Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Damn, oispa ollut palkintona aivan perkeleesti nallekarkkeja... :geek:

Tai sitten sellainen maailman isoin nallekarkki! :rofl:

1637933100792.png
 
No jaa olishan itellekin kelvannu 299e 5800X kuin 379e. Noh näillä mennään... Jimmsillä kyllä omastakin mielestäni ollut parhaimmat BF tarjoukset.
 
Corsairin SF750 tuli tilattua. Pääsee vihdoin wanha sotaratsu evga G2 eläkkeelle.
 
Nyt on tosiaan kaikki tarjouserät linjoilla!
Tuotteet ostettavissa viikonlopun yli niin kauan kun tuotteita riittää - hupenevat kuitenkin sellaista vauhtia että kovin pitkään ei kannata empiä ostopäätöstä!

Kiitos kaikille karkeloihin osallistumisesta ja palautteista, palataan asiaan vielä maanantaina tuon palautekyselyn muodossa :)
 
Nyt on tosiaan kaikki tarjouserät linjoilla!
Tuotteet ostettavissa viikonlopun yli niin kauan kun tuotteita riittää - hupenevat kuitenkin sellaista vauhtia että kovin pitkään ei kannata empiä ostopäätöstä!

Kiitos kaikille karkeloihin osallistumisesta ja palautteista, palataan asiaan vielä maanantaina tuon palautekyselyn muodossa :)

Tiputtakaas Sapphire Radeon RX 6900 XT TOXIC Extreme Edition -näytönohjain hinta 1599€ niin lähtee tilaukseen :)

Ja nuo päähänpisto tarjoukset hieman harmittaa, olisihan se 5900x kelvannut monelle muulle, mutta ei noita sivuja voi kytätä 24/7.
Olisiko mahdollista, että esimerkiksi jouluna osto-oikeudet arvotaan jos on jotain "pommi" tarjouksia? Helpottaisi kaikkien elämää. Ilmeisesti osan noiden RTX 30 -sarjan näyttisten kanssa on näin tehty.
 
Corsairin SF750 tuli tilattua. Pääsee vihdoin wanha sotaratsu evga G2 eläkkeelle.

Mites vanha tuo G2 oikein oli? Pitäisi varmaan itsekin powereita uusia, koska Corsairin HX520 ja HX620:t hyrrää täältä, jotka on ostettu Jimmsin Arabian myymälästä vuonna 2009. HX620 syöttää X58:lle virtaa ja HX520 X99:lle.
 
Mites vanha tuo G2 oikein oli? Pitäisi varmaan itsekin powereita uusia, koska Corsairin HX520 ja HX620:t hyrrää täältä, jotka on ostettu Jimmsin Arabian myymälästä vuonna 2009. HX620 syöttää X58:lle virtaa ja HX520 X99:lle.
12.11.2014 tilattu. Eihän tuossa mitään vikaa ole mutta hyvä aika uusia kun tuli kotelokin vaihdettua ITX kokoluokkaan.
 
Tai sitten sellainen maailman isoin nallekarkki! :rofl:

1637933100792.png

Ulkomaisella kilpailijalla on jo varastossa:

--

Mutta nyt kävi niin, että tänä vuonna Black Friday: Gigantista näyttö ja teiltä prosessori ja näyttötelineitä (monikossa). Siinä oli Suomesta tekemäni hankinnat ja teiltä suurin osa (myös euromääräisesti).
Osallistuin toki arvontaan, mutta iso oranssi nallekarkki olisi parempi palkinto ;)
 
Klarna-laskun ei kyllä pitäisi aiheuttaa lisäkustannuksia :)
Tuolla infosivulla tuota maksutapojen rajaamista on avattu - taustalla on siis se että ostoskori ei varaa tuotteita joten tarjoustuotteet saattavat loppua kesken maksamisen, jos käytetään esim. verkkopankkia.

Onko tässä otettu sitä huomioon, että jos on asiakas jolla ei ole mahdollisuutta käyttää Klarnan laskua eikä tuotteelle ole auki muita maksutapoja? Mites sitten toimitaan?
Mielestäni tämä on väärin tehdä se niin ettei ole muita maksutapoja laisinkaan käytettävissä kun kaikilla ei yksinkertaisesti ole niitä mahdollista käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Saiskos Lenovo ThinkPad E15 Gen 3 - 15,6" (20YG004DMX) kannettavasta tai vastaavasta hieman hintaa viilattua alas ettei tarvitse verkkokauppa.comista tilata? :geek:
 
Miten hyvin palautusoikeus toimii coolereiden kanssa? Ehkä hieman huonosti tuli ram yhteensopivuus katsottua...
 
Onkos kirjautuminen omille Jimms’in asiakassivuille muuttunut tässä vuoden, parin sisään? Yritän kirjautua spostilla ja salasanalla mutta herjaa että tunnus on väärin. Salasanaakin resetoidessa kysyy käyttäjätunnusta ja spostia. Mielestäni koskaan mitään käyttäjätunnusta en ole luonut vaan aina kirjautunut käyttäen spostiosoitetta.
 
Onkos kirjautuminen omille Jimms’in asiakassivuille muuttunut tässä vuoden, parin sisään? Yritän kirjautua spostilla ja salasanalla mutta herjaa että tunnus on väärin. Salasanaakin resetoidessa kysyy käyttäjätunnusta ja spostia. Mielestäni koskaan mitään käyttäjätunnusta en ole luonut vaan aina kirjautunut käyttäen spostiosoitetta.
hmm, kyllä mulla on tiedoissa
1638010765586.png


ja kun koitin kirjautua niin tuolla tunnuksella se onnistuu, maililla ei. Tuonne on tiedot tallennettu selaimeen niin en oo naputellu niitä vuosikausiin joten veikkaisin että ei ihan vasta oo tuo muutos tullu

ps, eti mailista löytyykö jimms tai Jimm's tai web-myynti ja rekisteröityminen
siinä pitäis olla tunnus kerrottu
 
Miten hyvin palautusoikeus toimii coolereiden kanssa? Ehkä hieman huonosti tuli ram yhteensopivuus katsottua...

Kyllä tuo meidän 30pv palautusoikeus koskee kaikkia tuotteita, toki palautuksen on oltava palautusehtojemme mukainen ( Takuu- ja toimitusehdot - Jimms.fi : Peruutus- ja palautusehdot ). Palautushakemuksen voitte täyttää osoitteesta www.jimms.fi/rma, johon liittyen saatte jatko-ohjeita sitten sähköpostitse.


Onkos kirjautuminen omille Jimms’in asiakassivuille muuttunut tässä vuoden, parin sisään? Yritän kirjautua spostilla ja salasanalla mutta herjaa että tunnus on väärin. Salasanaakin resetoidessa kysyy käyttäjätunnusta ja spostia. Mielestäni koskaan mitään käyttäjätunnusta en ole luonut vaan aina kirjautunut käyttäen spostiosoitetta.

Tuossa jo ainakin muutama vuosi takaperin tuo on muuttunut niin että uusille asiakkuuksille käyttäjätunnukseksi tulee automaattisesti tilin luonnissa käytetty sähköpostiosoite. Tätä ennemmin on voinut itse määrittää käyttäjätunnuksen jolla voi kirjautua sisään. Mikäli tilisi on parin viime vuoden aikana tehty, niin salasanan palautuksessa tulisi syöttää sekä siihen käyttäjätunnus- että myös sähköpostikenttään se oma sähköpostiosoite. Jos taas käyttäjätunnus on hukassa niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme siitä sähköpostiosoitteesta jolla tili on luotu niin saadaan tuo tarkistettua :tup:
 
Kyl sitä ny oli kieltämättä semi hyvät bf tarjoukset, maailman tilanteesee nähären. z590 emoihi kyl jäi vähä haiku, mutta ei nyt menny sinne luokkaa mitä tavoteltii :D. kyl siel oli se ~30€ liikaa ;) . Vähä odottelin joko ny tänä vuonna olis cyberiä tullu. Oli nii paljon seasonikkiaki viel saldoilla :geek: .
 
Ei teille jossain vaiheessa tulisi mATX-emoja tuonne päivityspaketteihin? Nyt siellä on pelkkiä ATX-emoja...
 
Olisiko mahdollista tilata tätä vielä Black friday- hintaan:D?
Piti eilen tilata, mutta lapset olivat niin hankalia menemään nukkuman että pääsi unohtumaan.:btooth:

Moi! Valitettavasti Black Friday-tuotteiden myynti päättyi sunnuntaina klo 23:59. :/
 
Nyt meni kyl blackfriday nallekarkki arvaus pielee, iteltä puuttu nallekarkit lähetyksestä taas, niin varmaan muiltaki :D
 
Nyt meni kyl blackfriday nallekarkki arvaus pielee, iteltä puuttu nallekarkit lähetyksestä taas, niin varmaan muiltaki :D
Nonnih, vaadin molempia tuoleja arvottavaksi kaikkien osallistuneiden kesken, se oli tästä viidestä grammasta kiinni!

*edit* </s>, ihan vaan varmuuden vuoksi. Itsehän olin luonnollisesti arvioinut tämän(kin) oikein.
 
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.

Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?

Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.

Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.

Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle. (EDIT: Ilmeisesti Klarna on maksuton. Oma arvaus oli että yritti myydä minulle osamaksuna kun ensimmäistä kertaa käytin eikä siinä kiireessä ollut aikaa lukea kovin tarkasti. Katsoin vain että loppusumma oli jotain 430€ luokkaa.)
 
Viimeksi muokattu:
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.

Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?

Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.

Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.

Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle.

Klarna ei kai maksa mitään, jos sen maksaa kerralla pois. En ole vielä maksanut, mutta en ole myöskään saanut vielä tarjoustuotetta.

Ainakin saamassani laskussa oli 159,90€ summana ja "voit myös maksaa pienemmissä erissä, jolloin [otamme sinulta enemmän rahaa]".
 
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.

Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?

Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.

Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.

Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle.
Klarnan lasku ei kyllä maksa mitään ekstraa...
 
Klarnan lasku ei kyllä maksa mitään ekstraa...

Klarna ei kai maksa mitään, jos sen maksaa kerralla pois. En ole vielä maksanut, mutta en ole myöskään saanut vielä tarjoustuotetta.

Ainakin saamassani laskussa oli 159,90€ summana ja "voit myös maksaa pienemmissä erissä, jolloin [otamme sinulta enemmän rahaa]".

Tilasin 399€ tuotteen ja Klarnan loppusumma oli 430€ tai jotain sellaista. Ehdin tuota pari sekuntia ihmetellä kun oli kiire saada tilaus läpi ennenkuin tuote loppuu ja olin jostain lukenut että postiennakon pitäisi toimia. Valitseeko Klarna automaattisesti jonkun osamaksu systeemin kun ensimmäistä kertaa käyttää?
 
Tilasin 399€ tuotteen ja Klarnan loppusumma oli 430€ tai jotain sellaista. Ehdin tuota pari sekuntia ihmetellä kun oli kiire saada tilaus läpi ennenkuin tuote loppuu ja olin jostain lukenut että postiennakon pitäisi toimia. Valitseeko Klarna automaattisesti jonkun osamaksu systeemin kun ensimmäistä kertaa käyttää?
Nyt en kyllä osaa sanoa mitä oot klikkaillu.
Äsken testitilausta tein enkä kyllä tommosta lisää saa mistään.
 
Tilasin 399€ tuotteen ja Klarnan loppusumma oli 430€ tai jotain sellaista. Ehdin tuota pari sekuntia ihmetellä kun oli kiire saada tilaus läpi ennenkuin tuote loppuu ja olin jostain lukenut että postiennakon pitäisi toimia. Valitseeko Klarna automaattisesti jonkun osamaksu systeemin kun ensimmäistä kertaa käyttää?

Googlella löytää aika nopeasti ja kattavasti näkemyksiä siitä, miksi Klarnaa ei välttämättä kannata ensimmäisenä vaihtoehtona kokeilla. Vaikka Klarnan kritisointi menee hieman off-topiciksi, niin kyllä sen tarjoaminen - saati suosittelu - maksutapana väistämättä antaa oman leimansa myös verkkokaupalle joka sitä käyttää.
 
Googlella löytää aika nopeasti ja kattavasti näkemyksiä siitä, miksi Klarnaa ei välttämättä kannata ensimmäisenä vaihtoehtona kokeilla. Vaikka Klarnan kritisointi menee hieman off-topiciksi, niin kyllä sen tarjoaminen - saati suosittelu - maksutapana väistämättä antaa oman leimansa myös verkkokaupalle joka sitä käyttää.

Normaalien maksutapojen poistaminen ja Black Friday on huono yhdistelmä. Jos olisi ollut aikaa normaalisti googlailla Klarna en olisi varmasti sillä edes yrittänyt maksaa. Ainoa syy miksi sitä yritin oli normaalien maksutapojen puuttuminen ja kiire saada tilaus läpi kun tuotetta vielä on.
 
Kyllä sen saa kerralla maksettua. Klarna tarjoaa tottakai osissa, kun se taitaa heidän bisnes olla. Ite ostin näyttiksen klarnalla jimssiltä, kun ostoskorin kanssa ei auttanut paljon miettiä. Mutta ei se mitenkään selväksi mistään käy, että voi maksaa kerralla pois ilman kuluja. Mutta itse siis maksoin ja kuluja ei tullut.
 
Klarna laskun olen ottanut useasti kun tilaillut eri verkkokaupoista (ja joskus vuosia sitten jopa käyttänyt pahamaineista klarnan osamaksua) eikä ole pahaa sanottavaa itsellä ainakaan klarnasta.. osamaksu joo kalliimpi mutta jos tuon 30päivän laskun ottaa niin siinä ei ainakaan jimmssillä tule mitään extraa. Positiivistä jopa tuo 30päivän maksuaika mikä nykyään klarnalla on.

Toki kannattaa olla tilatessa tarkkana että ei valitse osamaksua.
 
Kiitos vilkkaasta keskustelusta koskien maksutapa-asioista, nämä viety eteenpäin! Koostetaan luultavatasti tänään vielä palautekysely koskien BF:ää :)
 
Minkälaiset ruuhkat teillä on pakkaamossa kun lauantaiaamuna tehty tilaus ei ole vielä liikahtanut mihinkään?
 
Minkälaiset ruuhkat teillä on pakkaamossa kun lauantaiaamuna tehty tilaus ei ole vielä liikahtanut mihinkään?
Tällä hetkellä taidetaan mennä vielä perjantai-iltapäivän tilauksissa. Oma pe klo 13.40 tehty tilaus on juuri keräilyssä.

EDIT. näköjään myös lauantai-iltapäivästä tehty tilaus on keräilyssä :tup:
 
Tällä hetkellä taidetaan mennä vielä perjantai-iltapäivän tilauksissa. Oma pe klo 13.40 tehty tilaus on juuri keräilyssä.

EDIT. näköjään myös lauantai-iltapäivästä tehty tilaus on myös keräilyssä :tup:

Jonkin verrran Black Fridayna harrastetaan suuren volyymin vuoksi eräkeräilyä joten tästä syystä eri tarjoustuotteita sisältävät tilaukset liikahtavat joskus eri aikaan.
Ei pitäisi olla mitenkään ylitsepääsemätön ruuhka mutta tsekkaillaan vielä pakkaamosta tilanne!

Muoks: 1-6 työpäivän puitteissa ollaan hyllytuotteissa :)
 
Viimeksi muokattu:
No se hyvä puoli tuossa on että teille kerkesi tulla MP83-kiinnikkeitä niin vaihdoin tilaukseen aavistuksen paremman Noctuan :cigar:
 
Ei ole enää arvauksia vaan tieto!
Viime viikolla lanseerattiin uusi, kattavampi palvelu - Jimm's tuoteturva - joka siis näyttöjen osalta kattaa myös pikselivirheet. Siitä voi lukea lisää täältä: Tuoteturva - Jimms.fi
No eihän tuo ole samaa asiaa nähnytkään jos en ihan väärin tuota edesmennyttä pikselitakuuta ymmärtänyt. Eikös sen pointti ollut, että ruutu testataan teillä ennen asiakkaalle lähettämistä?

Kolmannen osapuolen höpöhöpövakuutuksen jälleenmyyminen on hieman eri asia.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 248
Viestejä
4 490 997
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom