Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne ovat kesäkuun paahdetut hinnat. Eikö heinäkuulle tule tarjouksia?Tämä linkki oli uutiskirjeessä.
Lieneeköhän paahtaja lomilla?Ne ovat kesäkuun paahdetut hinnat. Eikö heinäkuulle tule tarjouksia?
Koskas heinäkuun hinnat paahdetaan?
Tämä linkki oli uutiskirjeessä.
Ne ovat kesäkuun paahdetut hinnat. Eikö heinäkuulle tule tarjouksia?
Lieneeköhän paahtaja lomilla?![]()
@Jimm's voisitteko Asuksen kanssa vähän sopia cashbackeissa kun heidän mielestään kuva teidän paperikuitista ja screenshotti nettisivujen tilauksesta ei ole validi dokumentti cashbackiin -> Unfortunately, the purchase document is not a valid invoice
Ja toimitatteko minulle samalla todistuksen jonka kelvollisuuden varmistatte Asukselta. Tilausnumero: XXX
Ja tämän laitoin tänne siksi, että jos osallistutte yhteistyökumppanina Asuksen kamppanjaan niin teidän vastuulla on huolehtia, että teidän tarjoamat dokumentit kelpaavat Asukselle tai sitten hyvitätte itse cashbackin asiakkaalle.
EDIT: Asus antoi seitsemän (7) päivää aikaa ennen kuin cashback hylätään lopullisesti. Pistin nyt niille sähköpostilla uuden kuvan paperikuitista, kuvan pakkauksesta sarjanumerotarran kera sekä kuvan itse laitteesta kuitin kera.
A-Datan SX8200 Pro:ta 2terasena vielä tulossa hyllyihin vai onko jo väistymässä seuraavan mallin tieltä?
@Jimm's meinaatteko/pystyttekö tekemään mitään näitten tyyppien kanssa, jotka voittivat arvontoistanne kortteja ja sitten myy niitä torissa? Näyttää olevan ainakin 3 tyyppiä myymässä siellä, mikä on aika harmillista nille, jotka kortteja olisivat oikeesti arvinneet.
Mitä Jimms voi niille? Ei mitään. Ihan vapaasti saa myydä omistamansa tavaran jos niin haluaa. Perseestä toki, mutta näin se vaan on.
Kai se näin täytyy sit vain hyväksyä. Aika surkea ns. pelihenkihän tuossa syntyy mut kai tyypit haluu vaan profittia.
Toisille vaan on se +300 iso raha mitä arvonta korteista pyydetään
Kyllä 300€ työssäkäyvällekkin on iso raha, tai ainakin itselle on. En sit tiedä millasia johtajatason miljonäärejä täällä pyörii, jolle useamman sadan euron extrasijoitus ei merkitse mitään.
Vaikka eksyy jo off-topicin puolelle, niin 300€ noinkin minimaalisesta vaivasta on aika pirun hyvin, varsinkin riskittömästä puuhasta.Onhan se iso raha, muttei niin iso että viitsisi sen takia ruveta mitään näyttiksiä trokaamaan. Eikä siinä toisaalta mitään väärää ole, jos kerta menevät kaupaksi riistohinnoilla, niin on siinä ostajillakin oma valintansa tehtävänä. Ilman ostajia ei ole trokareitakaan.
T. tuhatnääri
Vaikka eksyy jo off-topicin puolelle, niin 300€ noinkin minimaalisesta vaivasta on aika pirun hyvin, varsinkin riskittömästä puuhasta.
Mitä Jimms voi niille? Ei mitään. Ihan vapaasti saa myydä omistamansa tavaran jos niin haluaa. Perseestä toki, mutta näin se vaan on.
Tuskin kukaan työtön tuota trokaamista pystyisi edes harrastamaan, sen verran kalliita nuo on kuitenkin. Aika paljon noita ns ammattitrokareita tuntuu olevan.Torissakin muutamalla lähialueen/kunnan kaverilla ollut varmaan parikymmentä 3000-sarjan nvidiaa ja RX 6000-sarjan AMD kortteja myynnissä. Noista kun kaikista repii sen 300-700€ voittoa ni melkoset tienestit tulee normitulojen päälle. On kyllä melko k*sipäistä toimintaa, mutta minkäs tuolle teet.
Sanon heti alkuun, että vihaan näitä trokaajia yli kaiken. Siis, todella.Ehdotin jo, että tietyt tilit menee mustalle listalle listalle vuodeksi tai vähintään pariksi kuukaudeksi. Nämä tilit ei saa osallistua tuleviin mega-arvontoihin. Listalle menee kaikki, jotka on näissä arvonnoissa voittaneet megatuotteen. Ei se meitä voittajia ärsytä niin paljon, kun muutkin saavat jotain. Lisäksi voitan keskimäärin kerran viidessä vuodessa, niin tuskin menetän mitään
Tietenkin normitarjouksia ja tuotteita saa ostaa normaalisti. Täytyyhän minunkin saada parempi prosessori tälle jossain vaiheessa - eikä noita tavallisia tarjouksia kukaan trokaa? Sanokaa, jos olen väärässä.
Kannattaa pistää verottajalle vinkkiä, jos näyttää siltä, että myydään yli 1000 eurolla ja/tai myynti on suunnitelmallista/jatkuvaa.
![]()
Kirpputorimyynti
www.vero.fi
Tästä voi kyllä jatkaa muualla, mutta melkein jo tuon näytönohjaimen trokaamisesta voi päästä verottajan listoille.
--
Tein tälle oman ketjun:
Raudan ammattimainen jälleenmyynti (trokaaminen)
Tälle ei ollut ketjua ja nyt asia on tapetilla kun Jimm's myi 640€ hintaan näytönohjainta, josta saa 940€ Torissa ja muualla netissä. 3/20 ostajaa kai ei edes avannut ostostaan ja pisti sen heti myyntiin. Täällä on tarkoitus keskustella tästä ilmiöstä, sen moraalisuudesta ja minun puolestani...bbs.io-tech.fi
Jatketaan siellä.
Mihin kaikki ryzen 5 3600 kadonnut?
Muutama päivä sitten oli vielä vaikka kuinka (+ kaikkia päivityspaketteja yms).
Nyt ei löydy sivuiltanne yhtään.
Itse tuota joskus chatista kysyin ni silloin ainakin sanoivat että tuotekohtainen, eli jos useamman näytön ostaa ni jokaiselle olisi ostettava erikseen. Sinänsä ymmärrettävää koska onhan tuossa nyt melkonen työmaa ruveta useampaa näyttöä testaamaan, mutta toisaalta olisihan se kiva varsinkin kalliimpien näyttöjen osalta että tulisivat tuossa hieman vastaan.Jos teiltä tilaa useamman näytön kerralla, ja näiden mukana pikselitakuun, kattaako yksi "pikselitakuu" -tilaus kaikki näytöt vai pitääkö se ostaa jokaiselle näytölle erikseen?
Olisiko mahdollista saada tuotelistalle korvatyynyt Steelseries Arctis-kuulokkeisiin?
Olisiko mahdollista saada tuotelistalle korvatyynyt Steelseries Arctis-kuulokkeisiin?
Itse hommasin The Best Replacement Ear Pads On Earth - Wicked Cushions kautta uudet korvatyynyt. Nämä voisi olla hyvä lisä Jimmsin listoille?
Jos teiltä tilaa useamman näytön kerralla, ja näiden mukana pikselitakuun, kattaako yksi "pikselitakuu" -tilaus kaikki näytöt vai pitääkö se ostaa jokaiselle näytölle erikseen?
Tilaa kiinasta...itse tilasin ja hyvät on.Olisiko mahdollista saada tuotelistalle korvatyynyt Steelseries Arctis-kuulokkeisiin?
Heissansaa Jimmsin väki! Olisikohan teidän mahdollista saada ITX-kotelovalikoimaa laajennettua, ACAT S1 - CaseEnd ?![]()
Asus ROG STRIX B550-XE GAMING WIFI, ATX-emolevy - 331,00€
Tän emon tuotetiedoissa on väärä piirisarja mainittu.
Moi! Selvitykseen meni, mutta voi olla haastava saada kun tämäkin taitaa olla jenkkibrändi?
Mainiota! Kyseessä taitaa itse asiassa olla aasialaisbrändi, mutta voin olla väärässäkin
lummmmmmmmmmmm mml muu llnTäältä samoin, vähän aikaa otti mutta ymmärrettävää kun pyhän jylläs päällä. Uudet kuulokkeet hallussa![]()
Nyt löytyy A-Data XPG VENTO PRO 120 PWM, 120mm laitetuuletin, musta/harmaa - 20,90€Olisiko mahdollista saada XPG vento pro 120 PWM valikoimaan?
XPG CPU FAN VENTO PRO 120 PWM | XPG
XPG CPU FAN VENTO PRO 120 PWM flat cable design paired with its Daisy Chain capability, it's easy to connect and simultaneously operate together to manage temperatures more efficiently.www.xpg.com