No mitäs, omani vielä 'Toimitus pyydetty' kohdassa ja tilasin käytännön samantien kun tämä tarjous tuli tänne. Ehkä koitan malttaa vaan odottaaAlkaa sinne toriin niitä lasten tabletteja ilmestyyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitäs, omani vielä 'Toimitus pyydetty' kohdassa ja tilasin käytännön samantien kun tämä tarjous tuli tänne. Ehkä koitan malttaa vaan odottaaAlkaa sinne toriin niitä lasten tabletteja ilmestyyn
Kohta tulee ilmoitus, että tilaus peruttu koska loppuivat varastosta. Näin kävi itselle FE:n kanssa.Jännää, nyt on omalla kohdalla katevaraus kadonnut eikä ole mennyt maksuun. Saa nähdä mitä tapahtuu. Lähetys pitäisi olla ensi viikolla.
Tuo on sopimusrikkomus ja laitonta, laite kyllä lopulta toimitetaan, KKV:oon vaan yhteyttäKohta tulee ilmoitus, että tilaus peruttu koska loppuivat varastosta. Näin kävi itselle FE:n kanssa.
Tämäpä on juuri prosessissa, olen nyt sähköpostitse keskustelua yrittänyt Samsungin kanssa käydä, kun pitäähän sitä toimittajalle tarjota mahdollisuutta korjata tilanne.Tuo on sopimusrikkomus ja laitonta, laite kyllä lopulta toimitetaan, KKV:oon vaan yhteyttä
Juu, luulisi toimivan valtaosan kerroista pelkkä se, että sanoo muistuttaa lainsäädännöstä ja ilmoittaa ettei hyväksy sopimuksen purkamista ja että on valmis eskaloimaan asian viranomaiselle.Tämäpä on juuri prosessissa, olen nyt sähköpostitse keskustelua yrittänyt Samsungin kanssa käydä, kun pitäähän sitä toimittajalle tarjota mahdollisuutta korjata tilanne.
Millä tavalla sopimusrikkomus?Tuo on sopimusrikkomus ja laitonta, laite kyllä lopulta toimitetaan, KKV:oon vaan yhteyttä
En etsisi tästä Samsungin toiminnasta mitään logiikkaaMillähän logiikalla nuo menevät katevaraukseen tai suoraan maksuun?
Millä tavalla sopimusrikkomus?
En etsisi tästä Samsungin toiminnasta mitään logiikkaa
![]()
Kuluttaja-asiamies kaipaa korjausta verkkokaupan vitsaukseen: myyjä ei voi perua tilauksia saatavuusongelmiin vedoten
Viime vuosina verkkokaupoissa on yleistynyt ilmiö, jossa myyjät peruvat sopimuksia lainvastaisin perustein, esimerkiksi tuotteen loppumisen tai virheelliseen varastosaldon takia.www.kkv.fi
Etkö saanutkin tilausvahvistuksen heti tilauksen jätettyäsi?
Kiitos tilauksestasi. Tämä on vahvistus siitä, että olemme saaneet tilauksesi, ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun tilaus on matkalla.
t. Samppa
Siis oletatko että tilaaja on tässä nyt tehnyt jotain petollista (väärät tiedot tms) mikä oikeuttaisi tilauksen perumiseen? Samsunghan ei itse voi sitä määritellä, mikä peruutukseen oikeuttaa. Suomen lainsäädäntö sitoo heitä jos käyvät kauppaa Suomessa.
Eiköhän enemmistöllä homma mene ihan ok - pl. jos imein tai sarjanumeron kanssa kusetettu. Sitten on osa näitä, että saldot ei täsmää ja Samsung koettaa perua. Mutta vain näistä ihmiset pitää ääntä.Sitä mä tässä mietin sun samsungin kauppa on niin paska ja aina saatte tapella niin miksi ihmeessä tilaatte sieltä? Ai niin pitäähän niille 10 lapselle laitteet saada
Ja sitten kikkaillaan bannerit esiin ja otetaan screenshotteja ja valitetaan aspaan että mutku tuolla lukee niin vaikka bannerit ja tarjous ollu jo päivän poisEiköhän enemmistöllä homma mene ihan ok - pl. jos imein tai sarjanumeron kanssa kusetettu. Sitten on osa näitä, että saldot ei täsmää ja Samsung koettaa perua. Mutta vain näistä ihmiset pitää ääntä.
Tämä. Vielä kun veloitus menee samaan aikaan niin sehän on kauppa sovittu noiden ehtojen mukaan.Etkö saanutkin tilausvahvistuksen heti tilauksen jätettyäsi?Se, millä nimellä se mailiin tulee, on saivartelua. Samsung ei voi tuosta vetäytyä. On yrittänyt ennenkin, ja metsään on mennyt.
Oiot nyt mutkia aika paljon sen osalta, mistä useimmissa tilanteissa on kyse. Varsinkin aiheesta, johon tartuit; sopimuksen perumiseen lainsäädännön vastaisesti vedoten varaston loppumiseen. Tähän annettiin myös KKV:n lähde.Ja sitten kikkaillaan bannerit esiin ja otetaan screenshotteja ja valitetaan aspaan että mutku tuolla lukee niin vaikka bannerit ja tarjous ollu jo päivän pois
Bannerissa luki että voimassa 28.8 asti.Ja sitten kikkaillaan bannerit esiin ja otetaan screenshotteja ja valitetaan aspaan että mutku tuolla lukee niin vaikka bannerit ja tarjous ollu jo päivän pois
Tai niin kauan kun tavaraa riittääBannerissa luki että voimassa 28.8 asti.
Jos sen on saanut tilattua niin silloin se on toimitettava, ja saldojen täsmääminen on myyjän päänsärky.Tai niin kauan kun tavaraa riittää
Toivottavasti samsung oppii ja lopettaa kampanjat vallan tai sitten pelkästään rekisteröityneille members jäsenille ja vain 1kpl/asiakas
Omalla kohdalla FE:n tapauksessa ihmetyttää, seuraava:Jos sen on saanut tilattua niin silloin se on toimitettava, ja saldojen täsmääminen on myyjän päänsärky.
Sivuillahan lukee ehdoissa näin:Ja sitten kikkaillaan bannerit esiin ja otetaan screenshotteja ja valitetaan aspaan että mutku tuolla lukee niin vaikka bannerit ja tarjous ollu jo päivän pois
Ja sitten kikkaillaan bannerit esiin ja otetaan screenshotteja ja valitetaan aspaan että mutku tuolla lukee niin vaikka bannerit ja tarjous ollu jo päivän pois
Kauppojen teon yhteydessä syntyy sopimus, jota kauppias rikkoo perumalla tilauksen vedoten varastosaldoon.Millä tavalla sopimusrikkomus?
Sama. Taidampa joutessani runoilla "toimitusjohtajalle".Tänne tuli myös hylkäys suojakuorikampanjasta.
![]()
Sama tänne tilaukselle josta tuli vahvistus spostiin ma klo 20.07.Tänne tuli seuraava viesti sähköpostiin koskein tilausta (padi ja suojakuori):
Hyvä asiakas,
"Pahoittelemme tilauksesi toimituksen viivästymistä. Tilauksesi lähetetään viikon 38 loppuun mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
Kiitos ymmärryksestäsi!
Samsungin tukitiimi"
Mulle tuli sama, mutta siinä ei ole yksilöity mihin tilaukseen tuo liittyy..Tänne tuli seuraava viesti sähköpostiin koskein tilausta (padi ja suojakuori):
Hyvä asiakas,
"Pahoittelemme tilauksesi toimituksen viivästymistä. Tilauksesi lähetetään viikon 38 loppuun mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
Kiitos ymmärryksestäsi!
Samsungin tukitiimi"
Ei ollut yksilöity mullekkaan mutta omassa tilauksessa oli mukana suojakuori ja tabi. Ei ole muita tilauksia sieltä samsungin sivuilta vähään aikaan.Mulle tuli sama, mutta siinä ei ole yksilöity mihin tilaukseen tuo liittyy..
Okeii, hyvä tietää ku ittellä ois voinu olla watch 7n lisä rannekkeista+budseista. Noh, eipä tol kuorrl kiirre ooEi ollut yksilöity mullekkaan mutta omassa tilauksessa oli mukana suojakuori ja tabi. Ei ole muita tilauksia sieltä samsungin sivuilta vähään aikaan.
Olen 50% varma että tässä on kyllä kyse Watch7 tilauksesta ja luvatuista rannekkeista.Tänne tuli seuraava viesti sähköpostiin koskein tilausta (padi ja suojakuori):
Hyvä asiakas,
Kiitos ymmärryksestäsi!
Samsungin tukitiimi"
Tein tilauksen jo tuossa 19.45 aikaan. Huvittavaa kun monet sen jälkeen tillanneet ovat jo saanet tuotteet tai että ovat matkalla.
Montako rekisteröintiä olit tehnyt?Olen 50% varma että tässä on kyllä kyse Watch7 tilauksesta ja luvatuista rannekkeista.
Sain myös kaksi sähköpostia lähetäjältä Fullfilment Campaign, 5 sekunnin aikaerolla. Ensin "Rekisteröintisi on nyt hyväksytty, ja tuotteesi lähetetään noin 30 päivän kuluessa!" ja perään "Rekisteröintisi on virheellinen tai puutteellinen, ja se on hylätty!".
Vain yhden.Montako rekisteröintiä olit tehnyt?
Itsellä on ainoa tilaus toi padi ja suojakuori. Kelloja tai toisia padeja en ole tilannut. Saa tietty Samppa niitäkin lähetellä teille jotka niitä tilannut.Olen 50% varma että tässä on kyllä kyse Watch7 tilauksesta ja luvatuista rannekkeista.
Sain myös kaksi sähköpostia lähetäjältä Fullfilment Campaign, 5 sekunnin aikaerolla. Ensin "Rekisteröintisi on nyt hyväksytty, ja tuotteesi lähetetään noin 30 päivän kuluessa!" ja perään "Rekisteröintisi on virheellinen tai puutteellinen, ja se on hylätty!".
Itsellä tuli punainen versio ja kuoret, paino taisi olla juurikin sama 1,22kghmmm... Tuli samsungilta tosiaan toi sähköposti, että toimitus viivästyisi lisäkamojen suhteen, mutta sivut antaa seurannan sekä kotelolle, että tabletilel (sama seurantakoodi) ja paketin paino 1.22 kiloa ja kun tabu on alle 600g, niin kyllähän tohon periaatteessa mahtuisi kotelo mukaan.....
Noh, ehkä ens viikolla selvii, mitä arpa lapusta tulee![]()
Kyllä ainakin mulla tuli tabletin mukana trade-in tarra ja ohjeet.Edelleen, Samsung ei lähetä lähetyksen mukana riittäviä tietoja palautuksen suorittamiseksi. Onko joku perehtynyt onko asiakkaan vastuulla ruveta selvittämään miten vaihtolaitteen voi lähettää samsungill/foxwaylle?
Sama tuli tänne. Sitä ennen kyllä tulu Posti-appiin ilmoitus että Samsungilta odotetaan pakettia. Yllättävän aikaisin jos 38 viikon loppuun asti odottavat. Kyseessä punainen malli+kuoret.Tänne tuli seuraava viesti sähköpostiin koskein tilausta (padi ja suojakuori):
Hyvä asiakas,
Kiitos ymmärryksestäsi!
Samsungin tukitiimi"
Tein tilauksen jo tuossa 19.45 aikaan. Huvittavaa kun monet sen jälkeen tillanneet ovat jo saanet tuotteet tai että ovat matkalla.
EIkö tämä ole niistä watch7 kaupanpäällisistä. Sain 2 näitä spostia, kun tilasin 2 kelloaSama tuli tänne. Sitä ennen kyllä tulu Posti-appiin ilmoitus että Samsungilta odotetaan pakettia. Yllättävän aikaisin jos 38 viikon loppuun asti odottavat. Kyseessä punainen malli+kuoret.
Joo mulla tuli kans palautustarra ja palautuspaketin jo postitinkin.Kyllä ainakin mulla tuli tabletin mukana trade-in tarra ja ohjeet.
Pikaiset tuntumat tabletista ovat ihan positiiviset.
Laturia ei näköjään tule mukaan, vaan pelkkä johto. Nyt pitäisi selvittää saako sen näppiksen vielä kikkailtua mukaan. Onkohan näihin jo saatavilla tavallisia pehmeitä suojakuoria jostain temusta tai vastaavasta? Käykö jonkun muun mallin kuoret ja näyttösuojat tähän?
Juuri näin toimii.Tuli mokattua oman vaihtolaitteen tiedot, aikeissa laittaa Foxwaylle Tab S6 lite 64GB mutta olinkin täyttänyt trade in -tietoihin 128GB mallin. Chatista kertoivat, että laitteen tarkistuksen jälkeen tulisi ehdotus muuttuneesta vaihtoarvosta, mutta onko kellään omakohtaista kokemusta? Ei ole isoin luottamus noihin chatin antamiin vastauksiin.
Ei tarjottu tilalle vastaavaa?Kohta tulee ilmoitus, että tilaus peruttu koska loppuivat varastosta. Näin kävi itselle FE:n kanssa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.