Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Montech Air 903.
Näyttää todella mielenkiintoiselta kotelolta hintaisekseen. Ei näy missään Suomessa olevan saatavilla...

Onko mitään tietoa, kun heidän muita koteloita teiltäkin näyttää löytyvän...
Moikka,
Selvitellään saadaanko tätä mahdollisesti valikoimiin/tilattua jostain.
 
Mites takuuasiat on hoitunut yleensä? Kuukausi takaperin toimitin laitteen takuuseen ja tuli viestiä aika pian että lähetetty valmistajalle huollettavaksi. Sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään, viikko takaperin lupailtiin palata mahdollisimman pian asiaan muttei kuitenkaan palattu :confused:
Hei, yleensä kyllä hoituvat nopeasti jos saadaan suoraan meillä käsiteltyä. Valitettavasti näissä tapauksissa jossa sitten valmistaja haluaa tuotteen tarkistettavaksi niin voi valitettavasti hieman pidempään mennä. Viesteihin meillä kyllä pitäisi vastaus tulla, pahoittelut jos on jostain syystä jäänyt tuo palaaminen väliin. Laitatko uudemman kerran asiakaspalveluun vielä viestiä, tai sitten täällä yksityisviestillä RMA- tai tikettinumeron niin vastaillaan sähköpostitse?
 
Löytyy jo useampaa kokoonpanovideota tuubista. Jossain vaiheessa pitäisi saada tyttärelle kone kasattua ja tuo näyttää hyvältä...
Moi,

Tähän tuli vastaus että ei ainakaan tällä hetkellä valitettavasti meidän tukkurit tätä lainkaan edes listaa. Ei siis saada kyllä valikoimin tällä hetkellä. Tuotepäällikkö lupasi kyllä tarkkailla tilannetta ja lisätään valikoimiin jos jostain vain saadaan. Tällä hetkellä ei kuitenkaan siis saada eikä tietoa koska saataisiin.
 
Saisko VESA 100x100->200x300 adapteria valikoimiin? Mielellään kiinteä levy, eikä niitä 4 erillistä lattaraudan palaa, jota näkyy useammasta paikasta saavan, eli jotain tän näköstä; https://www.amazon.com/gp/product/B07F577TKZ/
Tämä taitaa olla mitä haet, mutta Jimm's:n tiedot ja kuva tuotteesta ovat vanhentuneet ja "valmistajan tuotesivu" -linkistä löytyy päivitetyt:
 
Tämä taitaa olla mitä haet, mutta Jimm's:n tiedot ja kuva tuotteesta ovat vanhentuneet ja "valmistajan tuotesivu" -linkistä löytyy päivitetyt:
Kappas vaan! Jotenkin onnistuin olemaan löytämättä tuota Jimmssin ja Googlen haulla.. :lol: Tai sitten löysin tuon, mutta katoin, että 200x300 koko puuttui.. Kiitokset tästä! :thumbsup:
 
Ostin Jimmsiltä hyperx cloud orbit s kuulokkeet, reilun vuoden käytön jälkeen hajosi vasemman puoleisen kuulokkeen sanka.
Tein Jimmsiin takuupalautus pyynnön jonka he suorilta hylkäsivät.
Laitoin linkkejä joissa muillakin ihmisillä on ollut saman tuotteen kanssa samanlaisia ongelmia:


Vastauksena sain vain että maahantuoja on eritoteen kieltänyt vastaanottamasta näin vaurioituneita kuulokkeita, olisi pitänyt kuulemma ostaa hifi kuulokkeet.
Ja että näitä kuulokkeita on kohdeltu huonosti.
Sen verran arvokkaat kuulokkeet, että ei todellakaan ole huonosti kohdeltu, ei edes lattialle tiputettu.
Kuulokkeet näyttää muilta osin melkein uusilta, mitä nyt vähän pölyä kun ei ole olleet kovassa käyttössä.
Voisi kuvitella että jos ostan yli 300€ kuulokkeet kestäisivät ne kauemmin.
Todella huonoa asiakaspalvelua
 
Ostin Jimmsiltä hyperx cloud orbit s kuulokkeet, reilun vuoden käytön jälkeen hajosi vasemman puoleisen kuulokkeen sanka.
Tein Jimmsiin takuupalautus pyynnön jonka he suorilta hylkäsivät.
Laitoin linkkejä joissa muillakin ihmisillä on ollut saman tuotteen kanssa samanlaisia ongelmia:


Vastauksena sain vain että maahantuoja on eritoteen kieltänyt vastaanottamasta näin vaurioituneita kuulokkeita, olisi pitänyt kuulemma ostaa hifi kuulokkeet.
Ja että näitä kuulokkeita on kohdeltu huonosti.
Sen verran arvokkaat kuulokkeet, että ei todellakaan ole huonosti kohdeltu, ei edes lattialle tiputettu.
Kuulokkeet näyttää muilta osin melkein uusilta, mitä nyt vähän pölyä kun ei ole olleet kovassa käyttössä.
Voisi kuvitella että jos ostan yli 300€ kuulokkeet kestäisivät ne kauemmin.
Todella huonoa asiakaspalvelua
Sivuilla lukee 2v takuu eli ei pitäisi olla ongelmaa.
 
Ostin Jimmsiltä hyperx cloud orbit s kuulokkeet, reilun vuoden käytön jälkeen hajosi vasemman puoleisen kuulokkeen sanka.
Tein Jimmsiin takuupalautus pyynnön jonka he suorilta hylkäsivät.
Laitoin linkkejä joissa muillakin ihmisillä on ollut saman tuotteen kanssa samanlaisia ongelmia:


Vastauksena sain vain että maahantuoja on eritoteen kieltänyt vastaanottamasta näin vaurioituneita kuulokkeita, olisi pitänyt kuulemma ostaa hifi kuulokkeet.
Ja että näitä kuulokkeita on kohdeltu huonosti.
Sen verran arvokkaat kuulokkeet, että ei todellakaan ole huonosti kohdeltu, ei edes lattialle tiputettu.
Kuulokkeet näyttää muilta osin melkein uusilta, mitä nyt vähän pölyä kun ei ole olleet kovassa käyttössä.
Voisi kuvitella että jos ostan yli 300€ kuulokkeet kestäisivät ne kauemmin.
Todella huonoa asiakaspalvelua
Hei,

Ainakaan tämän kyseisen kuulokemallin kohdalla ei ole tiedossa tällaista yksiselitteistä kieltoa maahantuojan suunnalta. Tätä kyseistä mallia ei ole ennen meille reklamoitu lainkaan. Tämä siis ensimmäinen tapaus. Tapauksen lisätiedot on vielä välitetty takuuosastollemme arvioitavaksi uudelleen. Palaamme asiaan mahdollisimman pikaisesti.
 
Fractalilla taitaa löytyä myös valkoinen vaihtoehto Prisma AL18-tuulettimista. voiko tulla valikoimaan?
 
Fractalilla taitaa löytyä myös valkoinen vaihtoehto Prisma AL18-tuulettimista. voiko tulla valikoimaan?

Löytyy nyt valikoimastamme :)

 
HUOLTOKATKO JIMM'SIN NETTIKAUPASSA TULEVANA YÖNÄ (12.7.) KLO 00 ALKAEN!
Korvanappiimme kantautui juuri äsken tieto palveluntarjoajamme huoltokatkosta, joka alkaa keskiyöllä!
Tämän johdosta nettikauppamme on poissa käytöstä muutaman tunnin ajan. Pahoittelemme katkoksen aiheuttamaa haittaa ja kiitämme jo etukäteen kärsivällisyydestänne!
 
Niin mikä on nyt tuon lopullinen hinta, vai kannattaako mielummin odottaa hamaan tulevaisuuteen varastoon saapuessaan sitä oikeaa hintaa? Joka toinen päivä tuntuu hinta muuttuvan.


Ja voisi ominaisuuksiin laittaa tämän, kun sitä mainostetaan WD:n virallisilla sivuilla myös.

Korkea suorituskyky ja nopeat tiedostokopioinnit nCache™ 4.0 -teknologialla.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi teillä ei tule Starfieldiä Radeon 6600 -korteissa? Amd:n listauksessahan nuo on ja Proshopista koodin saa näihin tavallisiin kortteihin...

Edit. dodiin, tulihan ne sieltä kun vaan maltto oottaa ;)
 
Viimeksi muokattu:
Saiskos noita uusia Intel nuccei teille?

Esim RNUC13ANHI30002 (preferred), RNUC13ANHI50002, RNUC13L3HV70002
 
Kun tilaan tuotteen kirjelähetyksenä, oletan saavani sen postilaatikkoon. Jos haluaisin hakea sen 30 km päästä, tilaisin sen suoraan sinne tiskille :sdarra:
 
Kun tilaan tuotteen kirjelähetyksenä, oletan saavani sen postilaatikkoon. Jos haluaisin hakea sen 30 km päästä, tilaisin sen suoraan sinne tiskille :sdarra:

Hyvin tuli viime viikolla kirje postilaatikkoon Jimmsiltä.

Liian iso tuote? Posti säätänyt? Jimmsin lähetyspäässä tehty virhe?
 
Niin mikä on nyt tuon lopullinen hinta, vai kannattaako mielummin odottaa hamaan tulevaisuuteen varastoon saapuessaan sitä oikeaa hintaa? Joka toinen päivä tuntuu hinta muuttuvan.


Ja voisi ominaisuuksiin laittaa tämän, kun sitä mainostetaan WD:n virallisilla sivuilla myös.
Vielä ei näytä olevan tästä tosiaan mitään saatavuuksia tukkureilla ja hinta määräytyy aika pitkälti sitten tukkureiden hintojen mukaisesti, eli jotain muutoksia ollut sitten hinnoitteluissa heillä.
 

Täällä sanotaan notta:

HUOM! Tämä bracket kasvattaa PCI-e korttisi pituutta 2 cm. Varmistathan ennen ostopäätöstä, että kotelossasi on tilaa asennukselle.

Mutta valmistajan sivulla sanotaan:

NOTE: This bracket effectively extends the length of your PCI-e card by 3.1cm. Please make sure there is enough clearance in your case before purchasing.

Olettavasti tieto valmistajan sivulta oikein?
 
Mites takuuasiat on hoitunut yleensä? Kuukausi takaperin toimitin laitteen takuuseen ja tuli viestiä aika pian että lähetetty valmistajalle huollettavaksi. Sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään, viikko takaperin lupailtiin palata mahdollisimman pian asiaan muttei kuitenkaan palattu :confused:
Aika hirveää säätämistä, mikään ei mene kohdilleen ja saa olla kokoajan huutelemassa perään ja korjaamassa ja yritetään sälyttää kuluttajan syyksi.
 
Tulipas töykeä vastaus, eri vika lähetä suoraan valmistajalle vaikka mitään velvollisuutta asiakkaalla ei ole olla yhteydessä valmistajaan.

Eihän tämä näin voi Suomessa mennä @Jimm's
Moikka! Kiitos palautteesta! Laittaisitko vielä yksityisviestillä tietoa tuosta töykeäksi kokemastasi viestistä, niin saamme tämän selvitettyä sisäisesti. Joidenkin tuotteiden huollon hoitaa valmistaja itse keskitetysti, jolloin asiakaspalvelumme neuvoo olemaan heihin suoraan yhteydessä. Tämä nopeuttaa huoltotapauksen käsittelyä. Halutessaan asiakas voi toki toimittaa tuotteen myös meille, jolloin tuote lähetetään meiltä eteenpäin valmistajalle.
 
Aika erikoiseksi alkaa menemään tämä tapaus.
6.6.2023 toimitettu laite takuuhuoltoon.
13.7.2023 tuli vaihtolaite takuusta joka viallinen.

Nyt pitäisi sitten vaihtolaite laittaa menemään takuuseen ja kestääköhän siinä taas reilu kuukausi?

Aika kohtuuttoman kuuloinen kesto takuuhuollolle :confused:
Vois Jimms tossa vaiheessa jo pistää ihan uuden käyttämättömän laitteen tulemaan sulle (jos niitä vielä on). Tämä olisi hyvää asiakaspalvelua.
 
”Sinä teet sitä mitä Jimm’s teettää”
Mitä etua asiakkaalle on tilata ”kotimaisesta” jimm’s:isstä? Näköjään kaikki takuun asiakaspalvelu on ulkoistettu asiakkaalle itselleen. Eikö ole sama tilata kamat ulkomailta jos asiakaspalvelu on A1, eli asiakas on yksin.
 
”Sinä teet sitä mitä Jimm’s teettää”
Mitä etua asiakkaalle on tilata ”kotimaisesta” jimm’s:isstä? Näköjään kaikki takuun asiakaspalvelu on ulkoistettu asiakkaalle itselleen. Eikö ole sama tilata kamat ulkomailta jos asiakaspalvelu on A1, eli asiakas on yksin.
Mjoo, tai sitten tänne foorumille päätyy vain promille tai sen osa kaikista Jimmsin käsittelemistä rma-tapauksista?
Joten aika kova hyppäys sanoa, että "kaikki" on ulkoistettu asiakkaille.
Uskailtaisin veikata, että iso osa kuitenkin sujuu niin kuin pitääkin.
 
