Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Moi vaan! Mutta kun ei ole minun aiheuttamia fyysisiä jälkiä, kuten ketjussa olevista kuvista on selvästi havaittavissa. Ainoastaan vinossa oleva komponentti, joka on kaiken järjen mukaan tehtaan jäljiltä.

Juuri siksi tapaus vaatii poikkeusluvan.

Muoks: tsekattu status takuukäsittelijältä, odottelee edelleen vastausta. Kyselty jälleen kerran perään.
 
Viimeksi muokattu:
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
Jos kyseessä on tämä tapaus, niin aika selkeä valmistusvaiheen juotosvika, ihme että ei ole jäänyt konenäöllä kiinni. Hyvä ettei ole tombstounannut. Nimimerkillä elektroniikkatuotannossakin töissä ollut... Pinsettikolvilla tuon korjaa 10 sekunnissa.

Edit: nimittäin jos tuo olisi fyysisestä kaltoinkohtelusta, niin tuossa olisi juotostäpissä vähintäänkin jälki, ja mitä todennäköisemmin padi tai koko komponentti puuttuisi kokonaan.

Edit2: @Jimm's jos takuukäsittelijä antaa yhä kielteistä, niin voin tarvittaessa vaikka auttaa kirjoittamaan oikeaa termistöä käyttäen jatkokyselyt suoraan valmistajalle. Tuo tosiaan on (ellei @JLA128 itse ole kolvilla tuota tehnyt) niin selkeästi valmistusvirhe, ei tuommoista voi itse saada aikaiseksi kun juottamalla ko. komponentti varovasti irti ja sen jälkeen epäonnistuneesti takaisin. Kuluttajana tuota ei saa rikotuksi tuolla tavoin oikein millään muulla keinoin. Lisäksi tuo varmasti luulisi kiinnostavan ko. muistivalmistajaa, koska on myös selkeä vuoto QA:ssa, että miksi tuo ei ole jäänyt kiinni ladontakoneen konenäöllä (mahdollisuus tähän on että tuo on liikahtanut ladonnan ja reflown välillä) tai neulapetitestauksessa (mahdollisuus tähän on että neula ottaisi kiinni ko. komponenttiin suoraan tai testipisteeseen ennen ko. komponenttia.
 
Viimeksi muokattu:
Annetaanpa positiivista palautetta Jimmsin RMA-toiminnasta, Ryzen 5600x:n vikaantuminen ja aiemmin pari viikkoa sitten emolevy siihen liittyen, käsiteltiin vuorokauden sisään postituksesta, kumpikin tapaus. Myös Roccat-hiiri asia parisen vuotta sitten kun se söi cpu-tehot, hoidettiin kuntoon parissa vuorokaudessa.

Eli jos nyt jostain tuotteesta joskus maksanut jonkun euron enemmän kuin halvin pulju, tässä on asia jota todella arvostan palveluun liittyen. Eli (joskus kalliimpaa) hintaa kompensoi ripeys ja vaivattomuus kun ongelmia tulee. Paljon lukenut näiden prossujen rma-jutuista nyt, niin maailmalla monesti venynyt pariinkin viikkoon monella käsittelyt, jos kauppaa ei vieressä.

Iso kiitos ja peukku siis täältä suunnalta!
 
Hyvä että edes jollain menee RMA-tapaukset maaliin ilman ongelmia. Toivottavasti on uusi "normi" eikä vaan väliaikainen "härö" oikeaan suuntaan.
No omat "tapaukset" sinällään selkeitä eli uudehkot tavarat, ei jälkiä tms ja tuon prossunkin kanssa oli ympäriltä vaihdettu muut osat että löytyi syypää.

Minun 5600x keissi oli pulmallinen siksi, että emon diagnostiikka viittasi vga erroriin. Ehdin jo luulla näytönohjainta ongelmaksi mutta lopulta muut osat vaihtamalla sain kohdistettua prosessoriin asian.

Emo oli vaihdettu 2 viikkoa ennen prossun vikaantumista, cpun yhteys siihen selvisi. Ellei tuo sitten hajonnut muuten vaan, rma keisseissä ei näköjään asiakkaalle avata syvemmin miksi komponentti rikki. Tai en ole koskaan kysellyt. Toisaalta takuuhan vain testaa toimiiko, ja valmistajan päänsärky sen jälkeen syvemmät syyt.
 
Hyvä että edes jollain menee RMA-tapaukset maaliin ilman ongelmia. Toivottavasti on uusi "normi" eikä vaan väliaikainen "härö" oikeaan suuntaan.

Kiitos palautteesta! Kuten aikaisemminkin ollaan mainittu, niin pääsääntöisesti takuuasiat hoituvat onneksi sujuvasti. Positiivista palautetta annetaan kuitenkin julkisesti suhteessa vähemmän, mutta niin se taitaa olla kaikkien toimijoiden kohdalla.
Kaikki palautteet otetaan kuitenkin vakavasti, kehitys on jatkuva prosessi!
 
Juuri siksi tapaus vaatii poikkeusluvan.

Muoks: tsekattu status takuukäsittelijältä, odottelee edelleen vastausta. Kyselty jälleen kerran perään.
Ja nyt valmistaja haluaa itse tarkastaa tuotteen ennen kuin päättää sen takuukelpoisuudesta.
Minulle myytiin toimimaton tuote, sain maksaa extraa 50€, että selvisi etten sitä itse hajottanut. Sen jälkeen kyykytetty monta viikkoa.
Eiköhän ole jo kaupan purkamisen aika. Lähetän tuotteen teille ja palautatte tuotteen hinnan + ylimääräisenä veloitetut kulut.
 
Ja nyt valmistaja haluaa itse tarkastaa tuotteen ennen kuin päättää sen takuukelpoisuudesta.
Minulle myytiin toimimaton tuote, sain maksaa extraa 50€, että selvisi etten sitä itse hajottanut. Sen jälkeen kyykytetty monta viikkoa.
Eiköhän ole jo kaupan purkamisen aika. Lähetän tuotteen teille ja palautatte tuotteen hinnan + ylimääräisenä veloitetut kulut.
Aika farssi tuntuu olevan.. Näin mäki tekisin, että purkaisin kaupan. Ensi kerralla tiedät mistä kannattaa tilata tavarat, joku ihan muu paikka.
 
Ja nyt valmistaja haluaa itse tarkastaa tuotteen ennen kuin päättää sen takuukelpoisuudesta.
Minulle myytiin toimimaton tuote, sain maksaa extraa 50€, että selvisi etten sitä itse hajottanut. Sen jälkeen kyykytetty monta viikkoa.
Eiköhän ole jo kaupan purkamisen aika. Lähetän tuotteen teille ja palautatte tuotteen hinnan + ylimääräisenä veloitetut kulut.

Moikka! Tosiaan valmistajalle ei riittänyt kuvat, vaan halusivat nämä näytille.
Palauta tuote meille takuuosaston ohjeiden mukaan, niin asia etenee sillä.

Edit: olit ilmeisesti saanut G.Skillin RMA-puolelta ohjeet lähetttää muistit suoraan heille 15.6. - muista siis ilmoittaa (meille tai G.Skillille) miten toimit näiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Ja nyt valmistaja haluaa itse tarkastaa tuotteen ennen kuin päättää sen takuukelpoisuudesta.
Minulle myytiin toimimaton tuote, sain maksaa extraa 50€, että selvisi etten sitä itse hajottanut. Sen jälkeen kyykytetty monta viikkoa.
Eiköhän ole jo kaupan purkamisen aika. Lähetän tuotteen teille ja palautatte tuotteen hinnan + ylimääräisenä veloitetut kulut.
Tunnen, ja varmasti kaikki muutkin täällä langassa tuntee tuskasi asian suhteen, varmasti @Jimm's mukaanlukien. Sinänsä valmistajan kannan ymmärrän, koska tuon kiinnijäämiseen tuotannossa pitäisi olla vähintään kaksi automatisoitua + manuaaliset testaukset ja tarkastelut (joita jo luettelin aikaisemmassa postauksessani). Sinänsä johdonmukaistahan on että ensimmäinen takuukelpoisuustarkastelu voi saadakkin kielteisen päätöksen, laite jossa ei pitäisi olla fyysistä "normaalin kuluman takuukorvattavaa vikaantumista" onkin nimenomaan fyysisesti rikki. Täten ymmärrän lähtökohtaisen ajatteluketjun, miksi ihan perustellusti Jimssin takuukäsittelijät päätyivät kielteiseen takuupäätökseen. Kuitekin ko. tyylinen vikaantuminen itse piirilevyn ladonta- ja juotosprosessi on harmittavankin yleistä, eikä ko. tyylinen viktaantuminen voi tapahtua ladonnan jälkeen millään muulla tavoin ko. jäljet jättäen ilman, että joku menee ja a) juottaa ko. komponentin irti ja b) juottaa sama komponentti takaisin epäonnistuneesti. En mitenkään jaksa uskoa että @JLA128 olisi mennyt ko. komponenttia juottamaan tai vaikka olisikin niin epäonnistuneen takaisinjuoton jälkeen aloittanut RMA-prosessia, koska tuommoisen komponentin takaisinjuottaminen ainakin omasta mielestäni on huomattavasti helpompi steppi, mitä sen hallitusti irtisaaminen, sekä jos vaikka se takaisinjuottaminen epäonnistuisikin aluksi, pystyy sitä kokeilemaan uusiksi ja uusiksi ja uusiksi... En kuitekaan voi mitenkään syyttää Jimssin takuuhenkilöstöä siitä, että eivät tienneet näitä aspekteja, kuinka tämmöinen vikaantuminen voi tapahtua tuotannossa ja kuinka mahdotonta sen tapahtuminen on kuluttajan käsissä, joten alkuperäinen takuukelpoisuusolettama on ihan johdonmukainen, mutta mielestäni väärin. Tämän takia onkin ihan pirun hyvä kuulla, että asia otettiin jatkokäsittelyyn, siitä pointsit Jimssille.

Nyt jos käsitteen "laatu" ymmärtää sillä, että se on suure mikä mittaa kääntäen verrannollisesti, kuinka paljon tuotteesta tai palvelusta on harmia asiakkaalle (ihan ok lähtökohtainen ajattelutapa muutes, jos missään laatuprosesseissa on vaikka työelämän johdattaman mukana, käsitettä "laatu" selitetään paljon huonommilla tavoillakin), niin tämän tuotteen osalta laatu on sekä tuotteen että takuuprosessin osalta JLA128:lle nyt aika pirun huono. Maito on siis kaatunut jo pöydälle, mutta siispä silti kehotan pitkämielisyyteen jokaisen osapuolen osalta, hanklimmat tapaukset (missä tahansa) tarjoaa parhaimmat keinot oppia, ja fokus kannattaa jo tapahtuneen sijaan kääntää siihen että miten asia saadaan kuntoon, koska noin keskimäärin missään asiassa, menneisiin asioihin vaikuttaminen on lähtökohtaisesti pirun paljon hankalampaa kuin tuleviin asioihin vaikuttaminen. Hankala se Jimssinkään on tässä alkaa toimimaan suuntiin tai toisiin, kun lähtökohtainen takuuchecklist osoittaisi tämän fyysiseksi viaksi. Lisäksi valitettavaa on myös että ottaa vielä aikaa, ennenkuin valmistajankin kanta on pöydässä.

En tiedä mikä tään byrokraattinen kuvio nyt on kolminaisuudessa Jimms-JLA128-G.Skill, mutta jos nyt tuon palikan G.Skillille lähetettyä sieltäkin tulee vastaus tyyliin, että asiakkaan aiheuttama fyysinen rikkoontuminen, niin tässä Jimmsille vaikka copypastettavaks vastinetta G.Skillin suuntaan: "As you might have noticed, there are no cracks, broken pads, and the solder is smooth, this is not due physical damage, but a soldering defect. Please consult your PCB manufacturing quality personnel, who work with the reflow process for this kind of defect, as we have hard time to believe that our customer would had desoldered the component (for any reason), then soldered it back in this way (especially without retries to get it correctly) and then started the RMA process." Jos asia etenee tähän, Jimms tämän laittaa ja vastaus on G.Skilliltä yhä että sorry but not sorry, niin ainakin omissa laitehankitaharkintalistoissa "harkitsehan vielä kerran" listalle ei mene missään nimessä Jimms, vaan G.Skill. Sinänsä ymmärrän että G.Skill haluaa kapulan itselleen katseltavaksi, näin haluaisin itsekkin jos olisin heidän takuukäsittelijänä.

Lisäksi, sille häviävänpienelle todennäköisyydelle tapahtumien kulusta, että @JLA128 olitkin nimenomaan koittanut leikkiä jokerin juotoskoulua, ja juotellut tämän jälkeen tuon komponentin noin takaisin ja sit aloittanut takuukäsittelyt... Jos se on tapauksen totuus, niin "haistappa kuule *****" (mutta en siis mitenkään, mitenkään jaksa uskoa että tämä on mitä on asiassa tapahtunut, tuommoinen toiminta olisi ihan järjetöntäkin. Kuten sanoin, tuon komponentin irtijuottaminen kotikolvilla on paljon vaikeampaa kun sen takaisinjuottaminen kuntoon)
 
Viimeksi muokattu:
Ei vastannut kysymykseen, eli minne ne on sivuilta kadonneet kun kuitenkin ns normaalisti tilattavissa kuitenkin on?

Mm. Datatronic:lta saa suoraan verkkokaupasta tilattua.

Moi! Ovat kadonneet sivuilta siksi, että tilaaminen tapahtuu toistaiseksi asiakaspalvelun kautta.
En tiedä tarkkaa syytä, mutta epäilisin, että Chia -kryptovaluutalla on osuutta asiaan. :hmm:
 
Moi! Ovat kadonneet sivuilta siksi, että tilaaminen tapahtuu toistaiseksi asiakaspalvelun kautta.
En tiedä tarkkaa syytä, mutta epäilisin, että Chia -kryptovaluutalla on osuutta asiaan. :hmm:
@samip537: Kuvitellaampa tämmöinen skenaario: Jimss on varmastikkin preferoitu partneri monille firmoille b2b kaupantekoon, ja tämä sisältää myös näitä enterprise-luokkaan olevia tuotteita. Nämä tuotteet ovat matalan volyymin tuotteita, jopa erikoistuotteiksikin laskettavia, joiden tukkuhinnat ja saatavuus ovat kumpikin tällähetkellä mm. chia-mainauksen takia hyvinkin epävakaat. Jotta mahdollisena firmaonomistajana voisin pitää Jimssiä preferoituna partnerina, niin se kyllä sisältäisi jonkinlaisen oletuksen myös tuotteiden saatavuuden hallinnasta, jonkalainen toimenpide tämä "tilaaminen vain asiakaspalvelun kautta" toimenpide on. Toinen vaikuttava tekijä on varmasti yksinomaan tuo hinta, se on tällähetkellä noille hyvinkin dynaaminen.
 
Noniin, ystävät! Meillä olisi teille tehtävä :)
Nettisivujemme chat -ominaisuutta ollaan kehittämässä, aspalaisten tueksi on tulossa chatbot!
Haluamme antaa foorumilaisille mahdollisuuden ilmoittautua mukaan kehittämään ja testaamaan ominaisuutta. Testaajaksi ilmoittautuminen on auki tämän viikon loppuun, ja se tapahtuu tämän lomakkeen kautta: https://forms.office.com/r/f7YtFSBBNA

Kiitos jo etukäteen!
 
Noniin, ystävät! Meillä olisi teille tehtävä :)
Nettisivujemme chat -ominaisuutta ollaan kehittämässä, aspalaisten tueksi on tulossa chatbot!
Haluamme antaa foorumilaisille mahdollisuuden ilmoittautua mukaan kehittämään ja testaamaan ominaisuutta. Testaajaksi ilmoittautuminen on auki tämän viikon loppuun, ja se tapahtuu tämän lomakkeen kautta: https://forms.office.com/r/f7YtFSBBNA

Kiitos jo etukäteen!
Itse en chatboteista tykkää mutta jos sellaisen olette päättänyt laittaa niin ilmoittauduin testaajaksi jotta siitä saataisiin edes jokseenkin hyvä. Toivottavasti tulevaisuudessakin pääsee helposti suoraan ihmisen kanssa kirjoittelemaan.
 
Jos kyseessä on tämä tapaus, niin aika selkeä valmistusvaiheen juotosvika, ihme että ei ole jäänyt konenäöllä kiinni. Hyvä ettei ole tombstounannut. Nimimerkillä elektroniikkatuotannossakin töissä ollut... Pinsettikolvilla tuon korjaa 10 sekunnissa.

Edit: nimittäin jos tuo olisi fyysisestä kaltoinkohtelusta, niin tuossa olisi juotostäpissä vähintäänkin jälki, ja mitä todennäköisemmin padi tai koko komponentti puuttuisi kokonaan.

Edit2: @Jimm's jos takuukäsittelijä antaa yhä kielteistä, niin voin tarvittaessa vaikka auttaa kirjoittamaan oikeaa termistöä käyttäen jatkokyselyt suoraan valmistajalle. Tuo tosiaan on (ellei @JLA128 itse ole kolvilla tuota tehnyt) niin selkeästi valmistusvirhe, ei tuommoista voi itse saada aikaiseksi kun juottamalla ko. komponentti varovasti irti ja sen jälkeen epäonnistuneesti takaisin. Kuluttajana tuota ei saa rikotuksi tuolla tavoin oikein millään muulla keinoin. Lisäksi tuo varmasti luulisi kiinnostavan ko. muistivalmistajaa, koska on myös selkeä vuoto QA:ssa, että miksi tuo ei ole jäänyt kiinni ladontakoneen konenäöllä (mahdollisuus tähän on että tuo on liikahtanut ladonnan ja reflown välillä) tai neulapetitestauksessa (mahdollisuus tähän on että neula ottaisi kiinni ko. komponenttiin suoraan tai testipisteeseen ennen ko. komponenttia.

Komppaan kanssa kyllä tunturia. Tuon näköistä jälkeä ei pysty kyllä fyysisesti aiheuttaa, että se jäis tuollaiseen asentoo ilman selkeää valmistusvirhettä.
 
Itse en chatboteista tykkää mutta jos sellaisen olette päättänyt laittaa niin ilmoittauduin testaajaksi jotta siitä saataisiin edes jokseenkin hyvä. Toivottavasti tulevaisuudessakin pääsee helposti suoraan ihmisen kanssa kirjoittelemaan.
Samoin miettein.
 
Itse en chatboteista tykkää mutta jos sellaisen olette päättänyt laittaa niin ilmoittauduin testaajaksi jotta siitä saataisiin edes jokseenkin hyvä. Toivottavasti tulevaisuudessakin pääsee helposti suoraan ihmisen kanssa kirjoittelemaan.
Samoin miettein.

Kiitos palautteesta! Ihmiset eivät chatista ole menossa mihinkään, chatbot tulee ihmisten työskentelyä tukemaan ja yksinkertaisten kysymysten aiheuttamaa ruuhkaa helpottamaan. :)
 
Aspalle ja tuotevastaaville pisteet, eilen chätissä kyselin tuotetta jota ei listoilta löytynyt ja yöllä oli ilmestynyt. Lähti samantien tilaus menemään + muuta pikkutavaraa.
 
Eikös tuo jäähy ole 420mm pitkä, eli mahtuu kattoon vain jos poistaa levykehikot (open lauout tyyli) ja siinäkin pitää varmistaa ettei emolevyssä ole mitään ylikorkeita komponentteja/siilejä ylälaidassa.

Juuri näin eli tiukkaa kyllä tekee -tämä on fiksumpi vaihtoehto: ARCTIC Liquid Freezer II 360 -vesijäähdytysjärjestelmä prosessorille, musta - 99,90€
 
En yrittäisi 420mm mallia R6:een, liian ahdas. 360mm menee yksinään, mutta huomaa että 2x 360mm (eteen ja kattoon) on taas ahdasta. Suosittelen kaivamaan netistä jäähyjen tarkat mitat ja ottamaan sen mittanauhan käteen kotelossa ja katsomaan miten meinaat laittaa koska vaihtoehtoja on jonkin verran ja voi myös olla variaatioita joissa itse radi mahtuu, mutta letkut sitten eivät... Niin ja tämä kaikki olettaa ettet käytä 3.5" kiintolevypaikkoja.
 
Moikka, saitte aiemmin minun ja toisen foorumilaisen pyynnöstä tuotteistetuksi (kiitokset vielä siitä!) Asuksen 100W Type-C-laturin: Asus Kannettavan tietokoneen virta-adapteri, 100W, Type-C, PD - 86,00€

En nyt mitään nopeaa toimitusta odottanutkaan jos on kivien ja kantojen alta pitänyt etsiä, mutta olisiko esittää mitään valistunutta (tai valistumatonta) arvausta :D aiemmin pyöri tuotekortilla arviona 21.06 mutta sehän oli ja meni jo ajat sitten :think:
 
Moikka, saitte aiemmin minun ja toisen foorumilaisen pyynnöstä tuotteistetuksi (kiitokset vielä siitä!) Asuksen 100W Type-C-laturin: Asus Kannettavan tietokoneen virta-adapteri, 100W, Type-C, PD - 86,00€

En nyt mitään nopeaa toimitusta odottanutkaan jos on kivien ja kantojen alta pitänyt etsiä, mutta olisiko esittää mitään valistunutta (tai valistumatonta) arvausta :D aiemmin pyöri tuotekortilla arviona 21.06 mutta sehän oli ja meni jo ajat sitten :think:

Moikka! Tämä on jäänyt tukkurilta jälkitoimitukseen, eikä uutta arviota olla vielä saatu :(
 
Tää pitäs olis pitäny olla eka kuukausi, tilasin sen tuossa kesäkuun aikana.

Moikka! Tiedote lähetetään ns. menekkimallien tilanneille eli olisi pitänyt kyllä tulla jos on näihin menekkimalleihin lukeutuva kortti.
 
Olisin voinut vain tykätä viestistä, mutta pakko se on ihan lainata ja sanoa, että uskoisin tämän olevan paras vaihtoehto kuluttajan kannalta. Jos mitenkään resurssit saa venymään tällaiseen ratkaisuun niin ainakin omalta suunnalta saa Jimm's propsit.

⁠Ystävät! Saimme vihdoin vahvistuksen tästä TUF-RTX3070TI-8G-GAMING - erästä, joka on siis 20 kpl. Saatujen palautteiden perusteella päätettiin kokeilla osto-oikeusarpajaisten järjestämistä, ensimmäistä kertaa ikinä. Osto-oikeusarvontaan voi nyt ilmoittautua: Microsoft Forms
Asiasta lähetetään klo 14 myös sähköpostia evästedatan perusteella markkinointilupien puitteissa!
 
⁠Ystävät! Saimme vihdoin vahvistuksen tästä TUF-RTX3070TI-8G-GAMING - erästä, joka on siis 20 kpl. Saatujen palautteiden perusteella päätettiin kokeilla osto-oikeusarpajaisten järjestämistä, ensimmäistä kertaa ikinä. Osto-oikeusarvontaan voi nyt ilmoittautua: Page not found
Asiasta lähetetään klo 14 myös sähköpostia evästedatan perusteella markkinointilupien puitteissa!
404, we can't find that form.
 
Nyt toimii. Tää osto-oikeusarvonta tais olla vaan niille, ketkä oli julkaisupäivänä ostamassa korttia teidän sivuilla?

Niille menee tästä mailia, markkinointilupien puitteissa. Siksi laitoimme tiedoksi myös tänne. Tuotekortilta löytyy linkki myös. Missään "toreilla" tästä ei kuitenkaan toimestamme huudella :)
 
Kiitos Jimm's siitä, että päätitte järjestää arvonnan RTX 1070 Ti osto-oikeudesta. Se lienee reiluin tapa jakaa rajallinen määrä tuotteita asiakkaille, sillä ostoskorin kautta tuotteet päätyvät helpoiten boteille. Samaa voisi kokeilla myös seuraavissa valvojaisissa, vaikkapa niin, että streamia kuuntelemalla saa vastaukset kysymyksiin, jotka kirjoittamalla pääsee arvontaan osto-oikeudesta parhaimpaan jymy-tarjoukseen, joka paljastetaan heti streamin alussa.
 
Tuotteeseen sovelletaan samaa ostorajoitusta kuin muihinkin RTX 30-sarjan kortteihin, eli yksi näytönohjain per talous.
Eli tämä tarkoittaa sitä että jos nyt tuosta onnistuu saamaan kortin ja myöhemmin tulee hinku saada vielä lisää vääntöä niin RTX3080Ti tai RTX3090 ei voi normaalireittiäkään ostaa?
 
Eli tämä tarkoittaa sitä että jos nyt tuosta onnistuu saamaan kortin ja myöhemmin tulee hinku saada vielä lisää vääntöä niin RTX3080Ti tai RTX3090 ei voi normaalireittiäkään ostaa?

Hei! Yritin etsiä keväältä sitä viestiä, jossa tätä avattiin viimeksi, mutta ainakin tähän asti rajoitus on ollut mallisarjakohtainen, eli vaikka olisi ostanut rtx 3070 ti niin voi ostaa sen lisäksi kyllä esim. 3070 tai 3080.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 308
Viestejä
4 508 809
Jäsenet
74 351
Uusin jäsen
Hopis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom