Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Vissiin Black Fridayn takia aika huolella kiirettä piisaa jimmsillä ? Maanantaina tilasin AiO:n, eikä oo vieläkään mihkään lähtenyt. Jospa tuo ens viikolla viimestää. AiO:ta vaille AM5 buildi rdy:cool:
 
Kiitos viesteistä. Pahoittelemme ruuhkaa toimituksissa, black fridayn tilauspiikin purku jatkuu kovaa vauhtia ja pyrimme pysymään annetuissa arvioissa. Black friday on meillä vuoden kiireisintä aikaa tilausmäärältään mutta palaamme normaaliin toimitusrytmiin mahdollisimman pian. Ensi viikolla pakataan paketteja myös poikkeuksena tiistaina pyhänä :) Mikäli herää kysyttävää tilaukseen liittyen, on asiakaspalvelu tavoitettavissa 24/7 niin puhelimitse kuin chatin välityksellä.
 
Omana mielipiteenäni totean, ettei niiden teknisten tietojen oikeastaan välttämättä tarvitse olla siellä "Tekniset tiedot" -välilehdellä, vaan ihan hyvin ne voivat olla osana sitä tuotekohtaista pääselostetta. Siinä tapauksessa vaan "Tekniset tiedot" -välilehti kannattanee nimetä toisin kuin nykyisellään, jotta se kuvaisi aidommin sitä, mitä tietoja sieltä löytyy.

Muuna toiveena muuten mainittakoon vielä hintakehityksen tarkastelu, kuten muutamilla firmoilla jo onkin.
Tämä on hyvä pointti. Teknkset tiedot välilehdellä on niin vähän tavaraa, että ne voisi ihan hyvin olla ekalla sivulla.

@Jimm's
Sen verran paljon antanut negaa että annetaan nyt vaihteeksi positiivistä palautetta.

Teidän sivulla noi tuotetiedot(lue tekniset tiedot) on erittäin hyvin esitetty ja jopa niin hyvin että toisten kauppojen sivuilta palaa katsomaan teidän sivulta kys tuotetta, koska ne on niin hyvin ja tiiviisti esitetty. Edes valmistajan sivulta niitä ei usein saa yhtä helposti, vaikka saattaa olla hieman laajemmin esitetty.
Kiitos palautteista, nämä välitetty eteenpäin :)
 
Tein paisuneesta powerbankista rma-hakemuksen, joka hyväksyttiin. Hakemuksessani kysyin että haluatteko varmasti että laitan postissa tulemaan paisuneen akun, johon en saanut suoraa vastausta, vaan perus template-vastauksen "pakkaa tuotteet hyvin" jne jne.

Kysynkin nyt täältä vielä varmistuksen, uskaltaako tälläisen laittaa tulemaan Postilla teille? Mitä jos se syttyy palamaan jossain lajittelukeskuksessa..?

Esim Postin litium-akkujen lähetysohjeessa sanotaan näin: "HUOM: Litiumakkuja, jotka valmistaja on todennut viallisiksi tai akkuja, jotka ovat vahingoittuneet, ei saa lähettää lainkaan."

1669960448954.png
Suosittelen olemaan tästä yhteydessä asiakaspalveluumme niin saadaan käytyä tapaus läpi :)
 
Haluaisin tiedustella alla olevan tuotteen toimitusnäkymiä:

Gigabyte 27" M27Q P, 170Hz WQHD-pelimonitori, musta

Jo kolmatta kuukautta on esitetty tulossa oleva kappalemäärä, vaan ei aikatauluarviota, mikä vaikuttaa hieman omituiselta. Onkohan Suezin kanavalla laiva taas poikittain tai vastaavaa?

Pitkään myös tulossa olevien tuotteiden määrä pieneni sitä mukaa kun auki olevien tilausten määrä kasvoi lukujen summan ollessa koko ajan 30, joskin kolmen viimeksi tulleen tilauksen kohdalla näin ei enää ole tapahtunut. Vähän ihmeelliseltä tuokin vaikuttaa.

Joka tapauksessa arvostaisin lisävalaistusta tuotteen toimitusnäkymiin. Kysyn julkisesti, koska asia saattaa kinnostaa muitakin. (Olin syrjäsilmällä huomaavinani, että BF-streamin chatissakin taisi vilahtaa asiaa koskeva kysymys, joka sivuutettiin huomiotta.)

Tiedostan näiden tietojen ylläpidon ja niitä koskeviin kysymyksiin vastaamisen työllistävän. Oivana asiakaspalveluna tiedot ovat silti varmaankin sen arvoiset.

J.K. Tuotelinkkeihin on ilmeisesti myös mahdollista liittää bannerimainen kuva, mikä ylittää tietotekniset kykyni. Onkohan jossakin selitetty kuinka moinen tapahtuu?

----------

Ei millään pahalla, mutta ehkä voisin kuitenkin vielä lisätä:

Täysin rehellisesti sanoen on vaikea karistaa mielestä ajatusta siitä, että kenties Gigabyten kampanjahintaisia tilauksia otettiin sisään ylimäärin, samaan tapaan kuin ilmeisesti kävi BF-hintaisen 5800X3D:n kanssa, ja nyt sitten tuotepäällikkö tai joku muu yrittää vitkutella toimituksissa siinä toivossa että osa tilauksista peruttaisiin, ja kaikki myöhemmätkin tilaajat kärsivät. Toivottavasti voitte vahvistaa, ettei tästä sentään ole kyse.
Tämän Gigabyten mallin saatavuus on tällä hetkellä heikkoa. Tiedustellaan tarkemmin tilannetta ja palataan tähän.
Tulossa olevien tuotteiden määrä näyttää että tuotetta on tilattu meille. Tilaukset saattavat kuitenkin muuttua riippuen mistä saadaan tuotetta parhaiten haalittua.
Tällä ei kuitenkaan vaikutusta tuotteen toimitusaikaan vaan yritetään löytää aina nopein kanava toimitukselle :)
5800X3D on tulossa meille suuri erä, eivät ehtineet aivan tuohon BF julkaisuun vielä hyllyyn.
 
@Jimm's ma 28.11 tehty tilaus, pelkkä lämpötahna tilauksella. Millonkohan tilaus toimitetaan? Tiedän että black friday on takana, mutta alkaa olemaan kohtuuttoman pitkä toimitusaika, pikatilausnappiakaan ei näy.
 
BF-tarjouksista tilattu 5800X3D näköjään postitettu juuri, eli ainakin joku erä niitä on nyt ilmeisesti saapunut.

Minua ei pieni lisäodotus haitannut tässä kohtaa ollenkaan ja olin siihen varautunut, joten olen vain tyytyväinen, että ei tarvinnut kovin pitkään odotella.
 
BF-tarjouksista tilattu 5800X3D näköjään postitettu juuri, eli ainakin joku erä niitä on nyt ilmeisesti saapunut.

Minua ei pieni lisäodotus haitannut tässä kohtaa ollenkaan ja olin siihen varautunut, joten olen vain tyytyväinen, että ei tarvinnut kovin pitkään odotella.

Sama. Enkä sitä tällä viikolla tule ehtimään asentamaankaan niin ei niin haittaa.
 
Taitaakohan varastomiehet ottanut lomaa tään maanatain, että sais 4pv loman putkeen ? ei ole lähtenyt tilaukset kovin nopsaan ;) Tarvittako te sinne lissää työnetekijöitä ?
 
@Jimm's kiitokset hyvin hoidetusta näyttistilauksesta, sen mötkön hinta oli pudonnut peräti kolmelläkympillä niin nätisti päivittyi myös mulle uus hinta ihan pelkästään kiltisti pyytämällä. Pelkäsin että joutuu perumaan ja tilaamaan uusiksi mutta onnistui ihan noin.
 
@Jimm's tarkoittaa nettisivuillanne oleva ”tukkureilla x kpl” jotain Suomen tukkuria eli tilauksen viiveen ei pitäisi olla kovin pitkä siitä johtuen jos tukkurilla on tavaraa? Vai jotain Euroopan tukkuria tms? :thumbsup:
 
Taitaakohan varastomiehet ottanut lomaa tään maanatain, että sais 4pv loman putkeen ? ei ole lähtenyt tilaukset kovin nopsaan ;) Tarvittako te sinne lissää työnetekijöitä ?
Taitaa olla melkein toisinpäin, somessa viestittelivät, että vaikka itse liike on huomenna kiinni, niin varastolla pöhinä päällä. Tiedä sitten miten isolla miehityksellä...
 
@Jimm's tarkoittaa nettisivuillanne oleva ”tukkureilla x kpl” jotain Suomen tukkuria eli tilauksen viiveen ei pitäisi olla kovin pitkä siitä johtuen jos tukkurilla on tavaraa? Vai jotain Euroopan tukkuria tms? :thumbsup:

Tukkureita on kyllä kauempaakin kuin Suomessa. Vähän voi peilata tietenkin aina sen arvion puolelta. Esim 5-7 työpäivän arviolla ja alle oleva tuote yleisesti on Suomen puolelta vielä, mutta noissa 10-20 työpäivää tuotteilla paketit tulee aina kauempaa.
 
Taitaakohan varastomiehet ottanut lomaa tään maanatain, että sais 4pv loman putkeen ? ei ole lähtenyt tilaukset kovin nopsaan ;) Tarvittako te sinne lissää työnetekijöitä ?
Hei, tuo maanantai taitanee olla nyt niitä päiviä, ettei lomahakemuksia edes hyväksyttäisi. :) Ja kuten tuossa jo joku ehti mainita, niin ovat myös tänään keräämässä paketteja
 
Tukkureita on kyllä kauempaakin kuin Suomessa. Vähän voi peilata tietenkin aina sen arvion puolelta. Esim 5-7 työpäivän arviolla ja alle oleva tuote yleisesti on Suomen puolelta vielä, mutta noissa 10-20 työpäivää tuotteilla paketit tulee aina kauempaa.

Esimerkiksi minun toisessa tilaamassani tuotteessa lukee tällä hetkellä näin:

980B3249-17F3-4E64-B76E-474E2B0EF76C.jpeg
Tulossa tukkureilta, mutta ajan arviota ei ole päivittynyt.
 
Esimerkiksi minun toisessa tilaamassani tuotteessa lukee tällä hetkellä näin:

980B3249-17F3-4E64-B76E-474E2B0EF76C.jpeg
Tulossa tukkureilta, mutta ajan arviota ei ole päivittynyt.
Näiden osalta tilanne voi joskus olla että arvio on juuri ylittynyt. Esimerkiksi arviona on ollut 5.12. mutta joko rekka ei ole laituriin sopivasti osunut tai ei olla vielä ehditty tarkistamaan mitä meille on saapunut. Heittää silloin aina tuonne ei vahvistettuun tilaan.

Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy kun tukkuja ja tuotteita on monia
 
Onkohan näille Arctic AIO:ille mitään päivämäärää tiedossa? Viime viikolla piti tulla torstaina 1. päivä varastoon, mutta ilmeisesti se rekka ei sitten saapunutkaan.

 
Onkohan näille Arctic AIO:ille mitään päivämäärää tiedossa? Viime viikolla piti tulla torstaina 1. päivä varastoon, mutta ilmeisesti se rekka ei sitten saapunutkaan.

Sama homma tän Ryzen 5 5500 kanssa.
 
Onko teillä kovin ruuhkaa black fridayn jäljiltä edelleen, kun viikko sitten tehty tilaus ei ole vieläkään lähtenyt, vaikka kaikkea oli jo tilaushetkellä varastossa?
 
Onko teillä kovin ruuhkaa black fridayn jäljiltä edelleen, kun viikko sitten tehty tilaus ei ole vieläkään lähtenyt, vaikka kaikkea oli jo tilaushetkellä varastossa?

Täällä ihmettelen ihan samaa.. Aikoinaan tilaukset lähti jopa samana, viimeistään seuraavana päivänä ja nyt saa viikon odotella ennenkun tapahtuu mitään. Black fridaystakin aikaa kohta 3 viikkoa..
 
Onko teillä kovin ruuhkaa black fridayn jäljiltä edelleen, kun viikko sitten tehty tilaus ei ole vieläkään lähtenyt, vaikka kaikkea oli jo tilaushetkellä varastossa?
Hivenen on vielä kiirusta päällä. Arvioiden lopuilla mennään
 
Täällä ihmettelen ihan samaa.. Aikoinaan tilaukset lähti jopa samana, viimeistään seuraavana päivänä ja nyt saa viikon odotella ennenkun tapahtuu mitään. Black fridaystakin aikaa kohta 3 viikkoa..
Black fridaysta ei ole edes kahta viikkoa.
Oma tilaus varastotuotteesta tehty 28.11 ja lähti eilen matkaan.
 
Onkohan näille Arctic AIO:ille mitään päivämäärää tiedossa? Viime viikolla piti tulla torstaina 1. päivä varastoon, mutta ilmeisesti se rekka ei sitten saapunutkaan.

Tuossa toimittajalla jotain sähellystä ollut tämän toimituksen osalta. Tuotevastaavaa tuota selvittelee ja päivitellään sivuille arviot kun ratkeaa
 
Black fridaysta ei ole edes kahta viikkoa.
Oma tilaus varastotuotteesta tehty 28.11 ja lähti eilen matkaan.
Sama juttu täällä tilauksesta, jossa kaikki oli varastossa.
Tosin torstaina eka päivä tilattu koppakin lähti eilen liikkeelle, mutta siinäpä ei paljoa pakkaamista ole, sen kun printtaa ja lätkäisee osoitelapun paketin kylkeen.

Tuossa toimittajalla jotain sähellystä ollut tämän toimituksen osalta. Tuotevastaavaa tuota selvittelee ja päivitellään sivuille arviot kun ratkeaa
No, ei auta kuin odotella, kun kaikki muutkin vaihtoehdot ovat huvenneet varastosta.
 
Onkos tätä V2 kontrolleria tulossa valikoimiin tai Lian Li UNI FAN SL140 V2 + kontrolleri bundlea?
 
Onkos tätä V2 kontrolleria tulossa valikoimiin tai Lian Li UNI FAN SL140 V2 + kontrolleri bundlea?
Laitetaan selvitykseen
 
Tein paisuneesta powerbankista rma-hakemuksen, joka hyväksyttiin. Hakemuksessani kysyin että haluatteko varmasti että laitan postissa tulemaan paisuneen akun, johon en saanut suoraa vastausta, vaan perus template-vastauksen "pakkaa tuotteet hyvin" jne jne.

Kysynkin nyt täältä vielä varmistuksen, uskaltaako tälläisen laittaa tulemaan Postilla teille? Mitä jos se syttyy palamaan jossain lajittelukeskuksessa..?

Esim Postin litium-akkujen lähetysohjeessa sanotaan näin: "HUOM: Litiumakkuja, jotka valmistaja on todennut viallisiksi tai akkuja, jotka ovat vahingoittuneet, ei saa lähettää lainkaan."

1669960448954.png

Hohhoijaa, nyt tämä tapaus etenee vihdoin. Jimms kertoo että voin vaihtaa tuotteen "parempaan", sillä minun tuotettani ei ole enää listoilla.

"Takuupalautuksen ehdot täyttävä viallinen tuote huolletaan tai korvataan pääsääntöisesti samalla tai vastaavalla tuotteella. " - mitä kävi tälle?

Katselin listoja niin näytti olevan oikeastaan huonompi vastaava Deltaco, josta puuttui usb-c, mutta muuten samat speksit: 20000 mAh ja helvetin hidas lataus (12 tuntia täyteen), kun ei ole QuickChargea tms. Silti tästä pitäisi maksaa 22.1 euroa lisää, joka on 123% lisää alkuperäisen powerbankin hintaan :geek: Ostamani powerbank josta nyt takuutapaus on tarjoustuote. Onko tarjoustuotteilla huonompi takuu, sillä hintaerohan on nyt tuotteisiin ilman tarjousta suurempi. Ja miksi ylipäätään minun pitäisi maksaa vastaavasta tuotteesta välirahaa? Ymmärtäisin jos näytönohjain päivittyisi generaatiolla tms, mutta nyt ei ole kyse siitä. Myöskin postiennakkokulut minun tulisi kuulemma maksaa, joka nostaa hintaeron alkuperäiseen powerbankkiini 143%:iin.

Ai niin, ja tietysti legendaarinen rahat lahjakortilla -vaihtoehto tarjottiin myös, ei mitään mainintaa rahojen palautuksesta. Hienoa toimintaa!

Saisiko tämän hoidettua niinkuin kuuluisikin, eli takuusta korvaava tuote asiakkaalle ilman lisäkuluja? Kiitos!
 
Hohhoijaa, nyt tämä tapaus etenee vihdoin. Jimms kertoo että voin vaihtaa tuotteen "parempaan", sillä minun tuotettani ei ole enää listoilla.

"Takuupalautuksen ehdot täyttävä viallinen tuote huolletaan tai korvataan pääsääntöisesti samalla tai vastaavalla tuotteella. " - mitä kävi tälle?

Katselin listoja niin näytti olevan oikeastaan huonompi vastaava Deltaco, josta puuttui usb-c, mutta muuten samat speksit: 20000 mAh ja helvetin hidas lataus (12 tuntia täyteen), kun ei ole QuickChargea tms. Silti tästä pitäisi maksaa 22.1 euroa lisää, joka on 123% lisää alkuperäisen powerbankin hintaan :geek: Ostamani powerbank josta nyt takuutapaus on tarjoustuote. Onko tarjoustuotteilla huonompi takuu, sillä hintaerohan on nyt tuotteisiin ilman tarjousta suurempi. Ja miksi ylipäätään minun pitäisi maksaa vastaavasta tuotteesta välirahaa? Ymmärtäisin jos näytönohjain päivittyisi generaatiolla tms, mutta nyt ei ole kyse siitä. Myöskin postiennakkokulut minun tulisi kuulemma maksaa, joka nostaa hintaeron alkuperäiseen powerbankkiini 143%:iin.

Ai niin, ja tietysti legendaarinen rahat lahjakortilla -vaihtoehto tarjottiin myös, ei mitään mainintaa rahojen palautuksesta. Hienoa toimintaa!

Saisiko tämän hoidettua niinkuin kuuluisikin, eli takuusta korvaava tuote asiakkaalle ilman lisäkuluja? Kiitos!
Tapausta vielä avattu meidän päässä ja tässä päästiin nyt yhteisymmärrykseen tapauksen osalta.
 
Jimmsillä 4090 Suprim X ja Zotac Trinity OC 4090 näytönohjaimen välinen hinta ero on 200 euroa ja kun kattoo sama sarja 4080 näytönohjaimissa niin se on vaan 40 euroa how?
 
Onko tietoa koska näitä on mahdollisesti tulossa? Viikko sitten tilattu. Kone alkaa kaipaamaan uusia propelleja.

Edit: ja tottakait heti tuli tekstaria että paketti on lähetetty, nyt kun näistä kyselin :D
 
Viimeksi muokattu:
Jimmsillä 4090 Suprim X ja Zotac Trinity OC 4090 näytönohjaimen välinen hinta ero on 200 euroa ja kun kattoo sama sarja 4080 näytönohjaimissa niin se on vaan 40 euroa how?
Moro, Hintojen osalta tietenkin on monta asiaa jotka vaikuttaa. Esimerkiksi tukku on voinut saada toista mallia 200kpl ja toista 10kpl. Näin tuo pienempi erä on korttikohtaisesti ollut isommalla hinnalla. Se tietenkin sitten heijastuu sitä kautta eteenpäin.
 
Mites kun 13600KF hinta on tippunut 30€ tilauksesta ja kokoonpanoa ei vielä ole koottu niin kannattaako tämmösistä kysellä muutaman kympin takia mitään takaisinpäin, jos muut osat pitkälti tilauksessa BF ale tuotteita :geek:
 
Mites kun 13600KF hinta on tippunut 30€ tilauksesta ja kokoonpanoa ei vielä ole koottu niin kannattaako tämmösistä kysellä muutaman kympin takia mitään takaisinpäin, jos muut osat pitkälti tilauksessa BF ale tuotteita :geek:
Tuleppas vaikka chattiinn piipahtamaan niin katsotaan tilannetta. :)
 
Tuossa toimittajalla jotain sähellystä ollut tämän toimituksen osalta. Tuotevastaavaa tuota selvittelee ja päivitellään sivuille arviot kun ratkeaa
"Arctic-rekka" löysi mitä ilmeisemmin tiensä perille, kun kerran kännykkään pärähti aamulla viesti paketin toimituksesta! :thumbsup:
 
Ehkä typerä kysymys, mutta kirjoitin arvostelun tuotteesta x (oli amd-kampanja steam lahjakortista) , kauanko teillä yleensä kestää hyväksyä arvostelu? Kirjoitin sen n. viikko sitten...
 
En tiedä meneekö mun Jimm`s joulukoneen kasaus pipariksi. Blackfriday tarjouksesta tilasin ryzen 5 5600 jossa olen nyt jonossa 70-80 ja sivuilla ei ole nyt toimitusaikaa vahvistettu.Silloin oli ilmoitus että 30.11 tulossa +25 kpl. Noissa "rimpula" prossuissa on vielä hinnatkin halventuneet.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 989
Viestejä
4 572 224
Jäsenet
75 341
Uusin jäsen
pekkeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom