• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch7 40/44mm + 2kpl lisärannekkeita kaupan päälle (Lisävaihtohyvitys tarjous)

Millainen operaatio oli vaihtaa? Nimimerkillä samassa tilanteessa..
Siirsi chatissa ensiksi tekniseen tukeen, sitten sieltä takaisin. Vahvistivat, että imeistä kiikastaa. Kysyivät onnistuuko itse vaihto, sanoin ettei.

"Näyttää siltä, että IMEI-koodisi on rekisteröity väärin järjestelmässämme, joten vaihtoprosessi epäonnistui."
"Lähetän tukipyynnön IMEI-koodisi päivittämiseksi, ja heti kun se on käsitelty, voit jatkaa vaihtokauppaa."
Annoin oikean IMEIn
"olen dokumentoinut kaiken, ja asianomainen tiimimme työskentelee IMEI-koodisi päivittämiseksi mahdollisimman pian."
"Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse."
-10% alekoodi 30pv sisällä käytettäväksi kun olin yhteydessä tekniseen tukeen
 
Siirsi chatissa ensiksi tekniseen tukeen, sitten sieltä takaisin. Vahvistivat, että imeistä kiikastaa. Kysyivät onnistuuko itse vaihto, sanoin ettei.

"Näyttää siltä, että IMEI-koodisi on rekisteröity väärin järjestelmässämme, joten vaihtoprosessi epäonnistui."
"Lähetän tukipyynnön IMEI-koodisi päivittämiseksi, ja heti kun se on käsitelty, voit jatkaa vaihtokauppaa."
Annoin oikean IMEIn
"olen dokumentoinut kaiken, ja asianomainen tiimimme työskentelee IMEI-koodisi päivittämiseksi mahdollisimman pian."
"Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse."
-10% alekoodi 30pv sisällä käytettäväksi kun olin yhteydessä tekniseen tukeen
Mulla sanoi S7 luurista että "IMEI jo käytetty" :joy: Aha, vaikka nokan eessä pöydällä joka kauan sitten vk.comista ostettu.
 
Näköjään vielä antoi tilata tuolla 83 eurolla 40mm BT mallin, kun laittoi kalliimman hihnan kanssa ostoskoriin ja poisti hihnan ostoskorissa, jolloin tippui REVIVE30 koodin kanssa tuohon. Tuleekohan sitten kokonaan ilman hihnaa, saapi nähdä. Mutta ilmeisesti perus 20mm rannekkeet sopii tähän?
IMG-20250625-WA0013.jpg
 
Kieltämättä menee tunteisiin kun sähköpostiin tulee tällaisia vastauksia, ja kun niitä ei saa mistään suomeksi.
Aion kyllä spämmiä niin kauan että saan bannia tai sen 80€ lahjakortin, ihan koska se on nyt nopeaa copy-pastettamalla.

Hei,

Kiitos yhteydenotostasi.

Ymmärtääksemme olet saanut sähköpostin 80 euron korvauksesta.

Haluaisin kuitenkin selventää, ettemme me tarjoa tällaista korvausta.

Vaikuttaa siltä, että asiasta tiedottaneella edustajalla on saattanut olla keinot lähettää tiedot omasta päästään.

Hyvän tahdon eleenä voin tarjota sinulle 10 %:n lahjakortin seuraavasta ostoksestasi. Jos haluat käyttää tätä vaihtoehtoa tai sinulla on lisäkysymyksiä, kerro minulle.

Kiitos ymmärryksestäsi.


Kind regards
Abdelrahman
Samsung Support

We are here for you and your Samsung products .



Samsung Logo
 
No niin saatiinhan tästä vielä soppa aikaseksi. Aikaisempien kommenttien innoittamana kävin itsekin katsomassa miksi oma tilaus ei etene "Tilaus luotu" -vaihetta pidemmälle. Kävin tarkistamassa vanhan laitteen trade in -tilan ja kas kummaa: Vaihto on peruutettu, koska peruit sen tai et lähettänyt laitetta vaihtokumppanillemme. Jos haluat silti vaihtaa laitteesi, rekisteröi uusi vaihto Samsung-ostoksen yhteydessä ja saat päivitetyn arvion.

Ei muuta kuin asiakaspalveluun chatin kautta yhteyttä, jossa vastassa olikin erittäin epäavulias asiakaspalvelija. Asiakaspalvelija väitti kiven kovaa, että trade in on peruttu, koska 44mm LTE -kelloja ei ole varastossa tällä hetkellä ja koska tilauksen tila ei ole edennyt, niin trade in on automaattisesti peruttu. Suositteli perumaan tilauksen ja tekemään uuden trade in -tilauksen kun laitteita on jälleen varastossa. Sanoin, että ei ole mahdollista, koska uudelleentilaus käy paljon kalliimmaksi nyt kuin ostohetkellä. Kertoi, että koska tilaus oli tehty trade in laitteen kanssa ja se oli peruttu niin koko tilaus tullaan myös tulevaisuudessa perumaan. Kysyin voiko trade in -laitteen vaan ottaa pois tilauksesta ja maksaa sen arvo. Vastaus oli tiukka EI. Chatin lopuksi poistui 10 minuutiksi etsimään sopivaa korvausta ja tuli takasin 10% alekoodin kanssa. 😂

On se kumma kun toisille väitetään vaihtolaitteen IMEI-koodin olevan väärä, toiset saa poistettua trade in -laitteet pois tilauksesta jälkikäteen ja joillekin jää luu käteen. Ei se auta kuin laittaa huomenna taas kypärä päähän ja rynnätä takasin asiakaspalvelupoteroon vahvemmalla hyökkäyksellä!
 
Kieltämättä menee tunteisiin kun sähköpostiin tulee tällaisia vastauksia, ja kun niitä ei saa mistään suomeksi.
Aion kyllä spämmiä niin kauan että saan bannia tai sen 80€ lahjakortin, ihan koska se on nyt nopeaa copy-pastettamalla.
Englanniksi kirjoitin chattitukeen ja avasi samantien tiketin ylemmälle aspalle. 2 kelloa tilattu jotka molemmat ilman ekstrarannekkeita. Samahan tuo on kokeilla saako sieltä jotain, ei siinä mitään menetä. Työllistävä vaikutuskin kun pidetään yhdessä aspa kiireisenä
 
Kieltämättä menee tunteisiin kun sähköpostiin tulee tällaisia vastauksia, ja kun niitä ei saa mistään suomeksi.
Aion kyllä spämmiä niin kauan että saan bannia tai sen 80€ lahjakortin, ihan koska se on nyt nopeaa copy-pastettamalla.

Hei,

Kiitos yhteydenotostasi.

Ymmärtääksemme olet saanut sähköpostin 80 euron korvauksesta.

Haluaisin kuitenkin selventää, ettemme me tarjoa tällaista korvausta.

Vaikuttaa siltä, että asiasta tiedottaneella edustajalla on saattanut olla keinot lähettää tiedot omasta päästään.

Hyvän tahdon eleenä voin tarjota sinulle 10 %:n lahjakortin seuraavasta ostoksestasi. Jos haluat käyttää tätä vaihtoehtoa tai sinulla on lisäkysymyksiä, kerro minulle.

Kiitos ymmärryksestäsi.



Kind regards
Abdelrahman
Samsung Support

We are here for you and your Samsung products .



Samsung Logo


1750878283573.png

Hyvin saapi luettua tummalla teemalla juu.

Joku kysyi, että voiko vanhemmalla laturilla ladata kelloa? No kyllä mulla ainakin tuo Watch4 laturi toimii kellon kanssa.
 
Kieltämättä menee tunteisiin kun sähköpostiin tulee tällaisia vastauksia, ja kun niitä ei saa mistään suomeksi.
Aion kyllä spämmiä niin kauan että saan bannia tai sen 80€ lahjakortin, ihan koska se on nyt nopeaa copy-pastettamalla.

Hei,

Kiitos yhteydenotostasi.

Ymmärtääksemme olet saanut sähköpostin 80 euron korvauksesta.

Haluaisin kuitenkin selventää, ettemme me tarjoa tällaista korvausta.

Vaikuttaa siltä, että asiasta tiedottaneella edustajalla on saattanut olla keinot lähettää tiedot omasta päästään.

Hyvän tahdon eleenä voin tarjota sinulle 10 %:n lahjakortin seuraavasta ostoksestasi. Jos haluat käyttää tätä vaihtoehtoa tai sinulla on lisäkysymyksiä, kerro minulle.

Kiitos ymmärryksestäsi.



Kind regards
Abdelrahman
Samsung Support

We are here for you and your Samsung products .



Samsung Logo
Siis sulle oli jo luvattu tuo 80€ koodi ja nyt peruivat?

On kyllä kaameaa sekoilua samsungilta. Pitää olla tyytyväinen kun kello tuli itselle. Kun itselle tarjottiin hyvä tahdon eleenä 10% kuponkia niin otin tuon enemmänkin vit***luna kun aina on noita 15% alennuskoodejakin jaossa. Ja jos osalle kello lähetettiin niin vaikea enää tässä vaiheessa hintavirheeseen vedota.

Omalla kohdalla ei olisi kauheaa moraaliongelmaa olla lähettämättä 1€ trade in arvon watch 4 (kuten ei samsungilla ole ongelmia jättää lähettämättä rannekkeita). Toisaalta sain vanhasta tabletista hyvän vaihtohyvityksen, niin pikimiten laitoin sen menemään. En kyllä ymmärrä miten se olisi pitänyt saada runnottua kellon pahvilaatikkoon (kävin kartonkikeräyksestä dyykkaamassa isomman).
 
Kieltämättä menee tunteisiin kun sähköpostiin tulee tällaisia vastauksia, ja kun niitä ei saa mistään suomeksi.
Aion kyllä spämmiä niin kauan että saan bannia tai sen 80€ lahjakortin, ihan koska se on nyt nopeaa copy-pastettamalla.

Hei,

Kiitos yhteydenotostasi.

Ymmärtääksemme olet saanut sähköpostin 80 euron korvauksesta.

Haluaisin kuitenkin selventää, ettemme me tarjoa tällaista korvausta.

Vaikuttaa siltä, että asiasta tiedottaneella edustajalla on saattanut olla keinot lähettää tiedot omasta päästään.

Hyvän tahdon eleenä voin tarjota sinulle 10 %:n lahjakortin seuraavasta ostoksestasi. Jos haluat käyttää tätä vaihtoehtoa tai sinulla on lisäkysymyksiä, kerro minulle.

Kiitos ymmärryksestäsi.


Kind regards
Abdelrahman
Samsung Support

We are here for you and your Samsung products .



Samsung Logo

Tuossa valkoisella teemalla jos selailee tummalla teemalla eikä näe sisältöä, toivottavati ok laittaa näin @juustosnacks

Screenshot_20250625_223402_Opera.jpg
 
40 millinen saapunut kotiin, ensimmäinen älykello itsellä kyseessä niin vielä aika lapsen jaloissa tämän käyttäminen. Mutta onko tosiaan niin, että kello on täysin vedenkestävä, ja tämän kanssa uskaltaa mennä vaikka hyppytornista veteen hyppimään?

Omaan ranteeseen 40 millisen mukana tullut ranneke menee juuri ja juuri - hakanen on viimeisessä pykälässä kiinni ja kello vähän tiukasti kiinni ranteessa. Tulikohan mulle joku lastenkoko rannekkeesta vaan, vai onko tässä joku S ranneke mukana ja mukavaa käyttöä varten pitäisi kuitenkin tapella jostain vähän isompi? Luvattuja ekstra-rannekkeita ei tietenkään tilauksessa näkynyt.
 
40 millinen saapunut kotiin, ensimmäinen älykello itsellä kyseessä niin vielä aika lapsen jaloissa tämän käyttäminen. Mutta onko tosiaan niin, että kello on täysin vedenkestävä, ja tämän kanssa uskaltaa mennä vaikka hyppytornista veteen hyppimään?

Omaan ranteeseen 40 millisen mukana tullut ranneke menee juuri ja juuri - hakanen on viimeisessä pykälässä kiinni ja kello vähän tiukasti kiinni ranteessa. Tulikohan mulle joku lastenkoko rannekkeesta vaan, vai onko tässä joku S ranneke mukana ja mukavaa käyttöä varten pitäisi kuitenkin tapella jostain vähän isompi? Luvattuja ekstra-rannekkeita ei tietenkään tilauksessa näkynyt.
Kellossa on uiminen urheilutilana, joten on ihan ok käyttää uimassa. Taitaa olla 50m asti kestävä eli ei kannata hypätä niin syvälle.
Imo se mukana tullut ranneke on defaulttina m/l, eikä Samsung taida tarjota isompia kokoja. 3rd partyja voi kattella Amazon.de tai Aliexpress tms.

Edit. Kellossa myös toiminta tyhjätä reikulit vedestä pulikoinnin päätteeksi (taitaa täristää tms. ultraääntä tykitellä mikä poistaa vettä kellosta)
 
40 millinen saapunut kotiin, ensimmäinen älykello itsellä kyseessä niin vielä aika lapsen jaloissa tämän käyttäminen. Mutta onko tosiaan niin, että kello on täysin vedenkestävä, ja tämän kanssa uskaltaa mennä vaikka hyppytornista veteen hyppimään?

Omaan ranteeseen 40 millisen mukana tullut ranneke menee juuri ja juuri - hakanen on viimeisessä pykälässä kiinni ja kello vähän tiukasti kiinni ranteessa. Tulikohan mulle joku lastenkoko rannekkeesta vaan, vai onko tässä joku S ranneke mukana ja mukavaa käyttöä varten pitäisi kuitenkin tapella jostain vähän isompi? Luvattuja ekstra-rannekkeita ei tietenkään tilauksessa näkynyt.
Itellä taas 44 mm malli ja tuossa tullut ranneke on mulle liian iso. Pienimällä koolla jää vähän löysäks ranteessa :D
 
Kellossa on uiminen urheilutilana, joten on ihan ok käyttää uimassa. Taitaa olla 50m asti kestävä eli ei kannata hypätä niin syvälle.
Imo se mukana tullut ranneke on defaulttina m/l, eikä Samsung taida tarjota isompia kokoja. 3rd partyja voi kattella Amazon.de tai Aliexpress tms.

Edit. Kellossa myös toiminta tyhjätä reikulit vedestä pulikoinnin päätteeksi (taitaa täristää tms. ultraääntä tykitellä mikä poistaa vettä kellosta)
Korjaan nyt itseäni, että 40mm mukana tulee s/m ja 44mm mukana m/l!
 
"
Hei, tervetuloa Samsungin tuoteosastolle! Nimeni on Jaana. Kiitos, että olet valinnut Samsungin.
Rannekkeet ovat valitettavasti väliaikaisesti loppuneet varastoltamme ja ne toimitetaan jälkitoimituksena, kun niitä saadaan lisää.

Onko jotain muuta, missä voisin nyt olla avuksi?
"
 
"
Hei, tervetuloa Samsungin tuoteosastolle! Nimeni on Jaana. Kiitos, että olet valinnut Samsungin.
Rannekkeet ovat valitettavasti väliaikaisesti loppuneet varastoltamme ja ne toimitetaan jälkitoimituksena, kun niitä saadaan lisää.

Onko jotain muuta, missä voisin nyt olla avuksi?
"
Mitääh
 
"
Hei, tervetuloa Samsungin tuoteosastolle! Nimeni on Jaana. Kiitos, että olet valinnut Samsungin.
Rannekkeet ovat valitettavasti väliaikaisesti loppuneet varastoltamme ja ne toimitetaan jälkitoimituksena, kun niitä saadaan lisää.

Onko jotain muuta, missä voisin nyt olla avuksi?
"
Itsellä pitkä keskustelu tuen kanssa kun yrittänyt pyytää jälkitoimituksena niin ei onnistu. Tarjottu vain -10% ja "hei,hei. oliko muuta?"
 
"
Hei, tervetuloa Samsungin tuoteosastolle! Nimeni on Jaana. Kiitos, että olet valinnut Samsungin.
Rannekkeet ovat valitettavasti väliaikaisesti loppuneet varastoltamme ja ne toimitetaan jälkitoimituksena, kun niitä saadaan lisää.

Onko jotain muuta, missä voisin nyt olla avuksi?
"
Piti nyt itsekkin vielä koittaa Jaanaa. Sanoin ettei rannekkeita näy tilausvahvistuksessa jonka jälkeen ohjasi englanninkieliselle aspalle joka eskaloi tapauksen. En ole vieläkään saanut edellisestä viikon takaisesta eskaloinnista vastausta, joten en pidättele henkeäni :D
 
Täällä on hei myös tarjolla valkoinen M/L kokoinen ranneke, jos jollain on liian pieni ja haluaa vaihtaa päikseen.

Pitää varmaan itsekin vielä kysellä noiden rannekkeiden perään, toiveissa oli ettei tarvitsisi ainakaan erikseen ruveta enää ostelemaan sopivaa

Edit. Meikäläisen ranneke onkin siis vaaleanharmaa, vai mikä tuo väri onkaan mikä tulee tuossa 44mm silver kellon kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti kenellekkään ei ole rannekkeita tullut? Eli kampanja jota ei ole ollut edes olemassa, tai joka on loppunut jo ajat sitten. Ei ihmetyttäisi tuokaan kun seurannut tätä aspan tempoilevaa linjaa asian osalta.

Itselleni lähetetty ensin 10% alennuskoodi seuraavaan tilaukseen. Sitten sanottu että voivat lähettää 20% alennuskoodin, mutta pitää antaa toinen sähköpostiosoite. Tätä toistettu hetken aikaa, kunnes tänään tuli ilmoitus että voivat lähettää tuon 20% kupongin samaan sähköpostiosoitteeseen kuin mihin tuon 10%.

En ole aiemmin Samsungin tuen kanssa joutunut säätämään, joten aikamoinen kokemus ollut absurdiudessaan (ihan kun täältäkin lukee noita vastauksia joita palstatoverit kopioineet). Ja taitaa myös jäädä viimeiseksi Samsungin verkkokaupan tilaukseksi.
 
Ilmeisesti kenellekkään ei ole rannekkeita tullut? Eli kampanja jota ei ole ollut edes olemassa, tai joka on loppunut jo ajat sitten. Ei ihmetyttäisi tuokaan kun seurannut tätä aspan tempoilevaa linjaa asian osalta.

Itselleni lähetetty ensin 10% alennuskoodi seuraavaan tilaukseen. Sitten sanottu että voivat lähettää 20% alennuskoodin, mutta pitää antaa toinen sähköpostiosoite. Tätä toistettu hetken aikaa, kunnes tänään tuli ilmoitus että voivat lähettää tuon 20% kupongin samaan sähköpostiosoitteeseen kuin mihin tuon 10%.

En ole aiemmin Samsungin tuen kanssa joutunut säätämään, joten aikamoinen kokemus ollut absurdiudessaan (ihan kun täältäkin lukee noita vastauksia joita palstatoverit kopioineet). Ja taitaa myös jäädä viimeiseksi Samsungin verkkokaupan tilaukseksi.
Joo samsungin kauppa ei ole kaikille sopiva ostospaikka. Pitää tietää mitä tekee.

Nimimerkillä platina tason asiakas 😀
 
Pitääkö loppujen lopuksi kirjoittaa jotain trade-in-lapulle, vai ovatko ihmiset suurin piirtein vain lähettäneet tavarat ilman, että ovat kirjoittaneet BIC-numeroita ym.?
Näyttää kyllä siltä, että kentät on ihan tarkoituksella jätetty tyhjiksi, kun tässä lukee 'paid by other than sender', eikä niitä ilmeisesti tarvitse täyttää.

Ei ole tästä hommasta kokemusta, niin yritän välttää fuck-up:ia.
 
Tein ketjun ihan Watch 7 -keskustelulle:

 
Pitääkö loppujen lopuksi kirjoittaa jotain trade-in-lapulle, vai ovatko ihmiset suurin piirtein vain lähettäneet tavarat ilman, että ovat kirjoittaneet BIC-numeroita ym.?
Näyttää kyllä siltä, että kentät on ihan tarkoituksella jätetty tyhjiksi, kun tässä lukee 'paid by other than sender', eikä niitä ilmeisesti tarvitse täyttää.

Ei ole tästä hommasta kokemusta, niin yritän välttää fuck-up:ia.
Ei tarvitse mitään kirjoitella, liimaat vaan sen lähetystarran laatikon päälle ja viet postiin.
 
Täällä on hei myös tarjolla valkoinen M/L kokoinen ranneke, jos jollain on liian pieni ja haluaa vaihtaa päikseen.

Pitää varmaan itsekin vielä kysellä noiden rannekkeiden perään, toiveissa oli ettei tarvitsisi ainakaan erikseen ruveta enää ostelemaan sopivaa

Edit. Meikäläisen ranneke onkin siis vaaleanharmaa, vai mikä tuo väri onkaan mikä tulee tuossa 44mm silver kellon kanssa.
Onko sulla siis haussa valkoinen vai se vihreä ranneke?
 
Ei oo värillä väliä kun nuo silikoniset aiheuttaa meikäläiselle allergiaa, niin tulisi vain satunnaiseen käyttöön esim. uidessa jne.

Jos tiedät, että allergiaa, niin varmasti niin, mutta itselle tuli pari kertaa punaisia ärtymiä ranteeseen, kun oli liian tiukalla tarpeeksi kauan. Kutosella tai nelosella. Olen hieman toiveikas, että toi aaltomuoto olisi itsessään vähän hengittävämpi itsessään.
 
On soppa on.
Elikkä fitbit Sense kello oli tarkoitus lähettää vaihdossa.
Kellolla ei ole IMEI tunnusta. (kyseessä kello joten tälläsitä ei valmistajalta vaadita toisin kuin esim puhelimissa.)
Myöskään sarjanumeroa ei kyseisestä kellosta selviä asetuksista eikä itse kellon ulkokuoresta. Pelkästään laitteen alkuperäisestä myyntipakkauksesta tai tilaus vahvistuksesta (tarkistettu tilaus sähköposti ei kyseistä numeroa eikä linkit enään toimi ).
Nyt sitten uhkasivat peruuttaa koko tilauksen jos ei löydy heille kelpaavaa numeroa :eek:
 
Galaxy Watch 6 Classicista bezeleineen menee kyllä tovi totutellessa tähän pienempään GW7 40mm- malliin. Välillä yritän repiä reunoista kuviteltua bezeliä pyörimään.

Isona positiivisena puolena tämä tuntuu kevyeltä ja lähes huomaamattomalta entiseen verrattuna. Olen oikein tyytyväinen, ettei 44mm- mallia ollut varastossa. Kun ei mittaa unta (Oura käytössä), eikä pidä sijaintia turhaan käytössä niin akkukin kestää todennäköisesti huomattavasti kauemmin, kuin yhden vuorokauden.
 
Menin myös vähän kyselemään aspasta miten on rannekkeiden laita. Sanottiin että ne ovat varastosta loppu ja niitä lähetettiin niin kauan kun varastoa piisaa, joten uusia ei tule eikä saa. Vähän kuulosti uhkaavalta nuo AI käännökset välillä. Kysyin myös voiko aiemmasta tilauksesta saada hyvitystä tai pisteitä tilille. Ei onnistu kumpikaan, mutta lahjakortti lähti sähköpostiin. Antaa sen nyt muhia siellä jonkun aikaa.

Screenshot 2025-06-26 at 16.03.12.png


Screenshot 2025-06-26 at 16.10.55.png


Screenshot 2025-06-26 at 16.12.04.png
 
On soppa on.
Elikkä fitbit Sense kello oli tarkoitus lähettää vaihdossa.
Kellolla ei ole IMEI tunnusta. (kyseessä kello joten tälläsitä ei valmistajalta vaadita toisin kuin esim puhelimissa.)
Myöskään sarjanumeroa ei kyseisestä kellosta selviä asetuksista eikä itse kellon ulkokuoresta. Pelkästään laitteen alkuperäisestä myyntipakkauksesta tai tilaus vahvistuksesta (tarkistettu tilaus sähköposti ei kyseistä numeroa eikä linkit enään toimi ).
Nyt sitten uhkasivat peruuttaa koko tilauksen jos ei löydy heille kelpaavaa numeroa :eek:
Laita kellon sarjanumero.
 
Chatti lähetti heti -25% 30pv koodin, kun meni kyselemään uupuvista rannekkeista. Ehdotin palauttavani tilaukseni, niin sain klassisen -10% molempiin tilauksiini.
 
Laita kellon sarjanumero.
Tosiaan ei ole tullut säästettyä tota alkuperäistä pakkausta. tilattu vuonna 2022. Joka siis ainoa paikka jossa kyseinen koodi on vissiin näkyvillä. Koska Fitbit nykyään google niin suurin osa noista fitbit tilaus tuki jutuista kadonnut netistä...
Aika vitsi että kumminkin samsungin listoissa hyväksyvät tuon vaihtolaitteena jos tarvitseen noin mahdottoman koodin.

Edit: Google asiakaspalvelusta varmistettu ettei laitteelle ole mitään tunnistettavaa koodia alkuperäisen pakkauksen lisäksi :rage:
Edit: Sarjanumero sitten sattumalta löytyi kun nuuhki mitä dataa kello mainostaa itsestään bluetoothilla :tup: nyt vaan toivotaan että tuo kelpaa samsungille :nb:
 
Viimeksi muokattu:
Ei tullut rannekkeita, enkä kysellyt niiden perään.

Mutta toinen tilaus oli jäänyt virhetilaan. Siihen tarjolla ollut vaihtolaite ei buuttaa, joten syötin tilaukseen saman IMEI:n kun ensimmäisessä tilauksessa. Toinen tilaus ei edennyt mihinkään, koska IMEI oli jo käytetty. Otin yhteyttä aspaan chatillä (englanniksi), joka selitti mistä virhetila johtui. Kysyin voiko vaihtolaitetta vaihtaa tilaukseen, ja hän vastasi ettei voi. Mutta ehdotti 10% alennusta jos jätetään vaihtolaite kokonaan pois.

Tällä kertaa Sampan palvelu toimi kiitettävästi. :thumbsup:
 
Ei tullut rannekkeita, enkä kysellyt niiden perään.

Mutta toinen tilaus oli jäänyt virhetilaan. Siihen tarjolla ollut vaihtolaite ei buuttaa, joten syötin tilaukseen saman IMEI:n kun ensimmäisessä tilauksessa. Toinen tilaus ei edennyt mihinkään, koska IMEI oli jo käytetty. Otin yhteyttä aspaan chatillä (englanniksi), joka selitti mistä virhetila johtui. Kysyin voiko vaihtolaitetta vaihtaa tilaukseen, ja hän vastasi ettei voi. Mutta ehdotti 10% alennusta jos jätetään vaihtolaite kokonaan pois.

Tällä kertaa Sampan palvelu toimi kiitettävästi. :thumbsup:
Dääm tulispa itellekkin tämä asiakaspalvelija
 
Ei tullut rannekkeita, enkä kysellyt niiden perään.

Mutta toinen tilaus oli jäänyt virhetilaan. Siihen tarjolla ollut vaihtolaite ei buuttaa, joten syötin tilaukseen saman IMEI:n kun ensimmäisessä tilauksessa. Toinen tilaus ei edennyt mihinkään, koska IMEI oli jo käytetty. Otin yhteyttä aspaan chatillä (englanniksi), joka selitti mistä virhetila johtui. Kysyin voiko vaihtolaitetta vaihtaa tilaukseen, ja hän vastasi ettei voi. Mutta ehdotti 10% alennusta jos jätetään vaihtolaite kokonaan pois.

Tällä kertaa Sampan palvelu toimi kiitettävästi. :thumbsup:
Mulla sama juttu, kaksi kelloa, toinen jumittanut saman IMEI:n takia. Sain asiakaspalvelijaksi Olgan jonka mukaan trade-in laitteen vaihto ei toimi, MUTTA on ok jos toisesta kellon tilauksesta perutaan vaihtolaite ja tilaus voidaan sen jälkeen lähettää, meinasi laittaa siitä viestiä jollekin taholle. Ilmeisesti nyt toinen kello kuitenkin lähtee minulle päin myös, ensimmäinen onkin jo tulossa.
 
Nyt niillä viivästyy koska ko. väri on loppu. Ja tiedustelevat sähköpostilla onko vaihto merkitty peruutetuksi. Luulisi heidän näkevän tilaajaa paremmin asian tilan. Bonuksena tietysti tuli vielä vastauksen lähetettyä, että ruuhkaa sähköpostissa... kohta on tehty aika lailla työtä tämän alen edestä!
 
Tuleeko perusmyyntipaketin mukana ranneke vai ei? Nyt Samsungin sivuilla saa tilattua 44mm version 111€ hintaan, jos ei valitse siihen ranneketta.

Screenshot_20250626_235213_Chrome.jpg
 
Nyt on aiemmin mainittu bnesim otettu käyttöön, saa nähdä kuinka kauan tuo 3gigaa dataa tässä kellossa riittää. Hintaa jäi reilu 4€ GLOBAL30 koodin kanssa joten ei tässä testissä paljoa köyhdy
 
Nyt on aiemmin mainittu bnesim otettu käyttöön, saa nähdä kuinka kauan tuo 3gigaa dataa tässä kellossa riittää. Hintaa jäi reilu 4€ GLOBAL30 koodin kanssa joten ei tässä testissä paljoa köyhdy
Toimiiko puhelut tai tekstarit? Vai onko puhtaasti dataa varten? Lapsille heitin nyt testiksi dna multisim palvelut päälle kelloihin. Ei ollut mitään kytkentämaksuja tms määräaikaisuuksia. 8e/kk per liittymä on aika paljon, mutta eipä tarvii puhelinta ottaa mukaan jokapaikkaan jatkossa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 550
Viestejä
4 820 847
Jäsenet
78 125
Uusin jäsen
Seij768

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom