Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se yleensä oo pari viikkoa ollu? toki @Jimm's itte osaa sanoa tän hetken tilanteen.Kauan yleensä RMA prosessi kestää? Tänään on tuote luovutettu jimssille, pikkasen tylsää lomalla kun ei oo konetta
Kauan yleensä RMA prosessi kestää? Tänään on tuote luovutettu jimssille, pikkasen tylsää lomalla kun ei oo konetta
pistän viestiä mutta sen verran voisitte täälläkin vastata että onko siis niin että msi rtx 3080 gaming x trio mallia ETTE korvaa gaming z trio mallilla (vaikka vaihtunut on vain backplate)? selvästikin vastaava malli.
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiinottaa kantaa takuuosasto.
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiinottaa kantaa takuuosasto.
takuu siis kyseessä, palautin gaming x trion ja sain tylyn vastauksen että 600€ tjsp. lahjakortti tai tonni lisää tuohta ja vaihda mallia. ilmeisesti kuitenkin kaikki jotka jonotti gaming x triota sai vaihdon msrpllä gaming z trioon niin en ymmärrä miksi takuun tapauksessa tämä on taas vaikeampaa kun kyseessä kuitenkin selvästi korvaava malli.Kysymyshän on siitä kun hän jonottaa äxää ja valmistaja korvasi sen mallin identtisellä mutta erinimisellä tuotteella niin haluaisi saada sen mallin oman jonopaikkansa mukaisesti
G.Skill:in teknisestä tuesta kysäisin varuilta asiaa, pitäisi tehdä RMA ja lähettää tuote sinne, että pystyvät fyysisesti tutkimaan asiaa. Toivottavasti hoituu kuitenkin Jimms:n kanssa, vielä ei ole uutisia kuulunut.Todellakin kyllä aika erikoista, että tämä laitettaisiin asiakkaan syyksi. Jos komponentti asiakkaan käsissä olisi noinkin pahasti ottanut osumaa, niin todennäköisesti olisi vaurio selkeämmin havaittavissa. Komponentin vieressä näkyvä tinapallokin varmasti olisi aika tavalla erinäköinen, jos komponentti olisi kylmänä väkisin repäisty siitä irti.
Sinällään toisaalta riittää ymmärrystä myös Jimm'siä kohtaan, koska varmaan kaikenlaista kusetusyritystä noissa hommissa näkee ja Suomessa tuntuu toisinaan kuluttajansuoja johtavan yrityksien kannalta jopa epäreiluun asetelmaan. Tämä kyseessä oleva tapaus kyllä vaikuttaisi täysin asialliselta RMA-caselta.
Otitko kuitenkin yhteyttä valmistajaan Jimm'sin ohjeiden mukaan ja oletko saanut heiltä vastausta?
Jos kävelet (kuka siellä vuorossa onkaan) seinän toiselle puolelle ja kysyt vastauksen, minkä voit tännekin jakaa? Mennyt kyllä niin ministeri tason vastauksiin nämä teidän vastaukset.Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiin ottaa kantaa takuuosasto.
En yllättyisi vaikka osa tyypeistä olisi himassa vastaamassa asioihin, ei tokikaan kaikki.Jos kävelet (kuka siellä vuorossa onkaan) seinän toiselle puolelle ja kysyt vastauksen, minkä voit tännekin jakaa? Mennyt kyllä niin ministeri tason vastauksiin nämä teidän vastaukset.
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiin ottaa kantaa takuuosasto.
Jos kävelet (kuka siellä vuorossa onkaan) seinän toiselle puolelle ja kysyt vastauksen, minkä voit tännekin jakaa? Mennyt kyllä niin ministeri tason vastauksiin nämä teidän vastaukset.
Onko tulossa listoille TP-LINK KP115 älypistorasiaa wattimittarilla?
Tuon edeltäjä oli HS110 ja sitä ei taida olla enää saatavilla?
Kuluttaja-asiamieheen vain yhteyttä niin kyllä se asenne muuttuu Jimmssilläkin. Tarraan vetoamisella ei ole laillisia perusteita.On kyllä huonoa palvelua kun tuhansien eurojen ostoksien jälkeen yksi RMA-korvaus kaatuu siihen ettei tuotetta edes testata saatteen mukaisesti, vaan valitetaan siitä, että "tarrassa on jälkiä" ja olematon ongelma tuodaan esille, niin takuu ei ole enään voimassa. Viimeinen kerta kun täällä asioin. Hienosti hoidettu.
On kyllä huonoa palvelua kun tuhansien eurojen ostoksien jälkeen yksi RMA-korvaus kaatuu siihen ettei tuotetta edes testata saatteen mukaisesti, vaan valitetaan siitä, että "tarrassa on jälkiä" ja olematon ongelma tuodaan esille, niin takuu ei ole enään voimassa. Viimeinen kerta kun täällä asioin. Hienosti hoidettu.
Takuu tarra ei ymmärtääkseni määrittele takuun raukeamista, tai jos määrittelee, on se määritelmä ymmärtääkseni pätemätön. Myyjän/valmistajan pitä osoittaa vian johtuneeen käyttäjän toimista, eikä ymmärtääkseni takuu tarran rikkoutuminen itsessään riitä tästä todisteeksi.Hei! Jos takuu todetaan rauenneeksi, niin tuotetta ei valitettavasti voida käsitellä takuuna. Vastaathan suoraan saamaasi sähköpostiin, niin palautteesi ohjautuu tapauksen käsittelijälle.
Tämähän onkin mielenkiintoista. Itse kyselin voinko asentaa 3080 strixiin ek:n vesiblokin ilman, että takuu raukeaa. Asiakaspalvelun vastaus oli, ettei takuu automaattisesti raukea vaikka jäähyn vaihtaisi, kunhan mahdollisen rma käsittelyn ajaksi kortti palautetaan alkuperäiselle jäähdytykselle.
Mitenkäs tämä nyt sitten oikeasti on?
Jos nyt asennan blokin niin säilyykö takuu, kuten asiakaspalvelija minulle kertoi?
En oo itse koskenut tarraan, voi toki olla että emolevyn tarran liima alkaa irtoamaan kun tietokoneet käy sen verran kuumana tietyissä tapauksissa. Kuitenkin emolevyn PCIE väylän "lukko" on irronnut huomaamatta, mikä Jimmsin/valmistajan mukaan mitätöi takuun, mutta ihan eri syystä laitoin tuotteen takuuhuoltoon ja on siinä kaksi muuta PCIe väylää jos se pieni lukko onkin niin tärkeä, emolevy kuitenkin lakkasi toimimasta yhtäkkiä ja on vähän yli vuoden vanha vasta, näillä näkymin menee rahat hukkaan.Takuu tarra ei ymmärtääkseni määrittele takuun raukeamista, tai jos määrittelee, on se määritelmä ymmärtääkseni pätemätön. Myyjän/valmistajan pitä osoittaa vian johtuneeen käyttäjän toimista, eikä ymmärtääkseni takuu tarran rikkoutuminen itsessään riitä tästä todisteeksi.
Korjaa, jos olen ymmärtänyt väärin.
Siinä vaiheessa kun Jimms myytiin ulkomaille alkoi isompi alamäki takuun hoidoissa. Kyllä ne myydä osaa, mutta jos jotain pitää laittaa takuuseen, niin siitä show vasta alkaa. Vaikka heidän takuupuoli on todennut vian tuotteessa, niin silti alkaa kiertely asiassa, ja saa vääntää asioitten kanssa turhaan ja aikaa kuluu. Ja mistäkö tiedän, no siitä kun kaksi vai kolme viimeistä takuu keissiä heille ollut kuvatun mukaisia. Tämän takia en itse anna enää paljoa arvoa Jimmsistä ostetuille tavaroille misssä takuu, jos käytettyä tavaraa olen ostamassa.
[/QUOT
Sen verran ajattelin kysyä että onko ollut harkinnassa tuoda lisää kaapelisettejä myyntiin, erityisesti CableMod (Pro Modmesh) settejä. CM:n omasta eurooppakaupasta tilaaminen on rehellisen ärsyttävää, eikä noita oikein kukaan jälleenmyyjäkään tuppaa myymään. On teillä noita valkosia ainaki myynnissä, onko harkinnassa tuoda esim. noita mustia takas? (CableMod PRO ModMesh Cable Extension Kit - jatkokaapelisarja, musta - 54,90€)
Noin 4 vuotta maksimissa virhevastuu myyjällä elektroniikassa.Takuu voi hyvinkin raueta lähes millä tahansa yksipuolisella ehdolla. Takuu on edelleenkin vapaaehtoinen lisä. Virhevastuu ei kyllä poistu, eli jos ostosta on alle kaksi vuotta niin kuluttajaneuvonnan kautta vaan!
Näinköhän tätä halutaan kunnialla hoitaa. Nyt tarvitaan tukkurin mielipide asiaan..G.Skill:in teknisestä tuesta kysäisin varuilta asiaa, pitäisi tehdä RMA ja lähettää tuote sinne, että pystyvät fyysisesti tutkimaan asiaa. Toivottavasti hoituu kuitenkin Jimms:n kanssa, vielä ei ole uutisia kuulunut.
Noin 4 vuotta maksimissa virhevastuu myyjällä elektroniikassa.
Myyjän vastuu elektroniikan kaupassa - Minilex
Näinköhän tätä halutaan kunnialla hoitaa. Nyt tarvitaan tukkurin mielipide asiaan..
Tuotteessa on selvästi todettavissa vika, joka ei voi olla asiakkaan aiheuttama. Myyjän ja tukkurin välisten asioiden ei pitäisi asiakkaan suuntaan vaikuttaa.
Ei tietenkään onnistu.Onnistuisiko jo maksetun 3080:n vaihtaminen varastossa olevaan 3070:aan, ilman lisäkuluja?
1070 ti taisi sanoa sopparin irti ja kortille oisi käyttöä. Eihän tuo kannattavaa ole näin pitkän odottelun jälkeen mutta 3080 Eagle Oc:ta ette oikein varastoon taida saada. Eaglea siis julkaisusta saakka odotellut.
Toinen vaihtoehto on että ostan odottelukortiksi 1650:n ja jatkan jonottelua
Eilen tehty tilaus 2771699, onkohan tuolla mitään mahollisuuksia keretä ennen juhannusta? @Jimm's
Vastaan itselleni että aspan mukaan hinnanpuoleen vaihtuisi 3060:aan joten otin 1650:n ja jätin 3080 tilauksen voimaan.Onnistuisiko jo maksetun 3080:n vaihtaminen varastossa olevaan 3070:aan, ilman lisäkuluja?
1070 ti taisi sanoa sopparin irti ja kortille oisi käyttöä. Eihän tuo kannattavaa ole näin pitkän odottelun jälkeen mutta 3080 Eagle Oc:ta ette oikein varastoon taida saada. Eaglea siis julkaisusta saakka odotellut.
Toinen vaihtoehto on että ostan odottelukortiksi 1650:n ja jatkan jonottelua
Tein juuri virhevastuu-pyynnön noin 2.5v vanhasta näyttiksestä jimssille. Tuolla ostamallani 1650:lla todennan vielä että gpu-vika, emon vga-error sitä vihjaileekin ynm ongelmat.Joo varmasti menee noin. 2 vuotta on yleisin takuu-aika usealle elektroniikka tavaralle, voi olla myös kolmen vuoden takuulla, riippuu mitä ostat. Mutta esimekiksi jos ostamasi telkkari menee rikki takuu-ajan umpeuduttua, niin sen takia on vielä olemassa tuo virhevastuu aika.
2 vuoden takuu ei ole koko totuus – tiedätkö, kauanko uuden television tulee kestää?
Mahtaakohan jimmsille olla tulossa noctuan NH-P1 passiivi cooleria myyntiin?
Sitä vois kasailla huvin vuoks jonkun semi passiivin koneen kun ei ole juurikaan järkeä alkaa päivittämään tänä vuonna RTX 2070->3070...
Ite kaipaisin Jimmssille tälläistä selausta tuulettimiin: Ultra-Quiet 120mm fans
taikka sitten jotain miten noita voi sorttaa, että kiinnostaa esim vain yli 100m^3/h ja alle 20 db.
Näitä tuskin tilataan erikseen varastoon eli arvio päivittyy vasta kun tilaus sisässäHei, löytyykö tarkempaa arviota milloin tulossa varastoon/kauanko menee?
Aqua Computer farbwerk 360, Addressable RGB LED-valaisusarja, musta - 57,90€
Ominaisuudet : - Kontrolleri Addressable LEDeille - 4 kanavaa, maks. 90 LEDiä per kanava - 20 konfiguroitavaa efektikontrolleria -www.jimms.fi