Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Olisi mukava tietää kannattaako täällä linjoilla päivitellä F5 vai onko näitä tulossa sitten vasta parin päivän päästä myyntiin, jos koskaan?

Nostamme tämän tuotteen suhteen käden pystyyn virheen merkiksi. Kyseisen mallin tilanteesta teemme varmasti erilliset päivitykset sitten, kun myyntiintulosta saadaan uutta tietoa.
Voitte kuitenkin turvallisin mielin lakata vahtimasta tuotetta tältä päivältä!
 
Nyt oli kyllä taas kerran Iso rimanalitus JIMM'Siltä..
Täysin turhaan yli _TUNNIN_ päivittelin sivua, että olis muka ollut mahdollisuus ehtiä
varaamaan yks kortti itselle.
Mitä H******ä laitatte sit noita aikamääreitä, et milloin pitäisi saada 1 kpl korttia varattua, jos
todellisuudessa kukaan ei voikaan tätä "alennusjulkaisua" varaamaan edes koko päivän aikana?!? :rage: :facepalm:
 
Itsekin puolituntia päivittelin sivua ja ihmettelin että mitähän vit...., kieltämättä jäi paska maku suuhun.
 
Jimmsillä menee taloudellisesti hyvin ja siksi ylimielisyys nostaa päätään ja silloin palvelu heikkenee. Ajatellaan ettei asiakkaat äänestä jaloillaan ja lompakollaan vaan kauppa käy automaattisesti. Se on lyhyt tie ja hetken lämmittää.
 
Onpas taas mielensäpahoittajia liikkeellä. Itsekin jonkun aikaa päivittelin ja ihmettelin, mutta en siitä nyt tänne jaksa tulla itkemään. Pahoittelivat jo kuitenkin.


Eikö nyt kuitenkin ole aika tympeä temppu että ei vaivauduta ilmoittamaan että ei ole tulossa myyntiin ilmoitetun julkaisu ajankohdan mukaisesti. Aikaisemman 3080ti kanssa tämä kuitenkin piti paikkansa.

Näiden kanssa on ihan turha tulla iltasella joskus ihmettelemään että onko niitä saatavissa vielä, vaan paikalla on oltava pitkäjänteisesti napsuttamasaa f5. Itse käytin tähän 50min aikaa. Tyhmyyttä tai perusteetonta luottoa että asia hoidetaan kunnialla?

No eipä Jimms ainut pulju ollut kenen kanssa näin kävi ja varmasti heitäkin ottaa aivoon tämä säätäminen, mutta arvostaisi jos he yrittäisivät meidänkin turhautumista helpottamaan ennemmin kuin pahentamaan. Screenshot_20210610-175351_Samsung Internet.jpg
 
Kieltämättä repesi kovaääninen nauru kun olin yhteydessä Jimmsin asiakaspalveluun chatin kautta. Kyselin tilanteesta ja vastaus oli tämä: "En usko, että kannattaa jäädä odotelemaan, varastolla ei ole henkilökuntaa enää paikalla".. hahahaha... No jo on mielenkiintoinen aika julkistaa kortteja, kun ei varastotilannetta voida edes tarkistaa kun kaikki jo kotiin kaikonneet, vai meneekö minulta jotain pahasti ohi? :D
 
Kieltämättä repesi kovaääninen nauru kun olin yhteydessä Jimmsin asiakaspalveluun chatin kautta. Kyselin tilanteesta ja vastaus oli tämä: "En usko, että kannattaa jäädä odotelemaan, varastolla ei ole henkilökuntaa enää paikalla".. hahahaha... No jo on mielenkiintoinen aika julkistaa kortteja, kun ei varastotilannetta voida edes tarkistaa kun kaikki jo kotiin kaikonneet, vai meneekö minulta jotain pahasti ohi? :D

Olisi kieltämättä kaikkien kannalta helpompaa, jos valmistajat ajoittaisivat julkaisunsa jälleenmyyjien aukiolojen mukaan!
 
Huomenta, ystävät! Palaveerasimme tänään aamulla eiliseen launchiin liittyen ja käsittelimme eilisen aikana esitetyt palautteet. MSRP -hintaisen kortin kohdalla sattui useampi kommunikaatiokatkos ja tiedottaminen myös sisäisesti oli jäänyt riittämättömäksi.

Valitettavasti korttierän saapuminen on toistaiseksi avoin emmekä siis voi tässä vaiheessa antaa arviota myynnin alkamiselle. Tiedotamme tästä kuitenkin erikseen heti kun tiedotettavaa on. Päätimme lisäksi, että tuotteen myyntiintulosta lähetetään erillinen sähköpostitiedote vuorokausi ennen myyntiintuloa. Sähköposti kohdennetaan evästeiden perusteella niille asiakkaille, jotka katselivat tuotetta alkuperäisellä julkaisuhetkellä.

Olemme vilpittömän pahoillamme puutteellisesta tiedottamisesta sekä sen aiheuttamasta vaivasta ja mielipahasta. Otamme tästä opiksemme seuraaviin tuotelauncheihin!

Edit: Myös kyseisen tuotteen tuotekorttia on nyt päivitetty.
 
Viimeksi muokattu:
Thank you for the information. (I am terribly sorry that I don't know how to write proper finnish yet, I just moved here last year). So everyone who was logged into their Jimm's account and was on the product page for the Asus 3070 Ti at 4pm will get a separate E-Mail? I think I made an account yesterday around 5pm since I didn't get it that only you guys are selling the 3070 Ti in Finland. I assumed that I could get one on the nvidia.com site so I signed up for their newsletter and kept refreshing their websites from 3pm yesterday till I found out on the io-tech forum that not nvidia sells the 3070 Ti is Finland but you.
Am I still gonna get an E-Mail if I started looking at the card on Jimm's around 5? What is the exact timeframe you guys are using the cookies from?
 
Thank you for the information. (I am terribly sorry that I don't know how to write proper finnish yet, I just moved here last year). So everyone who was logged into their Jimm's account and was on the product page for the Asus 3070 Ti at 4pm will get a separate E-Mail? I think I made an account yesterday around 5pm since I didn't get it that only you guys are selling the 3070 Ti in Finland. I assumed that I could get one on the nvidia.com site so I signed up for their newsletter and kept refreshing their websites from 3pm yesterday till I found out on the io-tech forum that not nvidia sells the 3070 Ti is Finland but you.
Am I still gonna get an E-Mail if I started looking at the card on Jimm's around 5? What is the exact timeframe you guys are using the cookies from?

Thank you for reaching out, english is fine too!
We will be using browsing data from yesterday so based on your message you will be getting the email too, provided that you have had cookies enabled.
 
Osaatteko kertoa minkä kokeisesta erästä puhutaan joka tulee myyntiin "sitten joskus" tuolla 639,90 - hinnalla?
Varmaan kaikkien mielipahat paranesivat jos kasvatatte tuota "tarjous" (MSRP) eräkokoa, jotta mahdollisimman monelle olisi saatavissa :tup:
 
Osaatteko kertoa minkä kokeisesta erästä puhutaan joka tulee myyntiin "sitten joskus" tuolla 639,90 - hinnalla?
Varmaan kaikkien mielipahat paranesivat jos kasvatatte tuota "tarjous" (MSRP) eräkokoa, jotta mahdollisimman monelle olisi saatavissa :tup:

Moi! Myöskään eräkokoa ei ole toistaiseksi vahvistettu.
 
Moi! Myöskään eräkokoa ei ole toistaiseksi vahvistettu.
Upeaa, ei tietoa kuinka paljon ja milloin tulee myyntiin. Täähän menee täydellisesti.

Tosin en sitä aiempaa virhettänne enempää syyllistä teitä tästä. Eiköhän syy tähän pelleilyyn löytyy Nvidiasta. Kun koko 3070 ti ja 3080 ti julkaisut oli yhtä pelleilyä.
 
Kohta 9 kuukautta sitten tilattua 3080 TUFfia odotelleena ei voi kuin nauraa näille hysterioille mitä on saatu muutaman päivien tai viikkojen viivästymisellä aikaan. Uusia näyttiksiä puskee markkinoille ja maksaneille asiakkaille näytetään keskisormea.
 
Kohta 9 kuukautta sitten tilattua 3080 TUFfia odotelleena ei voi kuin nauraa näille hysterioille mitä on saatu muutaman päivien tai viikkojen viivästymisellä aikaan. Uusia näyttiksiä puskee markkinoille ja maksaneille asiakkaille näytetään keskisormea.
Jep, tosin Nvidian toimesta. Jimss kyllä ottaisi noita 3080 kortteja myyntiin, mutta kun saatavuus on niin heikkoa ja tukkurien hinnat pilvissä.
 
Upeaa, ei tietoa kuinka paljon ja milloin tulee myyntiin. Täähän menee täydellisesti.

Tosin en sitä aiempaa virhettänne enempää syyllistä teitä tästä. Eiköhän syy tähän pelleilyyn löytyy Nvidiasta. Kun koko 3070 ti ja 3080 ti julkaisut oli yhtä pelleilyä.

Tää koko RTX30 -sarjan taival on kyllä kieltämättä ollut täynnä mielenkiintoisia juonenkäänteitä. Jos ja kun saadaan jotain tietoa niin pidetään teidät kyllä ajan tasalla!
 
Huomenta, ystävät! Palaveerasimme tänään aamulla eiliseen launchiin liittyen ja käsittelimme eilisen aikana esitetyt palautteet. MSRP -hintaisen kortin kohdalla sattui useampi kommunikaatiokatkos ja tiedottaminen myös sisäisesti oli jäänyt riittämättömäksi.

Valitettavasti korttierän saapuminen on toistaiseksi avoin emmekä siis voi tässä vaiheessa antaa arviota myynnin alkamiselle. Tiedotamme tästä kuitenkin erikseen heti kun tiedotettavaa on. Päätimme lisäksi, että tuotteen myyntiintulosta lähetetään erillinen sähköpostitiedote vuorokausi ennen myyntiintuloa. Sähköposti kohdennetaan evästeiden perusteella niille asiakkaille, jotka katselivat tuotetta alkuperäisellä julkaisuhetkellä.

Olemme vilpittömän pahoillamme puutteellisesta tiedottamisesta sekä sen aiheuttamasta vaivasta ja mielipahasta. Otamme tästä opiksemme seuraaviin tuotelauncheihin!

Edit: Myös kyseisen tuotteen tuotekorttia on nyt päivitetty.

Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.
 
Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.

Olisin voinut vain tykätä viestistä, mutta pakko se on ihan lainata ja sanoa, että uskoisin tämän olevan paras vaihtoehto kuluttajan kannalta. Jos mitenkään resurssit saa venymään tällaiseen ratkaisuun niin ainakin omalta suunnalta saa Jimm's propsit.
 
Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.
Olisin voinut vain tykätä viestistä, mutta pakko se on ihan lainata ja sanoa, että uskoisin tämän olevan paras vaihtoehto kuluttajan kannalta. Jos mitenkään resurssit saa venymään tällaiseen ratkaisuun niin ainakin omalta suunnalta saa Jimm's propsit.

Kiitos palautteesta! Ei olla tällaisia toistaiseksi tehty, mutta välitetään ehdotus eteenpäin. Tässä on onneksi vielä aikaa miettiä lopullista toteutusta.
 
Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.
Olisin voinut vain tykätä viestistä, mutta pakko se on ihan lainata ja sanoa, että uskoisin tämän olevan paras vaihtoehto kuluttajan kannalta. Jos mitenkään resurssit saa venymään tällaiseen ratkaisuun niin ainakin omalta suunnalta saa Jimm's propsit.

Tämä kuulostaisi kyllä hyvälle idealle jos tosiaan mahdollista tälläinen toteuttaa järkevällä työmäärällä. Isot propsit kyllä siitä jos tälläinen saataisiin toteutumaan eilisten yrittäneiden kesken.
 
Moro. Onko tämä nyt ihan normaalia että 3000€ näytönohjaimessa naarmuja heti valmiina otettuna paketista? Ja muutamia sormenjälkiä tossa ristikko metallista ja pieni reikä lyöty takuutarran kohdalle. Mitäköhän vittua tämä tarkoittaa? Edit: suojamuovissa samalla kohdalla naarmuja mitä tuossa näytönohjaimella?
 

Liitteet

  • P_20210611_174118.jpg
    P_20210611_174118.jpg
    2,8 MB · Luettu: 480
  • P_20210611_174107.jpg
    P_20210611_174107.jpg
    2,5 MB · Luettu: 501
  • P_20210611_174053.jpg
    P_20210611_174053.jpg
    3,3 MB · Luettu: 504
  • P_20210611_181520.jpg
    P_20210611_181520.jpg
    701,9 KB · Luettu: 428
  • P_20210611_181439.jpg
    P_20210611_181439.jpg
    1,1 MB · Luettu: 370
Viimeksi muokattu:
Kohta 9 kuukautta sitten tilattua 3080 TUFfia odotelleena ei voi kuin nauraa näille hysterioille mitä on saatu muutaman päivien tai viikkojen viivästymisellä aikaan. Uusia näyttiksiä puskee markkinoille ja maksaneille asiakkaille näytetään keskisormea.
Kyllähän Jimms myisi meille vaikka jaliskentällisen kortteja jos niitä saisi, nvidiahan se talona päättää mitä malleja tulee ja tukkurit jakelee.
Näyttisten myynti oli kasvanut muistaakseni vajaat 40 prossaa, ja edes kaikki halukkaat eivät ole saaneet (minä lukien) julkkariostoksiakaan.
Siihen nähden, kuinka irvokas on tilanne mielestäni, Jimms hoitanut hommaa hyvin, tai miten nyt tuossa härdellissä sitten pystyykään kun joka kortista taistellaan kynsin ja hampain. Sinun ja minun "moka" on että ostettiin mallit (minulla 3080 Eagle oc) joita on tullut pohjoismaihin surkeasti. En nyt sen vuoksi jaksa kaupalle asiasta kiukutella ainakaan...

Viiden joukossa olen Eagle oc 3080:n kanssa ollut puolisen vuotta jo :hammer:
Edit: Katselin että Proshop saanut "jopa" 47kpl 3080 Eagle oc:ta, jospa muistaisivat tukkurilla pian meitäkin :)
 
Väliin taas positiivista palautetta. Keskiviikko iltana tilasin muistit ja tänään 12 jälkeen olivat noudettavissa postista:thumbsup:
 
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
 
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
Miten helvetissä toi voi olla mahdollista että jimms pesee kätensä tästä takuu asiasta, toihan on ihan selvä valmistus virhe tehtaalla. Nyt herätys! Edit: Minulla tulee tässä yksi takuu asia , sain jimmsiltä naarmuisen näytönohjaimen, miten tämä voi olla mitenkään mahdollista, ja varmasti takuu asia hoidetaan ilman mitään vikinöitä!
 
Viimeksi muokattu:
Kuten aikaisemmin sanoin, Jimmsillä menee liian hyvin. Silloin asiakaspalvelu heikkenee. Asiakkaat alkavat äänestämään lompakollaan. Toivottavasti tulisi joku vastaava kilpailija Jimmsille kunnon palvelulla, niin ehkä Jimmsilläkin herätään mitä asiakaspalvelu on.
 
Miten helvetissä toi voi olla mahdollista että jimms pesee kätensä tästä takuu asiasta, toihan on ihan selvä valmistus virhe tehtaalla. Nyt herätys! Edit: Minulla tulee tässä yksi takuu asia , sain jimmsiltä naarmuisen näytönohjaimen, miten tämä voi olla mitenkään mahdollista, ja varmasti takuu asia hoidetaan ilman mitään vikinöitä!
Jotenkin tämä on kyllä todella omituista, herää hieman epäilys että onko sinulle myyty B-Stock näytönohjain tietämättäsi.. :rolleyes:
Jos on mahdollista niin mene suoraan paikan päälle, yleensä silloin rupee takuuasiat hoitumaan tai sitten tiedät mihin otat yhteyttä jos ei nätisti hoidu.

Mitä olen kuullut lähipiiristäni ja täältä lukenut niin alkanut Jimm's kieltämättä sukeltaa alaspäin ton Takuun/Asiakaspalvelun kanssa. Itse olen 10v ollut asiakkaana ja kaikki toistaiseksi omalla kohdallani luojan kiitos onnistunut.
 
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
Tuo vastus(?) on tehtaalla luikahtanut vinoon, miten helvetissä tuosta voi saada asiakkaan vian/ongelman? :confused::confused: Komponentin vasemmalla puolellahan ei ole koskaan kuvasta päätellen edes ollut tinaa, nyt valoja päälle jimmsin takuuosastolla! :facepalm: Lisäksi jos oisit onnistunut tökkäämään tuon irti, tuo "pädi" ois lähtenyt mukana irti, tai ainakaan se ei olisi tuon näköinen.
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin tämä on kyllä todella omituista, herää hieman epäilys että onko sinulle myyty B-Stock näytönohjain tietämättäsi.. :rolleyes:
Jos on mahdollista niin mene suoraan paikan päälle, yleensä silloin rupee takuuasiat hoitumaan tai sitten tiedät mihin otat yhteyttä jos ei nätisti hoidu.

Mitä olen kuullut lähipiiristäni ja täältä lukenut niin alkanut Jimm's kieltämättä sukeltaa alaspäin ton Takuun/Asiakaspalvelun kanssa. Itse olen 10v ollut asiakkaana ja kaikki toistaiseksi omalla kohdallani luojan kiitos onnistunut.
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
 
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.

Oliko siinä kaikki sinetit paikoillaan?
 
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.

Joku tunari vähän "kokeillut" näytönohjainta ja palauttanut Jimmsille. Jimms myynyt sen sulle täydellä hinnalla. Näitä sattuu nykyään enemmän kun porukka tilailee 10 näytönohjainta ja pitää sitten yhden ja palauttaa ne 9 muuta.
 
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
No pistitkö soittaen jo jimmsin asiakaspalveluun, niillähän on vaihde auki viikonloputkin?
Omasta kokemuksesta aika nopeita ratkaisuja saa sitä kautta, ainakin tätä foorumia nopeammin kun tuollaisesta kyse.
 
Hei, ajattelin kysyä uudelleen milloin tuota yhtä keychronin näppäimistöä olisi tulossa varastoon.
Linkki tuotteeseen: Keychron K8 RGB Aluminium, langaton mekaaninen näppäimistö, TKL, Gateron Brown (Hot-swap), musta/harmaa - 99,00€

Viime arvio mitä annoitte huhtikuussa oli että toukokuun aikana tulisi varastoon. On mennyt alkuperäisestä kyselystä pari kuukautta.
Onko valmistajalla vaikeuksia vai maahantuojalla tai teillä?

Näyttäisi olevan valmistajan sivuiltakin myyty loppuun.
Onko kyseessä se että valmistaja ei saa valmistettua näppäimistöä markkinoille enää tms?
1623579796441.png
 
Jos takuutarrassa ruuvissa on "pieni reikä", niin se on niin vakava asia, että pistäisin takaisin. Tai sitten kirjallinen vahvistus, että takuu toimii, kun tuon perusteella voi yrittää luikerrella takuusta irti.
Niinpä. Tämä on sen verran erikoinen tapaus, että voi olla että jimmssin kanssa saa alkaa vääntämään tästä asiasta, toivottavasti ei tarvii alkaa vääntämään. Todennäköisesti tuo kortti on jo tehtaalla paskottu. Voi olla myös aikaisempi asiakaspalautus, jos on saanut jotenkin hienosti takuutarran irroitettua rikkomatta sitä, ei sitten ole kovin nätisti käsitellyt korttia jos asia on noin, ja se että mennyt tekee reijjän takuutarran kohdalle, olisi jo ilkivaltaa.
 
Kysyin asiakaspalvelusta näyttiksen palautuksesta ja siitä, saako rahat kokonaan takaisin pari pv koneessa olleesta näyttiksestä ja vastaus oli siis tämä: "Jos näytönohjain ei ole tarkistuksen yhteydessä uudenveroinen, niin hinnasta voidaan hyvittää takaisin yleensä korkeintaan 80 %. " Tämä nyt jättää osittain tulkinan varaa kuitenkin siitä, mitä tarkoittaa tuo "uudenveroinen" toiselle kaupalle kelpaa uudenveroiseksi kyseinen pari pv käytetty, vaikka myyvätkin sen jälkeen outlet puolella... miten jimmsilä?
 
Kysyin asiakaspalvelusta näyttiksen palautuksesta ja siitä, saako rahat kokonaan takaisin pari pv koneessa olleesta näyttiksestä ja vastaus oli siis tämä: "Jos näytönohjain ei ole tarkistuksen yhteydessä uudenveroinen, niin hinnasta voidaan hyvittää takaisin yleensä korkeintaan 80 %. " Tämä nyt jättää osittain tulkinan varaa kuitenkin siitä, mitä tarkoittaa tuo "uudenveroinen" toiselle kaupalle kelpaa uudenveroiseksi kyseinen pari pv käytetty, vaikka myyvätkin sen jälkeen outlet puolella... miten jimmsilä?

Itse veikkaan että jos ei ole mitään jälkiä tuotteessa ja paketti on ehjä eikä revitty rikki, niin saat koko rahan takasin.

Kerran olen Jimmsille palauttanut yhden näytön jota kokeilin viikonlopun yli ja sain mukisematta saman rahan takaisin.
 
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
Sähköpostilla asia ei tuntunut edistyvän, niin soitin myös asiakaspalveluun. Asiallisesti kirjailtiin tapaukseen lisätiedot ja pitäisi mennä vielä takuuosastolle uudelleen käsittelyyn. Tuossa Jimmsiltä saatu kuva vauriosta ja voihan sen perusteella asiakkaan syyksi laittaa, mutta toivottavasti tuo oma kuva tuo asiaan erilaisen näkemyksen. Ei mokoman asian selvittelyyn jaksaisi hirveästi aikaa käyttää.
Jimms.jpg
 
Sähköpostilla asia ei tuntunut edistyvän, niin soitin myös asiakaspalveluun. Asiallisesti kirjailtiin tapaukseen lisätiedot ja pitäisi mennä vielä takuuosastolle uudelleen käsittelyyn. Tuossa Jimmsiltä saatu kuva vauriosta ja voihan sen perusteella asiakkaan syyksi laittaa, mutta toivottavasti tuo oma kuva tuo asiaan erilaisen näkemyksen. Ei mokoman asian selvittelyyn jaksaisi hirveästi aikaa käyttää.
Jimms.jpg
Mielenkiintoista että menisi asiakkaan viaksi jos juotos ei ole murtunut (fyysinen voima murtaa eikä siististi irrota) eikä mitään naarmuja ole havaittavissa, että olisi ottanut osumaa.
 
Sähköpostilla asia ei tuntunut edistyvän, niin soitin myös asiakaspalveluun. Asiallisesti kirjailtiin tapaukseen lisätiedot ja pitäisi mennä vielä takuuosastolle uudelleen käsittelyyn. Tuossa Jimmsiltä saatu kuva vauriosta ja voihan sen perusteella asiakkaan syyksi laittaa, mutta toivottavasti tuo oma kuva tuo asiaan erilaisen näkemyksen. Ei mokoman asian selvittelyyn jaksaisi hirveästi aikaa käyttää.
Jimms.jpg

Todellakin kyllä aika erikoista, että tämä laitettaisiin asiakkaan syyksi. Jos komponentti asiakkaan käsissä olisi noinkin pahasti ottanut osumaa, niin todennäköisesti olisi vaurio selkeämmin havaittavissa. Komponentin vieressä näkyvä tinapallokin varmasti olisi aika tavalla erinäköinen, jos komponentti olisi kylmänä väkisin repäisty siitä irti.

Sinällään toisaalta riittää ymmärrystä myös Jimm'siä kohtaan, koska varmaan kaikenlaista kusetusyritystä noissa hommissa näkee ja Suomessa tuntuu toisinaan kuluttajansuoja johtavan yrityksien kannalta jopa epäreiluun asetelmaan. Tämä kyseessä oleva tapaus kyllä vaikuttaisi täysin asialliselta RMA-caselta.

Otitko kuitenkin yhteyttä valmistajaan Jimm'sin ohjeiden mukaan ja oletko saanut heiltä vastausta?
 
Kiitos taas vilkkaasta keskustelusta viikonlopun aikana! Kuten huomaatte, niin varsinkin nopeita toimenpiteitä vaativissa tapauksissa kannattaa aina soittaa asiakaspalveluun - siellä päivystetään luurin ääressä vuorokauden ympäri myös viikonloppuisin. Tuo muistiasia onkin ilmeisesti jo hoidossa, toivottavasti @Apinalla Magnum45 on myös ollut yhteydessä asiakaspalveluumme? :)
 
Kiitos taas vilkkaasta keskustelusta viikonlopun aikana! Kuten huomaatte, niin varsinkin nopeita toimenpiteitä vaativissa tapauksissa kannattaa aina soittaa asiakaspalveluun - siellä päivystetään luurin ääressä vuorokauden ympäri myös viikonloppuisin. Tuo muistiasia onkin ilmeisesti jo hoidossa, toivottavasti @Apinalla Magnum45 on myös ollut yhteydessä asiakaspalveluumme? :)
Terve. Joo Kyllä asia on hoidossa, tänään lähetin tässä aamulla sarjanumeron tuosta näytönohjaimesta, joten uskon että kyseinen tapaus on hyvässä hoidossa kiitos kysymästä!
 
Hei, ajattelin kysyä uudelleen milloin tuota yhtä keychronin näppäimistöä olisi tulossa varastoon.
Linkki tuotteeseen: Keychron K8 RGB Aluminium, langaton mekaaninen näppäimistö, TKL, Gateron Brown (Hot-swap), musta/harmaa - 99,00€

Viime arvio mitä annoitte huhtikuussa oli että toukokuun aikana tulisi varastoon. On mennyt alkuperäisestä kyselystä pari kuukautta.
Onko valmistajalla vaikeuksia vai maahantuojalla tai teillä?

Näyttäisi olevan valmistajan sivuiltakin myyty loppuun.
Onko kyseessä se että valmistaja ei saa valmistettua näppäimistöä markkinoille enää tms?
1623579796441.png
Tuo minun viesti vähän hukkui tonne s
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 381
Viestejä
4 510 675
Jäsenet
74 358
Uusin jäsen
Lucas moilanen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom