Vielä toistamiseen sain saman minäkin.
Tein tuon saman, eli lomakkeella "toimitusjohtajalle" viestiä. Kysyin, katsooko Samsung tosiaan asian olevan niin, että he voivat vasta jälkikäteen ilmoittaa, saako mainostetun oheislaitteen vai ei. Tällaisesta ei lue bannerissa (joka siellä 5G-mallin sivuilla näkyy edelleen) mitään, eikä myöskään siitä, että laite tulisi automaattisesti ostoskooriin, eli toimitustapaa ei voi tietää. Kuluttaja voi odottaa saavansa tuotteen toimituksen mukana tai jälkikäteen muilla tavoilla. Tuotteella on voinut ja onkin ollut ratkaiseva vaikutus ostopäätöstä tehdessä, eli kuluttajan täytyy kyllä tietää, saako tuotteen vai ei, ennenkuin painaa "maksa". Tässä tapauksessa voi siis odottaa saavansa.
Pyysin ko. tuotteen, sitä vastaavan hinnan tai sitten vaihtoehtoisen näppäimistön (eli sen tukevamman). Jos ei tähän suostuta, niin pyysin yksityiskohtaiset perustelut siitä, kuinka Samsung näkee olevansa vapautettu ko. tuotteen toimittamisesta, jotta voin ne sitten välittää KKV:lle ja kuluttajariitalautakunnalle tarvittaessa..
Kuvankaappaukset lomakkeesta, siihen tulleesta vastauksesta, bannerista, aiemmasta sähköpostikeskustelusta sekä rinnakkain tuosta "toimitusjohtajalle" lähtevästä viestistä ja edelleen näkyvissä olevasta bannerista - vaikkei nyt kuvankaappaukset työpöydältä kovin vahvoja näyttöjä olekaan.