Lakers ja lebron ei sano mulle mitään. Ja saat(sulla on oikeus) paheksua milloin vain. Et tarvitse siihen mun lupaa. Mutta jos paheksut mielestäni ihan turhaan, voin antaa sulle siitä palautetta, jota joko kuuntelet ja otat huomioon tai sitten et.
Siis kyse oli siitä että mitä sä pidät suvaitsevaisena, ei siitä mikä on sallittua ja mikä ei.
Suvaitsevaisten kuuluu suvaita heidän mielestään ei suvaitsevaisia mielipiteitä ja henkilöitä. Muuten he ovat äkkiä oikeastaan erittäin suvaitsemattomia.
Eli siis, jos kyseessä on imaami joka haluaa, demokraattisin keinoin, oikeuden 50 vuotiaille mennä naimisiin 12 vuotiaiden kanssa, homoille kuolemantuomiot, naisille ajokiellon, alkoholin myynti- ja käyttökiellon, jne. mitä ikinä muita fundamentaalisia shariasta periytettyjä lakeja niin tämän sun määritelmän perusteella, jotta olisin suvaitsevainen niin mun pitäisi suvaita sitä että tuo tyyppi ajaa noita asioita.
Josta seuraa että ollakseni suvaitsevainen, mun pitäisi esimerkiksi hyväksyä se että kyseinen tyyppi ottaa osaa Masked Singeriin ja olla valittamatta asiasta. Tai jos valitan niin tuon sun määritelmän mukaan en ole suvaitsevainen henkilö.
Siis oikeasti, on ihan ok todeta että et miettinyt tuota sun lausetta loppuun asti. Ja että totta helvetissä se ei tee ihmisestä suvaitsematonta että ei suvaitse jotain räikeästi suvaitsematonta tai ylipäätänsä muille ihmisille haitallista toimintaa.
Sen sijaan että itsepäisesti ja epätoivoisesti yrität kiivetä pois sieltä umpikujasta johon olet itsesi ajanut.