eilen aamusta tilasin varastotuotteen, jännä nähdä miten jono hälvenee. Taitaapi mennä ensi viikolle kuitenkin lähetyksenkin suhteen.
 
Millä perusteella tuotteet lähetetään silloin nopeammin? Kotiinkuljetuksen toimitusajat asia erikseen, mutta miksi itse tuotteiden pakkaus ja laittaminen postiin olisi tuolloin nopeampaa ja missä niin kerrotaan?

Koska jimms sanoo niin

Moi! Kaikki tavalliset tilaukset pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti mutta pikatoimitusnappi otettiin käyttöön alunperin juuri foorumilaisten yksäritse esittämien kiirehtimispyyntöjen pohjalta :)
Käsittelynopeus riippuu tilausten kokonaismäärästä ja maksulliset lisäpalvelut menevät jonon ohi automaattisesti eli esimerkiksi pikakasaus tai paketin kuriirikuljetus ovelle.
 
Ei oo kyllä viime päiviltä ollut hyvää sanottavaa Jimmssistä. Chatissa pyysin muuttamaan kuljetustavaksi Postin kotiinkuljetuksen niin ukko lyö Matkahuollon jakopaketin ja laittaa lisämaksupyynnön sähköpostiin. Katson kuittia ja totean et pyysin Postin kotiinkuljetusta. Jätkä toteaa et hänen mielestään Matkahuolto toimii paremmin. Joudun toteamaan et mä olen tässä se maksava asiakas ja jos pyydän Postin kotiinkuljetuksella niin sitten olisi syytä laittaa Postin kotiinkuljetuksella, kun sellainen on vaihtoehto. Vaihtoi sitten lopulta. Posti tuo Jimmssiltä päivässä kotiovelle, kun Matkahuollolla menee yleensä 3-4 päivään, jos edes ikinä ovelle päätyy.

Samaten nyt kun pitäisi 4 tuotetta palauttaa. Laitoin ilmoituksen sähköpostilla, kuten Jimmssin peruutusehdoissa sanotaan olevan yksi vaihtoehto. Tulee vastaus et pitäisi jokaisesta 4 tuotteesta täyttää RMA-lomake heidän sivuiltaan. Vastasin takaisin et peruutusehdoissa selvästi lukee että sähköposti on yksi vaihtoehdoista peruutusilmoituksen tekemiseen. Nyt ei sitten mitään vastausta enää kuulukkaan. Surkeaksi on mennyt tuo Jimmssin palvelu nykyisin. Tiedänpähän viedä rahani jatkossa yrityksiin, jossa palvellaan.

Lisätään tähän tuo entisestään hidastunut postitus. Ilman kiirehtimispyyntöä ei ole yksikään tilaus lähtenyt ikinä 3 päivän sisään Jimmssiltä.
 
Koska jimms sanoo niin
Olisi varmaan hyvä, jos lukisi selkeästi myös nettisivuilla, koska itse en ainakaan mitään foorumeiden vuoden 2020 viestejä käy noin tarkasti läpi (saa toki mielellään korjata, jos löytyy nettisivuilta ja olen puusilmä) :D Mutta kiitos kun jaksoit lainata tuon, aikamoista.
 
Tilasin ensimmäistä kertaa Jimmsiltä tiistaina, kun löytyi vesijäähdytin sopivaan hintaan. En edes osannut aavistaa, että etukäteen maksettu jäähdytin ei olisi torstai-iltaan mennessä liikahtanut hyllystä mihinkään. Ei nyt päässyt viikonloppuna asentamaan, että onhan tässä jonkin verran pettymystä ilmassa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 924
Viestejä
4 561 035
Jäsenet
75 065
Uusin jäsen
Winter

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom