Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
Ei teille jossain vaiheessa tulisi mATX-emoja tuonne päivityspaketteihin? Nyt siellä on pelkkiä ATX-emoja...
On meillä ollut, välitän toiveen eteenpäin. AMD vai Intel vai molempia?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei teille jossain vaiheessa tulisi mATX-emoja tuonne päivityspaketteihin? Nyt siellä on pelkkiä ATX-emoja...
Terve. Onko mitään arviota valkoisen Meshify 2 compactin toimitusajaksi?
![]()
Fractal Design Meshify 2 Compact - White TG Clear Tint, ikkunallinen miditornikotelo - 129,90€
Ominaisuudet :Ikonisen kulmikas verkkodesign toimittaa suodatettua ilmaa rohkealla ja stealth-inspiroituneella estetiikalla Tilaa jopa 360mm näytönohwww.jimms.fi
On meillä ollut, välitän toiveen eteenpäin. AMD vai Intel vai molempia?![]()
Olisiko mahdollista tilata tätä vielä Black friday- hintaan?
Piti eilen tilata, mutta lapset olivat niin hankalia menemään nukkuman että pääsi unohtumaan.![]()
Lian Li ST120 RGB, 120mm PWM-laitetuuletinsarja, musta - 34,90€
PWM-tuuletin Galahad AIO:sta on nyt saatavilla erikseen. Koe äärimmäinen jäähdytys, johon yhdistyy tyydyttävät valoefektit jowww.jimms.fi
![]()
Nyt meni kyl blackfriday nallekarkki arvaus pielee, iteltä puuttu nallekarkit lähetyksestä taas, niin varmaan muiltaki![]()
Nonnih, vaadin molempia tuoleja arvottavaksi kaikkien osallistuneiden kesken, se oli tästä viidestä grammasta kiinni!Nyt meni kyl blackfriday nallekarkki arvaus pielee, iteltä puuttu nallekarkit lähetyksestä taas, niin varmaan muiltaki![]()
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.
Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?
Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.
Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.
Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle.
Klarnan lasku ei kyllä maksa mitään ekstraa...Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.
Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?
Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.
Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.
Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle.
Klarnan lasku ei kyllä maksa mitään ekstraa...
Klarna ei kai maksa mitään, jos sen maksaa kerralla pois. En ole vielä maksanut, mutta en ole myöskään saanut vielä tarjoustuotetta.
Ainakin saamassani laskussa oli 159,90€ summana ja "voit myös maksaa pienemmissä erissä, jolloin [otamme sinulta enemmän rahaa]".
Nyt en kyllä osaa sanoa mitä oot klikkaillu.Tilasin 399€ tuotteen ja Klarnan loppusumma oli 430€ tai jotain sellaista. Ehdin tuota pari sekuntia ihmetellä kun oli kiire saada tilaus läpi ennenkuin tuote loppuu ja olin jostain lukenut että postiennakon pitäisi toimia. Valitseeko Klarna automaattisesti jonkun osamaksu systeemin kun ensimmäistä kertaa käyttää?
Tilasin 399€ tuotteen ja Klarnan loppusumma oli 430€ tai jotain sellaista. Ehdin tuota pari sekuntia ihmetellä kun oli kiire saada tilaus läpi ennenkuin tuote loppuu ja olin jostain lukenut että postiennakon pitäisi toimia. Valitseeko Klarna automaattisesti jonkun osamaksu systeemin kun ensimmäistä kertaa käyttää?
Googlella löytää aika nopeasti ja kattavasti näkemyksiä siitä, miksi Klarnaa ei välttämättä kannata ensimmäisenä vaihtoehtona kokeilla. Vaikka Klarnan kritisointi menee hieman off-topiciksi, niin kyllä sen tarjoaminen - saati suosittelu - maksutapana väistämättä antaa oman leimansa myös verkkokaupalle joka sitä käyttää.
Onko arvauksia koska pikselitakuut mahdollisesti tekevät paluun?
Tällä hetkellä taidetaan mennä vielä perjantai-iltapäivän tilauksissa. Oma pe klo 13.40 tehty tilaus on juuri keräilyssä.Minkälaiset ruuhkat teillä on pakkaamossa kun lauantaiaamuna tehty tilaus ei ole vielä liikahtanut mihinkään?
Tällä hetkellä taidetaan mennä vielä perjantai-iltapäivän tilauksissa. Oma pe klo 13.40 tehty tilaus on juuri keräilyssä.
EDIT. näköjään myös lauantai-iltapäivästä tehty tilaus on myös keräilyssä![]()
No eihän tuo ole samaa asiaa nähnytkään jos en ihan väärin tuota edesmennyttä pikselitakuuta ymmärtänyt. Eikös sen pointti ollut, että ruutu testataan teillä ennen asiakkaalle lähettämistä?Ei ole enää arvauksia vaan tieto!
Viime viikolla lanseerattiin uusi, kattavampi palvelu - Jimm's tuoteturva - joka siis näyttöjen osalta kattaa myös pikselivirheet. Siitä voi lukea lisää täältä: Tuoteturva - Jimms.fi
Joo ei ole nyt sama asia ollenkaan. Toki pikselivikaisen aina takuuseen voi lähettää, mutta jonkun ultrawiden tai muun möhkön kanssa on vaan erittäin perseestä alkaa roudailemaan sitä. Pikselitakuulla sai varmistettua ettei ainakaan siitä syystä tarvinnut alkaa takuuhommiin.No eihän tuo ole samaa asiaa nähnytkään jos en ihan väärin tuota edesmennyttä pikselitakuuta ymmärtänyt. Eikös sen pointti ollut, että ruutu testataan teillä ennen asiakkaalle lähettämistä?
Kolmannen osapuolen höpöhöpövakuutuksen jälleenmyyminen on hieman eri asia.
No eihän tuo ole samaa asiaa nähnytkään jos en ihan väärin tuota edesmennyttä pikselitakuuta ymmärtänyt. Eikös sen pointti ollut, että ruutu testataan teillä ennen asiakkaalle lähettämistä?
Kolmannen osapuolen höpöhöpövakuutuksen jälleenmyyminen on hieman eri asia.
Joo ei ole nyt sama asia ollenkaan. Toki pikselivikaisen aina takuuseen voi lähettää, mutta jonkun ultrawiden tai muun möhkön kanssa on vaan erittäin perseestä alkaa roudailemaan sitä. Pikselitakuulla sai varmistettua ettei ainakaan siitä syystä tarvinnut alkaa takuuhommiin.
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.
Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?
Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.
Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.
Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle. (EDIT: Ilmeisesti Klarna on maksuton. Oma arvaus oli että yritti myydä minulle osamaksuna kun ensimmäistä kertaa käytin eikä siinä kiireessä ollut aikaa lukea kovin tarkasti. Katsoin vain että loppusumma oli jotain 430€ luokkaa.)
Noniin eipä tarvitse monitoria sitten Jimssiltä ostaakaan kun pikselitakuu poistui. Hintakin kova vakuutuksella 69,00 € vs 39,00 € pikselitakuu. Tuleeko tuossa vielä 29€ omavastuu maksettavaksi jos kotiin tulee pikselivikainen näyttö?
Ei palautusoikeudella ole mitään tekemistä tuon vakuutuksen kanssa.Ei tietenkään, kun sinulla on etämyynnissä ihan normaali palautusoikeus. Vaivaahan siitä on postitella näyttöjä eestaas.
Olen usein havainnut, että "Vast.ott. valitsema noutopiste" toimitukseen liitettynä Postin lisäpalveluna on merkityksetön.Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.
Onko sinulla OmaPostissa määritelty noutopiste?Olen usein havainnut, että "Vast.ott. valitsema noutopiste" toimitukseen liitettynä Postin lisäpalveluna on merkityksetön.
Vaikka olisin nimenomaan valinnut noudon postitoimipisteestä (paikallinen R-kioski), lähetys on silti ohjattu automaattiin, ja vasta kun automaatti on ollut täynnä, se onkin kertaalleen vielä ohjattu uudelleen toimipisteeseen. Toisinaan lähetys on nopeammin toimipisteessä, jos olen alunperin halunnut noutaa sen automaatista, joka onkin täynnä, kuin jos olen halunnut noutaa sen toimipisteestä, mutta se oma-aloitteisesti käykin vielä hyödyttömällä automaattikierroksella.
Tälläkin kertaa postiennakkotilaukseni, jonka olin nimenomaan halunnut noutaa toimipisteestä, näkyi itsekseen pyrkineen automaattiin, koska Postin toimitusseuranta ilmoitaa: "Lähetys ohjataan toiseen noutopisteeseen, koska automaatti on täynnä". Aivan hullua! Toivo elää, että paketti kenties löytyy huomenna toimipisteestä.
Voi olla, ettei Jimm's voi asialle mitään, mutta Postin asiakkaana Jimm's saattaa olla ainoa, joka voisi kainosti anoa Postilta, että vastaanottajan valitsemaa noutopistettä aikuisen oikeasti noudatettaisiin silloin kun postiennakkolähetys halutaan noutaa toimipisteestä.
(Epäilen taustalla olevan sen, että automaatit ovat Postille halvempia kuin miehitetyt toimipisteet.)
Valitsen noutopisteen Jimm'sin tilausvalikon kautta.Onko sinulla OmaPostissa määritelty noutopiste?
Okei, Postin sivuilta voi valita default toimituspaikan ja ajattelin että jos olet sen tehnyt niin se saattaa kumota nuo ostovaiheessa tehdyt valinnat.Valitsen noutopisteen Jimm'sin tilausvalikon kautta.
Hyväksyy ne.. _Kauheeen säätämisen kanssa_Postiennakon maksu tilisiirtona kanssa kuulostaa aika hassulta. Hyväksyykö postin normaalit toimipisteet (eli ei mitkään väliaikaiset) enää käteistä ollenkaan postiennakkojen maksuun?
Kuinka monta kertaa päivässä teiltä lähtee kamat postin matkaan näin ruuhka huippuina?
Sille en tietysti mahda mitään jos vakaumuksesi estää erinäisten hyödyllisten palveluiden käytön vielä näin 2020-luvulla, mutta OmaPosti on oman kokemukseni perusteella ihan erinomaisen toimiva palvelu. Esimerkiksi tosiaan tuon oman noutopisteen määritteleminen on todella hyödyllinen ominaisuus, niin ei ole tarvinnut jännittää ettäkö paketit ohjautuisivat vääriin paikkoihin. Ainakin itsellä toiminut kuin junan vessa.Pyrin välttämään kaikkia ylimääräisiä sovelluksia ja kirjautumisia aina kun se on mahdollista. OmaPosti, ottaen huomioon Postin aika omavaltainen toimintatapa ja järjestelmien luotettavuus, kuuluu mielestäni ellei kartettaviin niin ainakaan ei toivottuihin.
Turha pahoitella, ainakaan minun tähteni.Pahoittelut offtopicista.