• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch7 40/44mm + 2kpl lisärannekkeita kaupan päälle (Lisävaihtohyvitys tarjous)

Tä on kyllä yhtä järkyttävää paskaa yrittää tehdä yhtään mitään tuolla samsungin chatissa.

Ihan tuuria että tuleeko sieltä täysi idiootti vaiko täysi idiootti kusipää sulle vastaamaan jotain.

Ainoa mikä on samaa on että jokaiseen kysymykseen saa odottaa 10 minuuttia vastausta ja 90% tapauksista se vastaus on joku vitun geneerinen kysymys kuten mikä on tilausnumero, vaikka olet sen juuri sanonut.

Kukaan ei ymmärrä tippaakaan mitä helvettiä yritän siellä sanoa, vaikka yrittäisi sanoa suomeksi tai englanniksi :rolleyes:

Yritän selvittää saisko sen trade-in laitteen vaihdettua toiseen ja eka tyyppi ei ymmärtänyt tippaakaan mistä puhun vaan kysyi miljoona kertaa TUNNIN aikana että minkä kohdan olen syöttänyt väärin tai minkä kohdan imei koodistä väärin.

Toka tyyppi kyselee multa jostain helvaten puhelinmalleista vaikka puhun kelloista

Edit: Ja puoli tuntia myöhemmin kysellään taas että vaihdoinko kellon puhelimeen vai puhelimen kelloon ja pyytävät vaihtoAUTOtunnusta.
Ei tästä kyllä tule yhtään mitään.
:mad:
 
Viimeksi muokattu:
Tä on kyllä yhtä järkyttävää paskaa yrittää tehdä yhtään mitään tuolla samsungin chatissa.

Ihan tuuria että tuleeko sieltä täysi idiootti vaiko täysi idiootti kusipää sulle vastaamaan jotain.

Ainoa mikä on samaa on että jokaiseen kysymykseen saa odottaa 10 minuuttia vastausta ja 90% tapauksista se vastaus on joku vitun geneerinen kysymys kuten mikä on tilausnumero, vaikka olet sen juuri sanonut.

Kukaan ei ymmärrä tippaakaan mitä helvettiä yritän siellä sanoa, vaikka yrittäisi sanoa suomeksi tai englanniksi :rolleyes:

Yritän selvittää saisko sen trade-in laitteen vaihdettua toiseen ja eka tyyppi ei ymmärtänyt tippaakaan mistä puhun vaan kysyi miljoona kertaa TUNNIN aikana että minkä kohdan olen syöttänyt väärin tai minkä kohdan imei koodistä väärin.

Toka tyyppi kyselee multa jostain helvaten puhelinmalleista vaikka puhun kelloista

Edit: Ja puoli tuntia myöhemmin kysellään taas että vaihdoinko kellon puhelimeen vai puhelimen kelloon ja pyytävät vaihtoAUTOtunnusta.
Ei tästä kyllä tule yhtään mitään.
:mad:

Parempaa tulosta saattaa saada kun kysyy Whatsapissa:

- saa aika nopeasti jonkun avuksi
- säilyy historia
- voi kopioida aikaisempia viestejä
- voi pyytää myös "asianumero", jonka avulla he voivat nopeiten auttaa, tyyliin tällainen Tiedoksi tässä on asianumerosi SESO-XXXXX.

Kannattaa myös vaatia kohteliaasti saada asia oikeasti eteenpäin, eli asiasta pitäisi luoda tiketti oikealle osastolle ja sinun pitäisi saada sähköposti vahvistuksena kun asia menee eteenpäin, plus voit kysellä milloin vain tilannepäivitystä heiltä.

Kolmannella kerralla sain siellä oman tapauksen käsittelyyn, eli lupasivat vaihtaa virheellisen IMEI:n oikeaan, ja laittaa meiliä kun asia hoidettu. Ihan tyytyväinen palvelun tasoon ollut, kun ei odota juuri mitään siltä :D

En tiedä onko tämä paras järjestys saada asiakaspalvelun linja auki, mutta ainakin se on toiminut ja ohjaavat aina oikealle kanavalle jossa uusi tukihenkilö lukee aikaisemmin kirjoittamasi viestisi ja homma lähtee hyvin etenemään:

Whatsapp > Samsung Suomi > Tekninen tuki > ÄLYPUHELIN/TABLETTI > Muut tiedot > Aloita keskustelu

Whatsapp tuki löytyy täältä:

Ota meihin yhteyttä
WhatsApp
Ma–pe | 08:00 - 20:00
La–su | 10:00 - 15:00
Nappulan linkki:

Testaas tota
 
Sampan tuomiopäivän AI-käännöskone:

Palstalla jotkut miettivät että ehkä eivät lähetäkään vaihtolaitetta, koska liian vähän rahaa saaneet vastineeksi, niin minua vastaan on näköjään nostettu oikeusjuttu pelkästään virheellisen IMEI:n vuoksi 😂

samsunc-english (20250627065757).jpg
 
Miten bnesim:n eSim kautta tehdään datapuheluita Google Meetin tai Whatsapin kautta, jos tuohon ei kuulu puhelinnumeroa?

Project (20250627072433).jpg
 
Miten bnesim:n eSim kautta tehdään datapuheluita Google Meetin tai Whatsapin kautta, jos tuohon ei kuulu puhelinnumeroa?

Project (20250627072433).jpg
Ei Whatsapp käyttö vaadi käytettävässä laitteessa sitä puhelinnumeroa. Whatsappin "puhelinnumero" on se johon pyydät vahvistusviestin aktivointia varten. Voi olla vaikka ihan eri laitteessa oleva prepaid numero.
 
Sampan tuomiopäivän AI-käännöskone:

Palstalla jotkut miettivät että ehkä eivät lähetäkään vaihtolaitetta, koska liian vähän rahaa saaneet vastineeksi, niin minua vastaan on näköjään nostettu oikeusjuttu pelkästään virheellisen IMEI:n vuoksi 😂

samsunc-english (20250627065757).jpg
Minä en ainakaan lähetä.
Yli 2 tuntia tappelin sielä chatissa et saisin vaihtolaitteen vaihdettua toiseen ja lopulta vaan sanoi mulle että en menetä mitään muuta ku sen hyvityksen verran jos en lähetä, ja varmistin vielä ettei tule myöhemmin ongelmia ja ei tule.

Rannekkeista ei mennyt asia perille millään konstilla kun yritin kysyä että miksi sitä kampanjaa sitten tilatessa edelleen mainostettiin jos ne kerran olivat jo loppu, ja vielä sanoi että niitä rannekkeita ON siellä erikseen ostettavissa mutta ei kampanjaa varten.
10% alekoodi oli ainoa mitä kaksi eri aspaa tarjosivat, joka on ihan yhtä tyhjän kanssa.

On se joo edullista tuolta tavaraa välillä ostaa mutta lähes aina saa jonkin asian kanssa tapella ja sit se homma on perseestä.

Itsellä meinas höyry nousta päästä kun jokaiseen viestiin kesti vastata melkein tarkalleen 8min ja se eka aina joku hetki tarkastan ja toisen 8min päästä vasta vastattiin jotain.
Tällä kertaa tosiaan vaihtoautoista ja puhelimista intettiin siihen asti että pyysin kytkemään käännöskoneen pois päältä että voin puhua suoraan enkkua sille.
Silti kesti sama 8min per vastaus senkin jälkeen.

Olen melkein varma että tuo on tahallista koska vain kaltaiseni kitupiikit idiootit jaksaa periaatteen vuoksi kuluttaa tunteja tuolla tapellen idioottien kanssa. 😁
 
Luulen myös tuon hitaan vastaamisen olevan tietoista eli pyritään pudottamaan kärsimättömimmät pois. Mulle laittoi yhdessä vaiheessa vastaukseksi linkin johonkin Ozempic laihdutuslääkkeen sivulle ja heti perään: "Please disregard the link it is a technical error!!". Eli jotain muutakin puuhaavat samalla.

Varmaan myös hoitavat useita chatteja samaan aikaan, jos ovat provikalla. Itsellekkin toistuvasti tarjottu sitä 10%, mitä en aio hyväksyä. Teen sitten kuluttajavirastolle vaikka valituksen kun ekassa sähköpostissa laittoivat, että loppunut rannekkeet, jotka mulle olisi pitänyt kuulua (en tiedä oliko tarkoitus näin kirjoittaa vai vaan käännös ongelma). Toisaalta mielenkiintoisia keissejä tulisi muillakin kun noita viestejä kuluttajavirastolle toimittelee =D
 
- voi pyytää myös "asianumero", jonka avulla he voivat nopeiten auttaa, tyyliin tällainen Tiedoksi tässä on asianumerosi SESO-XXXXX.

Ne sekoilee myös tuon kanssa. Lähetät sähköpostin jossa SESO otsikossa ja viestihistoria viestissä, silti tulee samat kysymykset jotka jo kysytty aiemmin ja joihin eivät ole antaneet vastausta.

Esim.

"mitä kello on?"
- asia on meidän osalta varmistettu. annamme sinulle 10% koodin uskollisuudesta
"ette vastanneet kysymykseeni"
- mikä kysymyksesi oli?


Itse jaksan edelleen vääntää rannekkeiden osalta. Eilen laitoin heille viittauksen kuluttajasuojaviranomaisen määrittelyihin, jonka jälkeen ei ole tullut vastauksia. Koska minua otta tuo heidän touhu ihan periaatetasolla jo päähän, laitoin kuluttajasuojaviranomaiselle tästä casen. Lisäksi koska maksoin Visalla, ja Visalla on mahdollisuus reklamoida osittain toimitetusta tuotteesta, laitoin myös sinne infoa tästä. En odota että nämä johtaa mihinkään, mutta en suostu tuota Samsungin viivästystaktiikkaa hyväksymään.

Ja kun kuitenkin joku miettii että mihin kuluttajasuojan pykälään viittaan, on kyseessä tämä.

Tarjouksen rajoitusten, ehtojen ja keston on tultava selkeästi ilmi
Yrityksen on markkinoinnissaan ilmoitettava tarjouksen ehdot ja rajoitukset. Koska tarjous kestää rajoitun ajan, yrityksen on kerrottava, milloin tarjous alkaa ja milloin se päättyy.

Jos tuotetta myydään vain rajoitettu määrä kullekin asiakkaalle, myyjän on kerrottava siitä markkinoinnissaan. Lisäksi myyjän on ilmoitettava, jos sinun on ostettava tietty määrä tuotteita, jotta voit saada edun.


Jos erikoistarjoustuotteita on niin vähän, että ne todennäköisesti loppuvat tarjouksen aikana, yrityksen pitää kertoa tuotteiden kappalemäärä. Näin voit arvioida tarjouksen saatavuutta.

Jos mainostettua kylkiäistä ei ole saatavilla, voit vaatia kylkiäistä myyjältä. Sinun ei ole pakko hyväksyä toista tuotetta mainostetun kylkiäisen tilalle.
 
Minulla olisi sellainen muistikuva että Samsung löytyy/on löytynyt tuolta Kuluttaja.fi mustalta listalta. Palvelu on näköjään muuttunut maksulliseksi niin en päässyt tarkistamaan. Niin ei välttämättä Samsungin puolella paina paljoa kuluttajasuojan sanat.
 
Minulla olisi sellainen muistikuva että Samsung löytyy/on löytynyt tuolta Kuluttaja.fi mustalta listalta. Palvelu on näköjään muuttunut maksulliseksi niin en päässyt tarkistamaan. Niin ei välttämättä Samsungin puolella paina paljoa kuluttajasuojan sanat.

Löytyy yhden kerran mainittuna vuodelta 2014.
 
Kuluttajaneuvoja:
Alla olevan linkin takaa löydät lisätietoa kylkiäisistä:



Jos sopimusehdoissa/käyttöehdoissa ei ole ennen ostopäätöksen tekemistä mainittu rajoituksista, niitä ei voida jälkikäteen esittää perusteluina evätä kylkiäinen.

Mikäli rannekkeita on todisteellisesti saatavilla, ne pitäisi toimittaa sovitun mukaisesti kuluttajalle.

Yrityksen on varattava kylkiäisiä riittävästi kampanjansa laajuuteen nähden.

Tuo Samsungin lauseke vastuunvapaudestaan ei poista heidän vastuutaan markkinoinnistaan. Jälkikäteen ilmoitettu ehto ei ole tässä kohtaa pätevä.


Jos Samsung ei tule asiassa vastaan, vie asia Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Olisi hyvä, jos sinulla olisi esim. kuvakaappaus, josta käy ilmi, että Samsungilla on edelleen näitä rannekkeita saatavilla.

Ei ilmoitettu selkeästi, mihin asti kampanja on voimassa. Ei päivämäärää, ei kampanjaerän kokoa, ei mitään. Periaatteesta mennään päätyyn, ihan sama mitä kello maksoi.

@GoDi:n kanssa jaan turhautumisen Samsungin asiakastukeen. Täysin järjettömiä vastauksia ja yksinkertaisen asian käsittelyyn kului yli 2 h. Ja asia ei tullut edes hoidetuksi.

Edit: Galaxy Watch7 Athleisure Band (S/M) Green | Samsung Suomi

Tuolta voi napata itselleen kuvakaappaukset Athleisure S/M rannekkeesta, joita on siis saatavilla, mutta ei saatavilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kuluttajaneuvoja:




Ei ilmoitettu selkeästi, mihin asti kampanja on voimassa. Ei päivämäärää, ei kampanjaerän kokoa, ei mitään. Periaatteesta mennään päätyyn, ihan sama mitä kello maksoi.

@GoDi:n kanssa jaan turhautumisen Samsungin asiakastukseen. Täysin järjettömiä vastauksia ja yksinkertaisen asian käsittelyyn kului yli 2 h. Ja asia ei tullut edes hoidetuksi.

Jos olet maksanut luottokortilla, tee reklamaatio pankin reklamaatiopalvelun kautta.

Jos et ole esimerkiksi saanut maksamaasi palvelua tai tuotetta, tai siinä on myyjän vastuulle kuuluva virhe, jota yritys ei suostu korvaamaan, myyjä on silloin syyllistynyt sopimusrikkomukseen.

Kuluttajansuojalain mukaan voit vaatia korvausta luottokortin myöntäjältä.
 
Ei ilmoitettu selkeästi, mihin asti kampanja on voimassa. Ei päivämäärää, ei kampanjaerän kokoa, ei mitään. Periaatteesta mennään päätyyn, ihan sama mitä kello maksoi.
Jokainen firmahan voisi laittaa kaupanpäällistarjouksia ja kaupanpäällisiä olisi se 2kpl varastossa. Laittaa sitten vaan lopuille tilaajille pahoittelut kun kaupanpäälliset loppui joten tarjous on nyt mitätön.

Jatkan myös kyselyä rannekkeiden perään. Aluksi ajattelin että turhaa koska kello oli niin halpa, mutta tämähän vain kannuistaisi heitä tekemään tämmöisiä tarjouksia uudestaan.
 
Minä en ainakaan lähetä.
Yli 2 tuntia tappelin sielä chatissa et saisin vaihtolaitteen vaihdettua toiseen ja lopulta vaan sanoi mulle että en menetä mitään muuta ku sen hyvityksen verran jos en lähetä, ja varmistin vielä ettei tule myöhemmin ongelmia ja ei tule.

Rannekkeista ei mennyt asia perille millään konstilla kun yritin kysyä että miksi sitä kampanjaa sitten tilatessa edelleen mainostettiin jos ne kerran olivat jo loppu, ja vielä sanoi että niitä rannekkeita ON siellä erikseen ostettavissa mutta ei kampanjaa varten.
10% alekoodi oli ainoa mitä kaksi eri aspaa tarjosivat, joka on ihan yhtä tyhjän kanssa.

On se joo edullista tuolta tavaraa välillä ostaa mutta lähes aina saa jonkin asian kanssa tapella ja sit se homma on perseestä.

Itsellä meinas höyry nousta päästä kun jokaiseen viestiin kesti vastata melkein tarkalleen 8min ja se eka aina joku hetki tarkastan ja toisen 8min päästä vasta vastattiin jotain.
Tällä kertaa tosiaan vaihtoautoista ja puhelimista intettiin siihen asti että pyysin kytkemään käännöskoneen pois päältä että voin puhua suoraan enkkua sille.
Silti kesti sama 8min per vastaus senkin jälkeen.

Olen melkein varma että tuo on tahallista koska vain kaltaiseni kitupiikit idiootit jaksaa periaatteen vuoksi kuluttaa tunteja tuolla tapellen idioottien kanssa. 😁

Suosittelen ottamaan yhteyttä Whatsapin kautta tukeen
- vastaavat yleensä saman minuutin aikana
- notifikaatiot päälle niin kuulee koska vastaavat, ei tartte kärkkyä tai tuhlata aikaa nettisivujen chattia valvoen


Whatsapp tuki löytyy täältä:

Ota meihin yhteyttä
WhatsApp
Ma–pe | 08:00 - 20:00
La–su | 10:00 - 15:00
Nappulan linkki:
 
Viimeksi muokattu:
Jos olet maksanut luottokortilla, tee reklamaatio pankin reklamaatiopalvelun kautta.

Jos et ole esimerkiksi saanut maksamaasi palvelua tai tuotetta, tai siinä on myyjän vastuulle kuuluva virhe, jota yritys ei suostu korvaamaan, myyjä on silloin syyllistynyt sopimusrikkomukseen.

Kuluttajansuojalain mukaan voit vaatia korvausta luottokortin myöntäjältä.
Tää on varmaan järkevintä. Aion perustella, että maksoin osan pisteillä, joten vaadin luottokortilla maksettuja rahoja takaisin, joka on vähemmän kuin rannekkeiden arvo. Saa samsung vääntää sitten Mastercardin kanssa. Ja voiko tuossa mitään hävitäkkään?

Muuten ymmärtäisin tään, että rannekkeet voi loppua, mutta jos kenellekään niitä ei alkujaankaan ollut ja osalle lupaillaan hyvityksiä ja toisille ei.
 
Viimeksi muokattu:
Joko on joku saanut bannit samsungin kauppaan tämän asian jankuttamisesta? Kyllähän tuo vähän riepoo, ettei niiden aspalla ole mitään yhdenmukaista toimintatapaa. Käytännöt on erit riippuen kuka asiakaspalvelija vastaa. Jotkut on tästäkin asiasta kysyttäessä jääneet tyhjin käsin ja jotkut saaneet hyvityksenä niitä 80€ etukoodeja, jotkut jotain näiden väliltä.
 
Muuten ymmärtäisin tään, että rannekkeet voi loppua, mutta jos kenellekään niitä ei alkujaankaan ollut ja osalle lupaillaan hyvityksiä ja toisille ei.
Mielenkiinnolla, saiko kukaan lisärannekkeita? Jos ei niin tuohan on ollut täysin harhaanjohtamista kaupanpäällisillä.
 
Mielenkiinnolla, saiko kukaan lisärannekkeita? Jos ei niin tuohan on ollut täysin harhaanjohtamista kaupanpäällisillä.
Tein itse tilauksen ennen tarjouksen ilmoittamista tänne ja rannekkeita ei tullut, vaikka chatissa tilausta tehdessä asiakaspalvelija näin vakuutti. :D Eli todennäköisesti loppunut varastosta jo ennen yhtäkään tilausta.

Sain vastauksena rannekkeiden tiedusteluun vain, että voivoi loppuneet varastosta ja nämä olivat tarjouksen ehdot.

Odottelen nyt uutta vastausta sähköpostiini, jossa pyrin kohteliaasti perustelemaan, että minulla ei ole asiakkaana ollut mahdollista ymmärtää tarjouksen ehtoja, kun kampanjasivu tai kellon ostosivu ei sisältänyt mitään mainintaa rannekkeiden rajoitetusta saatavuudesta (*-merkkiä tms. Mikä ohjaisi minut asiakkaana lukemaan tarjoukseen liittyviä ehtoja), vaikka vetoavat siihen. Mainos oli selkeä: "kaupan päälle".
 
Joo, kyllähän nuo tosiaan jaksaa kysellä samoja asioita moneen kertaan. Viimeksi kysyi onko vaihto peruutettu, nyt imeitä toiseen kertaan. Vaikka kellossahan se on pelkkä sarjanumero oikeasti, vain simmillisillä on imei.
 
Mohra, Omar, Fatma, Asalla ja Abdelrahman kaikki sanoo että "Kampanja-aika päättyi 22. kesäkuuta, ja tarjoukset olivat voimassa vain niin kauan kuin varastoa riitti." Ota tästä 10% koodi hyvän tahdon eleenä uskollisuudesta, kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä.

Jatkan langan lukua jos joku toinen saisi muun lopputuloksen :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Mohra, Omar, Asalla ja Abdelrahman kaikki sanoo että "Kampanja-aika päättyi 22. kesäkuuta, ja tarjoukset olivat voimassa vain niin kauan kuin varastoa riitti." Ota tästä 10% koodi hyvän tahdon eleenä uskollisuudesta, kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä.

Jatkan langan lukua jos joku toinen saisi muun lopputuloksen :lol:

Abdelrahmanilta olen itsekin saanut lähinnä jaksuhalit. Laitoin myös palautetta Samsung SmartTagini "huollosta" (eli sain vain rahat takaisin, kun olisin halunnut uuden laitteen), johon Abdelrahman kommentoi "pahoittelemme vilpittömästi AirTagiisi liittyvää haittaa". :D
 
Chat-Omarin mukaan loppuunmyyty ja ehkä tulee joskus tai sitten ei. Kuitenkin edelleen näyttäisi olevan tilattavissa.
Piti vielä tuolla whatsappissakin koittaa kysellä ja siellä tiedettiin, että ensi viikolla olisi tulossa lisää. Saapa nähdä, katevaraus ainakin oli jo kortilta poistunut.
 
Graham vahvisti torstaina 26.6., että kampanja "loppui" 17.6. kun tein tilauksen 19.6.

Vahvisti myös, että rannekkeet loppui varastosta. Tai siis eivät loppuneet, koska niitä on saatavilla normaalia ostoa varten.

Asian läpikäyntiin meni vaivaiset +2 h 15 min. 😅

Ostoehdot:

Kampanjaehdot:
Samsung tarjoaa ajoittain ennakkoon tuotteita, joita ei ole vielä myynnissä tai varastossa. Arvioitu toimituspäivä perustuu arvioon ja saattaa päivittyä, mikä tapahtuu päivittämällä tiedot ajantasaisella tuotesivulla.

Määräaikaisissa kampanjoissa tai tarjouksissa Samsung ei ota vastuuta tuotteen loppuunmyynnistä eikä mahdollisista painovirheistä. Mikäli havaitaan, että tarjousta pyritään väärinkäyttämään, Samsungilla on oikeus peruuttaa tai muuttaa tilausta.

Huomaathan, että valitessasi toimitusvaihtoehdoksi noudon myymälästä et voi hyödyntää kylkiäiskampanjoita eli sellaisia tarjouksia, joissa tarjoamme kaupan päälle jotakin lisätuotetta (esimerkiksi "kun ostat TV:n, saat kaupan päälle tabletin").

Jos olet ostaessasi tuotteen kampanjan yhteydessä saanut toisen tuotteen kaupan päälle, on sinun palauttaessasi ostamasi tuote palautettava myös tämä ilmaiseksi saamasi tuote.

No eipä ole kuluttajan näkökulmasta selkeät kampanjaehdot. Kysyin reklamaatiossani kampanja-ajoista ja kampanjatuotteiden lukumääristä, ei vastausta. Kovasti vain tuputtavat 10% alekoodia. Jatketaan siis kuluttajariitalautakuntaan.

1000179370.jpg


Screenshot_20250629_002403_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002526_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002620_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002452_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002452_WhatsApp.jpg
Screenshot_20250629_002452_WhatsApp.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Graham vahvisti torstaina 26.6., että kampanja "loppui" 17.6. kun tein tilauksen 19.6.

Vahvisti myös, että rannekkeet loppui varastosta. Tai siis eivät loppuneet, koska niitä on saatavilla normaalia ostoa varten.

Asian läpikäyntiin meni vaivaiset +2 h 15 min. 😅

Ostoehdot:

Kampanjaehdot:


No eipä ole kuluttajan näkökulmasta selkeät kampanjaehdot. Kysyin reklamaatiossani kampanja-ajoista ja kampanjatuotteiden lukumääristä, ei vastausta. Kovasti vain tuputtavat 10% alekoodia. Jatketaan siis kuluttajariitalautakuntaan.

1000179370.jpg


Screenshot_20250629_002403_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002526_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002620_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002452_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002452_WhatsApp.jpg
Screenshot_20250629_002452_WhatsApp.jpg

Ranneketarjous oli voimassa ainakin vielä 20.6. (ja tuostakin +1-5 päivää) Samsungin sivuilla.

Kun vetoavat "ehtoihin" niin oma veikkaus on että ei kestä päivänvaloa kuluttajasuojan alla:
- kampanjan ehtoja ei ollut missään näkyvillä
- "rajoitettu määrä" ei ollut missään näkyvillä

Nuohon ovat yhteensä 128€ arvoiset rannekkeet, jotka ainakin täällä mielellään ottaisi vastaan, toivottavasti saavat varastoon ja myös toimitettua ne.

Toinen koominen juttu on että porukalle on täällä jaeltu Samsungin tuesta 80€ ja 50€ lahjakortteja, 20%, 15% ja 10% alennuskoodeja / alennuksia ostoksien kompensaationa. Luulisi että kuluttajasuojan mukaan kaikille pitäisi olla samat hyvitykset myös.
 
Tämmöisellä kuvakaappauksella iski abdel kun kysyin missä nämä ehdot on/oli luettavissa. Ei sen enempi sanonut missä tämä luki

Screenshot_20250629-182154 (1).png


Tuokaan ei mene läpi kuluttajan näkökulmasta. Kuluttajansuoja sanoo seuraavaa:

Tarjouksen rajoitusten, ehtojen ja keston on tultava selkeästi ilmi

Se ei ole selkeää että rullataan koko tarjous-sivusto läpi ja alhaalla on tuollainen pieni info.

Toinen jossa ovat todella heikoilla on se, että kampanja oli vielä juhannuksen jälkeen sivuilla saatavilla, mutta täältäkin luettuna jo 17.6 on tavara loppunut. Ts. tuo olisi pitänyt poistaa viimeistään 17.6.

Kuluttajan näkökulmasta aika selkeä tapaus.
 
1000047536.png



Minäkin sain tällaisen mystisen liitteen kun kyselin mistä repivät ehdot jälkikäteen.
 
Mulla oli sama juttu kun ostin imurin ja piti tulla lisäakku mukana. Kampanja-akut loppu vaikka niitä oli myynnissä. Viikon jaksoin taistella :tdown:

Jos en ois ottanut imuria käyttöön niin olisin palauttanut vittuillessaan. Joku roti pitäs olla mitä mainostetaan
 
1751213820336.png

waybackmachinen kautta (tallenettu 19.6) näkyy sivulla 27.7.2025 asti merkintä. Vaikea vaan sanoa mihin tuo '*'-merkki viittaa Samsung Deals 2025 | Tarjoukset | Samsung Suomi

Kiinnostaisi tietää mistä Samsungi tuon tekstinsä 22.6 päivästä löytänyt

Ja oli kumpi päivä hyvänsä niin tuollainen yleinen höpöhöpö-ehto ei tietenkään mitään oikeaa vastuuta poista. Rajoitetusta erästä pitää mainita tietenkin tietyssä kampanjassa, eikä sinne voi vaan lätkäistä "niin kauan kuin varastoa riittää" jonnekin piiloon koskemaan kaikkia tarjouksia. Noiden ehtojen mukaan siis tarjouksen kestokin vaihtelee kampanja-aikana. :D

Eniten tässä yllättää se, ettei Samsung käytä tuota "ei voida yhdistää muihin tarjouksiin"- ehtoa. Sitäkään ei tuotesivuilta tietenkään löytynyt, kuten ei mitään muitakaan ehtoja, eikä edes koko kampanjaa. Tässähän oli 150€:n lisävaihtaritarjous kehissä, joten on suorastaan idioottimaista valita selitykseksi varastosaldo, joka ei ole vieläkään loppunut. Kukaan ei ole missään vaiheessa tiennyt väitetyn tarjouserän kokoa, tarjouserän ei ole kerrottu loppuneen ja rannekekampanjaa mainostettiin tosiaan siihen sunnuntaihin asti, kun parhaimmat kellotarjoukset olivat jo loppuneet.

Mulle noilla itse rannekkeilla ei ole juuri merkitystä, koska kutosmalliin ostetut laadukkaammat rannekkeet käyvät tähänkin. Melkeenpä sama saako tästä lopulta mitään, mutta jos tuon aika surkean vakirannekkeen kanssa joutuu olemaan niin ymmärrän kyllä harmituksen. Ainakaan oma iho/ranne ei tykännyt tuosta yhtään, joten lähti saman tien vaihtoon.

Onhan tuo suorastaan vinoilua, että eivät suostu lähettämään edes Athleisurea, jota löytyy varastosta kolmea eri väriä.
 
Oma rannekegaten jälkeen tilattu 40mm BT kellon tilaus peruutettiin vedoten kellon saldon loppumiseen. Rudy tarjosi sitten oikeen nohevasti pahoittelun jälkeen 20% alekoodia seuraavaan tilaukseen aspasta.

Olipas huvia kerrakseen vääntää puolituntinen mikä on kuluttajansuojalaki tuotteen loppumisen ja sopimuksen yksipuolisen peruutuksen osalta. Käsittämätöntä kyllä, miten nämä käytännöt poikkeaa näin ison valmistajan kohdalla. Ihan kuin vääntäis jonkun Aliexpress kauppiaan kanssa kiinarihkamatilauksesta google translatorin kautta.

Noh eipähän tarvi varmaan tilata jatkossa tuolta mitään, jos ei satu mitään "lottovoittoja" kohdalle.

PS. Mikähön on tilauksen järjestelmään kanavointi 🤔
Screenshot_20250630_103206_Chrome.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tuli OmaPostiin ilmoitus, että viimein kello on matkalla, eli ovat saaneet suht nopeasti tuon virheellisesti syöttämäni IMEI-koodin saaneet korjattua oikeaksi.

Viime viikon ke, to ja pe kyselin asiaa ja torstaina taisi asia lähteä oikeasti käsittelyyn. Eli lähetys oli jumissa, koska syötin "123456" IMEI-kenttään ja ke-to-pe lähetin heille oikean koodin.

Jos jollain muulla tuosta syystä toimitus jumissa.
 
On tämä Samsungin asiakastuki kyllä vekkuli. Ensin kysyvät tilausnumeroa. Sitten kysytään, milloin tein tilauksen. Tämän jälkeen lähettämäni laitteen IMEI:tä. En ollut lähettänyt laitetta, koska palautustarra saapuu vasta tilauksen mukana, mikä ei siis ollut edennyt vaihtolaitteen IMEI:stä johtuen.

Tilausnumerolla kuvittelisi löytyvän kaikki nämä tiedot. Tunti jälleen vierähti, kun kyselivät typeriä.

Tilausta ei voitu lähettää, koska IMEI-koodi "oli jo käytössä". Pyysin, että voiko vaihtolaitteen poistaa tilaukselta kokonaan ja lähettää kellon sitten. Ei ollut mahdollista. Vähän ajan kuluttua ehdotti, että no miten olis, jos vastaanotan tilauksen ilman vaihtolaitteen hyvitystä? No sitähän juuri kysyin aiemmin.. en tiedä sitten miten eroaa alkuperäisestä ehdotuksestani.

Kysyin onko robotti, ei kuulemma ollut. Jos sekavuus johtuu vain kääntäjästä, niin on kyllä täysin surkea käännöstyökalu heillä käytössään.
 
On tämä Samsungin asiakastuki kyllä vekkuli. Ensin kysyvät tilausnumeroa. Sitten kysytään, milloin tein tilauksen. Tämän jälkeen lähettämäni laitteen IMEI:tä. En ollut lähettänyt laitetta, koska palautustarra saapuu vasta tilauksen mukana, mikä ei siis ollut edennyt vaihtolaitteen IMEI:stä johtuen.

Tuli mieleen, että eikö kumpikaan kello lähtenyt, ja oliko eri vaihtolaite niissä?
 
Tuli mieleen, että eikö kumpikaan kello lähtenyt, ja oliko eri vaihtolaite niissä?
Vain yksi vaihtolaite per tuote, ainakin itsellä tuli popup "haluatko varmasti lisätä uuden laitteeb, vaihtolaite-etu poistuu tällöin?(tms), kun lisäsi ostoskoriin plus napilla toisen kellon. Eli esim jos halusi tilata kaksi kelloa, vaati se kaksi erillistä tilausta ja kaksi erillistä vaihtolaitetta.
 
On tämä Samsungin asiakastuki kyllä vekkuli. Ensin kysyvät tilausnumeroa. Sitten kysytään, milloin tein tilauksen. Tämän jälkeen lähettämäni laitteen IMEI:tä. En ollut lähettänyt laitetta, koska palautustarra saapuu vasta tilauksen mukana, mikä ei siis ollut edennyt vaihtolaitteen IMEI:stä johtuen.

Tilausnumerolla kuvittelisi löytyvän kaikki nämä tiedot. Tunti jälleen vierähti, kun kyselivät typeriä.

Tilausta ei voitu lähettää, koska IMEI-koodi "oli jo käytössä". Pyysin, että voiko vaihtolaitteen poistaa tilaukselta kokonaan ja lähettää kellon sitten. Ei ollut mahdollista. Vähän ajan kuluttua ehdotti, että no miten olis, jos vastaanotan tilauksen ilman vaihtolaitteen hyvitystä? No sitähän juuri kysyin aiemmin.. en tiedä sitten miten eroaa alkuperäisestä ehdotuksestani.

Kysyin onko robotti, ei kuulemma ollut. Jos sekavuus johtuu vain kääntäjästä, niin on kyllä täysin surkea käännöstyökalu heillä käytössään.
Mietin ite kun se käännöskone sano mulle että syynä on paistettu lapsi ettei laatu ihan vakuuta. Sit kun vielä yhdistää siihen että Samsung myy uusia puhelimiä näillä AI toiminnoilla kuten AI translate niin ei kovin vahvalta näytä.
 
Jos jollain muulla tuosta syystä toimitus jumissa.
Täällä vielä jumii Error.
Ke laitoin chatissa imein, to tuli vastaus että jumii koska varastosaldo. Perjantaina halusivat sähköpostilla imein taas, lauantaina laitoin ja vastasin että kelpaa mikä väri tahansa jos helpottaa.
Tämä on viimeisin 4h sitten.
Toivottavasti tämä viesti tavoittaa sinut hyvin.
Halusin käyttää hetken kertoakseni sinulle viimeaikaisesta tiedustelustasi. Työskentelemme edelleen aktiivisesti asian parissa ja suoritamme perusteellista tutkimusta varmistaaksemme, että huolenaiheisiisi vastataan tehokkaasti.
Arvostamme kärsivällisyyttäsi prosessin aikana ja pidämme sinut ajan tasalla mahdollisista edistysaskeleista. Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset apua sillä välin, ota rohkeasti yhteyttä.
Kovia ovat työllistämään itseään.
 
Tein itse tilauksen ennen tarjouksen ilmoittamista tänne ja rannekkeita ei tullut, vaikka chatissa tilausta tehdessä asiakaspalvelija näin vakuutti. :D Eli todennäköisesti loppunut varastosta jo ennen yhtäkään tilausta.

Sain vastauksena rannekkeiden tiedusteluun vain, että voivoi loppuneet varastosta ja nämä olivat tarjouksen ehdot.

Odottelen nyt uutta vastausta sähköpostiini, jossa pyrin kohteliaasti perustelemaan, että minulla ei ole asiakkaana ollut mahdollista ymmärtää tarjouksen ehtoja, kun kampanjasivu tai kellon ostosivu ei sisältänyt mitään mainintaa rannekkeiden rajoitetusta saatavuudesta (*-merkkiä tms. Mikä ohjaisi minut asiakkaana lukemaan tarjoukseen liittyviä ehtoja), vaikka vetoavat siihen. Mainos oli selkeä: "kaupan päälle".
Vähän vaikuttaa siltä, että ainut millä tässä asiassa voi päästä eteenpäin on olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan jos jaksaa vielä vääntää.

Tuohon odottamaani sähköpostiin vastattiin ensin, että ei voi asialle tehdä enempää kuin tarjota -10% koodin.

Pyysin tämän jälkeen vielä onnistuuko asiaa siirtää ylemmälle taholle tai jonkun esim. Pohjoismaiden Samsungilta olemaan minuun yhteydessä sähköpostitse.

Tähän sain seuraavanlaisen vastauksen:

"Kiitos paljon vastauksestasi. Ymmärrämme täysin, mistä puhut, ja olemme vielä kerran todella pahoillamme aiheutuneesta vaivasta.



Haluamme ilmoittaa, että tapauksesi (****-*****) on jo käsitelty ylemmässä osastossamme varmistaakseen, että se on saanut ansaitsemaansa huomiota. Perusteellisen arvioinnin jälkeen he ovat vahvistaneet, että 10 %:n lahjakortti on lopullinen ratkaisu yrityksemme käytäntöjen mukaisesti.



Olemme tarjonneet 10 %:n lahjakortin hyvän tahdon eleenä. Vaikka todella toivoisimme voivamme tehdä enemmän, tämä on enimmäismäärä, jonka voimme tarjota tässä tapauksessa yrityksemme aiemmin mainitun käytännön mukaisesti. Tiedäthän, että tämä tarjotaan vilpittömästi kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi.



Arvostamme todella tukeasi ja toivomme, että voimme tarjota sinulle sujuvamman kokemuksen ensi kerralla."



Katsotaan nyt jaksanko lähteä viemään asiaa eteenpäin. Kelloon ja sen alkuperäiseen rannekkeeseen olen tyytyväinen, joten lähinnä varastosta loppuneen tuotteen mainostaminen, tarjouksen ehtojen epäselvyydet verkkosivuilla sekä hyvityskäytännön epäyhtenäisyys motivoisivat vääntämään asiasta.
 
Kuluttajansuojavirastolta tuli vastaus ja ovat sitä mieltä että Samsungin kuuluu rannekkeet lähettää. Onneksi on töissä hiljaisempaa niin on aikaa vänkätä.
 
Taidan laittaa myös kuluttajariitalautakuntaan casen vireille. Pitäisikö koota screenshotit kampanjasta ja muu tarvittava materiaali tähän niin helppo kaikkien muidenkin laittaa tapaus vireille? Jospa se lainmukainen markkinointi alkaisi sitten kiinnostaa.

Tässä nämä olennaisimmat liitteenä. Onko muuta? Onko kukaan ottanut varastotilanteista kuvakaappauksia?

a24cd364-31be-4abd-a922-88bb0ce433d4.jpeg


6d41ba3d-2d4b-4a18-8bcb-e3d045f06bec.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Itselleni tuli viikon odottelun jälkeen vastaus yhteydenottooni jostain Samsungin Ruotsin osastolta: "Samsung kauppamme on nyt tehnyt 30,19 eur hyvityksen ostokseesi. Tulet näkemään hyvityksen tililläsi 3-5 pankkipäivän sisällä."

En tiedä mistä repivät tuon summan, mutta se kelpaa puuttuvista rannekkeista. Tack så mycket :)
 
Itselleni tuli viikon odottelun jälkeen vastaus yhteydenottooni jostain Samsungin Ruotsin osastolta: "Samsung kauppamme on nyt tehnyt 30,19 eur hyvityksen ostokseesi. Tulet näkemään hyvityksen tililläsi 3-5 pankkipäivän sisällä."

En tiedä mistä repivät tuon summan, mutta se kelpaa puuttuvista rannekkeista. Tack så mycket :)
Mitä kautta valittelit?
 
Onko kenellekään rannekkeista valittaneille tullut jo trade-in vaihtohyvitystä. Yleensä tuo on tullut varsin nopeasti, mutta nyt laite ollut Virossa perillä 27.6., muttei mitään arviota tai rahoja ole kuulunut.

Kyselin äsken chatissa ja ensin väitti, ettei samsung ole saanut laitetta. Kun sanoin toimituksen näkyvän postin seurannassa niin kertoi vaihtolaitteen olevan matkalla Foxwaylle.
 
Onko kenellekään rannekkeista valittaneille tullut jo trade-in vaihtohyvitystä. Yleensä tuo on tullut varsin nopeasti, mutta nyt laite ollut Virossa perillä 27.6., muttei mitään arviota tai rahoja ole kuulunut.

Kyselin äsken chatissa ja ensin väitti, ettei samsung ole saanut laitetta. Kun sanoin toimituksen näkyvän postin seurannassa niin kertoi vaihtolaitteen olevan matkalla Foxwaylle.
Juuri tuli sähköpostia että hyväksynkö trade-in alennuksen 10€ ---> 5€ hyväksyin ja 5€ pitäs tulla tilille.
 
Onko kenellekään rannekkeista valittaneille tullut jo trade-in vaihtohyvitystä. Yleensä tuo on tullut varsin nopeasti, mutta nyt laite ollut Virossa perillä 27.6., muttei mitään arviota tai rahoja ole kuulunut.

Kyselin äsken chatissa ja ensin väitti, ettei samsung ole saanut laitetta. Kun sanoin toimituksen näkyvän postin seurannassa niin kertoi vaihtolaitteen olevan matkalla Foxwaylle.
Juu, tänään tuli. Lähetin vuonna 2016 hankitun Samsung-tabletin vaihtoon, jossa oli ilmeisesti epätasainen LCD-valaistus alareunassa. Tänään tuli viesti: hyväksynkö 7 € -> 2 € alennuksen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
282 591
Viestejä
4 854 569
Jäsenet
78 429
Uusin jäsen
Nizaic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom