Hei
Pahoittelemme, että ette ole täysin tyytyväinen ostamaanne tuotteeseen. Voitte palauttaa sen 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Palautetun tuotteen tulee täyttää palautusehtomme.
Palauta tuote meille Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Voit myös tuoda tuotteen itse Turun myymäläämme mikäli se on helpompaa itsellesi.
Merkitse saamasi RMA-numero selvästi paketin kahdelle eri sivulle. Älä kirjoita RMA-numeroa itse tuotepakkaukseen! Pyydämme liittämään mukaan saatteen, josta ilmenee palautuksen syy sekä toiveenne mahdollisesta kaupan purusta tai tuotevaihdosta.
Saatteessa tulee olla myös ostokuitin numero tai kopio sekä omat yhteys- ja tilitiedot (mahdollista rahallista hyvitystä varten).
Voitte myös täyttää kuitin taustapuolella olevan peruuttamisilmoituksen.
Asiakkaan velvollisuus on todistaa tuotteiden vastaanottopäivä, esimerkiksi Postin tai Matkahuollon kuitin avulla.
Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön, mutta ostajalla on kuitenkin oikeus avata pakkaus ja tutustua tuotteeseen. Tuotepakkaus on avattava siististi, alkuperäiset pakkaus- ja suojamateriaalit säilyttäen.
Tietokoneen komponentit kuten näytönohjain, muistikammat, emolevy yms. katsotaan käyttöönotetuksi kun ne on asennettu kokoonpanoon. Mikäli näin on tehty, emme valitettavasti voi palautusta hyväksyä. Televisioita ja monitoreja voi kokeilla muutaman tunnin ajan.
Palautusoikeus ei koske koskaan mm. avattua tietokoneohjelmaa, peliä tai muuta tuotetta, joka on sinetöity. Palautusoikeus ei myöskään koske ns. hygieniatuotteita esim. korva- tai nappikuulokkeita.
Ohjeita postitse palautettavien tuotteiden pakkaamiseen ja lähettämiseen:
Palauta viallinen tuote käyttäen Postin tai Matkahuollon asiakaspalautussopimustamme. *snip* Postitse palauttaessa tiedot saat paikallisesta postista (postiennakko/jälkivaatimuspaketteja emme lunasta). Asiakaspalautus on sinulle maksuton.
HUOM! Asiakaspalautukset palautuvat meille 2. luokan postina, joten toimitusaika lähetykselle voi poiketa huomattavasti 1. luokan lähetykseen verrattuna.
*snip*
Pakkaa tuotteet hyvin pehmustettuun laatikkoon, jossa on pehmustetta vähintään 5 cm joka puolella. Pehmusteeksi kelpaa esim. kuplamuovi, sanomalehtipaperi, voimapaperi, jne. Tuotteiden tulee olla pakattu antistaattisesti.
Esimerkiksi kiintolevylle EI riitä pelkkä kuplamuovipussi, vaan se vaatii erityisen hyvin pehmustetun laatikon. Älä pakkaa tuotetta pelkästään myyntipakkaukseen ja lähetä sitä siinä, vaan pakkaa tuote myyntipakkauksen lisäksi erilliseen tuotteelle sopivaan postituslaatikkoon. Älä myöskään pakkaa tuotetta liian isoon laatikkoon, 5cm pehmustetta joka suuntaan on riittävä. Tuote tulee siis pakata tavalla, että se kestää kuljetuksen ja siinä mahdollisesti aiheutuvat pienet kolhut pakettiin.
Muista säilyttää Postin/Matkahuollon pakettikortin oma kappaleesi tallessa. Jos Posti/Matkahuolto kadottaa lähettämäsi paketin, on se ainoa tapa löytää kadonnut paketti. Vastuu lähetetyn tuotteen asianmukaisesta pakkaamisesta on lähettäjällä. Huolimaton pakkaus voi johtaa tuotteen fyysiseen vioittumiseen jolloin kyseinen tuote ei ole enää palautuskelpoinen.
Hakemuksesi on 2 viikkoa voimassa. Mikäli ette pysty lähettämään tuotetta meille tässä ajassa, pyydämme ilmoittamaan siitä
asiakaspalvelu@jimms.fi osoitteeseen.