Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastasitkin itse jo, että tehoja ei saa kuin sen 5-10 prossaa karkeasti eli 100 fps:n pelikokemukseen sen alle kympin freimejä lisää riippuen pelistä.Oisko 3070 Ti-malli wörtti ostos tuohon hintaan vrs. perus 3070 tonnilla? Tehoja ei hirveästi tule lisää.
Verkkiksen tuotesivulla ei näy tuota "Asus GeForce TUF-RTX3080-10G" jolla edellinen tilattu kortti korvattiin. Eli tuosta ei pääse seuraamaan miten paljon on saapunut ja milloin tullut varastoon. Onkohan kukaan saanut noita Verkkiksen korvaavia kortteja?
Tuskin meinaavat näitä ikinä lähettää. Lähinnä ajan peluuta.Jotenkin tuntuu siltä, ettei Verkkokaupalla ole aikomustakaan toimittaa noita kortteja. Vai onko jonkun kortti korvattu toisella mallilla Verkkokaupan kautta ja toimitettu?
Jotenkin tuntuu siltä, ettei Verkkokaupalla ole aikomustakaan toimittaa noita kortteja. Vai onko jonkun kortti korvattu toisella mallilla Verkkokaupan kautta ja toimitettu?
"muita" = "osakkeenomistajia"Mun paperijulkaisu-3080 korvattiin paperi-V2:lla. Kun valittelin niin vastasivat että ei ole reilua muita kohtaan jos vaihtavat johonkin jota oikeasti liikkuu.
Eihän se nyt missään nimessä olisi järkevää alkaa toimittamaan tappiolla tuotteita, joita asiakkaat ovat tilanneet kun pystyy olla toimittamattakin.Mun paperijulkaisu-3080 korvattiin paperi-V2:lla. Kun valittelin niin vastasivat että ei ole reilua muita kohtaan jos vaihtavat johonkin jota oikeasti liikkuu.
Minun tietojeni mukaan liikutaan vielä julkaisupäivän korteissa. Itse olen yhden tällaisen yksisarvisen saanut juurikin julkaisupäivänä ensimmäisen minuutin sisään tilanneena.Verkkiksen tuotesivulla ei näy tuota "Asus GeForce TUF-RTX3080-10G" jolla edellinen tilattu kortti korvattiin. Eli tuosta ei pääse seuraamaan miten paljon on saapunut ja milloin tullut varastoon. Onkohan kukaan saanut noita Verkkiksen korvaavia kortteja?
Arvostus Jimmsiä kohtaan nousee kyllä jatkuvasti, kun ovat selvästi parhaiten kuitenkin hoitaneet tätä sotkua. Ainoa ongelma muodostuu siitä, että liian moni alkaa tilaamaan kaiken Jimmsiltä, niin voi varastoista loppua tavara kesken nopeasti
Itse olen oppinut tässä reilun vuoden aikana sen että jos jonkun uuden kortin haluaa ni se täytyy tilata julkaisussa ja mielellään heti ekoina minuutteina kun tulee myyntiin. Niin silloin ei tarvitse välttämättä jäädä odottelee kauhean pitkää aikaa.
Oma moka oli että tilasin vasta 5 päivää julkaisun jälkeen ja vielä väärän mallin niin siitä sakotettiin sitten 14,5kk
No mutta olen kyllä edelleenkin iloinen että jimms toimitti tämän Strix kortin tuffin tilalle ja vihdoin löytyy sitä tehoa minkä halusin jo viime vuoden syksyllä. Mutta ketä näistä silloin osasi tietää, ei ketään.
Erittäin epätodennäköistä että näin tulisi tapahtumaan. Tuollainen osto-oikeus arvonta syö niin paljon resursseja kuitenkin verkkokaupalta että ei heillä ole siihen mahdollisuutta isossa mittakaavassa.Jos saatavuudet on seuraavan sukupolven kohdalla yhtä huonot kuin nyt, kortit tulevat myyntiin vain osto-oikeusarvonnan kautta julkaisussa.
. Eräkoko on 35 kappaletta. Lomake sulkeutuu torstaina 16.12. klo 11, jonka jälkeen arvonta suoritetaan.
Jos tuota ei voi automatisoida niin väittäisin että verkkokauppa on väärä liiketoiminta-ala.Erittäin epätodennäköistä että näin tulisi tapahtumaan. Tuollainen osto-oikeus arvonta syö niin paljon resursseja kuitenkin verkkokaupalta että ei heillä ole siihen mahdollisuutta isossa mittakaavassa.
Arvonnat voi automatisoida. En tiedä käytetäänkö arvontaa ihan kaikkiin uusiin kortteihin, mutta se lienee selvää, että eivät myy etukäteen mitään, vaan vasta sitten myydään, kun saadaan tuotteita varastoon. Eli kuten tälläkin hetkellä toimitaan.Erittäin epätodennäköistä että näin tulisi tapahtumaan. Tuollainen osto-oikeus arvonta syö niin paljon resursseja kuitenkin verkkokaupalta että ei heillä ole siihen mahdollisuutta isossa mittakaavassa.
Se mikä luultavasti tulee tapahtumaan on että hinnat tullaan jatkossa nostamaan aluksi niin ylös että vastaavaa tilannetta ei pääse missään tapauksessa tapahtumaa. Sitten hintoja aletaan laskemaan sitä mukaan kun saatavuus uusille tuotteille paranee tai jos ne ei vaan yksinkertaisesti mene kaupaksi.
Jep, sama täälläkin. Tai no, ei ole kyllä liikkunut mihinkään, mutta ilmoitus lähetyksestä saapui ja löytyy postin seurannasta.Täällä oli pientä skeptisyyttä Dustinin 3060ti:n varastotilanteesta niin omani lähetettiin heti seuraavana päivänä maksusta aikasin aamulla.
Oho. Mahtava veto foorumikaverilta tässä markkinatilanteessa. Onnea!Nyt kävi näin. Eräs foorumin jäsen laittoi täällä privassa, että haluaisinko ostaa häneltä tämän, eikä edes riistohintaan. Hän itse hankkinut kuvan näyttiksen vain viikko sitten jimmyltä. Joskus kai se "onni" käy tällaisellakin tapaa.
Taidan silti mielenkiinnosta, kuten monet muutkin, jäädä seuramaan tätä lankaa. Onhan tästä tullut jo osa normipäivää roikkua tässä langalla mukana.
Kiitos ja anteeksi, tsemppiä aseveljet!
Ei ainakaan vaadi viimeisintä huutoa olevaa näyttistä. Pyörii ainakin meikäläisen uskollisella 1080ti:llä mainiosti.Siis onhan tämän ketjun ja yleisen tilanteen seuraaminen koukuttavan jännää. Uusi harrastus melkein
Omalla tavallaan joo. Pikkasen kyrsii pelata uutta Haloa 30-50fps, kaikki lowilla. Meinaa Ryzen 3700x koneen ympärillä käydä Amd 480rx 8gb tuhnuksi. No nyt on ostoarvontaan tullut osallistua, että jospa sieltä osto-oikeus tulisi Trabantiin. Eikun siis Nvidian 3070;seen.Siis onhan tämän ketjun ja yleisen tilanteen seuraaminen koukuttavan jännää. Uusi harrastus melkein
Oho. Mahtava veto foorumikaverilta tässä markkinatilanteessa. Onnea!
Itse aika lailla jo lannistunut tässä. Luotto Verkkikseen = 0, arvontaonni = 0 ja bottikisoissa ei ehdi olla mukana.
Taisi olla OC se.joku tässä ketjussa 15.12.2020 tilannut oli sellaisen saanut
Itsekin vallan innostuin rekkautumaan tänne koska tulee seurattua tätä ketjua päivittäin.Siis onhan tämän ketjun ja yleisen tilanteen seuraaminen koukuttavan jännää. Uusi harrastus melkein
No jos arpaonni oikein suosii niin Jimmsistä huomenna.Ei taida enää ehtiä saada 3070-sarjan korttia pukinkonttiin jouluksi. Jos jollakin on ylimääräinen, niin heitä privamessua, saisit yhden nuoren miehen iloiseksi.
Kiitos kun linkkasit.No jos arpaonni oikein suosii niin Jimmsistä huomenna.
Asus GeForce RTX 3070 Ti TUF Gaming -näytönohjain, 8GB GDDR6X - 769,90€
GeForce RTX 30 -sarja - The Ultimate Play GeForce RTX™ 30 -sarjan grafiikkasuorittimet antavat äärimmäisen suorituskyvyn niin pelaajien kuiwww.jimms.fi
En ole varma, ymmärsin tuosta Pakastun replystä että olis saanut ilmoituksen?Tuliko ton jimmsin 3070 ti arvontatulos jo?
Hei,
Onnittelut Asus RTX 3070 TI TUF Gaming – näytönohjaimen osto-oikeuden arvontavoitosta!
Näytönohjaimesta on tehty sinulle tilaus, liitteenä tilausvahvistus. Näet tilauksen myös asiakastililläsi. Saat vielä erillisen ilmoituksen, kun paketti lähtee meiltä matkaan tai on noudettavissa myymälästämme.
Mukavaa päivänjatkoa!
Sama täällä. Jumalauta, kerrankin osui arpa kohdalleen! Samalla pitää raapia päätä ja pohtia, että mitä ihmettä tapahtuu, kun pitää iloita siitä että "saa" ostaa uuden näytönohjaimen ja se on 670€ hintaisena edullinen.Napsahti viesti s-postiin, noniin kerrankin näin.
Hän saapui tänään, melkein vuoden jälkeen tilauksesta. 22.12.2020 tilattu jimssistä. Sijalla 5-10 ennen lähetystä. Vaihdettu Jimmssin toimesta Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER -näytönohjain, 10GB GDDR6X korvaavaan LHR-malliin. Tsemppiä kohtalotoverit odottamiseen. Mun joulu voi alkaa nyt!
Ei ollut näköjään tuossa kannessa mainintaa, mutta kyljessä rev 3.0 (LHR)Kuvasta päätellen ei näyttäisi olevan LHR-malli, tarkista vielä onko revision 2.0 (FHR) vai 3.0 (LHR). Itselle tuli rev 2.0 Gigantista muutama viikko sitten.
On se edullinen. Sulla kävi säkä. Mulle tuli 3070ti tuffi jo ekasta arvonnasta. Hyvä kortti ja varmasti hintansa arvoinen tuolla summalla.Sama täällä. Jumalauta, kerrankin osui arpa kohdalleen! Samalla pitää raapia päätä ja pohtia, että mitä ihmettä tapahtuu, kun pitää iloita siitä että "saa" ostaa uuden näytönohjaimen ja se on 670€ hintaisena edullinen.