- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 2 081
Miksi tuo koko UI on pitänyt suurentaa noin järkyttävän isoksi? Hirveän näköinen millä tahansa laitteella. Vai onko huononäköisille asiakkaille suunniteltu?
Miksi hakukenttä on poistettu tuotelistauksesta? Ennen tuolla pystyi nopeasti seulomaan esim. näytöistä USB-C mallit, muisteista tietyt nopeudet jne.
Sitten ihan yleisenä huomiona Jimmsin nykytouhuun: Omasta mielestäni Jimmsin etu on aina ollut se, että tavaraa on varastossa ja se lähtee nopeasti sieltä liikkeelle. Nykyään minimi pitäisi olla, että tavara liikkuu viimeistään 24h kuluttua tilauksesta, jos sitä on varastossa. Nyt sitten kuitenkin vielä tammikuun lopulla(!) selitellään viivästyksiä jollain jouluruuhkalla. Jos Saksan Amazonista ja Maxgamingin Ruotsin varastosta alkaa saada tuotteet nopeammin olisi ehkä syytä katsoa siellä Jimmsillä peiliin, että missä mättää.
Ihan mutuna vielä heitän, että tilausten ruuhkautumiseen on syynä ilmaiset toimituskulut. Monet käyttävät Jimmsiä muutamien eurojen ”heräteostosten” tekemiseen, kun kuluja ei tule. Tilataan yksi piuha ja hetken päästä toinen, kun unohtui ja päivän päästä vaikka hiirimatto. Itse ainakin maksaisin toimituksista, jos tuotteet olisivat nopeasti ja luotettavasti perillä. Tai sitten laitatte jonkun rajan esim. yli 59€ tilaukset toimituskuluitta tjsp. Näin moni voisi poimia tilaukseen mukaan muuta tarpeellista, että saa sen ilmaisilla posteilla.
Sitten vielä nuo jatkuvat RMA sekoilut. Yksi sanoo toista ja toinen toista. Täälläkin Jimmsin mieli muuttuu välillä. Vaikuttaa vähän siltä johdossa on ongelmia. Firman toimintahan on ulospäin juuri sen näköistä kuin sen johto: sekavaa, epäselvää, selittelyä jne. Koitakaa nyt saada putiikkinne järjestykseen.
Miksi hakukenttä on poistettu tuotelistauksesta? Ennen tuolla pystyi nopeasti seulomaan esim. näytöistä USB-C mallit, muisteista tietyt nopeudet jne.
Sitten ihan yleisenä huomiona Jimmsin nykytouhuun: Omasta mielestäni Jimmsin etu on aina ollut se, että tavaraa on varastossa ja se lähtee nopeasti sieltä liikkeelle. Nykyään minimi pitäisi olla, että tavara liikkuu viimeistään 24h kuluttua tilauksesta, jos sitä on varastossa. Nyt sitten kuitenkin vielä tammikuun lopulla(!) selitellään viivästyksiä jollain jouluruuhkalla. Jos Saksan Amazonista ja Maxgamingin Ruotsin varastosta alkaa saada tuotteet nopeammin olisi ehkä syytä katsoa siellä Jimmsillä peiliin, että missä mättää.
Ihan mutuna vielä heitän, että tilausten ruuhkautumiseen on syynä ilmaiset toimituskulut. Monet käyttävät Jimmsiä muutamien eurojen ”heräteostosten” tekemiseen, kun kuluja ei tule. Tilataan yksi piuha ja hetken päästä toinen, kun unohtui ja päivän päästä vaikka hiirimatto. Itse ainakin maksaisin toimituksista, jos tuotteet olisivat nopeasti ja luotettavasti perillä. Tai sitten laitatte jonkun rajan esim. yli 59€ tilaukset toimituskuluitta tjsp. Näin moni voisi poimia tilaukseen mukaan muuta tarpeellista, että saa sen ilmaisilla posteilla.
Sitten vielä nuo jatkuvat RMA sekoilut. Yksi sanoo toista ja toinen toista. Täälläkin Jimmsin mieli muuttuu välillä. Vaikuttaa vähän siltä johdossa on ongelmia. Firman toimintahan on ulospäin juuri sen näköistä kuin sen johto: sekavaa, epäselvää, selittelyä jne. Koitakaa nyt saada putiikkinne järjestykseen.