• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Jännää, nyt on omalla kohdalla katevaraus kadonnut eikä ole mennyt maksuun. Saa nähdä mitä tapahtuu. Lähetys pitäisi olla ensi viikolla.
 
Tuo on sopimusrikkomus ja laitonta, laite kyllä lopulta toimitetaan, KKV:oon vaan yhteyttä
Tämäpä on juuri prosessissa, olen nyt sähköpostitse keskustelua yrittänyt Samsungin kanssa käydä, kun pitäähän sitä toimittajalle tarjota mahdollisuutta korjata tilanne.

[Edit] näköjään myös toisen liten varaus poistunut luottokortilla, eli varmaan sama tilanne myös täällä myös liten osalta. Tilattu siis kaksi liteä ja yksi fe ja kaikissa oikea vaihdokki ja vain yksi lite on nyt tulossa.

Ja siis vielä selvyyden vuoksi, ei trokaukseen vaan ihan oikea tarve päivittää vanhat tabletit uusiin.
 
Tämäpä on juuri prosessissa, olen nyt sähköpostitse keskustelua yrittänyt Samsungin kanssa käydä, kun pitäähän sitä toimittajalle tarjota mahdollisuutta korjata tilanne.
Juu, luulisi toimivan valtaosan kerroista pelkkä se, että sanoo muistuttaa lainsäädännöstä ja ilmoittaa ettei hyväksy sopimuksen purkamista ja että on valmis eskaloimaan asian viranomaiselle.
 
Millähän logiikalla nuo menevät katevaraukseen tai suoraan maksuun?
En etsisi tästä Samsungin toiminnasta mitään logiikkaa :)
Millä tavalla sopimusrikkomus?
 
En etsisi tästä Samsungin toiminnasta mitään logiikkaa :)


Screenshot_20250829_095158_Samsung Notes.jpg
 
Etkö saanutkin tilausvahvistuksen heti tilauksen jätettyäsi? :) Se, millä nimellä se mailiin tulee, on saivartelua. Samsung ei voi tuosta vetäytyä. On yrittänyt ennenkin, ja metsään on mennyt.

Kiitos tilauksestasi. Tämä on vahvistus siitä, että olemme saaneet tilauksesi, ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun tilaus on matkalla.
t. Samppa
 
Kaksi tablettia lähtenyt toimitukseen ja toisen pitäisi olla tänään kotosalla. Tilattu vasta tiistaina aamupäivästä "uudesta" erästä. Sitten pääseekin selvittelemään näppiksiä seuraavaksi. Kiitos vaan vinkistä! Sai pukinkonttii hyvät lahjat vanhemmille.
 
Ainakin kun maksan Bank Norwegianin luottokortilla niin yleensä kaikki ostokerrat ovat katevaraustilassa pari päivää, mukaan lukien ruokakauppaostokset. Noissa on kait joku aikaraja myös että poistuvat katevaraustilasta jossain vaiheessa. Oletan että Samsung voi veloittaa tuon summan sieltä jälkikäteen vaikka katevaraustila mennyt pois.

Tilausvahvistus jossa on tuo padi ja näppis (+foxwayn palautusohjeet) tuli heti sähköpostiin.

Tämä padi ei ole menossa "lapsille" vaan ihan omaan käyttöön niin toivon että sellaisen lähettävät ilman ylimääräistä vääntöä.
 
Sitä mä tässä mietin sun samsungin kauppa on niin paska ja aina saatte tapella niin miksi ihmeessä tilaatte sieltä? Ai niin pitäähän niille 10 lapselle laitteet saada
Eiköhän enemmistöllä homma mene ihan ok - pl. jos imein tai sarjanumeron kanssa kusetettu. Sitten on osa näitä, että saldot ei täsmää ja Samsung koettaa perua. Mutta vain näistä ihmiset pitää ääntä.
 
Eiköhän enemmistöllä homma mene ihan ok - pl. jos imein tai sarjanumeron kanssa kusetettu. Sitten on osa näitä, että saldot ei täsmää ja Samsung koettaa perua. Mutta vain näistä ihmiset pitää ääntä.
Ja sitten kikkaillaan bannerit esiin ja otetaan screenshotteja ja valitetaan aspaan että mutku tuolla lukee niin vaikka bannerit ja tarjous ollu jo päivän pois
 
Etkö saanutkin tilausvahvistuksen heti tilauksen jätettyäsi? :) Se, millä nimellä se mailiin tulee, on saivartelua. Samsung ei voi tuosta vetäytyä. On yrittänyt ennenkin, ja metsään on mennyt.
Tämä. Vielä kun veloitus menee samaan aikaan niin sehän on kauppa sovittu noiden ehtojen mukaan.
 
Ja sitten kikkaillaan bannerit esiin ja otetaan screenshotteja ja valitetaan aspaan että mutku tuolla lukee niin vaikka bannerit ja tarjous ollu jo päivän pois
Oiot nyt mutkia aika paljon sen osalta, mistä useimmissa tilanteissa on kyse. Varsinkin aiheesta, johon tartuit; sopimuksen perumiseen lainsäädännön vastaisesti vedoten varaston loppumiseen. Tähän annettiin myös KKV:n lähde.

Tulkitsen, ettet ole itse tilausta edes tehnyt, joten eiköhän jätetä harhaanjohtava offtopic pois.

E: Kuvankaappauksia tarvitsee myös ne, jotka ovat tehneet tilauksen kaikkien näkyvien ehtojen voimassaoloaikana, mutta eivät näihin voi vedota jälkikäteen, kun ko. tietoa on poistettu näkyviltä
 
Viimeksi muokattu:
Jos sen on saanut tilattua niin silloin se on toimitettava, ja saldojen täsmääminen on myyjän päänsärky.
Omalla kohdalla FE:n tapauksessa ihmetyttää, seuraava:
Tilasin 17.8., Samsung ilmoitti 26.8. että tilaus peruttu ja 27.8. kertoi syyksi että ei ole varastossa
Palstan toinen käyttäjä on tehnyt tilauksen 18.8. ja 28.8. hänelle on lähetetty tabletti.
 
Ja sitten kikkaillaan bannerit esiin ja otetaan screenshotteja ja valitetaan aspaan että mutku tuolla lukee niin vaikka bannerit ja tarjous ollu jo päivän pois
Sivuillahan lukee ehdoissa näin:

Määräaikaisissa kampanjoissa tai tarjouksissa Samsung ei ota vastuuta tuotteen loppuunmyynnistä eikä mahdollisista painovirheistä. Mikäli havaitaan, että tarjousta pyritään väärinkäyttämään, Samsungilla on oikeus peruuttaa tai muuttaa tilausta.
 
Ja sitten kikkaillaan bannerit esiin ja otetaan screenshotteja ja valitetaan aspaan että mutku tuolla lukee niin vaikka bannerit ja tarjous ollu jo päivän pois

Vai jo päivän pois. Banneri on ollut siellä jokaisen halppistilauksen aikana ja Samsungille kuuluu vastuu omista kampanjoistaan ja mainoksistaan, vaikka paketin saisi eurolla. Näppäimistö kuuluu kaikille 79,30€:lla tilanneille.

Se on tullut jo selväksi, että luvattuja asioita ei passaisi vaatia, eikä 25€:lla saatua 10x arvokkaampaa tuotetta sovi missään nimessä myydä.

Menee melkoiseksi vänkäämiseksi nämä Samsungin ketjut, kun aletaan keskittymään toisten käyttäjien moraalisointiin ja levitetään jotain aivan silkkaa paskapuhetta siitä, miten Samsungin ei syystä x ja y kuulukaan toimia pelisääntöjen puitteissa, koska heidän sivuillaan mainitaan jossain kohtaa, että niin kauan kuin tavaraa riittää tai, ettei joku asia koske heitä. Kannattaa tutustua vaikka ennakkotapauksiin ja ylipäätään kuluttajaneuvonnan sivuilta löytyviin tarjousinfoihin jos asiasta ei ole minkäänlaista tietoa.
 
Tänne tuli seuraava viesti sähköpostiin koskein tilausta (padi ja suojakuori):

Hyvä asiakas,

"Pahoittelemme tilauksesi toimituksen viivästymistä. Tilauksesi lähetetään viikon 38 loppuun mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

Kiitos ymmärryksestäsi!


Samsungin tukitiimi"

Tein tilauksen jo tuossa 19.45 aikaan. Huvittavaa kun monet sen jälkeen tillanneet ovat jo saanet tuotteet tai että ovat matkalla.
 
Tänne tuli seuraava viesti sähköpostiin koskein tilausta (padi ja suojakuori):

Hyvä asiakas,

"Pahoittelemme tilauksesi toimituksen viivästymistä. Tilauksesi lähetetään viikon 38 loppuun mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

Kiitos ymmärryksestäsi!


Samsungin tukitiimi"
Sama tänne tilaukselle josta tuli vahvistus spostiin ma klo 20.07.

Tämä siis harmaa 128Gt Wi-Fi + näppis.
 
Tänne tuli seuraava viesti sähköpostiin koskein tilausta (padi ja suojakuori):

Hyvä asiakas,

"Pahoittelemme tilauksesi toimituksen viivästymistä. Tilauksesi lähetetään viikon 38 loppuun mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

Kiitos ymmärryksestäsi!


Samsungin tukitiimi"
Mulle tuli sama, mutta siinä ei ole yksilöity mihin tilaukseen tuo liittyy..
 
Tänne tuli seuraava viesti sähköpostiin koskein tilausta (padi ja suojakuori):

Hyvä asiakas,

"Pahoittelemme tilauksesi toimituksen viivästymistä. Tilauksesi lähetetään viikon 38 loppuun mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

Kiitos ymmärryksestäsi!


Samsungin tukitiimi"

Tein tilauksen jo tuossa 19.45 aikaan. Huvittavaa kun monet sen jälkeen tillanneet ovat jo saanet tuotteet tai että ovat matkalla.
Olen 50% varma että tässä on kyllä kyse Watch7 tilauksesta ja luvatuista rannekkeista. :hmm:

Sain myös kaksi sähköpostia lähetäjältä Fullfilment Campaign, 5 sekunnin aikaerolla. Ensin "Rekisteröintisi on nyt hyväksytty, ja tuotteesi lähetetään noin 30 päivän kuluessa!" ja perään "Rekisteröintisi on virheellinen tai puutteellinen, ja se on hylätty!".
 
Olen 50% varma että tässä on kyllä kyse Watch7 tilauksesta ja luvatuista rannekkeista. :hmm:

Sain myös kaksi sähköpostia lähetäjältä Fullfilment Campaign, 5 sekunnin aikaerolla. Ensin "Rekisteröintisi on nyt hyväksytty, ja tuotteesi lähetetään noin 30 päivän kuluessa!" ja perään "Rekisteröintisi on virheellinen tai puutteellinen, ja se on hylätty!".
Montako rekisteröintiä olit tehnyt?
 
Juu, hylkäykset tulee sieltä kun kaupanpäällislomakkeen kautta yrittää saada näppäimistökuoren. Joku kiva vois taas hoitaa tämän kaikkien puolesta, niin kuin kävi vastikään Watch 7:n ja sen rannekkeiden kanssa :D loppuneet kaupanpäällisrannekkeet tulossa yhtäkkiä kaikille.
 
hmmm... Tuli samsungilta tosiaan toi sähköposti, että toimitus viivästyisi lisäkamojen suhteen, mutta sivut antaa seurannan sekä kotelolle, että tabletilel (sama seurantakoodi) ja paketin paino 1.22 kiloa ja kun tabu on alle 600g, niin kyllähän tohon periaatteessa mahtuisi kotelo mukaan.....


Noh, ehkä ens viikolla selvii, mitä arpa lapusta tulee :D
 
Olen 50% varma että tässä on kyllä kyse Watch7 tilauksesta ja luvatuista rannekkeista. :hmm:

Sain myös kaksi sähköpostia lähetäjältä Fullfilment Campaign, 5 sekunnin aikaerolla. Ensin "Rekisteröintisi on nyt hyväksytty, ja tuotteesi lähetetään noin 30 päivän kuluessa!" ja perään "Rekisteröintisi on virheellinen tai puutteellinen, ja se on hylätty!".
Itsellä on ainoa tilaus toi padi ja suojakuori. Kelloja tai toisia padeja en ole tilannut. Saa tietty Samppa niitäkin lähetellä teille jotka niitä tilannut.
 
Itselläni ei tilauksilla ollut suojakuoria edes mukana, ja käsitin ettei Samsung niitä ole edes lähettämässä jälkijunassa. Hämmentävää. Eli 100% aito Samsung-kokemus. :smoke:
 
hmmm... Tuli samsungilta tosiaan toi sähköposti, että toimitus viivästyisi lisäkamojen suhteen, mutta sivut antaa seurannan sekä kotelolle, että tabletilel (sama seurantakoodi) ja paketin paino 1.22 kiloa ja kun tabu on alle 600g, niin kyllähän tohon periaatteessa mahtuisi kotelo mukaan.....


Noh, ehkä ens viikolla selvii, mitä arpa lapusta tulee :D
Itsellä tuli punainen versio ja kuoret, paino taisi olla juurikin sama 1,22kg

Pikaisella testillä ihan suht näpsäkkä/nopea, tosin en ole varma onko vieläkään kauheesti käyttöä kunhan itselle tuleva FE joskus lähtisi matkaan. No, tälle tuli ainakin käyttäjä niin hintaan nähden 5/5, korvaa 2016 vuoden tabletin niin varmasti on parempi

Punainen väri on ihan hieno ja vähän kateus iskee kun FE oli vaan harmaa minkä tilasin itselle :D
 
Edelleen, Samsung ei lähetä lähetyksen mukana riittäviä tietoja palautuksen suorittamiseksi. Onko joku perehtynyt onko asiakkaan vastuulla ruveta selvittämään miten vaihtolaitteen voi lähettää samsungill/foxwaylle?
Kyllä ainakin mulla tuli tabletin mukana trade-in tarra ja ohjeet.

Pikaiset tuntumat tabletista ovat ihan positiiviset.

Laturia ei näköjään tule mukaan, vaan pelkkä johto. Nyt pitäisi selvittää saako sen näppiksen vielä kikkailtua mukaan. Onkohan näihin jo saatavilla tavallisia pehmeitä suojakuoria jostain temusta tai vastaavasta? Käykö jonkun muun mallin kuoret ja näyttösuojat tähän?
 
Tänne tuli seuraava viesti sähköpostiin koskein tilausta (padi ja suojakuori):

Hyvä asiakas,

"Pahoittelemme tilauksesi toimituksen viivästymistä. Tilauksesi lähetetään viikon 38 loppuun mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

Kiitos ymmärryksestäsi!


Samsungin tukitiimi"

Tein tilauksen jo tuossa 19.45 aikaan. Huvittavaa kun monet sen jälkeen tillanneet ovat jo saanet tuotteet tai että ovat matkalla.
Sama tuli tänne. Sitä ennen kyllä tulu Posti-appiin ilmoitus että Samsungilta odotetaan pakettia. Yllättävän aikaisin jos 38 viikon loppuun asti odottavat. Kyseessä punainen malli+kuoret.
 
Sama tuli tänne. Sitä ennen kyllä tulu Posti-appiin ilmoitus että Samsungilta odotetaan pakettia. Yllättävän aikaisin jos 38 viikon loppuun asti odottavat. Kyseessä punainen malli+kuoret.
EIkö tämä ole niistä watch7 kaupanpäällisistä. Sain 2 näitä spostia, kun tilasin 2 kelloa

E. Eipä ollutkaan, muutama sana erilailla omissa sposteissa
 
Kyllä ainakin mulla tuli tabletin mukana trade-in tarra ja ohjeet.

Pikaiset tuntumat tabletista ovat ihan positiiviset.

Laturia ei näköjään tule mukaan, vaan pelkkä johto. Nyt pitäisi selvittää saako sen näppiksen vielä kikkailtua mukaan. Onkohan näihin jo saatavilla tavallisia pehmeitä suojakuoria jostain temusta tai vastaavasta? Käykö jonkun muun mallin kuoret ja näyttösuojat tähän?
Joo mulla tuli kans palautustarra ja palautuspaketin jo postitinkin.

Tämän perusteella Book Cover Keyboard Slim AI Key — Galaxy Tab S9 | S10 | S10 FE Black | Samsung Suomi tuohon kävisi S9 kuoret.

Tämmönen aliexpressistä tilattu kuori on itellä ollut hyvä ja kevyt Magnetic Case For Samsung Galaxy Tab S9 S10 FE S7 S8 Plus S9FE S7FE S9+ S8+ S8 S9 S10 Ultra Talbet Stand Smart Shell Cover Cases - AliExpress 7
 
Tuli mokattua oman vaihtolaitteen tiedot, aikeissa laittaa Foxwaylle Tab S6 lite 64GB mutta olinkin täyttänyt trade in -tietoihin 128GB mallin. Chatista kertoivat, että laitteen tarkistuksen jälkeen tulisi ehdotus muuttuneesta vaihtoarvosta, mutta onko kellään omakohtaista kokemusta? Ei ole isoin luottamus noihin chatin antamiin vastauksiin.
 
Tuli mokattua oman vaihtolaitteen tiedot, aikeissa laittaa Foxwaylle Tab S6 lite 64GB mutta olinkin täyttänyt trade in -tietoihin 128GB mallin. Chatista kertoivat, että laitteen tarkistuksen jälkeen tulisi ehdotus muuttuneesta vaihtoarvosta, mutta onko kellään omakohtaista kokemusta? Ei ole isoin luottamus noihin chatin antamiin vastauksiin.
Juuri näin toimii.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
285 858
Viestejä
4 908 901
Jäsenet
79 071
Uusin jäsen
Scyber

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom