• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Screenshot_20250901_170835_Chrome.jpg
Minä en sikäli tästä tiedosta edes tuossa väännössä hyötyisi, koska oman tilaukseni aikaanhan sitä ei edes tuolla tavallaan näkyviin saanut, eikä tilausta tehdessä muuta ilmoitusta kauanpäällistuotteen loppumisesta tullut. Mutta jännä, että sitä saldoa kuitenkin välillä riittää yhä edelleen.
 
Itsellä jämähti "tilaus pyydetty" kohtaan viikoksi. Tilasin käytännön samantien kun tämä tarjous tänne ilmestyi.
Nyt aspa sanoo että ei voi lähettää vielä koska näppiskuoret on loppu... Noh odotellaan
 
Yhteydenottosi on tallennettu Kilpailu- ja kuluttajaviraston tietojärjestelmään numerolla KKVXXXXXX. Kuluttajaneuvonta vastaa yhteydenottoon noin viikon sisällä.
Kannoin oman korteni kekoon. Eiköhän luvattu näppäimistö ole pian postissa. Kuten lupasivat rannekkeetkin toimittaa kaikille Galaxy Watch S7:n tilanneille. 🙄

Jatketaan kuluttajariitalautakuntaan, jos KKV:n yhteydenotto ei tuota tulosta. Siinähän maksavat sitten lakimiehelle, kun vastailevat riita-asioihin.
 
Hei,

Kiitos, että otit yhteyttä Samsungiin. Toivottavasti sinulla on hyvä päivä tänään.

Ikävä kyllä joudumme ilmoittamaan, että emme voi lisätä FOC-tuotetta tilaukseesi, sillä se on tällä hetkellä loppuunmyyty.

Haluamme kuitenkin tarjota sinulle 10 % alennuskoodin, jonka voit käyttää ostoksiin Samsung.com-sivustolla.

Ota yhteyttä, jos tarvitset apua alennuskoodin käytössä.

Aivan 🤣 Oikein vertailukelpoinen tarjous. Sen sijaan melko moni voisi tuota apua noiden koodien käyttössä tarvita, vaikkakaan ei juuri tuon kyseisen.
 
Tänään olisi ollut noudettavissa myös tuo S10 FE+ tilaus sähläys luurittimineen, mutta kun tuli huomattua, että nuo luurittimethan ovat langattomat ja akka joutuisi sähläämään latauxien ja bluu tuuttien kanssa niin jää noutamatta. Nähtäväxi jää, tuleeko tuosta penalttia Sanpalta se 12,xx eurua, mitä uhoavat noutamattomasta puketista veloittaa.
Saahan ne budit myytyä johonkin hintaan. Toki jos Liten myötä aiemmin tilattu FE+ tuli tarpeettomaksi niin sitten ei kannata ottaa vastaan ja turhaan avata...
 
Itsellä jämähti "tilaus pyydetty" kohtaan viikoksi. Tilasin käytännön samantien kun tämä tarjous tänne ilmestyi.
Nyt aspa sanoo että ei voi lähettää vielä koska näppiskuoret on loppu... Noh odotellaan
Täällä yksi tilaus on lähetetty, yksi tuossa "toimitus pyydetty" ja yksi vielä siinä ihan ekassa vaiheessa, koska sen vaihtolaitteen IMEI ei kelvannut, ja aspa laittoi siitä sähköpostia... Saa nähdä milloin nämä kaksi muuta sitten saapuisi.
 
Jospa näin aamusta trokarit nukkuis ja vain lapselliset olis hereillä:

Ilmeisesti tämä suojalasi käy tähänkin tarjoustablettiin, nyt 15 kpl edullisesti parilla eurolla: FoneKit-panssarilasi, Samsung Galaxy Tab S7 / S8 / S9 / S9 FE 2,99

Oma tab tuli noudettua eilen postista, mutta näppistä ei tullut mukana, miten sen saa?
Kiitos tilasin 10kpl lapsille.
Noei, yhden tilasin ja koodilla ILMAINEN-TOIMITUS sai woltilla ilmaiseksi kotiin tunnissa :D
 
Jospa näin aamusta trokarit nukkuis ja vain lapselliset olis hereillä:

Ilmeisesti tämä suojalasi käy tähänkin tarjoustablettiin, nyt 15 kpl edullisesti parilla eurolla: FoneKit-panssarilasi, Samsung Galaxy Tab S7 / S8 / S9 / S9 FE 2,99

Oma tab tuli noudettua eilen postista, mutta näppistä ei tullut mukana, miten sen saa?
Tää nyt luokassa tuote jota en tiennyt tarvitsevani tuotteeseen, jota en tiennyt tarvitsevani. Verkkis on puolen kilometrin päässä ja kohta suhaan ohi, mutta taitaisi mennä tämäkin 3 euroa hukkaan 😅
 
Itsellä jämähti "tilaus pyydetty" kohtaan viikoksi. Tilasin käytännön samantien kun tämä tarjous tänne ilmestyi.
Nyt aspa sanoo että ei voi lähettää vielä koska näppiskuoret on loppu... Noh odotellaan
Jepp sama täällä. Itsellä pitäisi tulla sähköpostiin jotain ohjeita tänään mutta epäilen että näin ei tule käymään.

Täällä porukka vinkuu kun ei saa kuoria tablettiin, jonka tilaus tehtiin myöhemmin kun usean muun joka ei ole saanut vielä yhtään mitään. Itseä kyrsii vaikka oli ns ensimmäisten joukossa kun ei saa koko tablettiakaan (ainakaan vielä).
 
Minulle asiakaspalvelija vakuutteli että heillä sisäisesti selvitellään asiaa, ja ilmoittelevat sitten sähköpostiin asiasta. :D Tämä on ollut upea saaga, onneksi vieläkin jatkuu. Innolla odotan jo seuraavaa Samsungin

Jospa näin aamusta trokarit nukkuis ja vain lapselliset olis hereillä:

Ilmeisesti tämä suojalasi käy tähänkin tarjoustablettiin, nyt 15 kpl edullisesti parilla eurolla: FoneKit-panssarilasi, Samsung Galaxy Tab S7 / S8 / S9 / S9 FE 2,99

Oma tab tuli noudettua eilen postista, mutta näppistä ei tullut mukana, miten sen saa?
Kiitti vinkistä. Tilattu 2kpl ja kuljetus ilmainen. Pitäis olla jopa perillä tänään 😄
 
Ja taas mennään. :smoke:
Hei,

Kiitos kärsivällisyydestäsi tutkiessamme Tab S10 Lite -kampanjaa koskevaa tiedusteluasi.

Haluamme ilmoittaa, että Tab S10 Liten mukana tarjottu ilmainen suojakuori oli osa rajoitetun ajan kampanjaa, joka oli voimassa niin kauan kuin varastoa riitti. Valitettavasti suojakuoret ovat nyt loppuunmyytyjä, ja kuten kampanjan vastuuvapauslausekkeessa todetaan, tarjous oli voimassa vain niin kauan kuin tavaraa riitti.

Ymmärrämme, että tämä voi olla pettymys, ja pahoittelemme vilpittömästi tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Hyvän tahdon eleenä haluamme tarjota sinulle 10 %:n lahjakortin, jonka voit käyttää seuraavaan ostokseesi meiltä.
 
Ja taas mennään. :smoke:
Vielä toistamiseen sain saman minäkin.

Tein tuon saman, eli lomakkeella "toimitusjohtajalle" viestiä. Kysyin, katsooko Samsung tosiaan asian olevan niin, että he voivat vasta jälkikäteen ilmoittaa, saako mainostetun oheislaitteen vai ei. Tällaisesta ei lue bannerissa (joka siellä 5G-mallin sivuilla näkyy edelleen) mitään, eikä myöskään siitä, että laite tulisi automaattisesti ostoskoriin, eli toimitustapaa ei voi tietää. Kuluttaja voi odottaa saavansa tuotteen toimituksen mukana tai jälkikäteen muilla tavoilla. Tuotteella on voinut ja onkin ollut ratkaiseva vaikutus ostopäätöstä tehdessä, eli kuluttajan täytyy kyllä tietää, saako tuotteen vai ei, ennenkuin painaa "maksa". Tässä tapauksessa voi siis odottaa saavansa.

Pyysin ko. tuotteen, sitä vastaavan hinnan tai sitten vaihtoehtoisen näppäimistön (eli sen tukevamman). Jos ei tähän suostuta, niin pyysin yksityiskohtaiset perustelut siitä, kuinka Samsung näkee olevansa vapautettu ko. tuotteen toimittamisesta, jotta voin ne sitten välittää KKV:lle ja kuluttajariitalautakunnalle tarvittaessa.. :)

Kuvankaappaukset lomakkeesta, siihen tulleesta vastauksesta, bannerista, aiemmasta sähköpostikeskustelusta sekä rinnakkain tuosta "toimitusjohtajalle" lähtevästä viestistä ja edelleen näkyvissä olevasta bannerista - vaikkei nyt kuvankaappaukset työpöydältä kovin vahvoja näyttöjä olekaan.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä toistamiseen sain saman minäkin.

Tein tuon saman, eli lomakkeella "toimitusjohtajalle" viestiä. Kysyin, katsooko Samsung tosiaan asian olevan niin, että he voivat vasta jälkikäteen ilmoittaa, saako mainostetun oheislaitteen vai ei. Tällaisesta ei lue bannerissa (joka siellä 5G-mallin sivuilla näkyy edelleen) mitään, eikä myöskään siitä, että laite tulisi automaattisesti ostoskooriin, eli toimitustapaa ei voi tietää. Kuluttaja voi odottaa saavansa tuotteen toimituksen mukana tai jälkikäteen muilla tavoilla. Tuotteella on voinut ja onkin ollut ratkaiseva vaikutus ostopäätöstä tehdessä, eli kuluttajan täytyy kyllä tietää, saako tuotteen vai ei, ennenkuin painaa "maksa". Tässä tapauksessa voi siis odottaa saavansa.

Pyysin ko. tuotteen, sitä vastaavan hinnan tai sitten vaihtoehtoisen näppäimistön (eli sen tukevamman). Jos ei tähän suostuta, niin pyysin yksityiskohtaiset perustelut siitä, kuinka Samsung näkee olevansa vapautettu ko. tuotteen toimittamisesta, jotta voin ne sitten välittää KKV:lle ja kuluttajariitalautakunnalle tarvittaessa.. :)

Kuvankaappaukset lomakkeesta, siihen tulleesta vastauksesta, bannerista, aiemmasta sähköpostikeskustelusta sekä rinnakkain tuosta "toimitusjohtajalle" lähtevästä viestistä ja edelleen näkyvissä olevasta bannerista - vaikkei nyt kuvankaappaukset työpöydältä kovin vahvoja näyttöjä olekaan.
Next stop KKV:

Screenshot_20250902_131439_Gmail.jpg
 
Oliko tää vastaus nimenomaan tuon toimarilomakkeen kautta laitettuun? Sehän on allekirjoitettu "SENA Nordic", eli taitaa olla Samsung Europe Nordic OYABCDE.. Kelle lie menee, jotenkin en usko, että oikea toimari tuota spämmiä lukee ollenkaan :)
Ei, tää oli aiempi promootio-osastolta lähtenyt ketju joka jatkui ja jatkui. Toimariosastolta tuli postia ettei hän itse kykene vastailemaan tämmösiin ja siirsivät sen shop-osastolle vastattavaksi. ... 🤣
 
Vielä toistamiseen sain saman minäkin.

Tein tuon saman, eli lomakkeella "toimitusjohtajalle" viestiä. Kysyin, katsooko Samsung tosiaan asian olevan niin, että he voivat vasta jälkikäteen ilmoittaa, saako mainostetun oheislaitteen vai ei. Tällaisesta ei lue bannerissa (joka siellä 5G-mallin sivuilla näkyy edelleen) mitään, eikä myöskään siitä, että laite tulisi automaattisesti ostoskooriin, eli toimitustapaa ei voi tietää. Kuluttaja voi odottaa saavansa tuotteen toimituksen mukana tai jälkikäteen muilla tavoilla. Tuotteella on voinut ja onkin ollut ratkaiseva vaikutus ostopäätöstä tehdessä, eli kuluttajan täytyy kyllä tietää, saako tuotteen vai ei, ennenkuin painaa "maksa". Tässä tapauksessa voi siis odottaa saavansa.

Pyysin ko. tuotteen, sitä vastaavan hinnan tai sitten vaihtoehtoisen näppäimistön (eli sen tukevamman). Jos ei tähän suostuta, niin pyysin yksityiskohtaiset perustelut siitä, kuinka Samsung näkee olevansa vapautettu ko. tuotteen toimittamisesta, jotta voin ne sitten välittää KKV:lle ja kuluttajariitalautakunnalle tarvittaessa.. :)

Kuvankaappaukset lomakkeesta, siihen tulleesta vastauksesta, bannerista, aiemmasta sähköpostikeskustelusta sekä rinnakkain tuosta "toimitusjohtajalle" lähtevästä viestistä ja edelleen näkyvissä olevasta bannerista - vaikkei nyt kuvankaappaukset työpöydältä kovin vahvoja näyttöjä olekaan.

Mä satuilin hiukan samoja juttuja, mutta ihan vaan vastaamalla siihen sähköpostiin. Koska haluan ensin nähdä mitä sieltä taas Abdulrahman ja kumppanit vastaavat. :nb:

Mainitsin myös siitä, kuinka itse tilasin tiistaina laitteen ja keskiviikkona kuitenkin vielä sai sitä parempaa AI näppistä kaupanpäälle. Ja tosiaan, kuten mainitsitkin, siellä on vieläkin banneri jossa lukee "Esittelytarjouksessa S10 Liten tilaajille Book Cover Keyboard Slim kaupan päälle (arvo n. 159 €)".
 
Olette olleet yhteydessä kuluttajaneuvontaan Samsung Electronics Nordic Aktiebolag, Suomen sivuliikettä koskevassa asiassa.

Myyjän huolellisuusvelvoitteeseen kuuluu riittävä huolellisuus muun muassa markkinoinnin toteuttamisessa. Kuluttajalla on oikeus odottaa, että mainoksen tiedot pitävät paikkaansa.

Verkkokaupoissa ja -mainonnassa tietoja voi päivittää nopeasti ja milloin tahansa, minkä takia internetissä mainostajalla on suurempi vastuu mainosten ja kauppapaikkojen oikeista tiedoista ja huolellisuusvaatimus korostuu. Internetissä lähtökohta on, että myyjän ilmoittamat tiedot tuotteesta, esimerkiksi hinnasta ja ominaisuuksista ovat sitovia.

Joten mikäli tapauksessa tabletti on myyty sisältäen näppäimistön, niin mielestäni ostajalla on perusteltu oikeus vaatia elinkeinonharjoittajaa toimimaan markkinoidun mukaisesti.

Tämä näkemys perustuu kuluttajaneuvonnalle esitettyihin tietoihin ja jos näissä tiedoissa ilmenee myöhemmin muutoksia, asiaa voidaan uusien tietojen niin vaatiessa arvioida tarvittaessa toisin.

Voitte välittää kantani elinkeinonharjoittajalle.
KKV:ltä tuli vastaus asiaan. Seuraavaksi vien asian kuluttajariitalautakuntaan, jos ei Samsung lopeta pelleilyään. On tämä yhtä sirkusta..!
 
KKV:ltä tuli vastaus asiaan. Seuraavaksi vien asian kuluttajariitalautakuntaan, jos ei Samsung lopeta pelleilyään. On tämä yhtä sirkusta..!
Tuo on virkahenkilön päätös, niin voit laittaa sen ihan nimellä/tittelillä. Jos ei muuten, niin vaikka privaviestinä. On sitten helpompi käyttää. Turha laittaa jokaisen erikseen KKV:lle viestiä :)
 
Foxway:lta sain nyt palautuslapun, mutta onko noilla TNT:n lapuilla kukaan onnistunut lähettämään? Fedex:n pisteet aika vähissä ja ei ainakaan noudon tilaus noilla tiedoilla onnistunut.
 
Minä sain juuri vastauksen, että välitetty eteenpäin, kun ei itse pystynyt vastaamaan. Mutta ehkä nuo nyt menee kootusti ja ohjeistetusti.
 
EDIT: Kyllä, kyseessä on kellotilauksista puuttuvien rannekkeiden email. Varmistin asian watch7 threadissa.

Otin yhteyttä puuttuvasta näppäimistöstä chatin kautta, mainitsin lomakkeen ja siitä tulleen hylkäyksen, ja chatistä luvattiin selvittää asiaa.
Nyt tuli jo sähköposti jossa sanottiin että:
1756823252311.png

Mutta eikö tämä ollut niiden kello-härdellien aikataulu? Siis puuttuvien rannekkeiden toimitus? Voiko joku vahvistaa, minä en ole tilannut kelloa.
En kyllä uskalla luottaa tähän vastaukseen. Siellä ei taas toinen käsi tiedä mitä toinen tekee.

Arvaus: Koko verkkokauppa tuntuu siltä kuin olisivat rakentaneet härdellin jossa vastuussa olevalla ruotsalasella samsung nordic konttorilla ei kiinnosta suomi markkina-alueena pätkääkään, ja tarjoukset ja kampanjat menevät suomen sivulla miten sattuu. Noh, tämähän ei loputtomiin jatku, nautitaan niin kauan kuin kestää.
 
Viimeksi muokattu:
EDIT: Kyllä, kyseessä on kellotilauksista puuttuvien rannekkeiden email. Varmistin asian watch7 threadissa.

Otin yhteyttä puuttuvasta näppäimistöstä chatin kautta, mainitsin lomakkeen ja siitä tulleen hylkäyksen, ja chatistä luvattiin selvittää asiaa.
Nyt tuli jo sähköposti jossa sanottiin että:
1756823252311.png

Mutta eikö tämä ollut niiden kello-härdellien aikataulu? Siis puuttuvien rannekkeiden toimitus? Voiko joku vahvistaa, minä en ole tilannut kelloa.
En kyllä uskalla luottaa tähän vastaukseen. Siellä ei taas toinen käsi tiedä mitä toinen tekee.

Arvaus: Koko verkkokauppa tuntuu siltä kuin olisivat rakentaneet härdellin jossa vastuussa olevalla ruotsalasella samsung nordic konttorilla ei kiinnosta suomi markkina-alueena pätkääkään, ja tarjoukset ja kampanjat menevät suomen sivulla miten sattuu. Noh, tämähän ei loputtomiin jatku, nautitaan niin kauan kuin kestää.
Tein saman, mutta sain vain tämän aikaisemman "promootiotuotteita on vain tietty määrä ja ovat loppuneet, sucks to be you" -vastauksen. Hieman käytyäni tätä asiaa läpi, mitä tähän mennessä on tapahtunut, eskaloivat asian sisäiseksi ja lupasivat lähettää sähköpostia.
 
Viimeksi muokattu:
kamppisjaehdot02092025.png


Mun mielestä tossa lukee ihan selkeästi et jos tuote loppuu ni lähettävät sitä ku tulee lisää tai sit vastaavan arvosen tuotteen. Ei lue missään et olis rajattu Samsungilta ostettu tuote pois. Tää on siis tänään ihan Samsung Members sovelluksesta otettu kuva.
 
kamppisjaehdot02092025.png


Mun mielestä tossa lukee ihan selkeästi et jos tuote loppuu ni lähettävät sitä ku tulee lisää tai sit vastaavan arvosen tuotteen. Ei lue missään et olis rajattu Samsungilta ostettu tuote pois. Tää on siis tänään ihan Samsung Members sovelluksesta otettu kuva.
Tässä näyttäs olevan hyvin selkeästi "Muu" sallittujen ostopaikkojen listalla. Nappasin kuvan jatkoja varten talteen, kiitos.
 
Itse menin yhtä pitkälle (chatit, lomakkeet, tiketti ja useampi sposti), mutta jätin leikin sikseen.
Syy tähän oli mm. tuossa ylläkin oleva * teksti "ei voi yhdistää muihin tarjouksiin" ja kun käytössä oli koodi & vaihtolaite => toivotan teille kuitenkin onnistumista, jos vain jaksatte yrittää!
 
Itse menin yhtä pitkälle (chatit, lomakkeet, tiketti ja useampi sposti), mutta jätin leikin sikseen.
Syy tähän oli mm. tuossa ylläkin oleva * teksti "ei voi yhdistää muihin tarjouksiin" ja kun käytössä oli koodi & vaihtolaite => toivotan teille kuitenkin onnistumista, jos vain jaksatte yrittää!
Paitsi että. Bannerissa lukee "Voidaan yhdistää muihin tarjouksiin". Tuo yllä oleva kuva koskee sitä lunastuksen mahdollistavaa lomaketta, joka liittyy asiaan lähinnä siksi, että Samsungin aspa on itse ilmoittanut kuorien tilauksen onnistuvan myös sieltä, jos niitä ei laitetta ostaessa Samsungilta itseltään saanut. Se on kuitenkin täysin oma polkunsa. Itse bannerissa ei ole tarkennettu, miten ja missä yhteydessä kuoret toimitetaan.

1756843265601.jpeg
 
Itse menin yhtä pitkälle (chatit, lomakkeet, tiketti ja useampi sposti), mutta jätin leikin sikseen.
Syy tähän oli mm. tuossa ylläkin oleva * teksti "ei voi yhdistää muihin tarjouksiin" ja kun käytössä oli koodi & vaihtolaite => toivotan teille kuitenkin onnistumista, jos vain jaksatte yrittää!

Ylläoleva ei ole se Samsungin näppiskampanja, josta nyt puhutaan. Tuo bundlesivusto vaan sekoittaa turhaan koko pakkaa. Sen oikean kampanjan bannerin voi käydä katsomassa 5G- mallin sivuilta vieläkin ja kyllä se voidaan yhdistää muihin tarjouksiin.

Myöskään "niin kauan kuin tavaraa riittää" ei ole mikään vapaudut vankilasta- kortti, vaan jos banneri pönöttää tuossa tilatessa, niin silloin se näppäimistö kuuluu lähettää. Kyllä he pystyvät vuonna 2025 muokkaamaan noita mainoksiaan reaaliajassa jos vaan haluavat. Näin on KKV ohjeistanut, mutta muutosta ei ole havaittavissa.

Tässäkin taas tietty osa jostain sopivasta välistä jäi ilman näppistä ja kohta niitä taas lisättiin tilauksiin. Kampanja on voimassa vielä 26 päivää, eikä siellä ole mitään rajatun erän kappalemäärää mainittu. Todennäköisesti noita ilmestyy varastoon vielä ennen syyskuun loppua.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 871
Viestejä
4 909 365
Jäsenet
79 073
Uusin jäsen
ajkp52

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom