• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch7 40/44mm + 2kpl lisärannekkeita kaupan päälle (Lisävaihtohyvitys tarjous)

Oletuksena oleva väri on kyllä kyseenalainen, mutta se on mitä on.

Outo kampanja, mutta onneks loppujen lopuks siitä on tullut aika iso epic win asiakkaille.

Galaxy Watch7 Fabric Band (S/M)​

Pink White

Nyt näkyy myös itsellä Tilaukseni-sivulla nuo tuotteet. Tosiaan "pink white" kangasranneke tulossa vihreän kellon kaveriksi 🤣 Noh.. menkööt

Posti kävi tuomassa tälläset

17569628842471702280970454834322.jpg

Kuullokkeet on tosi hyvät poistamaan siirrettävän ilmastointilaitteen äänen. Ensikesänä menen nukkumaan nämä korvilla.

1757084814651.png

Vaikea oli eka tajuta miten tätä ranneketta käytetään. Tämä on tosi hyvä ei paina ranteen alle enää yhtää ku kirjoittaa tietokoneella.

1757085207879.png

Vanha ja toinen pitäis vaa saada nyt jonnekki:

1757085361465.png

Viimeksi muokattu:
Yöllä kello mittää kehon lämpötilamuutokset, saa asetuksista päälle. Muuten ei kai voi mitata kehonlämpötilaa.

Tällä kellolla voi mitata 2 sentin päästä etänä lämpötiloja, myös asunnon lämpötilan mittaa.
Toki tämän metallisen rannekkeen kanssa mahdotonta käyttää kunnolla, kun tätä ranneketta ei saa kokonaan auki.

Sovellus play-kaupassa: Thermo Check 365D

Aamulla saapui kaupanpäälliset ja kävi vielä niin, että tuli tuplana. :lol: Ajattelin aluksi onko vaan käynyt moka, mutta näkyikin ihan omissa tilauksissa määrät tuplana.

Epäilen, että asiaan vaikutti se kun varmistelin heti ensimmäisen sähköpostin perään, että tulihan sieltä siis molemmat rannekkeet, kun ilmoittivat lähettävänsä tuotteen viikolla 32. Tähän vastattiin kuukauden jälkeen sävyyn "tutkimme asiaa ja meillä on ilo ilmoittaa, että saat ilmaisen tuotteen". Siitä sitten varmaan lisätty ne tilaukseeni toistamiseen. :hmm:

Saatiinpahan tämäkin tarina päätökseen ja puolisokin tyytyväiseksi toisilla ilmaisilla kuulokkeilla, joka alkuun ihmetteli miksi jaksan tapella parista rannekkeesta :cigar:

itselleni ei näy samsungin sivuilla mitään ja viimeinen viesti ollut että pitäisi tulla "36 lopussa tai viikon 37 alussa"

S/M rannekeet tuli tännekin. Onneksi on rimpulat ranteet, niin tuo Milanese-ranneke toimii ihan hyvin, saa kyllä vetää vaan aikalailla maksimipituuteen päälle ja pois laittaessa. Itse ranneke on komea, ja sopii ihan ok tuon "vihreän" (eli oikeasti tumman harmaa vihreällä vivahteella) kellon kanssa.

Toi valkoinen Fabric-ranneke on kyllä ihan saatanan ruma. Jos olisin sen suunnittelija, niin mua hävettäisi. Se ei taatusti sovi tyylillisesti yhteenkään kellon väriin ja laatu vaikuttaa huonommalta kuin mun muutaman euron Aliexpressista ostettu punottu ranneke.

Samsung olisi nyt voinut kuitenkin edes lähettää valitun kellomallin sävyiset ja kokoiset rannekkeet. Ilmaisesta ei tulisi tietysti valittaa, mutta kun kerta kesti näin kauan saadakin ne.

Itsehän en edes ikinä saanut omasta tilauksesta mitään viestiä puuttuvista rannekkeista.

Kyselin asiasta heinäkuussa ja sain vastauksen, että rannekkeet toimitetaan viikolla 36. Kyselin niiden perään nyt kuun alussa ja vastaus oli, että varmisti asian ja toimitetaan enintään 10 päivän sisällä. Kuulemma pitäisi tulla myös sähköpostia. No tuo kymmenen päivää on nyt kulunut, sähköpostia ei tullut eikä rannekkeita ei näy oman tilin tilauksissa tai missään Postin seurannassa.

Ehkä sitä viikon päästä voi sitten taas kysellä niiden perään.

Täytyy pistää valitusta et on väärän väriset rannekkeet mun kelloon ja uhkailla kuluttajaasiamiehellä... 😆

Täytyy pistää valitusta et on väärän väriset rannekkeet mun kelloon ja uhkailla kuluttajaasiamiehellä... 😆
Ei siitä voi valittaa kun kampanjassa ei lukenut minkä väriset tulee, mutta athleisure ranneke luvattiin, eikä mitään turhaa fabric ranneketta. Nyt kun kerta laittoivat rannekkeet, niin olisihan tietenkin kuulunut laittaa kampanjassa luvatut. Kyllä tästä vielä saadaan keissiä kuluttajariitalautakuntaan.

S/M rannekeet tuli tännekin. Onneksi on rimpulat ranteet, niin tuo Milanese-ranneke toimii ihan hyvin, saa kyllä vetää vaan aikalailla maksimipituuteen päälle ja pois laittaessa. Itse ranneke on komea, ja sopii ihan ok tuon "vihreän" (eli oikeasti tumman harmaa vihreällä vivahteella) kellon kanssa.

Toi valkoinen Fabric-ranneke on kyllä ihan saatanan ruma. Jos olisin sen suunnittelija, niin mua hävettäisi. Se ei taatusti sovi tyylillisesti yhteenkään kellon väriin ja laatu vaikuttaa huonommalta kuin mun muutaman euron Aliexpressista ostettu punottu ranneke.

Samsung olisi nyt voinut kuitenkin edes lähettää valitun kellomallin sävyiset ja kokoiset rannekkeet. Ilmaisesta ei tulisi tietysti valittaa, mutta kun kerta kesti näin kauan saadakin ne.
Juuri ja juuri saa tuon Milanese rannekkeen itsekkin vedettyä käden yli kun rannekkeen isoimmilleen aukaisee. Tuon kankaisen kanssa en jaksanu edes yrittää kun näytti jo niin rihkamalta ja tietää minkänäköinen tuommoinen valkoinen ranneke on jo parin viikon käytön jälkeen.
Tuo Milanese ranneke olisi tietty nätimpi jos olisi eri värinen kuin perus teräs. Kellon värinen ranneke tai vaikka kultainen olisi huomattavasti nätimpi.

Kellon laittaminen laturiin on tietty tämän Milanese rannekkeen kanssa vähän hitaampaa kun tuon latauslätkän joutuu laittamaan nyt tuonne kellon ja rannekeen väliin ja yleensä pois ottaessa laturi jämähtää kiinni vielä rannekkeen magneettiin. Pitäisi varmaan olla joku teline laturille joka mahdollistasi tuon kellon laittamisen laturiin sivustapäin, niin että ranneke osa jää alas.

Perjantaina tuli vihdoinkin rannekkeet ja kuulokkeet Samsungilta.

Jostain syystä paketteja tuli kaksi, yhteensä niissä sisällä 2x fabric band, 1x milanese band ja Buds FE.

Kyllähän tässä hetki meni.

Lopulta samsung suostui lähettämään myös tuon athleisure rannekkeen. Värinä kylläkin sininen, mutta paljon parempi se kuin pinkki. Kyllä tämä on uskomatonta vääntämistä. Lopulta sai siis kellon päälle 3 eri ranneketta ja kuulokkeet, kun alunperin niiden olisi tarvinnut antaa vain kaksi ranneketta ja olisivat säästäneet asiakaspalvelun aikaa varmaan satoja tunteja kun kaikki ottaa asiasta yhteyttä ja vie kuluttajariitalautakuntaan. Itse en siis suostunut merkitsemään asiaa sovituksi, ennen kuin sain athleisure rannekkeen myös.

Toi milanese osoittautui hyväksi, mulla oli jossakin muussa (aktiivisuusrannekkeessa tms?) rannekkeena joskus, mutta tämä huomattavasti laadukkaampi ja mukavampi. Eikä hiosta kuten alkuperäinen (joka oli kuitenkin parempi kuin kutosen ranneke)

Statistiikka

Viestiketjuista
291 298
Jäsenet
80 049
Uusin jäsen
peetumäkinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom