![www.jimms.fi](http://images.jimms.fi/product/4/5/341344-b569948_300x300.jpg)
Asus GeForce RTX 3070 Ti TUF Gaming -näytönohjain, 8GB GDDR6X - 769,90€
GeForce RTX 30 -sarja - The Ultimate Play GeForce RTX™ 30 -sarjan grafiikkasuorittimet antavat äärimmäisen suorituskyvyn niin pelaajien kui
![www.jimms.fi](https://www.jimms.fi/Content/Images/apple-touch-icon-57x57.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymys liittyen tähän pieneen julkaisuerään, voitko antaa arvion tuleeko kesäkuun lopulla vai vasta heinäkuussa tämä "julkaisutarjous" myyntiin?![]()
Asus GeForce RTX 3070 Ti TUF Gaming -näytönohjain, 8GB GDDR6X - 769,90€
GeForce RTX 30 -sarja - The Ultimate Play GeForce RTX™ 30 -sarjan grafiikkasuorittimet antavat äärimmäisen suorituskyvyn niin pelaajien kuiwww.jimms.fi
Onko valmiissa päivityspaketeissa (Emolevy, Ram + Prossu) myös prosessorin jäähdytin & lämpötahnat valmiiksi asennettuna? (Uskoisin että on mutta en löytänyt tätä tietoa mistään sivuiltanne).
Just näin. Edes prosessori ei ole asennettuna per default. Sieltä "palvelut" osastolta voi halutessaan ostaa lisäpalveluja, kuten asennuksia jne.Jos tarkoitat noita bundleja, niin ei ole mitään valmiiksi asennettu (paitsi joissakin emolevyissä uusin bios). Ei noissa muuta eroa ole kuin että hinta on hieman halvempi kuin jos ostaisi osat erikseen.
@Jimm's Saisittekohan tuotteistettua MSI:n TPM-moduulit? Muilta valmistajilta teillä niitä löytyykin. Windows 11 varten kun sen tarvitsee.
Onko valmiissa päivityspaketeissa (Emolevy, Ram + Prossu) myös prosessorin jäähdytin & lämpötahnat valmiiksi asennettuna? (Uskoisin että on mutta en löytänyt tätä tietoa mistään sivuiltanne).
Näinköhän jo lähtenyt, ei löytynyt mitään linkin takaa
@Jimm's Saisittekohan tuotteistettua MSI:n TPM-moduulit? Muilta valmistajilta teillä niitä löytyykin. Windows 11 varten kun sen tarvitsee.
Saako kauttanne Supermicro X11SPA-T emolevylle yhteensopivan TPM-moduulin kuten AOM-TPM-9671V, AOM-TPM-9671V-S, AOM-TPM-9670V tai AOM-TPM-9670V-S? Kuten myös Supermicro X11SPi-TF emolevyn AOM-TPM-9670H, AOM-TPM-9670V, AOM-TPM-9671H tai AOM-TPM-9671V?
Mahdollista tuotteistaa Alienware AW3821DW? Millaisella saatavuudella? LG:tä odotettu kuukauden päivät niin menee kyllä vaihtoon.
Lähti tuo LG tulemaan tänään mutta hyvä että saadaan Alienwarekin jos joutuu palauttamaan tuon LG:n, mutta toivotaan nyt että sieltä tulee hyvä kappaleIlmestyy kuulemma listoille lähiaikoina![]()
Onhan nuo harmittavia, ja oletettavasti @Jimm's varmastikkin jelppaa asiassa. Semmosta toivonkipinää voisi tuoda se, että poks+sähkönkatku kuulostaa että PFC-piirissä on käynyt jotain, jolloin se on muuntajan ensiöpuolella. Jos toisiopuckeissa olisi jotain käynyt, niin pimeneminen yleensä on vähä-äänisempää, mutta mahdollisesti tuhoisampaa. Huolellinen tarkastus muille osille tosin on kyllä paikallaan, myös oheislaitteille jotka ovat olleet mahd. standby-virroissa kiinni (esim. hiiri, näppis, ehkä verkkokortti)@Jimm's varatkaa Turun toimipisteessä kosolti aikaa asiakkaalle klo 16:15. Teiltä ostettu Kolinkin poweri oli käytössä 15min windowsin asennuksen aikana kunnes kuului poks ja vieno sähkönkatku kantautui sieraimiin. Näyttö ja kone sanomattakin pimeeks, saatte tutkailla tuhosko jotain muuta koneessa![]()
Kiitos näistä infoista, en ole kummoinen sähköasiantuntija niin meni vähän ohi mutta eiköhän hlökunta osaa tuohon jotain sanoa liikkeessäOnhan nuo harmittavia, ja oletettavasti @Jimm's varmastikkin jelppaa asiassa. Semmosta toivonkipinää voisi tuoda se, että poks+sähkönkatku kuulostaa että PFC-piirissä on käynyt jotain, jolloin se on muuntajan ensiöpuolella. Jos toisiopuckeissa olisi jotain käynyt, niin pimeneminen yleensä on vähä-äänisempää, mutta mahdollisesti tuhoisampaa. Huolellinen tarkastus muille osille tosin on kyllä paikallaan, myös oheislaitteille jotka ovat olleet mahd. standby-virroissa kiinni (esim. hiiri, näppis, ehkä verkkokortti)
Kiitos näistä infoista, en ole kummoinen sähköasiantuntija niin meni vähän ohi mutta eiköhän hlökunta osaa tuohon jotain sanoa liikkeessäsen verran tiedän että poweri oli täysin riittävä tuohon setuppiin jonka kasasin
Näistä laitettu tuotteistuspyyntöä eteenpäin!![]()
TehtyO-ou! Täytithän tästä jo RMA-lomakkeen valmiiksi?
Saat siis asian vireille tätä kautta jolloin säästyy aikaa myymälässä kun ei tarvitse kaikkea pohjustaa: RMA hakemuslomake - Jimms.fi
Tämän tästä kyllä opin. Luin kyllä tuosta 600w gold certifioidusta että ois ihan ok mutta mitä kävikään. Onhan sillä hintaa reilu 70€ kuitenkin.Virtalähteeseen kannattaa kyllä panostaa hieman eikä ottaa sitä halvinta Kolinkiä tai muuta vastaavaa 50 euron "pommia".
Virtalähteeseen kannattaa kyllä panostaa hieman eikä ottaa sitä halvinta Kolinkiä tai muuta vastaavaa 50 euron "pommia".
Tämän tästä kyllä opin. Luin kyllä tuosta 600w gold certifioidusta että ois ihan ok mutta mitä kävikään. Onhan sillä hintaa reilu 70€ kuitenkin.
Mikä tapauksessa on poikkeuksellista? Eipä yllätä jos tukkuri ilmoittaa odottavansa valmistajan mielipidettä ja valmistaja taas vetoaa RMA:han ja muistien lähettämiseen tutkittavaksi. Ja näin on monta viikkoa saatu siirrettyä vastuuta asiassa.Hei! Koska tapaus vaatii poikkeusluvan niin tarvitaan joko valmistajan tai tukkurin mielipide. Takuukäsittelijä on siis vienyt asiasi eteenpäin tukkurille ja odottaa sieltä parhaillaan vastausta.
Mikä tapauksessa on poikkeuksellista? Eipä yllätä jos tukkuri ilmoittaa odottavansa valmistajan mielipidettä ja valmistaja taas vetoaa RMA:han ja muistien lähettämiseen tutkittavaksi. Ja näin on monta viikkoa saatu siirrettyä vastuuta asiassa.
Moi vaan! Mutta kun ei ole minun aiheuttamia fyysisiä jälkiä, kuten ketjussa olevista kuvista on selvästi havaittavissa. Ainoastaan vinossa oleva komponentti, joka on kaiken järjen mukaan tehtaan jäljiltä.Moikka! Poikkeuslupa vaaditaan aina, kun tuotteessa on fyysisiä jälkiä.
Moi vaan! Mutta kun ei ole minun aiheuttamia fyysisiä jälkiä, kuten ketjussa olevista kuvista on selvästi havaittavissa. Ainoastaan vinossa oleva komponentti, joka on kaiken järjen mukaan tehtaan jäljiltä.
Jos kyseessä on tämä tapaus, niin aika selkeä valmistusvaiheen juotosvika, ihme että ei ole jäänyt konenäöllä kiinni. Hyvä ettei ole tombstounannut. Nimimerkillä elektroniikkatuotannossakin töissä ollut... Pinsettikolvilla tuon korjaa 10 sekunnissa.Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?![]()
Minne WD Gold levyt on kadonnu listoilta?
No omat "tapaukset" sinällään selkeitä eli uudehkot tavarat, ei jälkiä tms ja tuon prossunkin kanssa oli ympäriltä vaihdettu muut osat että löytyi syypää.Hyvä että edes jollain menee RMA-tapaukset maaliin ilman ongelmia. Toivottavasti on uusi "normi" eikä vaan väliaikainen "härö" oikeaan suuntaan.
Hyvä että edes jollain menee RMA-tapaukset maaliin ilman ongelmia. Toivottavasti on uusi "normi" eikä vaan väliaikainen "härö" oikeaan suuntaan.
Minne WD Gold levyt on kadonnu listoilta?
Ja nyt valmistaja haluaa itse tarkastaa tuotteen ennen kuin päättää sen takuukelpoisuudesta.Juuri siksi tapaus vaatii poikkeusluvan.
Muoks: tsekattu status takuukäsittelijältä, odottelee edelleen vastausta. Kyselty jälleen kerran perään.
Aika farssi tuntuu olevan.. Näin mäki tekisin, että purkaisin kaupan. Ensi kerralla tiedät mistä kannattaa tilata tavarat, joku ihan muu paikka.Ja nyt valmistaja haluaa itse tarkastaa tuotteen ennen kuin päättää sen takuukelpoisuudesta.
Minulle myytiin toimimaton tuote, sain maksaa extraa 50€, että selvisi etten sitä itse hajottanut. Sen jälkeen kyykytetty monta viikkoa.
Eiköhän ole jo kaupan purkamisen aika. Lähetän tuotteen teille ja palautatte tuotteen hinnan + ylimääräisenä veloitetut kulut.
Ja nyt valmistaja haluaa itse tarkastaa tuotteen ennen kuin päättää sen takuukelpoisuudesta.
Minulle myytiin toimimaton tuote, sain maksaa extraa 50€, että selvisi etten sitä itse hajottanut. Sen jälkeen kyykytetty monta viikkoa.
Eiköhän ole jo kaupan purkamisen aika. Lähetän tuotteen teille ja palautatte tuotteen hinnan + ylimääräisenä veloitetut kulut.
Moikka! Toistaiseksi näiden tilaaminen onnistuu ainoastaan asiakaspalvelun kautta.
Tunnen, ja varmasti kaikki muutkin täällä langassa tuntee tuskasi asian suhteen, varmasti @Jimm's mukaanlukien. Sinänsä valmistajan kannan ymmärrän, koska tuon kiinnijäämiseen tuotannossa pitäisi olla vähintään kaksi automatisoitua + manuaaliset testaukset ja tarkastelut (joita jo luettelin aikaisemmassa postauksessani). Sinänsä johdonmukaistahan on että ensimmäinen takuukelpoisuustarkastelu voi saadakkin kielteisen päätöksen, laite jossa ei pitäisi olla fyysistä "normaalin kuluman takuukorvattavaa vikaantumista" onkin nimenomaan fyysisesti rikki. Täten ymmärrän lähtökohtaisen ajatteluketjun, miksi ihan perustellusti Jimssin takuukäsittelijät päätyivät kielteiseen takuupäätökseen. Kuitekin ko. tyylinen vikaantuminen itse piirilevyn ladonta- ja juotosprosessi on harmittavankin yleistä, eikä ko. tyylinen viktaantuminen voi tapahtua ladonnan jälkeen millään muulla tavoin ko. jäljet jättäen ilman, että joku menee ja a) juottaa ko. komponentin irti ja b) juottaa sama komponentti takaisin epäonnistuneesti. En mitenkään jaksa uskoa että @JLA128 olisi mennyt ko. komponenttia juottamaan tai vaikka olisikin niin epäonnistuneen takaisinjuoton jälkeen aloittanut RMA-prosessia, koska tuommoisen komponentin takaisinjuottaminen ainakin omasta mielestäni on huomattavasti helpompi steppi, mitä sen hallitusti irtisaaminen, sekä jos vaikka se takaisinjuottaminen epäonnistuisikin aluksi, pystyy sitä kokeilemaan uusiksi ja uusiksi ja uusiksi... En kuitekaan voi mitenkään syyttää Jimssin takuuhenkilöstöä siitä, että eivät tienneet näitä aspekteja, kuinka tämmöinen vikaantuminen voi tapahtua tuotannossa ja kuinka mahdotonta sen tapahtuminen on kuluttajan käsissä, joten alkuperäinen takuukelpoisuusolettama on ihan johdonmukainen, mutta mielestäni väärin. Tämän takia onkin ihan pirun hyvä kuulla, että asia otettiin jatkokäsittelyyn, siitä pointsit Jimssille.Ja nyt valmistaja haluaa itse tarkastaa tuotteen ennen kuin päättää sen takuukelpoisuudesta.
Ei vastannut kysymykseen, eli minne ne on sivuilta kadonneet kun kuitenkin ns normaalisti tilattavissa kuitenkin on?
Mm. Datatronic:lta saa suoraan verkkokaupasta tilattua.
@samip537: Kuvitellaampa tämmöinen skenaario: Jimss on varmastikkin preferoitu partneri monille firmoille b2b kaupantekoon, ja tämä sisältää myös näitä enterprise-luokkaan olevia tuotteita. Nämä tuotteet ovat matalan volyymin tuotteita, jopa erikoistuotteiksikin laskettavia, joiden tukkuhinnat ja saatavuus ovat kumpikin tällähetkellä mm. chia-mainauksen takia hyvinkin epävakaat. Jotta mahdollisena firmaonomistajana voisin pitää Jimssiä preferoituna partnerina, niin se kyllä sisältäisi jonkinlaisen oletuksen myös tuotteiden saatavuuden hallinnasta, jonkalainen toimenpide tämä "tilaaminen vain asiakaspalvelun kautta" toimenpide on. Toinen vaikuttava tekijä on varmasti yksinomaan tuo hinta, se on tällähetkellä noille hyvinkin dynaaminen.Moi! Ovat kadonneet sivuilta siksi, että tilaaminen tapahtuu toistaiseksi asiakaspalvelun kautta.
En tiedä tarkkaa syytä, mutta epäilisin, että Chia -kryptovaluutalla on osuutta asiaan.![]()
Itse en chatboteista tykkää mutta jos sellaisen olette päättänyt laittaa niin ilmoittauduin testaajaksi jotta siitä saataisiin edes jokseenkin hyvä. Toivottavasti tulevaisuudessakin pääsee helposti suoraan ihmisen kanssa kirjoittelemaan.Noniin, ystävät! Meillä olisi teille tehtävä
Nettisivujemme chat -ominaisuutta ollaan kehittämässä, aspalaisten tueksi on tulossa chatbot!
Haluamme antaa foorumilaisille mahdollisuuden ilmoittautua mukaan kehittämään ja testaamaan ominaisuutta. Testaajaksi ilmoittautuminen on auki tämän viikon loppuun, ja se tapahtuu tämän lomakkeen kautta: https://forms.office.com/r/f7YtFSBBNA
Kiitos jo etukäteen!
Jos kyseessä on tämä tapaus, niin aika selkeä valmistusvaiheen juotosvika, ihme että ei ole jäänyt konenäöllä kiinni. Hyvä ettei ole tombstounannut. Nimimerkillä elektroniikkatuotannossakin töissä ollut... Pinsettikolvilla tuon korjaa 10 sekunnissa.
Edit: nimittäin jos tuo olisi fyysisestä kaltoinkohtelusta, niin tuossa olisi juotostäpissä vähintäänkin jälki, ja mitä todennäköisemmin padi tai koko komponentti puuttuisi kokonaan.
Edit2: @Jimm's jos takuukäsittelijä antaa yhä kielteistä, niin voin tarvittaessa vaikka auttaa kirjoittamaan oikeaa termistöä käyttäen jatkokyselyt suoraan valmistajalle. Tuo tosiaan on (ellei @JLA128 itse ole kolvilla tuota tehnyt) niin selkeästi valmistusvirhe, ei tuommoista voi itse saada aikaiseksi kun juottamalla ko. komponentti varovasti irti ja sen jälkeen epäonnistuneesti takaisin. Kuluttajana tuota ei saa rikotuksi tuolla tavoin oikein millään muulla keinoin. Lisäksi tuo varmasti luulisi kiinnostavan ko. muistivalmistajaa, koska on myös selkeä vuoto QA:ssa, että miksi tuo ei ole jäänyt kiinni ladontakoneen konenäöllä (mahdollisuus tähän on että tuo on liikahtanut ladonnan ja reflown välillä) tai neulapetitestauksessa (mahdollisuus tähän on että neula ottaisi kiinni ko. komponenttiin suoraan tai testipisteeseen ennen ko. komponenttia.
Samoin miettein.Itse en chatboteista tykkää mutta jos sellaisen olette päättänyt laittaa niin ilmoittauduin testaajaksi jotta siitä saataisiin edes jokseenkin hyvä. Toivottavasti tulevaisuudessakin pääsee helposti suoraan ihmisen kanssa kirjoittelemaan.