• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Alkuviikosta joo, 3 päivään näytti ettei ole yhtään tilausta ja ostoskorin päällä pyöri sininen latausympyrä ikäänkuin koitti ladata sivua. Kysyin aspalta eikä osannut oikein sanoa kuin perus incognito evästepoisto toinen selain neuvot. Sanoi välittävänsä tekniselle tuelle viestini.
Lähti varmaan vaan itsestään toimimaan
Näköjään se oli juuri tämä ostoskori, joka jumitti koko tilin. Sinne oli jäänyt tuote, joka oli loppunut varastosta. Lisäsin ostoskoriin muuta tavaraa ja kävin poistamassa kaiken ostoskorista, niin sen jälkeen toimi myös tuo omat tilaukset kohta. Hienosti kyllä Samsungin sivut toimii... 🙄
 
Yleisesti vaihtolaitteista, itsellä vaihtolaitteen arvon pudottivat ilmeisesti valovuodon takia 48->14€. Nyt jos hylkään alennetun hinnan niin palauttavat laitteen takaisin niin vaativatko tabusta täyden hinnan vai pysyykö hinta ennallaan mutta ilman vaihtolaitehyvitystä 14€?
 
Mikäli joku kokee että ei tarvitse mukana saatua näppiskuorta niin mulla olisi kiinnostusta ostaa se pois.

Voi laittaa vaikka YV.
 
Vaihtolaitteiden arviointi on kyllä erikoista. Onneksi en lähettänyt mitään arvokasta sinne. Merkkasin varuiksi kaikki kolhut ym. ja varmaan ruksitin tilausvaiheessa myös ettei käynnisty, ettei tule ongelmia missään hyvitysarvoissa. Vaihtoarvo siten 1 €.

Sonyn XZ1 lähti vaihdossa. Testasin puhelimen ennen lähetystä ja toimi hienosti. Arvo oli tiputettu arvioinnissa 1 € -> 0 € ja "syy: no power -> working". Eli kun ilmoitin ettei käynnisty ja nyt se toimiikin, niin sen takia siitä sai vähemmän kuin toimivasta olisi saanut tilausvaiheessa? Vai mitä lie tuo tarkoittaa, mutta ihan sama näillä euromäärillä :lol:

Watch8 toimituksen yhteydessä vaihdokille ei tullut lähetyslappuja ja kun kyselin perään, niin lupasivat "varmasti lähettää". No eipä ole kuulunut joten taitaa jäädä sen vaihdokki lähettämättä.
 
Minä näytin saaneen hyvitykset alkuperäisten arvioiden mukaan; 4€ vanhasta S7:sta custom romilla ja 48€ käyttämättömästä Tab A8:sta. Molemmilla käyttöarvo varmaan (extra)hyvitystä suurempi, mutta turha tuota serriä on nurkkiin kerätä.

Aikoko joku vielä jatkaa vääntöä saamatta jääneistä näppiskuorista? @maailmanmestari ?
Eikai tällä matskulla kauaa kuluttajariitalautakunnalle viestiä tekisi, mutta tohtiiko tuota..
 
Vaikeaksi menee vaikka yhteys KKV:lle otettu ja vastine toimitettu Samsungille. Tässä viimeisin saamani vastaus. Näyttävät tiedostavat että alennuskoodeja jaetaan foorumeilla.
Vetoavat aina noihin kampanjaehtoihin eikä keskustelusta tahdo tulla mitään.

1757922047993.png
 
Yleisesti vaihtolaitteista, itsellä vaihtolaitteen arvon pudottivat ilmeisesti valovuodon takia 48->14€. Nyt jos hylkään alennetun hinnan niin palauttavat laitteen takaisin niin vaativatko tabusta täyden hinnan vai pysyykö hinta ennallaan mutta ilman vaihtolaitehyvitystä 14€?


Tuo vaihtohyvitys on kusetusta laitoin ehjän tabletin väittävät että näyttö rikki. Hyvitys 48e -> 1e. Pyysin viasta videon ja kuvan eivät lähetä ennen kuin toimitan heille kuvan että laite on ollut ehjänä..

Näin kävi s10 fe vaihdon kanssa.
 
Vaikeaksi menee vaikka yhteys KKV:lle otettu ja vastine toimitettu Samsungille. Tässä viimeisin saamani vastaus. Näyttävät tiedostavat että alennuskoodeja jaetaan foorumeilla.
Vetoavat aina noihin kampanjaehtoihin eikä keskustelusta tahdo tulla mitään.

1757922047993.png

Hauskasti vaan pelkässä bannerissa ei ollut mitään mainintaa, että tuote tulee automaattisesi ostoskoriin, eikä tarkempaa linkkiä ymmärtääkseni kampanjaehtoihinkaan :) eli ostoskoriin tuotteen klikkailemalla tuosta ei voinut ostaja tietää tuon taivaallista
 
Tuo vaihtohyvitys on kusetusta laitoin ehjän tabletin väittävät että näyttö rikki. Hyvitys 48e -> 1e. Pyysin viasta videon ja kuvan eivät lähetä ennen kuin toimitan heille kuvan että laite on ollut ehjänä..

Näin kävi s10 fe vaihdon kanssa.
Pyydä laite sitten takaisin? Mihinhän perustavat tuon, että sinun pitäisi laittaa ensin kuva ehjästä. Ei heidän lähettämänsä kuva mitenkään tee mitättömäksi tuota heidän väittämäänsä vikaa, vaikka sen ensin näyttäisivätkin toteen
 
Montakohan viikkoa tuo helkutin FF7ECO on ollut käytössä jo ennen tätä kampanjaa. Nyt se toimii jonakin selityksenä, että sitä on jaettu foorumeilla. Herranen aika jos on yksi ainut yleinen, heidän itse mainostamansa koodi voimassa, niin ei ole liikaa vaadittu, että testaavat miten kampanjat toimivat sen kanssa yhteen ennen kuin laittavat niitä käyntiin.

Varastoa on näissä kampanjoissa joillekin tarjolla ja toisille ei ollenkaan, kohta voi olla taas tarjolla. Silti jos jäi tuossa välissä saamatta niin vedotaan johonkin perus "niin kauan kuin tavaraa riittää"- ehtoon. Tuon ehdon voisi laittaa kaikkiin tuleviinkin tarjouksiin ja kiertää sillä kaiken vastuun, mutta sillä ei ole tietenkään mitään merkitystä. Kukaan ei oleta, että tarjouserä on päättymätön, kuin c-kasetti Kummelissa. KKV:lla on selkeä kanta, että mainokset pidetään ajan tasalla ja nettikaupassa siinä on korostettu vaatimus, kun hommat voi halutessaan hoitaa automaatilla ja viiveettömästi. Tässäkään tapauksessa ei hoidettu, eikä kampanjaerää ole ilmoitettu. On Samsungin vastuulla muokata mainoksiaan jos kampajaerä on oikeasti loppunut. Yleensä se banneri jätetään vaan roikkumaan kaiken varalta, koska niitä näppiksiä ja kuulokkeita saattaa ilmaantua taas yhtäkkiä lisää. Tässä tapauksessa banneri lähti yllättävänkin nopeasti pois. Ei ole väliä tuleeko tuote ostoskoriin. Juurihan monille tuli rannekkeet eri kampanjasta ilman ostoskoriin päätymistä. Kaupanpäällinen tulee toimittaa jos sitä sivustolla mainostetaan.

Vähän vastaava tapaus oli Tab S10 Ultran osalta, kun lupasivat lähettää näppäimistön noin 2-4 viestiä KKV:n suosituksesta kieltäytymisensä jälkeen. Mulla oli heidän oma taktiikkansa käytössä eli lähes sama viesti vaan eri muodossa aina takaisin. Väsytystaisteluahan tuo on molemmilta osapuolilta, mutta ei tarvi lopulta juurikaan nähdä vaivaa, kun kirjoittaa lyhyehkön viestin pari kertaa viikossa.

Ultran osalta mainostivat näppistä mukaan jossain tarjousosastolla tuotekuvan yläpuolella ja se riitti, vaikka heidän selityksensä mukaan kampanja oli päättynyt kaksi viikkoa ennen tilausta ja mainos oli jäänyt sivustolle virheelisesti roikkumaan.

Tässä Liten tapauksessa mainos oli sentään tuotesivuilla ja uskon, että kaikki saa näppäimistönsä jos vaan jaksaa viestitellä. KKV:n tapauksiin tutustuneille tämä on päivänselvä keissi.

Tuo näppäimistö on oikeasti ihan hyvä tuote, josta kannattaa aina silloin tällöin muutama viesti laittaakin. Jäi käyttöön Tab S10 FE:lle. Hiukan jopa yllätti laadullaan, vaikka eihän tuolla todellista arvoa varmaan ole kuin se 40-50€.
 
Toi ff7eco koodi on ainakin sieltä edelliseltä watch 7 sekoilusta asti olli voimassa, kun ite sain sen sieltä oston jälkeen, että jonku kuukaude ainaki


Edit. Äske tuli tieto kympin hyvityksestä, mikä pitiki olla
 
Viimeksi muokattu:
Pyydä laite sitten takaisin? Mihinhän perustavat tuon, että sinun pitäisi laittaa ensin kuva ehjästä. Ei heidän lähettämänsä kuva mitenkään tee mitättömäksi tuota heidän väittämäänsä vikaa, vaikka sen ensin näyttäisivätkin toteen


Silloin en saa 200€ vaihtolaite hyvitystä ja ilman sitä en olisi koko tablettia ostanut.
 
Melko varma olen siitä, että sen 200e hyvityksen saa silti.

"Muut mahdolliset kampanjat tai alennukset vaihtolaitteellesi eivät muutu sen uuden arvioinnin perusteella.
Jos valitset 'Kyllä', uusi vaihtoarvo maksetaan sinulle. Jos valitset 'Ei' tai et vastaa, vaihto perutaan ja laitteesi lähetetään takaisin sinulle."


Hölmönä otin maksun klarnalla kun tarjosivat 0 % korkoa tässä mietin jos maksaisi tabletin samantien sitten voisin pyytää vaihtolaitteen takaisin mutta ei taida jaksaa ottaa riskiä että menetän tuon 201e hyvityksen. SER jätettä 6v takainen tabletti..
 
"Muut mahdolliset kampanjat tai alennukset vaihtolaitteellesi eivät muutu sen uuden arvioinnin perusteella.
Jos valitset 'Kyllä', uusi vaihtoarvo maksetaan sinulle. Jos valitset 'Ei' tai et vastaa, vaihto perutaan ja laitteesi lähetetään takaisin sinulle."


Hölmönä otin maksun klarnalla kun tarjosivat 0 % korkoa tässä mietin jos maksaisi tabletin samantien sitten voisin pyytää vaihtolaitteen takaisin mutta ei taida jaksaa ottaa riskiä että menetän tuon 201e hyvityksen. SER jätettä 6v takainen tabletti..
Omalta tilauksestani peruin vaihdon ja ei ilmestynyt 200 euroa lisää Klarnan laskulle.
 
Tällä hetkellä kun laittaa S10 Liten koriin niin kylkeen laitetaan taas se alkuperäinen DX720 näppis ja sen vieressä lukee "varastossa".

Näppiksen tuotesivu tosin on muuttunut eikä sieltä näe onko sitä varastossa vai ei kuten aiemmin. Myös DX725 näppiksen tuotesivu on muuttunut, sitä on ollut varastossa kokoajan. Kumpaakaan näistä ei voi tuotesivulta lisätä ostoskoriin jostain syystä.

Huomenna tulee umpeen Sampan itse ilmoittama takaraja jolloin tilaus piti vihdoin lähettää... Saapa nähdä saavatko aikaiseksi. 25.8. tehtyä tilausta odotellaan siis yhä vaiheessa 3. "toimitus pyydetty" kuten jo monta viikkoa.

edit: nyt on DX720 näppiksen sivu palautunut ennalleen. Varastossa on ensimmäistä kertaa sitten julkkarin. Mutta entä onko harmaa tabletti sitten loppunut, kun sen sivulla lukee "Toimitukset alkavat arviolta syysk. 29, 2025" :lol:

Screenshot 2025-09-18 at 16-37-13 Book Cover Keyboard Slim AI Key — Galaxy Tab S9 S10 S10 FE B...png
 
Viimeksi muokattu:
Koodi S11EARLYBIRD toimii jostakin syystä myös S10 lite:lle. Mukaan tulee buds 3:set ja book cover. Lisäksi rewards pisteitä 53 591 (53,6€).
Ei silti erityisen hyvä tarjous aiempaan verrattuna, mutta sekavaa settiä jälleen. Koodista voisi päätellä että tarkoitettu pelkästään S11 mallistoon.

1758261870617.png
 
On kyllä ihan sekaisin tää Sampan verkkokauppa. Itse kun kokeilen tuolla S11EARLYBIRD koodilla niin lähtee 10% pois hinnasta mutta itselle ei tule noita budseja ostoskoriin.

Sitten kun taas käyttää FF7ECO koodia niin lähtee 30% mutta näppis katoaa.
 
Kyselin aspasta että mikä toimituksessa oikein maksaa, kun tänään on heidän ilmoittamansa deadline. Vastaus:

"Näyttää siltä, että Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi on tällä hetkellä loppunut varastosta, mutta sen odotetaan palaavan ensi viikolla. Mitä tulee Book Cover Keyboard -näppäimistöön, se saadaan takaisin varastoon noin kahden viikon kuluttua."

Näppiksen tuotesivu kyllä näyttää että sitä olisi varastossa, mutta ehkä ne merkkaa sen olevan varastossa vaikka ei oikeasti olekaan(?)
 
Tuo vaihtohyvitys on kusetusta laitoin ehjän tabletin väittävät että näyttö rikki. Hyvitys 48e -> 1e. Pyysin viasta videon ja kuvan eivät lähetä ennen kuin toimitan heille kuvan että laite on ollut ehjänä..

Näin kävi s10 fe vaihdon kanssa.
Mitähän tässä nyt on. Joo, onhan tuossa kuvassa vähän väriä, mutta emt onko se se juttu. Lähinnä tulee mieleen, että ruutua olisi painettu ennen kuvan ottamista.

Screenshot_20250919_190350_Firefox.jpg
 
Kyselin tästä kamppiksesta Samsungin asiakaspalvelusta (chat) ekan kerran joskus elokuun puolella, kun 200€ lisävaihtohyvitys ei yhtäkkiä enää toiminutkaan. Sain vastauksen, että verkkokauppaa/kampanjaa korjataan, yritä myöhemmin uudelleen. Sama vastaus sitten pariin kertaan myöhemminkin.

Noin viikko sitten pyysin jotain muuta selitystä asiaan, niin sanoivat että kampanjabannerissa on ollut kirjoitusvirhe, eikä lisävaihtoale ole todellisuudessa koskaan toiminutkaan. 😅 Sanoin, että kyllä on, tästä on mm. keskusteluja netissä. Sanoivat selvittävänsä asiaa ja palaavansa jos tulee lisätietoja. Joo ei ole palattu.

Sen verran vieläkin ärsyttää tämä venkoilu ja onnettomat selitykset, että oisko jollain laittaa vaikka privaan kuvaa tilausvahvistuksesta, joka sisältää 200€ lisävaihtohyvityksen.
 
Itse ostin tämän kun tuo vaihtolaitetarjous oli jo hävinnyt, mutta sai (kalliimman?) näppixen kylkiäisixi ja koodilla sitten hintaa poijes kuitenkin ihan mukavasti. Toisen päd tilauxen, jossa oli nuo luurittimet mukana jätin noutamatta ja noista klarna-lasku peruuntui, eikä tullut mitään 12.xx eurun palautusveloituxiakaan, mitä sanpan sivuilla uhataan veloittaa.

Mutta raskastahan tämä touhu on sanpan verkkokaupan kautta ostella näitä.
 
Juuri laittelin viestiä sekä kuluttajaneuvontaan että kuluttjariitakuntaan. Samsung antoi parin päivän aikana 4 eri perustelua miksi eivät kunnioita oman kampanjansa ehtoja:

- Kampanjassa oli kirjoitusvirhe
- Kuori on loppuunmyyty
- Tarjous ei ollut voimassa Samsungin sivuilta tilattaessa
- Tarjous ei ollut voimassa Suomessa vaan muissa Pohjoismaissa

Katsotaan mitä tästä tulee
 
Kai kaikki kkv:lle viestiä laittaneet ovat myös muistaneet mainita jos on joutunut kikkaileen tilausta tehdessä ylimääräistä tai että jos ovat jo etukäteen tienneet että tilaus ei välttämättä mene läpi edes ja myös mainita jos ovat käyttäneet olemattomia imei koodeja
 
Kai kaikki kkv:lle viestiä laittaneet ovat myös muistaneet mainita jos on joutunut kikkaileen tilausta tehdessä ylimääräistä tai että jos ovat jo etukäteen tienneet että tilaus ei välttämättä mene läpi edes ja myös mainita jos ovat käyttäneet olemattomia imei koodeja

Montakohan kertaa vielä jaksat trollata aivan puuta heinää. On käynyt jo selväksi, että on jollain tapaa väärin, että kuluttajat kyselevät omien oikeuksiensa perään. Ei siitä tarvi joka välissä piruilla, varsinkin kun on itse hyväksikäyttänyt juuri samaa tarjousta. Tässäkin kuluttaja-asiamies on jo ottanut puoltavan kannan, mikä oli päivänselvää jo etukäteen, koska kampanja oli lopulta sieltä yksinkertaisimmasta päästä näistä Samsungin tapauksista. Ei ole vaikea arvata miten tämäkin homma päättyy. Firma itse näyttää selittävän syyksi aivan mitä sattuu milloinkin mieleen juolahtamaan. Edellä mainitut neljä syytä toimivat hyvänä lisänä KKV:n kanssa asioidessa. Jään mielenkiinnolla seuraamaan, mutta olen todella yllättynyt jos näppäimistöjä ei lopulta lähetetä nille, jotka niitä jaksavat vaatia. Parissa muussa tapauksessa kaupanpäälliset lähetettiin ainakin osalle niistäkin, jotka eivät vaatineet mitään eli iso hatunnosto kaikille, jotka jaksavat taistella tuuliviiriä vastaan, piruiluista huolimatta.
 
Norjassa ja Ruotsissa on muuten tarjous, jossa S10 Lite, Buds 3 FE ja Book Cover -näppis lähtee ilmaiseksi kaupan päälle 617€ alehintaiseen Galaxy Tab S11:een. Eli melkein yhtä arvokkaana pitävät Litea lopulta kuin Budseja tai näppäimistöä?
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän tässä nyt on. Joo, onhan tuossa kuvassa vähän väriä, mutta emt onko se se juttu. Lähinnä tulee mieleen, että ruutua olisi painettu ennen kuvan ottamista.

Screenshot_20250919_190350_Firefox.jpg
Mielenkiinnolla odotan oman tabletin takaisin saamista. Eivät suostuneet toimittamaan näytön viasta kuvia/videoita
 
KRIL:iin jätetty ratkaisupyyntö puuttuviin näppäimistökuoriin liittyen. 😬

"Kampanjanäppäimistöt pääsivät valitettavasti loppumaan 'kampanjavarastosta', mutta voit tietysti tilata sellaiset normaaliin hintaan, koska niitä riittää hyvin 'ei-kampanjavarastossa'. Harmi kun ei huomattu kertoa sulle näppäimistöjen loppuneen jo tilausvaiheessa."

Normi Samsung-sirkusta ollut tämä taas. 😅
 
Vähä asianvierestä, kumpi noista näppäimistöstä on parempi sohvalla sylikäytössä? onko kokemuksia? Jos ostais ihan omalla rahalla kun ei tullut kaupanpäälle.
katoin että tuo halvempi on pohjaltaan kokomatkalta tasainen ja kalliimmassa on se tuki sielä erikseen, onko se hankala?
 
Vähä asianvierestä, kumpi noista näppäimistöstä on parempi sohvalla sylikäytössä? onko kokemuksia? Jos ostais ihan omalla rahalla kun ei tullut kaupanpäälle.
katoin että tuo halvempi on pohjaltaan kokomatkalta tasainen ja kalliimmassa on se tuki sielä erikseen, onko se hankala?

Ainakin S9+:n slim näppis toimii vain yhdessä kulmassa, se on hyvä huomioida jos vaikeissa asennoissa meinaa käyttää. Tosta kokonäppiksestä ei ole kokemusta.

Torista kantsii katella siellä on välillä uusia edullisesti.
 
Halvin harmaa tabu + näppis siirtynyt vaiheeseen 4. vihdoin.

Viime perjantainahan tosiaan sanoivat että menee viikko että tabua varastossa ja 2 viikkoa että näppiksiä. Taisi siis heittää ihan hatusta tuon arvion. Erikoinen kauppa.
 
Vaihtolaihteet ilmeisesti arvioitu alustavan mukaan. Eipä paljon heilahtanut ylöspäin Nokia 8 arvo, jonka merkkasin kaikinpuolin paskaksi, mutta on kyllä ihan siistissä kunnossa. Taitaa näissä arvioinneissa hinta liikua vain yhteen suuntaan. No ei tuosta varmaa montaa euroa olisi saanut paremmin arvioitunakaan.

Klarnan eräpäivään kaksi yötä, saas nähdä päivittyykö hinnat sinne ilman kummempia kikkailuja.
 
KRIL:iin jätetty ratkaisupyyntö puuttuviin näppäimistökuoriin liittyen. 😬

"Kampanjanäppäimistöt pääsivät valitettavasti loppumaan 'kampanjavarastosta', mutta voit tietysti tilata sellaiset normaaliin hintaan, koska niitä riittää hyvin 'ei-kampanjavarastossa'. Harmi kun ei huomattu kertoa sulle näppäimistöjen loppuneen jo tilausvaiheessa."

Normi Samsung-sirkusta ollut tämä taas. 😅
Noniin, minä jätin myös omani. Katsotaan miten käy, mutta onpa painetta enemmän, kun useampi ilmoitus. Menihän tuossa tunti naputtaessa, alkaa olla huono tuntipalkka kohta 🤣
 
Viimeksi muokattu:
Halvin harmaa tabu + näppis siirtynyt vaiheeseen 4. vihdoin.

Viime perjantainahan tosiaan sanoivat että menee viikko että tabua varastossa ja 2 viikkoa että näppiksiä. Taisi siis heittää ihan hatusta tuon arvion. Erikoinen kauppa.
Mitäs vittua, nyt tuli maili että tilaus peruttu. Mitään selitystä mailissa ei ole tälle. :confused:

Mites muut 25.8. tilaustaan vielä odottelevat?
 
Ensin sain sähköpostin että nämä toimitetaan viikon 38 eli viimeviikon loppuun mennessä. Ei toimittaneet.

Eilen chat lupasi että tavaraa tulee tällä ja ensviikolla niin sitten toimittavat.

Äsken tuli sähköposti: Tilauksesi on peruttu
 
Noniin, minä jätin myös omani. Katsotaan miten käy, mutta onpa painetta enemmän, kun useampi ilmoitus. Menihän tuossa tunti naputtaessa, alkaa olla huono tuntipalkka kohta 🤣
Joo ei tässä välttämättä tuntipalkoille pääse. Riippuu vähän palkasta. 😅 Tein oman ratkaisupyyntöni ihan vain rakkaudesta muita io-techiläisiä kohtaan, niin muut saa näppäimistönsä ilman turhia vääntöjä.
 
Whatsappissa sönkötetään, että tilaus peruuntui koska maksuikkuna umpeutui. Mobilepayllä maksoin. Kävis sinänsä ihan järkeen jokin aikarajan umpeutuminen kun n. 30 päivää mennyt.

Pyysi tekemään uutta tilausta ja tarjosi 10% kuponkia. En toki hyväksy tätä vaan vänkään viimeiseen asti.

Aika pitkään väänsin Whatsappissa aspan kanssa. Vetosi siihen, että pankin maksun aikaraja umpeutunut, joten tilausta ei voi mitenkään aktivoida uudelleen. Kysyin tekeekö uuden tilauksen tasan samalla hinnalla ja siihen tarjosi sitten 20% kuponkia. :rofl:

Vittumainen juttu. KKV:hen nyt sit vain yhteys.
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs vittua, nyt tuli maili että tilaus peruttu. Mitään selitystä mailissa ei ole tälle. :confused:

Mites muut 25.8. tilaustaan vielä odottelevat?
Täällä siirtyi tilaus samoihin aikoihin tuohon 4. kohtaan kuin sinulla. Vielä ainakaan ei ole tullut mitään viestiä, että olisi peruttu. Maksoin klarnalla 30pv laskulla, eli olisko tällä vaikutusta?
 
Täällä siirtyi tilaus samoihin aikoihin tuohon 4. kohtaan kuin sinulla. Vielä ainakaan ei ole tullut mitään viestiä, että olisi peruttu. Maksoin klarnalla 30pv laskulla, eli olisko tällä vaikutusta?
Klarna voi hyvinkin selittää asiaa juu. "Varaus" tilassa näkyi tuo maksu jonkin aikaa verkkopankissa mutta katosi sitten ilman että maksua meni. Meneekö noilla sit niin, että kaikki Mobilepayllä maksetut tilaukset joita eivät onnistu lähettämään jossain tietyssä ikkunassa perutaan automaattisesti? Ei voi olla noin...??

@Jannerontti maksoitkohan myös Mobilepayllä?
 
Whatsappissa sönkötetään, että tilaus peruuntui koska maksuikkuna umpeutui. Mobilepayllä maksoin. Kävis sinänsä ihan järkeen jokin aikarajan umpeutuminen kun n. 30 päivää mennyt.

Pyysi tekemään uutta tilausta ja tarjosi 10% kuponkia. En toki hyväksy tätä vaan vänkään viimeiseen asti.

Aika pitkään väänsin Whatsappissa aspan kanssa. Vetosi siihen, että pankin maksun aikaraja umpeutunut, joten tilausta ei voi mitenkään aktivoida uudelleen. Kysyin tekeekö uuden tilauksen tasan samalla hinnalla ja siihen tarjosi sitten 20% kuponkia. :rofl:

Vittumainen juttu. KKV:hen nyt sit vain yhteys.
Mulla just sama. Täysin sama tilanne.
 
Jännä miten erilaisilla raiteilla tapaus etenee eri tilaajilla.
Minä riitautin maksun Klarnan kautta, koska en ole saanut näppäimistöä.

Samsungin chat (whatsapp) ilmoitti aiemmin että olen saamassa näppäimistön viikolla 38. Nyt he sanoivat, että myöhästyy, mutta olen yhä saamassa näppäimistön. He pyysivät myös minua poistamaan Klarna "dispute"n ja maksamaan laskun. Jotenkin kyllä häiritsee painaa Klarnassa "mark as solved" sillä mielestäni asiaa ei ole ratkaistu.

Kuitissani ei kuitenkaan lue näppäimistöstä mitään. Tilatessa en huomannut sen puuttumista? Tai en edes ymmärtänyt etsiä sitä. Jonkin asian olemattomuutta on vaikea havainnoida. Ostaessa en mistään käsittänyt että sen pitäisi näkyä ostoskorissa.
 
Jännä miten erilaisilla raiteilla tapaus etenee eri tilaajilla.
Minä riitautin maksun Klarnan kautta, koska en ole saanut näppäimistöä.

Samsungin chat (whatsapp) ilmoitti aiemmin että olen saamassa näppäimistön viikolla 38. Nyt he sanoivat, että myöhästyy, mutta olen yhä saamassa näppäimistön. He pyysivät myös minua poistamaan Klarna "dispute"n ja maksamaan laskun. Jotenkin kyllä häiritsee painaa Klarnassa "mark as solved" sillä mielestäni asiaa ei ole ratkaistu.

Kuitissani ei kuitenkaan lue näppäimistöstä mitään. Tilatessa en huomannut sen puuttumista? Tai en edes ymmärtänyt etsiä sitä. Jonkin asian olemattomuutta on vaikea havainnoida. Ostaessa en mistään käsittänyt että sen pitäisi näkyä ostoskorissa.
Kylläpä kohdellaan asiakkaita eriarvoisesti. Olisi varmaan pitänyt itsekkin tilata klarnan kautta.

Juuri naputtelin samsungille taas vastinetta viikon radiohiljaisuuden jälkeen.
 
Mulla just sama. Täysin sama tilanne.
Mä tässä joutessani whatsapp chatin lisäksi laitoin myös KKV:lle breivin ja valitin aspaan mailitse (vastaamalla siihen peruutuskirjeeseen) sekä ton nettisivun chattiboksin kautta. Myöntävät, että ongelma on se etteivät prosessoineet maksua omassa päässään riittävän nopeasti, joten se umpeutui. Tämän oman mokansa korjatakseen sitten tarjoavat 20% ale kuponkia jotta voin tilata uudestaan... Ei saatana.

Jokaisessa keskustelussa olen toistellut etten hyväksy peruutusta, hyväksyn vain tilauksen toimituksen ja olen nostanut esiin että homma menee KKV:lle. Sanallakaan eivät ole vielä luvanneet toimittaa tätä tilausta.

Vittu mikä kauppa.
 
He pyysivät myös minua poistamaan Klarna "dispute"n ja maksamaan laskun. Jotenkin kyllä häiritsee painaa Klarnassa "mark as solved" sillä mielestäni asiaa ei ole ratkaistu.

Kuitissani ei kuitenkaan lue näppäimistöstä mitään. Tilatessa en huomannut sen puuttumista? Tai en edes ymmärtänyt etsiä sitä. Jonkin asian olemattomuutta on vaikea havainnoida. Ostaessa en mistään käsittänyt että sen pitäisi näkyä ostoskorissa.
Itse käyttäisin tätä ehkä vipuvartena asiassa, enkä merkkaisi ratkaistuksi, jos ei ole vähintään paketin seurantanumeroa kourassa. Tuo viimeinen lauseesi on nimenomaan melko keskeinen asia tässä, ja siihen vetosin (kaiken muun lisäksi) itsekin omassa kuluttajariitalautakuntaan jättämässäni ilmoituksessa.
 
Mä tässä joutessani whatsapp chatin lisäksi laitoin myös KKV:lle breivin ja valitin aspaan mailitse (vastaamalla siihen peruutuskirjeeseen) sekä ton nettisivun chattiboksin kautta. Myöntävät, että ongelma on se etteivät prosessoineet maksua omassa päässään riittävän nopeasti, joten se umpeutui. Tämän oman mokansa korjatakseen sitten tarjoavat 20% ale kuponkia jotta voin tilata uudestaan... Ei saatana.

Jokaisessa keskustelussa olen toistellut etten hyväksy peruutusta, hyväksyn vain tilauksen toimituksen ja olen nostanut esiin että homma menee KKV:lle. Sanallakaan eivät ole vielä luvanneet toimittaa tätä tilausta.

Vittu mikä kauppa.
Olen toiminut juuri samoin. Voisin käyttää viestiäsi omanani jopa, just samat metodit. 😁
 
Jännä miten erilaisilla raiteilla tapaus etenee eri tilaajilla.
Minä riitautin maksun Klarnan kautta, koska en ole saanut näppäimistöä.

Samsungin chat (whatsapp) ilmoitti aiemmin että olen saamassa näppäimistön viikolla 38. Nyt he sanoivat, että myöhästyy, mutta olen yhä saamassa näppäimistön. He pyysivät myös minua poistamaan Klarna "dispute"n ja maksamaan laskun. Jotenkin kyllä häiritsee painaa Klarnassa "mark as solved" sillä mielestäni asiaa ei ole ratkaistu.

Kuitissani ei kuitenkaan lue näppäimistöstä mitään. Tilatessa en huomannut sen puuttumista? Tai en edes ymmärtänyt etsiä sitä. Jonkin asian olemattomuutta on vaikea havainnoida. Ostaessa en mistään käsittänyt että sen pitäisi näkyä ostoskorissa.

En todellakaan merkkaisi ratkaistuksi tai maksaisi laskua ennen kuin koko tilaus on perillä! Herran jestas mitkä väännöt sen jälkeen alkaisi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 477
Viestejä
4 984 752
Jäsenet
80 016
Uusin jäsen
Gzr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom