No en tietenkään tiedä kun en ole Jussi, mutta Ukraina on aika paljon pöydällä ja taitaa olla koko maailmassa se tilaisuus mihin hänen cv:nsä sopii. Jos tulee takkiin oikeudessa vaalit on jo ohi ja takkiin on tullut ennenkin, ”parin tuomarin henkkoht mielipide”Mitä tehtäviä hän tällä suunnitelmalla tavoittelee ?
Siis mä nyt näen silmissä työpaikka haastattelun, joss hakia kertoo että joo vähän on tätä historiaa, mutta puhemiehenä haastoin yhden koomikon oikeuteen fasisti heitosta, joo tässä mulla oikeuden päätös, en ole fasisti.
Mites sitten jos juttu ei menekään suunnitellusti, oikeudesta ei tulekkaan tuollaista päätöstä, kertoo sitten joo haastoin yhden koomikon oikeuteen, mutta vihervassari syyttäjät vain nauro, mutta mulla on täällä tälläinen toinen tuomio, kiihottamisesta.
tuon tason hommassa kyllä ne löytää googlella aiemmat tuomiot ja scriptat ja sivuvaimot kuitenkin niin hyvä irtisanoutua
en ole myöskään Zele mutta jos olisi tarvetta henkilölle jolla on kontakteja ja kielitaitoa ja esiintymiskykyä ja kansainvälistä kokemusta varsinkin Venäjästä ja maine NATO-myönteisenä ja riittävän kovana tarvittaessa ei noitakaan Linkedinissä varmaan sivukaupalla ole
Viimeksi muokattu: