Millainen operaatio oli vaihtaa? Nimimerkillä samassa tilanteessa..Tilaus jumitti (tilaus luotu -vaiheessa 18.6. lähtien) väärällä vaihtolaitteen IMEIllä. Melkoinen operatsiooni päällä vaihtaa se... -10% seuraavasta 30 pv sisällä toistaiseksi sai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millainen operaatio oli vaihtaa? Nimimerkillä samassa tilanteessa..Tilaus jumitti (tilaus luotu -vaiheessa 18.6. lähtien) väärällä vaihtolaitteen IMEIllä. Melkoinen operatsiooni päällä vaihtaa se... -10% seuraavasta 30 pv sisällä toistaiseksi sai
Siirsi chatissa ensiksi tekniseen tukeen, sitten sieltä takaisin. Vahvistivat, että imeistä kiikastaa. Kysyivät onnistuuko itse vaihto, sanoin ettei.Millainen operaatio oli vaihtaa? Nimimerkillä samassa tilanteessa..
Mulla sanoi S7 luurista että "IMEI jo käytetty"Siirsi chatissa ensiksi tekniseen tukeen, sitten sieltä takaisin. Vahvistivat, että imeistä kiikastaa. Kysyivät onnistuuko itse vaihto, sanoin ettei.
"Näyttää siltä, että IMEI-koodisi on rekisteröity väärin järjestelmässämme, joten vaihtoprosessi epäonnistui."
"Lähetän tukipyynnön IMEI-koodisi päivittämiseksi, ja heti kun se on käsitelty, voit jatkaa vaihtokauppaa."
Annoin oikean IMEIn
"olen dokumentoinut kaiken, ja asianomainen tiimimme työskentelee IMEI-koodisi päivittämiseksi mahdollisimman pian."
"Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse."
-10% alekoodi 30pv sisällä käytettäväksi kun olin yhteydessä tekniseen tukeen
Englanniksi kirjoitin chattitukeen ja avasi samantien tiketin ylemmälle aspalle. 2 kelloa tilattu jotka molemmat ilman ekstrarannekkeita. Samahan tuo on kokeilla saako sieltä jotain, ei siinä mitään menetä. Työllistävä vaikutuskin kun pidetään yhdessä aspa kiireisenäKieltämättä menee tunteisiin kun sähköpostiin tulee tällaisia vastauksia, ja kun niitä ei saa mistään suomeksi.
Aion kyllä spämmiä niin kauan että saan bannia tai sen 80€ lahjakortin, ihan koska se on nyt nopeaa copy-pastettamalla.
Alennus lasketaan tuotteen alkuperäisestä hinnasta ennen vaihtohyvitystä. Näin ainakin puhelinta ostaessa.Pöh. Mulle oli niin tiukkaa kun voi olla ja lopulta tarjosivat 10% alennusta. Joka on siis 2,5€...
Kieltämättä menee tunteisiin kun sähköpostiin tulee tällaisia vastauksia, ja kun niitä ei saa mistään suomeksi.
Aion kyllä spämmiä niin kauan että saan bannia tai sen 80€ lahjakortin, ihan koska se on nyt nopeaa copy-pastettamalla.
Hei,
Kiitos yhteydenotostasi.
Ymmärtääksemme olet saanut sähköpostin 80 euron korvauksesta.
Haluaisin kuitenkin selventää, ettemme me tarjoa tällaista korvausta.
Vaikuttaa siltä, että asiasta tiedottaneella edustajalla on saattanut olla keinot lähettää tiedot omasta päästään.
Hyvän tahdon eleenä voin tarjota sinulle 10 %:n lahjakortin seuraavasta ostoksestasi. Jos haluat käyttää tätä vaihtoehtoa tai sinulla on lisäkysymyksiä, kerro minulle.
Kiitos ymmärryksestäsi.
Siis sulle oli jo luvattu tuo 80€ koodi ja nyt peruivat?Kieltämättä menee tunteisiin kun sähköpostiin tulee tällaisia vastauksia, ja kun niitä ei saa mistään suomeksi.
Hei,
Kiitos yhteydenotostasi.
Vaikuttaa siltä, että asiasta tiedottaneella edustajalla on saattanut olla keinot lähettää tiedot omasta päästään.
Hyvän tahdon eleenä voin tarjota sinulle 10 %:n lahjakortin seuraavasta ostoksestasi. Jos haluat käyttää tätä vaihtoehtoa tai sinulla on lisäkysymyksiä, kerro minulle.
Kiitos ymmärryksestäsi.
Kieltämättä menee tunteisiin kun sähköpostiin tulee tällaisia vastauksia, ja kun niitä ei saa mistään suomeksi.
Hei,
Kiitos yhteydenotostasi.
Kiitos ymmärryksestäsi.
Kellossa on uiminen urheilutilana, joten on ihan ok käyttää uimassa. Taitaa olla 50m asti kestävä eli ei kannata hypätä niin syvälle.40 millinen saapunut kotiin, ensimmäinen älykello itsellä kyseessä niin vielä aika lapsen jaloissa tämän käyttäminen. Mutta onko tosiaan niin, että kello on täysin vedenkestävä, ja tämän kanssa uskaltaa mennä vaikka hyppytornista veteen hyppimään?
Omaan ranteeseen 40 millisen mukana tullut ranneke menee juuri ja juuri - hakanen on viimeisessä pykälässä kiinni ja kello vähän tiukasti kiinni ranteessa. Tulikohan mulle joku lastenkoko rannekkeesta vaan, vai onko tässä joku S ranneke mukana ja mukavaa käyttöä varten pitäisi kuitenkin tapella jostain vähän isompi? Luvattuja ekstra-rannekkeita ei tietenkään tilauksessa näkynyt.
Itellä taas 44 mm malli ja tuossa tullut ranneke on mulle liian iso. Pienimällä koolla jää vähän löysäks ranteessa40 millinen saapunut kotiin, ensimmäinen älykello itsellä kyseessä niin vielä aika lapsen jaloissa tämän käyttäminen. Mutta onko tosiaan niin, että kello on täysin vedenkestävä, ja tämän kanssa uskaltaa mennä vaikka hyppytornista veteen hyppimään?
Omaan ranteeseen 40 millisen mukana tullut ranneke menee juuri ja juuri - hakanen on viimeisessä pykälässä kiinni ja kello vähän tiukasti kiinni ranteessa. Tulikohan mulle joku lastenkoko rannekkeesta vaan, vai onko tässä joku S ranneke mukana ja mukavaa käyttöä varten pitäisi kuitenkin tapella jostain vähän isompi? Luvattuja ekstra-rannekkeita ei tietenkään tilauksessa näkynyt.
Korjaan nyt itseäni, että 40mm mukana tulee s/m ja 44mm mukana m/l!Kellossa on uiminen urheilutilana, joten on ihan ok käyttää uimassa. Taitaa olla 50m asti kestävä eli ei kannata hypätä niin syvälle.
Imo se mukana tullut ranneke on defaulttina m/l, eikä Samsung taida tarjota isompia kokoja. 3rd partyja voi kattella Amazon.de tai Aliexpress tms.
Edit. Kellossa myös toiminta tyhjätä reikulit vedestä pulikoinnin päätteeksi (taitaa täristää tms. ultraääntä tykitellä mikä poistaa vettä kellosta)
Jos on niin että noi menee edellämainittujen kokojen mukaan, niin vaihtakaa päittäin @Pinna kanssa rannekkeet. win-winItellä taas 44 mm malli ja tuossa tullut ranneke on mulle liian iso. Pienimällä koolla jää vähän löysäks ranteessa![]()
Joo M/L on tosiaan. Tos voiski olla ideaa jos @Pinna kiinnostaa kirjevaihto tai toki riippuen asuinpaikasta nii face-to-facekinJos on niin että noi menee edellämainittujen kokojen mukaan, niin vaihtakaa päittäin @Pinna kanssa rannekkeet. win-win
Koko taitaa lukea rannekkeen takana?
Mitääh"
Hei, tervetuloa Samsungin tuoteosastolle! Nimeni on Jaana. Kiitos, että olet valinnut Samsungin.
Rannekkeet ovat valitettavasti väliaikaisesti loppuneet varastoltamme ja ne toimitetaan jälkitoimituksena, kun niitä saadaan lisää.
Onko jotain muuta, missä voisin nyt olla avuksi?
"
Itsellä pitkä keskustelu tuen kanssa kun yrittänyt pyytää jälkitoimituksena niin ei onnistu. Tarjottu vain -10% ja "hei,hei. oliko muuta?""
Hei, tervetuloa Samsungin tuoteosastolle! Nimeni on Jaana. Kiitos, että olet valinnut Samsungin.
Rannekkeet ovat valitettavasti väliaikaisesti loppuneet varastoltamme ja ne toimitetaan jälkitoimituksena, kun niitä saadaan lisää.
"
Piti nyt itsekkin vielä koittaa Jaanaa. Sanoin ettei rannekkeita näy tilausvahvistuksessa jonka jälkeen ohjasi englanninkieliselle aspalle joka eskaloi tapauksen. En ole vieläkään saanut edellisestä viikon takaisesta eskaloinnista vastausta, joten en pidättele henkeäni"
"
Joo samsungin kauppa ei ole kaikille sopiva ostospaikka. Pitää tietää mitä tekee.Ilmeisesti kenellekkään ei ole rannekkeita tullut? Eli kampanja jota ei ole ollut edes olemassa, tai joka on loppunut jo ajat sitten. Ei ihmetyttäisi tuokaan kun seurannut tätä aspan tempoilevaa linjaa asian osalta.
Itselleni lähetetty ensin 10% alennuskoodi seuraavaan tilaukseen. Sitten sanottu että voivat lähettää 20% alennuskoodin, mutta pitää antaa toinen sähköpostiosoite. Tätä toistettu hetken aikaa, kunnes tänään tuli ilmoitus että voivat lähettää tuon 20% kupongin samaan sähköpostiosoitteeseen kuin mihin tuon 10%.
En ole aiemmin Samsungin tuen kanssa joutunut säätämään, joten aikamoinen kokemus ollut absurdiudessaan (ihan kun täältäkin lukee noita vastauksia joita palstatoverit kopioineet). Ja taitaa myös jäädä viimeiseksi Samsungin verkkokaupan tilaukseksi.
Ei tarvitse mitään kirjoitella, liimaat vaan sen lähetystarran laatikon päälle ja viet postiin.Pitääkö loppujen lopuksi kirjoittaa jotain trade-in-lapulle, vai ovatko ihmiset suurin piirtein vain lähettäneet tavarat ilman, että ovat kirjoittaneet BIC-numeroita ym.?
Näyttää kyllä siltä, että kentät on ihan tarkoituksella jätetty tyhjiksi, kun tässä lukee 'paid by other than sender', eikä niitä ilmeisesti tarvitse täyttää.
Ei ole tästä hommasta kokemusta, niin yritän välttää fuck-up:ia.
Onko sulla siis haussa valkoinen vai se vihreä ranneke?Täällä on hei myös tarjolla valkoinen M/L kokoinen ranneke, jos jollain on liian pieni ja haluaa vaihtaa päikseen.
Pitää varmaan itsekin vielä kysellä noiden rannekkeiden perään, toiveissa oli ettei tarvitsisi ainakaan erikseen ruveta enää ostelemaan sopivaa
Edit. Meikäläisen ranneke onkin siis vaaleanharmaa, vai mikä tuo väri onkaan mikä tulee tuossa 44mm silver kellon kanssa.
Samaa yrittävät mullekin "pakottaa". Noh minä pidän keskustelua auki ja kyselen jälkitoimituksen perään vielä pitkän aikaa. Katsotaan kumpi väsyy eka.No nyt veti jo sanattomaksi![]()
Ei oo värillä väliä kun nuo silikoniset aiheuttaa meikäläiselle allergiaa, niin tulisi vain satunnaiseen käyttöön esim. uidessa jne.Onko sulla siis haussa valkoinen vai se vihreä ranneke?
Ei oo värillä väliä kun nuo silikoniset aiheuttaa meikäläiselle allergiaa, niin tulisi vain satunnaiseen käyttöön esim. uidessa jne.
Laita kellon sarjanumero.On soppa on.
Elikkä fitbit Sense kello oli tarkoitus lähettää vaihdossa.
Kellolla ei ole IMEI tunnusta. (kyseessä kello joten tälläsitä ei valmistajalta vaadita toisin kuin esim puhelimissa.)
Myöskään sarjanumeroa ei kyseisestä kellosta selviä asetuksista eikä itse kellon ulkokuoresta. Pelkästään laitteen alkuperäisestä myyntipakkauksesta tai tilaus vahvistuksesta (tarkistettu tilaus sähköposti ei kyseistä numeroa eikä linkit enään toimi ).
Nyt sitten uhkasivat peruuttaa koko tilauksen jos ei löydy heille kelpaavaa numeroa![]()
Tosiaan ei ole tullut säästettyä tota alkuperäistä pakkausta. tilattu vuonna 2022. Joka siis ainoa paikka jossa kyseinen koodi on vissiin näkyvillä. Koska Fitbit nykyään google niin suurin osa noista fitbit tilaus tuki jutuista kadonnut netistä...Laita kellon sarjanumero.
Dääm tulispa itellekkin tämä asiakaspalvelijaEi tullut rannekkeita, enkä kysellyt niiden perään.
Mutta toinen tilaus oli jäänyt virhetilaan. Siihen tarjolla ollut vaihtolaite ei buuttaa, joten syötin tilaukseen saman IMEI:n kun ensimmäisessä tilauksessa. Toinen tilaus ei edennyt mihinkään, koska IMEI oli jo käytetty. Otin yhteyttä aspaan chatillä (englanniksi), joka selitti mistä virhetila johtui. Kysyin voiko vaihtolaitetta vaihtaa tilaukseen, ja hän vastasi ettei voi. Mutta ehdotti 10% alennusta jos jätetään vaihtolaite kokonaan pois.
Tällä kertaa Sampan palvelu toimi kiitettävästi.![]()
Mulla sama juttu, kaksi kelloa, toinen jumittanut saman IMEI:n takia. Sain asiakaspalvelijaksi Olgan jonka mukaan trade-in laitteen vaihto ei toimi, MUTTA on ok jos toisesta kellon tilauksesta perutaan vaihtolaite ja tilaus voidaan sen jälkeen lähettää, meinasi laittaa siitä viestiä jollekin taholle. Ilmeisesti nyt toinen kello kuitenkin lähtee minulle päin myös, ensimmäinen onkin jo tulossa.Ei tullut rannekkeita, enkä kysellyt niiden perään.
Mutta toinen tilaus oli jäänyt virhetilaan. Siihen tarjolla ollut vaihtolaite ei buuttaa, joten syötin tilaukseen saman IMEI:n kun ensimmäisessä tilauksessa. Toinen tilaus ei edennyt mihinkään, koska IMEI oli jo käytetty. Otin yhteyttä aspaan chatillä (englanniksi), joka selitti mistä virhetila johtui. Kysyin voiko vaihtolaitetta vaihtaa tilaukseen, ja hän vastasi ettei voi. Mutta ehdotti 10% alennusta jos jätetään vaihtolaite kokonaan pois.
Tällä kertaa Sampan palvelu toimi kiitettävästi.![]()
TuleeTuleeko perusmyyntipaketin mukana ranneke vai ei? Nyt Samsungin sivuilla saa tilattua 44mm version 111€ hintaan, jos ei valitse siihen ranneketta.
![]()
Toimiiko puhelut tai tekstarit? Vai onko puhtaasti dataa varten? Lapsille heitin nyt testiksi dna multisim palvelut päälle kelloihin. Ei ollut mitään kytkentämaksuja tms määräaikaisuuksia. 8e/kk per liittymä on aika paljon, mutta eipä tarvii puhelinta ottaa mukaan jokapaikkaan jatkossa.Nyt on aiemmin mainittu bnesim otettu käyttöön, saa nähdä kuinka kauan tuo 3gigaa dataa tässä kellossa riittää. Hintaa jäi reilu 4€ GLOBAL30 koodin kanssa joten ei tässä testissä paljoa köyhdy