Suomessa ei ole kuluttajan turvana mikään mystinen rma, vaan tuotevirhevastuu josta vastaa tuotteen myyjä. Pohjana sille on tuotteen elinkaari ajattelu, kalliimpi tuote oletettavasti kestää pidempään. Näköjään on tietokonekomponenteja myyvällä alalle pesiytynyt oma laki että vastuu on aina valmistajalla sekä kuluttajalla. Kuluttajalla on vastuu tuotteen asianmukaisesta käytöstä, johon kuuluu ohjekirjan mukainen käyttö. Näköjään vastuu aika on mainittu 2 vuotta joka ei tarkoita että aina tulee uusi tuote tilalla valmistajalta. Valmistaja voi vastata ensimmäisestä vuodesta, tai jopa useammasta, tuotteen myyjä vastaa sitten lopuista että elinkaari ajattelu toteutuu. Loppua kohden korvaus pienenee, ei ole aina 100%.
 
Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksesta, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme.

Sinutellaan ja teititellään samassa virkkeessä, vähän hassu viesti. :)
 
Valitsin teidät toimittamaan uuden järjestelmäni komponentit. Toimitus oli nopea ja oli pakattu hyvin, pehmustepaperissa ei ollut säästelty. Kokemus oli siis vallan hyvä. :thumbsup:

Harmi ettei teiltä kuitenkaan saanut Jimms-tarraa koristamaan koteloa, joskus ennen muinoin sain pyytämällä. Lähes ilmaista mainosta kummiskin... Noh, pikkujuttuhan tuo. :)
 
”Sinä teet sitä mitä Jimm’s teettää”
Mitä etua asiakkaalle on tilata ”kotimaisesta” jimm’s:isstä? Näköjään kaikki takuun asiakaspalvelu on ulkoistettu asiakkaalle itselleen. Eikö ole sama tilata kamat ulkomailta jos asiakaspalvelu on A1, eli asiakas on yksin.
Korjattavat tuotteet menevät tosiaan pääsääntöisesti sitten valmistajalle/huoltoliikkeeseen korjattavaksi ja yleensä huolto on nopeampaa, kun asiakas asioi suoraan huoltoliikkeen kanssa, eikä tuotetta tarvitse erikseen kierrättää meidän kautta, josta tulee väkisin pelkistä toimituksista useamman päivän viive. Useimmat tuotteet menee kuitenkin normaalisti takuuvaihtoon suoraan meidän kautta.
 
Korjattavat tuotteet menevät tosiaan pääsääntöisesti sitten valmistajalle/huoltoliikkeeseen korjattavaksi ja yleensä huolto on nopeampaa, kun asiakas asioi suoraan huoltoliikkeen kanssa, eikä tuotetta tarvitse erikseen kierrättää meidän kautta, josta tulee väkisin pelkistä toimituksista useamman päivän viive. Useimmat tuotteet menee kuitenkin normaalisti takuuvaihtoon suoraan meidän kautta.
Sori nyt, mutta oikea syy miksi haluatte että asiakas hoitaa hommat itse on se että se vähentää teidän työtaakkaa. Itse olen aina hoitanut nämä hommat myyjän kautta eikä koskaan ole sen kauemmin kestänyt takuukeissit.
 
Sori nyt, mutta oikea syy miksi haluatte että asiakas hoitaa hommat itse on se että se vähentää teidän työtaakkaa. Itse olen aina hoitanut nämä hommat myyjän kautta eikä koskaan ole sen kauemmin kestänyt takuukeissit.
Tarvittaessa voi toki toimittaa huoltoon myös meidän kauttamme, mutta ihan tuon logistiikan takia huoltoaika on tosiaan yleensä pidempi.
 
Tarvittaessa voi toki toimittaa huoltoon myös meidän kauttamme, mutta ihan tuon logistiikan takia huoltoaika on tosiaan yleensä pidempi.
Ongelmatilanteissa on kuitenkin kuluttajalle paljon helpompaa asioida suomalaisen firman kanssa kuin lähetellä sähköposteja Saksaan tai muualle. Siinähän sitä aikaa vasta meneekin kun pitää tapella jonkun valmistajan kanssa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 914
Viestejä
4 560 726
Jäsenet
75 065
Uusin jäsen
Winter

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom