Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Niinpä. Tämä on sen verran erikoinen tapaus, että voi olla että jimmssin kanssa saa alkaa vääntämään tästä asiasta, toivottavasti ei tarvii alkaa vääntämään. Todennäköisesti tuo kortti on jo tehtaalla paskottu. Voi olla myös aikaisempi asiakaspalautus, jos on saanut jotenkin hienosti takuutarran irroitettua rikkomatta sitä, ei sitten ole kovin nätisti käsitellyt korttia jos asia on noin, ja se että mennyt tekee reijjän takuutarran kohdalle, olisi jo ilkivaltaa.
Noilla takuutarroilla ei ole mitään laillista merkitystä. Ihan sama onko irti/rikki yms. Valmistajan pitää pystyä todistamaan, että vika johtui avaamisesta, jos haluavat evätä takuun tai virhevastuun.
 
Noilla takuutarroilla ei ole mitään laillista merkitystä. Ihan sama onko irti/rikki yms. Valmistajan pitää pystyä todistamaan, että vika johtui avaamisesta, jos haluavat evätä takuun tai virhevastuun.
Okei. Kyse ei ole pelkästään tuosta takuutarraan tehdystä reiästä, vaan myös noista naarmuista mitä oli jo valmiina tuossa näytönohjaimessa, se kuka on tuota naarmuttanut, niin onko osunut niihin komponentteihin joita on siinä metalliristikon sisällä, se että niistä jos on yksikin vääntynyt, ja aiheuttaisi jonkun oikosulun ja rikkoisi minun koneen muita osia, ei olisi kovin kivaa semmoinen.
 
Palatakseni vielä näihin RTX 3070 TI korttien myyntiin, toivon lämpimästi, että sieltä Jimmsistä tulee sitten hyvissä ajoin se sähköposti-ilmoitus ennen kuin tuotetta on saatavilla (taisitte jotain aiheesta mainitakin). Hieman surkuhupaisaa toimintaa myös Proshopilta, joka tänään ilmoitti klo 15.15 sähköpostiketjuilleen, että kortti tulee tänään myyntiin klo 15.00... Kaikkihan varmaan tietää ettei niitä ole enää silloin saatavilla kun ne menee minuutissa...
 
[
Palatakseni vielä näihin RTX 3070 TI korttien myyntiin, toivon lämpimästi, että sieltä Jimmsistä tulee sitten hyvissä ajoin se sähköposti-ilmoitus ennen kuin tuotetta on saatavilla (taisitte jotain aiheesta mainitakin). Hieman surkuhupaisaa toimintaa myös Proshopilta, joka tänään ilmoitti klo 15.15 sähköpostiketjuilleen, että kortti tulee tänään myyntiin klo 15.00... Kaikkihan varmaan tietää ettei niitä ole enää silloin saatavilla kun ne menee minuutissa...
Itselle kyseinen viesti tuli 15.24. Pahinta näissä on se että nämä ilmoittamattomat dropit menee sata varmasti ainoastaan boteille. Sama varmaan on näissä Jimmssin 3080 TI 1200€ korteissa, botit korjaa pois kuljeksimasta. Niitä kukaan normi ihminen kerkeä huomata kun tulevat randomilla joskus myyntiin.
 
mites rtx 3080 tapauksissa toimitaan kun hieman tuntuu että nyt vedetään nenästä? msi 3080 gaming x trio sanoi itsensä irti ja jimms pesee ilmeisesti kätensä tuotteen korvaamisesta vastaavalla vaan tarjoavat vain 600€ tjsp. lahjakorttia tai että vaihdan näytönohjainta, msi on lopettanut x trio valmistuksen mutta tietääkseni z trio on kuitenkin vastaava malli? luin että vain backplate on vaihtanut materiaalia muuten täysin identtinen.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 639,90€ eikös jimmsin pitäisi tätä tarjota?
osaako joku tai itse jimmsin työntekijä auttaa asiassa niin saadaan selvitettyä.
toki jos jotain kalliimpaa mallia tulee aikaisemmin olen avoin että voi vaihtaa siihen ja maksan erotuksen mutta tälläisissä tilanteissa hyvitetäänkö hinnasta vain 600€ vai nykyinen markkinarvo eli tuo 1000€~ mikä onkaan?
 
mites rtx 3080 tapauksissa toimitaan kun hieman tuntuu että nyt vedetään nenästä? msi 3080 gaming x trio sanoi itsensä irti ja jimms pesee ilmeisesti kätensä tuotteen korvaamisesta vastaavalla vaan tarjoavat vain 600€ tjsp. lahjakorttia tai että vaihdan näytönohjainta, msi on lopettanut x trio valmistuksen mutta tietääkseni z trio on kuitenkin vastaava malli? luin että vain backplate on vaihtanut materiaalia muuten täysin identtinen.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 639,90€ eikös jimmsin pitäisi tätä tarjota?
osaako joku tai itse jimmsin työntekijä auttaa asiassa niin saadaan selvitettyä.
toki jos jotain kalliimpaa mallia tulee aikaisemmin olen avoin että voi vaihtaa siihen ja maksan erotuksen mutta tälläisissä tilanteissa hyvitetäänkö hinnasta vain 600€ vai nykyinen markkinarvo eli tuo 1000€~ mikä onkaan?
Ei nykyisellä markkina-arvolla ole mitään tekemistä sen kanssa paljonko itse aikanaan maksoit.
 
Ei nykyisellä markkina-arvolla ole mitään tekemistä sen kanssa paljonko itse aikanaan maksoit.
aivan, tämä kyllä käy järkeensä, eli kannattanee odotella tuota z trio. jos en aivan väärin kuitenkaan kuluttajansuojalakia ole ymmärtänyt niin ilmeisesti myyjällä pitäisi kuitenkin olla vastuu joko korvata tai korjata tuote vastaavalla? minusta tuo että pelkkä backplate on vaihtunut ei ole niin iso muutos että sitä ei voisi kutsua vastaavaksi.
mielelläni odotan sitä kuin että maksan 1639€.
 
aivan, tämä kyllä käy järkeensä, eli kannattanee odotella tuota z trio. jos en aivan väärin kuitenkaan kuluttajansuojalakia ole ymmärtänyt niin ilmeisesti myyjällä pitäisi kuitenkin olla vastuu joko korvata tai korjata tuote vastaavalla? minusta tuo että pelkkä backplate on vaihtunut ei ole niin iso muutos että sitä ei voisi kutsua vastaavaksi.
mielelläni odotan sitä kuin että maksan 1639€.
Juu itsekin kyllä pitäisin sitä vastaavana tuotteena. Onhan menneinä vuosina vastaavana tuotteena annettu eri valmistajan korttejakin joten sinänsä mikä tahansa 3080 on vastaava vaikka ei toki jäähdytyksen jne toteutukseltaan sitä oikeastaan ole.
 
kiitoksia vastauksista. jotenkin ärsyttää että kehtaavat tarjota lahjakorttia tai että pitäisi maksaa tuhansia lisää että saa korttia koneeseen.
@Jimm's pistättekö takuuosastolle tästä eteenpäin?
 
kiitoksia vastauksista. jotenkin ärsyttää että kehtaavat tarjota lahjakorttia tai että pitäisi maksaa tuhansia lisää että saa korttia koneeseen.
@Jimm's pistättekö takuuosastolle tästä eteenpäin?

Hei! Nopeiten palaute menee perille soittamalla, tapausnumerolla pystyvät aspasta sitten kohdentamaan sen oikeaan tapaukseen ja oikealle käsittelijälle :)
Tässä ketjussa emme ole käsitelleet julkisesti tilaus- eikä tapausnumeroita tietoturvasyistä. Yleisen palautteen pystyn toki viemään eteenpäin.
 
Palatakseni vielä näihin RTX 3070 TI korttien myyntiin, toivon lämpimästi, että sieltä Jimmsistä tulee sitten hyvissä ajoin se sähköposti-ilmoitus ennen kuin tuotetta on saatavilla (taisitte jotain aiheesta mainitakin). Hieman surkuhupaisaa toimintaa myös Proshopilta, joka tänään ilmoitti klo 15.15 sähköpostiketjuilleen, että kortti tulee tänään myyntiin klo 15.00... Kaikkihan varmaan tietää ettei niitä ole enää silloin saatavilla kun ne menee minuutissa...
[

Itselle kyseinen viesti tuli 15.24. Pahinta näissä on se että nämä ilmoittamattomat dropit menee sata varmasti ainoastaan boteille. Sama varmaan on näissä Jimmssin 3080 TI 1200€ korteissa, botit korjaa pois kuljeksimasta. Niitä kukaan normi ihminen kerkeä huomata kun tulevat randomilla joskus myyntiin.

Koppi tästä. Ilmoitellaan kyllä heti, kun tämän tiimoilta jotain uutta kuuluu. Kirjoitushetkellä ei ollut vielä tullut toimittajaltamme vahvstusta.
 
Kiitos jimms nopeasta RMA hakemusen käsittelystä. Vähän pelotti tuleeko virtalähteen vika esille teidän testeissä, mutta oli näköjään tullut!
 
Kiitos jimms nopeasta RMA hakemusen käsittelystä. Vähän pelotti tuleeko virtalähteen vika esille teidän testeissä, mutta oli näköjään tullut!

Kiitos palautteesta! Kyllä ne meille palautuneet tuotteet testataan huolella ja mahdollisimman tarkasti vikakuvauksen mukaisissa olosuhteissa - vikakuvaukseen panostaminen siis kannattaa kyllä :)
Jos vikaa ei saada heti toistumaan niin takuupuoleltamme ollaan tarvittaessa vielä yhteydessä asiakkaaseen jotta saadaan vielä lisätietoa viasta.
 
Kiitos palautteesta! Kyllä ne meille palautuneet tuotteet testataan huolella ja mahdollisimman tarkasti vikakuvauksen mukaisissa olosuhteissa - vikakuvaukseen panostaminen siis kannattaa kyllä :)
Jos vikaa ei saada heti toistumaan niin takuupuoleltamme ollaan tarvittaessa vielä yhteydessä asiakkaaseen jotta saadaan vielä lisätietoa viasta.
Joo tässä oli kyseessä vika joka ei toistu välttämättä joka kerta. Kone saattoi sammua ja virtalähteen self testi ei mennyt läpi ja toisella kertaa menikin. Aika paljon sain suljettua pois vian aiheuttajia sillä että tilasin teiltä jo uuden virtälähteen heti vian ilmettyä ja sillä kone toimi normaalisti.
Vielä edittiä ihan mielenkiinnosta kysyn onko noiden corsair AX1200i kanssa ollut paljon ongelmia? Ilmeisesti valmistuskin lopetettu. Kyseessä kuitenkin oli aika kallis virtalähde.
 
Tarjotaampas taas positiivistä palautetta @Jimm's :lle. Muutama viikko takaperin tilasin vähän uutta kilkettä koneeseen, prossua, emoa, kotelon osia jne. Kaikki muu löyty hyllystä, mutta prossua joutu odotteleen. Niitä piti tulla vasta tänään lisää, mutta hain eilen jo paketin postista. :D Pääsitte yllättään positiivisesti! :) Nallekarkkejakin oli lootassa mukana, niin kasaaminen meni mukavasti. Nyt taas ehkä hetken pärjää. Kiitoksia ripeestä palvelusta ja muistakaa antaa aspan porukallekin kehuja, näppärästi sai tilausta vähän muutettua chatin kautta, kun viime viikolla oli tarvetta vähän säätää sitä.
 
Tarjotaampas taas positiivistä palautetta @Jimm's :lle. Muutama viikko takaperin tilasin vähän uutta kilkettä koneeseen, prossua, emoa, kotelon osia jne. Kaikki muu löyty hyllystä, mutta prossua joutu odotteleen. Niitä piti tulla vasta tänään lisää, mutta hain eilen jo paketin postista. :D Pääsitte yllättään positiivisesti! :) Nallekarkkejakin oli lootassa mukana, niin kasaaminen meni mukavasti. Nyt taas ehkä hetken pärjää. Kiitoksia ripeestä palvelusta ja muistakaa antaa aspan porukallekin kehuja, näppärästi sai tilausta vähän muutettua chatin kautta, kun viime viikolla oli tarvetta vähän säätää sitä.

Kiitos palautteesta! Välitetään terkut eteenpäin koko porukalle :)
 
Hei! Nopeiten palaute menee perille soittamalla, tapausnumerolla pystyvät aspasta sitten kohdentamaan sen oikeaan tapaukseen ja oikealle käsittelijälle :)
Tässä ketjussa emme ole käsitelleet julkisesti tilaus- eikä tapausnumeroita tietoturvasyistä. Yleisen palautteen pystyn toki viemään eteenpäin.
pistän viestiä mutta sen verran voisitte täälläkin vastata että onko siis niin että msi rtx 3080 gaming x trio mallia ETTE korvaa gaming z trio mallilla (vaikka vaihtunut on vain backplate)? selvästikin vastaava malli.
 
Kauan yleensä RMA prosessi kestää? Tänään on tuote luovutettu jimssille, pikkasen tylsää lomalla kun ei oo konetta :sleep:
 
Kauan yleensä RMA prosessi kestää? Tänään on tuote luovutettu jimssille, pikkasen tylsää lomalla kun ei oo konetta :sleep:

Moikka! Muutama päivä on käsittelyjonoa tällä hetkellä, lopullinen "prosessin" kesto riippuu mm. korvaavien osien saatavuudesta.
 
pistän viestiä mutta sen verran voisitte täälläkin vastata että onko siis niin että msi rtx 3080 gaming x trio mallia ETTE korvaa gaming z trio mallilla (vaikka vaihtunut on vain backplate)? selvästikin vastaava malli.

Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiin ottaa kantaa takuuosasto.
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiinottaa kantaa takuuosasto.
Kysymyshän on siitä kun hän jonottaa äxää ja valmistaja korvasi sen mallin identtisellä mutta erinimisellä tuotteella niin haluaisi saada sen mallin oman jonopaikkansa mukaisesti

Hups ei ollukkaan
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiinottaa kantaa takuuosasto.
Kysymyshän on siitä kun hän jonottaa äxää ja valmistaja korvasi sen mallin identtisellä mutta erinimisellä tuotteella niin haluaisi saada sen mallin oman jonopaikkansa mukaisesti
takuu siis kyseessä, palautin gaming x trion ja sain tylyn vastauksen että 600€ tjsp. lahjakortti tai tonni lisää tuohta ja vaihda mallia. ilmeisesti kuitenkin kaikki jotka jonotti gaming x triota sai vaihdon msrpllä gaming z trioon niin en ymmärrä miksi takuun tapauksessa tämä on taas vaikeampaa kun kyseessä kuitenkin selvästi korvaava malli.
 
Todellakin kyllä aika erikoista, että tämä laitettaisiin asiakkaan syyksi. Jos komponentti asiakkaan käsissä olisi noinkin pahasti ottanut osumaa, niin todennäköisesti olisi vaurio selkeämmin havaittavissa. Komponentin vieressä näkyvä tinapallokin varmasti olisi aika tavalla erinäköinen, jos komponentti olisi kylmänä väkisin repäisty siitä irti.

Sinällään toisaalta riittää ymmärrystä myös Jimm'siä kohtaan, koska varmaan kaikenlaista kusetusyritystä noissa hommissa näkee ja Suomessa tuntuu toisinaan kuluttajansuoja johtavan yrityksien kannalta jopa epäreiluun asetelmaan. Tämä kyseessä oleva tapaus kyllä vaikuttaisi täysin asialliselta RMA-caselta.

Otitko kuitenkin yhteyttä valmistajaan Jimm'sin ohjeiden mukaan ja oletko saanut heiltä vastausta?
G.Skill:in teknisestä tuesta kysäisin varuilta asiaa, pitäisi tehdä RMA ja lähettää tuote sinne, että pystyvät fyysisesti tutkimaan asiaa. Toivottavasti hoituu kuitenkin Jimms:n kanssa, vielä ei ole uutisia kuulunut.
 
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiin ottaa kantaa takuuosasto.
Jos kävelet (kuka siellä vuorossa onkaan) seinän toiselle puolelle ja kysyt vastauksen, minkä voit tännekin jakaa? Mennyt kyllä niin ministeri tason vastauksiin nämä teidän vastaukset.
 
Jos kävelet (kuka siellä vuorossa onkaan) seinän toiselle puolelle ja kysyt vastauksen, minkä voit tännekin jakaa? Mennyt kyllä niin ministeri tason vastauksiin nämä teidän vastaukset.
En yllättyisi vaikka osa tyypeistä olisi himassa vastaamassa asioihin, ei tokikaan kaikki.
 
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiin ottaa kantaa takuuosasto.

Jos kävelet (kuka siellä vuorossa onkaan) seinän toiselle puolelle ja kysyt vastauksen, minkä voit tännekin jakaa? Mennyt kyllä niin ministeri tason vastauksiin nämä teidän vastaukset.

Jaa tuosta meidän ensimmäisestä vastauksesta jäi puolet bittiavaruuteen :o
Laitoin tästä siis kyselyn takuupuolelle. Niin onnellisesti ei valitettavasti ole asiat, että voisi seinän toiselta puolelta saada vastauksen. Se olisi kyllä eri kätevää :)
 
On kyllä huonoa palvelua kun tuhansien eurojen ostoksien jälkeen yksi RMA-korvaus kaatuu siihen ettei tuotetta edes testata saatteen mukaisesti, vaan valitetaan siitä, että "tarrassa on jälkiä" ja olematon ongelma tuodaan esille, niin takuu ei ole enään voimassa. Viimeinen kerta kun täällä asioin. Hienosti hoidettu.
 
On kyllä huonoa palvelua kun tuhansien eurojen ostoksien jälkeen yksi RMA-korvaus kaatuu siihen ettei tuotetta edes testata saatteen mukaisesti, vaan valitetaan siitä, että "tarrassa on jälkiä" ja olematon ongelma tuodaan esille, niin takuu ei ole enään voimassa. Viimeinen kerta kun täällä asioin. Hienosti hoidettu.
Kuluttaja-asiamieheen vain yhteyttä niin kyllä se asenne muuttuu Jimmssilläkin. Tarraan vetoamisella ei ole laillisia perusteita.
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä huonoa palvelua kun tuhansien eurojen ostoksien jälkeen yksi RMA-korvaus kaatuu siihen ettei tuotetta edes testata saatteen mukaisesti, vaan valitetaan siitä, että "tarrassa on jälkiä" ja olematon ongelma tuodaan esille, niin takuu ei ole enään voimassa. Viimeinen kerta kun täällä asioin. Hienosti hoidettu.

Hei! Jos takuu todetaan rauenneeksi, niin tuotetta ei valitettavasti voida käsitellä takuuna. Vastaathan suoraan saamaasi sähköpostiin, niin palautteesi ohjautuu tapauksen käsittelijälle.
 
Onko LG 38GN950 saatavuudessa tapahtunut jotain muutosta kun näyttää että 9.7 olisi tulossa 12kpl erä?
 
Hei! Jos takuu todetaan rauenneeksi, niin tuotetta ei valitettavasti voida käsitellä takuuna. Vastaathan suoraan saamaasi sähköpostiin, niin palautteesi ohjautuu tapauksen käsittelijälle.
Takuu tarra ei ymmärtääkseni määrittele takuun raukeamista, tai jos määrittelee, on se määritelmä ymmärtääkseni pätemätön. Myyjän/valmistajan pitä osoittaa vian johtuneeen käyttäjän toimista, eikä ymmärtääkseni takuu tarran rikkoutuminen itsessään riitä tästä todisteeksi.

Korjaa, jos olen ymmärtänyt väärin.
 
Takuu voi hyvinkin raueta lähes millä tahansa yksipuolisella ehdolla. Takuu on edelleenkin vapaaehtoinen lisä. Virhevastuu ei kyllä poistu, eli jos ostosta on alle kaksi vuotta niin kuluttajaneuvonnan kautta vaan!
 
Tämähän onkin mielenkiintoista. Itse kyselin voinko asentaa 3080 strixiin ek:n vesiblokin ilman, että takuu raukeaa. Asiakaspalvelun vastaus oli, ettei takuu automaattisesti raukea vaikka jäähyn vaihtaisi, kunhan mahdollisen rma käsittelyn ajaksi kortti palautetaan alkuperäiselle jäähdytykselle.

Mitenkäs tämä nyt sitten oikeasti on?
Jos nyt asennan blokin niin säilyykö takuu, kuten asiakaspalvelija minulle kertoi?
 
Tämähän onkin mielenkiintoista. Itse kyselin voinko asentaa 3080 strixiin ek:n vesiblokin ilman, että takuu raukeaa. Asiakaspalvelun vastaus oli, ettei takuu automaattisesti raukea vaikka jäähyn vaihtaisi, kunhan mahdollisen rma käsittelyn ajaksi kortti palautetaan alkuperäiselle jäähdytykselle.

Mitenkäs tämä nyt sitten oikeasti on?
Jos nyt asennan blokin niin säilyykö takuu, kuten asiakaspalvelija minulle kertoi?

Jimm'sin takuuehtojen mukaan modaaminen evää tuotteen takuun, jollaiseksi tarran irroittaminenkin lasketaan. Valmistajan kautta voi sitten mahdollisesti hoitua vielä takuu, jos valmistajan ehdot sen sallivat. Käsittääkseni EVGA on näyttisvalmistajista ainoa, joka suoraan sallii tuotteidensa modaamisen. Harvassa kuitenkin ovat ne valmistajat, jotka sallivat kolmansien osapuolten ratkaisut.
 
Takuu tarra ei ymmärtääkseni määrittele takuun raukeamista, tai jos määrittelee, on se määritelmä ymmärtääkseni pätemätön. Myyjän/valmistajan pitä osoittaa vian johtuneeen käyttäjän toimista, eikä ymmärtääkseni takuu tarran rikkoutuminen itsessään riitä tästä todisteeksi.

Korjaa, jos olen ymmärtänyt väärin.
En oo itse koskenut tarraan, voi toki olla että emolevyn tarran liima alkaa irtoamaan kun tietokoneet käy sen verran kuumana tietyissä tapauksissa. Kuitenkin emolevyn PCIE väylän "lukko" on irronnut huomaamatta, mikä Jimmsin/valmistajan mukaan mitätöi takuun, mutta ihan eri syystä laitoin tuotteen takuuhuoltoon ja on siinä kaksi muuta PCIe väylää jos se pieni lukko onkin niin tärkeä, emolevy kuitenkin lakkasi toimimasta yhtäkkiä ja on vähän yli vuoden vanha vasta, näillä näkymin menee rahat hukkaan.
 
Siinä vaiheessa kun Jimms myytiin ulkomaille alkoi isompi alamäki takuun hoidoissa. Kyllä ne myydä osaa, mutta jos jotain pitää laittaa takuuseen, niin siitä show vasta alkaa. Vaikka heidän takuupuoli on todennut vian tuotteessa, niin silti alkaa kiertely asiassa, ja saa vääntää asioitten kanssa turhaan ja aikaa kuluu. Ja mistäkö tiedän, no siitä kun kaksi vai kolme viimeistä takuu keissiä heille ollut kuvatun mukaisia. Tämän takia en itse anna enää paljoa arvoa Jimmsistä ostetuille tavaroille misssä takuu, jos käytettyä tavaraa olen ostamassa.
 
Siinä vaiheessa kun Jimms myytiin ulkomaille alkoi isompi alamäki takuun hoidoissa. Kyllä ne myydä osaa, mutta jos jotain pitää laittaa takuuseen, niin siitä show vasta alkaa. Vaikka heidän takuupuoli on todennut vian tuotteessa, niin silti alkaa kiertely asiassa, ja saa vääntää asioitten kanssa turhaan ja aikaa kuluu. Ja mistäkö tiedän, no siitä kun kaksi vai kolme viimeistä takuu keissiä heille ollut kuvatun mukaisia. Tämän takia en itse anna enää paljoa arvoa Jimmsistä ostetuille tavaroille misssä takuu, jos käytettyä tavaraa olen ostamassa.
[/QUOT
 
Viimeksi muokattu:
Sen verran ajattelin kysyä että onko ollut harkinnassa tuoda lisää kaapelisettejä myyntiin, erityisesti CableMod (Pro Modmesh) settejä. CM:n omasta eurooppakaupasta tilaaminen on rehellisen ärsyttävää, eikä noita oikein kukaan jälleenmyyjäkään tuppaa myymään. On teillä noita valkosia ainaki myynnissä, onko harkinnassa tuoda esim. noita mustia takas? (CableMod PRO ModMesh Cable Extension Kit - jatkokaapelisarja, musta - 54,90€)
 
Kiitokset Jimm’sin porukalle nopeasta asiakaspalautuksesta ja tuotevaihdosta. Niin viestit, käsittelyt kuin uuden tuotteen lähetykset sujuivat nopeasti ja homma oli reilussa viikossa hoidettu kaikkineen :tup:
 
Kiitos jimmsille hyvin hoituneesta RMA tapauksesta! Alunperin sain näytönohjaimen naarmuisena, jonkun maanantai kappaleen MSI tehtaalta, ja nyt teiltä tuli uusi tilalle, nopeaa oli jimmssin toiminta, meni noin 3 päivää koko RMA tapauksessa. Kiitos, teiltä olen aina ostanut ja jatkossa ostan aina teiltä osani. Hyvää työtä teette!
 
Viimeksi muokattu:
Sen verran ajattelin kysyä että onko ollut harkinnassa tuoda lisää kaapelisettejä myyntiin, erityisesti CableMod (Pro Modmesh) settejä. CM:n omasta eurooppakaupasta tilaaminen on rehellisen ärsyttävää, eikä noita oikein kukaan jälleenmyyjäkään tuppaa myymään. On teillä noita valkosia ainaki myynnissä, onko harkinnassa tuoda esim. noita mustia takas? (CableMod PRO ModMesh Cable Extension Kit - jatkokaapelisarja, musta - 54,90€)

Moikka! Pistän kyselyä eteenpäin, jossain kohtaa ainakin oli se ongelma että kaikkia vaihtoehtoja ei ollut toimittajiemme valikoimassa!
 
Kiitos jälleen kerran vilkkaasta keskustelusta ja palautteista kosken takuupalautuksia! Suhtaudumme palautteisiin suurella vakavuudella, ja prosessejamme on viilattu vuosien varrella asiakkailta saatujen palautteiden perusteella. Pääsääntöisesti takuuasiat hoituvatkin nykyisellään hyvin, mutta aina on varaa kehittyä! Tuon eilisen modauskyselyn tiimoilta meni palaute eteenpäin ja se käsiteltiin asiakaspalvelutiimissä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 278
Viestejä
4 486 107
Jäsenet
74 132
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom