• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Oma paketti näyttää olevan liedossa ja vanha p30 valmiina odottamassa että saan huomenna samalla laitettua tiskillä eteenpäin
 
Pelkäänpä, että Galaxy tab s10 lite vaihtokampanja on päättynyt.
Ainut käytettävissä oleva vaihtoehto olisi normaali osto.
Ymmärrän, mutta mainitsemasi kampanjatarjous peruutettiin ennen sen suunniteltua päättymispäivää kampanjaehtojen väärinkäytön ja väärinkäytön vuoksi. Tämä päätös tehtiin oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden varmistamiseksi kaikille osallistujille.

Ymmärrämme, että tämä voi olla pettymys, ja arvostamme ymmärrystäsi
Näin mulle vastattiin chatissä
 
Äkkiseltään en keksi tuohon muuta väärinkäyttöä kuin nuo tekaistut laitteet. Omien ehtojensa mukaisesti tarjouksia sai yhdistää, eikä määräää ollut rajoitettu, joten siitä ei pitäisi voida olla kiinni.. :)
 
Härkin vähän, kun tiedän että tämä herättää aina tunteita: Nuo 'väärennetyt' imeit tai tietoisesti vanhan laitteen käyttäminen ilman aikomustakaan lähettää itse laitetta, on toki petoksen yrityksiä. Jossain muussa tilanteessa melkeni toivoisin, että yritykset veisivät selkeät keissit eteenpäin, mutta Samsungin jatkaessa sekoilua vuodesta toiseen, niin hoitakoon edes tilaussotkunsa ensin.
 
Eniten tässä ihmetyttää se, että kun kerran poistavat mahdollisuuden laittaa vaihtolaitteen, tietävät siis tasan tarkaan että laitteita menee ulos olemattomalla hinnalla, ja näkevät että se johtuu tuosta koodista, mutta eivät siis kuitenkaan korjaa juurisyytä. Lähes 100% varmuudella tuon koodin toimiminen näiden laitteiden kanssa on järjestelmävirhe (Senhän näkee jo siitä, että se koodi häviää korista jatkuvasti eri vaiheissa). Luulisi ettei Samsungilla olisi rahasta kiinni korjata webbikauppaansa, mutta tekevät nyt siis siten että poistavat vaihtomahdollisuuden kokonaan, ja taas kuukauden päästä seuravaassa kampanjassa samat viat on edelleen siellä päällä.

Ehkä tuo toteutus vain on niin pahasti hajalla, että koko kauppa pitäisi tehdä uudestaan, että sen saisi toimimaan kunnolla.
 
Eniten tässä ihmetyttää se, että kun kerran poistavat mahdollisuuden laittaa vaihtolaitteen, tietävät siis tasan tarkaan että laitteita menee ulos olemattomalla hinnalla, ja näkevät että se johtuu tuosta koodista, mutta eivät siis kuitenkaan korjaa juurisyytä. Lähes 100% varmuudella tuon koodin toimiminen näiden laitteiden kanssa on järjestelmävirhe (Senhän näkee jos siinä, että se koodi häviää korista jatkuavsti eri vaiheissa). Luulisi ettei Samsungilla olisi rahasta kiinni korjata webbikauppaansa, mutta tekevät nyt siis siten että poistavat vaihtomahdollisuuden kokonaan, ja taas kuukauden päästä seuravaassa kampanjassa samat viat on edelleen siellä päällä.
Niin, en tiedä sitten onko järjestelmä- vai ihan puhtaasti kampanjan suunnitteluvirhe:
1756286984354.png
 
Tämä olisi hyvä vaihtoehto jos ei sen verran viitsi nähdä vaivaa että laittaa jonkun laitteen vaihdossa ja se ei ole palautettuna 14pv niin hyvitys peritään takaisin
Tämä onnistuisi jos ne hyvittäisivät sen vasta kun laite saapuu, mutta etukäteen alennettua hintaa ei oikein voi jälkikäteen nostaa. Mutta joku muutos samsungin olisi hyvä tehdä, sitä ihmettelen miksi eivät peruneet tilauksia jos oli selvästi väärät tiedot mutta jostain syystä samsung ei tunnu näin koskaan tekevän
 
Heitetäänpä lisää löylyä: itselläni on tulossa vain 7 laitetta tor.. lapsille, joista vasta 1 on lähetetty. Vaihtolaitteita en tietenkään ole ajatellutkaan lähettää. Olisihan se ihan huikeeta, jos nyt vaatisivat kaikista sen 200€ takaisin. Toivottavasti eivät ainakaan lähde perumaan tilauksia (ei ole Samsungin tyylistä)
 
Tämä onnistuisi jos ne hyvittäisivät sen vasta kun laite saapuu, mutta etukäteen alennettua hintaa ei oikein voi jälkikäteen nostaa. Mutta joku muutos samsungin olisi hyvä tehdä, sitä ihmettelen miksi eivät peruneet tilauksia jos oli selvästi väärät tiedot mutta jostain syystä samsung ei tunnu näin koskaan tekevän
Eipä Samsungilla voi olla kaikkia valmistajia kattavaa sarjanumero/IMEI listaa, niin tuota voi olla vähän vaikea vahvistaa etukäteen.
 
Lähes 100% varmuudella tuon koodin toimiminen näiden laitteiden kanssa on järjestelmävirhe (Senhän näkee jos siinä, että se koodi häviää korista jatkuavsti eri vaiheissa).
Itellä ei kyllä kadonnut koodi mihinkään vaan toimi ihan kiltisti. Syötin sen tasan kerran ja kaikki toimi maanantaina tilausta tehdessä muutenkin täysin ongelmitta. Ei mitään selain ongelmia tms. mistä eilen moni puhui.

Toi että koodi häviää johonkin ei mielestäni mitenkään todista, etteikö koodin olisi tarkoitus toimia. Kyse voi ihan hyvin olla jostain järjestelmähäiriöstä mitä ilmeisesti esiintyi eilen melko tavalla.

Voi se koodin toimiminen tän tuotteen kohdalla toki virhe, mutta tämä 100% varmuus asiasta noin spekulatiivisilla perusteluilla ei kyllä vakuuta...
 
Niin, en tiedä sitten onko järjestelmä- vai ihan puhtaasti kampanjan suunnitteluvirhe:
1756286984354.png
Juu, mutta eihän tuo nyt ole välttämättä ongelma sen kanssa että esim. 199 euroan hintaiseen laitteeseen voi laittaa vielä 10% aluennuskoodin. Siinä on kuitenkin ero että löytyy koodi joka ottaa hinnasta pois 130 euroa, jos koodin osaa syöttää oikealla selaimella, oikeilla evästeillä, oikealla välilehdellä. Onko kukaan muuten kokeilltu toimiiko tuo koodi ongelmitta ns. "normaalhintaisilla" laitteilla?
 
Toivottavasti eivät ainakaan lähde perumaan tilauksia (ei ole Samsungin tyylistä)
Kyllä Samppa on tilauksia ainakin S10 FE:n kohdalla nyt perunut. Peruuttamisesta ilmoittaneet eivät tosin pääsääntöisesti ole kertoneet, ovatko tarjonneet validin vaihtolaitteen. Yhdelle oli vastattu, että varastot tyhjänä, joten peruvat tilauksia (ei kelvollinen peruste).
 
Tämä onnistuisi jos ne hyvittäisivät sen vasta kun laite saapuu, mutta etukäteen alennettua hintaa ei oikein voi jälkikäteen nostaa. Mutta joku muutos samsungin olisi hyvä tehdä, sitä ihmettelen miksi eivät peruneet tilauksia jos oli selvästi väärät tiedot mutta jostain syystä samsung ei tunnu näin koskaan tekevän
eikö sopimusehtoon voi vain lisätä lauseen että hyvitys peritään takaisin jos vaihtolaite ei ole tietyssä ajassa palautettu se on eriasia perisikö ikinä takaisin mutta olisi ainakin ilmoitettu että näinkin voi käydä
 
Kyllä Samppa on tilauksia ainakin S10 FE:n kohdalla nyt perunut. Peruuttamisesta ilmoittaneet eivät tosin pääsääntöisesti ole kertoneet, ovatko tarjonneet validin vaihtolaitteen. Yhdelle oli vastattu, että varastot tyhjänä, joten peruvat tilauksia.
Jep, mielenkiintoista nähdä että miten tämän s10 liten kohdalla käy
 
Kyllä Samppa on tilauksia ainakin S10 FE:n kohdalla nyt perunut. Peruuttamisesta ilmoittaneet eivät tosin pääsääntöisesti ole kertoneet, ovatko tarjonneet validin vaihtolaitteen. Yhdelle oli vastattu, että varastot tyhjänä, joten peruvat tilauksia (ei kelvollinen peruste).
En ole tosta muualla lukenut. Itsellä oli 2 FE laitetta tilattu mulla ja vaimolle, kumpaakaan ei vielä ole peruttu...
 
Miten samsungin omaa kampanjaa voi väärinkäyttää? :rofl:
Olisko vaikka 200€ alennuksen hommaaminen olemattoman laitteen väärennetyllä imei-koodilla, ja vieläpä useampana kappaleena kuten monet hermannit täälläkin raportoivat tehneensä.
 
Itellä olisi ollut menossa rikkinäinen oneplus 6, 2€ hyvitys. Näyttö rikki, niin ei saa mitenkään imeitä selville. Ja laatikoita on 3kpl. Laitoin nyt jonkun noista siihen, mutta ei nyt ihan varma ole oliko oikea.
Mutta eipä tainnut kauppoja tulla, onpa sitten seuraavaan kampanjaan valmiina imei tallessa, niin saa tilauksen nopeasti tehtyä.
 
En ole tosta muualla lukenut. Itsellä oli 2 FE laitetta tilattu mulla ja vaimolle, kumpaakaan ei vielä ole peruttu...
Tuolla ko. laitteen ketjussa pari viestiä aiheesta. Itselläni yksi tulossa, ja tästä olisin poiminut jonkun vinkkaamana tuon näppiksen. Vaan saas nähdä :)
 
Itse ainakin joudun käyttämään IMEI generaattoria koska sitä IMEItä ei saa mitenkään selville rikkinäisestä puhelimesta. Itsellä pöytälaatikossa useita puhelimia missä näyttö rikki kun lapset/teinit niitä rikkonut urakalla. Mitään laatikoita ei ole jäljellä tietenkään koska miksi niitä säästäisin jos laitekin sökö ja muutenkin suurin osa puhelimista ostettu Torista käytettynä niin laatikkoa ei ole edes tullut mukana.

Noilla generaattoreilla saa ihan validin näköiset IMEIt tehtyä eli ei pitäisi jäädä siitä kiinni. Se on eria asia jos käyttää jotain 123457890.... numeroa.
 
Iso KIITOS trokaajille!

Turha kai tuota sontaa/omaa agendaa on jauhaa viestitolkulla ja trollata jatkuvasti.

Tuo selitys väärinkäytöstä on silkkaa potaskaa.

Tabletin on saanut kyseiseen hintaan pelkästään lisävaihtarilla ja Samsungin omalla koodilla. He ovat itse ainoita syypäitä tähän

Kun noita 12345 IMEI:n olemattomia laitteita on tullut niin silloin oikea ratkaisu olisi velottaa ihan ansaitusti se 200€ heiltä siinä vaiheessa, kun vaihtolaitetta ei toimiteta tai toimitetaan jotain, mitä ei löydy listalta. Ei se ole mikään selitys perua jonku muun tilausta tai koko kampanjaa jos eivät saa noin helkutin yksinkertaista asiaa korjattua ja antavat armonpullia sen 200€:n perimisen suhteen.

Tuo tarjous oli päivänselvästi heidän oma moka ja myynti olisi laitettu pian seis, ihan sama vaikka kaikilla olisi ollut oikea vaihtolaite mukana. Ongelma tässä oli oikeasti se, että laitetta sai 73,90€:lla ja siitä annettiin vielä 50€:n edestä pisteitä. Tuskin kukaan uskoo, että tarjous olisi vaan jatkunut mikäli yhtään vaihtolaitekusetusta ei olisi ilmestynyt.

Nämä kampanjasekoilut ja vaihtolaitetarjousten ala-arvoinen hoitaminen on ollut arkipäivää niin kauan kuin tuossa kaupassa on tullut asioitua ja meininki vaan yltyy korjaamisen sijaan. Tästä on ihan turha syyttää yksittäisiä käyttäjiä ja rähistä toisille. Kyllä se on ihan firman oma tehtävä hoitaa nämä kuntoon. Niin kauan ku asia ei kiinnosta niin tilataan 25€:n tabletteja näppäimistöillä.

Edit: Ja mielestäni tuokin on melkoista puuhastelua Samsungin puolelta, että molemmat värit loppuivat muka varastosta, mutta heti, kun vaihtolaitekamppis (jota muuten mainostetaan vähemmän yllättäen edelleen tuotesivulla) laitettiin säppiin, niin tabletteja löytyykin yhtäkkiä varastosta.
 
Viimeksi muokattu:
Olisko vaikka 200€ alennuksen hommaaminen olemattoman laitteen väärennetyllä imei-koodilla, ja vieläpä useampana kappaleena kuten monet hermannit täälläkin raportoivat tehneensä.
No se on lievä petos eikä kampanjan väärinkäyttöä?

Mitä tähän sekoiluun tulee niin tämähän on myös mainosta samsungille...
 
Olisko vaikka 200€ alennuksen hommaaminen olemattoman laitteen väärennetyllä imei-koodilla, ja vieläpä useampana kappaleena kuten monet hermannit täälläkin raportoivat tehneensä.
Se on pelkästään Samsungin eduksi, jos heille ei lähetetä lainkaan mitään euron arvoisia puhelimia. He itse järjestävät tällaisia kampanjoita ja sitten ihmetellään, kun laitteita saa lähes ilmaiseksi. Sama meno on jatkunut jo useamman vuoden.

Tilanne olisi täysin toinen, jos Samsungin verkkokauppaan olisi oikeasti panostettu ja trade-in -palautuslaput toimitettaisiin aina sovitusti paketin mukana. Asiakaspalvelustakaan niitä ei saa sitten millään. Itse en ainakaan pode huonoa omaatuntoa kun laitoin arvan vetämään.
 
Viimeksi muokattu:
Turha kai tuota sontaa/omaa agendaa on jauhaa viestitolkulla ja trollata jatkuvasti.

Tuo selitys väärinkäytöstä on silkkaa potaskaa.

Tabletin on saanut kyseiseen hintaan pelkästään lisävaihtarilla ja Samsungin omalla koodilla. He ovat itse ainoita syypäitä tähän

Kun noita 12345 IMEI:n olemattomia laitteita on tullut niin silloin oikea ratkaisu olisi velottaa ihan ansaitusti se 200€ heiltä siinä vaiheessa, kun vaihtolaitetta ei toimiteta tai toimitetaan jotain, mitä ei löydy listalta. Ei se ole mikään selitys perua jonku muun tilausta tai koko kampanjaa jos eivät saa noin helkutin yksinkertaista asiaa korjattua ja antavat armonpullia sen 200€:n perimisen suhteen.

Tuo tarjous oli päivänselvästi heidän oma moka ja myynti olisi laitettu pian seis, ihan sama vaikka kaikilla olisi ollut oikea vaihtolaite mukana. Ongelma tässä oli oikeasti se, että laitetta sai 73,90€:lla ja siitä annettiin vielä 50€:n edestä pisteitä. Tuskin kukaan uskoo, että tarjous olisi vaan jatkunut mikäli yhtään vaihtolaitekusetusta ei olisi ilmestynyt.

Nämä kampanjasekoilut ja vaihtolaitetarjousten ala-arvoinen hoitaminen on ollut arkipäivää niin kauan kuin tuossa kaupassa on tullut asioitua ja meininki vaan yltyy korjaamisen sijaan. Tästä on ihan turha syyttää yksittäisiä käyttäjiä ja rähistä toisille. Kyllä se on ihan firman oma tehtävä hoitaa nämä kuntoon. Niin kauan ku asia ei kiinnosta niin tilataan 25€:n tabletteja näppäimistöillä.
Väärin argumentoitu.
On täysin selvää että nämä väärennetyillä imeillä multitilaajat on suuri syy kampanjan perumiseen.
Ei välttämättä ainoa syy, mutta ilman noita hermanneja yksittäisten tilaajien toiminta oikeilla vaihtolaitteilla olisi ehkä jatkunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Vee
Väärin argumentoitu.
On täysin selvää että nämä väärennetyillä imeillä multitilaajat on suuri syy kampanjan perumiseen.
Ei välttämättä ainoa syy, mutta ilman noita hermanneja yksittäisten tilaajien toiminta oikeilla vaihtolaitteilla olisi ehkä jatkunut.
Mitenkäs sitten jos joku olisi haalinut reilusti muutaman euron arvoisia puhelimia ja lähetellyt niitä vaihdossa? :D
 
  • Tykkää
Reactions: TKR
Tilasin useamman laitteen, ja yhden tilauksen vaihtolaitteen IMEI sanoo erroria siinä Samsungin "omat tilaukset" kohdassa. Samsungilta tuli sitten sähköpostia, että tuota IMEItä ei voi käyttää, ja että haluanko että vaihtolaite poistetaan tilauksesta, vai perunko koko tilauksen. Eivät esim. pyytäneet muuta vaihtolaitetta tilalle.

Pyysin poistamaan vaihtolaitteen kokonaan, saa nähdä miten nyt käy, perivätkö muka sen 200e vielä takaisin vai säästyinkö vain yhden laitteen lähettämiseltä. 😁
 
Oli elokuu 2021, kun osallistuin Samsung.fi sekoilukarkeloihin ensimmäisen kerran.
Ties kuinka pitkään jatkunut sitä ennen?

Jos ei neljässä(+) vuodessa saa verkkokauppaansa kuntoon, niin sitten ei saa.
Se ei ole ostajan ongelma.

Noihin väärinkäytöstä vänkääviin kommentteihin voi jättää vastaamatta.
 
Eikö imeitä löydy enää simkortti telineestä? Itse ainakin sieltä otin ne kun muuten oli laitteet paskana.
 
Eikö imeitä löydy enää simkortti telineestä? Itse ainakin sieltä otin ne kun muuten oli laitteet paskana.
Minäkin vanhan S7:n (matkapuhelin) tarjosin vaihdossa, ei löytynyt sim-korttikelkasta. En tiedä olisiko takapuolella ollut, mutta lasi perinteisesti sirpaleina, niin ei ainakaan ollut luettavissa. Tuo kuitenkin pienen herättelyn jälkeen käynnistyi, niin sai sitten sitä kautta.
 
Tämä onnistuisi jos ne hyvittäisivät sen vasta kun laite saapuu, mutta etukäteen alennettua hintaa ei oikein voi jälkikäteen nostaa. Mutta joku muutos samsungin olisi hyvä tehdä, sitä ihmettelen miksi eivät peruneet tilauksia jos oli selvästi väärät tiedot mutta jostain syystä samsung ei tunnu näin koskaan tekevän

Minä ainaki ehdotin samsungin tukeen, että siirtävät lisävaihtohyvärin annettavaksi vasta laitteen tultua niinku kaikilla muilla jälleenmyyjillä.

Sieltä vastattiin, että hyvä ehtotus otetaan työnalle 😂

Toivottavasti tuo mun ehdotus ei nyt alkanut torpedoimaan näitä tilauksia 😅
 
Minä ainaki ehdotin samsungin tukeen, että siirtävät lisävaihtohyvärin annettavaksi vasta laitteen tultua niinku kaikilla muilla jälleenmyyjillä.

Sieltä vastattiin, että hyvä ehtotus otetaan työnalle 😂

Toivottavasti tuo mun ehdotus ei nyt alkanut torpedoimaan näitä tilauksia 😅
Ihan hyvä ehdotus toi on. Voi toki olla hankalaa kun foxway noilla käytössä ja välillä menee viikkotolkulla näiden käsittelyt moniko on valmis odottamaan mutta toivottavasti keksivöt jotain joka estäisi väärinkäytökset
 
Onhan se petos silti et omasta tunnosta kiinni. Kaupoissakin paljon tapahtuu että punnitaan halvempana tuotteena tai nostetaan vähän pussia. Ei silti tarkoita että sallittua ja hyväksyttyä vaikka vuosia tekee eikä tule seurauksia.
Sampan puolelta on kyllä tyhmää luottaa ihmisiin että tekisivät niinkun sanovat. Saisi olla että alennus vasta kun laite oikeasti annettu. Power/Gigantti jne näin on tietääkseni aina ollutkin.
 
Minä ainaki ehdotin samsungin tukeen, että siirtävät lisävaihtohyvärin annettavaksi vasta laitteen tultua niinku kaikilla muilla jälleenmyyjillä.

Sieltä vastattiin, että hyvä ehtotus otetaan työnalle 😂

Toivottavasti tuo mun ehdotus ei nyt alkanut torpedoimaan näitä tilauksia 😅
Tuo ampuu nyt rehellisiä kuluttajia niin pahasti jalkaan, ettei voi kuin itkeä. Sampan kaupasta ei koskaan tiedä mitä saa ja mihin hintaan, eivätkä edes itse tiedä asiakaspalvelussa miten hommat toimii. Jos tuollainen muutos tulee, niin käytännössä sitten saa jännitellä kuukausikaupalla että pääseekö vaihtolaite perille ehjänä ja ennenkaikkea, tuleeko sampan lupaama lisähyvitys vai ei. Itsellä ainakin loppuu tuollaisessa tilanteessa Sampan kaupasta tilaaminen kokonaan
 
Tuo ampuu nyt rehellisiä kuluttajia niin pahasti jalkaan, ettei voi kuin itkeä. Sampan kaupasta ei koskaan tiedä mitä saa ja mihin hintaan, eivätkä edes itse tiedä asiakaspalvelussa miten hommat toimii. Jos tuollainen muutos tulee, niin käytännössä sitten saa jännitellä kuukausikaupalla että pääseekö vaihtolaite perille ehjänä ja ennenkaikkea, tuleeko sampan lupaama lisähyvitys vai ei. Itsellä ainakin loppuu tuollaisessa tilanteessa Sampan kaupasta tilaaminen kokonaan
Höpöhöpö. Tuo nyt ei ammu jalkaan kuin niitä jotka yrittävät huijata.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
285 937
Viestejä
4 908 833
Jäsenet
79 090
Uusin jäsen
kuomakenka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom