• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Saako lähetetty laite poiketa tilauksen aikana syötetystä myös muutoin kuin variantin suhteen?
Omalla kokemuksella saa. Tosin imei pysy samana. Anopin tablettia olin laittamassa vaihtoon, mutta paljastukin sitte lähetyshetkellä että se olikin puhelin :D

Tältä se näytti:

Screenshot_20250829_195633_Gmail.jpg
 
Tuliko muille tilaus valmis viesti ennen kuin on vaihtolaitetta edes lähettänyt? Itsellä on 0e laite lähdössä, niin johtuuko siitä.
 
Mulleki tuli tänään myös 18.8 tulleista suojakalvoista mutta ei se ole niin justhiinsa.
Mulla tuli kellosta, virtapankista ja usb c virtalähteestä, jotka tilattu 2kk sisällä. Että siellä ajettiin joku sähköposti paketti sisään, joka lähetti kaikista viime aikoina tilatuista tilaus valmis asiat tms.
 

Tuota suosittelivat FE-ketjussa, ja se odottaa ittellä jo tuossa pöydällä. Amazonista tuli muutamassa päivässä, ja on kyllä moninkertaisesti kalliimman tuntuinen.

Tuo Infiland kuori löytyy täältä S9 tabletista ja testasin juuri että istuu täydellisesti, kun mitat on näköjään samat tableteilla. On kyllä hyvin "business" tyylikäs ainakin tummanharmaana (black) ja tukeva. Painava myös, jos käyttäisi muualla kuin pöydällä.

Ihan jäätävän tehokas tabletti verrattuna aikoinaan Powerin vaihtokampanjasta haettuun lagiseen A8 tabiin. Sama hinta 80€ kuitenkin + pisteet päälle.

Toimitus oli tänään ja tilaushetki oli tiistaiaamun erästä.
 
Viimeksi muokattu:
Vaihdoin omasta S9 FE kuoren tuohon tänään saapuneeseen pojan S10 Liteen ja sopi suoraan. Päivällä tein "tiketin" puuttuneesta näppiksestä (kun ei varastossa ollut tilatessa) ja nyt pieni setupointi niin huomenna käyttöön.
 
Neljä 256GB Liteä tilattu maanantaina n. klo 18:40, 18:50, 19:00 ja 19:10. Tänään, koskien kahta ensimmäistä, saapumisilmoitukset sekä nouto, jonka jälkeen "Tilaus valmis"-sähköposti 2 tunnin viipeellä. Nyt, katsottuani seurantasivuja, herättää ihmetystä PostNord-palvelutyypin muutos kahdelle jälkimmäiselle tilaukselle.

Tänään saapuneet:
https://tracking.postnord.com/en/tracking?id=******************** sanoi:
Service type: PostNord Service Point
Additional services: Notification by SMS, Optional Service Point

Ensi viikolla saapuvat:
https://tracking.postnord.com/en/tracking?id=******************** sanoi:
Service type: PostNord Home
Additional services: FlexChange, Delivery Notification

FlexChange-lisäpalvelun kuvaus:
https://www.postnord.fi/siteassets/pdf/people-by-postnord/people-by-postnord-2-2020.pdf sanoi:
Yksi suosituista toiminnoista on FlexChange, jolla käyttäjä voi vaihtaa paketin toimituspaikkaa paketin ollessa matkalla.

Ilmeisesti Samuli kompensoi viivettä toimittamalla suoraan kotiin. Samsungin sivulla jokaisen tilauksen kohdalla lukee silti identtisesti, ostohetken toimitusvalintojen mukaisesti:
https://shop.samsung.com/fi/mypage/orders sanoi:
Noutopiste
Toimitus Ilmainen
Nouda osoitteesta
 
Viimeksi muokattu:
No kävipä hassusti, lapset oli syönyt vaihtolaitteen ollessani torilla myymässä perunoita. Mitäs nyt, voiko Samsung nostaa hintaa 200 euroa, kun vaihtoon ei päästäkään? Onko muuten suurempi arvo myytynä vai tulevaisuuden kampanjoissa tabletilla vaihtohyvityksenä? Onko piirilevyjen syöminenkään kovin vaarallista? Kaippa nuo toipuu..
 
Viimeksi muokattu:
Sama. Taidampa joutessani runoilla "toimitusjohtajalle".

En enää tiedä mihin vastaavat, mutta sitkeästi ovat sitä mieltä, että lomakkeella hoituu. Jos laittas uusiksi ja ao kuva käännettynä mukaan?

Screenshot_20250830_183339_Gmail.jpg

Edit: täältä voi muuten pistää tikettiä sisään esim. lomakkeen hylkypäätöksiin liittyen ja mukaan mahtuu kootut selitykset ja vapaamuotoiset liitteetkin: campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN
 
Viimeksi muokattu:
Jos jollain myyntihaluja, voisin Oulun seudulta lunastaa tällasen keyboard book coverin S10 FE / liteen 50 egellä niin saa rouvallekin. Helsingistäkin onnistuu nouto ke-iltana.

Edit: Tämä löydetty!
 
Viimeksi muokattu:
En enää tiedä mihin vastaavat, mutta sitkeästi ovat sitä mieltä, että lomakkeella hoituu. Jos laittas uusiksi ja ao kuva käännettynä mukaan?

Screenshot_20250830_183339_Gmail.jpg

Edit: täältä voi muuten pistää tikettiä sisään esim. lomakkeen hylkypäätöksiin liittyen ja mukaan mahtuu kootut selitykset ja vapaamuotoiset liitteetkin: campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN
Laitoin tikettiä vetämään. Laitoin liitteeksi tilausvahvistuksen sekä keskustelun Samsungin asiakaspalvelun kanssa jossa vakuuttavat että olen oikeutettu suojakuoreen.
 
Oliko nyt selvillä oikea toimintamalli mäppäimistökuoren saamiseen? Rekisteröintiä yritetty, mutta tuli vaan viestiä että samsubgilta ostetut eivät mene heidän kauttaan vaan ole yhteydessä samsungiin.

Sinnekö pitää yhteydessä olla? Kuorelle olisi käyttöä.
 
Oliko nyt selvillä oikea toimintamalli mäppäimistökuoren saamiseen? Rekisteröintiä yritetty, mutta tuli vaan viestiä että samsubgilta ostetut eivät mene heidän kauttaan vaan ole yhteydessä samsungiin.

Sinnekö pitää yhteydessä olla? Kuorelle olisi käyttöä.
Varmaan toimarille viestiä kautta reklamaatio, sampan aspa on aika kujalla asioista
 
Tein tiketin tänne suojakuoreen liittyen: campaign-support - VEDDESTAGRUPPEN
Sieltä tuli samaa vastausta, että tämä keissi ei mene heidän kauttaan ja ole yhteydessä Samsung asiakastukeen.
Asiakastuki teki keskustelumme mukaan uuden tiketin johonkin heidän järjestelmäänsä, mutta epäilen tätä kyllä vahvasti, koska eivät kysyneet mitään tuote- tai yhteystietoja.
 
Itsekin tein tiketin suojakuoresta, ja liitteeksi kuva samsungin asiakaspalvelun ohjeista hakea kuorta juurikin sieltä lomakkeen kautta. Vastaus:

Thank you for contacting our support.

That is incorrect information that you've received from Samsung support.
Due to your purchased product being bought from Samsung web-shop so do they not go through us. For further assistance in this please contact Samsung again, because they are the one that should send you this promotional product for you.
 
Oliko nyt selvillä oikea toimintamalli mäppäimistökuoren saamiseen? Rekisteröintiä yritetty, mutta tuli vaan viestiä että samsubgilta ostetut eivät mene heidän kauttaan vaan ole yhteydessä samsungiin.

Sinnekö pitää yhteydessä olla? Kuorelle olisi käyttöä.

Menee kyllä jo kummalliseksi, että Samsungin aspa ohjeistaa ihan pokkana tuonne bundlesivuille, vaikka Samsungia ei löydy listalta, eikä näköjään mitään erikoisjärjestelyjä ole tehty, että juuri tässä tapauksessa näppäimistöjä saisi sieltä.

Ei muuta kuin viestiä aspaan ja jos homma ei onnistu, niin seuraavaksi kkv:lle tikettiä asiasta ja heidän suosituksensa sitten Samsungille. Yhteydenottokanavina chat, sähköposti ja viesti "toimitusjohtajalle". Kaikkiin vaan sama viesti, niin eiköhän jotaki kautta onnistu. Tuntuisi, että tässä olisi jopa Samsungin aspalle helppo tapaus hoidettavaksi, mutta ei voi tietenkään yllättyä, vaikka sieltä tulisi vastaukseksi perinteinen: "varastosaldo oli 3 min ajan loppunut, joten tietojemme mukaan et ole oikeutettu kaupanpäälliseeen". Vaikuttaa kuitenkin ihan hyvältä, että aspa on suhtautunut kohtuullisen positiivisesti asiaan...
 
Minulle asiakaspalvelija vakuutteli että heillä sisäisesti selvitellään asiaa, ja ilmoittelevat sitten sähköpostiin asiasta. :D Tämä on ollut upea saaga, onneksi vieläkin jatkuu. Innolla odotan jo seuraavaa Samsungin sekoilua. :nb:
 
Minulle asiakaspalvelija vakuutteli että heillä sisäisesti selvitellään asiaa, ja ilmoittelevat sitten sähköpostiin asiasta. :D Tämä on ollut upea saaga, onneksi vieläkin jatkuu. Innolla odotan jo seuraavaa Samsungin sekoilua. :nb:
Mulle vastattiin samalla tavalla kun lauantaina otin yhteyttä aspaan.
 
Minulle asiakaspalvelija vakuutteli että heillä sisäisesti selvitellään asiaa, ja ilmoittelevat sitten sähköpostiin asiasta. :D Tämä on ollut upea saaga, onneksi vieläkin jatkuu. Innolla odotan jo seuraavaa Samsungin sekoilua. :nb:
Näin kertoivat minullekin. Kysyin, että onko heillä sähköpostiosoitteeni, johon asiakaspalvelija totesi "en :)". Eli yhteydenottoa odotellessa. :tup:
 
Kieltämättä kuluttajan näkökulmasta tilannehan ei voi olla sellainen, että näkyy banneri jossa lukee kuoren kuuluvan hintaan, mutta se jätettäisiin toimittamatta perustuen rajalliseen kampanjaerään. Kuluttajahan ei voi edes tietää miten tuo kuori toimitetaan, eli että se näkyy korissa erillisenä tuotteena. Moni voisi kuvitella, että se sisältyy laitepakkaukseen tai toimitetaan kokonaan erillisenä kaikille laitteen tilanneille. Eli jos vedotaan rajalliseen kampanjaerään, se tarkoittaa sitä että laitteen tilauksen pitäisi kokonaisuudessaan estyä sillä hetkellä kun kylkiäinen loppuu ja banneri pitäisi ottaa pois. Nythän tuolla on tällä hetkellä edelleen se tilanne 5G laitteen puolella, että banneri näkyy, mutta kuoret ei tule ostoskoriin. Todella tökeröä toimintaa.

Periaatteessa sama pätee myös vaihtohyvitykseen, joskin sen osalta pienen vihjeen saa siitä, että bannerissa sanotaan lisähyvityksen tulee kassalla. Ilman tuon lauseen tulkintaa ei tuossakaan tilanteessa kuluttaja voi tietää, että vaihtolaitteen tiedot pitää syöttää tilauksen aikana, vaan joku voisi luulla, että tilauksen jälkeen tulee esim. joku lomake jonne vaihtolaite kirjataan. Veikkaisin että tuosta lauseesta huolimatta KKV asettuisi tässäkin kuluttajan puolelle, lähtökohtaisesti myyjän pitäisi saada kauppansa toimimaan kunnolla ja poistaa harhaanjohtavat mainokset. Toki nyt ei taida enää olla motivaatiota lähteä taistelemaan, jos se erillinen etukoodi ei enää toimi.
 
Tänne ei ole kuulunut tuosta tiketin teosta mitään, tiedä sitten onko hyvä vai huono asia. Ehkä eivät vaan ole ehtineet käsittelemään tikettiä, vaikka moni muu jo saanut saman geneerisen vastauksen.

Nythän tuolla olisi Galaxy Tab A9 alennuksessa hintaan 129€, kokeilin niin ei äkkiseltään toiminut FF7ECO-koodi. En tiedä saisko taas jollain selainkikkailulla toimimaan. Toki vaihtolaitteesta ei tainnut saada lisävaihtohyvitystä niin ei varmaan olisi muutenkaan niin hyvä diili.
 
Tänne ei ole kuulunut tuosta tiketin teosta mitään, tiedä sitten onko hyvä vai huono asia. Ehkä eivät vaan ole ehtineet käsittelemään tikettiä, vaikka moni muu jo saanut saman geneerisen vastauksen.

Nythän tuolla olisi Galaxy Tab A9 alennuksessa hintaan 129€, kokeilin niin ei äkkiseltään toiminut FF7ECO-koodi. En tiedä saisko taas jollain selainkikkailulla toimimaan. Toki vaihtolaitteesta ei tainnut saada lisävaihtohyvitystä niin ei varmaan olisi muutenkaan niin hyvä diili.

FF7ECO Koodin voimassaoloaika taisi loppua 31.8
 
Tänne ei ole kuulunut tuosta tiketin teosta mitään, tiedä sitten onko hyvä vai huono asia. Ehkä eivät vaan ole ehtineet käsittelemään tikettiä, vaikka moni muu jo saanut saman geneerisen vastauksen.

Nythän tuolla olisi Galaxy Tab A9 alennuksessa hintaan 129€, kokeilin niin ei äkkiseltään toiminut FF7ECO-koodi. En tiedä saisko taas jollain selainkikkailulla toimimaan. Toki vaihtolaitteesta ei tainnut saada lisävaihtohyvitystä niin ei varmaan olisi muutenkaan niin hyvä diili.
Tuosta sai vielä eilen buds3 mukaan hintaan 109€. Itse padi taitaa olla aika huono, ja budsei myydään myöskin aika halvalla torissa kun samsung työntää niitä moneen tuotteesseen. Niin en itse ostanut.
Hauskana huomiona niin noi A935 koodin pitäisi antaa 35% alennus. Vielä eilen antoi siis 45% OVH hinnasta. Nyt hinta tuolla halvimmalla padilla 129€ (eikä merkitty alennuksena) mutta koodi antaa vaan 15% alennusta.

Tuota padia on myös jo myyty alle 90€ toisilla sivuilla.

Itseä alkaa oikeesti ottaa päähän tää samsungin sekoilu kun tuolle S10litelle ois käyttöä. Näköjään moni teistä jotka ovat laittaneet tilauksen sen jälkeen kun suojakuori poistui tilauksesta olette jo saanet ainakin padin. Itsellä pitäisi padi (ja suojakuori) tulla vasta joskus lokakuussa, jos on tullakseen.
 
Ei liity varsinaiseati just tähän tablettiin mutta samppaan yleensä. Mulla meni kuukauden päivät vääntäessä ja odottaessa vastauksia, että sain ultran mukaan sen luvatun näppäimistökuoren. Nyt vihdoin se on lähetetty. Chatin kanssa turha tapella, suoraan kuluttajaviranomaiseen yhteys ja toimitusjohtajalle viestiä. Säästää aikaa ja vaivaa.
 
Seuraava käänne. Vastasin että en hyväksy "ratkaisua" ja tarjosin vaihtoehdoiksi kalliimpaa coveria tai vaihtoehtoisesti 70 egen hyvitystä. Lisäksi jos nämä ei passaa, KKV kolmantena vaihtoehtona.

Screenshot_20250901_165103_Gmail.jpg
 
Seuraava käänne. Vastasin että en hyväksy "ratkaisua" ja tarjosin vaihtoehdoiksi kalliimpaa coveria tai vaihtoehtoisesti 70 egen hyvitystä. Lisäksi jos nämä ei passaa, KKV kolmantena vaihtoehtona.

Screenshot_20250901_165103_Gmail.jpg
Kyllähän tuo tuotteen loppuminen pitäisi käydä ilmi selkeästi, kun tuote maksetaan. "Haluatko silti..." Varsinkin, kun Samsungilla on näköjään tapana, että hetken aikaa "loppunut tuote" on taas aamulla saatavilla, ja varsinkin, kun se banneri oli näkyvissä useamman päivän ajan - loppukäyttäjä ei tiennyt eikä tarvinnutkaan tietää tuotteen varastosaldoista mitään. Kuten @penttip tuossa aiemmin totesi, ei kuluttaja voi tietää, miten tuote toimitetaan. Se ei tuosta kampanjasta käynyt mitenkään ilmi - ei varsinkaan, jos tuote ei tullut automaattisesti ostoskoriin tarjolle.
 
Nyt tuli haettua tämä Lite vehjes näppixineen postista ja asenneltua. Ihan toimivalta peliltä vaikuttaa S4:n jälkeen. Tänään olisi ollut noudettavissa myös tuo S10 FE+ tilaus sähläys luurittimineen, mutta kun tuli huomattua, että nuo luurittimethan ovat langattomat ja akka joutuisi sähläämään latauxien ja bluu tuuttien kanssa niin jää noutamatta. Nähtäväxi jää, tuleeko tuosta penalttia Sanpalta se 12,xx eurua, mitä uhoavat noutamattomasta puketista veloittaa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 871
Viestejä
4 909 365
Jäsenet
79 073
Uusin jäsen
ajkp52

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom