• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch7 40/44mm + 2kpl lisärannekkeita kaupan päälle (Lisävaihtohyvitys tarjous)

VoLTE menee, tietysti VoWIFI myös. Applella FaceTime -puhelut toki myös, eli pelkkä data riittää.
Tietääkseni VoLTE vaatii silti operaattorin numeron ja puhelut maksaa erikseen. Eivät ole siis facetime/whatsapp/yms. tyylisiä VoIP-puheluita. Ero perinteisiin puheluihin on lähinnä se ettei ääntä välitetä analogisena.
 
Tä on kyllä yhtä järkyttävää paskaa yrittää tehdä yhtään mitään tuolla samsungin chatissa.

Ihan tuuria että tuleeko sieltä täysi idiootti vaiko täysi idiootti kusipää sulle vastaamaan jotain.

Ainoa mikä on samaa on että jokaiseen kysymykseen saa odottaa 10 minuuttia vastausta ja 90% tapauksista se vastaus on joku vitun geneerinen kysymys kuten mikä on tilausnumero, vaikka olet sen juuri sanonut.

Kukaan ei ymmärrä tippaakaan mitä helvettiä yritän siellä sanoa, vaikka yrittäisi sanoa suomeksi tai englanniksi :rolleyes:

Yritän selvittää saisko sen trade-in laitteen vaihdettua toiseen ja eka tyyppi ei ymmärtänyt tippaakaan mistä puhun vaan kysyi miljoona kertaa TUNNIN aikana että minkä kohdan olen syöttänyt väärin tai minkä kohdan imei koodistä väärin.

Toka tyyppi kyselee multa jostain helvaten puhelinmalleista vaikka puhun kelloista

Edit: Ja puoli tuntia myöhemmin kysellään taas että vaihdoinko kellon puhelimeen vai puhelimen kelloon ja pyytävät vaihtoAUTOtunnusta.
Ei tästä kyllä tule yhtään mitään.
:mad:
 
Viimeksi muokattu:
Tä on kyllä yhtä järkyttävää paskaa yrittää tehdä yhtään mitään tuolla samsungin chatissa.

Ihan tuuria että tuleeko sieltä täysi idiootti vaiko täysi idiootti kusipää sulle vastaamaan jotain.

Ainoa mikä on samaa on että jokaiseen kysymykseen saa odottaa 10 minuuttia vastausta ja 90% tapauksista se vastaus on joku vitun geneerinen kysymys kuten mikä on tilausnumero, vaikka olet sen juuri sanonut.

Kukaan ei ymmärrä tippaakaan mitä helvettiä yritän siellä sanoa, vaikka yrittäisi sanoa suomeksi tai englanniksi :rolleyes:

Yritän selvittää saisko sen trade-in laitteen vaihdettua toiseen ja eka tyyppi ei ymmärtänyt tippaakaan mistä puhun vaan kysyi miljoona kertaa TUNNIN aikana että minkä kohdan olen syöttänyt väärin tai minkä kohdan imei koodistä väärin.

Toka tyyppi kyselee multa jostain helvaten puhelinmalleista vaikka puhun kelloista

Edit: Ja puoli tuntia myöhemmin kysellään taas että vaihdoinko kellon puhelimeen vai puhelimen kelloon ja pyytävät vaihtoAUTOtunnusta.
Ei tästä kyllä tule yhtään mitään.
:mad:

Parempaa tulosta saattaa saada kun kysyy Whatsapissa:

- saa aika nopeasti jonkun avuksi
- säilyy historia
- voi kopioida aikaisempia viestejä
- voi pyytää myös "asianumero", jonka avulla he voivat nopeiten auttaa, tyyliin tällainen Tiedoksi tässä on asianumerosi SESO-XXXXX.

Kannattaa myös vaatia kohteliaasti saada asia oikeasti eteenpäin, eli asiasta pitäisi luoda tiketti oikealle osastolle ja sinun pitäisi saada sähköposti vahvistuksena kun asia menee eteenpäin, plus voit kysellä milloin vain tilannepäivitystä heiltä.

Kolmannella kerralla sain siellä oman tapauksen käsittelyyn, eli lupasivat vaihtaa virheellisen IMEI:n oikeaan, ja laittaa meiliä kun asia hoidettu. Ihan tyytyväinen palvelun tasoon ollut, kun ei odota juuri mitään siltä :D

En tiedä onko tämä paras järjestys saada asiakaspalvelun linja auki, mutta ainakin se on toiminut ja ohjaavat aina oikealle kanavalle jossa uusi tukihenkilö lukee aikaisemmin kirjoittamasi viestisi ja homma lähtee hyvin etenemään:

Whatsapp > Samsung Suomi > Tekninen tuki > ÄLYPUHELIN/TABLETTI > Muut tiedot > Aloita keskustelu

Whatsapp tuki löytyy täältä:

Ota meihin yhteyttä
WhatsApp
Ma–pe | 08:00 - 20:00
La–su | 10:00 - 15:00
Nappulan linkki:

Testaas tota
 
Sampan tuomiopäivän AI-käännöskone:

Palstalla jotkut miettivät että ehkä eivät lähetäkään vaihtolaitetta, koska liian vähän rahaa saaneet vastineeksi, niin minua vastaan on näköjään nostettu oikeusjuttu pelkästään virheellisen IMEI:n vuoksi 😂

samsunc-english (20250627065757).jpg
 
Miten bnesim:n eSim kautta tehdään datapuheluita Google Meetin tai Whatsapin kautta, jos tuohon ei kuulu puhelinnumeroa?

Project (20250627072433).jpg
Ei Whatsapp käyttö vaadi käytettävässä laitteessa sitä puhelinnumeroa. Whatsappin "puhelinnumero" on se johon pyydät vahvistusviestin aktivointia varten. Voi olla vaikka ihan eri laitteessa oleva prepaid numero.
 
Sampan tuomiopäivän AI-käännöskone:

Palstalla jotkut miettivät että ehkä eivät lähetäkään vaihtolaitetta, koska liian vähän rahaa saaneet vastineeksi, niin minua vastaan on näköjään nostettu oikeusjuttu pelkästään virheellisen IMEI:n vuoksi 😂

samsunc-english (20250627065757).jpg
Minä en ainakaan lähetä.
Yli 2 tuntia tappelin sielä chatissa et saisin vaihtolaitteen vaihdettua toiseen ja lopulta vaan sanoi mulle että en menetä mitään muuta ku sen hyvityksen verran jos en lähetä, ja varmistin vielä ettei tule myöhemmin ongelmia ja ei tule.

Rannekkeista ei mennyt asia perille millään konstilla kun yritin kysyä että miksi sitä kampanjaa sitten tilatessa edelleen mainostettiin jos ne kerran olivat jo loppu, ja vielä sanoi että niitä rannekkeita ON siellä erikseen ostettavissa mutta ei kampanjaa varten.
10% alekoodi oli ainoa mitä kaksi eri aspaa tarjosivat, joka on ihan yhtä tyhjän kanssa.

On se joo edullista tuolta tavaraa välillä ostaa mutta lähes aina saa jonkin asian kanssa tapella ja sit se homma on perseestä.

Itsellä meinas höyry nousta päästä kun jokaiseen viestiin kesti vastata melkein tarkalleen 8min ja se eka aina joku hetki tarkastan ja toisen 8min päästä vasta vastattiin jotain.
Tällä kertaa tosiaan vaihtoautoista ja puhelimista intettiin siihen asti että pyysin kytkemään käännöskoneen pois päältä että voin puhua suoraan enkkua sille.
Silti kesti sama 8min per vastaus senkin jälkeen.

Olen melkein varma että tuo on tahallista koska vain kaltaiseni kitupiikit idiootit jaksaa periaatteen vuoksi kuluttaa tunteja tuolla tapellen idioottien kanssa. 😁
 
Luulen myös tuon hitaan vastaamisen olevan tietoista eli pyritään pudottamaan kärsimättömimmät pois. Mulle laittoi yhdessä vaiheessa vastaukseksi linkin johonkin Ozempic laihdutuslääkkeen sivulle ja heti perään: "Please disregard the link it is a technical error!!". Eli jotain muutakin puuhaavat samalla.

Varmaan myös hoitavat useita chatteja samaan aikaan, jos ovat provikalla. Itsellekkin toistuvasti tarjottu sitä 10%, mitä en aio hyväksyä. Teen sitten kuluttajavirastolle vaikka valituksen kun ekassa sähköpostissa laittoivat, että loppunut rannekkeet, jotka mulle olisi pitänyt kuulua (en tiedä oliko tarkoitus näin kirjoittaa vai vaan käännös ongelma). Toisaalta mielenkiintoisia keissejä tulisi muillakin kun noita viestejä kuluttajavirastolle toimittelee =D
 
- voi pyytää myös "asianumero", jonka avulla he voivat nopeiten auttaa, tyyliin tällainen Tiedoksi tässä on asianumerosi SESO-XXXXX.

Ne sekoilee myös tuon kanssa. Lähetät sähköpostin jossa SESO otsikossa ja viestihistoria viestissä, silti tulee samat kysymykset jotka jo kysytty aiemmin ja joihin eivät ole antaneet vastausta.

Esim.

"mitä kello on?"
- asia on meidän osalta varmistettu. annamme sinulle 10% koodin uskollisuudesta
"ette vastanneet kysymykseeni"
- mikä kysymyksesi oli?


Itse jaksan edelleen vääntää rannekkeiden osalta. Eilen laitoin heille viittauksen kuluttajasuojaviranomaisen määrittelyihin, jonka jälkeen ei ole tullut vastauksia. Koska minua otta tuo heidän touhu ihan periaatetasolla jo päähän, laitoin kuluttajasuojaviranomaiselle tästä casen. Lisäksi koska maksoin Visalla, ja Visalla on mahdollisuus reklamoida osittain toimitetusta tuotteesta, laitoin myös sinne infoa tästä. En odota että nämä johtaa mihinkään, mutta en suostu tuota Samsungin viivästystaktiikkaa hyväksymään.

Ja kun kuitenkin joku miettii että mihin kuluttajasuojan pykälään viittaan, on kyseessä tämä.

Tarjouksen rajoitusten, ehtojen ja keston on tultava selkeästi ilmi
Yrityksen on markkinoinnissaan ilmoitettava tarjouksen ehdot ja rajoitukset. Koska tarjous kestää rajoitun ajan, yrityksen on kerrottava, milloin tarjous alkaa ja milloin se päättyy.

Jos tuotetta myydään vain rajoitettu määrä kullekin asiakkaalle, myyjän on kerrottava siitä markkinoinnissaan. Lisäksi myyjän on ilmoitettava, jos sinun on ostettava tietty määrä tuotteita, jotta voit saada edun.


Jos erikoistarjoustuotteita on niin vähän, että ne todennäköisesti loppuvat tarjouksen aikana, yrityksen pitää kertoa tuotteiden kappalemäärä. Näin voit arvioida tarjouksen saatavuutta.

Jos mainostettua kylkiäistä ei ole saatavilla, voit vaatia kylkiäistä myyjältä. Sinun ei ole pakko hyväksyä toista tuotetta mainostetun kylkiäisen tilalle.
 
Minulla olisi sellainen muistikuva että Samsung löytyy/on löytynyt tuolta Kuluttaja.fi mustalta listalta. Palvelu on näköjään muuttunut maksulliseksi niin en päässyt tarkistamaan. Niin ei välttämättä Samsungin puolella paina paljoa kuluttajasuojan sanat.
 
Kuluttajaneuvoja:
Alla olevan linkin takaa löydät lisätietoa kylkiäisistä:



Jos sopimusehdoissa/käyttöehdoissa ei ole ennen ostopäätöksen tekemistä mainittu rajoituksista, niitä ei voida jälkikäteen esittää perusteluina evätä kylkiäinen.

Mikäli rannekkeita on todisteellisesti saatavilla, ne pitäisi toimittaa sovitun mukaisesti kuluttajalle.

Yrityksen on varattava kylkiäisiä riittävästi kampanjansa laajuuteen nähden.

Tuo Samsungin lauseke vastuunvapaudestaan ei poista heidän vastuutaan markkinoinnistaan. Jälkikäteen ilmoitettu ehto ei ole tässä kohtaa pätevä.


Jos Samsung ei tule asiassa vastaan, vie asia Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Olisi hyvä, jos sinulla olisi esim. kuvakaappaus, josta käy ilmi, että Samsungilla on edelleen näitä rannekkeita saatavilla.

Ei ilmoitettu selkeästi, mihin asti kampanja on voimassa. Ei päivämäärää, ei kampanjaerän kokoa, ei mitään. Periaatteesta mennään päätyyn, ihan sama mitä kello maksoi.

@GoDi:n kanssa jaan turhautumisen Samsungin asiakastukeen. Täysin järjettömiä vastauksia ja yksinkertaisen asian käsittelyyn kului yli 2 h. Ja asia ei tullut edes hoidetuksi.

Edit: Galaxy Watch7 Athleisure Band (S/M) Green | Samsung Suomi

Tuolta voi napata itselleen kuvakaappaukset Athleisure S/M rannekkeesta, joita on siis saatavilla, mutta ei saatavilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kuluttajaneuvoja:




Ei ilmoitettu selkeästi, mihin asti kampanja on voimassa. Ei päivämäärää, ei kampanjaerän kokoa, ei mitään. Periaatteesta mennään päätyyn, ihan sama mitä kello maksoi.

@GoDi:n kanssa jaan turhautumisen Samsungin asiakastukseen. Täysin järjettömiä vastauksia ja yksinkertaisen asian käsittelyyn kului yli 2 h. Ja asia ei tullut edes hoidetuksi.

Jos olet maksanut luottokortilla, tee reklamaatio pankin reklamaatiopalvelun kautta.

Jos et ole esimerkiksi saanut maksamaasi palvelua tai tuotetta, tai siinä on myyjän vastuulle kuuluva virhe, jota yritys ei suostu korvaamaan, myyjä on silloin syyllistynyt sopimusrikkomukseen.

Kuluttajansuojalain mukaan voit vaatia korvausta luottokortin myöntäjältä.
 
Ei ilmoitettu selkeästi, mihin asti kampanja on voimassa. Ei päivämäärää, ei kampanjaerän kokoa, ei mitään. Periaatteesta mennään päätyyn, ihan sama mitä kello maksoi.
Jokainen firmahan voisi laittaa kaupanpäällistarjouksia ja kaupanpäällisiä olisi se 2kpl varastossa. Laittaa sitten vaan lopuille tilaajille pahoittelut kun kaupanpäälliset loppui joten tarjous on nyt mitätön.

Jatkan myös kyselyä rannekkeiden perään. Aluksi ajattelin että turhaa koska kello oli niin halpa, mutta tämähän vain kannuistaisi heitä tekemään tämmöisiä tarjouksia uudestaan.
 
Minä en ainakaan lähetä.
Yli 2 tuntia tappelin sielä chatissa et saisin vaihtolaitteen vaihdettua toiseen ja lopulta vaan sanoi mulle että en menetä mitään muuta ku sen hyvityksen verran jos en lähetä, ja varmistin vielä ettei tule myöhemmin ongelmia ja ei tule.

Rannekkeista ei mennyt asia perille millään konstilla kun yritin kysyä että miksi sitä kampanjaa sitten tilatessa edelleen mainostettiin jos ne kerran olivat jo loppu, ja vielä sanoi että niitä rannekkeita ON siellä erikseen ostettavissa mutta ei kampanjaa varten.
10% alekoodi oli ainoa mitä kaksi eri aspaa tarjosivat, joka on ihan yhtä tyhjän kanssa.

On se joo edullista tuolta tavaraa välillä ostaa mutta lähes aina saa jonkin asian kanssa tapella ja sit se homma on perseestä.

Itsellä meinas höyry nousta päästä kun jokaiseen viestiin kesti vastata melkein tarkalleen 8min ja se eka aina joku hetki tarkastan ja toisen 8min päästä vasta vastattiin jotain.
Tällä kertaa tosiaan vaihtoautoista ja puhelimista intettiin siihen asti että pyysin kytkemään käännöskoneen pois päältä että voin puhua suoraan enkkua sille.
Silti kesti sama 8min per vastaus senkin jälkeen.

Olen melkein varma että tuo on tahallista koska vain kaltaiseni kitupiikit idiootit jaksaa periaatteen vuoksi kuluttaa tunteja tuolla tapellen idioottien kanssa. 😁

Suosittelen ottamaan yhteyttä Whatsapin kautta tukeen
- vastaavat yleensä saman minuutin aikana
- notifikaatiot päälle niin kuulee koska vastaavat, ei tartte kärkkyä tai tuhlata aikaa nettisivujen chattia valvoen


Whatsapp tuki löytyy täältä:

Ota meihin yhteyttä
WhatsApp
Ma–pe | 08:00 - 20:00
La–su | 10:00 - 15:00
Nappulan linkki:
 
Viimeksi muokattu:
Jos olet maksanut luottokortilla, tee reklamaatio pankin reklamaatiopalvelun kautta.

Jos et ole esimerkiksi saanut maksamaasi palvelua tai tuotetta, tai siinä on myyjän vastuulle kuuluva virhe, jota yritys ei suostu korvaamaan, myyjä on silloin syyllistynyt sopimusrikkomukseen.

Kuluttajansuojalain mukaan voit vaatia korvausta luottokortin myöntäjältä.
Tää on varmaan järkevintä. Aion perustella, että maksoin osan pisteillä, joten vaadin luottokortilla maksettuja rahoja takaisin, joka on vähemmän kuin rannekkeiden arvo. Saa samsung vääntää sitten Mastercardin kanssa. Ja voiko tuossa mitään hävitäkkään?

Muuten ymmärtäisin tään, että rannekkeet voi loppua, mutta jos kenellekään niitä ei alkujaankaan ollut ja osalle lupaillaan hyvityksiä ja toisille ei.
 
Viimeksi muokattu:
Joko on joku saanut bannit samsungin kauppaan tämän asian jankuttamisesta? Kyllähän tuo vähän riepoo, ettei niiden aspalla ole mitään yhdenmukaista toimintatapaa. Käytännöt on erit riippuen kuka asiakaspalvelija vastaa. Jotkut on tästäkin asiasta kysyttäessä jääneet tyhjin käsin ja jotkut saaneet hyvityksenä niitä 80€ etukoodeja, jotkut jotain näiden väliltä.
 
Muuten ymmärtäisin tään, että rannekkeet voi loppua, mutta jos kenellekään niitä ei alkujaankaan ollut ja osalle lupaillaan hyvityksiä ja toisille ei.
Mielenkiinnolla, saiko kukaan lisärannekkeita? Jos ei niin tuohan on ollut täysin harhaanjohtamista kaupanpäällisillä.
 
Mielenkiinnolla, saiko kukaan lisärannekkeita? Jos ei niin tuohan on ollut täysin harhaanjohtamista kaupanpäällisillä.
Tein itse tilauksen ennen tarjouksen ilmoittamista tänne ja rannekkeita ei tullut, vaikka chatissa tilausta tehdessä asiakaspalvelija näin vakuutti. :D Eli todennäköisesti loppunut varastosta jo ennen yhtäkään tilausta.

Sain vastauksena rannekkeiden tiedusteluun vain, että voivoi loppuneet varastosta ja nämä olivat tarjouksen ehdot.

Odottelen nyt uutta vastausta sähköpostiini, jossa pyrin kohteliaasti perustelemaan, että minulla ei ole asiakkaana ollut mahdollista ymmärtää tarjouksen ehtoja, kun kampanjasivu tai kellon ostosivu ei sisältänyt mitään mainintaa rannekkeiden rajoitetusta saatavuudesta (*-merkkiä tms. Mikä ohjaisi minut asiakkaana lukemaan tarjoukseen liittyviä ehtoja), vaikka vetoavat siihen. Mainos oli selkeä: "kaupan päälle".
 
Joo, kyllähän nuo tosiaan jaksaa kysellä samoja asioita moneen kertaan. Viimeksi kysyi onko vaihto peruutettu, nyt imeitä toiseen kertaan. Vaikka kellossahan se on pelkkä sarjanumero oikeasti, vain simmillisillä on imei.
 
Mohra, Omar, Fatma, Asalla ja Abdelrahman kaikki sanoo että "Kampanja-aika päättyi 22. kesäkuuta, ja tarjoukset olivat voimassa vain niin kauan kuin varastoa riitti." Ota tästä 10% koodi hyvän tahdon eleenä uskollisuudesta, kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä.

Jatkan langan lukua jos joku toinen saisi muun lopputuloksen :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Mohra, Omar, Asalla ja Abdelrahman kaikki sanoo että "Kampanja-aika päättyi 22. kesäkuuta, ja tarjoukset olivat voimassa vain niin kauan kuin varastoa riitti." Ota tästä 10% koodi hyvän tahdon eleenä uskollisuudesta, kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä.

Jatkan langan lukua jos joku toinen saisi muun lopputuloksen :lol:

Abdelrahmanilta olen itsekin saanut lähinnä jaksuhalit. Laitoin myös palautetta Samsung SmartTagini "huollosta" (eli sain vain rahat takaisin, kun olisin halunnut uuden laitteen), johon Abdelrahman kommentoi "pahoittelemme vilpittömästi AirTagiisi liittyvää haittaa". :D
 
Chat-Omarin mukaan loppuunmyyty ja ehkä tulee joskus tai sitten ei. Kuitenkin edelleen näyttäisi olevan tilattavissa.
Piti vielä tuolla whatsappissakin koittaa kysellä ja siellä tiedettiin, että ensi viikolla olisi tulossa lisää. Saapa nähdä, katevaraus ainakin oli jo kortilta poistunut.
 
Graham vahvisti torstaina 26.6., että kampanja "loppui" 17.6. kun tein tilauksen 19.6.

Vahvisti myös, että rannekkeet loppui varastosta. Tai siis eivät loppuneet, koska niitä on saatavilla normaalia ostoa varten.

Asian läpikäyntiin meni vaivaiset +2 h 15 min. 😅

Screenshot_20250629_002403_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002526_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002620_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250629_002452_WhatsApp.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
280 835
Viestejä
4 830 468
Jäsenet
78 145
Uusin jäsen
oscarlintala

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom