Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Takuuasioinnista ei ole Jimmsin kanssa kokemusta, mutta asiakaspalautuksissa voisivat ottaa mallia esim. Verkkokaupasta.

Verkkokaupassa viet tuotteen tiskille, myyjä katsoo, että kaikki kunnossa ja hyvitys samantien kortille.

Jimmsillä täytetään tuotteesta kuin tuotteesta RMA-lappuja ja sitten odotetaan 24h-48h, että onko edes RMA-hakemus hyväksytty. Tämän jälkeen tuote toimitetaan Jimmsille ja sitten odotellaan taas 2-3 päivää, että saako tuotteesta hyvityksen.

Jossain tietokoneiden ja arvokkaampien komponenttien kohdalla vielä juuri ja juuri ymmärtää tarkkaan syynäämisen, mutta tarvitseeko sitä jokaista hiirimattoa ja parin-kolmen kympin hiirtä oikein ammattilaisen tarkistaa? Luulisi, että näillä RMA-käsittelijöilläkin jonkunlainen palkka on. Ja kusetetaanko noilla palautuksilla oikeasti niin paljon, että esim. jokainen alle satasen romu kannatta syynätä tarkkaan läpi :confused:
Kiitos palautteesta, tämä laitettu eteenpäin :)
 
Väittäisin, että Jimmsin asiakaskokemus on lähes aina hyvä. Jimmsillä on volyymia nykyään todella paljon (Suomen mittakaavassa) ja hyvät kokemukset nousevat äärimmäisen harvoin esiin missään.

Lisäksi näistä negatiivisista kokemuksista kuullaan yleensä vain asiakkaan oma kertomus omasta näkökulmasta, eikä Jimms pysty näihin yksittäistapauksiin oikein vastaamaan, koska eivät ole varsinaisesti julkista tietoa, mitä yritys saa noin vain levittää.

Toki silti huteja varmasti osuu matkalle, eikä niiltä voi täysin välttyä. Jimmsillä on varmasti parannettavaa takuuasioissa, mutta pääosin nekin hoituvat hienosti. Itsekin IT-alan jälleenmyyjänä aikanaan jonkin aikaa toimin, niin sen perusteella pyytäisin Jimmsiä olemaan aktiivisemmin yhteydessä valmistajaan, jos takuukeissi ei ole täysin selvä. Etenkin, kun hylätystä takuukeissistä laskutetaan asiasta, niin pitäisi olla ehdoton varmuus siitä, että tuote ei oikeasti mene takuuseen. Jos valmistajalta saadaan mustaa valkoisella, että ei mene takuuseen, niin Jimms voi pyyhkiä asiasta kätensä ja mainehaittaa tulee selvästi vähemmän.

Lisäksi suosittelen kaikkia asiakkaita pitämään miellyttävän asenteen, vaikka joku tapaus ei heti menisi omien toiveiden mukaan. Jos välittömästi turhautuu ja käyttäytyy ikävällä tavalla asiakaspalvelua kohtaan, niin tiedän kokemuksesta, että silloin ei tule saamaan parasta palvelua. Jos taas pysyy asiallisena ja ei turhaudu ollenkaan, niin voi saada jopa sellaista palvelua, mitä ei lähtökohtaisesti asiakkaille tarjota. Ihmisiä me kaikki ollaan.
Kiitos palautteesta, tämäkin laitettu eteenpäin :)
 
Itselläkin kokemukset Jimmsistä ovat lähinnä pelkästään positiivisia. Hinnoittelu on kilpailukykyistä ja verkkokaupan ulkoasu on selkeä ja toimiva. Toki kun edellisen kerran tarvitsin takuu- tai palautusasioita hoidella niin Jimm's oli vielä itsenäinen yritys. Ainoa muutos huonompaan on tämän ~12 vuoden asiakkuussuhteen aikana on ollut toimitusajat. Jimmsiltä sai silloin muinoin (ne kuuluisat vanhat hyvät ajat) aina tarpeeseen tavaran viimeistään ylihuomiseksi, kun kilpailevista yrityksistä sai odottaa pakettia perille viikon. Nyt on homma kääntynyt päälaelleen, Jimmsin toimitusajat oman kokemuksen mukaan venyvät varastotavaran osalta siihen luvattuun maksimiin, kun ulkomailta tilattaessa tulee melkein samassa ajassa perille ja kotimaisilta kilpailijoilta lähtee paketti liikenteeseen lähes aina viimeistään tilausta seuraavana päivänä. :think:
Kiitos palautteesta! Paketit saadaan yleisesti ottaen matkaan 1-4 arkipäivässä kunhan tuotteita löytyy suoraan varastosta. Vuoden kiireisimpinä aikoina saattaa tämä arvio muuttua 1-6 arkipäiväksi johtuen suuremmista tilauspiikeistä. Varastolla painetaan kuitenkin hiki hatussa hommia että saadaan kaikki paketit pikaisesti matkaan :)
 
Kiitos aktiivisesta keskustelusta! Yhdelläkään yrityksellä ei ole tänäpäivänä varaa palvella tarkoituksella huonosti tai keplotella takuutapauksia, koska palaute ja maine näistä leviää nopeasti. Tämän takia meilläkin nämä tapaukset otetaan suurella vakavuudella ja tapaukset tarkistetaankin asiakaskeskeisesti. Mikäli kuitenkin ratkaisuista jää jotain hampaanväliin, kannattaa näistä reklamoida meille kirjallisesti asiakaspalvelun sähköpostiin, niin käydään asia vielä uudelleen läpi. Meillä ollaan viimevuosina panostettu isosti asiakaspalveluun (esimerkiksi 24/7 aspa) jonka johdosta meidän asiakastyytyväisyys onkin korkealla asteella ja tavoitteena on pitää se siellä. :)
Ei millään pahalla, mutta noiden tapausten pohjalta, joita tässä ketjussa on ollut tämä kuulostaa sanahelinältä. Mutta toivon todella ettei tämä ole sitä.

Tarkemmin jos avaan ajatuksia tuosta teidän asiakaspalvelusta omien tapausten ja ketjussa olleiden tapausten pohjalta, niin perusasiakaspalvelu toimii ihan hyvin, ja arvostan teidän 24/7 chattiä.

Sitten kun tulee teidän näkökulmasta vähän erikoisempi ja ei niin suoraviivainen takuu tapaus, niin vaikuttaa että olette helposti sysäämässä vastuun asiakkaalle, ette aina osaa kysyä itseltänne oikeita kysymyksiä, joihin vastaamalla selviäisi kenelle vastuu kuuluu, ettekä ole kysyneet heti valmistajan mielipidettä näissä tapauksissa.

Lisäksi näissä tapauksissa monesti myös viestintä on pettänyt ettekä ole osanneet aina ottaa opiksi edellisestä ei niin suoraviivaisesta tapauksesta ja soveltaa sitä tähän uuteen tapaukseen.

Joten mielestäni teidän tulisi kiinnittää huomiota näihin menneisiin haastaviin tapauksiin ja niistä yrittää ottaa oppia sekä näillä kouluttaa asiakaspalvelijoita, jotta myös teidän viestintä ja asiakaspalvelu ei petä kun joutuu soveltaa.

Tämän kirjoitan positiivisessa mielessä tarkoituksena auttaa teitä miettimään miten pystytte parantamaan takuukäsittelyä erityisesti teidän näkökulmasta vähän epäselvemmissä tilanteissa.
 
Sitten kun tulee teidän näkökulmasta vähän erikoisempi ja ei niin suoraviivainen takuu tapaus, niin vaikuttaa että olette helposti sysäämässä vastuun asiakkaalle, ette aina osaa kysyä itseltänne oikeita kysymyksiä, joihin vastaamalla selviäisi kenelle vastuu kuuluu, ettekä ole kysyneet heti valmistajan mielipidettä näissä tapauksissa.

Lisäksi näissä tapauksissa monesti myös viestintä on pettänyt ettekä ole osanneet aina ottaa opiksi edellisestä ei niin suoraviivaisesta tapauksesta ja soveltaa sitä tähän uuteen tapaukseen.

Lähtökohtaisesti takuuosastomme yrittää hoitaa takuukäsittelyt sisäisesti, koska käsittelyajat venyvät kun tapaukseen lähdetään hakemaan valmistajan kantaa.
Kuitenkin rajatapauksissa, joissa aluksi annettu hylätty takuupäätös on asiaa selvitetty vielä tarkemmin valmistajan kanssa. Jos valmistaja ei pysty kuvien ja viankuvauksen perusteella suoraan antamaan kantaansa, on tuotteita lähetetty myös valmistajalle asti tarkistettavaksi, eli päätöksiin ei heittäydytä välttämättä pelkän takuuosastomme tarkastuksen pohjalta.
Koska emme voi paljastaa tarkempia yksityiskohtia asiakastapauksista, eivät kaikki yksityiskohdat tapauksista välttämättä avaudu ulkopuolisille.
 
Onnistuuko hieman laskea AMD Ryzen 5 4500 prosessorin hintaa? kun ei käytettynä saa mistään ja HP emolevylle ei kelpaa kun 4000 sarja tai mahdollisuus ostaa ilman jäähyä joka tulee mukana.
 
Onnistuuko hieman laskea AMD Ryzen 5 4500 prosessorin hintaa? kun ei käytettynä saa mistään ja HP emolevylle ei kelpaa kun 4000 sarja tai mahdollisuus ostaa ilman jäähyä joka tulee mukana.
Hinnoittelua tarkasteltu, ei saada tällä kertaa laskettua enempää :)
Jäähy kuuluu myös vakiona mukaan pakettiin.
 
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:

Screenshot_20221130-131108.png


Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
 
Eikö tuo "Varattu tilaukselle" tarkoita, että sinun tilauksen tuotteet on nostettu syrjään varastosaldoilta ja odottaa jotain muita tuotetta (jota ei ollut varastossa) jonka jälkeen kaikki lähetetään kerralla?
 
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:

Screenshot_20221130-131108.png


Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
Kannattaisiko mennä vaikka chätistä tiedustelemaan asiaa. Saa nopeammin selvyyden, jos haluaa vielä tehdä jotain muutoksia tms...
 
Ensimmäinen RMA-kokemukseni Jimmsin kanssa. Emolevy+prosessori sanoivat itsensä irti ja vikaa selviteltyäni toisen emolevyn kanssa laitoin viestiä kuvaten vianmääritysprosessini ja kertoen että epäilen molempien komponenttien rikkoutuneen takuuaikana (ostin jo uuden emolevyn ja prosessorin joiden kanssa kaikki pelaa eli muut komponentit ok).

Sain vastauksen päivässä, ja minua kehotettiin postittamaan tuotteet heille hyvin pakattuina. Postitin paketin toissapäivänä, ja tänään sain ilmoituksen että ovat testanneet tuotteet. Vastauksen mukaan prosessori on rikkoutunut ja vaihdetaan takuuna uuteen, emolevy katsottiin toimivaksi eli vika oli ilmeisesti kuitenkin vain prosessorissa. Sain myös saman tien postin seurantakoodin lähetystä varten.

Ketjun kommenttien perusteella epäilin vähän että mitenköhän takuuprosessissa käy mutta loppujen lopuksi asia hoitui erittäin nopeasti ja vähällä viestienvaihdolla. Tästä tapauksesta siis plussat Jimmsille.
 
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:

Screenshot_20221130-131108.png


Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
Täällä kans ois tilausvetämäs eikä tapahtunu mitää vielä sen eteen. Ois kiva viikonlopuksi ollu kun olisi aikaa ollut perehtyyn. Laitoin aspaa eilee viestii ni vastasivat että lähettää seurantakoodin kun lähetetty. Kai se joskus tuleen:D
 
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:

Screenshot_20221130-131108.png


Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
Suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme (24/7) niin saadaan katsottua tilaus läpi. Kuvan perusteella on kuitenkin tuotteet varattuna tilaukselle :)
 
Mitenhän näiden toimitusaikojen kanssa on tavannut käydä, ostin BF:n aikaan komponentteja joiden kaikkien saldot oli vihreällä, nyt aloin katsomaan että mitä tilaukselle kuuluu kun toisen kaupan tavarat ovat jo lähteneet liikenteeseen:

Screenshot_20221130-131108.png


Nyt tilatut tavarat onkin kaikki 0 saldoilla ja näyttää ettei jouluksi tulekaan...
Kysyin eilen samaa asiaa chatista ja sieltä vastattiin, että heillä on noin 4pv käsittelyaika (tilauksesta toimitukseen lähtöön) tällä hetkellä… ei kovin vakuuta toimituksen nopeus näin BF-aikoina valitettavasti…
 
Kysyin eilen samaa asiaa chatista ja sieltä vastattiin, että heillä on noin 4pv käsittelyaika (tilauksesta toimitukseen lähtöön) tällä hetkellä… ei kovin vakuuta toimituksen nopeus näin BF-aikoina valitettavasti…
Itse tilasin viime Torstaina yöstä, Perjantaina aamupäivästä tuli ilmoitus, että paketti on lähtenyt matkaan ja Lauantai aamuna oli noudettavissa lähipostista.
 
Meneeköhän kuinka kauan yleensä että sähköpostiin vastataan? Laitoin viestiä kun toimituksesta puuttui yksi tuote joka toimituslähetteeseen on kuitenkin merkitty toimitetuksi.
Yöllä tuli mailia ja homma hoidossa. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Voisiko tämän hintaa hieman tarkistella EVGA 850W SuperNOVA G6 virtalähde. Olisi tarkoitus tilata kotelo ja tämä kyseinen virtalähde.
 
Kiitos palautteesta, tämä välitetty eteenpäin :)
Omana mielipiteenäni totean, ettei niiden teknisten tietojen oikeastaan välttämättä tarvitse olla siellä "Tekniset tiedot" -välilehdellä, vaan ihan hyvin ne voivat olla osana sitä tuotekohtaista pääselostetta. Siinä tapauksessa vaan "Tekniset tiedot" -välilehti kannattanee nimetä toisin kuin nykyisellään, jotta se kuvaisi aidommin sitä, mitä tietoja sieltä löytyy.

Muuna toiveena muuten mainittakoon vielä hintakehityksen tarkastelu, kuten muutamilla firmoilla jo onkin.
 
Omana mielipiteenäni totean, ettei niiden teknisten tietojen oikeastaan välttämättä tarvitse olla siellä "Tekniset tiedot" -välilehdellä, vaan ihan hyvin ne voivat olla osana sitä tuotekohtaista pääselostetta. Siinä tapauksessa vaan "Tekniset tiedot" -välilehti kannattanee nimetä toisin kuin nykyisellään, jotta se kuvaisi aidommin sitä, mitä tietoja sieltä löytyy
Tämä on hyvä pointti. Teknkset tiedot välilehdellä on niin vähän tavaraa, että ne voisi ihan hyvin olla ekalla sivulla.

@Jimm's
Sen verran paljon antanut negaa että annetaan nyt vaihteeksi positiivistä palautetta.

Teidän sivulla noi tuotetiedot(lue tekniset tiedot) on erittäin hyvin esitetty ja jopa niin hyvin että toisten kauppojen sivuilta palaa katsomaan teidän sivulta kys tuotetta, koska ne on niin hyvin ja tiiviisti esitetty. Edes valmistajan sivulta niitä ei usein saa yhtä helposti, vaikka saattaa olla hieman laajemmin esitetty.
 
Tein paisuneesta powerbankista rma-hakemuksen, joka hyväksyttiin. Hakemuksessani kysyin että haluatteko varmasti että laitan postissa tulemaan paisuneen akun, johon en saanut suoraa vastausta, vaan perus template-vastauksen "pakkaa tuotteet hyvin" jne jne.

Kysynkin nyt täältä vielä varmistuksen, uskaltaako tälläisen laittaa tulemaan Postilla teille? Mitä jos se syttyy palamaan jossain lajittelukeskuksessa..?

Esim Postin litium-akkujen lähetysohjeessa sanotaan näin: "HUOM: Litiumakkuja, jotka valmistaja on todennut viallisiksi tai akkuja, jotka ovat vahingoittuneet, ei saa lähettää lainkaan."

1669960448954.png
 
Viimeksi muokattu:
Haluaisin tiedustella alla olevan tuotteen toimitusnäkymiä:

Gigabyte 27" M27Q P, 170Hz WQHD-pelimonitori, musta

Jo kolmatta kuukautta on esitetty tulossa oleva kappalemäärä, vaan ei aikatauluarviota, mikä vaikuttaa hieman omituiselta. Onkohan Suezin kanavalla laiva taas poikittain tai vastaavaa?

Pitkään myös tulossa olevien tuotteiden määrä pieneni sitä mukaa kun auki olevien tilausten määrä kasvoi lukujen summan ollessa koko ajan 30, joskin kolmen viimeksi tulleen tilauksen kohdalla näin ei enää ole tapahtunut. Vähän ihmeelliseltä tuokin vaikuttaa.

Joka tapauksessa arvostaisin lisävalaistusta tuotteen toimitusnäkymiin. Kysyn julkisesti, koska asia saattaa kinnostaa muitakin. (Olin syrjäsilmällä huomaavinani, että BF-streamin chatissakin taisi vilahtaa asiaa koskeva kysymys, joka sivuutettiin huomiotta.)

Tiedostan näiden tietojen ylläpidon ja niitä koskeviin kysymyksiin vastaamisen työllistävän. Oivana asiakaspalveluna tiedot ovat silti varmaankin sen arvoiset.

J.K. Tuotelinkkeihin on ilmeisesti myös mahdollista liittää bannerimainen kuva, mikä ylittää tietotekniset kykyni. Onkohan jossakin selitetty kuinka moinen tapahtuu?

----------

Ei millään pahalla, mutta ehkä voisin kuitenkin vielä lisätä:

Täysin rehellisesti sanoen on vaikea karistaa mielestä ajatusta siitä, että kenties Gigabyten kampanjahintaisia tilauksia otettiin sisään ylimäärin, samaan tapaan kuin ilmeisesti kävi BF-hintaisen 5800X3D:n kanssa, ja nyt sitten tuotepäällikkö tai joku muu yrittää vitkutella toimituksissa siinä toivossa että osa tilauksista peruttaisiin, ja kaikki myöhemmätkin tilaajat kärsivät. Toivottavasti voitte vahvistaa, ettei tästä sentään ole kyse.
 
Viimeksi muokattu:
Vissiin Black Fridayn takia aika huolella kiirettä piisaa jimmsillä ? Maanantaina tilasin AiO:n, eikä oo vieläkään mihkään lähtenyt. Jospa tuo ens viikolla viimestää. AiO:ta vaille AM5 buildi rdy:cool:
 
Kiitos viesteistä. Pahoittelemme ruuhkaa toimituksissa, black fridayn tilauspiikin purku jatkuu kovaa vauhtia ja pyrimme pysymään annetuissa arvioissa. Black friday on meillä vuoden kiireisintä aikaa tilausmäärältään mutta palaamme normaaliin toimitusrytmiin mahdollisimman pian. Ensi viikolla pakataan paketteja myös poikkeuksena tiistaina pyhänä :) Mikäli herää kysyttävää tilaukseen liittyen, on asiakaspalvelu tavoitettavissa 24/7 niin puhelimitse kuin chatin välityksellä.
 
Omana mielipiteenäni totean, ettei niiden teknisten tietojen oikeastaan välttämättä tarvitse olla siellä "Tekniset tiedot" -välilehdellä, vaan ihan hyvin ne voivat olla osana sitä tuotekohtaista pääselostetta. Siinä tapauksessa vaan "Tekniset tiedot" -välilehti kannattanee nimetä toisin kuin nykyisellään, jotta se kuvaisi aidommin sitä, mitä tietoja sieltä löytyy.

Muuna toiveena muuten mainittakoon vielä hintakehityksen tarkastelu, kuten muutamilla firmoilla jo onkin.
Tämä on hyvä pointti. Teknkset tiedot välilehdellä on niin vähän tavaraa, että ne voisi ihan hyvin olla ekalla sivulla.

@Jimm's
Sen verran paljon antanut negaa että annetaan nyt vaihteeksi positiivistä palautetta.

Teidän sivulla noi tuotetiedot(lue tekniset tiedot) on erittäin hyvin esitetty ja jopa niin hyvin että toisten kauppojen sivuilta palaa katsomaan teidän sivulta kys tuotetta, koska ne on niin hyvin ja tiiviisti esitetty. Edes valmistajan sivulta niitä ei usein saa yhtä helposti, vaikka saattaa olla hieman laajemmin esitetty.
Kiitos palautteista, nämä välitetty eteenpäin :)
 
Tein paisuneesta powerbankista rma-hakemuksen, joka hyväksyttiin. Hakemuksessani kysyin että haluatteko varmasti että laitan postissa tulemaan paisuneen akun, johon en saanut suoraa vastausta, vaan perus template-vastauksen "pakkaa tuotteet hyvin" jne jne.

Kysynkin nyt täältä vielä varmistuksen, uskaltaako tälläisen laittaa tulemaan Postilla teille? Mitä jos se syttyy palamaan jossain lajittelukeskuksessa..?

Esim Postin litium-akkujen lähetysohjeessa sanotaan näin: "HUOM: Litiumakkuja, jotka valmistaja on todennut viallisiksi tai akkuja, jotka ovat vahingoittuneet, ei saa lähettää lainkaan."

1669960448954.png
Suosittelen olemaan tästä yhteydessä asiakaspalveluumme niin saadaan käytyä tapaus läpi :)
 
Haluaisin tiedustella alla olevan tuotteen toimitusnäkymiä:

Gigabyte 27" M27Q P, 170Hz WQHD-pelimonitori, musta

Jo kolmatta kuukautta on esitetty tulossa oleva kappalemäärä, vaan ei aikatauluarviota, mikä vaikuttaa hieman omituiselta. Onkohan Suezin kanavalla laiva taas poikittain tai vastaavaa?

Pitkään myös tulossa olevien tuotteiden määrä pieneni sitä mukaa kun auki olevien tilausten määrä kasvoi lukujen summan ollessa koko ajan 30, joskin kolmen viimeksi tulleen tilauksen kohdalla näin ei enää ole tapahtunut. Vähän ihmeelliseltä tuokin vaikuttaa.

Joka tapauksessa arvostaisin lisävalaistusta tuotteen toimitusnäkymiin. Kysyn julkisesti, koska asia saattaa kinnostaa muitakin. (Olin syrjäsilmällä huomaavinani, että BF-streamin chatissakin taisi vilahtaa asiaa koskeva kysymys, joka sivuutettiin huomiotta.)

Tiedostan näiden tietojen ylläpidon ja niitä koskeviin kysymyksiin vastaamisen työllistävän. Oivana asiakaspalveluna tiedot ovat silti varmaankin sen arvoiset.

J.K. Tuotelinkkeihin on ilmeisesti myös mahdollista liittää bannerimainen kuva, mikä ylittää tietotekniset kykyni. Onkohan jossakin selitetty kuinka moinen tapahtuu?

----------

Ei millään pahalla, mutta ehkä voisin kuitenkin vielä lisätä:

Täysin rehellisesti sanoen on vaikea karistaa mielestä ajatusta siitä, että kenties Gigabyten kampanjahintaisia tilauksia otettiin sisään ylimäärin, samaan tapaan kuin ilmeisesti kävi BF-hintaisen 5800X3D:n kanssa, ja nyt sitten tuotepäällikkö tai joku muu yrittää vitkutella toimituksissa siinä toivossa että osa tilauksista peruttaisiin, ja kaikki myöhemmätkin tilaajat kärsivät. Toivottavasti voitte vahvistaa, ettei tästä sentään ole kyse.
Tämän Gigabyten mallin saatavuus on tällä hetkellä heikkoa. Tiedustellaan tarkemmin tilannetta ja palataan tähän.
Tulossa olevien tuotteiden määrä näyttää että tuotetta on tilattu meille. Tilaukset saattavat kuitenkin muuttua riippuen mistä saadaan tuotetta parhaiten haalittua.
Tällä ei kuitenkaan vaikutusta tuotteen toimitusaikaan vaan yritetään löytää aina nopein kanava toimitukselle :)
5800X3D on tulossa meille suuri erä, eivät ehtineet aivan tuohon BF julkaisuun vielä hyllyyn.
 
@Jimm's ma 28.11 tehty tilaus, pelkkä lämpötahna tilauksella. Millonkohan tilaus toimitetaan? Tiedän että black friday on takana, mutta alkaa olemaan kohtuuttoman pitkä toimitusaika, pikatilausnappiakaan ei näy.
 
BF-tarjouksista tilattu 5800X3D näköjään postitettu juuri, eli ainakin joku erä niitä on nyt ilmeisesti saapunut.

Minua ei pieni lisäodotus haitannut tässä kohtaa ollenkaan ja olin siihen varautunut, joten olen vain tyytyväinen, että ei tarvinnut kovin pitkään odotella.
 
BF-tarjouksista tilattu 5800X3D näköjään postitettu juuri, eli ainakin joku erä niitä on nyt ilmeisesti saapunut.

Minua ei pieni lisäodotus haitannut tässä kohtaa ollenkaan ja olin siihen varautunut, joten olen vain tyytyväinen, että ei tarvinnut kovin pitkään odotella.

Sama. Enkä sitä tällä viikolla tule ehtimään asentamaankaan niin ei niin haittaa.
 
Taitaakohan varastomiehet ottanut lomaa tään maanatain, että sais 4pv loman putkeen ? ei ole lähtenyt tilaukset kovin nopsaan ;) Tarvittako te sinne lissää työnetekijöitä ?
 
@Jimm's kiitokset hyvin hoidetusta näyttistilauksesta, sen mötkön hinta oli pudonnut peräti kolmelläkympillä niin nätisti päivittyi myös mulle uus hinta ihan pelkästään kiltisti pyytämällä. Pelkäsin että joutuu perumaan ja tilaamaan uusiksi mutta onnistui ihan noin.
 
@Jimm's tarkoittaa nettisivuillanne oleva ”tukkureilla x kpl” jotain Suomen tukkuria eli tilauksen viiveen ei pitäisi olla kovin pitkä siitä johtuen jos tukkurilla on tavaraa? Vai jotain Euroopan tukkuria tms? :thumbsup:
 
Taitaakohan varastomiehet ottanut lomaa tään maanatain, että sais 4pv loman putkeen ? ei ole lähtenyt tilaukset kovin nopsaan ;) Tarvittako te sinne lissää työnetekijöitä ?
Taitaa olla melkein toisinpäin, somessa viestittelivät, että vaikka itse liike on huomenna kiinni, niin varastolla pöhinä päällä. Tiedä sitten miten isolla miehityksellä...
 
@Jimm's tarkoittaa nettisivuillanne oleva ”tukkureilla x kpl” jotain Suomen tukkuria eli tilauksen viiveen ei pitäisi olla kovin pitkä siitä johtuen jos tukkurilla on tavaraa? Vai jotain Euroopan tukkuria tms? :thumbsup:

Tukkureita on kyllä kauempaakin kuin Suomessa. Vähän voi peilata tietenkin aina sen arvion puolelta. Esim 5-7 työpäivän arviolla ja alle oleva tuote yleisesti on Suomen puolelta vielä, mutta noissa 10-20 työpäivää tuotteilla paketit tulee aina kauempaa.
 
Taitaakohan varastomiehet ottanut lomaa tään maanatain, että sais 4pv loman putkeen ? ei ole lähtenyt tilaukset kovin nopsaan ;) Tarvittako te sinne lissää työnetekijöitä ?
Hei, tuo maanantai taitanee olla nyt niitä päiviä, ettei lomahakemuksia edes hyväksyttäisi. :) Ja kuten tuossa jo joku ehti mainita, niin ovat myös tänään keräämässä paketteja
 
Tukkureita on kyllä kauempaakin kuin Suomessa. Vähän voi peilata tietenkin aina sen arvion puolelta. Esim 5-7 työpäivän arviolla ja alle oleva tuote yleisesti on Suomen puolelta vielä, mutta noissa 10-20 työpäivää tuotteilla paketit tulee aina kauempaa.

Esimerkiksi minun toisessa tilaamassani tuotteessa lukee tällä hetkellä näin:

980B3249-17F3-4E64-B76E-474E2B0EF76C.jpeg
Tulossa tukkureilta, mutta ajan arviota ei ole päivittynyt.
 
Esimerkiksi minun toisessa tilaamassani tuotteessa lukee tällä hetkellä näin:

980B3249-17F3-4E64-B76E-474E2B0EF76C.jpeg
Tulossa tukkureilta, mutta ajan arviota ei ole päivittynyt.
Näiden osalta tilanne voi joskus olla että arvio on juuri ylittynyt. Esimerkiksi arviona on ollut 5.12. mutta joko rekka ei ole laituriin sopivasti osunut tai ei olla vielä ehditty tarkistamaan mitä meille on saapunut. Heittää silloin aina tuonne ei vahvistettuun tilaan.

Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy kun tukkuja ja tuotteita on monia
 
Onkohan näille Arctic AIO:ille mitään päivämäärää tiedossa? Viime viikolla piti tulla torstaina 1. päivä varastoon, mutta ilmeisesti se rekka ei sitten saapunutkaan.

 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 176
Viestejä
4 488 685
Jäsenet
74 164
Uusin jäsen
wesseli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom