Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Katoitko siitä kellon tilaustietojen kohdalta, kun painaa "katso lisätietoja"? Itellä ne ilmestyi sinneitselleni ei näy samsungin sivuilla mitään ja viimeinen viesti ollut että pitäisi tulla "36 lopussa tai viikon 37 alussa"
Ei siitä voi valittaa kun kampanjassa ei lukenut minkä väriset tulee, mutta athleisure ranneke luvattiin, eikä mitään turhaa fabric ranneketta. Nyt kun kerta laittoivat rannekkeet, niin olisihan tietenkin kuulunut laittaa kampanjassa luvatut. Kyllä tästä vielä saadaan keissiä kuluttajariitalautakuntaan.Täytyy pistää valitusta et on väärän väriset rannekkeet mun kelloon ja uhkailla kuluttajaasiamiehellä...![]()
Juuri ja juuri saa tuon Milanese rannekkeen itsekkin vedettyä käden yli kun rannekkeen isoimmilleen aukaisee. Tuon kankaisen kanssa en jaksanu edes yrittää kun näytti jo niin rihkamalta ja tietää minkänäköinen tuommoinen valkoinen ranneke on jo parin viikon käytön jälkeen.S/M rannekeet tuli tännekin. Onneksi on rimpulat ranteet, niin tuo Milanese-ranneke toimii ihan hyvin, saa kyllä vetää vaan aikalailla maksimipituuteen päälle ja pois laittaessa. Itse ranneke on komea, ja sopii ihan ok tuon "vihreän" (eli oikeasti tumman harmaa vihreällä vivahteella) kellon kanssa.
Toi valkoinen Fabric-ranneke on kyllä ihan saatanan ruma. Jos olisin sen suunnittelija, niin mua hävettäisi. Se ei taatusti sovi tyylillisesti yhteenkään kellon väriin ja laatu vaikuttaa huonommalta kuin mun muutaman euron Aliexpressista ostettu punottu ranneke.
Samsung olisi nyt voinut kuitenkin edes lähettää valitun kellomallin sävyiset ja kokoiset rannekkeet. Ilmaisesta ei tulisi tietysti valittaa, mutta kun kerta kesti näin kauan saadakin ne.

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.