• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Vaatii ainakin itsellä klikkailua värivaihtoehtojen välille ja banneri ilmestyy. Mitään suoraa hyötyä siitä nyt ei kyllä näytä olevan kun tosiaan bannerin lupauksia ei saa valittua.

Kuluttajansuojaan vetoamalla saa niiden kylkiäisten arvon rahana.

Kinasin taannoin tuolta ostetun puhelimen puuttuneista kylkiäisistä aspan kanssa turhaan yli kuukauden. Lopulta alkoivat heidän vastaukset muuttua jo vittuiluksi ja kaiken kruunasi väite että kuluttajansuojalaki ei koske Samsungia koska nettikaupan ehdoissa pienellä präntillä niin kirjoitettu.

Tässä kohtaan totesin että turha kinata puupäiden kanssa enempää vaikka ihan viihdyttävää se olikin. Lähetin käydyn viestiketjun, ruudunkaappaukset joissa banneri lupaa kylkiäiset sekä yhden kappaleen tiivistelmän miksi katson olevani oikeassa suoraan samsung suomen maajohtajan sähköpostiosoitteeseen. Löysin sen jonkin seminaarin nettiin jääneistä materiaaleista.

Meni pari tuntia ja tuli vastaus että tottakai samsung noudattaa kuluttajansuojalakia. Koska kylkiäisiä ei näin yli kuukautta myöhemmin ollut enää saatavilla jatkona oli kysymys kelpaako niiden listahinnan mukainen hyvitys samalle luottokortille jolla tilaus tehty. Vastasin että käy hyvin ja seuraavana päivänä hyvitys oli tullut.

Lopputuloksena 1200e listahinnalla ja operaattorikamppiksissa 800e hinnalla ollut luuri maksoi kaikkien alennuskoodien ja hyvitysten jälkeen 350e. Myöhemmin tuli vielä 5e hyvitys palauttamastani auton alle jääneestä ja muodottomaksi murjoutuneesta tabletista.
 
Ilman lisävaihtohyvitystä?
Joo, nimenomaan näin. Nyt kun tuotetta oli jälleen saatavilla tilasin sen sillä 120€ alella ja hoidan vaihtolaitehyvitysasian myöhemmin edellisessä viestissä kerrotun mukaisesti. On tulkittavissa että ainoastaan tablettia on rajattu määrä ja näppis sekä vaihtohyvitys kuuluu mukaan jokaiseen kampanjan aikana tilattuun. Otinkin varuilta talteen kuvaruutukaappauksen bannerista. Siinä ilmoitettu näppiksen arvo + vaihtolaitteesta saatava hyvitys on muuten yhteensä n. 358€, joten jos haluavat välttämättä hoitaa asian rahalla niin se kyllä passaa kun näppis ei ole meillä välttämätön...
 
Viimeksi muokattu:
Minkälaisia kokemuksia teillä on Trade-in -laitteen 14 päivän lähetysajan ehdottomuudesta?

Tilausvahvistus:
"Ota huomioon, että vaihdossa annettavan laitteesi on oltava meillä 14 päivän kuluessa uuden tuotteesi vastaanottamisesta."

Trade-in -modaali-ikkuna:
"03
Lähetä vaihdossa annettava laite 14 päivän kuluessa uuden laitteesi vastaanottamisesta, niin saat alennuksen
(...)
Sen on oltava meillä 14 päivän kuluessa uuden laitteesi vastaanottamisesta, muuten emme voi tarjota sinulle vaihtoalennusta."

Onko siis käytännössäkin niin, että kun vastaanottaa uuden laitteen, vanha on syytä lähettää heti?
Aiempaan kysymykseen jatkoa. Onko mahdollista vaihdattaa Samsung-asiakaspalvelijalla vaihtolaite toiseen tilausprosessin ollessa loppusuoralla? Vaihdettavaksi ilmoitetulla laitteella on valehtelematta tuhansia välilehtiä auki eri selaimilla ja tuskin on aikaa varmuuskopioida vyyhtiä välilehtispesifine historioineen ilman roottaamista (ei PC:tä), vaikka uuden laitteen noutamisen venyttää maksimiinsa.
 
Aiempaan kysymykseen jatkoa. Onko mahdollista vaihdattaa Samsung-asiakaspalvelijalla vaihtolaite toiseen tilausprosessin ollessa loppusuoralla? Vaihdettavaksi ilmoitetulla laitteella on valehtelematta tuhansia välilehtiä auki eri selaimilla ja tuskin on aikaa varmuuskopioida vyyhtiä välilehtispesifine historioineen ilman roottaamista (ei PC:tä), vaikka uuden laitteen noutamisen venyttää maksimiinsa.
Trade-In yleiset ehdot;

6.6 Jos lähetyksesi sisältää sellaisen laitteen, jota et ole yksilöinyt myyntitarjouksessa Ehtojen kohdan 3 mukaisesti, tätä pidetään uutena myyntitarjouksena kyseisen laitteen ostamiseksi. Mikäli hyväksymme tällaisen myyntitarjouksen, määrittelemme kyseisen laitteen ostohinnan Trade In -ohjelman tavanomaisen arviointikäytännön mukaisesti. Jos emme hyväksy myyntitarjousta tai jos laitteen vaihtaminen ei ole mielestämme mahdollista esimerkiksi puutteellisten tietojen vuoksi, laite lähetetään sinulle takaisin sinun kustannuksellasi.

 
Joo, nimenomaan näin. Nyt kun tuotetta oli jälleen saatavilla tilasin sen sillä 120€ alella ja hoidan vaihtolaitehyvitysasian myöhemmin edellisessä viestissä kerrotun mukaisesti. On tulkittavissa että ainoastaan tablettia on rajattu määrä ja näppis sekä vaihtohyvitys kuuluu mukaan jokaiseen kampanjan aikana tilattuun. Otinkin varuilta talteen kuvaruutukaappauksen bannerista. Siinä ilmoitettu näppiksen arvo + vaihtolaitteesta saatava hyvitys on muuten yhteensä n. 358€, joten jos haluavat välttämättä hoitaa asian rahalla niin se kyllä passaa kun näppis ei ole meillä välttämätön...

Eikös tässäkin ketjussa ole jo moneen kertaan todettu että ei se niin tarkkaa ole mitä laitteita lähetetään vai lähetetäänkö ollenkaan niin eikö se silloin ole ihan oikein että samsung toimii samanlailla?
 
Viimeksi muokattu:
Edelleen, Samsung ei lähetä lähetyksen mukana riittäviä tietoja palautuksen suorittamiseksi. Onko joku perehtynyt onko asiakkaan vastuulla ruveta selvittämään miten vaihtolaitteen voi lähettää samsungill/foxwaylle?
 
Edelleen, Samsung ei lähetä lähetyksen mukana riittäviä tietoja palautuksen suorittamiseksi. Onko joku perehtynyt onko asiakkaan vastuulla ruveta selvittämään miten vaihtolaitteen voi lähettää samsungill/foxwaylle?
Ihme ettei samsung ole siirtynyt vaan lähettämään palautus korttia sähköpostille, jopa TEMU osaa lähettää palautus tiedon sähköisesti 🤣🤣
 
Edelleen, Samsung ei lähetä lähetyksen mukana riittäviä tietoja palautuksen suorittamiseksi. Onko joku perehtynyt onko asiakkaan vastuulla ruveta selvittämään miten vaihtolaitteen voi lähettää samsungill/foxwaylle?
Saisi luvan lähetellä, minä ainakin haluan tuosta n. 50 euron "arvoisesta" A8:sta eroon ilman, että sitä tarvitsee torille työntää. Jonain kylkiäisenä sekin on tullut, ja käyttämättömäksi jäänyt.
 
Edelleen, Samsung ei lähetä lähetyksen mukana riittäviä tietoja palautuksen suorittamiseksi. Onko joku perehtynyt onko asiakkaan vastuulla ruveta selvittämään miten vaihtolaitteen voi lähettää samsungill/foxwaylle?
Minulle asiakaspalvelija sanoi puuttuvasta palatustarrasta, että voin valita lähettävätkö tarran erikseen tai sitten voin olla lähettämättä. Valitsin olla lähettämättä ja lopuksi antoi vielä -10% kupongin.
 
Edelleen, Samsung ei lähetä lähetyksen mukana riittäviä tietoja palautuksen suorittamiseksi. Onko joku perehtynyt onko asiakkaan vastuulla ruveta selvittämään miten vaihtolaitteen voi lähettää samsungill/foxwaylle?
Edelleen tämä taitaa olla vähän eriasia kuin se että täällä julistetaan kuinka ei olla edes lähettämässä mitään ja laitetaan random imei-koodeja
 
Edelleen tämä taitaa olla vähän eriasia kuin se että täällä julistetaan kuinka ei olla edes lähettämässä mitään ja laitetaan random imei-koodeja
Kaikki mitä ihmiset sanoo netin keskustelu palstoilla ei välttämättä ole ihan faktaa :) tuskin kukaan mm ostanut 20 tablettia, netti on täynnä kaiken maailman trolleja kovin tosissaan ihmiset toisten puheita ottaa :)
 
Tuo tilausprosessi oli sen verran hankala vaihtolaitteen kanssa (välillä toimi, välillä ei), että 20 tabletin tilaaminen oli mahdottomuus. :rofl: 2kpl tilasin oikeiden vaihtolaitteiden kanssa ja eiköhän näillä e-kirjastoa pysty käyttämään eli omaan käyttöön tuli. Rewards-pisteiden kanssa mokasin, joten ne jäi saamatta jos se jollekin hyvää mieltä tuottaa. :)
 
Kaksi eilen tehtyä tilausta muuttuneet yön/aamun aikana 4. vaiheeseen "Lähetyksen valmistelu", ovatkohan lähdössä ja piankin vaikka arvioitu lähetys oli 15. syyskuuta. Mielenkiintoista, etteivät sitä 50€ arvosta lisäpisteitä missään tainneet mainostaa, vaan ne tuli sitten yllätyksenä kassalla. Aina yhtä jännittävää tämä samsungilta tilaaminen.
 
Kaksi eilen tehtyä tilausta muuttuneet yön/aamun aikana 4. vaiheeseen "Lähetyksen valmistelu", ovatkohan lähdössä ja piankin vaikka arvioitu lähetys oli 15. syyskuuta.
Tarkoittaisko toi sitä, että tilaamaasi tavaraa saldoilla ja varattu tilaukseesi. Eli lähetystä vailla valmis.

Joku muu varmaan tuntee asian paremmin, ite ekaa kertaa ikinä tästä kaupasta mitään tilaamassa eikä ole tuohon vaiheeseen vielä edennyt.

Ehkä joku muukin maanantain näppiskylkiäiseen ehtinyt vielä tilassa 3. Toimitus pyydetty? @frugal af ?
 
Tarkoittaisko toi sitä, että tilaamaasi tavaraa saldoilla ja varattu tilaukseesi. Eli lähetystä vailla valmis.

Joku muu varmaan tuntee asian paremmin, ite ekaa kertaa ikinä tästä kaupasta mitään tilaamassa eikä ole tuohon vaiheeseen vielä edennyt.

Ehkä joku muukin maanantain näppiskylkiäiseen ehtinyt vielä tilassa 3. Toimitus pyydetty? @frugal af ?
Maanantaina tilattu yksi punainen tabletti + näppis tuossa samassa tilassa. Eli varmaan noita näppiksiä odotellaan.
 
Tarkoittaisko toi sitä, että tilaamaasi tavaraa saldoilla ja varattu tilaukseesi. Eli lähetystä vailla valmis.

Joku muu varmaan tuntee asian paremmin, ite ekaa kertaa ikinä tästä kaupasta mitään tilaamassa eikä ole tuohon vaiheeseen vielä edennyt.

Ehkä joku muukin maanantain näppiskylkiäiseen ehtinyt vielä tilassa 3. Toimitus pyydetty? @frugal af ?
Vielä tosissaan istuu "Toimitus pyydetty" tilassa ja tosissaan näppis pitäisi tulla, eli varmaan siitä jäänyt jumittamaan.
 
Täällä ei ole myöskään edennyt kolmosvaiheesta eteenpäin. Luottokortilla ei ole vielä myöskään mennyt maksuun vaan on vielä katevaraus-tilassa.
 
Täällä ei ole myöskään edennyt kolmosvaiheesta eteenpäin. Luottokortilla ei ole vielä myöskään mennyt maksuun vaan on vielä katevaraus-tilassa.
Yleensä mulla on samsungilla mennyt niin että katevaraus ja veloitus sitten vasta kun lähetetään, mutta tän tabletti keissin tapauksessa veloitus meni heti.... esim FE tabletti jota ei ole lähetetty on vielä katevarauksessa
 
Itselle tulossa nyt sähläilyjen jälkeen s10 fe+ (koska ei ilman plussaa enää saanut tilattua) ja ilmaiset luurimet (vaihtolaite mukana tilauxessa) ja sitten varalla tämä Lite näppixen kanssa (vaihtolaitetta ei tuossa vaiheessa enää saanut iskettyä sisään). Tod.näk. jos nuo tilauxet etenevät tulee tuo s10 FE+ otettua, kun sinänsä parempi tarjous nyt on. Jos/kun noista tilauksista toisen jättää noutamatta, onko samppa tosiaan perinyt jotain 12,xx eurua olevia palautusmaxuja (joku hinnasto oli heidän sivullaan)? Itselle nuo on menossa Klarnan laskulle, niin mietin, mitenkä tuon palautusveloituxen mukamas sinne voisi pistää, jos mitenkään?
1756374680053.png
1756374654978.png
 
"Ihan kiva", että tässä taisi käydä niin, että jokunen tai komppania mielensäpahoittajia pommitti samsungin aspaa niin, että nyt ei saanut edes uusinta mahdollisuutta osallistua tähän "Samsung-lottoon".

Trokareja ja lapsilleen/"lapsilleen" ostajia siitä on mielestäni ihan turha yrittää syyttää, kun looginen Syy-Seuraussuhde puoltaa vahvasti ensiksi mainittua ryhmää, jos (ja kun) jotain syyllisiä kampanjan lopettamiseen haluaa etsiä.

Itse en saanut tästä syystä edes mahdollisuutta yrittää saada laitetta tähän tarjoushintaan ja se on ainoa asia mikä harmittaa.

Ainoa mitä mietin, että pystyykö ja käyttävätkö jotkut jotain botteja samsung kaupan ostoavustimena (en tiedä onko mahdollista?), ja jos käyttäisivät, niin sellainen kyllä pitäisi pystyä jollain järjestelmällä torppaamaan, jolloin kisa olisi reilu.

Itse en Samsung aspaan jaksa kitistä (enkä näe siihen edelleenkään edes syytä), mutta jos nyt tämän asian kohdalla sinne kitisisin, niin kitisisin siitä, että miksi kuuntelivat ensiksi mainittuja kitisijöitä ja lopettivat kampanjan ja jos nyt on pakko jotain tarjouskampanjoissa muuttaa, niin paras olisi mielestäni sellainen muutos, että tarjouksen pystyy käyttämään vain kirjautumalla samsung tilille sisään ja tuotetta voisi ostaa vain 1kpl/tili (ainakin tarjouksen ensimmäisten päivien ajan).
 
"Ihan kiva", että tässä taisi käydä niin, että jokunen tai komppania mielensäpahoittajia pommitti samsungin aspaa niin, että nyt ei saanut edes uusinta mahdollisuutta osallistua tähän "Samsung-lottoon".

Trokareja ja lapsilleen/"lapsilleen" ostajia siitä on mielestäni ihan turha yrittää syyttää, kun looginen Syy-Seuraussuhde puoltaa vahvasti ensiksi mainittua ryhmää, jos (ja kun) jotain syyllisiä kampanjan lopettamiseen haluaa etsiä.

Itse en saanut tästä syystä edes mahdollisuutta yrittää saada laitetta tähän tarjoushintaan ja se on ainoa asia mikä harmittaa.

Ainoa mitä mietin, että pystyykö ja käyttävätkö jotkut jotain botteja samsung kaupan ostoavustimena (en tiedä onko mahdollista?), ja jos käyttäisivät, niin sellainen kyllä pitäisi pystyä jollain järjestelmällä torppaamaan, jolloin kisa olisi reilu.

Itse en Samsung aspaan jaksa kitistä (enkä näe siihen edelleenkään edes syytä), mutta jos nyt tämän asian kohdalla sinne kitisisin, niin kitisisin siitä, että miksi kuuntelivat ensiksi mainittuja kitisijöitä ja lopettivat kampanjan ja jos nyt on pakko jotain tarjouskampanjoissa muuttaa, niin paras olisi mielestäni sellainen muutos, että tarjouksen pystyy käyttämään vain kirjautumalla samsung tilille sisään ja tuotetta voisi ostaa vain 1kpl/tili (ainakin tarjouksen ensimmäisten päivien ajan).
En edelleenkään usko että kukaan näitä sai kauheasti tilattua sen verran könkkö systeemi oli, mutta tuskin samsungia kiinnostaa rajata ostoja 1kpl/tili sama se niille on kuka ne ostaa kunhan maksaa, toki ei niillä ollut tarkoitusta varmaan kenellekkään myydä 25€lla tablettia ja näppäimmistöä 😉🤣
 
Eipä tä mikään uus juttu oo että kampanja loppuu kesken. Monta kertaa käynyt samat kun olen näitä seurannut ja tilannut/koittanut tilata. Sen 1-2 päivää kestää ja sitten bannerit paikalla mutta oikeasti alennuksia ei enää saa. Ihan samaa kuin aikaisemmatkin siinä suhteessa. Tässä muutoksena että jopa banneri lähti lopulta.
 
En edelleenkään usko että kukaan näitä sai kauheasti tilattua sen verran könkkö systeemi oli, mutta tuskin samsungia kiinnostaa rajata ostoja 1kpl/tili sama se niille on kuka ne ostaa kunhan maksaa, toki ei niillä ollut tarkoitusta varmaan kenellekkään myydä 25€lla tablettia ja näppäimmistöä 😉🤣

Edelleen parempi mielestäni tuokin, kuin tässäkin ketjussa mielensäpahoittajien suunnalta tulleet ehdotukset ja/tai se, että nämä "samsung-lotot" vähenevät tai jopa loppuvat kokonaan.

Mielensäpahoittajat tekivät hölmöyksissään vain trokareille palveluksen, koska kun tarjous loppui nopeaan, niin jopa ostaja joka googlailee hieman ennen mahdollista ostoa trokarilta huomaa, että "ok tälläinen tarjouskamppis oli näemmä voimassa, mutta ei ole enää, eikä näemmä tulekaan", jolloin trokarit saavat nopeammin ja isompaan rahaan laitettua tavarat kiertoon.

Esim. S8 kamppanja kun aikoinaan oli, niin vaikka trokaritkin niitä osti, niin eivät saaneet niitä myytyä ihan niin kovaan hintaan ja niin paljon, kun se kampanja kesti aika pitkään ja vaikka tuote oli siinäkin aina välillä samsungin kaupassa loppu, niin aina tuli lisää ja varmaan kaikki tarvitsijat saivat silloin omansa.

Edit: Kommenttisi/vastauksesi on muuten sitä vasten aika hassu, kun aiemmin kuitenkin näemmä mainitsit, että onnistuit ostamaan niitä itsekin useamman. Edelleenkään se ei minua haittaa, mutta tosiasioissa ja totuudessa pitäisi pystyä pysymään, muuten menee liialliseksi outoiluksi ja sellainen taas sitten "hieman" alkaa haittaamaan jo ihan siitäkin syystä, että siinä tuhlataan vaan kaikkien aikaa ja informaatiotaso on muutenkin enemmän tai vähemmän silloin negatiivisen puolella.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa myös huomioida, että techbbs ei ole maailman napa, vaikka se välillä siltä tuntuukin. Aika nopeasti löytyi nämä tarjoukset koodeineen toiseltakin kotimaiselta foorumilta, puhumattakaan, että kampanjat on varmaan yhtäläisiä myös muissa maissa. Ei nämä kampanjakoot ole ihan joissakin kymmenissä, vaan puhutaan varmasti melko massiivisista määristä ihan kansainvälisestikin.
 
Itselle tulossa nyt sähläilyjen jälkeen s10 fe+ (koska ei ilman plussaa enää saanut tilattua) ja ilmaiset luurimet (vaihtolaite mukana tilauxessa) ja sitten varalla tämä Lite näppixen kanssa (vaihtolaitetta ei tuossa vaiheessa enää saanut iskettyä sisään). Tod.näk. jos nuo tilauxet etenevät tulee tuo s10 FE+ otettua, kun sinänsä parempi tarjous nyt on. Jos/kun noista tilauksista toisen jättää noutamatta, onko samppa tosiaan perinyt jotain 12,xx eurua olevia palautusmaxuja (joku hinnasto oli heidän sivullaan)? Itselle nuo on menossa Klarnan laskulle, niin mietin, mitenkä tuon palautusveloituxen mukamas sinne voisi pistää, jos mitenkään?
Tosta boldatusta unohtu x
 
Yleensä mulla on samsungilla mennyt niin että katevaraus ja veloitus sitten vasta kun lähetetään, mutta tän tabletti keissin tapauksessa veloitus meni heti.... esim FE tabletti jota ei ole lähetetty on vielä katevarauksessa
Mulla on mennyt veloitukset molemmista malleista.
 
"Ihan kiva", että tässä taisi käydä niin, että jokunen tai komppania mielensäpahoittajia pommitti samsungin aspaa niin, että nyt ei saanut edes uusinta mahdollisuutta osallistua tähän "Samsung-lottoon".

Trokareja ja lapsilleen/"lapsilleen" ostajia siitä on mielestäni ihan turha yrittää syyttää, kun looginen Syy-Seuraussuhde puoltaa vahvasti ensiksi mainittua ryhmää, jos (ja kun) jotain syyllisiä kampanjan lopettamiseen haluaa etsiä.

Itse en saanut tästä syystä edes mahdollisuutta yrittää saada laitetta tähän tarjoushintaan ja se on ainoa asia mikä harmittaa.

Ainoa mitä mietin, että pystyykö ja käyttävätkö jotkut jotain botteja samsung kaupan ostoavustimena (en tiedä onko mahdollista?), ja jos käyttäisivät, niin sellainen kyllä pitäisi pystyä jollain järjestelmällä torppaamaan, jolloin kisa olisi reilu.

Itse en Samsung aspaan jaksa kitistä (enkä näe siihen edelleenkään edes syytä), mutta jos nyt tämän asian kohdalla sinne kitisisin, niin kitisisin siitä, että miksi kuuntelivat ensiksi mainittuja kitisijöitä ja lopettivat kampanjan ja jos nyt on pakko jotain tarjouskampanjoissa muuttaa, niin paras olisi mielestäni sellainen muutos, että tarjouksen pystyy käyttämään vain kirjautumalla samsung tilille sisään ja tuotetta voisi ostaa vain 1kpl/tili (ainakin tarjouksen ensimmäisten päivien ajan).
Tässä on kyllä melko paljon nyt erikoisia oletuksia. Jos olet yhtään noita Samsungin tarjouskampanjoita seurannut aiemmin, ne alkavat ja varsinkin loppuvat täysin sattumanvaraisesti, oli kestoksi sivuilla merkattu mitä tahansa. Jos nyt jotain pitää kuluttajana arvailla, niin tuskin heillä on oikeasti ollut tarkoitus myydä 80% alennuksella juuri julkistettavaa laitetta, vaan tässä on käynyt tarjousten päällekkyyksien vuoksi heillä moka. Sitten kun laitteita on alkanut menemään liukuhihnalta, siellä on varmaan joku huomannut homman ja vaihtolaitemahdollisuus on tästä poistettu.
 
Itse en Samsung aspaan jaksa kitistä (enkä näe siihen edelleenkään edes syytä), mutta jos nyt tämän asian kohdalla sinne kitisisin, niin kitisisin siitä, että miksi kuuntelivat ensiksi mainittuja kitisijöitä ja lopettivat kampanjan ja jos nyt on pakko jotain tarjouskampanjoissa muuttaa, niin paras olisi mielestäni sellainen muutos, että tarjouksen pystyy käyttämään vain kirjautumalla samsung tilille sisään ja tuotetta voisi ostaa vain 1kpl/tili (ainakin tarjouksen ensimmäisten päivien ajan).

Ei tässä oikeasti ole vaikuttanut kenenkään palautteet aspaan yhtään mitenkään. Tuollaiset ovat vaan outoja tulkintoja mukamas kekseliäistä ehdotuksista.

Alusta asti on ollut selvää, että alle 30€:n uutuustabletti + näppis- kampanja loppuu todennäköisesti nopeammin, kuin mikään muu aiempi kampanja eli välittömästi, kun huomaavat oman mokansa ja kykenevät lyömään liinat kiinni. Chat tuskin edes laittaa jonku yksittäisen valittajan palautetta yhtään mihinkään, saatika kävisi niin, että se vaikuttaisi millään tavalla Samsungin kampanjoihin.

Lähinnä huvittavaa, että jollekin tulee joku idea mieleen ja luullaan ihan tosissaan, että Samsung muuttaisi toimintamalliaan tämän mahtavan idean myötä. Esim idea siitä, että lisähyvityksen saisi vaihtolaitteen palauttamisen jälkeen. Ilmeisesti oletuksena on, että tällainen pikku seikka ei ole käynyt mielessä TradeIniä suunnitellessa. Ennemmin loppuu koko vaihtolaitteiden vastaanotto, kuin noin päätön malli otettaisiin käyttöön.

Jos heitä kiinnostaa laittaa vaihtohommiin jossain vaiheessa jotain järkeä eli estää keksityt IMEI:t tai rajoittaa 1 tarjous per asiakas yms, niin eiköhän tuo johdu ihan tästä nykyisen järjestelmän surkeudesta ja sen hyväksikäytöstä, kuin jonku yksittäisen valittajan palautteesta.

En pidättele hengitystä, mutta olisihan se nyt oikeasti hyvä asia, että laittaisivat kuntoon tuon TradeInin, sekä pitäisivät mainostuksensa ajan tasalla. Tuskin kukaan nauttii heidän asiakaspalvelunsa kanssa asioimisesta, mutta jos haluaa pitää oikeuksistaan kiinni, niin valitettavasti se kuuluu tähän tarjousrumbaan. Näitä hintavirheitä saa tietysti tulla siinä mahdollisen muutoksen tiimellyksessä ja toivoisin niitä erityisesti tulevaan S26 Ultraan ja vaikkapa Fold- malliin. Harmittavasti puhelimien parhaimmisto on säästynyt räikeiltä tapauksilta.

Ja jos kävisin kertomassa chattiin, että haluaisin tulla Samsungin aspaan töihin ensi viikolla, niin vastaus voisi ihan hyvin olla: "Tämäpä hyvä idea. Välitän asian eteenpäin. Tässä 10% alekoodi odotellessa."
 
Onkos noita näppäimistökuoria saatu kinuttua chätistä? mietin kun mielestäni täältä luin että ne aluksi loppuivat, mutta sitten myöhemmin oli taas saatavilla.
 
Trokareita on aina, eipä siitä kannata suuttua, kun asialle ei yksinkertaisesti mitään voi.

Omakin on Liedossa lajiteltu ja "trokaan" setin antamalla sen ilmaiseksi läheiselle jolta saa jonkun vanhan tabletin tilalle tulevaisuuden vaihtoja varten ja tulee muutoma kymppi ehkä takkiin.

FE joka oli itselle tulossa jumii edelleen

Itse uskon että moni on saanut näitä monta tilattua, koska itse laitoin noin 6-7x laitteen ostoskoriin vaihtolaiteen kera ja joka kerta diili toimi, sitten jänistin että tarvitseeko tätä. Ja lopulta tilasin kun tuli ilmi tuo 50k pisteen bonus, ja edelleen onnistui.

Ensin ei antanut näppistä koriin, mutta kävin heittämässä saman näppiksen täydellä hintaa mukaan jonka jälkeen koriin ilmestyi myös ilmainen versio ja poistin sitten maksullisen :D voi toki olla, että niitä vapautui tuurilla vaan samaan aikaan, eikä tää kikkailu ollut syynä
 
Chatti eli aspa ei ole tainnut korjailla tilauksia jälkikäteen. Muutos tarkottaa käytännössä vanhan perumista ja uuden tekemistä. Mutta jokin lomake oli, jolla sai hakea jälkikäteen, jos oli ostanut jostain ko. laitteen.
 
Kaksi eilen tehtyä tilausta muuttuneet yön/aamun aikana 4. vaiheeseen "Lähetyksen valmistelu", ovatkohan lähdössä ja piankin vaikka arvioitu lähetys oli 15. syyskuuta. Mielenkiintoista, etteivät sitä 50€ arvosta lisäpisteitä missään tainneet mainostaa, vaan ne tuli sitten yllätyksenä kassalla. Aina yhtä jännittävää tämä samsungilta tilaaminen.
Mulla on edelleen lähetyksen valmistelu -tilassa, mutta tracking näyttää paketin olevan jo postin kuljetuksessa ja rahat meni tililtä katevarauksen sijaan. Pitäis vissiin saapua huomenna.
"Ihan kiva", että tässä taisi käydä niin, että jokunen tai komppania mielensäpahoittajia pommitti samsungin aspaa niin, että nyt ei saanut edes uusinta mahdollisuutta osallistua tähän "Samsung-lottoon".

Trokareja ja lapsilleen/"lapsilleen" ostajia siitä on mielestäni ihan turha yrittää syyttää, kun looginen Syy-Seuraussuhde puoltaa vahvasti ensiksi mainittua ryhmää, jos (ja kun) jotain syyllisiä kampanjan lopettamiseen haluaa etsiä.

Itse en saanut tästä syystä edes mahdollisuutta yrittää saada laitetta tähän tarjoushintaan ja se on ainoa asia mikä harmittaa.

Ainoa mitä mietin, että pystyykö ja käyttävätkö jotkut jotain botteja samsung kaupan ostoavustimena (en tiedä onko mahdollista?), ja jos käyttäisivät, niin sellainen kyllä pitäisi pystyä jollain järjestelmällä torppaamaan, jolloin kisa olisi reilu.

Itse en Samsung aspaan jaksa kitistä (enkä näe siihen edelleenkään edes syytä), mutta jos nyt tämän asian kohdalla sinne kitisisin, niin kitisisin siitä, että miksi kuuntelivat ensiksi mainittuja kitisijöitä ja lopettivat kampanjan ja jos nyt on pakko jotain tarjouskampanjoissa muuttaa, niin paras olisi mielestäni sellainen muutos, että tarjouksen pystyy käyttämään vain kirjautumalla samsung tilille sisään ja tuotetta voisi ostaa vain 1kpl/tili (ainakin tarjouksen ensimmäisten päivien ajan).
Mä en kyllä ymmärrä trokareiden puolustamista, ellei itse harrasta moista. On siinä Samsunginkin näkökulmasta vissi ero hankkiiko joku yhden tabletin omaan käyttöön, vai trokaako läjäpäin toriin myyntiin satojen tai tuhansien eurojen voitolla. Siihen on ihan syynsä, miksi tarjousten yhteydessä on usein maininta ”ei jälleenmyyjille”. Ja hommasta tekee vielä kyseenalaisempaa, jos alkaa keksimään olemattomia vaihtolaitteita.

Kaikesta päätellen täällä myös heiluu paljon lestadiolaisia, kun niin paljon näitä tilaillaan ”lapsille”, vaikka juuri edellisessäkin samsung-sekoilussa oli tilattu pädejä. Mutta ymmärtäähän sen, että sille kymmenpäiselle katraalle pitää hankkia uudet pädit kuukauden välein :rofl:
 
Jos nyt jotain pitää kuluttajana arvailla, niin tuskin heillä on oikeasti ollut tarkoitus myydä 80% alennuksella juuri julkistettavaa laitetta, vaan tässä on käynyt tarjousten päällekkyyksien vuoksi heillä moka. Sitten kun laitteita on alkanut menemään liukuhihnalta, siellä on varmaan joku huomannut homman ja vaihtolaitemahdollisuus on tästä poistettu.
Lopullinen alennushan taitaa olla n. 93% (399€ -> 29,30€), kun laskee mukaan että jos/kun luvatun mukaisesti saa sen 50€ pisteitä vielä käytettäväksi 😂 aika hurja kyllä.

edit. Nyt tuli postilta ennakkoilmoitukset tilauksista jotka tehty ti-aamuna.
 
Viimeksi muokattu:
Lopullinen alennushan taitaa olla n. 93% (399€ -> 29,30€), kun laskee mukaan että jos/kun luvatun mukaisesti saa sen 50€ pisteitä vielä käytettäväksi 😂 aika hurja kyllä.

edit. Nyt tuli postilta ennakkoilmoitukset tilauksista jotka tehty ti-aamuna.
Unohdit laskuista vielä suojakuoret. Itsehän lähettelen viestiä asiakaspalveluun, CEO:lle ja kuluttajaneuvontaan niin kauan, kunnes luvatut suojakuoret saapuvat.. 😅

Tarjouksen tekee hämmentäväksi se, että kaikki tarjoukset on erikseen mainostettu Samsungin toimesta. Vähän oma syy, jos se ei ole taloudellisesti kannattavaa.

Lasketaanko sitä trokaamiseksi, jos tabletit vaihtaa tiskikoneen tyhjentämisiin yms. kotiaskareisiin lasten toimesta? Aika kovaa valuuttaa nimittäin..!
 
Oisko mitään screenshottia keskustelusta, johon vois tarvittaessa vedota jos tuleekin ongelmia?
Otin keskustelun jemmaan. Sen verran pitkää jaarittelua kysymyksen ja vastauksen välissä että pistän vaan tän loppupätkän. Kysyin siis että mitenkäs tän nyt mahtaa saada kun olivat loppu. Varmistin myös ettei ole ongelma ettei Samsung.com ole listattuna "sallituissa kaupoissa".

1756382197509.png
 
Otin keskustelun jemmaan. Sen verran pitkää jaarittelua kysymyksen ja vastauksen välissä että pistän vaan tän loppupätkän. Kysyin siis että mitenkäs tän nyt mahtaa saada kun olivat loppu. Varmistin myös ettei ole ongelma ettei Samsung.com ole listattuna "sallituissa kaupoissa".

1756382197509.png

Miks puhut englantia suomenkielisessä palvelussa?
 
"Suomenkielinen". Itse ainakin sanon aina tuolla chatissa ensimmäisenä asiakaspalvelijalle että voitko kiitos ottaa käännöstyökalun pois päältä. Ja aina ovat ottaneet, ja kommunikointi toimii paljon paremmin.

Nuohan ei puhu englantia vaan jotain afrikkaa/kiinaa ilman työkaluja.
 
Otin keskustelun jemmaan. Sen verran pitkää jaarittelua kysymyksen ja vastauksen välissä että pistän vaan tän loppupätkän. Kysyin siis että mitenkäs tän nyt mahtaa saada kun olivat loppu. Varmistin myös ettei ole ongelma ettei Samsung.com ole listattuna "sallituissa kaupoissa".

1756382197509.png
Se vaan, että sampan aspa on aina lupaillut olemattomia. Toki niistä sopii sitten vaatia korvauksia jne, mutta epäilen vahvasti että tuolta ei tule kuorta saamaan -se kun ei kuulu kampanjaan ja kyllä nuo kampanjan järjestäjät sen tietävät
 
Otin keskustelun jemmaan. Sen verran pitkää jaarittelua kysymyksen ja vastauksen välissä että pistän vaan tän loppupätkän. Kysyin siis että mitenkäs tän nyt mahtaa saada kun olivat loppu. Varmistin myös ettei ole ongelma ettei Samsung.com ole listattuna "sallituissa kaupoissa".

1756382197509.png
Imei muuten näkyy tilauksessa! Ainakin minulla kun tabletti pitäisi olla postilla jo.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 871
Viestejä
4 909 365
Jäsenet
79 073
Uusin jäsen
ajkp52

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom