NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
22.03.2020
Viestejä
91
Oisko 3070 Ti-malli wörtti ostos tuohon hintaan vrs. perus 3070 tonnilla? Tehoja ei hirveästi tule lisää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 703
Oisko 3070 Ti-malli wörtti ostos tuohon hintaan vrs. perus 3070 tonnilla? Tehoja ei hirveästi tule lisää.
Vastasitkin itse jo, että tehoja ei saa kuin sen 5-10 prossaa karkeasti eli 100 fps:n pelikokemukseen sen alle kympin freimejä lisää riippuen pelistä.
Mutta jos lompakossa on tuon verran ylimääräistä kivuttomasti laittaa, itse tykkään siinä tapauksessa puristaa tuonkin fps-lisän. Järkevää ei ole, mutta riippuu ihan omasta tilanteesta.

Kaukana on TI:mallien parhaat ajat, esimerkiksi oman 1070 ti:n sai kellottumaan vakio 1080:n vauhtiin, RTX:ssä valitettavasti samaan ei pysty eli 3070 ti jää kellotettunakin selkeästi vakio 3080:sta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
450
Verkkiksen tuotesivulla ei näy tuota "Asus GeForce TUF-RTX3080-10G" jolla edellinen tilattu kortti korvattiin. Eli tuosta ei pääse seuraamaan miten paljon on saapunut ja milloin tullut varastoon. Onkohan kukaan saanut noita Verkkiksen korvaavia kortteja?
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 916
Verkkiksen tuotesivulla ei näy tuota "Asus GeForce TUF-RTX3080-10G" jolla edellinen tilattu kortti korvattiin. Eli tuosta ei pääse seuraamaan miten paljon on saapunut ja milloin tullut varastoon. Onkohan kukaan saanut noita Verkkiksen korvaavia kortteja?
Jotenkin tuntuu siltä, ettei Verkkokaupalla ole aikomustakaan toimittaa noita kortteja. Vai onko jonkun kortti korvattu toisella mallilla Verkkokaupan kautta ja toimitettu?
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 389
Jotenkin tuntuu siltä, ettei Verkkokaupalla ole aikomustakaan toimittaa noita kortteja. Vai onko jonkun kortti korvattu toisella mallilla Verkkokaupan kautta ja toimitettu?
Mun paperijulkaisu-3080 korvattiin paperi-V2:lla. Kun valittelin niin vastasivat että ei ole reilua muita kohtaan jos vaihtavat johonkin jota oikeasti liikkuu.
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
262
Mun paperijulkaisu-3080 korvattiin paperi-V2:lla. Kun valittelin niin vastasivat että ei ole reilua muita kohtaan jos vaihtavat johonkin jota oikeasti liikkuu.
Eihän se nyt missään nimessä olisi järkevää alkaa toimittamaan tappiolla tuotteita, joita asiakkaat ovat tilanneet kun pystyy olla toimittamattakin.
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Verkkiksen tuotesivulla ei näy tuota "Asus GeForce TUF-RTX3080-10G" jolla edellinen tilattu kortti korvattiin. Eli tuosta ei pääse seuraamaan miten paljon on saapunut ja milloin tullut varastoon. Onkohan kukaan saanut noita Verkkiksen korvaavia kortteja?
Minun tietojeni mukaan liikutaan vielä julkaisupäivän korteissa. Itse olen yhden tällaisen yksisarvisen saanut juurikin julkaisupäivänä ensimmäisen minuutin sisään tilanneena.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Arvostus Jimmsiä kohtaan nousee kyllä jatkuvasti, kun ovat selvästi parhaiten kuitenkin hoitaneet tätä sotkua. Ainoa ongelma muodostuu siitä, että liian moni alkaa tilaamaan kaiken Jimmsiltä, niin voi varastoista loppua tavara kesken nopeasti :)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 633
Arvostus Jimmsiä kohtaan nousee kyllä jatkuvasti, kun ovat selvästi parhaiten kuitenkin hoitaneet tätä sotkua. Ainoa ongelma muodostuu siitä, että liian moni alkaa tilaamaan kaiken Jimmsiltä, niin voi varastoista loppua tavara kesken nopeasti :)
Eiköhän se selviä sillä, että Jimms nostaa hinnat riittävän korkealle...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Itse olen oppinut tässä reilun vuoden aikana sen että jos jonkun uuden kortin haluaa ni se täytyy tilata julkaisussa ja mielellään heti ekoina minuutteina kun tulee myyntiin. Niin silloin ei tarvitse välttämättä jäädä odottelee kauhean pitkää aikaa.
Oma moka oli että tilasin vasta 5 päivää julkaisun jälkeen ja vielä väärän mallin niin siitä sakotettiin sitten 14,5kk :(

No mutta olen kyllä edelleenkin iloinen että jimms toimitti tämän Strix kortin tuffin tilalle ja vihdoin löytyy sitä tehoa minkä halusin jo viime vuoden syksyllä. Mutta ketä näistä silloin osasi tietää, ei ketään.
 

luujauho

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
148
Itse olen oppinut tässä reilun vuoden aikana sen että jos jonkun uuden kortin haluaa ni se täytyy tilata julkaisussa ja mielellään heti ekoina minuutteina kun tulee myyntiin. Niin silloin ei tarvitse välttämättä jäädä odottelee kauhean pitkää aikaa.
Oma moka oli että tilasin vasta 5 päivää julkaisun jälkeen ja vielä väärän mallin niin siitä sakotettiin sitten 14,5kk :(

No mutta olen kyllä edelleenkin iloinen että jimms toimitti tämän Strix kortin tuffin tilalle ja vihdoin löytyy sitä tehoa minkä halusin jo viime vuoden syksyllä. Mutta ketä näistä silloin osasi tietää, ei ketään.
Jos saatavuudet on seuraavan sukupolven kohdalla yhtä huonot kuin nyt, kortit tulevat myyntiin vain osto-oikeusarvonnan kautta julkaisussa.
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
393
Jos saatavuudet on seuraavan sukupolven kohdalla yhtä huonot kuin nyt, kortit tulevat myyntiin vain osto-oikeusarvonnan kautta julkaisussa.
Erittäin epätodennäköistä että näin tulisi tapahtumaan. Tuollainen osto-oikeus arvonta syö niin paljon resursseja kuitenkin verkkokaupalta että ei heillä ole siihen mahdollisuutta isossa mittakaavassa.

Se mikä luultavasti tulee tapahtumaan on että hinnat tullaan jatkossa nostamaan aluksi niin ylös että vastaavaa tilannetta ei pääse missään tapauksessa tapahtumaa. Sitten hintoja aletaan laskemaan sitä mukaan kun saatavuus uusille tuotteille paranee tai jos ne ei vaan yksinkertaisesti mene kaupaksi.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Osto-oikeusarvonta.
. Eräkoko on 35 kappaletta. Lomake sulkeutuu torstaina 16.12. klo 11, jonka jälkeen arvonta suoritetaan.
Jimmsin omassa ketjussa yleensä on sitten mainittu koska se on suoritettu. Siinä yleensä menee jonkin aikaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 393
Osallistuin vaikka tietää sen "omankin kappaleen" menevän jollekin muulle.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
Erittäin epätodennäköistä että näin tulisi tapahtumaan. Tuollainen osto-oikeus arvonta syö niin paljon resursseja kuitenkin verkkokaupalta että ei heillä ole siihen mahdollisuutta isossa mittakaavassa.
Jos tuota ei voi automatisoida niin väittäisin että verkkokauppa on väärä liiketoiminta-ala.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Erittäin epätodennäköistä että näin tulisi tapahtumaan. Tuollainen osto-oikeus arvonta syö niin paljon resursseja kuitenkin verkkokaupalta että ei heillä ole siihen mahdollisuutta isossa mittakaavassa.

Se mikä luultavasti tulee tapahtumaan on että hinnat tullaan jatkossa nostamaan aluksi niin ylös että vastaavaa tilannetta ei pääse missään tapauksessa tapahtumaa. Sitten hintoja aletaan laskemaan sitä mukaan kun saatavuus uusille tuotteille paranee tai jos ne ei vaan yksinkertaisesti mene kaupaksi.
Arvonnat voi automatisoida. En tiedä käytetäänkö arvontaa ihan kaikkiin uusiin kortteihin, mutta se lienee selvää, että eivät myy etukäteen mitään, vaan vasta sitten myydään, kun saadaan tuotteita varastoon. Eli kuten tälläkin hetkellä toimitaan.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Täällä oli pientä skeptisyyttä Dustinin 3060ti:n varastotilanteesta niin omani lähetettiin heti seuraavana päivänä maksusta aikasin aamulla.
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
464
Nyt kävi näin. Eräs foorumin jäsen laittoi täällä privassa, että haluaisinko ostaa häneltä tämän, eikä edes riistohintaan. Hän itse hankkinut kuvan näyttiksen vain viikko sitten jimmyltä. Joskus kai se "onni" käy tällaisellakin tapaa.

Taidan silti mielenkiinnosta, kuten monet muutkin, jäädä seuramaan tätä lankaa. Onhan tästä tullut jo osa normipäivää roikkua tässä langalla mukana.


Kiitos ja anteeksi, tsemppiä aseveljet!
 

Liitteet

Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Täällä oli pientä skeptisyyttä Dustinin 3060ti:n varastotilanteesta niin omani lähetettiin heti seuraavana päivänä maksusta aikasin aamulla.
Jep, sama täälläkin. Tai no, ei ole kyllä liikkunut mihinkään, mutta ilmoitus lähetyksestä saapui ja löytyy postin seurannasta.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
827
Nyt kävi näin. Eräs foorumin jäsen laittoi täällä privassa, että haluaisinko ostaa häneltä tämän, eikä edes riistohintaan. Hän itse hankkinut kuvan näyttiksen vain viikko sitten jimmyltä. Joskus kai se "onni" käy tällaisellakin tapaa.

Taidan silti mielenkiinnosta, kuten monet muutkin, jäädä seuramaan tätä lankaa. Onhan tästä tullut jo osa normipäivää roikkua tässä langalla mukana.


Kiitos ja anteeksi, tsemppiä aseveljet!
Oho. Mahtava veto foorumikaverilta tässä markkinatilanteessa. Onnea!

Itse aika lailla jo lannistunut tässä. Luotto Verkkikseen = 0, arvontaonni = 0 ja bottikisoissa ei ehdi olla mukana.
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
125
Siis onhan tämän ketjun ja yleisen tilanteen seuraaminen koukuttavan jännää. Uusi harrastus melkein :)
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
242
Siis onhan tämän ketjun ja yleisen tilanteen seuraaminen koukuttavan jännää. Uusi harrastus melkein :)
Omalla tavallaan joo. Pikkasen kyrsii pelata uutta Haloa 30-50fps, kaikki lowilla. Meinaa Ryzen 3700x koneen ympärillä käydä Amd 480rx 8gb tuhnuksi. No nyt on ostoarvontaan tullut osallistua, että jospa sieltä osto-oikeus tulisi Trabantiin. Eikun siis Nvidian 3070;seen.
 
Liittynyt
10.12.2021
Viestejä
17
Oho. Mahtava veto foorumikaverilta tässä markkinatilanteessa. Onnea!

Itse aika lailla jo lannistunut tässä. Luotto Verkkikseen = 0, arvontaonni = 0 ja bottikisoissa ei ehdi olla mukana.
Samoilla linjoilla, ollut Verkkiksessä 3080-tilaus jo 1.12.2020 lähtien sisällä eikä arvonnat ole onnistuneet vielä.
Olin vielä verkkikseen yhteydessä ja kyselin että millä perusteella jaatte näitä 3080 TUF:eja ja sanoin tietäväni jonkun joka oli saanut sellaisen lähiaikoina (kun joku tässä ketjussa 15.12.2020 tilannut oli sellaisen saanut). Eivät vastanneet siihen suoraan mitään. Sanoivat vaan että "emme tiedä milloin kortteja on tulossa".
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
827
Liittynyt
22.03.2020
Viestejä
91
Ei taida enää ehtiä saada 3070-sarjan korttia pukinkonttiin jouluksi. Jos jollakin on ylimääräinen, niin heitä privamessua, saisit yhden nuoren miehen iloiseksi.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 029
Ei taida enää ehtiä saada 3070-sarjan korttia pukinkonttiin jouluksi. Jos jollakin on ylimääräinen, niin heitä privamessua, saisit yhden nuoren miehen iloiseksi.
No jos arpaonni oikein suosii niin Jimmsistä huomenna.

 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
441
Osallistuin myös Jimm'sin arvontaan, olishan tuo ihan ok joululahja itelle. 3070Ti ei nyt ihan ykkösvaihtoehto itelle olis mut kaippa tuo nykynen 1080Ti joutais jo porukoitten koneeseen Ratukan tilalle, alkaa R9 390X veteleen jo viimesiään.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 118
Jos joku on vielä vailla näytönohjainta, NVIDIA:lta on mahdollista voittaa 3080 Ti:n sallistumalla heidän refleksikisaan. :)

Play the NVIDIA System Latency Challenge in KovaaK’s under NVIDIA Experiments
Post a screenshot of your score from the leaderboard on Twitter or Instagram with the hashtag #FramesWinGames
Winners will be chosen randomly so if you don’t make your best score you are still in the hunt to win.

From December 14th to December 21st 2021 players can compete in KovaaK’s for free in different latency scenarios for leaderboard glory, as well as chances to win one of these:

(9) NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti Graphics Cards
(9) Logitech Pro X Superlight Mice
(9) MSI Oculux NXG253R 360 Hz Gaming Monitors


NVIDIA System Latency Challenge Powered By NVIDIA Reflex
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 405
Näissä nVidian kilpailuissa pitää näköjään olla joko some-tili, että voi edes osallistua.
Sellaista en avaa - en edes tämän kilpailun vuoksi.
Pitäkööt tunkkinsa.
(Ei kai kukaan näitä sentään tunkkeina käytä?)
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
596
Eiköhän Jimms ilmoita omassa ketjussaan sitten kun arvonta on suoritettu.
 
Liittynyt
20.03.2019
Viestejä
49
Hei,

Onnittelut Asus RTX 3070 TI TUF Gaming – näytönohjaimen osto-oikeuden arvontavoitosta!
Näytönohjaimesta on tehty sinulle tilaus, liitteenä tilausvahvistus. Näet tilauksen myös asiakastililläsi. Saat vielä erillisen ilmoituksen, kun paketti lähtee meiltä matkaan tai on noudettavissa myymälästämme.

Mukavaa päivänjatkoa!
Napsahti viesti s-postiin, noniin kerrankin näin.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 687
Napsahti viesti s-postiin, noniin kerrankin näin.
Sama täällä. Jumalauta, kerrankin osui arpa kohdalleen! Samalla pitää raapia päätä ja pohtia, että mitä ihmettä tapahtuu, kun pitää iloita siitä että "saa" ostaa uuden näytönohjaimen ja se on 670€ hintaisena edullinen. :D

1639660911780.png


Edit.
Ja tänään aamulla oli tullut ilmoitus, että paketti on lähetetty. "Jouluksi kotiin".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.05.2019
Viestejä
29
Hän saapui tänään, melkein vuoden jälkeen tilauksesta. 22.12.2020 tilattu jimssistä. Sijalla 5-10 ennen lähetystä. Vaihdettu Jimmssin toimesta Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER -näytönohjain, 10GB GDDR6X korvaavaan LHR-malliin. Tsemppiä kohtalotoverit odottamiseen. Mun joulu voi alkaa nyt! :cigar2:

IMG-20211216-WA0008.jpeg
 
Liittynyt
15.12.2021
Viestejä
40
Uskomattoman hyvä tuuri vissiin kun osallistuin toista kertaa Jimmsin arvontoihin ja tulee postia ->
"
Hei,
Onnittelut Asus RTX 3070 TI TUF Gaming – näytönohjaimen osto-oikeuden arvontavoitosta!
Näytönohjaimesta on tehty sinulle tilaus, liitteenä tilausvahvistus. Näet tilauksen myös asiakastililläsi. Saat vielä erillisen ilmoituksen, kun paketti lähtee meiltä matkaan." :geek:
 
Liittynyt
01.09.2019
Viestejä
138
Hän saapui tänään, melkein vuoden jälkeen tilauksesta. 22.12.2020 tilattu jimssistä. Sijalla 5-10 ennen lähetystä. Vaihdettu Jimmssin toimesta Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER -näytönohjain, 10GB GDDR6X korvaavaan LHR-malliin. Tsemppiä kohtalotoverit odottamiseen. Mun joulu voi alkaa nyt! :cigar2:
Kuvasta päätellen ei näyttäisi olevan LHR-malli, tarkista vielä onko revision 2.0 (FHR) vai 3.0 (LHR). Itselle tuli rev 2.0 Gigantista muutama viikko sitten.

PS. siellä kyljessä pitäisi olla pieni lappu sarjanumeroineen, jossa rev. lukee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Sama täällä. Jumalauta, kerrankin osui arpa kohdalleen! Samalla pitää raapia päätä ja pohtia, että mitä ihmettä tapahtuu, kun pitää iloita siitä että "saa" ostaa uuden näytönohjaimen ja se on 670€ hintaisena edullinen. :D

On se edullinen. Sulla kävi säkä. Mulle tuli 3070ti tuffi jo ekasta arvonnasta. Hyvä kortti ja varmasti hintansa arvoinen tuolla summalla.

Jimssille valtava arvostus tästä arvontajutusta. Tavalliset pelaajat voivat saada kortteja hyvään hintaan ilman skriptibotti-hollantilais -hässäkkiä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Saas nähdä montako näkyy taas torissa sitten myynnissä. Lyhyt tikku tuli itsellekkin.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
655
Sinänsä aika ärsyttävää, jos noita menee pikavoittojen hakijoille, mutta ymmärtäähän sen että Jimms ei tätä voi sen kummemmin kontrolloida. Erikoista aikaa eletään, mutta ehkäpä joskus tilanne lähenee normaalia taas.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 340
Viestejä
4 198 582
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom