Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
@Jimm's Onko teillä kommentoitavaa tämmöisiin keisseihin jossa näytönohjain selvästi viallinen, mutta eväätte takuun? Tässä Ongelmat alueen ketjussa parillakin henkilöllä on 20 astetta lämpimämpinä käyviä näyttiksiä mitä muiden käyttäjien ja testien raportoidut lämpötilat ovat, tuulettimien huutaessa täysillä. Teidänkö mielestä tuo on normaalia?
@Tapio_75
@antt1
Jos näytönohjaimen (tai minkä tahansa tuotteen kohdalla) käytön kannalta huomaat jotain vikaa tai ominaisuuksiin kuulumatonta toimintaa niin otamme luonnollisesti testiin ja tarkistamme tuotteen suorituskyvyn kauttaaltaan läpi.
Mikäli hakemuksesta ei suoraan selviä tarpeeksi tietoa tai onko luotettavia testiohjelmia käytetty ja tulokset tulkittu oikein niin pyydämme lisätietoja, ettei tuotetta lähetetä meille turhaan. Konsultoimme valmistajia aina rajatapauksissa riippuen täysin vian luonteesta. Näissäkin rajatapauksissa ratkaisemme asian asiakkaan hyväksi eli olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme niin lähdetään edistämään takuukäsittelyä.
Ketjumme ei ole aina se paras paikka käsitellä poikkeuksia, koska yksittäisen komponentin vikaan voi vaikuttaa myös moni muu seikka mitä näissä keskusteluista ei selviä. Tästä on nyt koostetusti laitettu palautetta eteenpäin ja vastaamme vielä uudelleen tämän perusteella, kun asia on sisäisesti käyty läpi.
Luonnollisesti myös kaikki tämä palaute välitetään eteenpäin valmistajille ja yhteistyökumppaneille painottaen Suomen kuluttajansuojalakia, mikä ei välttämättä aina mene samassa linjassa ulkomaisten toimitsijoiden toimintamallien kanssa.