Vähäheikkiläntielle kun muutitte aikanaan vuonna 2004 tjsp niin on siitä lähtien tullut asioitua säännöllisesti, mutta joku on parin viime vuoden aikana alkanut mättämään ja pahasti. Jotenkin vaan kilpailijat ovat kirineet ohi niin hintatasossa, toimitusajoissa, tiettyjen komponenttien varastosaldoissa kuin myös asiakaspalvelussa. Suurin ongelma on kuitenkin RMA-keisseissä, ne muistuttavat nykyään enemmän kummelisketsiä kuin vakavasti otettavaa palvelua. Viimeisin konepaketin vianselvitys kesti 6 viikkoa luvattua enemmän ja vika toistui vaikka ei olisi pitänyt kun kerta huollossa korjattiin. Vielä kun kone tuli takaisin entistä naarmuisempana ja täysin uuden vian kanssa niin ei voi muuta kuin äänestää jaloillaan. Sama homma on toistunut parin vuoden aikana useammassakin RMA-tapauksessa: joko asiakasta ei uskota sitten millään tai ei edes lueta vikakuvauksia. Tuotteen valmistajan mukaan tuotteessa on vika, Jimmssin mielestä kyseessä on toivottu ominaisuus. Ei siinä paljon nallekarkit auta.
Your toaster will never be the same! - etenkään takuuhuollon
jälkeen.