• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
"Yhyy, trokarit osti 10 tablettia halpaan hintaan, minulle ei jäänyt yhtään. Vaikka minulla olisi ollut oikea 1€ arvoinen puhelin antaa vaihdossa."

Kuten joku jo aikaisemmin mainitsikin. Ei samsung hyödy niistä euron romuista yhtään. Enemmän se kuluerä heille on. Joten aivan sama lähettääkö sinne vaihtolaitetta vai ei. Ei se Samsungin taseessa näy yhtään mitenkään.

Samsunghan on muutenkin ulkoistanut vaihtolaitteet foxwaylle, joka tekee niillä vaihtolaitteilla bisnestä. Siksi usein vaihtolaitteen arvo saattaa muuttua alhaisemmaksi, mitä ostotilanteessa on luvattu.

Ja mitä moraaliin tulee; ihan yhtä moraalitonta on tilata yksi halpa tabletti Samsungin verkkokaupan "bugeja" käyttäen, kuin kymmenen.

Jokainen tehkööt ostamallaan tavaralla mitä haluaa, pistäkööt sitten vaikka myyntiin. Turha muiden siihen on sanoa juuta tai jaata.

Ps. Tilasin itsekin yhden tabletin, huomiselle näyttää noutoa 👍

Tuo ampuu nyt rehellisiä kuluttajia niin pahasti jalkaan, ettei voi kuin itkeä. Sampan kaupasta ei koskaan tiedä mitä saa ja mihin hintaan, eivätkä edes itse tiedä asiakaspalvelussa miten hommat toimii. Jos tuollainen muutos tulee, niin käytännössä sitten saa jännitellä kuukausikaupalla että pääseekö vaihtolaite perille ehjänä ja ennenkaikkea, tuleeko sampan lupaama lisähyvitys vai ei. Itsellä ainakin loppuu tuollaisessa tilanteessa Sampan kaupasta tilaaminen kokonaan
Oon ehkä 15 laitetta laittanu samsungille. Yhdessä on laskenut arvo ja sekin oli tiedossa kun näytössä oli halkeama 🤷 kaikki muut menny sillä laskurin arvolla sukkana läpi.

Viivettä on välillä, mutta eipä siinä tarvitse muutakuin odottaa niin säästöä tulee.

Kyllähän itsekkin ostin ilman että olin lähettämässä laitetta mutta hyvin tiedostan että moraalitonta hommaa se on. Harva se aina sääntöjä noudattaa, varsinkaan jos helpoksi niiden välttely tehty ja siitä hyötyy. En vain näe järkevänä puolustella tällaista käytöstä vaikka itsekkin sitä teen. Mieluummin estettäisiin Samsungin päästä jo. Röyhkeys usein palkitaan ja harvoin on reilua.
Rajaahan se tosi monta tilausta pois jos oikeasti tarvii edes sen 1e laitteen. Oma veikkaus että 80% tilauksistakin voisi olla ilman aikomustakaan lähettää laitetta täällä.

Oon ehkä 15 laitetta laittanu samsungille. Yhdessä on laskenut arvo ja sekin oli tiedossa kun näytössä oli halkeama 🤷 kaikki muut menny sillä laskurin arvolla sukkana läpi.

Viivettä on välillä, mutta eipä siinä tarvitse muutakuin odottaa niin säästöä tulee.
Mulla 10 vaihtolaitetta mennyt foxwaylle niistä 3 on kuulemma ollut huonossa kunnossa parissa näyttö halki jne kaikista oli kuvat otettu lähettäessä, nyt enään lähetän täysiä romuja sinne eli 0-9€ arvoisia

Mutta tuurista se on varmaan kiinni.

"Yhyy, trokarit osti 10 tablettia halpaan hintaan, minulle ei jäänyt yhtään. Vaikka minulla olisi ollut oikea 1€ arvoinen puhelin antaa vaihdossa."

Kuten joku jo aikaisemmin mainitsikin. Ei samsung hyödy niistä euron romuista yhtään. Enemmän se kuluerä heille on. Joten aivan sama lähettääkö sinne vaihtolaitetta vai ei. Ei se Samsungin taseessa näy yhtään mitenkään.

Samsunghan on muutenkin ulkoistanut vaihtolaitteet foxwaylle, joka tekee niillä vaihtolaitteilla bisnestä. Siksi usein vaihtolaitteen arvo saattaa muuttua alhaisemmaksi, mitä ostotilanteessa on luvattu.

Ja mitä moraaliin tulee; ihan yhtä moraalitonta on tilata yksi halpa tabletti Samsungin verkkokaupan "bugeja" käyttäen, kuin kymmenen.

Jokainen tehkööt ostamallaan tavaralla mitä haluaa, pistäkööt sitten vaikka myyntiin. Turha muiden siihen on sanoa juuta tai jaata.

Ps. Tilasin itsekin yhden tabletin, huomiselle näyttää noutoa 👍
Sillä ei ole mitään merkitystä tekeekö se kauppias sillä vaihtolaitteella yhtään mitään. Sopimusehtojen mukaan asiakas lupaa lähettää heille tietyn laitteen. Jos ei luvattua laitetta lähetä, niin kyseessä on yksiselitteisesti sopimusrikkomus, ja samalla huijaus jos ei mitään ollut aikeissa lähettää alunperinkään.
Kaikki muu on ihan turhaa selittelyä. Vai saako ruokakaupassakin varastaa sen minkä ehtii, tyhmä kauppias kun mahdollistaa sen että voi hyllyjen välissä tunkea tavaraa takin taskuihin?

Samalla logiikallahan se sopimuksen toinen osapuoli, eli Samsung, voisi vain myydä olemattomia laitteita ja olla maksun jälkeen lähettämättä mitään. Eihän se asiakas sillä tuhnulla tabletilla kuitenkaan mitään tee.

Samalla logiikallahan se sopimuksen toinen osapuoli, eli Samsung, voisi vain myydä olemattomia laitteita ja olla maksun jälkeen lähettämättä mitään. Eihän se asiakas sillä tuhnulla tabletilla kuitenkaan mitään tee.
Ei vaan jos samsung ei noudata sopimusta niin se viedään roviolle ja oikeuteen ja peritään kaikki mitä irti lähtee

Juu, mutta eihän tuo nyt ole välttämättä ongelma sen kanssa että esim. 199 euroan hintaiseen laitteeseen voi laittaa vielä 10% aluennuskoodin. Siinä on kuitenkin ero että löytyy koodi joka ottaa hinnasta pois 130 euroa, jos koodin osaa syöttää oikealla selaimella, oikeilla evästeillä, oikealla välilehdellä. Onko kukaan muuten kokeilltu toimiiko tuo koodi ongelmitta ns. "normaalhintaisilla" laitteilla?
Toi koodi ollu ainakin pari kk voimassa. Tilasin virtalähteen ja powerpankin, ku sai -50% ja sai käytettyä pisreitä. Hyvin toimi

Ps. 25.8 19.58 tilattu ollu ny pari päivää toimitus pyydetty tilassa. Jännä nähä millo lähtis liikkeelle

pps. tilattu automaattiin siis. Ittellä lagitti (myös) siinä toimituta valitessa, ku välillä tarjos ilmasta kotiinkuljetusta, mutta jos klikkaili kotiin ja postiin toimituksen välillä, niin tulikin kotiinkuljetukselle hintaa jne, niin totesin että tilataan automaattiin, josko sillä sais vähemmä säätöä..... :D

Viimeksi muokattu:
Satuitteko katsomaan, mikä päivämäärä oli tilauksen tiedoissa palautuslaitteen toimittamista varten? Itsellä on "Saat ohjeet toimittamista varten sähköpostitse 15/09/2025", tilailin kans eilen kymmenen aikoihin. Itseasiassa sähköpostissa on myös, että toimitukset alkavat tuohon samaan ajankohtaan.

Aika herran haltuun taitaa olla näiden tilausten käsittelyjärjestys.. :)

Oletan että kaikki jotka ovat saanet paketin tilasivat postin kautta postin lokeroon. Itse ostin yhden tabletin ja valitsin kotiintoimituksella kun oli ilmainen.
Tilaus tehty noin 19.50 ja näyttää että jotain ohjeita pitäisi tulla sähköpostiin 2.9

Harmaata perurversiota taas varastossa, mutta vaihtolaitetta ei pääse lisäämään vaikka etenisi maksamaan asti. Itse tarjous voimassa vielä huomiseen. Deja vu...

Veikkaan että nämä joille tänään lähti eiliset tilaukset matkaan ei saaneet sitä näppistä kylkeen? Ja että eivät lähetä maanantain tilauksia vielä koska näppikset loppu... muuten en keksi miksi eivät lähetä maanantaina tehtyä tilausta ennen eilen tehtyjä. :hmm:

Veikkaan että nämä joille tänään lähti eiliset tilaukset matkaan ei saaneet sitä näppistä kylkeen? Ja että eivät lähetä maanantain tilauksia vielä koska näppikset loppu... muuten en keksi miksi eivät lähetä maanantaina tehtyä tilausta ennen eilen tehtyjä. :hmm:
Ei kukaan eilen tilannut saanut näppistä mukaan, kun sen puolen tunnin aikana kun laitteessa oli saatavuutta oli näppikset loppu.

Ei samppa vaikuttaisi muutenkaan kunnioittavan ensin tilanneita. Toivottavasti ensin tilanneet ei kuitenkaan jää johonkin ikilimboon

Kuinka kauan yleensä kestää Foxwaylla tarkistaa laitteet?

Ei niillä koskaan tilausjörjestys ole merkinnyt mitään foldin kun tilasin niin 2 viikkoa meni ennekuin
Kuinka kauan yleensä kestää Foxwaylla tarkistaa laitteet?
Mulla mennyt 2-12 päivää foxwayllä. Yleensä suht nopeita mutta usein myös löytynyt vikoja joita ei ollut lähettäessä ainakin mun puhelimista

• Tykkää
Reactions: VVG
Itse tilasin maanantaina ilman näppistä isompimuistisen mallin. Status on ”lähetyksen valmistelu” tilassa

Banneri ilmestyy sinne wifi-mallinkin yläreunaan, kun menee eka harmaan tuotesivulle, piipahtaa punaisella värillä ja painaa uudestaan harmaasta. Eiköhän tämä saaga jatku vielä päivätolkulla.

• 27.8.2025 12.24 • LIETO

The item is in transport.
Näyttäis olevan huomenna perillä oma pikkumuistinen näppiksellä. Oikealla imeillä wanha T500 vaihtoon lähdössä.

Tais mennä heti?
Siltä näyttää, itse bongasin saman ja löytyi vielä historiasta
1756315690716.png

Onko kellekään lähetetty vielä useampaa tablettia? Itselläni näkyy että 1 tulossa postissa, ja kaikki loput "Toimitus pyydetty" tilassa.

Pitää muista vain että tori nykyaikana ilmoita verottajalle muistaakseni kaikki vuoden myynnit. Voi olla että uunessa tätä nähnyt)

Pitää muista vain että tori nykyaikana ilmoita verottajalle muistaakseni kaikki vuoden myynnit. Voi olla että uunessa tätä nähnyt)
Eikös tuo ole aika helppo kiertää sillä, että ottaa vaan kaikki pois myynnistä eikä merkkaa myydyksi?

Näyttäisi olevan taas saatavilla molempia värejä. Banneri mainostaa näppistä kaupanpäälle sekä lisävaihtohyvitystä. Kuitenkaan ei tule mitään kohtaa missä vaihtolaite syötettäisiin eikä näppiksestä puhuta mitään vaikka klikkailee maksukortin tietojen syöttöön asti :rolleyes:

^ Hmm... Näkevätkö muutkin bannerin? Onko selain/käyttisriippuvaista näkyykö ja onko sillä vliä onko kirjautunut Samsungin kauppaan? Itsellä ei näy (Win11/Chrome).
En ole nähnyt missään vaiheessa, kyllä pihole ja adblockerit tekee tehtävänsä. Eikä väliä, kun se mitä jää kassalla viivan alle on ainoa, mikä merkitsee.. :)

^ Hmm... Näkevätkö muutkin bannerin? Onko selain/käyttisriippuvaista näkyykö ja onko sillä vliä onko kirjautunut Samsungin sivulle? Itsellä ei näy (Win1/Chrome).
Vaatii ainakin itsellä klikkailua värivaihtoehtojen välille ja banneri ilmestyy. Mitään suoraa hyötyä siitä nyt ei kyllä näytä olevan kun tosiaan bannerin lupauksia ei saa valittua.

Vaihdoin Edgeen ja onnistuin tilaamaan punaisen vaikken välittänyt bannerista vaan painoin vaan osta-nappia ja syötin tuolla ylempänä olevan koodin.. En tiedä johtuiko selaimesta vai mistä...

Noista IMEI-koodeista: itse ihmettelin, kun oma oikea luurista luettu koodi ei kelpaa. Valitti jotain "ota yhteyttä operaattoriisi ". Sit kelpasi, kun vaihdoin luurin mallin eri muistimäärään. Et millä ihmeellä sinne jotain kuvitteellisia koodeja saatte menemään läpi?

Vaihdoin Edgeen ja onnistuin tilaamaan punaisen vaikken välittänyt bannerista vaan painoin vaan osta-nappia ja syötin tuolla ylempänä olevan koodin.. En tiedä johtuiko selaimesta vai mistä...
Ilman lisävaihtohyvitystä?

Noista IMEI-koodeista: itse ihmettelin, kun oma oikea luurista luettu koodi ei kelpaa. Valitti jotain "ota yhteyttä operaattoriisi ". Sit kelpasi, kun vaihdoin luurin mallin eri muistimäärään. Et millä ihmeellä sinne jotain kuvitteellisia koodeja saatte menemään läpi?
Kai sarjanumeronkin voi laittaa oli laite mikä oli?

Ite laitoin Wifi tabletin vaihdoksiksi joten IMEI koodiahan ei edes ole niin sarjanumeron tunkaisin ja kyllä se kelpasi kaikesta päätellen.

Ei nyt sun kysymykseen varsinaisesti vastannut tämä, mutta että jos törmää IMEIn kanssa vaikeuksiin niin tota voi varmaan kokeilla ja homma menee rehellisesti.

Aivan mahtavaa kun mahdollisen hintavirheen / tarjousvirheen hyödyntäminen rehellisesti palauttaen laite puhdistaa mielen! Ilmeisesti myös mieli on puhtaampi, jos osti vain yhden.

Ettei mene aivan offtopikiksi, niin minulle tulleet sampan lähetykset ei mitkään ole sisältäneet palautustarraa. Pyysin aspasta palautuslapun, mutta jos sitä ei kuulu yhdellä pyynnöllä, laitteet jää palauttamatta.

Ihan samaa ihmettelin itsekin. Ja kun eka näpyttelin vahingossa koodin väärin, se huusi että "koodi väärin", sitten kun sen laittoi oikein niin "ota yhteyttä operaattoriisi". Lopulta jotain tapahtui ja koodi kelpuutettiin.

Ihan samaa ihmettelin itsekin. Ja kun eka näpyttelin vahingossa koodin väärin, se huusi että "koodi väärin", sitten kun sen laittoi oikein niin "ota yhteyttä operaattoriisi". Lopulta jotain tapahtui ja koodi kelpuutettiin.
Se IMEI ei ole satunnainen numerosarja, vaan kolmesta kokonaisuudesta rakentuva, ja viimeisellä tarkastusnumerolla voi tsekata, että on kunnossa. Eli vähän riippuen miten kirjoittaa väärin, voi tulos olla hieman erilainen.

Itseltä jäi copypastessa ensin kolme ensimmäistä merkkiä pois, ja virheviesti oli ”ota yhteyttä operaattoriisi”. Se on sitten toinen juttu, miten Samsung noita tulkitsee ja mihinkin vastaa.. :)

Aivan mahtavaa kun mahdollisen hintavirheen / tarjousvirheen hyödyntäminen rehellisesti palauttaen laite puhdistaa mielen! Ilmeisesti myös mieli on puhtaampi, jos osti vain yhden.
Mihis tämä räntti mielen puhtaudesta oikein liittyi?

Jos mun edellä olevaan viestiin viittasit niin pointti lähinnä oli että syötetään SN/IMEI tavalla, jolla vältetään ongelmat mitä väärien tietojen syöttämisestä saattaa koitua, kuten esim. että tilaus jää johonkin jumitilaan kuten eräällä tässä ketjussa kommentoineella. Pointti oli tekninen ei moralistinen...

Statistiikka

Viestiketjuista
285 930
Jäsenet
79 087
Uusin jäsen
Chipsness

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom