- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 9 046
Sehän on sitten oma moka.Joo jos on tallessa, mulla ei ainakaan ole niitä tallessa muutaman kympin laitteista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän on sitten oma moka.Joo jos on tallessa, mulla ei ainakaan ole niitä tallessa muutaman kympin laitteista
Ihan miten vaanSehän on sitten oma moka.
Pelkäänpä, että Galaxy tab s10 lite vaihtokampanja on päättynyt.
Ainut käytettävissä oleva vaihtoehto olisi normaali osto.
Näin mulle vastattiin chatissäYmmärrän, mutta mainitsemasi kampanjatarjous peruutettiin ennen sen suunniteltua päättymispäivää kampanjaehtojen väärinkäytön ja väärinkäytön vuoksi. Tämä päätös tehtiin oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden varmistamiseksi kaikille osallistujille.
Ymmärrämme, että tämä voi olla pettymys, ja arvostamme ymmärrystäsi
Miten samsungin omaa kampanjaa voi väärinkäyttää?Näin mulle vastattiin chatissä
Olisko mitään tekemistä näillä jotka laittavat niitä olemattomia vaihtolaitteita tai tilaavaat 10kpl tor.... eikun siis lapsilleMiten samsungin omaa kampanjaa voi väärinkäyttää?![]()
Miten samsungin omaa kampanjaa voi väärinkäyttää?![]()
Vastaus siihenhän olisi ollut perua kyseiset tilauksetKyllä se 20 tabia väärennetyillä vaihtolaitteilla kuulostaa hieman kampanjan väärinkäytöltä.
Jos ehtoja rikotaan niin kai noilla on silloin oikeus perua tilaus tai vähintäänkin jäädyttää se niin pitkäksi aikaa, että tilaaja laittaa aidon IMEI:n.Olisko mitään tekemistä näillä jotka laittavat niitä olemattomia vaihtolaitteita tai tilaavaat 10kpl tor.... eikun siis lapsille
Juuri näin.Jos ehtoja rikotaan niin kai noilla on silloin oikeus perua tilaus tai vähintäänkin jäädyttää se niin pitkäksi aikaa, että tilaaja laittaa aidon IMEI:n.
Noiltahan voi periä sen 200e kun eivät noudata kaupan ehtoja?Olisko mitään tekemistä näillä jotka laittavat niitä olemattomia vaihtolaitteita tai tilaavaat 10kpl tor.... eikun siis lapsille
Tuskimpa onnistuisi mutta tilauksen Peruminen kylläkinNoiltahan voi periä sen 200e kun eivät noudata kaupan ehtoja?
Tämä olisi hyvä vaihtoehto jos ei sen verran viitsi nähdä vaivaa että laittaa jonkun laitteen vaihdossa ja se ei ole palautettuna 14pv niin hyvitys peritään takaisinNoiltahan voi periä sen 200e kun eivät noudata kaupan ehtoja?
Niin, en tiedä sitten onko järjestelmä- vai ihan puhtaasti kampanjan suunnitteluvirhe:Eniten tässä ihmetyttää se, että kun kerran poistavat mahdollisuuden laittaa vaihtolaitteen, tietävät siis tasan tarkaan että laitteita menee ulos olemattomalla hinnalla, ja näkevät että se johtuu tuosta koodista, mutta eivät siis kuitenkaan korjaa juurisyytä. Lähes 100% varmuudella tuon koodin toimiminen näiden laitteiden kanssa on järjestelmävirhe (Senhän näkee jos siinä, että se koodi häviää korista jatkuavsti eri vaiheissa). Luulisi ettei Samsungilla olisi rahasta kiinni korjata webbikauppaansa, mutta tekevät nyt siis siten että poistavat vaihtomahdollisuuden kokonaan, ja taas kuukauden päästä seuravaassa kampanjassa samat viat on edelleen siellä päällä.
Tämä onnistuisi jos ne hyvittäisivät sen vasta kun laite saapuu, mutta etukäteen alennettua hintaa ei oikein voi jälkikäteen nostaa. Mutta joku muutos samsungin olisi hyvä tehdä, sitä ihmettelen miksi eivät peruneet tilauksia jos oli selvästi väärät tiedot mutta jostain syystä samsung ei tunnu näin koskaan tekevänTämä olisi hyvä vaihtoehto jos ei sen verran viitsi nähdä vaivaa että laittaa jonkun laitteen vaihdossa ja se ei ole palautettuna 14pv niin hyvitys peritään takaisin
Iso KIITOS trokaajille!Näin mulle vastattiin chatissä
Eipä Samsungilla voi olla kaikkia valmistajia kattavaa sarjanumero/IMEI listaa, niin tuota voi olla vähän vaikea vahvistaa etukäteen.Tämä onnistuisi jos ne hyvittäisivät sen vasta kun laite saapuu, mutta etukäteen alennettua hintaa ei oikein voi jälkikäteen nostaa. Mutta joku muutos samsungin olisi hyvä tehdä, sitä ihmettelen miksi eivät peruneet tilauksia jos oli selvästi väärät tiedot mutta jostain syystä samsung ei tunnu näin koskaan tekevän
Itellä ei kyllä kadonnut koodi mihinkään vaan toimi ihan kiltisti. Syötin sen tasan kerran ja kaikki toimi maanantaina tilausta tehdessä muutenkin täysin ongelmitta. Ei mitään selain ongelmia tms. mistä eilen moni puhui.Lähes 100% varmuudella tuon koodin toimiminen näiden laitteiden kanssa on järjestelmävirhe (Senhän näkee jos siinä, että se koodi häviää korista jatkuavsti eri vaiheissa).
Juu, mutta eihän tuo nyt ole välttämättä ongelma sen kanssa että esim. 199 euroan hintaiseen laitteeseen voi laittaa vielä 10% aluennuskoodin. Siinä on kuitenkin ero että löytyy koodi joka ottaa hinnasta pois 130 euroa, jos koodin osaa syöttää oikealla selaimella, oikeilla evästeillä, oikealla välilehdellä. Onko kukaan muuten kokeilltu toimiiko tuo koodi ongelmitta ns. "normaalhintaisilla" laitteilla?Niin, en tiedä sitten onko järjestelmä- vai ihan puhtaasti kampanjan suunnitteluvirhe:
![]()
No tarkoitin että 12345 ym selkeitä....Eipä Samsungilla voi olla kaikkia valmistajia kattavaa sarjanumero/IMEI listaa, niin tuota voi olla vähän vaikea vahvistaa etukäteen.
Kyllä Samppa on tilauksia ainakin S10 FE:n kohdalla nyt perunut. Peruuttamisesta ilmoittaneet eivät tosin pääsääntöisesti ole kertoneet, ovatko tarjonneet validin vaihtolaitteen. Yhdelle oli vastattu, että varastot tyhjänä, joten peruvat tilauksia (ei kelvollinen peruste).Toivottavasti eivät ainakaan lähde perumaan tilauksia (ei ole Samsungin tyylistä)
30% alennus kellot ja tabletit, 50% alennus tarvikkeista. Eli koodi toimii kuten kuuluukin..?Juu, mutta eihän tuo nyt ole välttämättä ongelma sen kanssa että esim. 199 euroan hintaiseen laitteeseen voi laittaa vielä 10% aluennuskoodin.
eikö sopimusehtoon voi vain lisätä lauseen että hyvitys peritään takaisin jos vaihtolaite ei ole tietyssä ajassa palautettu se on eriasia perisikö ikinä takaisin mutta olisi ainakin ilmoitettu että näinkin voi käydäTämä onnistuisi jos ne hyvittäisivät sen vasta kun laite saapuu, mutta etukäteen alennettua hintaa ei oikein voi jälkikäteen nostaa. Mutta joku muutos samsungin olisi hyvä tehdä, sitä ihmettelen miksi eivät peruneet tilauksia jos oli selvästi väärät tiedot mutta jostain syystä samsung ei tunnu näin koskaan tekevän
Jep, mielenkiintoista nähdä että miten tämän s10 liten kohdalla käyKyllä Samppa on tilauksia ainakin S10 FE:n kohdalla nyt perunut. Peruuttamisesta ilmoittaneet eivät tosin pääsääntöisesti ole kertoneet, ovatko tarjonneet validin vaihtolaitteen. Yhdelle oli vastattu, että varastot tyhjänä, joten peruvat tilauksia.
En ole tosta muualla lukenut. Itsellä oli 2 FE laitetta tilattu mulla ja vaimolle, kumpaakaan ei vielä ole peruttu...Kyllä Samppa on tilauksia ainakin S10 FE:n kohdalla nyt perunut. Peruuttamisesta ilmoittaneet eivät tosin pääsääntöisesti ole kertoneet, ovatko tarjonneet validin vaihtolaitteen. Yhdelle oli vastattu, että varastot tyhjänä, joten peruvat tilauksia (ei kelvollinen peruste).
Olisko vaikka 200€ alennuksen hommaaminen olemattoman laitteen väärennetyllä imei-koodilla, ja vieläpä useampana kappaleena kuten monet hermannit täälläkin raportoivat tehneensä.Miten samsungin omaa kampanjaa voi väärinkäyttää?![]()
Tuolla ko. laitteen ketjussa pari viestiä aiheesta. Itselläni yksi tulossa, ja tästä olisin poiminut jonkun vinkkaamana tuon näppiksen. Vaan saas nähdäEn ole tosta muualla lukenut. Itsellä oli 2 FE laitetta tilattu mulla ja vaimolle, kumpaakaan ei vielä ole peruttu...
Iso KIITOS trokaajille!
No se on lievä petos eikä kampanjan väärinkäyttöä?Olisko vaikka 200€ alennuksen hommaaminen olemattoman laitteen väärennetyllä imei-koodilla, ja vieläpä useampana kappaleena kuten monet hermannit täälläkin raportoivat tehneensä.
Se on pelkästään Samsungin eduksi, jos heille ei lähetetä lainkaan mitään euron arvoisia puhelimia. He itse järjestävät tällaisia kampanjoita ja sitten ihmetellään, kun laitteita saa lähes ilmaiseksi. Sama meno on jatkunut jo useamman vuoden.Olisko vaikka 200€ alennuksen hommaaminen olemattoman laitteen väärennetyllä imei-koodilla, ja vieläpä useampana kappaleena kuten monet hermannit täälläkin raportoivat tehneensä.
Väärin argumentoitu.Turha kai tuota sontaa/omaa agendaa on jauhaa viestitolkulla ja trollata jatkuvasti.
Tuo selitys väärinkäytöstä on silkkaa potaskaa.
Tabletin on saanut kyseiseen hintaan pelkästään lisävaihtarilla ja Samsungin omalla koodilla. He ovat itse ainoita syypäitä tähän
Kun noita 12345 IMEI:n olemattomia laitteita on tullut niin silloin oikea ratkaisu olisi velottaa ihan ansaitusti se 200€ heiltä siinä vaiheessa, kun vaihtolaitetta ei toimiteta tai toimitetaan jotain, mitä ei löydy listalta. Ei se ole mikään selitys perua jonku muun tilausta tai koko kampanjaa jos eivät saa noin helkutin yksinkertaista asiaa korjattua ja antavat armonpullia sen 200€:n perimisen suhteen.
Tuo tarjous oli päivänselvästi heidän oma moka ja myynti olisi laitettu pian seis, ihan sama vaikka kaikilla olisi ollut oikea vaihtolaite mukana. Ongelma tässä oli oikeasti se, että laitetta sai 73,90€:lla ja siitä annettiin vielä 50€:n edestä pisteitä. Tuskin kukaan uskoo, että tarjous olisi vaan jatkunut mikäli yhtään vaihtolaitekusetusta ei olisi ilmestynyt.
Nämä kampanjasekoilut ja vaihtolaitetarjousten ala-arvoinen hoitaminen on ollut arkipäivää niin kauan kuin tuossa kaupassa on tullut asioitua ja meininki vaan yltyy korjaamisen sijaan. Tästä on ihan turha syyttää yksittäisiä käyttäjiä ja rähistä toisille. Kyllä se on ihan firman oma tehtävä hoitaa nämä kuntoon. Niin kauan ku asia ei kiinnosta niin tilataan 25€:n tabletteja näppäimistöillä.
Mitenkäs sitten jos joku olisi haalinut reilusti muutaman euron arvoisia puhelimia ja lähetellyt niitä vaihdossa?Väärin argumentoitu.
On täysin selvää että nämä väärennetyillä imeillä multitilaajat on suuri syy kampanjan perumiseen.
Ei välttämättä ainoa syy, mutta ilman noita hermanneja yksittäisten tilaajien toiminta oikeilla vaihtolaitteilla olisi ehkä jatkunut.
Vaikea katsoa simkortin telineestä jos kyseessä on laite mitä ei oikeasti ole olemassakaanEikö imeitä löydy enää simkortti telineestä? Itse ainakin sieltä otin ne kun muuten oli laitteet paskana.
Ei ollut ainakaan samsung flip 3ssaEikö imeitä löydy enää simkortti telineestä? Itse ainakin sieltä otin ne kun muuten oli laitteet paskana.
Minäkin vanhan S7:n (matkapuhelin) tarjosin vaihdossa, ei löytynyt sim-korttikelkasta. En tiedä olisiko takapuolella ollut, mutta lasi perinteisesti sirpaleina, niin ei ainakaan ollut luettavissa. Tuo kuitenkin pienen herättelyn jälkeen käynnistyi, niin sai sitten sitä kautta.Eikö imeitä löydy enää simkortti telineestä? Itse ainakin sieltä otin ne kun muuten oli laitteet paskana.
Tämä onnistuisi jos ne hyvittäisivät sen vasta kun laite saapuu, mutta etukäteen alennettua hintaa ei oikein voi jälkikäteen nostaa. Mutta joku muutos samsungin olisi hyvä tehdä, sitä ihmettelen miksi eivät peruneet tilauksia jos oli selvästi väärät tiedot mutta jostain syystä samsung ei tunnu näin koskaan tekevän
Ihan hyvä ehdotus toi on. Voi toki olla hankalaa kun foxway noilla käytössä ja välillä menee viikkotolkulla näiden käsittelyt moniko on valmis odottamaan mutta toivottavasti keksivöt jotain joka estäisi väärinkäytöksetMinä ainaki ehdotin samsungin tukeen, että siirtävät lisävaihtohyvärin annettavaksi vasta laitteen tultua niinku kaikilla muilla jälleenmyyjillä.
Sieltä vastattiin, että hyvä ehtotus otetaan työnalle
Toivottavasti tuo mun ehdotus ei nyt alkanut torpedoimaan näitä tilauksia![]()
Tuo ampuu nyt rehellisiä kuluttajia niin pahasti jalkaan, ettei voi kuin itkeä. Sampan kaupasta ei koskaan tiedä mitä saa ja mihin hintaan, eivätkä edes itse tiedä asiakaspalvelussa miten hommat toimii. Jos tuollainen muutos tulee, niin käytännössä sitten saa jännitellä kuukausikaupalla että pääseekö vaihtolaite perille ehjänä ja ennenkaikkea, tuleeko sampan lupaama lisähyvitys vai ei. Itsellä ainakin loppuu tuollaisessa tilanteessa Sampan kaupasta tilaaminen kokonaanMinä ainaki ehdotin samsungin tukeen, että siirtävät lisävaihtohyvärin annettavaksi vasta laitteen tultua niinku kaikilla muilla jälleenmyyjillä.
Sieltä vastattiin, että hyvä ehtotus otetaan työnalle
Toivottavasti tuo mun ehdotus ei nyt alkanut torpedoimaan näitä tilauksia![]()
Höpöhöpö. Tuo nyt ei ammu jalkaan kuin niitä jotka yrittävät huijata.Tuo ampuu nyt rehellisiä kuluttajia niin pahasti jalkaan, ettei voi kuin itkeä. Sampan kaupasta ei koskaan tiedä mitä saa ja mihin hintaan, eivätkä edes itse tiedä asiakaspalvelussa miten hommat toimii. Jos tuollainen muutos tulee, niin käytännössä sitten saa jännitellä kuukausikaupalla että pääseekö vaihtolaite perille ehjänä ja ennenkaikkea, tuleeko sampan lupaama lisähyvitys vai ei. Itsellä ainakin loppuu tuollaisessa tilanteessa Sampan kaupasta tilaaminen kokonaan
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.