• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Samsungilta soittivat ja lupasivat lähettää näppiksen. On varmaan jotain tekemistä kkv/krl kanssa.
Soittivat myös. "Tähän sun kuluttajariitalautakunta-asiaan liittyen. Olemme tutkineet sisäisesti tämän tapauksen ja tulleet siihen tulokseen, että lähetämme sinulle sen näppäimistön. Voi mennä pari viikkoa. Laitan vielä asiasta sähköpostia, niin saat minun yhteystiedot. Kiitos kuulemiin"

Melkein ihmettelen, ettei pyydetty ilmoittamaan minun toimesta KRIL:lle tässä kohtaa mitään. Olin jo varautunut vastaamaan, että odotetaan tuote ensin ja vedetään juttu pois vasta sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kaikki puhelun saaneet tehneet kuluttajariitalautakuntaan valituksen vai ovatko alkaneet soittamaan myös muillekin tilaajille?
 
Soittivat myös. "Tähän sun kuluttajariitalautakunta-asiaan liittyen. Olemme tutkineet sisäisesti tämän tapauksen ja tulleet siihen tulokseen, että lähetämme sinulle sen näppäimistön. Voi mennä pari viikkoa. Laitan vielä asiasta sähköpostia, niin saat minun yhteystiedot. Kiitos kuulemiin"

Melkein ihmettelen, ettei pyydetty ilmoittamaan minun toimesta KRIL:lle tässä kohtaa mitää. Olin jo varautunut vastaamaan, että odotetaan tuote ensin ja vedetään juttu pois vasta sitten.
Ehkä nuo käsitellään yhtenä könttänä ja krl toteaa asian olevan hoidettu.
 
Onko kaikki puhelun saaneet tehneet kuluttajariitalautakuntaan valituksen vai ovatko alkaneet soittamaan myös muillekin tilaajille?
Omalta osaltani asia oli krl:n käsittelyssä. Tai siis kirjattuna sinne, käsittelyajaksi arvioivat 20 kk, mutta kunhan näppis saapuu, niin keskeytän prosessin.
 
Eilen tuli puhelu ja sähköposti voc nordic. Luvattiin näppis. Tänään samsung shop lähetti sähköpostin jossa sanottiin että voisinko kertoa miksi olen tehnyt disputen klarnan kautta maksusta.
Huh.
Pitääkö tähän tosiaan vastata, vai sotkeutuuko asia vain entisestään.
 
1000026772.jpg

Ei mennyt kuin vuorokausi siitä kun lähetin s-postia "toimitusjohtajalle" ja viittasin kuluttajariitalautakuntaan, jossa minulla ei kuitenkaan ollut juttua käsiteltävänä.
 
Noniin, muistutellaas omasta casesta, jossa oli kuluttajaneuvonnan terveiset mukana. Siinä 10% alekoodia tarjottiin, johon en tyytynyt.

Edit: ja tällaiset terveiset tuli takaisin. Kiitos taistelijoille taistelusta :)

"Tarkistuksemme perusteella voimme vahvistaa, että tuotteesi on lisätty puuttuvien tuotteiden listalle, ja se tullaan lähettämään sinulle pian."
 
Viimeksi muokattu:
Juuri tuli samsungilta omapostiin ilmoitus lähetettävästä tuotteesta. Ihmettelin mikä tämä voisi olla, mutta arvasin että kyse voisi olla puuttuvasta näppäimistökuoresta, joten tulin tänne tarkistamaan asian ja näinhän se taitaa olla. Itse en ole asiaa edistänyt ensimmäisen viikon jälkeen tilauksesta enkä ole kuluttajariitalautakuntaan tai toimarille laittanut viestiä eikä ssmsungistakaan kukaan ole soittanut; chatissakin antoivat aikanaan vain tyhjiä lupauksia asian eteenpäin viemisestä ja -10 % alekoodeja. Joten iso kiitos kaikille, jotka minunkin puolesta asiasta jaksoivat vääntää, sillä näyttää nyt siltä että itsekin kerään hedelmät teidän taistosta!
 
Laittelevatkohan nyt näppäimistöjä pakettiin? Tuli nimittäin postin ilmoitus saapuvasta paketista. Enkä mitään keksi tilanneeni.
Aikanaan samsungin aspaan valittelin tuota puuttuvaa kuorta, mutta mitään kuluttajariitajuttua en avannut.
Enkä kyllä viestiäkään sinne laitellut ensimmäisten kieltäytymisten jälkeen.
Jos näin, niin suurkiitokset heille ketkä riitauttivat tuon puuttuvan näppiksen.
 
Omapostista näkyy että lähettäjä on Samsung GSCL Sweden AB, joten kyllä, mutta ehkä kaikkien ei tarvitse nyt raportoida tilanteesta omalta osaltaan (?).
 
Viimeksi muokattu:
No nyt alkoi tapahtua. Postilta tuli ilmoitus kahdesta saapuvasta paketista ja tilauksille on näemmä lisätty nyt näppäimistökuoret. Monta viikkoa tuosta väänsin. Välillä tuntui toivottomalta, mutta sinnikkyys palkittiin :D

Mitään sähköpostia tai puhelua ei ole näkynyt tai kuulunut.
 
Näyttää tulevan kotiinkuljetuksena, saa siis jännittää sitäkin että tuleeko "yritetty toimittaa" lappua.
 
Ihmettelinkin, että kun tuli ilmoitus samsungilta, äsken, että tuote matkalla enkä ollut tilannut nyt mitään 😲. Kappas 1 näppis matkalla ja toinen lähetyken valmistelu tilassa😁. Kiitos teille jotka sinnikkäästi taistelitte ettekä luovuttanut asian suhteen ja laitoitte viel kkv:lle ilmoituksen. Teiän ansiosta näyttää siltä, että kaikki joilta puuttu näppis, niin saa nyt sit vihdoin ja viimein 😊
 
No on näköjään molemmille taannoin tilatuille tableteille nyt tulossa näppäimistökuoret. En tainnut kertaakaan asiasta olla aspaan itse yhteydessä, joten kiitos taas niille joille kiitos kuuluu kuten Watch 7 tarjouksen aikaan :D
 
Tännekin lähti kaksi näppistä tulemaan. Ennustan, että ensi viikolla on Tori näitä pullollaan. :think:
 
Näppis lähti tännekin tulemaan. Nyt pitäisi enää saada se bannerissa luvattu 200€:n lisähyvitys vaihtolaitteesta. Ongelma ostohetkellä oli että ei voinut lisätä vaihtolaitetta teknisen vian takia.

Chatissa silloin pahoittelivat teknistä vikaa ja neuvoivat perumaan tilauksen ja tekemään uudestaan.
 
Noniin, mahtavaa että ratkesi kerralla kaikkien osalta! Oma voitto tuntuu het paremmalta, eikä turhaan tullut nillitettyä asian laajuudesta myös muiden osalta.
Itselle lähti myös kuoret tulemaan :)
 
Eihän tässä voi kun kehua Samsungin vastuullisuutta, hienosti hoitanut asiat jälkikäteen!
 
Hoitivat 350€ oleditkin kaikille tilanneille aikasemmin. Ei mulla oo muuta moittimista, ku ne automaattiset 10% alennuskoodit boteilta chatissa ratkaisuna kaikkiin ongelmiin
 
Hoitivat 350€ oleditkin kaikille tilanneille aikasemmin. Ei mulla oo muuta moittimista, ku ne automaattiset 10% alennuskoodit boteilta chatissa ratkaisuna kaikkiin ongelmiin
Niin siis.. Samsunghan ei ollut tässä vastuullinen, ennenkuin asioiden käsittely siirrettiin erinäisten viranmaisten suuntaan. Toki hyvä niin, että hoitavat sitten kaikki kerralla edes tämän shown jälkeen, mutta eiköhän sekin ole harkittu ratkaisu; tulisi kalliimmaksi käsitellä asioita yksi kerrallaan.

En siis sanoisi, että ovat hoitaneet sen enempää oledeja, watcheja tai näppäimistöjä, kyllä täällä aktiiviset foorumilaiset ovat tuon työn tehneet, ja Samsung on lopulta alistunut kohtaloonsa - eli suostunut toimimaan kuten käytännössä kuuluukin.
 
Niin siis.. Samsunghan ei ollut tässä vastuullinen, ennenkuin asioiden käsittely siirrettiin erinäisten viranmaisten suuntaan. Toki hyvä niin, että hoitavat sitten kaikki kerralla edes tämän shown jälkeen, mutta eiköhän sekin ole harkittu ratkaisu; tulisi kalliimmaksi käsitellä asioita yksi kerrallaan.

En siis sanoisi, että ovat hoitaneet sen enempää oledeja, watcheja tai näppäimistöjä, kyllä täällä aktiiviset foorumilaiset ovat tuon työn tehneet, ja Samsung on lopulta alistunut kohtaloonsa - eli suostunut toimimaan kuten käytännössä kuuluukin.
Lopputulos kuitenkin naurettavan halvalla tabia ja kuorta, en muistele pahalla.
 
Oon erimieltä siitä et tekikö Samsung myöhässä tilanneiden kohdalla niinkuin "käytännössä kuuluukin."

Omassa tilauksessa näppäimistökuorta ei näkynyt ostoskorissa, ei tilausvahvistuksessa ja tarjouksessa oli muistaakseni maininta, että niin kauan kuin tavaraa riittää. En odottanut siis missään vaiheessa saavani edes näppäimistökuorta. En myöskään valittanut asiasta kertaakaan.
 
Oon erimieltä siitä et tekikö Samsung myöhässä tilanneiden kohdalla niinkuin "käytännössä kuuluukin."

Omassa tilauksessa näppäimistökuorta ei näkynyt ostoskorissa, ei tilausvahvistuksessa ja tarjouksessa oli muistaakseni maininta, että niin kauan kuin tavaraa riittää. En odottanut siis missään vaiheessa saavani edes näppäimistökuorta. En myöskään valittanut asiasta kertaakaan.
Nettikaupan velvollisuus on poistaa virheelliset tarjoukset niiden loputtua, tai muuten tarjous on voimassa.
 
Nettikaupan velvollisuus on poistaa virheelliset tarjoukset niiden loputtua, tai muuten tarjous on voimassa.
Joo, mutta tarjous ei selkeästi ollut enää voimassa kun näppäimistö ei tullut mukaan ostoskoriin? Vai pitääkö samalla hetkellä poistua kaikki mainokset kaikkialla vaikka niissä puhutaan selkästi erästä.
 
Oon erimieltä siitä et tekikö Samsung myöhässä tilanneiden kohdalla niinkuin "käytännössä kuuluukin."

Omassa tilauksessa näppäimistökuorta ei näkynyt ostoskorissa, ei tilausvahvistuksessa ja tarjouksessa oli muistaakseni maininta, että niin kauan kuin tavaraa riittää. En odottanut siis missään vaiheessa saavani edes näppäimistökuorta. En myöskään valittanut asiasta kertaakaan.
Jos Samsung kuitenkin lähettää kuoret sinulle, niin tarjoudun ottamaan ne vastaan puolestasi jotta omatuntosi säilyy puhtaana.
 
Joo, mutta tarjous ei selkeästi ollut enää voimassa kun näppäimistö ei tullut mukaan ostoskoriin? Vai pitääkö samalla hetkellä poistua kaikki mainokset kaikkialla vaikka niissä puhutaan selkästi erästä.
Ihan hyvin kuluttaja saattaa aidosti ajatella, että se näppis toimitetaan kylkiäisenä koska sivulla niin mainostetaan vaikkei sitä ostoskorissa juuri tilausta tehdessä näkyisikään. Mun mielestäni oikein että tällainen asia menee kuluttajan eduksi, osapuolet ovat kuitenkin ammattimainen toimija vs tuulipuku. On hyvä, että kaupoille annetaan virheisiin alhainen toleranssi, muuten kaiken maailman koijaaminen yleistyy.

Hintavirhe olisi omasta mielestäni ollut tässä tapauksessa asia johon kaupalla olisi saattanut olla edellytys vedota. Alennus oli kuitenkin todella suuri.
 
Joo, mutta tarjous ei selkeästi ollut enää voimassa kun näppäimistö ei tullut mukaan ostoskoriin? Vai pitääkö samalla hetkellä poistua kaikki mainokset kaikkialla vaikka niissä puhutaan selkästi erästä.

Kyllä pitäisi poistua. Vuonna 2025 ei luulisi olevan kovin mahdotonta muuttaa niitä bannereita ja muita nettimainoksia siihen malliin, että näppäimistön loppuessa banneri vaihtuu koskemaan pelkkää lisävaihtohyvitystä. Ei tuon pitäisi olla mitään rakettitiedettä. Heitetään vielä ihan ennenkuulumaton ajatus laskurista, joka kertoisi rajatun erän määrän ja näyttäisi reaaliajassa kuinka paljon niitä näppäimistöjä/kuulokkeita tai muita kaupanpäällisiä olisi jäljellä.

Jonain vuonna keksittiin varastosaldon näyttäminen tuotesivuilla. Tuskin siinä mitään Einsteiniä tarvittaisiin kehittelemään ihan vastaava systeemi näihin Samsungin mainoksiin.

Vaihtoehtona on tietysti jatkaa samalla "hälläväli"- kaavalla ja joutua toimittamaan huomattavasti aiottua enemmän kaupanpäällisiä lukuisten yhteydenottojen ja kuluttaja-asiamiehen puuttumisen jälkeen. Voihan sitä niinkin ajatella, asialle ei voi kertakaikkiaan mitään.

Ja hienosti hoidetusta asiasta: taas kerran hoidettiin asia niin helvetin huonosti, kun sen voi ylipäätään hoitaa eli monimuotoisten valehtelujen ja selityksien jälkeen suostuttiin toimittamaan tuotteet vasta sitten, kun kuluttaja-asiamies oli ottanut kantaa ja tiedettiin, että musta lista kutsuu jos ei toimi omien mainostensa mukaisesti.
 
Kuori tuli kotiin ja nythän asiat on oikein hyvin. Oma S9 FE sai kuoren ja pojan tabletti päivitty ihan hiluilla :)
 
Joo, mutta tarjous ei selkeästi ollut enää voimassa kun näppäimistö ei tullut mukaan ostoskoriin? Vai pitääkö samalla hetkellä poistua kaikki mainokset kaikkialla vaikka niissä puhutaan selkästi erästä.
Tarjous pitää poistaa näkyviltä nettilkaupassa jos se ei ole voimassa.
 
Tännekin tuli Samsungilta yllättäen ilmoitus saapuvasta paketista, oletan että näppäimistökuori. Tabletti tuli jo ajat sitten.
Tilasin silloin maanantaina ilman kuoria kun olivat loppu, täytin sen näppäimistökuorihakemuslomakkeen josta tuli hylky enkä sen jälkeen olettanut enkä odottanu näppistä.

Kiitos vielä asiaa ajaneille ja tarjouksen postanneille! 👍🏻
 
Posti toi näppäimistön - väkisin kotiinkuljetuksella, olisin mieluusti ohjannut automaattiin.

Kirjoitustuntuma on kieltämättä hyvä. Tuo kiinteä kulma tuntuu näin ensi alkuun hieman itselle oudolta/väärältä, mutta siitä huolimatta tällä kirjoittaa jopa sohvalla yhdistelmää sylissä pitäen, vaikka kämmenten alta puuttuu tuki täysin. Touchpadia vaan huomaa luonnostaan etsivänsä, mutta ehkä tuohon ruudun tökkimiseen tulisi rutiini. Noin laadullisesti tuo Infilandin suojakuori tuntuu paremmalta, mutta tälle näppiskuorelle plussaa magneettikiinnityksestä.

Oliko sitten kaiken painimisen arvoista? Ehkä, mutta taidan skipata Samsungin kampanjat toistaiseksi. Toki siellä on profiililla nyt pisteitä noin viidenkympin edestä. Minulla tämä tuli FE:n kaveriksi, vaikka Litessäkin olisi varmasti riittänyt potku omiin tarpeisiin. Toki omenaihmisenä jään kaipaamaan paljon niitä saman ekosysteemin tuomia etuja, joten saa nähdä, lähteekö tämä yhdistelmä myyntiin ja katselen käytetyn iPadin tilalle.
 
Jos jollakulla näppäimistö jää käyttämättä, niin minä voin ostaa edullisesti pois

Tämä löytynyt, kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Tuo kiinteä kulma tuntuu näin ensi alkuun hieman itselle oudolta/väärältä, mutta siitä huolimatta tällä kirjoittaa jopa sohvalla yhdistelmää sylissä pitäen, vaikka kämmenten alta puuttuu tuki täysin. Touchpadia vaan huomaa luonnostaan etsivänsä, mutta ehkä tuohon ruudun tökkimiseen tulisi rutiini. Noin laadullisesti tuo Infilandin suojakuori tuntuu paremmalta, mutta tälle näppiskuorelle plussaa magneettikiinnityksestä.
Niin, kun suojakuori on tabletin kokoinen ja siinä on näppiksen virtaliitin niin on tehtävä kompromissi katselukulman suhteen. Jopa pelkkään katseluunkin kulma on aika jyrkkä kun tabletti on sijoitettu pöydälle ja kosketusnäytön käyttö ei ole kovin sujuvaa ainakaan ennen kuin siihen tottuu. Magneettikiinnitys on todennäköisesti kestävämpi kuin muut ratkaisut.
 
Yllättävän hyvä tämä näppis ja kirjoitus sujuu ok. Lapsi saa nyt naputeltua koulujuttuja helpommin (ja pikakirjoituspelejä). Hyvä että lopulta sai edes yhden näppiksen, kun kesän Samsung.com huumassa tilasin Tab S9, S10 Ultra, S10 FE ja S10 Lite. Kaikissa S10 mainostettiin ainakin epäsuoraan näppiksen kuuluvan tilaukseen, vaikka ikinä en ehtinyt ostoskoriin saakkaa, niin nyt tuli ainakin yksi, joka sopii muiden kuin Ultran kanssa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 381
Viestejä
4 981 720
Jäsenet
80 004
Uusin jäsen
Simpura

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom