• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Näyttää huomenna noutoa padille ja näppikselle. Katevaraus katosi luottokortilta monta päivää sitten eikä ainakaan vielä ole mennyt mitään veloitusta luottokortilta.

Tälläinen koodi tuli vastaan, ei kyllä siltikään tee tuosta kovin hyvää diiliä.
1757012393694.png

S11 499€ näppiksen kanssa (FF7ECO + vaihtari). Ihan ok hinta jos tarvetta, vaikka ei mikään törkyhalpa.

599€ näppiksen ja budsien kanssa (vaihtari + S11EARLYBIRD)

Viimeksi muokattu:
S11 499€ näppiksen kanssa (FF7ECO + vaihtari). Ihan ok hinta jos tarvetta, vaikka ei mikään törkyhalpa.

Oletko vähentänyt vaihtolaitteen arvon jo tuosta vai miten saat sen kikkailtua tuohon hintaan? Ostoskoria ja taktiikkaa esille jos olet ilmoittanut tuossa kaikille tarjolla olevan hinnan. Mulla näyttää FF7ECO:lla 699€.

Oletko vähentänyt vaihtolaitteen arvon jo tuosta vai miten saat sen kikkailtua tuohon hintaan? Ostoskoria ja taktiikkaa esille jos olet ilmoittanut tuossa kaikille tarjolla olevan hinnan. Mulla näyttää FF7ECO:lla 699€.
Siinä on 200e lisävaihto hyvitys. Eli tuosta 499e hinnasta vielä vaihtolaitteen arvo pois.

Siinä on 200e lisävaihto hyvitys. Eli tuosta 499e hinnasta vielä vaihtolaitteen arvo pois.

Miten saatte sen tuohon hintaan? Lisävaihtari on tiedossa, mutta jos itse laitan tuotesivulla vaihtolaitteen ja ostoskorissa FF7ECO:n niin hinta on 699€, eikä 499€.

Sen sijaan aiemmin ilmotettu S11EARLYBIRD antaa hinnaksi 599€ ja Buds3:setkin mukaan.

Miten saatte sen tuohon hintaan? Lisävaihtari on tiedossa, mutta jos itse laitan tuotesivulla vaihtolaitteen ja ostoskorissa FF7ECO:n niin hinta on 699€, eikä 499€.

Sen sijaan aiemmin ilmotettu S11EARLYBIRD antaa hinnaksi 599€ ja Buds3:setkin mukaan.
Sama täällä, en saa 499€ millään, toki en nyt tätä tarvitsekkaan, 50k tulee taas extra pisteitä tolla ostettuna ja budseista saat 50€ myymällä eli 499€lla voisi jo olla ok netto hinta

Tolla S11EARLYBIRD koodilla tulee. 1 käyttäjä kuulemma saanut hinnan 499€ en vaan itse saa toistettua
Se toinen käyttäjä höpisi mitä sattuu. 499eur hinta ei ole mahdollinen.
Ylläpito voisi käydä putsaamassa ketjun. Tämä alkaa olla jo Trump tason fake-news materiaalia. Ihmisillä menee aikaa hukkaan kun yrittävät saada turhaan koodeja toimimaan.

Se toinen käyttäjä höpisi mitä sattuu. 499eur hinta ei ole mahdollinen.
Ylläpito voisi käydä putsaamassa ketjun. Tämä alkaa olla jo Trump tason fake-news materiaalia. Ihmisillä menee aikaa hukkaan kun yrittävät saada turhaan koodeja toimimaan.
Tai sitten se käyttäjä voisi laittaa screenshotin, jos mitään olen oppinut niin sampalla kaikki on mahdollista, toki en taida mitään eroa huomata s11 vs s10 litessä omalla käytölläni 🤣🤣

Tänne tuli vastaava viesti, mutta oletin että tämä liittyisi Galaxy S10 FE:n tilaukseen. Oletko varma että tuo on vastaus juuri tähän caseen, koska tuohan antaa ymmärtää että olisivat
nyt sitten kuitenkin toimittamassa näppikset.
Äh. No niimpä tietysti. Sattui vaan niin lähelle tuota lähettämääni kyselyä, että oletin viestin olevan vastaus siihen.

Shop-/promotion viestiketjun viimeisin vastaus. Toimitusjohtajan posti odottaa edelleen vastausta. Taustalla myös KKV:n virkahenkilön lausunto siitä että kyllä se kuori pitäs tuohon saada. Sinällään aika huvittava vastaus kaikkine yksityiskohtineen. Kiva ostaa suoja alennettu hintaan kun se on loppunut varastosta. Onneksi tarjous on kuitenkin voimassa "kunnes ilmainen tuote oli noudettu". Onneksi myös tilaushetkellä "ilmaisen suojan varaus oli jo täytetty".

Hei,

Kiitos yhteydenotostasi. Arvostamme viestiäsi ja ymmärrämme, kuinka pettymys oli odottaa ilmaista suojusta, mutta huomata, ettei tilauksesi ollutkaan oikeutettu tarjoukseen.

Haluamme hetken selventää tarjouksen yksityiskohtia. Kun tarjous julkaistiin, ilmoitettiin selvästi, että se olisi voimassa vain, kunnes ilmainen tuote oli noudettu. Tilauksesi tekohetkellä ilmaisen suojan varaus oli jo täytetty, mikä valitettavasti teki tilauksestasi kelpaamattoman.

Ymmärrämme, että tämä on saattanut aiheuttaa jonkin verran turhautumista, ja pahoittelemme vilpittömästi mahdollisista haitoista. Kun ilmaiset tuotteet on myyty loppuun, tarjouksen noudattaminen ei kuitenkaan ole meidän hallinnassamme. Tämä ehto on esitetty myös (yleisissä myyntiehdoissamme).

Hyvän tahdon eleenä tarjoamme mielellämme sinulle 10 %:n alennuskupongin, jolla voit ostaa suojan alennettuun hintaan. Kerro meille, jos haluat käyttää kupongin, niin lähetämme sen sinulle.

Hyvää päivänjatkoa.

Kind regards

Fatma, Samsung
Shop

Joo näyttävämmin tuo eco koodi ei tee mitään mikäli vaihtolaite käytössä. Eli samsung tehny muutoksia :). En ollut itse ehtiny testaa, luin vaan edellisen kommentin ja ajattelin että toimii niin kuin aikaisemmin.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 363
Jäsenet
79 169
Uusin jäsen
Fuirrandir

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom