VoLTE menee, tietysti VoWIFI myös. Applella FaceTime -puhelut toki myös, eli pelkkä data riittää.Normaalit "puhelut" ei voi mennä datan kautta. Eri sovellukset, kuten nuo mainitsemasi, toki osaa puhelut datan yli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VoLTE menee, tietysti VoWIFI myös. Applella FaceTime -puhelut toki myös, eli pelkkä data riittää.Normaalit "puhelut" ei voi mennä datan kautta. Eri sovellukset, kuten nuo mainitsemasi, toki osaa puhelut datan yli.
Tietääkseni VoLTE vaatii silti operaattorin numeron ja puhelut maksaa erikseen. Eivät ole siis facetime/whatsapp/yms. tyylisiä VoIP-puheluita. Ero perinteisiin puheluihin on lähinnä se ettei ääntä välitetä analogisena.VoLTE menee, tietysti VoWIFI myös. Applella FaceTime -puhelut toki myös, eli pelkkä data riittää.
Tä on kyllä yhtä järkyttävää paskaa yrittää tehdä yhtään mitään tuolla samsungin chatissa.
Ihan tuuria että tuleeko sieltä täysi idiootti vaiko täysi idiootti kusipää sulle vastaamaan jotain.
Ainoa mikä on samaa on että jokaiseen kysymykseen saa odottaa 10 minuuttia vastausta ja 90% tapauksista se vastaus on joku vitun geneerinen kysymys kuten mikä on tilausnumero, vaikka olet sen juuri sanonut.
Kukaan ei ymmärrä tippaakaan mitä helvettiä yritän siellä sanoa, vaikka yrittäisi sanoa suomeksi tai englanniksi
Yritän selvittää saisko sen trade-in laitteen vaihdettua toiseen ja eka tyyppi ei ymmärtänyt tippaakaan mistä puhun vaan kysyi miljoona kertaa TUNNIN aikana että minkä kohdan olen syöttänyt väärin tai minkä kohdan imei koodistä väärin.
Toka tyyppi kyselee multa jostain helvaten puhelinmalleista vaikka puhun kelloista
Edit: Ja puoli tuntia myöhemmin kysellään taas että vaihdoinko kellon puhelimeen vai puhelimen kelloon ja pyytävät vaihtoAUTOtunnusta.
Ei tästä kyllä tule yhtään mitään.
![]()
Ei minkäänlaisia puheluita soiteta ilman, että on olemassa jokin puhelinnumero.Miten bnesim:n eSim kautta tehdään datapuheluita Google Meetin tai Whatsapin kautta, jos tuohon ei kuulu puhelinnumeroa?
![]()
Ei Whatsapp käyttö vaadi käytettävässä laitteessa sitä puhelinnumeroa. Whatsappin "puhelinnumero" on se johon pyydät vahvistusviestin aktivointia varten. Voi olla vaikka ihan eri laitteessa oleva prepaid numero.Miten bnesim:n eSim kautta tehdään datapuheluita Google Meetin tai Whatsapin kautta, jos tuohon ei kuulu puhelinnumeroa?
![]()
Minä en ainakaan lähetä.Sampan tuomiopäivän AI-käännöskone:
Palstalla jotkut miettivät että ehkä eivät lähetäkään vaihtolaitetta, koska liian vähän rahaa saaneet vastineeksi, niin minua vastaan on näköjään nostettu oikeusjuttu pelkästään virheellisen IMEI:n vuoksi
![]()
- voi pyytää myös "asianumero", jonka avulla he voivat nopeiten auttaa, tyyliin tällainen Tiedoksi tässä on asianumerosi SESO-XXXXX.
Minulla olisi sellainen muistikuva että Samsung löytyy/on löytynyt tuolta Kuluttaja.fi mustalta listalta. Palvelu on näköjään muuttunut maksulliseksi niin en päässyt tarkistamaan. Niin ei välttämättä Samsungin puolella paina paljoa kuluttajasuojan sanat.
Alla olevan linkin takaa löydät lisätietoa kylkiäisistä:
![]()
Kylkiäiset ja lisäetumarkkinointi
Houkuttelevalta kuulostavat kylkiäiset ja lisäedut ovat yritysten myynninedistämiskeinoja.www.kkv.fi
Jos sopimusehdoissa/käyttöehdoissa ei ole ennen ostopäätöksen tekemistä mainittu rajoituksista, niitä ei voida jälkikäteen esittää perusteluina evätä kylkiäinen.
Mikäli rannekkeita on todisteellisesti saatavilla, ne pitäisi toimittaa sovitun mukaisesti kuluttajalle.
Yrityksen on varattava kylkiäisiä riittävästi kampanjansa laajuuteen nähden.
Tuo Samsungin lauseke vastuunvapaudestaan ei poista heidän vastuutaan markkinoinnistaan. Jälkikäteen ilmoitettu ehto ei ole tässä kohtaa pätevä.
Jos Samsung ei tule asiassa vastaan, vie asia Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Olisi hyvä, jos sinulla olisi esim. kuvakaappaus, josta käy ilmi, että Samsungilla on edelleen näitä rannekkeita saatavilla.
Kuluttajaneuvoja:
Ei ilmoitettu selkeästi, mihin asti kampanja on voimassa. Ei päivämäärää, ei kampanjaerän kokoa, ei mitään. Periaatteesta mennään päätyyn, ihan sama mitä kello maksoi.
@GoDi:n kanssa jaan turhautumisen Samsungin asiakastukseen. Täysin järjettömiä vastauksia ja yksinkertaisen asian käsittelyyn kului yli 2 h. Ja asia ei tullut edes hoidetuksi.
Jokainen firmahan voisi laittaa kaupanpäällistarjouksia ja kaupanpäällisiä olisi se 2kpl varastossa. Laittaa sitten vaan lopuille tilaajille pahoittelut kun kaupanpäälliset loppui joten tarjous on nyt mitätön.Ei ilmoitettu selkeästi, mihin asti kampanja on voimassa. Ei päivämäärää, ei kampanjaerän kokoa, ei mitään. Periaatteesta mennään päätyyn, ihan sama mitä kello maksoi.
Minä en ainakaan lähetä.
Yli 2 tuntia tappelin sielä chatissa et saisin vaihtolaitteen vaihdettua toiseen ja lopulta vaan sanoi mulle että en menetä mitään muuta ku sen hyvityksen verran jos en lähetä, ja varmistin vielä ettei tule myöhemmin ongelmia ja ei tule.
Rannekkeista ei mennyt asia perille millään konstilla kun yritin kysyä että miksi sitä kampanjaa sitten tilatessa edelleen mainostettiin jos ne kerran olivat jo loppu, ja vielä sanoi että niitä rannekkeita ON siellä erikseen ostettavissa mutta ei kampanjaa varten.
10% alekoodi oli ainoa mitä kaksi eri aspaa tarjosivat, joka on ihan yhtä tyhjän kanssa.
On se joo edullista tuolta tavaraa välillä ostaa mutta lähes aina saa jonkin asian kanssa tapella ja sit se homma on perseestä.
Itsellä meinas höyry nousta päästä kun jokaiseen viestiin kesti vastata melkein tarkalleen 8min ja se eka aina joku hetki tarkastan ja toisen 8min päästä vasta vastattiin jotain.
Tällä kertaa tosiaan vaihtoautoista ja puhelimista intettiin siihen asti että pyysin kytkemään käännöskoneen pois päältä että voin puhua suoraan enkkua sille.
Silti kesti sama 8min per vastaus senkin jälkeen.
Olen melkein varma että tuo on tahallista koska vain kaltaiseni kitupiikit idiootit jaksaa periaatteen vuoksi kuluttaa tunteja tuolla tapellen idioottien kanssa.![]()
Tää on varmaan järkevintä. Aion perustella, että maksoin osan pisteillä, joten vaadin luottokortilla maksettuja rahoja takaisin, joka on vähemmän kuin rannekkeiden arvo. Saa samsung vääntää sitten Mastercardin kanssa. Ja voiko tuossa mitään hävitäkkään?Jos olet maksanut luottokortilla, tee reklamaatio pankin reklamaatiopalvelun kautta.
Jos et ole esimerkiksi saanut maksamaasi palvelua tai tuotetta, tai siinä on myyjän vastuulle kuuluva virhe, jota yritys ei suostu korvaamaan, myyjä on silloin syyllistynyt sopimusrikkomukseen.
Kuluttajansuojalain mukaan voit vaatia korvausta luottokortin myöntäjältä.
Mielenkiinnolla, saiko kukaan lisärannekkeita? Jos ei niin tuohan on ollut täysin harhaanjohtamista kaupanpäällisillä.Muuten ymmärtäisin tään, että rannekkeet voi loppua, mutta jos kenellekään niitä ei alkujaankaan ollut ja osalle lupaillaan hyvityksiä ja toisille ei.
Tein itse tilauksen ennen tarjouksen ilmoittamista tänne ja rannekkeita ei tullut, vaikka chatissa tilausta tehdessä asiakaspalvelija näin vakuutti.Mielenkiinnolla, saiko kukaan lisärannekkeita? Jos ei niin tuohan on ollut täysin harhaanjohtamista kaupanpäällisillä.
Mohra, Omar, Asalla ja Abdelrahman kaikki sanoo että "Kampanja-aika päättyi 22. kesäkuuta, ja tarjoukset olivat voimassa vain niin kauan kuin varastoa riitti." Ota tästä 10% koodi hyvän tahdon eleenä uskollisuudesta, kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä.
Jatkan langan lukua jos joku toinen saisi muun lopputuloksen![]()
Piti vielä tuolla whatsappissakin koittaa kysellä ja siellä tiedettiin, että ensi viikolla olisi tulossa lisää. Saapa nähdä, katevaraus ainakin oli jo kortilta poistunut.Chat-Omarin mukaan loppuunmyyty ja ehkä tulee joskus tai sitten ei. Kuitenkin edelleen näyttäisi olevan tilattavissa.
Samsung tarjoaa ajoittain ennakkoon tuotteita, joita ei ole vielä myynnissä tai varastossa. Arvioitu toimituspäivä perustuu arvioon ja saattaa päivittyä, mikä tapahtuu päivittämällä tiedot ajantasaisella tuotesivulla.
Määräaikaisissa kampanjoissa tai tarjouksissa Samsung ei ota vastuuta tuotteen loppuunmyynnistä eikä mahdollisista painovirheistä. Mikäli havaitaan, että tarjousta pyritään väärinkäyttämään, Samsungilla on oikeus peruuttaa tai muuttaa tilausta.
Huomaathan, että valitessasi toimitusvaihtoehdoksi noudon myymälästä et voi hyödyntää kylkiäiskampanjoita eli sellaisia tarjouksia, joissa tarjoamme kaupan päälle jotakin lisätuotetta (esimerkiksi "kun ostat TV:n, saat kaupan päälle tabletin").
Jos olet ostaessasi tuotteen kampanjan yhteydessä saanut toisen tuotteen kaupan päälle, on sinun palauttaessasi ostamasi tuote palautettava myös tämä ilmaiseksi saamasi tuote.
Graham vahvisti torstaina 26.6., että kampanja "loppui" 17.6. kun tein tilauksen 19.6.
Vahvisti myös, että rannekkeet loppui varastosta. Tai siis eivät loppuneet, koska niitä on saatavilla normaalia ostoa varten.
Asian läpikäyntiin meni vaivaiset +2 h 15 min.
Ostoehdot:
![]()
Terms and Conditions of Sale
Welcome to Samsung FI. Discover a wide range of home electronics with cutting-edge technology including TVs, smartphones, tablets, home appliances & more!www.samsung.com
Kampanjaehdot:
No eipä ole kuluttajan näkökulmasta selkeät kampanjaehdot. Kysyin reklamaatiossani kampanja-ajoista ja kampanjatuotteiden lukumääristä, ei vastausta. Kovasti vain tuputtavat 10% alekoodia. Jatketaan siis kuluttajariitalautakuntaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tämmöisellä kuvakaappauksella iski abdel kun kysyin missä nämä ehdot on/oli luettavissa. Ei sen enempi sanonut missä tämä lukiRanneketarjous oli voimassa ainakin vielä 20.6. (ja tuostakin +1-5 päivää) Samsungin sivuilla.
Tämmöisellä kuvakaappauksella iski abdel kun kysyin missä nämä ehdot on/oli luettavissa. Ei sen enempi sanonut missä tämä luki
![]()
![]()
waybackmachinen kautta (tallenettu 19.6) näkyy sivulla 27.7.2025 asti merkintä. Vaikea vaan sanoa mihin tuo '*'-merkki viittaa Samsung Deals 2025 | Tarjoukset | Samsung Suomi
Kiinnostaisi tietää mistä Samsungi tuon tekstinsä 22.6 päivästä löytänyt
On tämä Samsungin asiakastuki kyllä vekkuli. Ensin kysyvät tilausnumeroa. Sitten kysytään, milloin tein tilauksen. Tämän jälkeen lähettämäni laitteen IMEI:tä. En ollut lähettänyt laitetta, koska palautustarra saapuu vasta tilauksen mukana, mikä ei siis ollut edennyt vaihtolaitteen IMEI:stä johtuen.
Vain yksi vaihtolaite per tuote, ainakin itsellä tuli popup "haluatko varmasti lisätä uuden laitteeb, vaihtolaite-etu poistuu tällöin?(tms), kun lisäsi ostoskoriin plus napilla toisen kellon. Eli esim jos halusi tilata kaksi kelloa, vaati se kaksi erillistä tilausta ja kaksi erillistä vaihtolaitetta.Tuli mieleen, että eikö kumpikaan kello lähtenyt, ja oliko eri vaihtolaite niissä?
Mietin ite kun se käännöskone sano mulle että syynä on paistettu lapsi ettei laatu ihan vakuuta. Sit kun vielä yhdistää siihen että Samsung myy uusia puhelimiä näillä AI toiminnoilla kuten AI translate niin ei kovin vahvalta näytä.On tämä Samsungin asiakastuki kyllä vekkuli. Ensin kysyvät tilausnumeroa. Sitten kysytään, milloin tein tilauksen. Tämän jälkeen lähettämäni laitteen IMEI:tä. En ollut lähettänyt laitetta, koska palautustarra saapuu vasta tilauksen mukana, mikä ei siis ollut edennyt vaihtolaitteen IMEI:stä johtuen.
Tilausnumerolla kuvittelisi löytyvän kaikki nämä tiedot. Tunti jälleen vierähti, kun kyselivät typeriä.
Tilausta ei voitu lähettää, koska IMEI-koodi "oli jo käytössä". Pyysin, että voiko vaihtolaitteen poistaa tilaukselta kokonaan ja lähettää kellon sitten. Ei ollut mahdollista. Vähän ajan kuluttua ehdotti, että no miten olis, jos vastaanotan tilauksen ilman vaihtolaitteen hyvitystä? No sitähän juuri kysyin aiemmin.. en tiedä sitten miten eroaa alkuperäisestä ehdotuksestani.
Kysyin onko robotti, ei kuulemma ollut. Jos sekavuus johtuu vain kääntäjästä, niin on kyllä täysin surkea käännöstyökalu heillä käytössään.
Toinen tilaus/kello lähti jo aiemmin. Molemmissa tilauksissa oli eri vaihtolaite. Näkyi vain tilaussivulla error tämän tilauksen kohdalla.Tuli mieleen, että eikö kumpikaan kello lähtenyt, ja oliko eri vaihtolaite niissä?
Täällä vielä jumii Error.Jos jollain muulla tuosta syystä toimitus jumissa.
Kovia ovat työllistämään itseään.Toivottavasti tämä viesti tavoittaa sinut hyvin.
Halusin käyttää hetken kertoakseni sinulle viimeaikaisesta tiedustelustasi. Työskentelemme edelleen aktiivisesti asian parissa ja suoritamme perusteellista tutkimusta varmistaaksemme, että huolenaiheisiisi vastataan tehokkaasti.
Arvostamme kärsivällisyyttäsi prosessin aikana ja pidämme sinut ajan tasalla mahdollisista edistysaskeleista. Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset apua sillä välin, ota rohkeasti yhteyttä.
Vähän vaikuttaa siltä, että ainut millä tässä asiassa voi päästä eteenpäin on olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan jos jaksaa vielä vääntää.Tein itse tilauksen ennen tarjouksen ilmoittamista tänne ja rannekkeita ei tullut, vaikka chatissa tilausta tehdessä asiakaspalvelija näin vakuutti.Eli todennäköisesti loppunut varastosta jo ennen yhtäkään tilausta.
Sain vastauksena rannekkeiden tiedusteluun vain, että voivoi loppuneet varastosta ja nämä olivat tarjouksen ehdot.
Odottelen nyt uutta vastausta sähköpostiini, jossa pyrin kohteliaasti perustelemaan, että minulla ei ole asiakkaana ollut mahdollista ymmärtää tarjouksen ehtoja, kun kampanjasivu tai kellon ostosivu ei sisältänyt mitään mainintaa rannekkeiden rajoitetusta saatavuudesta (*-merkkiä tms. Mikä ohjaisi minut asiakkaana lukemaan tarjoukseen liittyviä ehtoja), vaikka vetoavat siihen. Mainos oli selkeä: "kaupan päälle".
Mitä kautta valittelit?Itselleni tuli viikon odottelun jälkeen vastaus yhteydenottooni jostain Samsungin Ruotsin osastolta: "Samsung kauppamme on nyt tehnyt 30,19 eur hyvityksen ostokseesi. Tulet näkemään hyvityksen tililläsi 3-5 pankkipäivän sisällä."
En tiedä mistä repivät tuon summan, mutta se kelpaa puuttuvista rannekkeista. Tack så mycket![]()
Juuri tuli sähköpostia että hyväksynkö trade-in alennuksen 10€ ---> 5€ hyväksyin ja 5€ pitäs tulla tilille.Onko kenellekään rannekkeista valittaneille tullut jo trade-in vaihtohyvitystä. Yleensä tuo on tullut varsin nopeasti, mutta nyt laite ollut Virossa perillä 27.6., muttei mitään arviota tai rahoja ole kuulunut.
Kyselin äsken chatissa ja ensin väitti, ettei samsung ole saanut laitetta. Kun sanoin toimituksen näkyvän postin seurannassa niin kertoi vaihtolaitteen olevan matkalla Foxwaylle.
Pistin tuosta "lähetä sähköpostia toimitusjohtajalle" Email the CEO | Samsung SuomiMitä kautta valittelit?
Juu, tänään tuli. Lähetin vuonna 2016 hankitun Samsung-tabletin vaihtoon, jossa oli ilmeisesti epätasainen LCD-valaistus alareunassa. Tänään tuli viesti: hyväksynkö 7 € -> 2 € alennuksen.Onko kenellekään rannekkeista valittaneille tullut jo trade-in vaihtohyvitystä. Yleensä tuo on tullut varsin nopeasti, mutta nyt laite ollut Virossa perillä 27.6., muttei mitään arviota tai rahoja ole kuulunut.
Kyselin äsken chatissa ja ensin väitti, ettei samsung ole saanut laitetta. Kun sanoin toimituksen näkyvän postin seurannassa niin kertoi vaihtolaitteen olevan matkalla Foxwaylle.